Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Yesmadam

Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Discussies
    142
    Thanks
    0

Standaard Yesmadam

Onze lid heeft vandaag verjaardag. Ik weet dat he zeer ziek is. Ik weet niet of he nog leeft.

Madammetje, mijn beste wensen aan je, ook van andere vrienden van je. Als je nog daar bent stuur toch eens een pm'tje aan me aub.

Als je niet meer daar bent, 1000000 kusjes aan je in de hemel, waar je dan zonder pijn bent.

Hopelijk hebt je dan 2-3 engeltjes welke je helpen.:D

cu neukie (momenteel zeer droevig..)

Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard Vriend YesMadam

Afscheid van een echte vriend.

Beste YesMadam,

Voorlopig heb je je zware ziekte bedwongen. We hopen allen dat je vlug beter mag worden. We gaan voor volledig herstel, daar hebben we samen uren over gepraat, en we geloven nog steeds in dat. Om het met je woorden te zeggen: "ik ben hier nog niet klaar"
    Naar ik begrepen heb, ben je een andere weg ingeslagen. Een weg van vrede met jezelf, een weg waar je zelf voor kiest.
    Afscheid dus ook van dit forum. Laat me toe dit via deze weg bekend te maken.
    Je wenst een einde te maken aan je 'zondige' keven, op zoek naar jezelf.
    Ik hoop dat die zoektocht je de gewenste vrede en liefde mag brengen, liefde die jij verdient.
    Er zijn mensen die van je houden, leef verder voor hen, vriend, vecht verder voor hen. Want net zoals zij je steun en toeverlaat waren in je strijd, beteken jij nu hetzelfde voor hen.

Ondanks je slopende ziekte was je steeds vrolijk, je verbeet de pijn, om mede te zorgen voor een plezierig forum. Je was, en bent nog steeds tegen elke vorm van onrecht. Je kwam op voor de onderdrukten, je verzette je tegen elke vorm van discriminatie, je geloofde in het goede, en trachtte steeds het kwade door het goede te vervangen. Je bent een zeer goed mens, vriend.

Weet, beste vriend, dat velen onder ons je altijd een warm hart zullen toedragen, waar je ook bent, wat je ook doet.

Ik wens ook verder mijn diep respect te tonen voor de persoon die me steeds op de hoogte heeft gehouden over je toekomst. Hoewel ze al heel wat tegenslagen heeft moeten verwerken in haar jonge leven, heeft ze samen met je gevochten, voor je gebeden, en ik begrijp nog steeds niet waar ze die kracht heeft vandaan gehaald. Je bent en blijft een vriendin voor me, lieve meid, je kan altijd op me terugvallen.

Vriend YesMadam, het gaat je goed, en bij deze wensen we je allen een gelukkige verjaardag. Ik weet dat je de twee dingen waar je het meeste naar verlangt, dicht bij je hebt. Dag vriend.......

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten