Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 115 van 115
  1. #101
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Gisteren weer een bezoekje aan Oedt gebracht.
    Bij aankomst was de tent behoorlijk leeg te noemen, zeker qua aantallen mannen.
    Overdag rustig afgewacht om te zien of er nog bekenden zouden komen en de line up van de dames zou aantrekken.
    Ondanks dat er de hele dag meer dames dan heren waren, was de optiek helaas zwaar sub par voor mij en kreeg ik mijn kleine vriend niet omhoog.
    Om 18:30 stond er een nieuwe cocktaildame, die niet de snelste was, maar wel goed kon mixen en na 3 cocktails en de constatering dat de line up niets meer zou worden me toch mee naar de kamer laten sleuren door de Roemeense Ina.
    Tegen beter weten in na de sessie rond blijven hangen in de hoop dat er nog een optische topper bij zou komen, maar we moesten het met de beats van de DJ blijven doen.
    Na de hot dogs maar weer naar huis geknald.
    De hele dag was het veel drukker in het nachtcafé dan aan de bar.
    Afgezien van de terminaal slechte dames line up, was de rest van de club en het personeel wel goed op orde, dus hopelijk was het een eenmalig dipje.

  2. Onderstaande 5 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 maart 2013),Bosco ( 7 maart 2013),egon, Dr. Rammler ( 7 maart 2013),Jansen ( 8 maart 2013),terminator ( 7 maart 2013)

  3. #102
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Natuurlijk was het een dipje,omdat de vrijdag hiervoor toch een groot aantal beren zich duidelijk vermaakt hebben en dan de zaterdag in LR hebben de beren hun vel deze week aan de kapstok gehangen.
    Volgens PHG waren er 26 beren die zich met hun naam gemeld hadden voor het feestje van Jansen en Willie69 en dat zijn er op een vrijdag dus 22 meer dan normaal.
    Daarbuiten waren er ook nog 4 ijsberen die zich niet hadden aangemeld dus ook zonder korting onder ons hebben mee gefeest.
    PHG had dus super veel ingeslagen aan eten en hapjes maar hebben niet te klagen gehad omdat zowel de bar als het Nachtcafe vol met badjassen zat.
    Dus zal deze week het in LR ook wel rustig zijn en kan onze vriend De Joker zich dan ook bezig houden met de dames.

  4. #103
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Dus zal deze week het in LR ook wel rustig zijn en kan onze vriend De Joker zich dan ook bezig houden met de dames.
    The Joker heeft andere prioriteiten in een club:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Een laptop is een verlenging van mijn tokus, zonder ga ik de club niet in.
    Inmiddels een 18,4" model aangeschaft, zodat mijn pik weer volledig bedekt wordt tijdens het internetten

  5. #104
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    The Joker heeft andere prioriteiten in een club:
    Klopt daarom moet deze eenzame rukker niet klagen en zich gewoon half dood laten schoppen door de aanwezige dames.HaHa.

  6. #105
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Supermassive black hole: Partyweekend Maart, deel 1

    "Oh baby don't you know I suffer?
    Oh baby can't you hear me moan?
    You caught me under false pretences
    How long before you let me go?

    oooh...You set my soul alight
    oooh...You set my soul alight
    Glacier's melting in the dead of night
    And the superstars sucked into the supermassive
    Glacier's melting in the dead of night
    And the superstars sucked into the...
    Into the supermassive."


    De gehele dag meepikken van Jansen en Willy's knalfuif, nee dat zat er helaas niet in. En daar had deze racebeer nog geluk dat hij er überhaupt al bij was, want geen 48uur voor dit alles was ik met griepverschijnselen thuis aan het werk. Twee dagen later ging het al beter, al was mn stem nog steeds niet oke; ik klonk als Muse-bassist Chris Wolstenholme die door een vocoder schreeuwt; gemiddeld onverstaanbaar dus. Zo rond 19u was ik dan toch binnen en na een douche loop ik o.a. bbertb en Ricardo Banana tegen het lijf. Nu ik het zo teruglees was ons aller Badslippers nét met Mel bezig, want de heren had het erover dat ze "even gingen kijken hoe het liep" en bonken even later op zn deur. "ROOMSERVICE" brult er eentje, maar dan draaien ze idd om als een stel kleuters die aan belletje-trek doen (dat doe je toch niet). Soit, schijnbaar ben ik een concurrente van Zhuzha misgelopen, maar als BS en Mel al iets geroepen hebben kon ik het met mn verstopte oren niet verstaan. Jammer de bammer dus.

    In het nachtcafe heb ik mn calorieëngehalte maar wat op peil gebracht en met Big, de sousa en blueeyes zitten te kleppen. Toen ik uiteindelijk in de bar belandde, twijfelde ik eigenlijk tussen er zo snel mogelijk weer uit of even doorbijten, want die sigaretterook bezorgde me bijna een paar oncontroleerbare hoestbuien (even voor de duidelijkheid, deze racebeer is geen gezondheidsfrik die openbaar roken wil aanvallen, ik kan er door mn aanleg voor hooikoorts gewoon totaal niet tegen als meer dan twintig man staan te paffen ). Ergens achterin stond BS alweer gebukt voorover bij een danspaal, maar dat kan ook met de dame te maken hebben die hem stond uit te dagen

    Een paar Roemeense deernes probeerden al sinds ik binnen was mn aandacht te trekken, maar nu was die oorverstopping handig, want ik hoorde ze gewoon niet. Eentje lostte dat op door zich al direkt in mn armen te parkeren, maar ik wees haar ook af; teveel plain Jane. Een naar later bleek Bulgaarse schone sprak me wel aan, gelukkig stond Big op te letten en had een naam paraat (Simona). Ze sprak tot mn verbazing goed Duits, was lekker aanhankelijk en bleek ook een goede kusser te zijn. Kijk dat hebben we nodig op dit moment. Het was even wachten op kamers, dus ik kreeg nog wat van de diverse showtjes mee die in de bar liepen. Weinig verrassend kwam ook dit nummer een keertje langs. Inmiddels had Simona een sleutel te pakken gekregen, dus we konden naar beneden. Zoenen was prima, bloasmeziek nog beter. In haar eigen topicje schreef iemand dat "ze er maar wat bij lijkt te liggen in missio" en die iemand heeft helaas gelijk, in doggy was het al een stuk prettiger neuken. En zo is het na een halfuurtje ook ten einde gekomen Bam!

    Dit was nu even heel goed tegen de stress. Deze racebeer pakte daarna een douche en eigenlijk vond ik het wel prima zo, was helemaal onthaast Behalve her en der nog wat kletsen en mezelf volstoppen met snacks heb ik niet veel meer gedaan, er kwam immers nog een feestje de volgende dag (en inmiddels was ik mn stem voor het grootste deel opnieuw kwijt). Vervolg is dus hier verder te lezen.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  7. Onderstaande 6 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 maart 2013),Bosco ( 9 maart 2013),Costana ( 9 maart 2013),egon, Dr. Rammler (10 maart 2013),Jansen (10 maart 2013),Willi69 ( 9 maart 2013)

  8. #106
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Duidelijk nooit met janssen gewerkt. Je ziet dan gaan ze veel langer mee =) hehehe...

    http://www.nu.nl/achterklap/3368771/...-pensioen.html

  9. #107
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Duidelijk nooit met janssen gewerkt. Je ziet dan gaan ze veel langer mee =) hehehe...

    http://www.nu.nl/achterklap/3368771/...-pensioen.html
    Dit zijn ook pannekoek vrouwen die meer lullen dan neuken met een klant en ik kom niet om te praten maar om te vullen.
    Amsterdam is en was nooit mijn stad en als ik er een enkele keer kwam dan nam ik met opzet een lekkere buitenlandse.

  10. #108
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    hahaha... :-) dat zeg ik.. ;-)

  11. #109
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Standaard

    Gisteren mijn vrijkaartje verzilverd (Willem2 dank hiervoor) in PHG. Als tegenprestatie hierbij mijn korte verslag:

    De laatste keer dat ik er was is al bijna twee jaar geleden dus ik was benieuwd naar de sfeer en de dames. Ik kwam aan in de namiddag en werd vriendelijk begroet door de thekedame. PHG heeft nu een receptiebalie bij de ingang. Verder vielen me niet al te veel veranderingen op. Behalve de grote vitrinekast met dure Champagne in de bar.

    's-Middags was het nog vrij rustig. Ik had moeite om een goede dame te vinden. Er liepen er nog niet al te veel rond en de meesten waren eerlijk gezegd toch wat minder knap dan ik gewend ben in GT. Dus heb ik een flink deel van de middag voetbal zitten kijken op het grote scherm in het nachtcafé. Uiteindelijk met een Roemeense gegaan, Julia, felblond en een lolita uitstraling (was al wel 22 jaar). Ze heeft een mooi lichaam maar ze moest duidelijk nog wat wakker worden, was allemaal redelijk plichtmatig.

    Pas tegen een uur of half zeven werd het drukker. Kwam waarschijnlijk doordat iedereen een vorkje wilde mee prikken rond 7 uur. Het eten dat door de traditionele Metzger werd opgediend was dan wel weer erg goed en uitgebreid. Meerdere IJsberen schepten 2 of 3 x op en lieten het zich dus heel goed smaken. Doordat het wat drukker begon te worden en er een dj aanwezig was in de bar kwam er eindelijk wat meer sfeer in de tent. En er kwamen uit alle hoeken en gaten ook ineens meer aantrekkelijke dames tevoorschijn. Gelukkig maar, want ik was al bang dat het een qua dames teleurstellende dag zou worden. In de loop van de avond zullen er toch zeker wel 50-60 aanwezig zijn geweest schat ik.

    Rond een uur of negen spotte ik een van de nieuwe dames. Een Hongaarse van 21 lentes, zichzelf Bunny noemend. Niet Bugs Bunny maar meer een Playboy Bunny. Met een girl-next door uitstraling. Maar dan wel het knappe buurmeisje. Mooie bruine ogen, en een mooi kontje. Een echt Van Dattum meisje... Bunny redde voor mij de avond. Op de kamer een zeer goede service. Alles op een natuurlijke GFE manier. Top ervaring. En zeer correct bij het afrekenen.
    Volgens haar was ze net een weekje of twee in PHG. Hiervoor had ze ook nog in Samya gewerkt. Maar dit vond ze een beter club, waar ze meer kon verdienen.

    Al met al niet verkeerd om weer eens in PHG geweest te zijn. En voor iemand als Bunny is het zelfs de moeite waard om voor terug te komen.

    P.S. Wi-fi kreeg ik niet aan de praat. Ik kreeg wel een ww toegespeeld door de thekedame, maar vervolgens lag het netwerk er steeds uit.

  12. Onderstaande 10 leden hebben Van Dattum bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (17 maart 2013),ButtinSky (17 maart 2013),Costana (19 maart 2013),egon, Dr. Rammler (17 maart 2013),envert (17 maart 2013),gignnl (17 maart 2013),Gynakologe (22 maart 2013),Jansen (17 maart 2013),satanic surfer (17 maart 2013),Willi69 (17 maart 2013)

  13. #110
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Van Dattum Bekijk bericht
    Gisteren mijn vrijkaartje verzilverd (Willem2 dank hiervoor) in PHG.

    Al met al niet verkeerd om weer eens in PHG geweest te zijn. En voor iemand als Bunny is het zelfs de moeite waard om voor terug te komen.

    P.S. Wi-fi kreeg ik niet aan de praat. Ik kreeg wel een ww toegespeeld door de thekedame, maar vervolgens lag het netwerk er steeds uit.
    Wi-Fi werkt alleen in het nachtcafé daar is ook een andere inlog voor nodig.

  14. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Gynakologe (22 maart 2013)

  15. #111
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    De stilte regeert in dit topic, dus maar een karakterschets van een bezoekje onlangs in PHG waarover het volgende kan worden gemeld. Aankomst rondom het middaguur, in tegenstelling tot wat op hun site wordt vermeld wederom geen reductiekaart voor een volgend bezoekje. Blijkt dat dit slechts 2 dagen vd week van toepassing is ofzo dixit theke, naja, leuk doch geen reden om de festiviteiten af te blazen, maar alla. Op het Franse forum werd hier ook al melding van gemaakt, vreemd toch maar alla. Het dient gezegd, de vernieuwde inkomhal is functioneel, en na belgerinkel was ik in een oogwenk binnen, sleuteltje was alras gefikst en ss kon zich tussen de voorbijsteltenlopende dames relatief rustig omkleden. Douches prima, alles was rein en hygiënisch in orde, voldoende handdoeken voorhanden gedurende de ganse dag, ook aan de sauna wat handig is. Sauna was overigens prima van temperatuur. Ontbijtje binnengecaprioleerd, ruime keus aan eitjes en groentjes, vruchtensapjes, ontbijt verdient een positieve vermelding. Avondeten was naar aloude traditie magertjes van kwaliteit, dus lekker vooruitziend een halve kippenkwekerij in m'n molen geslagen qua omeletjes s'middags.

    Qua dames geen vetpot s'namiddags, een 25-tal dames waarvan er 2à3 eventueel in aanmerking zouden komen voor een kamergang, doorheen de dag liep het aantal DVP's op tot een 40-tal, het is wel ns drukker geweest in Oedt. De reden daarvoor lijkt me nogal wiedes, s'namiddags was het qua beren leeg, en leeg kan u redelijk letterlijk nemen, minder dan 10 tot een uur of 19, erna kwamen er een mix van dopedealers/ontsnapte alcoholici en ander berengespuis van bedenkelijk allooi binnen. Klaarblijkelijk de reden om de volumeknop op onzachte wijze volle bak open te draaien, enkele flessen drank aan te zeulen, en dat was dat dan. Een sporadische dansuitstap van een meisje dat hopelijk in de club sliep, want die kon nog welgeteld 3 stapjes zetten alvorens met haar muil op een muur te lopen en haar muiltjesdragende enkels te verzwikken. Voorts werkte zoals gebruikelijk de free wodka-rudbull als honing op een bepaald percentage van de dames. Gekamerd werd er door deze later arriverende lui amper of niet, er werd wat Tanzgeld uitgedeeld en dat was dat zowat. Topstimmung met andere woorden doorheen de dag, de dames verveelden zich het schompes en op een notoire uitzondering na werd er quasi niet gekamerd. Logischerwijs zat het meerendeel van de dames dan ook weinig gemotiveerd de klok vooruit te kijken, een sporadische verleidingspoging nog afgewimpeld alvorens ie tot rijping kon komen, Raissa wat geknuffeltroost want ze zat urenlang werkeloos te niksen, maar dit mooie doch redelijk servicezwak meisje om valabele redenen niet geboekt, de goeierd leek er wel vrede mee te hebben, en toen een fruitautomaat-stammbeer arriveerde heeft ze hem urenlang gezelschap gehouden tijdens het knoppendrukken, dolletjes. Op één of andere manier vonden enkele dames het ook gerechtvaardigd om deze tourist om 5E te vragen om te gokken, naja moppies, think fookin' again. De prioriteit bij phg lijkt te liggen bij drankconsumerende bezoekers, laat het ironisch genoeg een factor zijn die vele anderen weghoudt uit hun cluppie, maar ze zullen er wel weten waarmee ze bezig zijn zeker , ach...

    Gekamerd werd er uiteindelijk ook door ss, en wel tot 2 maal toe met een ravissante blonde Roemeense opdonder die een prima service verleent van heb ik je daar. Had voorheen tijdens m'n voorlaatste bezoek al één keer het genoegen gehad met haar, toen aan het eind van de nacht na veel te ambitieuze daginvulling tévoren, dus ditmaal geen half werk. Vanaf ze binnenkwam meteen een praatje geslagen, termin gefikst die werd voorafgegaan door een uitermate interessante presalebabbel, gespeend van tongzoenen en public maar alla, no worries... Op de kamer tot 2 maal toe dus conform huisprijzen uitgesponnen gekamerd met excellent gevolg. Veruit het beste dat er in phg rondloopt naar m'n bescheiden mening, een Duitse kollege die later op de dag arriveerde haar lichtjes dwingend aanbevolen, en ook hij gewaagde van prima service, dus we hadden wat te quatschen op amicalere wijze dan tevoren tussendoor tengevolge. Hij hield het bij 1 sessie overigens gedurende de dag, beter kon het toch niet worden dixit hemzelve. De kleine Roemeense schattebout vond dit prima en zal bij een eventueel toekomstig bezoek in Oedt logischerwijs wederom ten prooi vallen, of was dat nou omgekeerd. Voorts viel de algehele passiviteit op, holle ogen, holle frasen, weinig animo ofte kamerverkeer, geen vetpot voor 90% vd mokkels...

    Fazit: zoals men placht te zeggen: 1 topdame saved da day, voorts een boel oninteressante dames, algeheel ontbreken aan beren en sfeer s'namiddags, s'avonds algeheel ontbreken aan sfeer en opgevoede beren, wat een zootje. Het verbaast me dan ook geenszins dat er een halve exodus qua dames plaatsvond in phg, en naar mijn inschatting is die nog lang niet ten einde. Ik gok maar zo dat de dames halsreikend uitkijken naar zomerse temperaturen om de zwembadbonus te kunnen verzilveren, en wie weet zijn ze nog ns gek genoeg om hun entree tijdens de aanlokkelijkste maanden sowieso te halveren, het zal me benieuwen, qua businessplan toch redelijk bevreemdend, maar er gebeuren wel meer vreemde dingen in die toko... Peace out!

  16. Onderstaande 14 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 maart 2013),Bosco (26 maart 2013),Clinic (26 maart 2013),Costana (26 maart 2013),egon, Dr. Rammler (26 maart 2013),felrops (26 maart 2013),Flurkman (27 maart 2013),hansdordt (26 maart 2013),Knabbel (26 maart 2013),terminator (26 maart 2013),The Joker (26 maart 2013),twinnio (26 maart 2013),Wijze grijze (26 maart 2013),Willyw (26 maart 2013)

  17. #112
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    in tegenstelling tot wat op hun site wordt vermeld wederom geen reductiekaart voor een volgend bezoekje. Blijkt dat dit slechts 2 dagen vd week van toepassing is ofzo dixit theke, naja, leuk doch geen reden om de festiviteiten af te blazen, maar alla. Op het Franse forum werd hier ook al melding van gemaakt, vreemd toch maar alla.
    Ik kan op hun site geen informatie hieromtrent vinden. Derhalve via de mailoptie maar even contact gezocht en per omgaande mail bij monde van 1 van de heren Geschäftsleitung mededeling ontvangen dat er momenteel geen Rabattactie loopt, dus ook niet op bepaalde tijdstippen of bepaalde dagen.

  18. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (26 maart 2013)

  19. #113
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Wi-Fi werkt alleen in het nachtcafé daar is ook een andere inlog voor nodig.
    Bij mij op de I-pad werkt de WI-FI overal in de PHG. Nachtcafe en bar.

  20. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (26 maart 2013)

  21. #114
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht

    Gekamerd werd er uiteindelijk ook door ss, en wel tot 2 maal toe met een ravissante blonde Roemeense opdonder die een prima service verleent van heb ik je daar.
    Aan Zijne koninklijke hoogheid Satanic Surfer,

    Ondergeschikte medeijsbeer zou graag een beroep doen op uw al omvattende geheugen aangaande uw laatste bezoek aan de PHG.
    Zijne excellentie heeft daar zijnen koninklijke roede oraal laten beroeren door een blonde Roemeense dame. Om over de coitus maar te zwijgen.
    In voorbereiding van uw bezoek aan de PHG heeft ondergeschikte middels een intern onderzoek het bezoek van uwe excellentie voorbereidt.
    Een vluchtige kennismaking met de blonde Roemeense leverde de naam Clowie op.
    Ondergeschikte zou het op prijs stellen als er een bevestiging van haar naam kon worden gegeven.
    Een topic onder deze naam is inmiddels al aangemaakt en deze topic heeft behoefte aan een goed paspoort.
    Vertrouwende op uwe excellentie zijnen beoordelingsvermogen, zou ik willen verzoeken dat als het deze dame betreft, het betreffende topic hiermee aan te vullen.
    Zoniet, dan kunt u dit verzoek als niet verzonden beschouwen.

    Uw immer dienende en verheugde om uwen terugkeer op het forum, verblijf ik, "Bluebear".

  22. #115
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    nope, sorry Bluebear... geen flauw benul wie Clowie zou kunnen zijn, en beschreven bezoek dateert al van effie terug... sorry

  23. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 maart 2013)

 

 
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06.

Babylon 468*60   Living Room 468*60