angela.jpg

naam:angela
Haarkleur/-lengte :zwart/half lang
Lengte dame : 1'55
schoenmaat : 35'5
Postuur/Cupmaat : mollig/85 D
Nationaliteit/Taal : hindoestaans/nederlands
Leeftijd : 35
Tatoeages/Piercings :geen
Service: intiem zonder condoom en Onbeperkt klaarkomen
Voordelen: kan spuitend klaarkomen
Nadelen:geen
Tijdsduur : 2 uurtjes
Prijs :250
Extra’s : ze heeft mooie teentjes en neukt erg lekker

lang leven de STAATSLOTERIJ:festeer:

ik was op zoek naar nieuwe hindoestaanse dames. en ik heb er weer een nieuwe lekkere hindoestaanse m.i.l.f bij.ze heet angela en werkt bij utrecht prive.Na telefonisch contact te hebben gehad.met het prive huis.snel een afspraak gemaakt.angela geboekt voor 2 uurtjes.
ik belden dat ik er was.en angela deet de deur open.echt een heel erg mooie vrouw.grote borsten.lekkere voetjes.
bij de balie betaald voor 2 uurtjes.en 50 extra op de kamer aan angela gegeven.( voor intiem zonder condoom ).
we gingen op bed liggen.en zijn lekker gaan tongen.ik vroeg haar om lekker hard in mijn ballen te knijpen.dat deet ze erg lekker.
mijn lul was keihard.ik spelden lekker met haar kutje.die erg nat was.ik stopten 3 vingers in haar kutje.en vond haar g-spot.
steeds wat sneller.het vocht spoot uit haar lekkere kutje.WOH zei ze dat was erg lekker.ze begon me te pijpen.
en ze kneep steeds harder in mijn grote ballen.ze ging op haar rug liggen.ik pakten haar voetjes en likten ze lekker.haar tenen zijn super.
ik stopten mijn lul in haar iets wat ruime kutje.en begon haar heel lekker zacht te neuken.haar kutje werd als maar natter en natter.
ze kreunden van genot.ze vroeg.neuk me steeds harder maurice.ik kon er niks meer aan doen.en spoot heel haar kutje vol.
het sperma droop uit haar op bed.ze keek er naar en zei.is het altijd zo veel.ik zei ik hou heeeel erg veel van hindoestaanse vrouwen.
als ik aan jullie denk dan zitten mijn ballen direct vol.ze pakten mijn grote ballen vast.en kneep er heel hard in.hij was weer keihard.
ze begon me lekker te pijpen.en ze bleef knijpen in mijn ballen.ik spoot haar lekker diep in haar keel.WOH dit heb ik nog nooit mee gemaakt zei ze.
een man die zo'n hoge sperma productie heeft compliment zei ze.even samen drinken.ze spelden met mijn ballen met haar teentjes.
ze vroeg hoe komt het dat je zo erg veel van hindoestaanse vrouwen houd.ik zei dat julie ZOOO erg mooie zijn.en jullie teentjes en voetjes.zijn altijd ook zo erg lekker.BEDANKT zei ze.ik ging weer op bed liggen.angela kwam er ook bij.ze pakten mijn stijve lul met een hand en met haar andere
hand kneep ze lekker hard in mijn ballen.ze ging op me zitten op begon me lekker te reiden.ze kneep steeds harder in mijn ballen.
ik hield het niet meer.en spoot haar weer goed vol

angela (ik heb je telefoon nr op geslagen)
als ik weer bij je in de beurt ben dan kom ik weer bij je langs

xxx maurice