Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard Alphen aan de Rijn, Salon 261, Eikenlaan 261, Joy

    Onlangs op reis langs (en binnen!) gegaan op dit adres.
    Gekozen voor MILF JOY.
    Open en eerlijke dame die van sex houdt en dat graag met jou deelt.
    Gewoon mooie en slanke dame met een leeftijd die er niet toe doet.
    Ze sext met jou en ze wil dat jij en zijzelf ook lekker genieten,
    niet gecompliceerd maar gewoon goed!
    Prima!!!!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  2. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Joke (18 april 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    21 oktober 2018 @ 22:35
    Locatie
    Zaandam, ontvangstplek
    Berichten
    191
    Discussies
    7
    Thanks
    58
    Thanked
    152 in 52 posts

    Standaard

    Ik wilde hier even graag op inhaken.

    Joy werkt vanaf vandaag in Salon 261, Eikenlaan 261 in Alphen aan de Rijn.

    Doe er je voordeel mee
    xxx

    Joke-Prive

  4. Onderstaande leden hebben Joke bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (18 april 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    onderstaande speelde zich begin november 2015 af maar wilde ik jullie niet onthouden. Ik heb het al eerder gepost op K en H fora.
    Verleden week kwam ik Joy op een feestje tegen en aangezien we elkaar al een tijdje kennen ging het gesprek al snel niet over koetjes en kalfjes maar meer over stomend hete seks en alle varianten die daarbij aan bod kunnen komen.
    Hierbij hebben we afgesproken om snel een rendez vous te houden bij salon 261 waarbij ik wat speeltjes en touwen mee zou nemen.
    Zo gezegd zo gedaan dus een afspraak was snel gemaakt voor een halve week later.
    Op de kamer een korte vrijerij tijdens het uitkleden en vervolgens even onder de douche door waarbij we elkaar al behoorlijk ophitsten.
    Na het afdrogen zegt Joy: kom maar op met wat er in die tas zit
    Mijn ontkenning dat daar niets bijzonders inzat was tegen dovemansoren dus moest ik gaan uitpakken
    Het begin: Joy steekt haar armen uit om ze vast te laten binden, maar dat zou mij een te simpel pakketje zijn dus armen boven haar hoofd en haar handen in de nek.
    Op deze manier heb ik haar handen en armen vastgebonden zodat ze zo goed als geen millimeter kon bewegen.
    Heerlijk om op deze manier een 20 meter touw langzaam aan te brengen en de dame steeds minder bewegingsvrijheid te zien krijgen. Een klusje wat rustig en met beleid moet gebeuren want er moet, zeker aan het begin, iedere keer een behoorlijk lang stuk touw doorgevoerd worden en daarbij zou je brandplekken kunnen maken als het te snel of te hard gaat
    Klaar met haar armen heb ik haar tepeltjes vastgepakt om ze op haar tenen te dwingen om me te zoenen, ze volgde hierbij zeer gedwee en heb ik mijn handen eens goed de rest laten onderzoeken van haar lijf, vooral middenonder was weinig opwarming meer nodig en was al duidelijk dat ik niet meer op zoek hoefde naar een flesje glijmiddel
    Klaar met het pakketje? nee natuurlijk niet want toen ik ze op bed legde kon ze haar benen nog bewegen
    Dus nog maar wat kortere touwtjes uitgepakt en haar benen gebogen en vastgemaakt.
    Toen ik zei dat ik nu even bij de bar wat te drinken ging halen kwam ik kennelijk niet geloofwaardig over want ze keek niet verontrust naar me
    Na Joy wat met tong en vingers verkend te hebben werd het tijd voor de magic wand. Eerst met de gewone ronde kop erop heb ik hem aangesloten en op standje 1 tegen haar poesje aangelegd waarop het toch wel tijd werd om ook aan mezelf te denken.
    Mijn kleine vriend was al vanaf het begin paraat dus die kon zo tussen haar lippen geschoven en aangezien ze haar hoofd bijna niet kon bewegen was hier voor Joy geen ontkomen aan. Maar ik had ook niet het idee dat ze daar aan wilde ontkomen
    Nu werd het tijd voor het serieuzere werk, aangezien Joy claimt dat ze gefist kan worden besloot ik maar eens te kijken hoever ze dan de kop van de MW zou kunnen hebben en daarbij ook de snelheid opvoerend tot ik geloof standje 3 van de 6.
    Toen ik daarbij ook haar klitje met vingers en tong bewerkte ging Joy al als een gek tekeer en was ik bang dat brandweer en politie al snel op de deur zouden kloppen
    Even rust voor haar poesje en tijd voor weer een gedwongen pijpbeurt terwijl ik ondertussen de andere kop (G-spot stimulator) op de MW zetten.
    Met de G-spot er op tijd voor de volgende stap.
    Het deel wat daarvoor bedoeld is naar binnen en de rest tegen haar klitje aan geplaatst en vervolgens met een touwtje op zijn plaats gehouden zodat ik mijn handen vrij had. De snelheid in een paar stappen al snel op 6 gezet waarna ik alleen het wit van Joy's ogen nog kon zien, zover draaide ze die weg
    Met gevaar voor eigen leven mijn kleine vriend maar weer in haar mond gestopt, ze was nu zo ver weg dat ik bang was dat ze kon bijten. Maar ze maakte ook zoveel herrie dat er wel iets aan geluidsdemping moest gebeuren
    Tijd nu voor mezelf, rubbertje omgedaan en mijn speeltje aan de kant gegooid waarna ik bovenop haar belandde voor een heerlijk intiem. Hierbij ook lekker aan de touwen trekkend waarmee ik haar borsten had gebonden.
    Vervolgens op standje lui op mijn zij liggend doorgegaan terwijl ik haar benen heb losgemaakt.
    Na het intiem dacht ze van me af te zijn maar ik had nog steeds de controle dus heb ik de MW maar weer gepakt en op zijn plekkie teruggezet, nog even rustig op standje 2 of 3.
    Met een touwtje heb ik hem aan haar bovenbeen vastgemaakt zodat hij niet van zijn plek kon.
    Toen heb ik Joy omhoog gehesen en staand voor het bed gezet, nog steeds met haar armen in bondage.
    Al snel had ik de MW weer op standje 6 staan en terwijl ik haar handen begon los te maken zakte ze bijna door haar knieen.
    Nu werd het een leuk wisselend klusje om haar handen tergend langzaam los te maken en dan ben je met 20 meter touw best even bezig maar ondertussen af en toe ook even de MW stevig tegen haar klitje aanzetten en ervoor zorgen dat ze niet echt door haar knieen zakte. Ondertussen werd ik bijna doof door het gekreun en gekerm in mijn oor
    Toen ze los was heeft ze haar armen om mijn nek gelegd en ik 1 arm om haar middel waardoor ik met mijn vrije hand even met volle kracht en snelheid haar klitje en schaamlippen kon mishandelen.
    Op dit moment hebben ze kennelijk bij de bar, en dat is best een behoorlijk stukje, Joy horen gillen want Joy heeft niet voor niets haar kamer het verst bij de bar vandaan
    Nadat ze heftig was klaargekomen heb ik mijn speeltje maar losgemaakt en ben ik op het bed gaan liggen. Joy ging nu naar de douche waar ze na een paar bewegingen heftig spuitend klaarkwam. dit had ze kennelijk staand weten op te houden om de vloer in de kamer droog te houden
    Ik lag haar met een grijs van oor tot oor daarbij aan te kijken. Vervolgens kwam ze als een tijger op me af om me te trakteren op nog een heerlijke pijpbeurt.
    Aan alles komt een eind dus na nog wat nakletsen met een trillende dame in mijn armen heb ik me aangekleed en ben volledig bevredigd naar huis gegaan met weer een lekker en geil avontuur op zak
    Dank ook voor de 100% vertrouwen want je volledig overgeven aan zo'n verknipt persoon als ik vind ik bewonderenswaardig.
    Ik hoop wel dat jullie snappen dat deze service van Joy alleen is weggelegd voor heren die ze kent en volledig vertrouwd maar het was echt een topgeil uurtje

  6. Onderstaande 3 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 januari 2016),gignnl (26 januari 2016),Wentelt Eefje (19 januari 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Een avondje vrij, dus eens rondkijken op Kinky en in de bezetting van de diverse clubs niet te ver van Amsterdam.
    Al snel heb ik een rijtje advertenties op Kinky open staan en zit ik te twijfelen.
    Het is echter al even geleden dat ik een dame vol heb kunnen mishandelen met de van mij bekende speeltjes en touwen en de drang om daarmee bezig te gaan is groot
    Dit doet me besluiten eens even mijn lijstje met dates van de afgelopen tijd door te kijken om eens te zien wie en wat er daarvan beschikbaar zijn. Het probleem van een nieuw dame is toch vaak dat er eerst vertrouwen moet worden opgebouwd en dat je moet zien uit te vissen wat er zoal wel en niet mag en daar heb ik nu net te weinig tijd voor.
    Dus een bekende dame moet het worden.
    Salon 261 heb ik zo al eens gedaan met Sanne, een erg leuke en lekkere meid maar die meer van de soft seks is. Was toen erg goed bevallen maar ik wilde nu eens niet soft, dus Sanne valt af. Wie dan wel? Tsja bij Salon 261 zit er eentje die wel houdt van de harde aanpak en waarbij ik ook zeker weet dat er niets fake is bij wat ze doet.
    Dus op donderdag ochtend eens een appje gestuurd naar Joy met de tekst: Ik ben op zoek naar iemand die ik vanavond schaamteloos kan mishandelen, weet jij iemand?
    Maar Joy heeft het kennelijk erg druk want dit appje was om half negen de deur uit en ruim na 13.00 uur waren er nog steeds geen 2 vinkjes, laat staan dat ze blauw werden. Zou ze deze pervert geblokkeerd hebben? nee dat kan ik me niet voorstellen want zelf is ze ook wel pervers dus maar eens gebeld en daar krijg ik de bardame van de salon aan de lijn dus Joy heeft kennelijk een date.
    Ik krijg te horen dat Joy nog een 10 a 15 minuten bezig is en ik geef door dat ze maar moet doorgeven dat Joy haar apps moet lezen.
    iets na 14.00 uur krijg ik terug: Suzy???
    Dit had ik niet verwacht want ik had gerekend op: Jaaaaa Ik!
    Maar ook dit is Joy ten top, niet jaloers op de andere dames en altijd bereid om ook voor hun leuke dates te regelen
    Ik stuur terug: jij niet dus???? waarop ze antwoord wat last van haar nek te hebben en niet in de touwen te kunnen.
    Ik stuur nu: maar wel met speeltjes waarop ik zoals verwacht een duidelijk jaaaaaa terug krijg.
    Maar ja ik wil ook de touwen gebruiken dus app ik: misschien iemand erbij die wel in de touwen gaat?
    na wat over en weer appen blijkt dat Suzy op de door mij gewenstte tijd al weg is en wordt Nikki voorgesteld, na de foto's op de sites bekeken te hebben lijkt dit me wel wat dus we spreken af dat ik er rond 20.30 ben en tot 22.00 blijf.
    Tijd nu om alle spullen even na te kijken en in te pakken en na de rondreis langs Amsterdam sta ik iets over 20.00 bij de Salon voor de deur. Even de laatste apps lezen en een peukje in de auto voor ik naar binnen stap.
    Joy heeft gestuurd: Nikki is ziek naar huis daarvoor in de plaats gaan we lekker spelen met Amber.
    Even kijken op de site naar Amber en vergelijken met Nikki..... Nikki 1.70 en C-cup, Amber 1.80 en E-cup maar belangrijker een uiterlijk wat me net als Nikki duidelijk aanspreekt. Dus wat mij betreft goedgekeurd.
    Ik kan het niet laten toch even een steek onder water uit te delen en App terug: Flauwekul, jij wilde grotere tieten waarna ik app dat ik er 10 over 8 ben en wel wat te drinken neem tot ze vrij is.
    Binnen is het veel leuker dan buiten dus na die peuk stap ik naar binnen en geef door dat ik een afspraak heb met Joy maar te vroeg ben. Mijn tas bij de bank gezet een cola besteld en even snel naar het urinoir omdat ik al 2,5 uur in de auto zit en met het warme weer al best wat gedronken heb.
    Ik plof in de stoel en pak er een Playboy bij om in de stemming te komen. Even later gaat de bel en komt er een man binnen zonder afspraak, na het voorstel rondje bestaand uit slechts 1 dame (Johanna, een leuke blonde) druipt hij af want die is kennelijk niet zijn smaak. Alle dames hebben kennelijk op hetzelfde moment afspraken staan en deze egoistische vent durf niet te zeggen dat hij er in zijn eentje al twee heeft geboekt en ik sta er zeker geen af aan hem
    Even later gluurt Joy door de deur en roept: Ooohh is ie er al! waarna ze op me toeloopt en ik al vol op de mond gepakt wordt waarbij ik mijn handen al gelijk dingen laat doen die een heer niet hoort te doen.
    Ze is vervolgens nog even weg om ook een sigaret op te steken maar is daarna al snel terug met Amber in haar kielzog.
    Van Amber krijg ik drie zoenen terwijl ik haar in mijn armen neem en me nu net iets beter gedraag.
    En al snel zijn we onderweg naar het kamertje van Amber waar het vanaf het eerste moment een gezellige boel wordt.
    Joy en Amber beginnen staand te zoenen en ik schuif achter Amber en neem een paar heerlijke cup E's in mijn handen waarna ik me al snel meng in het zoenfestijn. Terwijl ik Amber in mijn armen neem draait Joy zich achter mij om me te helpen met broek en overhemd die al snel zijn verdwenen.
    Tijdens een korte douche vraag ik waarom er op het scherm in de bar waar alle dames van de salon voorbijkomen geen gezichten te zien zijn. Ik snap dat de dames niet adverteren met hun gezicht maar waarom zijn die ook niet te zien terwijl je al binnen bent in het neukhol? Dit snappen zowel Joy als Amber ook niet en ze zullen dit eens vragen.
    Na het afdrogen ploffen we op bed en is Joy van plan om gelijk tussen de benen van Amber te duiken met aan mij de opdracht om Captain Hook erbij te pakken zodat zij intussen Amber kan opwarmen :o
    Ik duw ze echter weg want dat eerste hapje is voor mij en heb al snel Ambers klitje tussen mijn lippen en hoor Joy klagen: wat ben je toch ook hebberig
    Er wordt even gekletst over de Magic Wand, door Joy dus Captain Hook genoemd, en Amber blijkt het idee dus wel te kennen maar dan als kloon van de echte..... ze zegt hij lijkt op een microfoon toch?
    Na haar klitje losgelaten te hebben loop ik naar mijn tas om hem te pakken en het G-spot stuk erop te zetten.
    Ik kruip terug op bed nadat we even gezocht hebben naar het stopkontakt om hem aan te sluiten. Ook de We Vibe heb ik intussen al gepakt. Amber ligt op haar rug op bed en maakt al snel kennis met Captain Hook eerst standje 2 om te wennen en intussen schuif ik met mijn andere hand de We Vibe bij Joy naar binnen die genietend en lachend zit te kijken hoe ik Amber mishandel. Tijd voor het grovere werk en ik klik door naar standje 6 waarbij het gekreun van Amber alle geluiden van buiten de kamer onhoorbaar maakt. Ik zou niet weten wie van de twee dames er meer herrie kan maken want Amber zorgt ook voor aardig wat geluidsoverlast Al snel voel ik haar liezen heftig trillen, het bewijs dat mijn missie is geslaagd. Nu voorzichtig kijken hoever ik met haar kan gaan dus ik zeg: je gaat door tot je niet meer kan, op alleen tegensputteren reageer ik niet pas als je echt niet meer kan stop ik.....
    Ze kijkt even moeilijk maar gaat inderdaad door en komt direct meerdere keren achter elkaar.
    Ik wenk Joy om de MW van me over te pakken en ga over Amber heen zitten om mijn kleine vriendje tussen Ambers lippen te laten verdwijnen. Tijdens haar orgasmes glipt hij even uit haar mond maar tussendoor zuigt ze heerlijk en voel ik soms ongecontroleerd even haar tanden want controle over zichzelf heeft ze door die MW niet echt meer. Ik zeg nog een beetje benauwd: als je hem eraf bijt wordt er niet meer geneukt waarbij ze allebei in de lach schieten.
    Voordeel van deze behandeling is wel dat Amber met volle mond een stuk minder herrie maakt en intussen hoor ik achter me rare geluiden van de MW, tussen het gezoem door hoor ik geluiden alsof iemand met laarzen in regenplassen staat te stampen Een teken dat Amber geen glijmiddel meer nodig heeft.
    Nog even neem ik de MW zelf ter hand om Amber aan een derde serie orgasmes te helpen, stevig tegen haar klitje aangeduwd en met mijn vinger in haar kontje kan ik hem ook nog eens lekker tegen de voorkant van haar kutje duwen zodat hij perfect raakt op de plaatsen waar het het gevoeligst is. ik zie nu aan haar dat na nog een paar keer de energie wegglipt en ze door en doornat van het zweet terugzakt op bed. voor mij het teken om te stoppen voordat ze flauwvalt.
    Ik ga nu op mijn rug liggen en beide dames vallen aan op kleine LL die zijn geluk niet op kan en steigert als een paard van dit genot. ik laat mijn vingers tussen Ambers benen verdwijnen en glij eerst langs haar klitje, verbaasd zeg ik: die was toch net niet zo groot?
    Joy blijft bezig met pijpen terwijl Amber af en toe ook naar boven schuift om me te zoenen, mijn handen weten niet wat ze allemaal moeten doen want twee paar borsten en twee erg natte kutjes is gewoon te veel voor maar 1 paar handen.
    Ik voel opeens de We Vibe en besluit die nog even bij Amber te gebruiken, ik schuif met samen met een vinger naar binnen zodat ik hem precies op het juiste plekje weet te houden.
    Dit is allemaal zo lekker dat ik serieus overweeg het de dames zo af te laten maken maar mijn honger naar intiem met deze twee geile meiden haalt me van dat plan af.
    Joy zegt nu zelf een sessie met captain hook te willen maar dat weiger ik..... mijn kleine vriendje doet nu al bijna 3 kwartier zijn best maar ik ben bang dat ie de 1,5 uur niet haalt en captain hook heeft dan toch een betere conditie. Als ik dit zo uitleg en Joy weet dat dit uitstel maar geen afstel is gaat ze akkoord en zoekt het onvermijdelijke rubbertje op.
    Ze wil gaan liggen maar ik vraag ze bovenop te komen en zo laat ze zich iedere keer zo diep mogelijk over mij heen zakken.
    Met wat wisselingen van tempo liggen we zo heerlijk van elkaar te genieten en weet ik perfect te voorkomen dat ik al klaarkom. Intussen zit Amber naast ons alles te bekijken en laat ze het zweet opdrogen zodat ze klaar is voor de tweede ronde. Joy schuift van me af en Amber zegt kom je mij lekker op zijn hondjes neuken en gehoorzaam als ik ben ga ik achter haar zitten
    Rustig en diep schuif ik naar binnen, voorspel heeft ze al genoeg gehad.
    Een heerlijke kreun hoor ik en ik hoor haar tegen Joy zeggen: Je zei al dat het lekker was en je had gelijk.... bedankt Joy!
    En jawel samen met mijn ego groeit er gelijk nog wat en ik blijf zo lang en rustig doorpompen.
    Heftig zwetend weet ik zo door het tempo niet te ver op te voeren mijn hoogtepunt uit te stellen en lukt het me ondanks een matige conditie lang door te gaan. Ik wil nu echter ook de voorkant wel weer even zien, niet dat haar kontje niet mooi is maar om haar in de ogen te kunnen kijken. Dus ze gaat op haar rug liggen, ik doe haar benen op mijn schouders en grijp haar handen en houdt ze naast haar hoofd vast. Dit is echt een van de ultieme standjes.... Ik heb zo de volledige controle over haar en kan zo diep en hard stoten als ik wil terwijl onze gezichten op milimeters van elkaar zijn.
    Achter mij zit Joy te genieten van het uitzicht en ik voel haar handen continu over mijn billen en ballen wrijven.
    Nu voer ik het tempo op en wil zelf ook naar mijn climax toe. Heftig zwetend werken we daar samen naar toe en op het moment dat ik het condoom volspuit met een kreet voel ik korte spiersamentrekkingen in haar benen en krijpt ze hard met haar klaarkomende kutje in mijn pik, dit maakt het moment nog intenser en heftiger.
    Als ik me uit haar terugtrek schokt ze nog na en ik heb ook het gevoel in brand te staan.
    Ineens voel ik koele lucht want Joy staat achter ons met een handdoek koelte toe te wuiven die we allebei goed kunnen gebruiken.
    We zijn nu allebei drijfnat van het zweet en ik plof naast Amber op bed om weer op adem te komen.
    Op mijn opmerking dat ik sterretjes zie zegt Joy: ja die zag ik ook, die van Amber dus zeg ik ja je had er twee bij elkaar geloof ik waarop ze weer zegt ja ik kon stereo kijken....
    We nemen nu uitgebreid de tijd om wat bij te kletsen en op adem te komen maar na een tijdje moet ik me wel aan mijn woord houden en captain hook bij Joy gebruiken. die gaat gewillig liggen en ik schuif hem op standje 1 naar binnen. Ik zeg daarbij: hij kan nu niet harder want hij is nog oververhit maar hier gelooft ze geen zak van en al snel gaat ie door naar max.
    Joy zegt hij moet nog harder en ik zeg dat hij staat al op max maar Amber klikt nog een keer op het knopje en er was er inderdaad nog 1 over.
    Ik stuur Amber naar mijn tas om er de pinwheel uit te halen die ze met wat moeite weet te vinden. Ik geef de waarschuwing aan Joy dat als het te veel wordt ze dat moet zeggen maar niet mijn hand moet wegduwen want een foutje daarmee kan best eens bloederig worden. En zo mishandel ik ze door captain hook met mijn buik stevig tegen haar klitje aan te duwen en ondertussen het scherpe radertje over al haar gevoelige plekjes te rollen. Hierbij neem ik haar tepels en oksels maar ook haar liezen mee.
    Nadat Joy zo al een paar keer aan haar gerief is gekomen vind ik het tijd worden voor een laatste allesovertreffende trap.
    Ik pak nu captain hook weer met de hand vast om hem stevig op de juiste plek in haar kruis te duwen en omdat ik bang ben als ik met 1 hand kracht zet op captain hook ik dat ook met de andere hand met de pinwheel zal doen geef ik die aan Amber die er met plezier Joy verder mee martelt
    Een paar keer komt Joy met haar bovenlichaam omhoog, heftig kreunend en haar ogen volledig weggedraaid lijkt het wel een scene uit de excorcist
    En komt er nog een laatste volgens mij alles overtreffend orgasme waarna ik de mishandeling stop.
    Nakreunend zegt Joy: damn dat was lekker ik heb nu weer cowboydeurtjes die heen en weer flapperen
    Reden voor mij om iets uit mijn tas te pakken en naar haar op bed te kruipen. Ik vraag: zit er nu ook een bel bij die klapdeurtjes? (doelend op haar klitje ) en ik kijk er even naar....... nee die is veel te klein, daar ga ik wat aan doen en zet het vacuum pompje wat ik had gepakt over haar klitje en draai hem aan waarop ik haar klitje een eind het buisje in zie opbollen
    Ik laat Joy met het pompje achter op bed en vraag Amber naast het bed te gaan staan want ik wil nu ook wel weer eens een touwtje gebruiken. Ik laat haar armbanden en ketting afdoen om geen wondjes te veroorzaken en al snel staat ze met haar armen in haar nek vast voor me.
    Ik pak er de MW, oh nee Joy heeft hem omgedoopt in captain Hook, bij en staand glijdt hij weer bij Amber binnen en gaat hij al snel weer op max. mijn vrije hand gebruik ik om haar afwisselend te strelen, in haar tepels te knijpen of een tik op haar kont te geven en ze staat weer hevig te genieten. na een paar orgasmes zegt ze ik ben klaar nou, waarop ik zeg: jij hebt niets te willen dat bepaal ik nu en gewillig gaat ze door tot ik hoor: Oooohhhhh ik kan niet meer en aan het verslappen van haar benen zie ik dat dit echt haar taks is en ik zet hem uit.
    Ik ondersteun Amber terwijl ze naar het bed loopt en ik leg haar daar op haar rug op en kruip naar boven om mijn kleine vriendje tussen haar lippen te schuiven. gewillig gaat haar mondje open en begint ze heerlijk te pijpen, af en toe merk ik dat ik iets te diep ga want met haar armen nog steeds vast mist ze de controle
    Dus twee of drie keer hoorde ik ze een beetje kokken maar ze ging gedwee door met de heerlijke pijpbeurt.
    Ik zie nu ineens het losgekomen pompje van Joy's klitje liggen en besluit die op Ambers linker tepel te zetten en draai hem aan, ik hoor even een kort au maar als ik haar dan zacht streel is het weer goed. Ik sta op en pak een tweede pompje die op haar rechter komt, daar zit ook een piercing dus die geef ik iets meer lucht zodat hij minder hard zuigt.
    De We Vibe breng ik met mijn touw aan en zet hem aan, het genot daarvan is minder heftig als met captain hook maar ze geniet er ook van. terwijl ze dit doet draai ik met tussenpozen de pompjes iedere keer een slag verder aan en iedere keer krimpt ze weer even in elkaar van de lekkere pijn. In de tussentijd streel en zoen ik haar teder en staat ze ondanks de pijn te genieten
    Ik pak haar linker tepel net achter het pompje en laat zo de lucht erlangs naar binnen glippen en ze kreunt zacht zodra het pompje loskomt, ik hap nu gelijk haar gezwollen tepel in mijn mond om er hard op te zuigen, ook haar rechter bevrijd ik nu en ik draai ze naar Joy toe die gelijk opspringt om ze ook even te proeven
    Een blik op de klok vertelt me dat het tijd is er een eind aan te breien, ik zeg te weinig tijd te hebben om Amber los te maken en zeg ik doe maar 1 arm waarop Joy zegt ja dan kan ze liften, ik weet zeker dat ze zoals ze nu staat door iedere man meegenomen wordt maar of ze dan ook thuis wordt gebracht? Ik zou dat de eerste uren zeker niet doen als ik zo'n lifster tegenkwam
    Ik verwijder nu alle touwen en berg de spullen weer op in mijn tas waarna ik nog even een berg zweet van mijn lijf spoel in navolging van de dames en het is aankleden en ervandoor
    Dit was weer een avond om in te lijsten. me uitgeleefd met een bekende dame en er weer een echt lekker kontakt aan overgehouden die ook precies lekker vindt wat ik graag doe. En door het voorwerk van Joy ook iemand die me vanaf het eerste moment vertrouwt. Echt klasse zo'n avond.
    Dames als je dit leest..... Ik heb genoten!
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  8. Onderstaande 8 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 juni 2017),dennisw ( 2 juli 2017),Elmo3108 (21 juni 2017),Firehawk (27 juni 2017),gignnl (21 juni 2017),lustman (29 juli 2017),Mooiejoke (21 juni 2017),Wijze grijze (21 juni 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 07:28
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Joy staat niet meer op de website van Salon 261 en volgens een andere website zou mevrouw eerst in Dordrecht hebben gewerkt en waar ze nu zit is onbekend.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.

Freude 468*60