Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 115
  1. #1
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:14
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.016 in 364 posts

    Beitrag Populaire Horny Gebeurtenissen, 1e Kwartaal 2013

    2012 ist zuende. Fazit: Vor 10 Jahren machte ich noch über 90 Prozent aller meiner Club Besuche im Happy Garden. 2012 sind es noch 7 Prozent gewesen und das auch praktisch nur im Sommer. Tendenz: sinkend.

    Silvester Party 2012.

    Nach der Katastrophe im letzten Jahr standen bei mir alle Zeichen auch NICHT HINGEHEN. Aber die Alternativen waren nicht toll, also folgte ich dem Lockruf.
    Um es mal vorwegzunehmen: Man hat ein bisschen was gelernt aus dem Debakel im letzten Jahr und ich war insgesamt positiv überrascht. Ein weiteres Debakel ist es nicht geworden.

    Gegen 17 Uhr angekommen, da war es gut gefüllt aber nicht voll. Rund 30 Frauen waren schon da, etwa 15 bis 20 tauchten später noch auf - geschätzt waren es am Abend 40 bis 50 - ich habs nicht gezählt. Aber über weite Strecken des Abends waren immer hübsche Frauen sichtbar und buchbar. Das lag vor allem daran, dass ordentlich weibliche Unterstützung aus GT und LR angereist war. Dazu einige ehemalige Happy Kräfte von vor 8 Jahren, wie eine russische Julia (? kam mir nicht bekannt vor). Von den Happy exklusiven Stammkräften ist für mich sowieso nur "Carolina" buchbar - die mit guter Laune meinen Silvesterabend versexte. Ich nahm ihren Rat an und buchte schnell, damit ich nicht später auf die Wartelisten muss. Eine gute Entscheidung. Später am Abend wirkte sie ziemlich ausgepowert.
    Aber auch besondere Gesichter wie Loredana, Franczeska oder Carmen (beide derzeit mal nicht im LR) waren mit guter Laune anwesend.
    Eine Gay Party wurde es praktisch erst nach Mitternacht - da machten einige Frauen Feierabend und der Männerüberschuss nahm stetig zu. Mir egal.

    Das XXL Buffet wurde nicht vom Metzger geliefert, war auch kein XXL Buffet - reichte aber problemlos für alle und kam gegen 19 Uhr, so dass ich mich in die bekannte Happy Garden Essenschlange einreihte. Das Essen war ok. Leckere kleine Frikadellchen (später Frikandeln), ein extrem trockener Braten, Rosenkohl (den keiner wollte), Spätzle, Kartoffeln und Salate. Nix weltbewegendes, aber in Ordnung. Ich wurde gut satt davon. Ich fragte auch nach Soße für das trockene Fleisch, aber man versichterte mir, zu dem Gericht gäbe es keine Soße. (Die tauchte später, als das Fleisch weg war, aber dann doch irgendwie auf...).
    Abgesehen vom Buffet, gabs zwischendurch Würstchen und später noch irgendwas Chinesisches würde ich mal sagen. Habs nicht probiert.
    Im Gegensatz zu 2011 musste diesmal niemand verhungern.

    Meine 10 Euro Rabattkarte wurde akzeptiert, außerdem bekam jeder Gast einen 30 Euro Gutschein für Januar - so dass mich der Eintritt effektiv 20 Euro kostete. Das Happy hat die Werbemöglichkeit einer vollen Party also diesmal gut genutzt.

    Auch Sekt stand den ganzen Abend bereit, auch um Mitternacht war diesmal genug Sekt zum Anstoßen bereitgestellt.

    Klingt doch alles ganz gut, oder?

    Das Happy hat nur EIN GROSSES PROBLEM, der Hauptgrund warum ich nur noch selten hingehe:
    Die anderen Gäste.

    Bis 19 Uhr wars ok, später wars fast nicht mehr zu ertragen. Neben den kulturellen Unterschieden kommt dann noch Alkohol und die übliche King of Schnitzel Einstellung einiger Gesellen hinzu. Ich hab mir das ganze an diesem Abend allerdings eher amüsiert angeguckt. Regelmäßig muss ich das aber nicht haben. Ich glaube, das Happy ist aber ganz glücklich mit diesen Figuren und hat sein Programm auch schon weitgehend darauf eingestellt.

    Für Musik sorgte natürlich DJ Schnulli (auch als Lulu bekannt). In einer Techno House Disko wäre der Mann ganz gut aufgehoben, in einer Bar darf man aber auch gerne mal aktuelle Charthits spielen zwischendurch. Auf einer echten Silvesterparty hätten die Gastgeber ihn vermutlich nach 1 Stunde in den Keller verbannt und CDs abgespielt - zum Glück gibts Gangnam Style. Der einzige Hit, der im Technobrei stellenweise für Partystimmung sorgt. Hat Lulu auch gemerkt und ihn deshalb regelmäßig abgefeuert.
    Immerhin: Lulu spielt Final Countdown vor Mitternacht - zwar in einer Hardcore Techno Version, aber immerhin.

    Etwas Verwirrung herrschte bei allen, wann denn nun der Jahreswechsel stattfindet. Die Uhr in der Bar zeigte längst zwölf, vereinzelt wurde schon gratuliert und angestoßen - doch Lulu behauptete steif und fest, es wären noch 5 Minuten. Der Countdown kam dann um 8 nach 12 - laut Uhr in der Bar. Egal, ham wir halt mit Shanghai oder Mexiko zusammen angestoßen - was weiß ich.

    Nochmal kurz: Ich habs nicht bereut hingegangen zu sein - ich hatte Spaß, guten Sex, gutes Essen - aber DJ Schnullipups und die Einlasskontrolle lassen schwer zu wünschen übrig. Andererseits ist das ja nicht zufällig, sondern so gewollt. Wenn es erfolgreich ist, warum nicht. Muss ja nicht jedem gefallen.

    Ach ja: 2011 waren viele bekannte Gesichter auch aus Deutschland und Holland da - diesmal NICHT. Happy Stammgäste der Neuzeit ja, aber nahezu keine Stammgäste von früher oder Gäste, die sich derzeit eher in anderen Clubs aufhalten.

  2. Onderstaande 15 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius ( 1 januari 2013),bergm550 ( 1 januari 2013),Bluebear ( 1 januari 2013),Clinic ( 1 januari 2013),egon, Dr. Rammler ( 3 januari 2013),Franzis ( 2 januari 2013),george101 ( 1 januari 2013),Jansen ( 1 januari 2013),Manni1A ( 1 januari 2013),pipette ( 1 januari 2013),Poppalarge ( 1 januari 2013),Robin ( 2 januari 2013),terminator ( 1 januari 2013),toko-9 ( 1 januari 2013),Willi69 ( 1 januari 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    geh jetzt erstmal einen trinken.....hab mich für Budweiser entschieden. bis morgen
    Kommt da noch etwas - oder bist Du dauerbesoffen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Vor 10 Jahren machte ich noch über 90 Prozent aller meiner Club Besuche im Happy Garden. 2012 sind es noch 7 Prozent gewesen und das auch praktisch nur im Sommer.
    Liegt bestimmt am Klimawandel...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  4. #3
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    31/12/2012- 01/01/2013

    Oud en Nieuw stond voor de deur! Wat te doen op zo´n avond....Lonely had er best lang over nagedacht. Het aanbod bestond uit verschillende opties zoals o.a. gourmetten met nietszeggende vrienden, in een niet bijster goed bekend staand café hangen, met de familie bij elkaar, een heuse gangbang enzovoort...De keuze was niet makkelijk en traditioneel als lonely is ingesteld wist hij nou niet of nieuwjaar vieren in een saunaclub het toppunt van eenzaamheid is of juist een leuke afwisseling en een keer wat anders! De verhalen over de voorgaande editie alsmede de geschreven notulen van deze sylvesterparty waren natuurlijk ook niet aan mijn aandacht ontsnapt dus wat te doen?

    Op de 30e vond ik het toch echt tijd om de knoop door te hakken! Nog even twijfelde ik en kwam in mijn geheugen een zaterdagavond bezoek aan de happy op in mijn gedachte! Dat was geen doorslaand succes geweest mede door onbeschofte vlerken van kerels die geen respect hadden voor de meisjes...Nou ja niet blijven zeiken en dubben gewoon er naar toe en ervaren! Mocht het niks zijn, dan waren er nog voldoende opties achter de hand en ik was natuurlijk in het prettige gezelschap van dhr N.!
    Zo rond half vier stuurde ik mijn bolide de parkeerplaats van de Toekan in Venlo op! Dhr. N. maakte een overstap en samen zetten wij koers richting Oedt!
    Mijn auto vrat het asfalt zowel aan de Nederlandse als Duitse zijde van de grens zowat op en was blij dat we naar der Heimat gingen! Stipt 4 uur duwde wij op de klingel!

    Wat volgde was een traditioneel ontvangst, overhandiging van de vermommingen voor het ijsberen bestaan en het marketing team van Happy Garden had het slimme idee opgepakt alle bezoekers van de Sylversterparty een € 30,00 rabatt karte voor januari te geven. Snel al even een blik om de hoek geworpen..in de bar was het gezellig druk, maar van volgepakte chaotische taferelen was geen sprake! Wij kleedde ons om en nestelde ons zoals een broedkip op haar nest aan de bar!
    Het bier vloeide rijkelijk, de meisjes hadden er zin an en wij maken links en rechts een praatje met ons bekende beren en dames. De tijd vloog voorbij en ik had al een paar keer een uiterst prachtig Roemeens schepsel voorbij zien komen met prachtig lang donkerbruin haar....mmmmh ieder keer als ze voorbij liep knipoogde ze verleidelijk en ik wenkte het schepsel nader.... We go to room? Dat ging me iets te snel....tijd voor een testje! Ik vertelde haar dat iemand de laatste moest zijn in 2012 en iemand de eerste in 2013! Zij leek me de perfecte kandidaat om het jaar mee te openen en zo spraken wij dus af direct na middernacht!

    Het management kwam een paar keer een praatje maken en verzekerde ons dat toestanden als vorig jaar niet zouden ontstaan vanavond! Er waren voldoende meisjes en mochten er te weinig zijn dan stonden er nog een stuk of 20 op stand-by! Ik vraag me dan meteen af hoe dat gaat? Liggen die ergens in een pakhuis op een plank op elkaar gestapeld of zitten die nog in de doos en worden die indien benodigd in de juiste shape geblazen.... Nu ging ik alles door elkaar halen, maar vooruit schiet nou op je moet nog even knallend het jaar uit! Ik zag een prachtig Roemeens hertje, modellen lengte, modellen lijf en een paar goddelijke cup C borsten...alles puur natuur liebe freunde! This is it schoot het door mijn hoofd een prachtige afsluiting van 2012!

    Wij maakte een praatje en zochten snel samen buiten een blokhutje op! Toen ze zich uitkleedde werden mijn verwachtingen alleen maar bevestigd! Haar borsten hadden geen last van de zwaartekracht en plagend bukte ze even voorover om mij verruckt te maken met haar lekkere kontje! Wat volgde was een prima sessie en bij het napraten c.q. knuffelen bemerkte lonely toch een kleine lakschade aan het bovenbeen. Het grote litteken was ontstaan omdat ze ooit betrokken was geweest bij een auto-ongeval samen met haar vader! Thank god you are still alive was het enige wat door mijn hoofd flitste!

    Kwart voor twaalf was ik weer terug in de bar, nam het zoveelste biertje van de dag met Dhr. N. waarna er overgeschakeld zou worden na een mix-cola en danste wat op de klanken van de DJ. Nog steeds was het gezellig druk, de stemming opperbest, weinig haantjes gedrag en langzaam swingde, neukte, dronk en hunkerde de Happy Family naar het einde van 2012! Buiten was een tafel opgesteld met champagne en klokslag twaalf uur zag ik nu i.p.v. buurtgenoten, vrienden en bekende een zooitje ijsberen en meisjes van plezier buiten staan proosten op het nieuwe jaar en genieten van het vuurwerk! In plaats van oma hing nu een heerlijk wijf om mijn nek! Dhr. N. pakte nog een magnum fles champagne van de tafel en stak deze onder zijn badjas. Ik had toen nog geen idee wat hij er mee van plan was, maar na de vele kussen, knuffels en al handenschuddend bereikte wij weer onze vaste plek aan de bar!

    Daar zat een Japanner met een meisje aan de bar. De twee waren ons al eerder opgevallen en nu had ik in de gaten wat dhr. N. met die fles van plan was.
    Hij toverde hem onder zijn badjas vandaan en gaf hem aan de Japanner. Deze keek zowel angstig als verrast het eerste omdat hij hem na het nuttigen van die hele fles vast niet meer omhoog kreeg en verrast omdat hij zoveel gulheid vast niet verwachte had van deze westerling! De twee pakte een glas en begonnen in te schenken!
    Gaande de avond heb ik kunnen concluderen dat dit een prachtig gebaar was, want ik weet niet of het door de champagne of het gesprek kwam maar de twee hingen voor ik naar huis ging elkaar in evenwicht houdend aan de bar!

    Maar goed vrienden tijd voor het eerste wipje van 2013! Het lieve Roemeendje was mij niet vergeten en had ook al een sleutel georganiseerd! So come with me and fuck me kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd! Ik moet bekennen het werd een waar feest en de eerste kinderbijslag van 2013 belandde knallend in het daarvoor bestemde rubber! Een douche gepakt en op naar de bar....gezellig hier kwam het in me op er werd volop gedanst door meiden en beren en iedereen had het prima naar zijn zin. Ik raakte aan het dansen met een Marlin Monroe look a like...mmmh het kind geilde mij aardig op en greep onder mijn badjas...mmh daar was al weer volop leven ook hij had er zin an in 2013! Ze duwde mij tegen de muur en duwde uitdagend haar kontje naar achteren....En nu een sleutel a.u.b. anders neem ik je hier midden in de bar!

    Na deze heftig stomende sessie was het toch al kwart voor twee....ik had me nog zo voorgenomen om om 1 uur naar huis te gaan! Maar de goede sfeer, de klanken van de DJ, de prachtige vrouwen en aardige beren deden mij nog niet naar huis gaan! Ik wou nog een wipje maken en moest dan toch echt gaan vertrekken want om 7 uur ging de wekker! Werken op nieuwjaarsdag is niet altijd het slimste wat een mens kan doen, maar iemand moet het doen!
    Ik vond een prachtig exemplaar natuurlijk van mijn favoriete makelij made in Romania met een schitterende wespen taille, donker haar en een bescheiden B cup die haar lichaam op een volmaakte manier complementeerde!

    Ook dit werd een prima sessie en onder de douche kwam lonely tot bezinning! Naar huis jong het is kwart voor drie, met een beetje geluk ben je om half vier thuis!
    Ff twee uur slapen en dan werken...Ik melde mij nog eenmaal in de bar en bedankte dhr. N. voor het prettige gezelschap en de leuke avond. Ik kleedde mij om en verliet zo rond 3 uur de happy! Binnen vermaakte iedereen zich nog opperbest er werd volop gedanst, gedronken en geneukt want alle kamers waren bezet wat overigens niet leidde tot lange wachttijden! Het hek plofte achter mij in het slot! Het was een prima avond geweest, onderweg leek er geen einde te komen aan de stroom sms'jes. Ik reed langs de Zuid-Willemsvaart bijna thuis...en reed de stad binnen! Hier en daar zag ik nog wat verdwaald vuurwerk aan de horizon!
    Het was een mooi begin geweest van 2013 en nieuwsgierig als ik ben kan ik niet wachten wat dit jaar nog meer gaat brengen.......

  5. Onderstaande 15 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    11cc ( 3 januari 2013),bergm550 ( 3 januari 2013),Big30 ( 2 januari 2013),Bluebear ( 2 januari 2013),Bosco ( 2 januari 2013),Bredero ( 3 januari 2013),Costana (12 januari 2013),Dalton ( 2 januari 2013),egon, Dr. Rammler ( 3 januari 2013),gignnl ( 2 januari 2013),LittleJoe ( 2 januari 2013),MichelJ ( 2 januari 2013),Ricardo Banana ( 2 januari 2013),satanic surfer ( 3 januari 2013),Willi69 ( 2 januari 2013)

  6. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Ach ja: 2011 waren viele bekannte Gesichter auch aus Deutschland und Holland da - diesmal NICHT. Happy Stammgäste der Neuzeit ja, aber nahezu keine Stammgäste von früher oder Gäste, die sich derzeit eher in anderen Clubs aufhalten.
    Ich wollte erst hingehen, aber nach lesen von berichte von letzten jahres hab ich mich anders entschieden =) nachstes mahl werd ich da sein, ein kater hatte ich ja ohnehin,.. haha

    beste wunsche noch..

    bis 2013

  7. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 3 januari 2013),Willi69 ( 2 januari 2013)

  8. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Ich wollte erst hingehen, aber nach lesen von berichte von letzten jahres hab ich mich anders entschieden =) nachstes mahl werd ich da sein.
    Ich auch, die Admins können uns schon mal im Meeting Point eintragen...

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  9. #6
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iamlonely Bekijk bericht
    31/12/2012- 01/01/2013
    Bin ich blind, ist mein Holländisch so schlecht oder stehen da keine Namen (der Mädels)?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  10. #7
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Nein willi du bist nicht blind und dein höllandisch ist auch nicht slecht, aber es war sylvester und bin das leider vergessen!

  11. #8
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Kim ( Deutschland). Kim (nicht die Freundin von Franzeska) war eindeutig die Attraktion des Tages , groß, schlank, vollbusig, dunkelhaarig, in schwarze Dessous gekleidet und dauergebucht. Daher konnte sie es sich offenbar leisten, recht früh nach Hause zu gehen, noch bevor ich sie buchen konnte . Seit dem habe ich sie leider nie wieder gesehen .
    Nach einem diskreten Hinweis habe ich herausgefunden, dass es sich um diese Kim handelt. Arbeitet leider im falschen Club. Und Berichte gibt es hier auch nicht, nur im Freiercafe. :wink:
    Laatst gewijzigd door Willi69; 2 januari 2013 om 23:42
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  12. #9
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Kommt da noch etwas - oder bist Du dauerbesoffen?


    nö, kein Bock mehr....habe deinem Bericht nichts mehr hinzuzufügen, ausser, dass es nach 20 h da nur so von Leuten wimmelt, welche sagen wir mal nicht zu den Mitteleuropäern gehören. Normal gebrauch ich da andere Ausdrücke für, hab aber für 2013 gelobt mich zu bessern in meiner Wortwahl.

    Dann kann es auch immer öfter passieren, das man(n) eine Frau buchen will und hören muss " sorry, geht jetzt nicht, mein Freund ist da"

    wenn überhaupt, werd ich mal in 2013 was Anderes versuchen. Man(n) wird hören davon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  13. Onderstaande leden hebben egon, Dr. Rammler bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 ( 3 januari 2013)

  14. #10
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    Dann kann es auch immer öfter passieren, das man(n) eine Frau buchen will und hören muss " sorry, geht jetzt nicht, mein Freund ist da"

    wenn überhaupt, werd ich mal in 2013 was Anderes versuchen. Man(n) wird hören davon
    Wie, keine Frauen mehr? Na ja, Du kommst ja auch aus Köln...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  15. #11
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Wie, keine Frauen mehr? Na ja, Du kommst ja auch aus Köln...
    wer lesen kann ist immer klar im Vorteil...

    mit " was Anderes versuchen" war sicherlich nicht die Geschlechtszugehörigkeit gemeint du niederrhein. Dumpfbackenhausmeisterversuchsimitat

    mit meiner "Clubanhänglich keit aus Nostalgiegründen" wird es nun vorbei sein. Mit Wohlgefallen erinnere ich mich gerne an die Zeiten bis ca. 2009 zurück. Von da an gings bergab.
    Topact `s sind keine mehr vorhanden
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  16. #12
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Erster Clubbesuch im neuen Jahr

    "Eigentlich" bin ich gestern nur ins PHG gefahren, um mit Jansen und Cornel zusammen die Vorbereitungen für unsere Geburtstags-Party voranzutreiben, aber diesbezüglich hätte ich mir den Weg auch sparen können, kein Jansen, kein Cornel .


    Vrijdag 4 Januari

    Planet Happy Garden
    Jansen
    Big30 (?)
    Willi69
    Auch sonst war es recht "übersichtlich", wenig bekannte Eisbären (Franzis, Schumi), wenig Mädels, noch weniger bekannte Mädels (siehe Anwesenheitsliste unten) .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Auch DJ Lulu legte - wie an jedem Freitag - auf, mittlerweile kenne ich die Reihenfolge seiner Songs fast auswendig: es beginnt mit "Sonnentanz" (Klangkarussell) und endet mit "Time to say Goodbye" (Sarah Brightman & Andrea Bocelli.) .
    Ich glaube, DJ Lulu liest hier mit, denn er spielte zwar wieder die gleichen Songs, aber diesmal in anderer Reihenfolge .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Als je iets organiseert dan weet je toch wat je doet of niet? Het eerste wat je dan doet is je informeert je personeel. =) Know when to hold'em know when to fold'em, know when to walk away know when to run, zeg ik dan, in de woorden van Kenny Rogers... =) "up the ante", en maak er iets leuks van
    Ich habe die Thekenfrauen wegen "Happy Poker" gefragt, aber die wussten auch nichts Genaues, weder von wann bis wann gespielt wird, noch welche Poker-Variante gespielt wird noch, was der "MEGA GEWINN" ist . Ihr Tipp: "Vorbeikommen und schauen"…

    Von den anwesenden Mädels reizte mich keines wirklich, aber für 23 Uhr wurde noch "ein neues, deutsches Mädel" angekündigt . So habe ich mir erst mal die Zeit mit Sauna, Massage und Männergetränken vertrieben. Das Mädel (Jessica) erschien dann tatsächlich so gegen Mitternacht und war überhaupt nicht mein Typ (dunkelrote Haare) . Um nicht gleich beim ersten Besuch im neuen Jahr ungepoppt nach Hause gehen zu müssen, habe ich Jessica später doch gebucht. Letztendlich habe ich das PHG dann als letzter Gast so gegen 3:30 Uhr morgens verlassen .

    Anwesende Mädels am Freitag, dem 04.01.2013 (circa 25 - 30):

    Angelina (Polen), Carolina (Polen), Claudia (Ungarn), Destiny (Deutschland), Gina (Ungarn), Jacqueline (Ungarn), Jessica ( Deutschland), Julie (Russland), Katja (Ukraine), Loredana (Rumänien), Mandy (Rumänien), Marie (Rumänien), Raissa (Rumänien) und Vera (Rumänien) sowie circa 10 - 15 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  17. Onderstaande 7 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 januari 2013),Ascari ( 6 januari 2013),Big30 ( 5 januari 2013),Costana (12 januari 2013),egon, Dr. Rammler ( 6 januari 2013),Jansen ( 6 januari 2013),The Joker ( 5 januari 2013)

  18. #13
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    @ nehme mal an es wird wohl Texas Holdem werden ist relativ einfach und auch für Dorftrottel verständlich haha (ähnlich Samya, wo ja bekanntlich reichlich von dieser Spezis hingehen)
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  19. #14
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    14 april 2024 @ 23:36
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard Freikarte happy poker-bezoek

    Na de wederom prachtige repliek van EgonDrRanddebiel waar ie het wederom niet kan laten een club waar ie Hausverbot heeft na te trappen (ditmaal mits hun bezoekers te schofferen) een korte impressie van de eerste editie van Happy Poker die ik kon aanschouwen vanop de eerste rij. Alluderend op de vorige poster die ontbrak waren er wel enkele verdwaalde neefjes van deze notoire zuiplap aanwezig, maar daarover meer in de afdeling, sneue details.

    * Aankomst omstreeks 14 uur: kostenloze eintritt dankzij vrijkaart hiet geschonken via het majestueuze telwerk van Hercules2, dank daarvoor
    * anwesend denn: 15 mädels, 10 eisbären... Louana und ihrem Deutschem stammgäst waren da, danke Kollege für die info , opvallend dat de peroxideblonde stunner zowat werd doodgeknuffeld door de medewerkers, andere dames zagen natuurlijk de bui al hangen, weer een maandje dat er 15/20 potentiële sessies minder per dag te verdelen zijn, compenserend voordeel is wel dat er weer een rits fans de weg naar Oedt zullen opzoeken gok ik zomaar...
    * doorheen de dag max 20/25 dames, 20 beren, zeer rustige en laidback sfeer
    * ontbijt: degelijk en ruim voorhanden
    * avondeten: enkel de pasta geriskeerd met een riedel groentjes... kip zag er ietje té geroosterd uit
    * Happy poker: prima opzet, 2 tafels, professionele croupiers die tevens leuke gozers waren, helaas pindakaas weinig gegadigden om een rondje te spelen. Met vereende krachten werden 7 kandidaten geronseld waaronder ss en 2 Roemeense dames die voorts toch hun Po aan het plattsitzen waren. Hauptgewinn: freikarte, gewinner runde1: ss... naja okidoki, leuk meegenomen. Eerlijkheidshalve dient vermeld dat van de 7 kandidaten er 2 de spelregels an sich kenden en de rest geen clue had wat ze deden whatsoever, heads up was dan ook met 1 der Roemeentjes die werd bijgestaan door Croupier nr2 die werkloos was gezien de lage interesse. By the way, spelronde 2 werd op eigen kracht door dit meisje gewonnen, ik hoop voor haar dat ze de gewonnen freifick goed wist te besteden
    * 3 kamersessies die allen fluctueerden tussen zeer tevredenstellend tot excellent... toppie
    * het damesaanbod was dus samenvattend als numeriek matigjes doch kwalitatief voor ss ditmaal prima in te schatten...
    * sauberheit&hygiëne toppie, personeel vriendelijk zonder meer, behulpzaam.

    * sneue details: op een populatie van 20 ijsberen ongeveer 3 gasten met aanstootgevend gedrag naar dames toe, 2 van hen konden nog amper op hun poten staan rondom 18 uur, wat die hadden gezopen mag Joost weten, maar pompwater was het allesbehalve. 1 slaagde erin om een énorme discussie aan de gang te houden aangaande (niet-) betaling van een meisje, dit sleepte minutenlang aan, zelfs dusdanig dat de Manager erbij werd geroepen etc., toll. Die gozer was rondom middernacht nog altijd aan het pilsen en diende bij vertrek letterlijk geholpen te worden ter aankleding door z'n semibezopen buddie, zelden zo getalmd om iets uit m'n lockertje te nemen tengevolge, tja...1 gast was zelfs in slaap gevallen tijdens het neuken dixit enkele dames, naja, het moet niet gekker worden, en dan niet willen betalen , een dolletjes ertussensmijten lijkt op z'n plekkie...

    Dank voor de vrijkaart, PHG wens ik meer Erfolg met de volgende pokeravond en voorts zal ss gezien de TexasHoldEm-gelukstijding nog ns naar Oedt "moeten", naja volgaarne een alcoholtest aan de deurbel hangen aub...

  20. Onderstaande 10 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 8 januari 2013),Bluebear ( 8 januari 2013),Bosco ( 8 januari 2013),Costana (12 januari 2013),Dalton ( 8 januari 2013),Jansen (10 januari 2013),MichelJ ( 8 januari 2013),The Joker ( 8 januari 2013),Wijze grijze ( 8 januari 2013),Willi69 ( 8 januari 2013)

  21. #15
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 09:16
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Dat heb je bij de clubs waar het bier gratuit is SS:lekker zuipen niet betalen alles bij de hoeren halen: heel oud gezegde maar het blijkt hier alweer nog eens waar te zijn.
    Beter de entree goedkoper maken en het pilsje 10 euro dan weet je zeker dat de klanten komen om te neuken en houd je de zuipers buiten de deur.
    Nog een :wie het onderste uit de kan wilt krijgt de deksel op zijn neus:

  22. Onderstaande 2 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 januari 2013),egon, Dr. Rammler ( 8 januari 2013)

  23. #16
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    601
    Discussies
    16
    Thanks
    549
    Thanked
    1.289 in 364 posts

    Beitrag The "sausage fest" in Tönisvorst / Oedt 05-01-13

    In het nieuwe jaar wilde een maatje van me en ik eens kijken wat er zo net na oud en nieuw in een van de talrijke saunaclubs die NRW te bieden heeft te beleven zou zijn en dat hebben we geweten...

    Er kan hier vaak gelezen worden dat de zaterdagen bij sommige fkk's een oververtegenwoordiging van een bepaalde groep mensen meemaken en voor mijn gevoel was dit zo'n zaterdag, want er waren véél en dan ook echt véél te veel mannen aanwezig die avond. Even dachten we er nog aan om een rechtsomkeert richting een andere club te maken, maar om teleurstelling bij een eventuele zelfde opbouw van het aanwezige publiek elders te voorkomen, besloten we om er dan toch maar het beste van te maken...

    De avond begon rustig met wat gebabbel en wat ginnegappen met de schaarse aanwezige dames (voor zover ze daar zin in hadden) en tegen de tijd dat dj Lanning arriveerde werd het voor mij maar weer eens tijd om een jongedame te strikken voor een kamergang, want al die zuurkijkende kerels begonnen toch wel aardig te vervelen om daar tegen aan te kijken. In het relax / nachtcafé liep ik Roemeense Maria tegen het lijf en na te hebben geconstateerd dat ze sinds mijn laatste bezoek aan de blije tuin weer een andere haarkleur had, haar maar gestuurd om een sleutel te halen. Ze gaf aan dat ze wat frustraties kwijt wilde, maar dat liep toch iets anders dan dat ik in gedachten had....

    Om een lang verhaal kort te maken, de jongedame had wat liefdesverdriet en was er aardig door van slag, maar aangezien ze haar verhaal toch kwijt wilde liet ik haar maar gewoon ronduit vertellen wat er aan schortte volgens haar. Blijkbaar kan ze er slecht tegen om in het ongewisse gelaten te worden en wilde ze graag weten hoe de zaken / relatie er voor stond met de man met wie zij dacht een goede verstandhouding te hebben. Na drie kwartier het relaas te hebben aangehoord en haar geadviseerd te hebben om vooral geen dingen te doen waarvan ze spijt zou krijgen, nog even 20 minuutjes gedaan waarvoor we naar de kamer gingen en haar achteraf netjes voor haar tijd betaald, ongeacht hoe dat we die tijd door hadden gebracht. Een relatie aanknopen met een klant waar je meer voor voelt gaat toch problemen geven als je door blijft werken en je geen financiële buffer hebt om op terug te vallen, ookal wil je "vriendje" dat je stopt met het werken in een club...

    Na deze sessie me weer even bij mijn maatje gevoegd, die ondertussen uit verveling de jaartallen aan het raden was van de "hits & misses" die dj Lanning aan het draaien was. Even dachten we beiden dat we in een wel heel slechte r&b discotheek waren beland, maar gelukkig draaide de muziekkeuze naar mate de avond vorderde wat bij. Gelukkig nam de overpopulatie van mannen later op de avond ook wat af en ik zag zelfs mensen geweigerd worden bij de deur! Maar dat is dan ook wel logisch als je met negen man naar binnen wilt gaan in een tent die al overbevolkt is met mannen..... Veel heb ik er niet van meegekregen, want het was pizzatijd en ik wilde nog wel een plakje scoren voordat de pizza weer eens voor mijn komst op was (zou niet de eerste keer zijn).

    Opeens viel mijn oog op de "lange" Roemeense Emilia, maar dat kwam natuurlijk door haar schoeisel, want deze 25-jarige schoonheid was maar iets langer dan deze jongen, 1.85m, maar ik wilde haar gewoon beklimmen toen ik haar eenmaal in mijn vizier had... Al moest ik mijn maatje wel even voorlaten, want die piraat kaapte haar mooi voor mijn neus weg toen ik even de leiding in handen moest nemen na al die "diesels" en stuurde haar gelijk op pad voor een sleutel! Boos kon ik er niet om worden, want vlak daarna kwam de zon(nebank)gebruinde Poolse Malena waar ik voor het laatst twee jaar eerder in de Villa een kamer mee gedeeld had. Op de kamer was het geven en nemen, maar we waren beiden meer dan tevreden over de sessie. Nog even met haar bijgepraat over wat ze zoal gedaan had in die interval van twee jaar (ook hier weer de ups & downs van het hebben van een relatie in combinatie met het werk in de club) en daarna werd het weer tijd om me maar weer bij mijn maatje te voegen, want die hoorde ik zingend voorbij de kamer komen waarin ik bezig was op het moment dat ik mijn volle lading bij Malena in haar mondje deponeerde. Het was me het uurtje wel! Overigens is deze dame best een goede vriendin van Poolse Magdalena waarmee ze samen in GT gewerkt heeft. Kan ik mijn volgende bezoekje aan de blije tuin een geheel Pools tintje geven indien beide dames aanwezig zijn...

    Anyways... Het begon al wat laat te worden nadat mijn maatje en ik een beetje heen en weer aan het ijsberen waren, dus besloot ik om mijn eerdere voorzetje bij Emilia maar af te maken, alvorens er weer iemand met haar vandoor zou gaan... Het blijft toch altijd wat hebben zo'n grote meid en ze deed me een beetje denken aan een Russische meid die ik mijn afgelopen vakantie in Mexico op het resort aldaar geschaakt had. Het viel in zijn geheel niet tegen, het enige jammere was dat ze met condoom pijpte, maar dat viel toch niet tegen. Ze gaf zelf aan dat dit werk niet haar meest favoriete bezigheid was en dat ze het hooguit tot begin Februari zou blijven doen. We zullen zien, want ze is natuurlijk niet de eerste Roemeense meid zijn die maar "even" blijft werken...

    Verder viel me op dat Hongaarse Melissa nog steeds een lekkere volle kont had, maar dat ze een beginsel van een groot tattoo project op haar buik gestart was, dat uiteindelijk haar zij en rug moet gaan beslaan. Ieder zijn ding, maar dat "onschuldig" ogende Hongaarse meisje gaat er zo toch teveel als een harde tante uitzien mijns inziens...

    Mijn maatje heeft ook nog een tweede kamergang gedaan, maar zoals hij niet eens kan onthouden waar hij zijn auto parkeert, wist hij haar naam ook niet meer te vertellen... "Ze was geiler dan dat ze eruit zag!" was het enige wat hij kon en wilde vertellen... Ze was gekleed in een rood korset en had zwart krullend haar en volgens mijn was het ook een Roemeense.

    Ook dit jaar zal mijn clubbezoek grotendeels op zondagen gaan plaatsvinden, want op de andere dagen van het weekend is het mij teveel een "worstenfeestje"... Overigens was de voertaal onder de klandizie toch aardig veel Nederlands en ik zag ook bijna alleen maar Nederlandse kentekens op de parkeerplaats. Is helemaal niets mis mee, maar als er dan vervolgens een groep van zes studenten binnen komt lopen, dan weet ik voor mezelf dat ik niet snel meer op een zaterdag naar de blije tuin zal gaan. Zal het misschien nog wel eens op een vrijdag proberen, wie weet!?

    Al met al hebben mijn maatje en ik ons nog prima kunnen vermaken afgelopen zaterdag, maar het was wel even door de zure appel heen bijten bij binnenkomst...
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  24. Onderstaande 8 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 8 januari 2013),Carpe Momentum ( 9 januari 2013),Costana (12 januari 2013),egon, Dr. Rammler (11 januari 2013),felrops ( 9 januari 2013),Jansen (10 januari 2013),MichelJ (10 januari 2013),Willi69 ( 9 januari 2013)

  25. #17
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Paspoorten von Emilia & Malena?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  26. #18
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ja iedereen kon het wel raden.
    Louana terug en Jansen zit er meteen weer bovenop HaHa ja
    Ik had het berichtje gelezen en werd op de ochtend gisteren nog eens extra gebeld door Happy zelf vanuit kantoor.

    Je meisje is terug en heeft al naar je gevraagd en ook naar enkele beren die haar vaak verwende.
    Nu heeft ze geluk dat Ik in de buurt was haha. ja al is het 150km voor haar ben ik dan ook in de buurt.
    Maar een paar andere geldschieters kunnen helaas niet wat ze haar ook al hadden aangegeven omdat die wat langer op vakantie zijn.

    Rond 18.00 stapte ik binnen en ja ze draaide om op haar kruk zag me en kwam meteen naar me toe om me te verwelkommen.
    Heerlijke omhelzing en ze is weer gelukkig wat kilo's aan gekomen zodat ze niet meer zo botterig was als de laatste keer.
    Haar haren waren nog jammerlijk blond maar we wat korter gesneden.
    Ik voelde dat ik meteen maar de kamer op zou moeten en niet na een volle maag eten,dus zijn we naar kamer 6 gegaan omdat 17 bezet was.
    Op de kamer was het weer als vroeger super en super.
    Ik heb haar ook aangegeven dat ze nummer 1 is geworden van heel Duitsland en omgeving als Miss IJsbeer daar had ze nog nooit van gehoord maar ze nam wel aan dat het een streek van mij zou zijn. ( ik had wel een tolk bij me voor de vertaling deze was een Roemeens meisje die goed Engels sprak)
    Ik zij nee je bent door vele beren genomineerd.
    Rond 19.30 hebben we samen gegeten en ze at er flink op los gelukkig.
    Daarna heb ik wat coctails gedronken en kennis gemaakt met een aantal nieuwe dames die er ook zeker mochten zijn en ben met een daarvan de kino in gedoken.
    Haar naam weet ik niet meer maar ze was wel lekker met stevige kleine ronde billen en lang zwart haar dus echt een PIcasso en MJ meisje haha.
    Louana was niet meer te vinden ja ze was weer super vaak bezet net als de middag en de dag ervoor.
    Leyla was er ook met vaste klanten ook de avond steeds bezet. en Shakira zag er goed uit die weinig kamers deed maar goed met Louana kan opschieten.
    Bianca was nog niet terug dus geen probleem en geen jaloerse gezichten.

    Aanwezige dames rond de 30 en beren rond ook de 30 dus een rustige avond maar wel lekkere meiden.
    Eten was goed en muziek van Lullo.
    Bekende beren geen alleen een bekende van mij uit mijn omgeving die daar ook regelmatig binnen stapt.

    Louana blijft 3 weken en gaat dan terug naar Roemenie dus rond 31 januari is ze weg.
    Op mijn vraag voor hoelang kreeg ik het antwoord of voor een maand of voor altijd !!

    Alle lul verhalen of ze gestopt was en getrouwd haha mooi niet ze is niet getrouwd.

    Dus mensen zoals Badslippers leef je uit een keer.

  27. Onderstaande 10 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (10 januari 2013),Badslippers (10 januari 2013),Big30 (10 januari 2013),Bluebear (10 januari 2013),Costana (12 januari 2013),egon, Dr. Rammler (11 januari 2013),MichelJ (10 januari 2013),Picasso 1 (10 januari 2013),Ricardo Banana (12 januari 2013),rob45 (12 januari 2013)

  28. #19
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Happy 11/01/2013

    Lonely had de afgelopen dagen geleefd als een kluizenaar nadat hij in Living Room danig in de fout was gegaan!
    Hij bracht deze dagen door in complete afzondering, zonder moderne communicatiemiddelen en het zondaars rantsoen van water en brood!
    Hij overdacht zijn zonde van het jaar 2013 en vroeg zich af waar ben je nou eigenlijk mee bezig man!?
    Het precisie antwoord op deze vraag moet hij u echter schuldig blijven...Het is een combinatie van factoren, maar als er dan toch eentje uitgepikt moet worden is het Kyllie! Deze hemelse blonde engel van de Villa is al een week of drie in Roemenië en de tijd zonder haar valt lonely zwaar!

    Op deze vrijdagochtend werd lonely wakker met een raar gevoel...Hij was er zodanig van onder de indruk dat hij zelfs vergat om zijn GSM in zijn zak te steken iets wat hij pas later zou bemerken. Lonely worstelde zich door de dag en toen hij in de namiddag zijn GSM ter hand nam had Banana al de nodige pogingen gedaan hem te bereiken. Hij zou vandaag samen met dhr. N naar Happy Garden gaan!
    Lonely twijfelde even bij dit bericht, maar vond dat hij genoeg gestraft was en het tijd was om de last van zijn schouders te gooien en koers te zetten richting Oedt!

    Ik nam een douche, sprong in mijn gereedstaande bolide die aan de BIG smile van het baasje al kon raden waar de reis naar toe zou gaan! Op naar de mädels, de madame, de engeltjes, de vrouwen van lichte zeden of hoe je deze prachtige schepsels ook wilt noemen! Op de A67 overpeinsde ik nog één keer mijn gedrag, maar kwam tot de conclusie dat ik diende toe te geven aan mijn lusten! Er was geen ontkennen meer aan ik ben een gevoelloze op sex beluste hoerenloper die diende toe te geven aan de kronkel in zijn hoofd! Er maakte zich een licht euforisch gevoel van mij meester, banaan sms'te nog Chloë wants to kill you slowly, with a lot of pain and you have no choice! Ik drukte het pedaal nog wat dieper in jawel daar doemde de contouren en parking van het hemels paradijs op!

    Ik drukte op de klingel, Sabrina kwam al naar de deur gesneld altijd een vriendelijk ontvangst van deze sympathiek vrouw! Drie kussen en een deine freunde sind schön da, een handdoek, badjas en een sleutel verder stond lonely voor zijn locker! Snel wierp hij zijn vermommingen in het dagelijks leven van zich af! Het voelde als een bevrijding en toverde zich om tot een heuse ijsbeer! Hij voegde zich aan de bar bij Banaan en Dhr. N. bestelde een Warsteiner en jawel lieve vrienden, het leek of ik nooit weg was geweest en alsof het allemaal nooit gebeurd was!

    Ik zag de prachtigste schepsels aan mij voorbijtrekken, sommige kwamen direct een praatje maken, van andere kreeg ik een blik van herkenning!
    De sfeer zat er lekker in, de Warsteiner smaakte prima en ik maakte een praatje met Chloë! Deze sympathiek meid is onlangs verhuisd van By Night naar PHG ik ken haar echter al een paar jaar en zij kent mij! Het kan op geile sex uitdraaien, maar dit is niet altijd een must al was het fijn om te zien dat ze er goed uitzag en haar draai gevonden lijkt te hebben in Happy!

    Banaan bracht mij op de hoogte van de aanwezigheid van Louana, maar ik had dan wel in complete afzondering geleefd de laatste paar dagen het nieuws van de terugkeer Miss YBF 2012 was ook aan deze zieke geest niet voorbij gegaan! Ik woon niet al te ver van Happy en meende toch echt de luidde lokroep van Janssen gehoord te hebben de afgelopen paar dagen! Dit kon dus maar één ding betekenen Louana is back!
    Het leek wel of als Lady Gaga door de P.C. Hooftstraat liep, een hele horde fans had zich in happy verzameld, ik zag een bakvisje wat speciaal 180 km had afgelegd om zich aan deze mythische blondine te goed te doen! Ik had van de zomer wel een paar keer met haar geflirt, maar van een kamergang was het nooit gekomen!

    Banaan en ik maakte een praatje met het mythische schepsel! Ik complementeerde haar met de zorgvuldig uitgestippelde marketingstrategie van misschien kom ik nooit meer terug of getrouwd zijn...you are a smart girl and drive the men crazy! Ik bracht haar op de hoogte van de extase die ontstaan was op het wereldwijde web, dat er geen doorkomen aan was op weg naar happy, alle hoerenlopers in rep en roer waren en er al Kamervragen gesteld werden! Juist ja Kamervragen, voor ik het zou vergeten werd het tijd om haar een sleutel te laten versieren! De verwachtingen waren hooggespannen met het kroontje van Miss YBF 2012 half scheef op haar hoofd dook ze direct bovenop me! Langzaam zakte ze af naar mijn pretpaal en bood mij haar schatkistje aan! Wij verwende elkaar uitgebreid in 69 en na het aankleden van mijn pretpaal gleed hij als vanzelf in haar schatkist! Oei deze weet wat ze doet, ik voelde haar spieren spannen en elkaar plagend en uitdagend in verschillende standjes denderde wij naar de finish!
    Het was een goed half uur, been there and done that! Of zoals sommige zeggen ze kan van het lijstje! Het was niet the fuck of the century, maar ik kan jullie beren wel begrijpen!

    Ik nam een douche, melde mij in de bar, Chloë was inmiddels in de armen van een collega pannenkoekenbakker beland :smile: en ik maakte links en rechts een praatje. Wij hadden nog versterking in de ruimste zin van het woord gekregen van onze zuiderburen! Ik ken deze sympathieke gast al jaren en het is altijd gezellig als hij ook aanwezig is! Ik had haar al gespot en zij had mij ook al reeds een blik van herkenning toegeworpen! Het prachtige roemse schepsel met mooie donkere ogen en lang zwart haar! Heerlijke figuur weer verpakt in een appetijtelijke zwarte bodystocking met steentjes.... Haar was ik vergeten bij de Sylvester party en dat had me toch wel enigszins boos gemaakt op mezelf! De klasse druipt aan alle kanten van dit mokkel af en als mijn zesde zintuig me niet in de steek liet zou het een topper moeten zijn!

    Ik wenkte haar, lief glimlachend liep ze op mij af! Verontschuldigde zich voor de Sylvester party we were both too bussy or? Ja daar had ze gelijk in, maar ik vertelde haar dat ik vanavond de kans toch niet aan me voorbij wou laten gaan! Dit zou ik mezelf niet vergeven en om weer terug te keren na het strafregime waar ik net uitkwam zou een regelrecht fiasco zijn! Dus haar voorgesteld om een sleuteltje op te pikken en hand in hand vertrokken wij naar nr. 27! De deur was nog maar amper in het slot gevallen of deze prachtige Roemeense hing al om mijn nek! Heerlijk en actief diep tongzoenend wurmde ze haar prachtige lichaam uit de bodystocking!
    YES! Wat een heerlijk mooi figuur ze ging op haar rug op bed liggen, ik gaf haar een tongzoen en dwaalde via haar mooie borsten af richting haar subliem gevormde lovegrot! Dit was er eentje van zeldzame kwaliteit en misschien wel de mooiste en lekkerste kut die lonely ooit in zijn bakkes had!

    Na dat zij in woord, geluid en gebaren zichtbaar genoten had vond ze het tijd om mee eens onder handen te nemen! Plagerig beet ze in mijn tepel, keek mij diep en doordringend aan met haar mooie ogen, legde haar hand om mijn pretpaal en omsloot hem met haar lippen! Ik voelde haar tong rond de kop van mijn eikel draaien en de greep van haar lippen om mijn pretpaal werd steeds steviger! Even plagerig eruit, likkend langs de volle lengte alsmede mijn ballen en weer die wurggreep om mijn lul! Jezus wat kon dit godvergeten prachtige schepsel pijpen! Echter haar prachtige kontje moest en zou de zieke geest van lonely vasthouden terwijl zijn pretpaal diep in haar lovegrot verdween doggystyle en also geschiedde mijn liebe freunde! Na een heerlijke sessie namen wij tevreden afscheid van elkaar en beloofde elkaar dat we dit vaker moesten doen!

    Tevreden kwam ik na een douche in de bar! Banaan en Dhr. N. informeerde hoe het was en ik kon de 2 heerschappen licht euforisch melden dat mijn zesde zintuig ondanks dagen van afzondering nog steeds in tact was! Wij besloten het speelterrein te verplaatsen en even een blik te gaan werpen in By Night! Alexia die weer terug is van haar vakantie complementeerde het gezelschap! In By Night raakte ik aan de praat met een Poolse deze sympathiek blonde dame 32-jaar oud had voorheen in Funpalast in Wenen gewerkt! Dan moet het met de service wel goed zitten dacht lonely en verdween met dit mokkel op kamer 2!

    Het was haar eerste dag in By Night en wij namen eerst gezamenlijk een douche! Onder de douche al lekker actief tongzoenend en elkaar plagend droogde wij elkaar af en belande op bed. Ze is iets rijper als de meeste dames die lonely op de kamer sleept, maar ze genoot zelf enorm, had geen remmingen en dit mondde uit in één grote pure porno sessie! Naar het neuken trok ze het condoom van mijn pik, spuugde me in mijn gezicht en op mijn lul, pijpte me diep om mij vervolgens toe te roepen gib mir dein saft, ich liebe es! Een gentleman kan een verzoek van een echte über schlampe natuurlijk niet weigeren en zo belandde de derde hoogbegaafde, George Clooney look a like waar zij het wou hebben! Vol tevreden over zoveel geilheid namen wij een douche en na het overhandigen van wat smeergeld namen wij afscheid!

    Ik nam een douche, dronk nog wat maakte nog een praatje met een Bulgaarse met schitterend lichaam maar die was op 1 januari al gesneuveld dus even niet meer zo interessant, onderhield met met mijn vrienden en speurde nog eenmaal het pand af op zoek naar Chloë! Ze was in geen velden of wegen te bekennen en zal een prima avond beleefd hebben, even kwam ze nog in de bar met een handdoek rond haar middel, verontschuldigde zich bij mij, gaf me een dikke knuffel en wat kussen en verdween weer! Heerlijk om te zien hoe dit schuchtere iets verlegen meisje van jaren gelden is uitgegroeid tot een klasse DVP die weet wat een man wil!
    Onze tijd om bij te praten en eventueel ook te neuken komt wel weer, want zij kent lonely's zieke geest! Ik keek op de klok, kwart over 2 verdomme!
    Ik verontschuldigde mij bij mijn vrienden zij zouden nog een lange gezellige donkere nacht tegemoet gaan, maar den deze moest vroeg in de ochtend al weer aan het werk!

    Ik kleedde mij om, drukte opnieuw op de klingel, werd nog uitgezwaaid door de aanwezige meisjes en vrienden en liep richting mijn bolide!
    Ik had een super avond beleefd in de happy, de verhouding beren dames was dik ok, geen opdringerige onbeschofte vlerken op deze vrijdag en de sfeer was prima!
    De motor draaide, de koplampen sprongen aan, mijn bolide draaide de parkeerplaats van de happy af om er snel weer een terug te keren!
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  29. Onderstaande 11 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 januari 2013),Bluebear (12 januari 2013),Bosco (12 januari 2013),Costana (12 januari 2013),egon, Dr. Rammler (12 januari 2013),Jack42 (12 januari 2013),Jansen (12 januari 2013),MichelJ (12 januari 2013),Ricardo Banana (12 januari 2013),rob45 (12 januari 2013),Willi69 (12 januari 2013)

  30. #20
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    kan iemand ongeveer aangeven wat de Line-up dezer dagen is in happy garden.

  31. #21
    Geregistreerd
    13 januari 2012
    Last Online
    23 maart 2014 @ 16:31
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Lanning snapt het verhaal voor iedereen ! Szolnok ? Waar ligt dat dan ? Hebben ze ook zoiets als PHG?

  32. #22
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  33. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (12 januari 2013)

  34. #23
    Geregistreerd
    13 januari 2012
    Last Online
    23 maart 2014 @ 16:31
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Helemaal mee eens - goed weergegeven, waarom zouden ze iets wat eigenlijk de top-vrijdag is/was zo mee omgaan ? De flessen drank met 20euries omhoog gegaan en DJ LULLIE de "vergewaltiger" die bijna alle beren wegjaagd!!Alleen van die flessen zou Lanning een vorstelijke gage moeten hebben hahaha. De vrijdag was voor vele meer dan alle geile sexvoorstellingen - het was een superavondje uit waar iedereen naar op zoek was. Ze zijn de weg kwijt geraakt hihihihihih.... maar de DVP (sommige) blijven echt heerlijk!

  35. Onderstaande leden hebben womanizer bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (12 januari 2013)

  36. #24
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    kan iemand ongeveer aangeven wat de Line-up dezer dagen is in happy garden.
    Ja line - up is zeer goed niet teveel dames maar rond de 10 zeer mooie en de rest is normaal.

  37. #25
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    Heeft er iemand een recent lijstje met de line-up van de laatste dagen ?
    Wil er een deze dagen weer eens naar deze club gaan.

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.

Living Room 468*60   Freude 468*60