Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 46
  1. #1
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Foto’s/ Films maken van een meid.

    Sinds enige tijd heb ik mijn oude GSM afgedankt en bezit ik nu een wat modernere mobiele telefoon waarmee ik ook foto- en filmopnames kan maken.

    Hierdoor heeft zich een ongekend kinky wereldje voor me geopend. Ik neem de telefoon mee op de kamer en vraag aan de meid of ik foto’s van haar mag nemen. Ik vind dat toch altijd een beetje een wat brutale vraag, maar het verbaast me hoeveel meiden er totaal geen moeite mee hebben en er zelfs extra geil voor poseren. Ik moet wel steeds heilig beloven dat de opnames alleen voor mezelf zijn en nooit aan anderen getoond of zelfs gepubliceerd zullen worden. Dat vertrouwen in mij zal ik dan ook uiteraard nooit en te nimmer beschamen.

    Het is inmiddels wel een ongelofelijk erotische verrijking van m’n belevenissen geworden. Wat is er geiler dan een filmpje te hebben met jezelf in de hoofdrol, terwijl een bloedmooie meid aan je beste stuk sabbelt? En dan het kunnen terugkijken van een FT-actie. Het lijkt wel alsof sommige meiden erop kicken om het er zo geil mogelijk te laten uitzien. Het daagt meiden uit om met hun ogen en gezichtsuitdrukking te spelen. Ook voor mezelf is zo’n orgasme dan op de een of andere manier veel intenser als je dat via zo’n klein schermpje simultaan kunt filmen.

    Ik hoor er vrij weinig over. Ligt dit nu aan mij, of is dit een fenomeen waar anderen al jarenlang gebruik van maken zonder dit aan de grote klok te hangen? Graag jullie ervaringen hiermee en meningen hierover.

    • Vraag je zelf ook wel eens of je een meid mag fotograferen/ filmen?
    • Zijn er veel meiden die ermee instemmen/ weigeren dat er opnames gemaakt worden?
    • Wat doe je met die opnames?
    • Houd je ze privé of zijn het trofeeën waar je mee pronkt?
    • Vragen meiden er soms een vergoeding voor?
    • Heeft een meid je wel eens gevraagd opnames van het gebeuren met haar eigen telefoon te maken?
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  2. #2
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Vraag het zelf nooit (en heb ook nooit mijn telefoon op kamer)... maar ik heb al genoeg 'beren in actie' filmpjes gezien; gezellig samen in een bankje in de club en Ipad op schoot.

  3. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (21 maart 2014)

  4. #3
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Ik vraag het zelf nooit, ik heb er het lef niet voor. Zoiets doe je toch niet? Ik heb wel een fotoserie laten maken met MariskaX en ik ben 2 keer bij Saskia Farell geweest op een filmparty. Ik sta zelfs op de dvd

  5. Onderstaande leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (21 maart 2014)

  6. #4
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Ik hoor er vrij weinig over. Ligt dit nu aan mij, of is dit een fenomeen waar anderen al jarenlang gebruik van maken zonder dit aan de grote klok te hangen? Graag jullie ervaringen hiermee en meningen hierover.

    Doe dit al jaren met vele bekende ijsberen. Ik denk dat de meeste ijsberen wel een fotootje hebben van hun schatjes. Ik zelf heb er meer dan 100 en een dozijn geile filmpies.

    • Vraag je zelf ook wel eens of je een meid mag fotograferen/ filmen?
      Ja
    • Zijn er veel meiden die ermee instemmen/ weigeren dat er opnames gemaakt worden?
      50/50 ongeveer
    • Wat doe je met die opnames?
      Bewaren in een geheim album.
    • Houd je ze privé of zijn het trofeeën waar je mee pronkt?
      Natuurlijk pronk ik ermee bij de juiste personen.
    • Vragen meiden er soms een vergoeding voor?
      Nooit!
    • Heeft een meid je wel eens gevraagd opnames van het gebeuren met haar eigen telefoon te maken?
      Ja.

  7. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (21 maart 2014)

  8. #5
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Ik heb het ook nog nooit gedaan en dat terwijl na het wandelen en blussen van brandjes (en andere hulpverlenende zaken) de fotografie mijn grootste liefhebberij is. Ik heb er wel eens over gedacht en nu ik dit lees denk ik, toch es effe vragen de volgende keer. Helaas een paar toppertjes niet, als je ee meid al wat beter kent ga je heen en weer praten en de liefhebberij 'fotografie' wordt al snel genoemd, maar ik krijg dan heel vaak "maar nie van mij he"te horen. Op ISG ook veel foto's en "selfies"van mannen tijdens het spelen... Ook wel dat er bij stata dat een foto in t geniep gemaakt is, en nee, dat doe je dus niet he.
    (Daniella in SKW, nu weg, heeft me eens op een potentiele fotoactie aangesproken toen ik mijn GSM wegstopte, "no pictures no pictures", die dacht dat ik foto's of een filmpje wilde maken. Dat geniepige schijnt dus wel te gebeuren.

    Of ik op filmpjes van mezelf zit te wachten? Ik denk het niet en de meeste mannen zullen dan ook wel teleurgesteld zijn, zit je thuis naar jezelf in actie te kijken, met in je gedachten dat lange passionele samenzijn, knipper je even met je ogen en bam, zie je jezelf napraten. Dat wat in je gedachten uren duurde was in werkelijkheid maar een minuut of anderhalf.

  9. Onderstaande 2 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 maart 2014),Wijze grijze (21 maart 2014)

  10. #6
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    het is me eens gebeurt tijdens een trio met Loredana (Shakira) te PHG. Ik was haar vriendinnetje in doggy aan het nemen terwijl zij op een afstandje foto's c.q. filmopnamen aan het schieten was. Ik had geen zin om het neuken te onderbreken om de telefoon af te pakken, dus het hele gebeuren werd lekker op de gevoelige plaat vastgelegd.

  11. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (21 maart 2014)

  12. #7
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Er zijn veel beren die dit doen maar weinigen praten erover buiten hun kennissen in de club. Juist omdat het gevoelig ligt en bij de meeste clubs is de leiding er niet blij mee als je dit doet.

    Foto's maken doe ik zelf constant zoals je vast wel eens hebt gezien op m'n telefoon ben nog erg weinig dames tegengekomen die dat niet willen.
    Filmpjes maken van seks met mijzelf in de hoofdrol hoeft voor mij niet persé


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

  13. Onderstaande 2 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 maart 2014),Wijze grijze (21 maart 2014)

  14. #8
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    1, ik heb in de loop der jaren al heel wat meiden gefotografeerd,en filmpjes gemaakt.

    2, nee ze stemmen er niet allemaal mee in,en van sommige alleen het lichaam zonder gezezicht.

    3, ik doe er verder niets mee,soms me eigen een keer aftrekken maar verder niets.

    4,ik houd ze voor prive gebruik laat ze soms wel aan andere beren zien maar ga ze niet op het internet
    zetten. Jij hebt ook mij fotos zitten kijken vorig jaar in de tuin van LR WG weet je dat nog??

    5, nee is mij nog nooit overkomen. maar dan hoeft het voor mij ook niet.

    6, ik ik heb voor verschillende meiden fotos gemaakt met de eigen telefoon.

  15. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (21 maart 2014)

  16. #9
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:34
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.047
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Ijsberen die foto's van dames maken zijn gewoon gefrustreerd omdat ze vroeger op het potje moesten schijten en pissen van hun ouders. Hierdoor kregen ze het gevoel dat hun iets ontfutseld en weggespoeld werd (wat ze eigenlijk niet wilden). Dat compenseren ze nu door foto's te nemen van dames zodat niemand hen dat kan afnemen.

    Zo da's ook weer psychologisch verklaard (vrij naar Freud ! ! !)

  17. Onderstaande 7 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 maart 2014),Bosco (21 maart 2014),Eddy_V (22 maart 2014),SFL (22 maart 2014),Toulouse-Lautrec (23 maart 2014),wervelwind (21 maart 2014),Wijze grijze (21 maart 2014)

  18. #10
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ijsberen die foto's van dames maken zijn gewoon gefrustreerd omdat ze vroeger op het potje moesten schijten en pissen van hun ouders. Hierdoor kregen ze het gevoel dat hun iets ontfutseld en weggespoeld werd (wat ze eigenlijk niet wilden). Dat compenseren ze nu door foto's te nemen van dames zodat niemand hen dat kan afnemen.

    Zo da's ook weer psychologisch verklaard (vrij naar Freud ! ! !)
    badslippert wat kun jij een onzin uitkramen.....
    ze zeggen altijd waar geen haar zit,zit verstand maar dat is bij jou niet het geval.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 maart 2014),Eddy_V (22 maart 2014)

  20. #11
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ijsberen die foto's van dames maken zijn gewoon gefrustreerd omdat ze vroeger op het potje moesten schijten en pissen van hun ouders. Hierdoor kregen ze het gevoel dat hun iets ontfutseld en weggespoeld werd (wat ze eigenlijk niet wilden). Dat compenseren ze nu door foto's te nemen van dames zodat niemand hen dat kan afnemen.

    Zo da's ook weer psychologisch verklaard (vrij naar Freud ! ! !)
    Kom op, zeg! Is dit serieus? Moet er nu voor alles een psychologische verklaring gevonden worden? Het zal wel mijn afwijking zijn, dat ik me in deze uitleg niet herken. Niet alles kan of moet in een DSM-5 afwijking geclassificeerd worden.

    Alle kinderen wordt toch geleerd zindelijk te worden? Welke ouders laten hun kinderen nou maar willekeurig waar hun behoefte doen? Zodat ze er geen trauma aan overhouden? En als je netjes naar de WC gaat, is toch ook alles weg? Freud heeft ook wel eens ongelijk, hoor.

    Ik zal eerder aan het tegendeel van de beschreven aandoening lijden. Altruïsme: graag zie ik een meid aan Wijze Stijve likken en, geheel onbaatzuchtig, sta ik mijn waardevolle proteïne in haar mondje af.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  21. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 maart 2014)

  22. #12
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    niet te veel woorden aan vuil maken WG,hij weet niet beter.

  23. #13
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Vraag het ook vaak aan de dames en meestal mag het gewoon, ze doen dan ook vaak echt hun best om alles goed op beeld te laten zetten. Maar eigenlijk heb ik er weinig aan al die filmpjes je mag ze natuurlijk niet op internet zetten en thuis mogen ze ze natuurlijk ook niet vinden op mijn Iphone. maar het is wel geil om te maken.
    de hoeren lusten er wel pap van

  24. Onderstaande leden hebben facial bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (21 maart 2014)

  25. #14
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Last Online
    10 maart 2021 @ 17:24
    Locatie
    Königsallee, Düsseldorf
    Berichten
    601
    Discussies
    41
    Thanks
    230
    Thanked
    391 in 181 posts

    Standaard

    Heb het één keer meegemaakt tijdens een trio met twee meiden in Oberhausen. Eén van de twee dames begon spontaan alles te filmen terwijl ik het deed met haar vriendin.
    Zelf heb ik nog nooit opnames gemaakt tijdens de sex. Ik heb dan liever iets anders in m'n handen dan een kamera.
    Pas trouwens op met dames die graag willen dat je spontaan alles op beeld vast gaat leggen. Een filmpje of een foto kan al makkellijk een chantagemiddel worden om je af te persen. Zoiets kan je heel veel geld en ellende gaan kosten!

  26. Onderstaande 2 leden hebben Hobbele bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (21 maart 2014),Wijze grijze (21 maart 2014)

  27. #15
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hobbele Bekijk bericht
    Zelf heb ik nog nooit opnames gemaakt tijdens de sex. Ik heb dan liever iets anders in m'n handen dan een kamera.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hobbele Bekijk bericht
    Pas trouwens op met dames die graag willen dat je spontaan alles op beeld vast gaat leggen. Een filmpje of een foto kan al makkellijk een chantagemiddel worden om je af te persen. Zoiets kan je heel veel geld en ellende gaan kosten!
    Goh, zijn er zulke dames?

    Maar niet alleen dames, ook kwaadwillende beren misschien:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...573#post361573

  28. #16
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Badslippers meent dat niet ernstig,hij weet dat ik een hele verzameling heb,
    vragen doe ik altijd en fotos is nooit een probleem,filmpjes wat me het meest kan opwinden,soms niet zo graag en dat respekteer ik dan,
    heb ondertussen een heel collectie van de allermooiste uit LR en andere saunaclubs,maar ook Belgische dvps en vriendinnen uit een zogezegd'normaal'beroep.
    ze vertrouwen me volledig en weten dat ik zoiets niet op bv het internet zal zetten,neen zelfs niet met de schoonheid waar ik woorden mee had.
    mensen die dat doen verdienen slaag en zorgen ervoor dat sommigen terughoudend zijn ivm filmen,maar je hebt er die het zelf voorstellen,film nog een keer?en/of die nog doormailen.maar ik zie het probleem niet,ik doe er niemand kwaad mee
    wel bewaar ik alles op een tweede toestel;immers een laatste exrelatie(geen dvp)was eens in mijn smarth aan het neuzen en vond ne ziekelijk oversext,omdat ik in haar ogen die"trofeeen"(haar woorden)bewaar
    Ik zie geen probleem,omdat ik er niemand kwaad mee berokken

  29. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (22 maart 2014)

  30. #17
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Ik heb vorige zomer nog een Fransman tot de orde geroepen die op zijn gemak foto's lag te maken bij het zwembad. Sta je dadelijk op een of andere site. Lekker!! Hij begreep het vlug en maakte duidelijk dat hij de foto's zou wissen. De actie op de kamer hoef ik niet perse vastgelegd te zien. Ik hou het op een mooie herinnering.
    Over het filmen op de kamer gesproken. Ik ken een ijsbeer die ook zijn actie's filmt op de kamer, maar dit zonder medeweten van de dame. De betreffende meneer heeft bij een of andere spysite een horloge gekocht met een digitale camera. Vlak voor het sporten gaat de horloge op het nachtkastje en de hele ram-bam wordt vastgelegd. Sneaky, maar effectief.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  31. #18
    Geregistreerd
    4 maart 2014
    Last Online
    6 maart 2024 @ 00:55
    Berichten
    104
    Discussies
    0
    Thanks
    422
    Thanked
    380 in 65 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Sinds enige tijd heb ik mijn oude GSM afgedankt en bezit ik nu een wat modernere mobiele telefoon waarmee ik ook foto- en filmopnames kan maken.

    Hierdoor heeft zich een ongekend kinky wereldje voor me geopend. Ik neem de telefoon mee op de kamer en vraag aan de meid of ik foto’s van haar mag nemen. Ik vind dat toch altijd een beetje een wat brutale vraag, maar het verbaast me hoeveel meiden er totaal geen moeite mee hebben en er zelfs extra geil voor poseren. Ik moet wel steeds heilig beloven dat de opnames alleen voor mezelf zijn en nooit aan anderen getoond of zelfs gepubliceerd zullen worden. Dat vertrouwen in mij zal ik dan ook uiteraard nooit en te nimmer beschamen.

    Het is inmiddels wel een ongelofelijk erotische verrijking van m’n belevenissen geworden. Wat is er geiler dan een filmpje te hebben met jezelf in de hoofdrol, terwijl een bloedmooie meid aan je beste stuk sabbelt? En dan het kunnen terugkijken van een FT-actie. Het lijkt wel alsof sommige meiden erop kicken om het er zo geil mogelijk te laten uitzien. Het daagt meiden uit om met hun ogen en gezichtsuitdrukking te spelen. Ook voor mezelf is zo’n orgasme dan op de een of andere manier veel intenser als je dat via zo’n klein schermpje simultaan kunt filmen.

    Ik hoor er vrij weinig over. Ligt dit nu aan mij, of is dit een fenomeen waar anderen al jarenlang gebruik van maken zonder dit aan de grote klok te hangen? Graag jullie ervaringen hiermee en meningen hierover.

    • Vraag je zelf ook wel eens of je een meid mag fotograferen/ filmen?
    • Zijn er veel meiden die ermee instemmen/ weigeren dat er opnames gemaakt worden?
    • Wat doe je met die opnames?
    • Houd je ze privé of zijn het trofeeën waar je mee pronkt?
    • Vragen meiden er soms een vergoeding voor?
    • Heeft een meid je wel eens gevraagd opnames van het gebeuren met haar eigen telefoon te maken?
    Ik heb 2 dvp's op WhatsApp en wij sturen vrolijk hele collages foto's heen en weer en zoals je kan raden zijn dat niet huis tuin en keuken foto's met name 'selfies', maar een heel goed idee van jou Wijze Grijze om ter plaatse ook een en ander vast te leggen met mijn haarscherpe S4 Morgen in Samya gelijk maar eens doen Thanks voor de tip!

  32. Onderstaande leden hebben Again and Again bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (21 maart 2014)

  33. #19
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Eens kijken wie er morgen de mooiste foto's heeft gemaakt

  34. #20
    Geregistreerd
    4 maart 2014
    Last Online
    6 maart 2024 @ 00:55
    Berichten
    104
    Discussies
    0
    Thanks
    422
    Thanked
    380 in 65 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansdordt Bekijk bericht
    Eens kijken wie er morgen de mooiste foto's heeft gemaakt
    Hahaha, niet je batterij vergeten op te laden hey, anders hebben we nog geen beeldmateriaal oftewel onvergetelijke kiekjes

  35. #21
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Die hangt onder het rijden op te laden dus ik ga met volle zak, euh accu, naar binnen

  36. #22
    Geregistreerd
    4 maart 2014
    Last Online
    6 maart 2024 @ 00:55
    Berichten
    104
    Discussies
    0
    Thanks
    422
    Thanked
    380 in 65 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansdordt Bekijk bericht
    Die hangt onder het rijden op te laden dus ik ga met volle zak, euh accu, naar binnen
    Ik ben toevallig nu mijn befaamde 4 eitjes aan het koken om morgen maximaal prijs te kunnen schieten

  37. #23
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Smakelijk, en misschien tot binnenkort dan kan ik je Samya veroveringen eens checken op je s4
    Morgen ga ik een dagje naar GT, de volgende dames staan op de shortlist: sandy, Lin, celine, jess,Kaisa, jana, mimi, daisy, ...
    Enjoy Samya!!!!

  38. Onderstaande leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    Again and Again (21 maart 2014)

  39. #24
    Geregistreerd
    4 maart 2014
    Last Online
    6 maart 2024 @ 00:55
    Berichten
    104
    Discussies
    0
    Thanks
    422
    Thanked
    380 in 65 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    Smakelijk, en misschien tot binnenkort dan kan ik je Samya veroveringen eens checken op je s4
    Morgen ga ik een dagje naar GT, de volgende dames staan op de shortlist: sandy, Lin, celine, jess,Kaisa, jana, mimi, daisy, ...
    Enjoy Samya!!!!
    Thanks maat! Ik zou sowieso voor Kaisa gaan als ik jou was, man man wat een belevenis was dat met haar!!! Daar ga je geen spijt van krijgen

    Have fun

  40. Onderstaande leden hebben Again and Again bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke (21 maart 2014)

  41. #25
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:34
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.047
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ce faci Bekijk bericht
    badslippert wat kun jij een onzin uitkramen.....
    Maar wel leuke onzin. Ik weet zeker dat je in ieder geval effe hebt kunnen lachen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Kom op, zeg! Is dit serieus? Moet er nu voor alles een psychologische verklaring gevonden worden? Het zal wel mijn afwijking zijn, dat ik me in deze uitleg niet herken. Niet alles kan of moet in een DSM-5 afwijking geclassificeerd worden.
    Of dat serieus is of cynisme mag ieder zelf beoordelen. Het forum zou wel heel saai worden als elk geschreven stuk vooraf wordt gegaan door een soort van interpretatie-advies. En inderdaad, voor elke gedraging is wel een psychologische verklaring te geven. Zelfs voor het geven van een Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10 ! ! !

    Ik ben niet zo'n verzamelaar en heb geen foto's van dames. Telefoonnummers van de vrouwen heb ik ook niet (OK, ik lieg. Eentje! Insiders weten wel welk nummer dat zou kunnen zijn). In het begin van mijn wandelcarriere had ik geen enkel telefoonnummer. Dat verbaasde me toen, want elke ijsbeer die ik sprak had een boel nummers in zijn telefoon staan. Ik dacht: "Whawwww, die kent veel mokkeltjes. Wat ben ik een sukkel want ik heb niks".

    Ik was dan ook zo trots als een pauw toen ik eindelijk mijn eerste nummer van een dame kon vastleggen. Ik hoorde erbij. Het gaf rust én status. Net zoiets als duizend vrienden op "Facebook". Maar na verloop van tijd gaf het onrust want al die contacten moest je onderhouden of zij wilden iets van mij. Dus weer alles gewist (net als "Facebook"). Deze vorm van verzamelen (met de nadruk op deze) was (is) aan mij niet besteed. Want in dat kader zie ik het maken van foto's. Het is verzamelen, en verzamelen doe je met een bepaalde bedoeling.

    Het kunnen inderdaad veroverde trofeeën zijn waarmee je wil pronken. Goed voor het zelfbeeld van menig ijsbeer. Net zoiets als die kunstverzamelaars die een schilderij kopen voor 50 miljoen. Pronken met je rijkdom. Verzamelen kun je ook uit angst doen. Bang om iets te verliezen. Kijk maar naar die RTL programma's waarbij zonderlinge figuren hun hele huis hebben volgestouwd met waardeloze troep.

    Dat er ijsberen zijn die beeldmateriaal verzamelen is niet nieuw voor mij. Sommigen hebben hun collectie van gezichten, standjes of schaamlippen uitgebreid aan mij getoond als ware het jachttrofeeën. Ik vind dat wel grappig en kan er wel om lachen. Of het slim is, is een ander verhaal. Maar net als bij het "NZC topic, it takes two to tango". De dame is vrij om zich wel of niet te laten fotograferen in welke compromitterende houding dan ook. Daar heb ik verder geen oordeel over, al toont het wel de naïviteit want zo'n foto zou je in de problemen kunnen brengen. Bovendien zou ik het wel zo sportief vinden als de ijsbeer zich dan ook in vol ornaat met getrokken sabel zou laten fotograferen en dat beeldmateriaal aan de dame zou geven, ter compensatie. Stiekem fotograferen of filmen is uit den boze.

    Ik denk dat iedereen wel ooit iets verzameld heeft. Sigarenbandjes, postzegels, bierviltjes, kunst, katten, kartonnen dozen, kranten, barbie's, teddyberen of in ons geval, beeldmateriaal van blote vrouwen die je ooit veroverd hebt en waarmee je seks hebt bedreven, korter gezegd, prostituees. Je kunt het zo gek niet bedenken. Trouwens Don Giovanni deed dat ook al. Wie? Don Giovanni, een vrouwenversierder uit een opera van Mozart. Hij liet zijn holmaatje Leporello een lijstje bijhouden van veroveringen. Kijk, zo leer je nog eens wat.

    Maar wat steekt er nou achter dat verzamelen? De ene doet dat om winst te maken, een ander uit hobby of om gelijkgestemden te ontmoeten om te kunnen ruilen. Het kan status geven. Weer anderen verzamelen om het verleden vast te kunnen houden. Bijvoorbeeld met die foto's van de dames waar je zo'n geweldige tijd mee hebt gehad. Maar meestal zal het uit plezier gebeuren. Ik zal zeker niet ontkennen dat er ook mannen zijn wiens zelfbeeld er door opgekrikt wordt. En dan heb je nog de verklaring vanuit evolutionair oogpunt (attentie Bergm550, opletten!). In tijden van overvloed verzamel je omdat dat van pas kan komen als er niks is. Dus, ijsberen verzamelen blootfoto's nu dat voor het grijpen ligt en kunnen zich daarop rukken als al die knappe chickies niet meer voorhanden zijn.

    Als je verzamelen als hobby hebt, geeft dat overzicht, rust, regelmaat, orde, plezier en voor sommige mensen geeft dat een gevoel van veiligheid namelijk het gevoel dat je controle hebt dat tot uitdrukking komt door te bewaren, sorteren, te ordenen. Dat eerdere stukje over Freud's theorie vond ik wel geinig. Ooit werd je schijt ontfutseld en je had er ook geen controle over want die darmen persten de kak er gewoon uit. Nu is het tijd om die controle terug te pakken. Ja, die Freud was maar ene rare kwibus. Bijna net zo raar als een ijsbeer. Trouwens, Freud verzamelde ook namelijk artefacten uit de oudheid. Hij vond dat er een zekere analogie bestond tussen het wegschrapen van de kleilagen totdat hij bij de essentie kwam (het voorwerp) en het laag voor laag wegschrapen en langzamerhand blootleggen van de menselijke geest. Altijd leuk om Freud erbij te halen. Volgens mij was hij gewoon een ijsbeer.

    Ik hou het er maar op dat het leuk is om terug te kunnen kijken. Strakjes ben je 70 jaar en dan kun je al die snolletjes die je veroverde toen je nog een viriele sodemieter was nog eens bewonderen vanuit je luie schommelstoel.

  42. Onderstaande 12 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (22 maart 2014),amigo70 (23 maart 2014),Bluebear (22 maart 2014),Bosco (22 maart 2014),deket (23 maart 2014),Eddy_V (22 maart 2014),gignnl (22 maart 2014),Mr Pussy (22 maart 2014),rob45 (22 maart 2014),sofaking (22 maart 2014),Wentelt Eefje (22 maart 2014),Wijze grijze (22 maart 2014)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.

FKK Artemis 468*60