Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 35
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Daumen hoch Alisa/Alice (Kazachstan)

Haarkleur/-lengte : Kort met een slag, zwart
    Lengte dame : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : slank, B/C
    Nationaliteit/Taal : Kazachstan / Duits en Russisch
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings : oei... weet ik niet.
    Service: prima. PZC, NMC, beffen, TZ. FT, Anaal weet ik niet
    Voordelen: Passie, lief, vriendelijk
    Nadelen: niet gemerkt
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek:

GT 31 okt

Een nieuwe dame, werkt pas enkele dagen in GT. Maar ervaren, je hoeft haar niets uit te leggen. Opvallend aan Alisa zijn haar hoge jukbeenderen en haar vriendelijke en hartstochtelijke uitstraling. We hadden elkaar al een tijdje bekeken in de bar, maar ja dat schiet niet op vond ze. Toen zij later de kino uitliep en ik net naar binnen wilde pakte ze me kordaat vast, gaf me een tongzoen waardoor ik alles om me heen vergat, en voor ik het wist waren we op de kamer beland waar ze me voor alles gebruikt heeft wat ze maar kon bedenken. Ik mocht alleen maar genieten, en haar laten genieten, en dat heb ik dus ook gedaan. Vast herhaling.

Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Discussies
    40
    Thanks
    0

Standaard Yum yum yum !!!

Op Allerheiligen ook ontmoet en de kamer op geweest.

Alisa (acht dat het Alyssa was, maar soit, phonetiek is altijd een probleem met exotische namen) is niet echt opvallend of opdringerig, maar eenmaal op de kamer kom je er achter wat ze allemaal te bieden heeft. Jongens, wat een repertoire, en wat meesterlijk uitgevoerd.

Een feest. Herhalingsgevaar heeeel groot.

W-L

Last Online
    27 september 2011 @ 18:04
    Discussies
    82
    Thanks
    0

Standaard !

Vandaag mee naar de kamer geweest. In eerste instantie niet direct door dat het een kazachstaanse is, maar de ogen en het donkere haar bevestigen dit wel. Geen opvallende schoonheid, maar ze heeft iets ..
    Lieve meid, alle tijd vooraf en achteraf. Professioneel, maar wel zeer menselijk en prettig. Op de kamer een uitstekende ervaring: prima pijpen, neuken en zoenen. Herhalingsgevaar aanwezig.

Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Discussies
    198
    Thanks
    13

Standaard Alice (Kazachstaanse)

Haarkleur/-lengte : Zwart / kort
    Lengte dame : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : slank / B-cup
    Nationaliteit/Taal : Karzachstaanse / Russisch en Duits
    Leeftijd : 24
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: PZC, NMC, Zoenen
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 30min
    Prijs : 50euro
    Extra’s bij het bezoek:

Als afsluiting van alweer een GT avond, me laten verleiden door deze dame uit Karzachstan. Ze ziet er een beetje Japans uit met haar lichaamsbouw en ogen. Ze sprak me spontaan aan en al gauw waren we wat Russische woorden aan het wisselen. Ze had een geile uitstraling. Al snel belsoot ik haar de sleutel te laten halen. Deze was niet direct vooradig, dus hebben de wachttijd maar gevuld met Russische les.

Op de kamer kom je niet meer van Alice (in wonderland, zoals ze zichzelf noemt) af. Ze begint direct heftig met je te tongzoenen, in je nek te zoenen en zo langzaam naar de edele delen. Terwijl ze je ligt te pijpen, is ze zichzelf aan het vingeren. Ze kronkelt om je heen als een krolse poes. Ik de rollen omgedraaid en haar op meerdere plekken gezoend. Beffen leek ze niet op prijs te stellen. Eenmaal daar onder aangekomen, draaide ze zich snel weg. Wel een gevoelig type, want aanraking deed haar al direct kreunen en steunen, wat ik toch wat overdreven vond overkomen. Ik weer op de rug, waarna het condoom werd aangebracht. Ik werd stevig in cowgirl, cowgirl hurk en reverse geneukt. Terwijl ik nog in haar zat, van standje gewisseld en haar lepeltje tot hogere sferen gebracht, al had ik wel het idee dat dit voor mij niet meer dan een ilusie zou zijn. Klaarkomen met neuken lukte me niet meer, waarna ze me met de hand verder heeft geholpen om van mijn laatste stijfsel van deze week te ontdoen.

Het voorkomen in de bar van deze dame gaf hoge verwachtingen maar werden uiteindelijk niet nagekomen. Op zich een goede sessie, maar toch niet helemaal top. Ik had het idee dat ze aardig aan het shouwspielen was.

Niet echt een herhalingsgevaar voor Sonny

BR, Sonny:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 november 2006 om 15:03

Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Last Online
    Discussies
    198
    Thanks
    13

Standaard

Alisa????

Moet toch even de opmerking maken dat de naam van deze dame ALICE is. Toen ik haar naam vroeg, zij ze er nog achteraan, ALICE aus wonderland.

BR, Sonny

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Hee Sonny, de dames veranderen nog wel eens van gedachten, weet je alles van .

Maar goed, 't gaat om de kwaliteit, en daar heeft ze meer dan genoeg van in huis :D .

Last Online
    Discussies
    198
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy
    Hee Sonny, de dames veranderen nog wel eens van gedachten, weet je alles van .

Maar goed, 't gaat om de kwaliteit, en daar heeft ze meer dan genoeg van in huis :D .

Breek me de bek niet open....

BR, Sonny

Last Online
    27 september 2011 @ 18:04
    Discussies
    82
    Thanks
    0

Standaard

Vandaag op herhaling bij Alice. Het enigszins professionele van vorige keer was verdwenen. Ze nam ruimschoots de tijd voor mij en kwam later op de avond ook nog uitgebreid weer bij me zitten. Geweldig leuke meid, haar duits is wel beperkt, maar daar is ze ook creatief in. Op de kamer uitstekend, een echte gfe.

Last Online
    24 augustus 2013 @ 09:12
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Donderdag 30-11-2006 - Tweede maal - Alice aus Wunderland

Na mijn heerlijke en vooral relaxte ervaring met Nathalie werd ik al snel geschaakt door Alice. MIJN HEMEL! Wat een heerlijk sexbeest is Alice. Niks relaxen en rustig opbouwen, Alice pakte Mink gelijk vol op zijn bek en eiste sex. Ach, je bent een man en je heb te gehoorzamen. Binnen no-time lagen we in hutje 25 elkaars lichaam te verkennen. Na de wederzijdse orale diensten besprong ze Mink en bereed mij in een moordend tempo. Aangezien ik nog langer van haar wilde genieten heb ik haar met een uiterste kracht inspanning van cowgirl naar doggy kunnen manoeuvreren. Deze positie beheerst Alice als één van de beteren. Ze spant haar spieren heerlijk strak rond je sjaak en melkt je vervolgens helemaal uit. Dit gecombineerd met het prachtige uitzicht op haar mooie billen en de geile (neem ik aan dan) Russische woorden en kreten die ze uitstoot zorgden voor een orgasme dat uit Mink’s tenen kwam. Naast de heerlijke sex is Alice ook gewoon een zeer aardige en leuke meid, die ook nog tekst heeft (al is ze soms moeilijk te verstaan). Alice gaat mij vaker zien.

Mazzel,
    Mink

Last Online
    Gisteren @ 21:33
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    90
    Thanks
    42

Daumen hoch puzzelen maar...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum
    Aan de beschrijving te zien Mink, was je met Alisa op de kamer.

het blijft puzzelen nietwaar??

Dacht ook even dat onze Alicia een andere gedaante had aangenomen.... heel even maar...

Gustomass

Last Online
    24 augustus 2013 @ 09:12
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum
    Aan de beschrijving te zien Mink, was je met Alisa op de kamer.
    Voor alle duidelijkheid: ze heeft kort zwart haar, donkere ogen, beetje aziatisch, kan niet missen als je haar van dichtbij gezien hebt. "Ich bin Alice...aus Wunderland...." sprak ze.

Kan zijn dat het Alisa is hoor, maar dan ben ik toch ook erg benieuwd naar Alice...

Mink

Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mink
    Voor alle duidelijkheid: ze heeft kort zwart haar, donkere ogen, beetje aziatisch, kan niet missen als je haar van dichtbij gezien hebt. "Ich bin Alice...aus Wunderland...." sprak ze.

Kan zijn dat het Alisa is hoor, maar dan ben ik toch ook erg benieuwd naar Alice...

Mink
    De kazachstaanse heeft kort zwart haar,
    en als je haar ziet zou je zeker zeggen dat het en aziatische is.

De andere alicia deze heeft lang haar, en heeft siliconen die de kazachstaanse volgens mij niet heeft.

Dus als je goed gevoelt heb, moet je er nu aan uit komen :thefinger

Zij trouwens beide erg goed, en zeker niet totaal verschillend,
    ook niet op de kamer, dus kan een beetje verwaring best wel begrijpen

Binky
    Laatst gewijzigd door Willem2; 8 december 2006 om 13:59

Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Discussies
    234
    Thanks
    342

Lächeln Alice

Ja Alice uit wonderland, nooit geweten dat Kazachstan al wonderland wordt genoemd, maar zo stelde ze zich zelf aan me voor met een beetje foute vraag waarvoor ik kwam, ze zal toch niet hebben gedacht voor het eten is niet . Maar afijn aangezien ik net uit de sauna kwam en nog letterlijk en figuurlijk oververhit was haar medegedeeld dat ik later nog op die vraag zou terugkomen als ik weer wat op normale temperatuur zou zijn, heeft ze blijkbaar toch onthouden en een half uurtje later stond ze al weer tegen me aan of ik al op de goede temperatuur was gekomen, wel dat was Koosje wel en hup samen even naar de kamer, lief, vrolijk en aardig meisje pijpen deed ze lekker en miauwde als een poesje, wel dat hoeft van mij niet zo even cowgirl en afgemaakt in doggystyle , was leuk maar voor mij niet dat waar ik van houdt, nee dan die andere Kazachstaanse oeff .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Vandaag @ 07:57
    Discussies
    39
    Thanks
    30

Daumen hoch

Deze mooie slank dame met kort zwart haar sprak mij bij de Kino aan. Ze moest met mij spreken zei ze en dirigeerde mij richting een bank. Na wat gestreel en gezoen zei ze "ich will Sex mit dir". Okay, we zitten hier wel in een bordeel, dus dat dit aanbod niet vrij was van eigen geldelijk gewin begreep ik ook wel, maar zoals ze het zei en zoals ze eruit ziet, kon ik het niet weigeren. Had ik ook niet gewild trouwens; dit lekkere dingetje wil je gewoon flink nemen!

Op de kamer het bekende tafereel;Zoenen, strelen en dan je lul in de mond nemen. Zo doen de dames dat en Alice deed het zeker niet slecht. Lekker helemaal tot de stam in 't mondje. Daarna de rollen omgedraaid en haar kutje lekker gelikt. Tot slot haar nog even flink genomen. 't Was de 2e ronde in korte tijd, dus ik kon het goed uithouden. Dit meisje heeft een heerlijk lichaam. Lekker strak, geen vet en alles dus lekker strak in 't vel.

't Was geen GFE, maar goede sex was 't wel.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

Last Online
    6 juli 2022 @ 16:36
    Discussies
    196
    Thanks
    2.500

Frage

Iemand enig idee waar deze jonge dame uithangt tegenwoordig?

Last Online
    6 juli 2017 @ 14:16
    Discussies
    12
    Thanks
    3

Standaard

Ze was gisteren in de GT. Ik ben namelijk met haar op kamer geweest. Deze dame houdt van harde sex. Maar zij is niet echt van het GFE type waarvan ik houd.

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard GT 23 januari

In de kino kwam ze naar me toe, en that was it. Haar besluit stond vast, we zouden op de kamer eindigen. Ik heb lang tegengesparteld, maar ze gebruikte gemene trucjes waar ik niet tegen opgewassen was (handjes en mond). Lekker ding hoor.

Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Idee ze stond in een andere wei

Gisteren ook gespot in PHG,ze zal wel pendelen van de ene wei naar de andere wei Daar is het gras waarschijnlijk net effe wat groener:p

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    Gisteren ook gespot in PHG,ze zal wel pendelen van de ene wei naar de andere wei Daar is het gras waarschijnlijk net effe wat groener:p

Saluti L Diablo
    Net als voor de beertjes, dus :D

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy
    Net als voor de beertjes, dus :D
    En ze had Lisa(duitse) en Jessica(duitse) meegenomen

Saluti L Diablo

Last Online
    3 oktober 2022 @ 10:23
    Discussies
    25
    Thanks
    10

Standaard

Tot twee maal toe heb ik de aanvallen van Alice in PHG weten te parreren (de goede lezer begrijpt waarom). Met name de tweede aanval van haar was zeer vakkkundig en doelgericht. Ik (in kleine letters) had het er maar moeilijk mee. Tot mijn grote trots ben ik toch niet bezweken.

Dit resulteerde uiteindelijk in een veel waardevoller samenzijn.

Ik ben blij voor haar.

Bart

Last Online
    @
    Discussies
    78
    Thanks
    87

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart
    Tot twee maal toe heb ik de aanvallen van Alice in PHG weten te parreren (de goede lezer begrijpt waarom). Met name de tweede aanval van haar was zeer vakkkundig en doelgericht. Ik (in kleine letters) had het er maar moeilijk mee. Tot mijn grote trots ben ik toch niet bezweken.

Dit resulteerde uiteindelijk in een veel waardevoller samenzijn.

Ik ben blij voor haar.

Bart
    Pas vooral op als je in de rij staat voor het eten, Bart. Is mij 2x overkomen. Ik vond het trouwens niet echt erg:D

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Alisa vertelde me gisteren dat ze toch liever in GT blijft de komende tijd. PHG vond ze niet gemütlich...:teuflisch

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Reden

tja komt ze toch weer terug in de wei. En Gt is nou eenmaal veel gezelliger:D

Saluti l Diablo

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten