Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 115
  1. #51
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Der Bericht kommt im Sommer...
    du hast bestimmt wieder onaniert haha..
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  2. #52
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    167
    Discussies
    13
    Thanks
    420
    Thanked
    167 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Der Bericht kommt im Sommer...
    Welcher Sommer? 2013 oder 2014 :-)

    Gruß
    aquarius

  3. #53
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Berichten
    3.165
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Wat moet ik schrijven dan, dat het middelmatig was, dat de vrouwen redelijk 'null' uitstralen, dat het eten ok is, maar dat er geen feest stemming heerste.. Het was mijns insziens een normaal dagje niets uitzonderlijks niets negatiefs,.. geen highs geen lows gewoon gezellig met de jongens maar qua vrouwen matig.. een zesje als je het mij vraagt.. niet een 'lekker' wijf ok louana maar das ook een 'Sammy' niveau griet, iedere keer pannekoeken, dwz wel lekker maar nix aparts.. dusss.. wel ok, maar geen topper voor MIJ aanwezig.. Ik verheug me op de zomer, dan krijgen ze wellicht weer wat wind in de zeilen..

  4. Onderstaande 4 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 2 februari 2013),Bosco ( 3 februari 2013),egon, Dr. Rammler ( 2 februari 2013),terminator ( 3 februari 2013)

  5. #54
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Berichten
    3.165
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Dus Bosco, nu heb je er al 2 die precies hetzelfde zeggen..

    btw ik ken womanizer niet

  6. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco ( 3 februari 2013)

  7. #55
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Wat moet ik schrijven dan, dat het middelmatig was, dat de vrouwen redelijk 'null' uitstralen, dat het eten ok is, maar dat er geen feest stemming heerste.. Het was mijns insziens een normaal dagje niets uitzonderlijks niets negatiefs,.. geen highs geen lows gewoon gezellig met de jongens maar qua vrouwen matig.. een zesje als je het mij vraagt.. niet een 'lekker' wijf ok louana maar das ook een 'Sammy' niveau griet, iedere keer pannekoeken, dwz wel lekker maar nix aparts.. dusss.. wel ok, maar geen topper voor MIJ aanwezig.. Ik verheug me op de zomer, dan krijgen ze wellicht weer wat wind in de zeilen..
    doe mee...
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  8. #56
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Jetzt nicht ubertreiben.. es war aber schon ok. Ich kann jetzt nicht sagen das es whoopdiedoo toll war. Kan aber auch so nichts slechtes nennen ausser, das ich ungepopt gegangen bin hatte aber ein netten amusanten abend.
    Toch heeft Bosco gelijk.

    Jij hebt de gehele vrijdag avond 25/01 op je barkruk vastgeplakt gezeten en kan dus weinig oordelen naar de stemming in de gehele zaak.
    Daardoor heb je niet gezien dat er over de gehele zaak voldoende mooie dames aanwezig waren en ook in het nachtcafe.
    Ik ben met Louana al vrij vroeg mee gegaan en jullie zagen nog dat ze bij het verwelkommen van mij ik zelfs rode wangen kreeg.
    HaHa dat zou jij nog vermelden op het forum maar dat is niet van bloosen Vriend Flipper maar van opwinding en geiligheid.

  9. #57
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Dus Bosco, nu heb je er al 2 die precies hetzelfde zeggen..

    btw ik ken womanizer niet
    Ik ken hem wel, en jij ook!

  10. #58
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    Willi69 heb je nog een aanwezigheidslijstje van gisteren !!!

  11. #59
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Berichten
    3.165
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Jansen,

    A) Ik wordt hier door Bosco nog eens uitdrukkelijk gevraagd MIJN mening te geven.. Dus jou commentaar zet 0,0 zoden aan de dijk.
    B) Ik ken onze willy al enige jaren en weet wanneer hij een goede avond heeft.. te herkennen aan overmatig gelach en gedans.. duidelijk niet deze avond dus.
    C) Voldoende mooie meiden.. Het feit dat jij genoeg vrouwen vindt onderstreept mijn gelijk.
    D) Louana is jou ding.. ik wordt er niet warm of koud van.. Je bent er vroeg mee gegaan omdat banana voor de gein zei dat hij met louana wilde gaan en jij snel dacht je slag te moeten slaan.. =) te herleiden dat je 2 seconden nadat hij dit zei snel louana boekte..

    Maar goed.. WHO CARES..als jij het leuk vindt, good for you! Men vroeg mijn mening, dus die gaf ik, ben je het er niet mee eens.. ook goed toch.. Dan schrijf je een mooie post over hoe geweldig het feest was en dat je helemaal uit je dak gegaan bent..

  12. Onderstaande 4 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco ( 4 februari 2013),egon, Dr. Rammler ( 3 februari 2013),Ricardo Banana ( 4 februari 2013),terminator ( 3 februari 2013)

  13. #60
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Berichten
    3.165
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Even voor de duidelijkheid.. in 10 jaar tijd zijn er misschien 5-10 vrouwen geweest die jansen en ik beide geneukt hebben..(niet tegelijkertijd)

  14. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 3 februari 2013),Jansen ( 3 februari 2013)

  15. #61
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Even voor de duidelijkheid.. in 10 jaar tijd zijn er misschien 5-10 vrouwen geweest die jansen en ik beide geneukt hebben..(niet tegelijkertijd)
    die Menschen sind ja gottseidank alle verschieden. wo kämen wir denn da hin, wenn alle die gleichen Interessen, Wünsche und Vorlieben hätten ??
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  16. #62
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Jansen,

    D) Louana is jou ding.. ik wordt er niet warm of koud van.. Je bent er vroeg mee gegaan omdat banana voor de gein zei dat hij met louana wilde gaan en jij snel dacht je slag te moeten slaan.. =) te herleiden dat je 2 seconden nadat hij dit zei snel louana boekte..
    .
    HaHa nee ik ben niet snel gegaan vanwege Banana die had al zoveel op dat hij haar bijna niet meer herkende .
    Mijn afspraak was al bij binnenkomst geregeld met haar,omdat ik met haar altijd voor het eten naar de kamer ga vanwege een volle maag en dan niet optimaal ben haha.
    Banana wist niet dat ik haar al gesproken had.

  17. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 4 februari 2013)

  18. #63
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    Willi69 heb je nog een aanwezigheidslijstje van gisteren !!!
    Nee, ich war am Freitag/Samstag nicht im PHG. Ich kann aber die Liste vom heutigen Sonntag posten:

    Anwesende Mädels am Sonntag, dem 03.02.2013 (circa 30):

    Alexia (Rumänien), Amal ( Serbien), Amelia ( Rumänien), Didem (Türkei), Elisa (Ungarn), Iris (Ungarn/Rumänien/Spanien?), Janell ( Deutschland/Türkei, ex-LR), Leila (Litauen), Luana (Rumänien), Maria (Bulgarien), Maya (Rumänien/Italien), Raissa (Rumänien), Serpin (Türkei), Simona (Bulgarien) und Stella (Rumänien) sowie circa 15 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden, zum Beispiel von Flipper oder 11cc. :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  19. Onderstaande 5 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 5 februari 2013),Bosco ( 4 februari 2013),egon, Dr. Rammler ( 4 februari 2013),Franzis ( 6 februari 2013),Jansen ( 5 februari 2013)

  20. #64
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:41
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Omdat Jansen weer eens een hormonale verhoging had samen met Jansen weer eens naar PHG afgereisd. Blijft even wennen dat de deur nu vrijwel meteen opengaat omdat de theke nu in de hal staat. Scheelt Elena die ons weer vriendelijk begroette wel veel heen en weer geren en is ook wel iets logischer zo.

    - Eten weinig op aan te merken, varkenshaas en nog een vleessoort, aardappelen, rijst en groentemix en sla.
    - Aanwezige dames ik schat in de avond oplopend naar zo'n 50, niet erg druk kwa beren, DJ Lulu die kwa muziek redelijk in de smaak viel en 3 soorten cocktails for free (namen vergeten maar smaakte wel).
    - Terwijl Jansen zijn Louana even op een zijspoor zette en Raisa zijn voorkeur genoot liet ik me na wat gefriemmel op de bank verleiden door een Roemeens genaamd Elisia, 1 week in Happy ze zei nieuw in het vak :wink: en haar service (TZ, PZC, FT) zou ik willen omschrijven als bovengemiddeld goed.
    - Om 22u hotdog time en daarna terug naar de bar waar een volgens mij nieuwe dame aan het paaldansen was en op die manier contact probeerde te leggen. Dat laat me dus siberisch koud ook al omdat ik haar toch een beetje klein vond (ze zag er wel appetijtelijk uit) en verder was het al bijna tijd om te gaan. Dus geen kans. Ik heb het verder toch al niet op Roemeense dames zoals bekend. Toen ze me even later vriendelijk wenkte liep ik beleefdheidshalve maar naar haar toe om duidelijk te maken en zeggen dat ik op het punt stond om te gaan. Na 5 minuten zijn we dan toch op een kamer beland, ik dacht met een nieuwe dame maar ze zei dat ze hiervoor al 3 jaar in PHG had gebivakkeerd en luisterde naar de naam Daria.
    Soit, ze kon er wel wat van zo bleek. Kan geen paspoort van haar vinden by the way. Midden 20, slank, mooie borsten, goed duits en engels, half lang blond haar met op het einde wat zwarte punten. Sprak goed engels en duits en mijn eerste indruk weer zo'n nieuw onervaren Roemeentje bleek dus niet te kloppen.
    Ze was in gezelschap van haar zusje/nichtje/vriendinnetje, type GND, klein verlegen en naturel. Meer zoals we dat hier zeggen het PP type maar dat vond ik dus in eerste instantie dus ook van Daria !
    - Jansen zag zijn kans ook schoon en verdween tegelijk ook voor de slotronde met een dame met een moeilijke naam die begon met een C.
    - Twee nieuwe tafels in het loopgedeelte tussen kleedruimte en nachtcafe. Temperatuur regeling van 2 van de de douches ging soms niet of met horten en stoten.
    - Iets later vertrokken (na nog even met Simona wat bijgekletst hebben) dan gepland maar de diepte investering in Daria had zich wel geloond .
    - Oja Planet Happy Garden, 7.2 Alte Weiber sucht man(n) vergeblich........ De voorbereidingen waren al in volle gang !
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 februari 2013 om 00:50
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. Onderstaande 5 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 februari 2013),egon, Dr. Rammler ( 8 februari 2013),Jansen ( 9 februari 2013),Pistol Pete ( 8 februari 2013),Willi69 ( 8 februari 2013)

  22. #65
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    - Oja Planet Happy Garden, 7.2 Alte Weiber sucht man(n) vergeblich........ De voorbereidingen waren al in volle gang !
    =>

    The page that you have requested was not found. If you followed a valid link, please notify the administrator.
    Done.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  23. #66
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Done.
    Danke 7-2 ist eben schon Geschichte, aber diese link stimmt doch?
    Rosenmontag in Happy Garden

  24. #67
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Hmm, ich will ja keine alten Geschichten lesen, sondern aktuelle Hardcore-Berichte!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  25. #68
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Zo eindelijk even rust na diverse uitspattingen weer in Duitsland.
    Zoals Big30 al schreef was het een goede avond afgelopen woensdag eten goed en voldoende mooie dames die aan mijn oneerbare voorstellen wel wilden voldoen.
    Louana was weer in een vaste relatie beland maar had wel een paar minuten tijd voor een goedendag schat.
    Maar omdat er weer een paar trieste beren met veel flappen strooide was zei daar natuurlijk zeer gevoelig voor.
    Staat er een echte wit uitgeslagen beer met een doedel kapsel en zo wit als een echte ijsbeer de hele avond om dit lekkere wijf heen en weet niets eens waar hij hem in moet stoppen.
    Maar vooruit geef die man een lollie en hij zou al blij zijn.
    Ik had geen moeite deze keer, maar omdat Elena dat dacht en mij al een vrijkaart wou geven voor een volgend bezoek, die ik weigerde omdat ik net een kamer bezoek met Raisa had besproken.
    Raisa is een hele mooie meid met alles op de juiste plaats lekkere borsten,benen en een lekker klein nat poesje na een befpartij.
    Als ze nu ook nog eens leert wat pijpen is dan krijgt ze een 7.5.
    In de doggy en lepeltje lepeltje voldeed ze prima.
    Herhaling ( alleen als ze wat bijles heeft genomen of ik teveel drank opheb )
    Nee geintje ze is een hele lekkere meid.
    Daarna om een flink van bil te gaan heb ik ( omdat Big30 weer naar de kamer moest nu met Daria ) ben ik de kino in gedoken met Clowie.
    Die beloofde me van alles in de bar,maar in de kino werd het minder.
    Na een PZC en een beetje Doggy (wat niet zoveel voorstelde deze gebeurtenissen ) ben ik boven haar gaan zitten met de afspraak dat ik haar op haar borsten zou sprietsen.
    HaHa zei kan alles van te voren beloven maar dat kan ik ook.
    Dus toen ik de kogel in mijn zaadleiding voelde aanstormen heb ik mijn mondstuk iets hoger gericht en spoot recht in haar rechteroog met wat kapsel en neusvleugel erbij.
    Ze schrok maar kon geen kant meer uit omdat ze vast onder mijn lichaam zat.
    Ik zei sorry en dacht goed gedaan jansen.
    Toen ik terug was kwam onze andere zaadschieter ook net de kleedruimte in en zijn we weer aangereden met een kus voor Elena die blij was dat ik het sportief had opgepakt.
    En toch moet PHG dit niet toelaten dat een sukkel van een beer de beste meiden afhuurt.
    Was weer eens lekker om vreemd te gaan als je vriendin dan toekijkt dat de echte zaadschieter een ander gat gaat vullen.

  26. Onderstaande 8 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 februari 2013),Big30 ( 8 februari 2013),Bluebear ( 8 februari 2013),Bosco ( 9 februari 2013),Carpe Momentum ( 9 februari 2013),egon, Dr. Rammler (10 februari 2013),Picasso 1 ( 9 februari 2013),Willi69 ( 8 februari 2013)

  27. #69
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.568
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Ja, Jansen, verliezen doet soms pijn. Ik was overigens die ijsbeer niet. Maar om nou meteen een verbod op pannekoeken te gaan eisen vind ik toch wel wat ver gaan. "Money talks and BULLSHIT walks". Om maar te zwijgen om het prestatatievermogen van de betreffende ijsbeer te onderschatten. Kan je nog vies tegenvallen. Er is maar een manier om dat te kunnen weten en dat is om met hem de kamer op te gaan. Maar van die kant zijn ons jongens daar niet, he. Nee, Jansen, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je een beetje jaloers bent. Leuk om haar "terug te pakken", he!! Ik denk dat ze er vannacht wakker van gelegen heeft. Ja, wakker was ze vannacht wel, maar niet daarom. Ach ja, leuk om er over te fantaseren, toch! Je moet maar zo denken dat het maar goed was zo, want anders hadden Raisa en Clowie nooit van jou liefdeselixer mogen proeven. Dat had ik deze dames toch niet willen besparen. Ze zijn nl. niet zoveel gewend. "Like Thhhhhuuuuuuu.................."
    Laatst gewijzigd door Big30; 8 februari 2013 om 23:38 Reden: d/t

  28. Onderstaande 3 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 9 februari 2013),Bosco ( 9 februari 2013),Jansen ( 9 februari 2013)

  29. #70
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Ja, Jansen, verliezen doet soms pijn. Ik was overigens die ijsbeer niet. Maar om nou meteen een verbod op pannekoeken te gaan eisen vind ik toch wel wat ver gaan. "Money talks and BULLSHIT walks". Om maar te zwijgen om het prestatatievermogen van de betreffende ijsbeer te onderschatten. Kan je nog vies tegenvallen. Er is maar een manier om dat te kunnen weten en dat is om met hem de kamer op te gaan. Maar van die kant zijn ons jongens daar niet, he. Nee, Jansen, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je een beetje jaloers bent. Leuk om haar "terug te pakken", he!! Ik denk dat ze er vannacht wakker van gelegen heeft. Ja, wakker was ze vannacht wel, maar niet daarom. Ach ja, leuk om er over te fantaseren, toch! Je moet maar zo denken dat het maar goed was zo, want anders hadden Raisa en Clowie nooit van jou liefdeselixer mogen proeven. Dat had ik deze dames toch niet willen besparen. Ze zijn nl. niet zoveel gewend. "Like Thhhhhuuuuuuu.................."
    Nee vriend Bluebear,

    HaHa leuk geschreven.
    Het heeft niets met verliezen te maken Elena had zelfs nog gevraagd toen ik binnen kwam aan Louana ( toen ik me aan het omkleden was ) dat ze haar vaste klanten niet moest laten staan.
    En ze had daarop gelachen en gezegd nee die Buck pak ik wel even tussen door.
    Maar ik had zelf geen zin om een tussendoortje te zijn dus heb ik geen moeite genomen om haar te vragen.

    Raisa was een leuke ervaring en Clowie was gewoon een dessert van de avond.

    In diverse clubs is niet toegestaan dat dames de gehele avond blijven bankhangen met een gast die daar voor betaald.
    Zei mogen gerust een aantal uren of langer op de kamer maar niet afgehuurd worden als callgirl.

  30. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 februari 2013)

  31. #71
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:41
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    In diverse clubs is niet toegestaan dat dames de gehele avond blijven bankhangen met een gast die daar voor betaald.
    Zei mogen gerust een aantal uren of langer op de kamer maar niet afgehuurd worden als callgirl.
    Zie ook:
    Waarom huren mannen - in een club - een DVP voor een complete dag?

    Verdere discussie of het done of not-done is een dame af te huren cq de hele dag te pannenkoeken graag in bovenstaand topic.
    Laatst gewijzigd door Big30; 9 februari 2013 om 21:07
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  32. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 februari 2013)

  33. #72
    Geregistreerd
    6 januari 2012
    Last Online
    10 oktober 2019 @ 14:09
    Locatie
    Ede
    Berichten
    79
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Heerlijke dag! Goede verhouding dvp/ ijsberen. Goede sfeer maar kon ook aan mij liggen haha

  34. #73
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:41
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    @Bord eten,

    Je zult Louana wel de hele tijd hebben afgehuurd denk ik !
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bord Eten Bekijk bericht
    Maar was jij er ook?
    Neen hoor had vandaag andere verplichtingen!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  35. #74
    Geregistreerd
    6 januari 2012
    Last Online
    10 oktober 2019 @ 14:09
    Locatie
    Ede
    Berichten
    79
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Haha nee hoor

    Afhoeren doet Bord eten niet aan ;-)

    Nee was andere dame, Rebecca, die mijn dag heef gemaakt!!

    Maar was jij er ook? Of ben je er altijd kan ook natuurlijk.

  36. #75
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Berichten
    3.165
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Zie ook:
    Waarom huren mannen - in een club - een DVP voor een complete dag?

    Verdere discussie of het done of not-done is een dame af te huren cq de hele dag te pannenkoeken graag in bovenstaand topic.
    Zegt de ene Pannekoek tegen de andere pannekoek, is jou dvp ook afgehuurt vandaag, nee zegt de andere pannekoek maar mn dvp houd van chocolade eieren meer dan zachtgekookte eitjes.. Tada op zn pannekoeks een antwoord gegeven aan al die haantje die zich gedragen als klaagkuikens..

  37. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (10 februari 2013),egon, Dr. Rammler (10 februari 2013)

 

 
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.

Freude 468*60   Living Room 468*60