Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Lucy (Moldavische)

  1. #1
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard Lucy (Moldavische)

    Naam: Lucy

    Nationalieteit / taal: Moldavisch / Engels (Prob Duits ook)

    LEEFtijd: 34

    Haarkleur / of Lengte: Zwart / Mid lengte

    Lengte: 175cm

    Postuur / Cupmaat: slank / 32 of 34 A

    Tatoeage / Piercing: Niet bekend

    Service: TZ/PZC/NMC/69/Positions

    Extra: Niet bekend. 50 Euro voor 30 minuten dienst

    Een zeer aantrekkelijke en lang meisje met een heel mooi figuur die ik sprak met mijn vorige bezoek aan de Blond een Geile partij, ze alleen is geweest bij de club voor 3 weken. Ik wilde graag een kamer met haar te hebben dan maar de tijd ingehaald met mij en ik gemist. Ik slaagde erin om een kamer met haar te hebben op mijn volgende bezoek en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Zeer goede pre-en after sales en alle diensten zijn uitgevoerd volgens een zeer hoge standaard. Ik zal zeker herhalen.

    A very attractive and tall girl who I spoke with on my previous visit to the Blond an Horny party, she has only been at the club for 3 weeks. I was keen to have a room with her then but time caught up with me and I missed out. I managed to have a room with her on my next visit and I am glad I did. Very good pre and after sales and all services were performed to a very high standard. I will certainly repeat.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (11 april 2014),Megaboob ( 4 april 2014),savesexer ( 4 april 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Had mijn tweede sessie met Lucy en het was zelfs beter dan de eerste. Ze is duidelijk een zeer intelligent meisje en haar pre-en post sales zijn zeer goed. Haar prestaties in de kamer is zeer GFE en ik zal zeker meer kamers met haar in de toekomst. Alle standaard Sauna Club diensten zijn beschikbaar en uitgevoerd om een zeer hoge standaard.

    Had my second session with Lucy and it was even better than the first. She is clearly a very intelligent girl and her pre and post sales are very good. Her performance in the room is very GFE and I will certainly have more rooms with her in the future. All of the standard Sauna Club services are available and performed to a very high standard.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (25 april 2014),zwembroek (26 april 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    27 mei 2018
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 11:52
    Berichten
    35
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    75 in 17 posts

    Standaard

    Lucy in 2020
    Gisteren heb ik een overweldigende ervaring gehad met Lucy uit Moldavië, 34jaar oud inmiddels. Ik moet haar trouwens al vaker gezien hebben, ze was ook al in YY, maar ik weet waarom ik haar nog nooit op een kamer heb gehad: voorheen had ze haar haren naar achteren viel ze mij niet op.

    Vrouwen kunnen er totaal anders uit zien met losse haren of haren naar achteren, zie hier:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...gt-andere-dame

    Nu had ze haar haren los, en ik wist niet wat ik zag: ze lijkt wat op Kate Winslet, ook precies dezelfde mond. Een beetje een strenge uitstraling maar wat maakt dat haar mooi...! Ongelofelijk.

    Ik zou eerst maar ½ uur doen, maar het was zo gezellig, toen begon ik haar klaar te likken en was het uur zó voorbij, en ik was nog niet aan de beurt geweest, dus het werd 1 ½ uur.
    Ze spreekt Engels en ook nog Italiaans, Frans enz. Ze heeft trouwens een keizersnede gehad. Toen YY gesloten werd heeft ze even in GT gewerkt en daarna in Parksauna Residenz.

  6. Onderstaande 4 leden hebben rob2001 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 maart 2020),Eddy_V ( 6 maart 2020),Manureva ( 6 maart 2020),Schietgraagft ( 6 maart 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19.

Living Room 468*60