Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 115
  1. #26
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:41
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    601
    Discussies
    16
    Thanks
    548
    Thanked
    1.286 in 364 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Paspoorten von Emilia & Malena?
    Met een beetje mazzel heb ik die op korte termijn, na nog een bezoekje, met de juiste info voor beide dames ingevuld...
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  2. #27
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poppalarge Bekijk bericht
    Met een beetje mazzel heb ik die op korte termijn, na nog een bezoekje, met de juiste info voor beide dames ingevuld...
    Deze??

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...858#post252858

  3. #28
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Nee, deze: Emilia (Rumänien)
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  4. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Poppalarge (15 januari 2013)

  5. #29
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Lijkt me niet broer. Malena is Pools. Emilia is groter dan Amelia en Amelia doet niet aan PMC en is 24.

    Edit: Willi69 was iets sneller

  6. #30
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.717
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Valt er nog een Populaire Horny Gebeurtenis te melden? Jazeker, en wel die van dinsdagavond jl. De enigste avond deze week dat het met het werk enigszins uitkwam, het was net wel die sneeuwdag, maar dat vrijkaartje, dat een uitvloeisel was van de Final Countdown, en dus in feite nog een uitvloeisel was van de Thailandtrip van vorig jaar, dat brandde in mijn zak. Dus toch maar de elementen getrotseerd en om een uur of vijf vertrokken naar Oedt. Het viel mee, beetje rustig aan, half uurtje langer onderweg geweest dan anders, het kon erger.

    Ik ben weliswaar geen stamgast, maar ik heb de toko nog nooit zo leeg gezien. Een tiental dames, en ongeveer evenveel gasten. Ik had, als liefhebber van exotische dames, gehoopt op een hernieuwde kennismaking met Jennifer uit Ghana, waar ik vorig jaar een paar heftige intermezzo’s mee gehad heb, en het geluk was met mij. Terwijl ik het ijsberenvel stond aan te trekken stond ze ineens voor me. Ze wist zowaar mijn naam nog, toch aardig van haar. Dikke knuffel, even douchen, dan kom ik zo bij je. Het kan aan mij liggen, maar dat water was me eigenlijk veel te heet, en ik zag geen kans om het kouder te krijgen. Andere gasten hadden hetzelfde. De genitaliën maar even snel een paar keer onder de straal doorgehaald, een knuppel met brandschade neukt niet prettig. Onderweg staande gehouden door een andere Ghanese schoonheid, Joy als ik het wel heb. Was nieuw in de club, net een dag bezig. Zag er best lekker uit, maar sorry schat, ik heb al een date. Glaasje gedronken met Jennifer, eigenlijk wilde ik wel meteen met haar op kamer, maar het was net etenstijd, en als je dan gaat kameren dan heb je alle kans dat je later de hond in de pot vindt. Dus eerst maar even gezellig samen getafeld.

    Nadat de Putenbrust mit Pasta, Kartoffeln und Gulash weggewerkt waren samen naar beneden en een heerlijk uurtje genoten van deze African Princess. Jennifer is lichtgetint, slank met een stevig A cupje, een kont waar je een moord voor zou plegen, en lippen die ervoor gemaakt zijn. En zoals de meeste vrouwen uit Westafrika, sluik lang zwart haar. Een meisje waar ze mij mee op een Bountyeiland af mogen zetten. Na een heerlijke zoen en pijp sessie kwam ze on top en reed zichzelf eerst eens goed in. Daarna omgedraaid en met heerlijke zoenen en een hand onder dat fraaie achterste het condoom volgepaft, heftig. Nog wat na liggen kletsen, de rommel opgeruimd en afgerekend.

    De binnensauna was goed heet, maar aangezien die douches niet te regelen waren, kon je niet even lekker afkoelen naderhand. De buitensauna beviel beter. Na een kwartiertje zweten, meteen de vrieskou in, heel aangenaam, en niet zo heftig als een bak koud water over je heen. Dit ritueel een paar keer herhaald, en de lichaamsvloeistoffen weer aangevuld.

    Van de aanwezige dames hadden sommigen wel een paar kamers, anderen verdienden het zout in de soep niet. Ik zag Louana ook wel lopen, anders zou ik er vast wel op afgestapt zijn, maar als er exotic girls in the house zijn, dan maken blondjes automatisch weinig kans. Jennifer dus weer opgezocht, en nogmaals een uurtje met haar op de matras liggen sporten tot genoegen.

    Laat in de avond weer de weg op, en zonder veel problemen thuis geraakt. Daar zette ik nog even de TV aan en kwam ik al zappend op die RTL kanalen, waar ze met hun erotisch entertainment bezig waren. Tjeesus wat een nepgedoe, Oh schatje ik ben zo heet, bel me, nul negen vijf negen, zes zeven zes zeven, ik wacht op je. De commerciële omroepen en de KPN als grootste pooiers van het land. Waar rukkend Nederland zich al niet mee vermaakt. Hijs je luie reet toch een keer uit die stoel en rij naar een saunaclub, dan kun je het voor hetzelfde geld in het echt beleven! Dat is een vrijblijvend advies van iemand die noglangnietuitgewandeld is.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  7. Onderstaande 17 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (16 januari 2013),Badslippers (16 januari 2013),Big30 (16 januari 2013),Bredero (17 januari 2013),Carpe Momentum (16 januari 2013),Costana (16 januari 2013),De Shyman (17 januari 2013),egon, Dr. Rammler (20 januari 2013),felrops (16 januari 2013),Jack42 (16 januari 2013),Jansen (16 januari 2013),MichelJ (16 januari 2013),Poppalarge (16 januari 2013),Ricardo Banana (16 januari 2013),rob45 (16 januari 2013),satanic surfer (16 januari 2013),Wijze grijze (16 januari 2013)

  8. #31
    Geregistreerd
    13 januari 2012
    Last Online
    23 maart 2014 @ 16:31
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Volgens de laatste berichten is dat Lanning vrijdag in PHG is....

  9. #32
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door womanizer Bekijk bericht
    Volgens de laatste berichten is dat Lanning vrijdag in PHG is....
    Yes "He is Back", meer info zie:
    Happy Garden 25-1 Goldregen met DJ Lanning
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #33
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    HaHa het wordt weer druk in PHG deze vrijdag ik heb al van vele een sms gehad of het waar is dat Lanning er weer is,maar moest wijs mijn mond houden omdat de poster nattuurlijk ook nog zijn waarde moet hebben.

    Dus Party gaat los en nu nog de verjaardag van Willy en Jansen vastleggen in PHG op een andere dag een dezer weken.

  11. #34
    Geregistreerd
    12 juli 2007
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 07:08
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    114
    Thanked
    53 in 16 posts

    Rotes Gesicht Endlich! DJ Lanning ist wieder da!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door womanizer Bekijk bericht
    Volgens de laatste berichten is dat Lanning vrijdag in PHG is....
    Hoffentlich bleibt das keine Eintagsfliege...

    Aber - ich freue mich!

    Nette Grüße

    Franzis

  12. #35
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    HaHa het wordt weer druk in PHG deze vrijdag ik heb al van vele een sms gehad of het waar is dat Lanning er weer is,maar moest wijs mijn mond houden omdat de poster nattuurlijk ook nog zijn waarde moet hebben.

    Dus Party gaat los en nu nog de verjaardag van Willy en Jansen vastleggen in PHG op een andere dag een dezer weken.
    Heb je nu eindelijk ABRAHAM gezien en staat er dan een grote pop bij de ingang zodat we weten waar de ingang is,of moeten we verder naar achteren rijden een hoop vragen maar de verjaardag van PATER JANSEN kan toch ook gewoon in de kerk gehouden worden met alle engeltjes erbij,zullen wij wel voor misdienaars spelen die de wijn moeten proeven.

  13. #36
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Heb je nu eindelijk ABRAHAM gezien en staat er dan een grote pop bij de ingang zodat we weten waar de ingang is,of moeten we verder naar achteren rijden een hoop vragen maar de verjaardag van PATER JANSEN kan toch ook gewoon in de kerk gehouden worden met alle engeltjes erbij,zullen wij wel voor misdienaars spelen die de wijn moeten proeven.
    Nee Dalton.

    De verjaardag is uitgesteld omdat ik met de leiding even geen accoord kon krijgen afgelopen maand.

    Nu wel omdat de bezoekersaantallen ook hier wat terug liepen.

    Ik heb nu afspraken gemaakt om het op een vrijdag samen met Willy 69 te doen en dan ook met een zeer voordelige entree waar ikzelf achteraan ga of hier zelf in mee sponser.
    Big30 kan dan toezien dat het wel via het forum moet gaan.
    Ik verwacht na de carnaval dit te gaan houden.

  14. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 1 februari 2013)

  15. #37
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Het zou voor HAPPY weer eens een goede reklame zijn wanneer de entree hetzelfde is als bij DUPKE zijn verjaardag.
    Het was gisteren goed gevuld in LR met dames en ijsberen en 's avonds de nodige wachttijden weer voor een kamer.

  16. #38
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    hmm teruglopende bezoekers aantallen hebben ze allemaal.. Misschien dat ze eens van de 60 euro entree af moeten stappen hahaha.. Ik vond dat zo'n enorme dwaze zet.
    Bij de meeste meiden in vv en hg en ongetwijfeld ook in andere clubs straalt de ongeïnteresseerdheid er gewoon vanaf.. Als ze dan qua vrouwen niets te bieden hebben zorg dan dat het gezellig is en dat er goed eten is. Dat snapten ze vroeger wel goed.. doe een lekker ontbijtje terug voor die 10 euro extra op evt alleen op zaterdag, doe een toetje bij het eten en hamburgertje savonds en je hebt de tent vol.. Happy's kracht lag nooit in de vrouwen, maar altijd in de service, en de extra aandacht voor de stamgasten!!!

    Ow en het is er een zooitje, hou de bar schoon!

  17. Onderstaande 3 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (27 januari 2013),Jansen (27 januari 2013),terminator (27 januari 2013)

  18. #39
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    doe een toetje bij het eten en hamburgertje savonds en je hebt de tent vol.. Happy's kracht lag nooit in de vrouwen, maar altijd in de service, en de extra aandacht voor de stamgasten!!!
    Voor de Hamburger moet je volgens mij nog steeds op de zondag naar PHG gaan en op de Woensdagen krijg je dacht ik nu standaard een Hot Dog zo rond 22u. Maandag is nog steeds Gambas dag in Happy Garden. Maar dat weet Flipper als stamgast in Happy natuurlijk ook wel .
    Ik begreep dat het vrijdag jl. mede door DJ Lanning weer heel gezellig was in Happy Garden .

  19. Onderstaande 3 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (27 januari 2013),egon, Dr. Rammler (27 januari 2013),Jansen (27 januari 2013)

  20. #40
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Ik begreep dat het vrijdag jl. mede door DJ Lanning weer heel gezellig was in Happy Garden .
    Klopt het was gezellig en vooral op de middag was het super druk .
    Er was een wachttijd van 30 minuten rond 18.00 u voor een kamer.
    Maar na 22.00 u werd het rustig te rustig eigenlijk voor een vrijdag avond onder de ijsberen waren Flipper,Ricardo Banana,Willy69,De Bijter en nog enkele vrienden die ik niet bij naam ken.

    Ik ben het met Flipper eens dat ze beter de E.10,- er weer af halen en dan meer naar de klanten luisteren.
    Je kan wel iedere keer een party organiseren maar als je dan niets te bieden hebt blijven de gasten de volgende keer zeker weg.

    Wat is een Golden Party ?
    4 meiden in een goud slipje en wat chocolade gouden munten op de receptie bar met een poster dat alles goud is wat er blinkt HaHa nee dat is geen party hooguit een
    afgang party.
    Ze moeten nu eens begrijpen dat je elk beestje een naam mag geven maar dat het publiek weg blijft na deze onzin.
    Overal heb je partys je wordt er mee dood gegooit en ze zijn allemaal een lachertje.

    kijk eens terug naar de October feesten HaHa houten steiger tafels uit een voor oologse Kantine en dan papieren tafel kleedjes in een blauw wit ruitje en wat ballonnen aan de muur ?
    Een organist die met een hand kan spelen naast de kino en zijn andere hand langs zijn Oostenrijkse broekspijp met zijn ballen zit te dobbelen.
    Speelt echte Slager muziek uit de jaren "40 toen de tanks weer snel terug rolde.

    Biervest HaHa nee de Duitsers leren nooit wat een party is. ( ligggen twee slapende Duitsers in het nachtcafe en de Oostenrijkse trekwolf speelt dan Rosamonde )

    We kunnen ze wel helpen maar de eerste Duitser moet nog geboren worden om iets van een Nederlander aan te nemen ( afpakken kennen ze wel ) HaHa

    - Ze moeten beginnen om juist de entree omlaag te doen.
    - Soep vanaf 16.00 u tot 22.00 u
    - Na het eten een dessert.
    - weggeven van coctails om de 2 uur een rondje.
    - proberen een thema die samen met de DJ uitgevoerd kan worden ( paaldansen voor mannen,dames en eventueel een lotterij met vrijkaarten )
    Een verjaardag tevens van enkele ijsberen en die promoten met een korting van E.30,- per entree waar ik een voorstander van ben om dit uit te voeren zou dan een
    goed thema zijn.
    - een poster met opschrift Verjaardagsparty van Jansen en Willy69 maar dan wel 4 weken daarvoor al aangeven op het forum.
    - DJ lanning in de bar draaien en DJ Sonny in het nachtcafe laten draaien met Gouden Oude muziek ( jaren 70/80 muziek )
    - De vrijdag avond daar voor te gebruiken.
    - kleine hapjes tussendoor en Pizza rond 22.30 u
    - Big30 in een wit pak als gastheer te laten fungeren ( die vind het niet erg om een keer niet te gaan neuken )

    Dus PHG wil je gasten en een gezellige avond Bel Big30 ern regel het Op Vrijdag 22 Februari van 15.00 u tot diep in de nacht.

  21. Onderstaande 10 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 januari 2013),Badslippers (27 januari 2013),Big30 (28 januari 2013),Bluebear (27 januari 2013),Carpe Momentum (28 januari 2013),egon, Dr. Rammler (27 januari 2013),Flipper (30 januari 2013),gignnl (27 januari 2013),Picasso 1 (29 januari 2013),Willi69 (28 januari 2013)

  22. #41
    Geregistreerd
    12 juli 2007
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 07:08
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    114
    Thanked
    53 in 16 posts

    Standaard

    Ich fand den Freitag wirklich gut gelungen, das PHG war schon am Nachmittag gut besucht, die Stimmung war prima!

    Das DJ Lanning da war, war eine echte Bereicherung - er hat zu den Mädels und den Männern einfach den besseren Draht.
    Die Musik war gut, die Stimmung war recht ausgelassen.

    Wie mein Vorredner frage ich mich allerdings, was das "Gold"-Motto sollte.
    Einige Schoko-Goldmünzen, ein in der Bar an die Decke gepinnter Streifen aus Gold-Stoff und ein paar Mädels hatten goldene Slips an - das war es schon..
    Da hätte ich schon mehr erwartet.

    Das Spanferkel war allerdings sehr lecker und ich bin nach zwei Zimmern zufrieden nach Hause gefahren.

    Wichtig: Das PHG sollte DJ Lanning wenigstens für den Freitag wieder fest einplanen, die Stimmung war doch deutlich besser!
    Nette Grüße

    Franzis

  23. Onderstaande 3 leden hebben Franzis bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (28 januari 2013),egon, Dr. Rammler (28 januari 2013),Willi69 (28 januari 2013)

  24. #42
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    PHG op 24/1:
    entree voor 15 uur, in tegenstelling tot info op site: geen rabattkaartje (ook 3 Fransen maakten hier melding van op Frans forum, hier vreemdgewijs nog géén melding ervan, dolletjes), blijkbaar enkele maa/dinsdag van toepassing, niet al te fraai maar alla...
    club quasi leeg tss 14.30 en 19.30 qua bezoekers: minder dan 15
    nadien een hoopje meer, schat rond de 35 s'avonds, flessen drank werden aangerukt, intelligentiepeil zakte aanzienlijk, respectpeil voor dames zakte angstaanjagend, opvallende Thai die behoudens ss iedereen z'n fikken aan haar poesje wou laten voelen, vrolijk bedankt daarvoor om plausibele redenen...
    dames: s'namiddags een 25-tal, s'avonds een 30/35-tal
    4 sessies terwijl 'k er 2 had gepland... 2-maal gedwongen dus, 1 keer wegens voorkennis uit andere club (dame blijft slechts enkele weekjes), 1 keer domweg wegens toppresales die uitmondde in beste sessie van de dag waarvan akte
    2 sessies goed tot zeer goed, 1 sessie matigjes (eerste fehler 2013 vooralsnog), hakjes over de sloot, 1 sessie referenzklasse
    ontbijt zeer lekker en uitgebreid, dito fruitsapjes en groentjes, prima
    avondeten abominabel slecht zowel qua kwaliteit als aanbod, 60E eintritt onwaardig, hardgeroosterde kip, rijst, gekookte aardappelen en rode kool, 4 schalen identieke rauwkost, dat was het dan... beschamend bijna
    pizza lekker en ruim voorhanden
    club sauber en netjes, personeel vriendelijk
    damespopulatie qua nationalitiet: 85/90% Rumania
    Fazit: door omstandigheden een té ambitieuze dag, 12 uur aanwezig, 5 uur gekamerd, naja, ze kunnen ss ditmaal niet verwijten een luiwammes geweest te zijn...Helaas enkele minpuntjes zoals bovenstaand geschetst, snappen ze daar niet dat als je iets aankondigd, je je daar aan dient te houden (rabattkaartjes), en dat enigerlei deftig eten niet zou misstaan s'avonds... tja, het is me een raadsel hoor...Voorts heb ik me qua dames goed vermaakt, enkele opties in wachtstand gezet waaronder MissYBF die zich s'namiddags de pleuris ergerde, maar na zonsondergang de 20-minuutjes sessies afraffelde, naja... Mal gucken of phg meeleest, al zal dit hun sowieso wel onder de ogen komen viavia...ss maakt weer wat vriendjes voor de goeie zaak zeg maar

  25. Onderstaande 5 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 januari 2013),Bosco (28 januari 2013),Dalton (28 januari 2013),gignnl (29 januari 2013),Picasso 1 (29 januari 2013)

  26. #43
    Geregistreerd
    13 januari 2012
    Last Online
    23 maart 2014 @ 16:31
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Meine meinung auch..... aber : Fest einplannen ???? Dass wurde dass beste sein fur jeder in Happy !!!! Ich habe gehort das kann nur wenn ehr exclusive verbindet an Happy, darf dann nich in andere clubs arbeiten... -- -- Ich weis ehr hat noch termine in andere clubs, before Happy wieder in bild ist gekommen.... Dann auchseine termine als Recidence DJ im ausland...Lanning ist ein mann die sein termine und absprache/vereinbarungen immer nach kommt Wir sollen sehn was da in Happy noch passiert.... neue folge im DYNASTY happy... Letzte freitag war richtig super....wir alle haben uns gefreud !!!

  27. Onderstaande leden hebben womanizer bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (28 januari 2013)

  28. #44
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franzis Bekijk bericht
    Da hätte ich schon mehr erwartet.
    Was denn? Dass Goldtaler vom Himmel regnen...

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  29. #45
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franzis Bekijk bericht
    Ich fand den Freitag wirklich gut gelungen, das PHG war schon am Nachmittag gut besucht, die Stimmung war prima!

    Das DJ Lanning da war, war eine echte Bereicherung - er hat zu den Mädels und den Männern einfach den besseren Draht.

    Das Spanferkel war allerdings sehr lecker und ich bin nach zwei Zimmern zufrieden nach Hause gefahren.
    Das Essen in Happy ist ja immer seeeeeeeeeehr lecker . Was ist ein Spanferkel eigentlich ?

  30. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (28 januari 2013)

  31. #46
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Das Essen in Happy ist ja immer seeeeeeeeeehr lecker . Was ist ein Spanferkel eigentlich ?
    haha ist so ähnlich wie W2 gegrillt am Spiess

    ne, Spass beiseite, Mann Willem, du bist doch schon ein halber Deutscher und schon fast mein Nachbar. Es ist ein Baby-Schwein so bis 20 kg gegrillt an 1 Stück
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  32. #47
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Jetzt nicht ubertreiben.. es war aber schon ok. Ich kann jetzt nicht sagen das es whoopdiedoo toll war. Kan aber auch so nichts slechtes nennen ausser, das ich ungepopt gegangen bin hatte aber ein netten amusanten abend.

  33. #48
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Jetzt nicht ubertreiben.. es war aber schon ok. Ich kann jetzt nicht sagen das es whoopdiedoo toll war. Kan aber auch so nichts slechtes nennen ausser, das ich ungepopt gegangen bin hatte aber ein netten amusanten abend.
    Schrijf jij dan eens een objectief verhaaltje hoe het was Flipper. Zelfs Willi69 post er helemaal niets over. Was het dan allemaal zo karig?
    Ik begrijp dat we van de sudlanders niks hoeven te verwachten, denk ook niet dat er veel ijsberen onder zijn. Maar een beetje meer info over hoe het was zou wel fijn zijn. Of mot ik weer langskomen?

  34. #49
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Zelfs Willi69 post er helemaal niets over.
    Der Bericht kommt im Sommer...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  35. #50
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Der Bericht kommt im Sommer...
    Zolang het maar met aanwezigheidslijst is.

 

 
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.