Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Beitrag Lemiers, Aspasia, Rijksweg 1, Angela

    Ook alweer wat ouder...
    __________________________________________

    Samenvatting:
    Mooie donkere kijkers, lekkere mond, lang donker haar; navelpiercing. Normaal postuur. Mooie en stevige borsten met gevoelige tepels in kleine tepelhoven; flamoes: mooi, schoon, verzorgd, streepje haar, mooie lipjes.
    Zoenen: heerlijk - nat en zacht en hartstochtelijk
    Pijpen: goed - een beetje oefenen nog (zonder handjes!)
    Neuken: goed.

    De aanleiding: een uit de hand gelopen vergadering, toch al te laat thuis (maar niemand die dat kon vaststellen), en een vrouwelijke collega van wie Befke de ogen niet kon afhouden.

    De uitdaging: een passende uitweg vinden voor de opgewekte vurige verlangens en een plaats om het moede hoofd even tot rust te laten komen, het liefst tussen een paar sappige en geurige schaamlipjes. Afijn: dat Befke me daar een partijtje geil was...

    De oplossing: als immer: een bezoek aan de dames van de suikerwerkfabriek, aka Aspasia, Rijksweg, Lemiers.

    De uitwerking: Bij aankomst werd Befke ontvangen door Beate, de welgevormde en immer goedgemutste gastvrouw. Hoewel Befkes lieveling, de schone Cindy, in het pand aanwezig en bovendien beschikbaar was koos hij toch voor iemand anders - de verhouding met Cindy begint langzamerhand trekken van een relatie te vertonen, met enigzins verwarrende gevoelens tot gevolg. Vandaar. (maar er is niets mis met haar - de twee uurtjes van afgelopen vrijdag waren goddelijk als vanouds).

    Mais: revenons à nos moutons - Ter zake dus.
    Sinds een paar dagen is Angela bij Aspasia aan het werk (da's lang geleden, maar bij mijn weten is ze er nog steeds. Het verloop is daar niet zo groot). Het was gisteren haar derde werkdag in deze club. Van Hongaarse afkomst, al bijna 10 jaar in Nederland, en na een stukgelopen relatie en uit behoefte aan een financiële injectie aan dit werk begonnen.
    In het kennismakingsgesprekje op de bank, vooraf, vertelde zij onder andere dat zij graag gebeft wordt, hetgeen in het kader van wat voorafging bij Befke niet aan dovemansoren was gezegd.
    Samen onder de douche, en meteen lekker zoenen.
    Bonuspunt.
    Weer op de kamer: beetje babbelen, beetje voelen, beetje likken, veel zoenen.
    Bonuspunt.
    Terwijl Angela zich sabbelend over Glansje ontfermde gingen Befke's vingers op verkenningstocht naar het gebied onder het streepje schaamhaar. En troffen daar warm-vochtige schaamlipjes die om extra aandacht vroegen. De mond dus van haar lippen en (gevoelige) tepels verplaatst naar het zojuist ontsloten terrein. En met sukses. Etcetera.

    Verdere details bespaar ik u: voor verhalen van die aard zijn andere websites.

    Een enkele opmerking nog, dan gaat Befke taart eten: Angela is nog maar kort in deze tak van sport aan het werk. En het leek heel af en toe eventjes alsof dat interfereerde, alsof ze even weg was, er niet bij met haar hoofd. Je kon het aan haar ogen zien: het ene ogenblik stonden die op geil en lekker bezig, even later afwezig, alsof ze zich afvroeg waar ze was, waarme bezig en waarom...
    Ach, waar zeur ik over? Het was een naar de hoge Aspasia standaard gemeten meer dan gemiddelde ervaring

    __________________________________________

    Haarkleur/-lengte: Bruin, halflang
    Lengte dame: 165
    Postuur/Cupmaat: normaal, A/B
    Nationaliteit/Taal: Hongaarse, spreekt Nederlands
    Leeftijd: Midden twintig
    Tatoeages/Piercings: navelpiercing
    Service: Zoenen, PZC - Aspasia standaard eigenlijk.
    Voordelen: Kan het wel met haar vinden
    Nadelen: Ze rookt teveel en is soms slecht te verstaan
    Tijdsduur: 1 uur
    Prijs: kleine 100 euro
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard verplaatst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door i-popp
    Angeregt, durch die Möglichkeit auf deutsch posten zu dürfen, stelle ich meine letzte Erfhrung aus dem Aspasia auch hier ein:
    War letzte Woche abends in der Aachener Ecke unterwegs und hatte plötzlich 3 Stunden Zeit übrig. Es stellte sich dann die Frage wie schnell komme ich jetzt ins GT oder PSW, da aber ohne Navi unterwegs kam der Gedanke ab in neukies Reich nach Limburg. Aspasia war ich schon dreimal, wieso aloso nicht noch einmal.
    Im Aspasia angekommen schien mir der Parkplatz vergrößert. Rein in die Stube, hier wurde offensichtlich seit meinem letzten Besuch auch renoviert. Granitböden neue Theke,....
    Ohne kurze Einweisung in Preise und Geflogenheiten (eine kurze Auffrischung wäre gut gewesen), lies die Thekenfrau die Mädels antreten. So der richtige Kracher war nicht dabei.
    Die Wahl fiel auf ein Mädchen dessen Name mit A anfing. Nach Recherche bei den Kollegen in NL könnte es sich um Angela handeln. Allerdings waren die Haare rötlich gefärbt, 38-40er Figur B- Motörchen. Nachdem wir oben in einem kleinen Zimmerchen angekommen waren meinte ich zu Ihr: hier ist es aber lausig kalt. Bevor meine Bitte entsprochen wurde die Klima auf 30 Grad zustellen, musste ich erst mit dem Mädel diskutieren, dass dieses auch wirklich so funktioniert. Wenn ein Laden Zimmer vermietet, könnten diese ja auch warm sein, oder?!?. Nach der obligatorischen Waschung ging es ab auf die Matte. Hier fand zunächst ein recht unmotiviertes Reißen von Hand an dem kleinen i-popp. Danach folgte ein geringfügig besser motiviertes FO, kurzer Ritt und Abschluss wieder per Hand. Zwischenzeitlich noch kurz der Hinweis von ihr die Zeit wäre bald um. Wiederholungsfaktor gleich 0 %. Die sonnst guten Erfahrungen im Aspasia passten nicht zur Preformence dieses Aktes. Alles in allem ein Navi oder Karte im Auto eröffnet einem in AC doch bessere Alternativen. Mein nächster Besuch im Aspasia wird durch Forum Info genauer geplant, dies scheint mir sicherer zu sein. Übrigens nach gut 25 min saß ich wieder im Auto.
    __________________
    i-popp
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman
    Over iemand die zich door omstandigheden moeilijk behelpen kan, of die zich reddeloos verloren voelt, wordt in het Nederlands wel eens gezegd : "Hij is het noorden kwijt"...

    Wat i-popp is overkómen is een straf van God/Allah/..., omwille van een overdreven afhankelijkheid van de moderne techniek!!

    Ik rijd winter en zomer, dag of nacht, naar GT of PHG naartoe zonder oriëntatieproblemen: ik héb immers geen GPS, en ik moet dus zélf nadenken...

    Iedereen kent toch noord, zuid, oost en west uit mekaar..., oder??
    Door Befke verplaatst
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  3. #3
    Geregistreerd
    19 augustus 2008
    Last Online
    18 juli 2009 @ 13:25
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Aspasia - Angela

    Wie weet of Angela nog bij Aspasia werkt?
    Zij was vroeger een van mijn favorieten voordat ik de Duitse Saunaclubs ontdekt heb. Zou nog wel eens naar Aspasia willen terugkeren voor haar.

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Paar maanden geleden voor het laatst persoonlijk gezien. Als ik jou was, zou ik er een telefoontje aan wagen - zou zonde zijn om voor niets te rijden :D
    Als je belt, laat dan even weten of ze er nog werkt?
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  5. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Paar maanden geleden voor het laatst persoonlijk gezien. Als ik jou was, zou ik er een telefoontje aan wagen - zou zonde zijn om voor niets te rijden :D
    Als je belt, laat dan even weten of ze er nog werkt?
    Gestopt.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.