Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 47 van 47
  1. #26
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Al enkele maanden draaiden we om elkaar heen. Steeds kleine opmerkingen of plaagstootjes maar tot een echte kennismaking was het nog niet gekomen. Ze zat aan de andere kant van de bar en er was oogcontact. Na enkele minuten kwam ze quasi nonchalant aangelopen en vroeg of ze ditmaal eindelijk een kans had en waarom ik nooit naar haar toe was gekomen. Mijn antwoord was heel simpel dat ik nooit op een dame af stap. Ze zei dat ze me de dag ervoor ook had gezien toen ik met "the mouse" (Simona) naar de kamer ging. Na enkele minuten stelde ze een weddenschap voor. Degene die mij kennen weten dat ik zoiets niet uit de weg ga. Als ik verloor zouden we direct en minimaal voor 1 uur naar de kamer gaan en als zij verloor zou ze me verder met rust laten. Door haar overtuiging waarmee ze de weddenschap aanging wist ik dat ik deze nooit kon winnen of ergens toch weer wel. Ze stond namelijk al een hele tijd op mijn to do lijstje. In de aandelenwereld zou dit mij een beschuldiging van handelen met voorkennis opleveren. Natuurlijk verloor ik hem en werd door haar de bar uitgesleurd richting de theke.

    Op de kamer verkenden we rustig elkaars lichaam met onze vingertoppen en lieten onze tongen wat speeksel uitwisselen. Ik pakte mijn massage olie en gaf haar een massage, waarbij ik met een glimlach de waarschuwing kreeg dat als het in haar haar zou komen ik 5 uur met haar op de kamer moest blijven. Na een klein kwartiertje draaiden we de rollen om. Ik werd keurig door haar op mijn rug gedirigeerd, er volgde een korte BJ en daarna haalde ze haar olie tevoorschijn en het feest der ontspanning kon beginnen. Nu zijn ervaringen met een dame altijd subjectief en afhankelijk van 101 factoren maar kan de lofzang over haar erotische massage alleen maar bevestigen. Wat een genot om op dergelijke wijze onder handen te worden genomen. Alle mogelijke variaties en tempowisselingen passeerden de revue. Geheel onbaatzuchtig gaf ik haar nog een tip hoe ze me helemaal gek kon maken en daar maakte ze dan ook gretig gebruik van. Dit alles resulteerde in een waanzinnig heftig orgasme. Na de grondige schoonmaak door haar de resterende minuten van het uur nog pratend en knuffelend volgemaakt. Haar na afloop nog een zeer verdiende bonus gegeven. Ook gedurende de rest van mijn verblijf kwam ze regelmatig voorbij voor een kort gesprekje of om snel een zoen te stelen.

    Voor de liefhebbers van erotische massages, edging handjobs en dames die de kunst verstaan om je te laten zweven op het randje van een orgasme is Delia een absolute aanrader. Herhalingsgevaar absoluut en wederom een dame die een plaatsje op mijn favorietenlijstje heeft verworven.

  2. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    biged (16 juli 2017),Deantje (10 juni 2017),Giodude (25 november 2018),Kwakje (10 juni 2017),licky luke (11 juni 2017),Mr Bluenose (30 juli 2017),Pierke69 ( 2 maart 2020),Sjeng1960 (15 juni 2017),Sjeufke (10 juni 2017)

  3. #27
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Verschillende keren mee gekamerd, maar ik zie het nu pas......haal dat 50% Italiaans maar gerust weg......

  4. #28
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik had Delia bijna niet herkend gisteren in Sixsens.
    Normaal valt ze meteen op met haar vuurrood kapsel.
    Een nieuw pikzwart kleurtje...... sinds gisterochtend, vertelde ze. Dus het is even zoeken voor je Delia vindt

  5. Onderstaande 5 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (30 juli 2017),Deantje (30 juli 2017),Keffman (30 juli 2017),Mr Bluenose (30 juli 2017),Sjeng1960 ( 8 augustus 2017)

  6. #29
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.633
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Uit mijn algemeen verhaal:

    Een bijzondere ervaring

    De volgende halte was de whirlpool. Normaal is dit een goede plek om ervaringen uit te wisselen met andere ijsberen maar nu had ik het hele bad voor mij alleen.
    Vanuit de whirlpool had ik een goed zicht op de dames die zich kwamen douchen.
    Mijn aandacht werd getrokken door een DVP met een lichaam vrij van plakplaatjes en piercings die zich eerste afdroogde in de ruimte voor de sauna’s en vervolg in de meest linkse sauna zelf.
    Bij het passeren van de doucheruimte werd ze aangesproken door een ijsbeer die haar aanspraak met Dahlia en opmerkte dat ze nu kort haar had.
    Deze dame intrigeerde mij en ik besloot de achtervolging in te zetten.
    Na de trap te zijn opgelopen begaf ze zich richting de bar. Ik liep haar achterna en sprak haar met haar naam aan. Ze was duidelijk verbaasd. Ze vroeg waar ik naar toe ging. Ik gaf aan dat ik erover dacht om met haar mee te gaan. Ik vroeg naar haar service. Ze gaf aan dat ze in ieder geval aan (tong)zoenen deed maar om precies te weten wat haar service inhield moest ik maar met haar meegaan. Ze beloofde me dat ze me naar de hemel zou vervoeren en dat ik me met haar in het paradijs zou wanen. Ik gaf aan dat ik uiteindelijk in de hel wil komen omdat daar al mijn vrienden zitten. Een tocht naar de hel was voor haar ook geen probleem. Ze stelde dan ook voor om een kamer in de kelder te nemen. Ik gaf aan dan toch liever dichter bij de hemel te gaan zitten. Zo kwamen we uiteindelijk terecht in de kamer die grenst aan een (regen)doucheruimte. Bij het halen van de sleutel passeerden we Yasmin en Melissa. Beide keken erg verbaasd.
    Op de kamer gekomen gaf ze direct aan dat twee dingen niet toegestaan waren zijnde anaal en vingeren.
    Na het uitdoen van de lingerie bleek Dahlia over een mooi geproportioneerd lichaam te beschikken. Toen ik vroeg hoe oud ze was zei ze: “oud”. Mijn schatting van 30 jaar bleek te kloppen. Mijn betere ervaringen in SC heb ik tot nu toe met iets oudere dames gehad d en dit liet ik haar ook blijken.
    Na wat streelwerk vroeg Dahlia hoe lang ik met haar wilde kameren. Ik gaf aan dat ik het van de ervaringen in de eerste 30 minuten wilde laten afhangen of ik zou verlengen tot 60minuten.
    Dahlia gaf aan dat ze om haar service goed te kunnen verrichten toch minimaal één uur nodig zou hebben. Haar guitige oogjes deden haar werk en ik besloot haar het voordeel van de twijfel te geven.
    Dahlia wilde eerst mijn pielemans op oorlogssterkte brengen. Ze vroeg of ik met of zonder condoom gepijpt wilde worden. Ik gaf aan zonder. Met de woorden “Ik heb al gezien dat jouw hygiëne” goed was begon ze direct te sabbelen aan mijn blanke sabel.
    Vervolgens nam ze een flesje babyolie. Wat daarna volgde had ik nog nooit meegemaakt.
    In mijn jonge, wilde, jaren heb ik talloze massages gehad inclusief happy endings, verricht door Aziatische dames. Al deze massages kunnen niet tippen aan de erotische massage die Dahlia me vervolgens gegeven heeft. Met haar handen maakte ze bijzondere gevoelens los in mijn jongeheer. Ze wist precies wanneer ze even moest stoppen om een zaadlozing te voorkomen. Eerst had ik nog het idee om te stoppen en vervolgens over te gaan tot geslachtsgemeenschap maar op een gegeven moment gaf ik haar carte blanche. Het duurde dan ook niet lang voordat ik tot een hemels hoogtepunt kwam.
    Na deze topervaring waren de 60 minuten bijna om. We wisselden nog wat privé details uit waarbij het opvallend is dat zij niet vroeg naar mijn “artiestennaam”.
    Dahlia zelf gaf aan een Roemeense moeder en Italiaanse vader te hebben en geboortig te zijn in Italië. Ze bleek al geruime tijd in SS te werken.
    Dahlia stelde voor om samen te gaan douchen in de aanpalende doucheruimte. Omdat er echter alleen nog maar regendouches waren en geen doucheslang besloot ze te gaan douchen in de ruimte bij de lockers. Bij het afrekenen gaf ik Dahlia een klein cadeautje hetgeen ze zeer op prijs stelde.
    Na een opfrisbeurt wilde ik nog even uitrusten in de oriëntaalse ruimte. Ik raakte weer in gesprek met Daniela. Of ze me gevolgd had weet ik niet maar even later was Yasmin er ook. Omdat ze zag dat ik in gesprek was met Daniela kwam ze niet naar me toe maar haar priemende ogen waren duidelijk op mij gericht.
    Een kamertje met haar zat er wegens tijdgebrek echter niet meer in. Ik voelde mij een beetje schuldig hoewel ik weet dat ik zelf nog altijd bepaal aan wie ik mijn geld spendeer.
    Ik besloot geen tijd te verspillen en me snel te gaan omkleden. Bij de lockerruimte kwam ik Dahlia nog tegen. Ik had haar eerder verteld van mijn dagplanning en liet haar nu weten hoe het afgelopen was. Dahlia beloonde mij met een kus waardoor mijn gemoed iets opklaarde.
    Op de terug weg naar huis dacht ik na over hoe het vandaag gelopen was. Weer had ik een goede ervaring met een iets oudere DVP. Verder denkend over overeenkomsten tussen de verschillende dames kwam ik uit bij de kleur van hun vlaggen.
    Zeer goede ervaringen heb ik tot nu toe gehad met de dames uit het land met de wit-groene-rode vlag.

    Toen ontmoette ik Linet uit een land dat dezelfde kleuren in de vlag voert, zij het in een andere volgorde.

    Dahlia heeft een Italiaanse vader en in de driekleur van Italië komen ook weer het groen wit en rood terug.

    Ik associeer Italië echter vooral met negatieve dingen. Dahlia kon ook niet veel goeds zeggen over haar Italiaanse vader.
    De bijzondere ervaring die Dahlia mij bezorgd heeft wijt ik dan ook maar aan het feit dat ze voor 50% Roemeens bloed door haar bevallige lijfje heeft stromen. De vlag van Roemenie is blauw-geel-rood. De kleuren rood en blauw zijn mijn favoriete kleuren en Dahlia is nu ook een van mijn favorieten.

  7. Onderstaande 7 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (13 augustus 2017),dennisw (18 augustus 2017),Kwakje (13 augustus 2017),Mr Bluenose (12 augustus 2017),Patjax (12 augustus 2017),Sjeng1960 (17 augustus 2017),Sjeufke (11 augustus 2017)

  8. #30
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Blinzeln Ik kan de verleiding niet weerstaan

    Afgelopen zondagmorgen even naar elf uur krijg ik een berichtje van Dahlia:
    Hey Sjeng. how are you ?
    Iedere IJsbeer weet dat hier iets achter zit en eigenlijk beter niet kan reageren; ik kon het toch (alweer) niet laten.
    Ik antwoordde dan ook dat het met mij OK was en vroeg vervolgens hoe het met haar ging > Stommer bestaat niet.
    It is cold and I need You and talk with You, very important !
    Ja,ja het bekende liedje en deze meid weet precies waar ze me kan raken > I NEED YOU ; de slapste smoes die ze kan bedenken, maar toch....
    Hoewel het eigenlijk helemaal niet mijn bedoeling was liep ik weer eens voor de tigste keer achter mijn pik aan > Ik zie je rond 18.00 uur antwoorde ik

    Ik was kort na vijven in Sixsens maar Dahlia weet dat ik altijd wat vroeger kom om eerst nog lekker van de sauna te genieten.
    Volgens mij heeft ze op de monitor van de buitencamera staan te kijken en kwam ze 'toevallig' de trap op toen ik binnenkwam.
    Strak zwarte cat-suit; wat zag ze er weer lekker uit> kalm blijven en beetje ongeïnteresseerd doen.
    Ik kreeg een vette kus.
    You are early
    Mijn knieën werden slap en mijn lul tegelijkertijd hard. In mijn rol blijven ! Ik ga eerst lekker naar de sauna en zie je straks in de bar.
    Of course, no problem. Nog een kus en haar hand in mijn kruis

    Toch nog ruim twintig minuten in de wellness geweest voordat ik naar de Bar ging. Dahlia was in het rookhok dus er was nog tijd voor een cappuccino.
    Daar kwam ze aanlopen; het blijft voor mij een mooie meid.
    We bleven nog even in de Bar en toen op naar een kamer.
    De altijd sympathieke Dahlia liet zich weer van haar beste kanten zien.
    Ze glijd uit haar cat-suit en haar mooie zachte bosten drukken op mijn gezicht;
    Ik knijp in haar super kontje en ze schuift naar beneden
    Haar pijp/wrijf/kneedsessies zijn altijd een genot.
    De daarop volgende neukpartij is zeker zo goed. Ze klemt zich om mee heen, krabt en knijpt. Doet me aan Angela denken.
    Gedachte tussendoor: Als zij er weer is maar eens smeken om een triootje; hebben ze beiden best zin in als Sjeng maar met genoeg Euries strooit.
    Weer terug bij Dahlia als ik klaarkom. Alweer een top belevenis.

    Daarna effe pauzeren, lekker tegen elkaar en na een half uurtje doen we alles nog eens over.
    Dit keer gaat Dahlia bovenop me zitten, mijn lul verdwijnt helemaal in haar poesje en ditmaal kom ik klaar zonder aan ergens aan te denken; ultieme ontspanning
    Na twee uurtjes is mijn pijp leeg en gaan we naar beneden.
    We drinken samen nog een kopje koffie en praten wat na.
    Er lopen een aantal IJsberen rond die op jacht zijn en ook Dahlia hebben gespot.
    Ik zie minstens nog honderd euro rondlopen zeg ik tegen haar. Voor jou bedoeld niet voor mij > Is een quote van Maya
    Ze geeft me een plaagstoot en begrijpt de hint; nog een kus en ik ga wat verderop zitten...
    Dahlia knoopt een gesprek aan en verdwijnt even later met een gelukkige en/of geile IJsbeer.
    That's life in a club denk ik terwijl ik aangesproken wordt door een nepblondje die ik niet wil kennen maar dat ligt dan weer aan mij.

    Zou ik bijna vergeten: Dahlia heeft me inderdaad iets verteld dat voor haar zeer belangrijk is.
    Behalve een heerlijke dus ook nog een eerlijke meid.

  9. Onderstaande 15 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (10 december 2017),Agronymus1 (21 december 2017),Bachatero ( 8 december 2017),biged (10 december 2017),brombeerzuid ( 8 december 2017),dennisw (10 december 2017),Flyerke ( 7 december 2017),jansenroy ( 7 december 2017),Kwakje ( 7 december 2017),Mr Bluenose ( 7 december 2017),Pandabeer82 ( 7 december 2017),Sjeufke ( 6 december 2017),sofaking ( 6 december 2017),Sphinx (11 december 2017),Wentelt Eefje ( 6 december 2017)

  10. #31
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Cool Routine of verslaving ?

    Ik wist dat het zou gaan gebeuren maar het blijft een aangename verassing.
    Gisteravond kreeg ik een appje van Dahlia: I am back !!! Lots of kisses.
    Bescheiden als ze is kwam er geen uitnodiging of smeekbede achteraan.
    Van de andere kant gezien kent ze me inmiddels zo goed dat het uitblijven van een uitnodiging mij juist triggert

    Vandaag een drukke werkdag en een avond met vrienden.
    Voor morgen toch maar mijn agenda aangepast en ga ik voor de eerste keer dit jaar op bezoek bij Dahlia.
    Is ze erg blij mee appt ze; en ik moet veel euri meebrengen schrijft ze met een driedubbele smiley erachteraan
    Volgens het motto:liever betalen voor een gezellige avond dan alimentatie naar een boze ex overmaken heb ik er niet zo een moeite mee een klein deel van Roemenië te subsidiëren.

    N.B.
    Maja is begin deze week vertrokken dus wat dat betreft kan ik hopelijk ook nog een uurtje lekker rustig in de bar zitten zonder dat me de oren van mijn kop gekletst worden. Maar toch.... hoop dat ze niet al te lang wegblijft.

  11. Onderstaande 6 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (13 januari 2018),Boybensdorp (11 april 2018),jansenroy (12 januari 2018),Manureva (27 januari 2018),Mr Bluenose (12 januari 2018),Sjeufke (12 januari 2018)

  12. #32
    Geregistreerd
    3 september 2017
    Last Online
    3 augustus 2022 @ 17:37
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    135
    Thanked
    130 in 50 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag met de mooie sympathieke Dahlia kamer geweest. In een woord, geweldig. Kijk nu al uit naar de volgende sessie
    Voor mij zeker in de top 5 van de SixSens.

  13. Onderstaande 2 leden hebben indo ijsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (30 maart 2018),Sjeufke (17 juni 2018)

  14. #33
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Cool Spring break voor Dahlia

    Dahlia heeft me gemeld dat ze een paar weken op vakantie is; de eerste keer dit jaar volgens mij.
    I send you a message wenn I come back schreef ze.
    Effe geduld hebben dus

  15. Onderstaande 2 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (17 juni 2018),Sjeufke (17 juni 2018)

  16. #34
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Rotes Gesicht Laatste rondje deze maand ?

    Dahlia is alweer een tijdje terug en ik heb haar al die tijd te weinig bezocht schreef ze me vanmiddag in een appje. Aan het einde geen smiley of kusje,maar een foto met een pruillip
    Als vaste gast haal ik me steeds meer problemen op de hals dacht ik na het lezen van dit bericht; ik kan toch niet elke week elke meid neuken die ik heb verteld dat ik haar leuk vindt?
    Als ik het al fysiek zou aankunnen dan ontbreken mij gewoon de pegels. Ik ben maar een eenvoudige bouwvakker en kan niet met geld smijten. Hoe anderen dat wel klaarspelen zou ik graag willen weten; maar dat is een ander verhaal. Desalniettemin: Tips zijn welkom

    Enfin, mijn gedachten dwalen af dus terug naar de scoop.
    Na het eerste appje volgde meteen een tweede: Ik vertrek vrijdag naar Roemenië, Ik wil je nog een keer zien voor mijn vakantie. Ditmaal wel een smiley en drie virtuele kusjes.
    Ben benieuwd hoe vaak ze haar appje heeft gekopieerd en dezelfde tekst naar andere IJsberen heeft gestuurd

    Tja, dat gebeurd mij weer. Ik weet dat Dahlia haar familie altijd geschenken meebrengt als ze naar haar thuisland gaat. En geschenken kosten geld
    Vroeger gaf ik wel eens wat aan liefdadige instelling; eigenlijk is een schenking aan een leuke meid in Sixsens zo ongeveer hetzelfde denk ik. Ze neemt het geld mee naar huis en investeert het daar. Bijkomend voordeel: geen tussenschakels die het bedrag afromen.

    Naar mijn mening heb ik met deze redenering een goede reden of smoes bedacht om Dahlia toch maar te bezoeken aanstaande woensdag of donderdag.
    Morgenvroeg dus maar meteen een afspraak met haar regelen.
    Want het is en blijft een leuke meid die mij altijd heerlijk verwent

  17. Onderstaande 11 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 7 augustus 2018),blauwebeer ( 7 augustus 2018),Cat ( 7 augustus 2018),Eddy_V ( 6 augustus 2018),Hooker lover1 ( 7 augustus 2018),Husky ( 6 augustus 2018),jansenroy ( 7 augustus 2018),Kwakje ( 6 augustus 2018),Mr Bluenose ( 7 augustus 2018),Schietgraagft ( 7 augustus 2018),Wentelt Eefje ( 7 augustus 2018)

  18. #35
    Geregistreerd
    3 september 2017
    Last Online
    3 augustus 2022 @ 17:37
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    135
    Thanked
    130 in 50 posts

    Standaard

    Wanneer is ze weer terug! Heb haar tijdje niet meer gezien ☺️

  19. #36
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door indo ijsbeer Bekijk bericht
    Wanneer is ze weer terug! Heb haar tijdje niet meer gezien ☺️
    Loopt op dit moment in sixsens rond

  20. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    indo ijsbeer ( 7 augustus 2018)

  21. #37
    Geregistreerd
    6 juli 2018
    Last Online
    10 augustus 2022 @ 08:50
    Berichten
    42
    Discussies
    4
    Thanks
    227
    Thanked
    118 in 19 posts

    Standaard

    Iemand die mij volgende week, 17 augustus, de dame in kwestie kan aanwijzen? Ben toch wel bijzonder benieuwd naar het flesje babyolie en de massage

  22. #38
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Unglücklich Effe geduld hebben

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrulKoning Bekijk bericht
    Iemand die mij volgende week, 17 augustus, de dame in kwestie kan aanwijzen? Ben toch wel bijzonder benieuwd naar het flesje babyolie en de massage
    De 17e is ze nog in Roemenië . Ik weet niet precies wanneer ze terugkomt maar weet nu al dat ik dan een bericht van haar krijg. Ik zal melden als ze weer terug is.
    En Dahlia kan echt toveren met babyolie en haar handen.

  23. Onderstaande 3 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    BrulKoning ( 9 augustus 2018),indo ijsbeer ( 8 augustus 2018),Sjeufke ( 8 augustus 2018)

  24. #39
    Geregistreerd
    3 september 2017
    Last Online
    3 augustus 2022 @ 17:37
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    135
    Thanked
    130 in 50 posts

    Standaard

    Dahlia, de leuke sympathieke meid is bezig aan haar laatste weken in Sixsens. Ze gaat voor onbekende tijd naar Roemenië, nu haar eigen woning gereed is.
    Ik ga haar specialiteit, de erotische massage zeker missen, maar zeker ook haar spontaniteit zal een gemis zijn

  25. Onderstaande 6 leden hebben indo ijsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 2 oktober 2018),jansenroy ( 2 oktober 2018),Mr Bluenose ( 1 oktober 2018),pret ( 2 oktober 2018),Sjeufke ( 1 oktober 2018),waterrat ( 3 oktober 2018)

  26. #40
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Daumen hoch Toch weer terug

    Ik kreeg gisteren een berichtje van Dahlia:
    Het is erg koud in Roemenië en daarom is ze toch maar weer terug gekomen naar de zwoele warmte van Sixsens

    De bedoeling is dat ik haar deze week kom opwarmen schreef ze; tja dat moet dan maar

    Voor mij in elk geval een goede reden mijn favoriete club te bezoeken en een verlate nieuwjaar met Dahlia te vieren

  27. Onderstaande 4 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (23 januari 2019),keesboz (22 januari 2019),Mr Bluenose (22 januari 2019),Sjeufke (22 januari 2019)

  28. #41
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Dahlia
    gisteren weer eens mee naar de kamer geweest met haar
    de laaste keer was ze nog roodharige dus dan weet je wel dat het eff terug was
    maar het was leuk .ze had mijn bij binnen komen al gespot en ze zie maandag zie je dus kwam er niet van af wat ik ook ne jammer vond
    een leuke kamer gang ze happy met mijn
    was weer eens de remmen los en gaan met die banaan

    was weer top met de goed lach ze een 180 zou een darten zegen
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  29. Onderstaande 5 leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (26 januari 2019),Mr Bluenose (26 januari 2019),Schietgraagft (28 januari 2019),Sjeng1960 (13 februari 2019),Sjeufke (26 januari 2019)

  30. #42
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    kom net van ss en Dahlia
    met haar weer eens op herhalling geweest en ik hadt het net als hier boven gezien dat het sneller zou zijn dan dat ze weer een andere kleur haar zou hebben en weer bij binnen komen mijn al gezien en al ze haar tanden in zet dan heb ze beet
    dan weet je het is weer partytime en weer een topie en alle remmen los en die banaan was weer leeg
    wat een top wiefie
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  31. Onderstaande 3 leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (12 februari 2019),Sjeng1960 (13 februari 2019),Sjeufke (12 februari 2019)

  32. #43
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Lächeln Dahlia is verhuisd

    Het is al weer lang geleden dat er een bericht over Dahlia op de site stond.
    Redenen is dat ze afgelopen zomer afscheid heeft genomen van Sixsens, en van mij 😔 en terug is gekeerd naar Roemenië.
    Ik heb afgelopen jaren vele malen met Dahlia gekamerd en er altijd van genoten.
    Het was voor mij dan ook -alweer- een afscheid van een van de vaste bakens bij mijn bezoeken aan Sixsens. Naast Dahlia heb ik (en vele andere ijsberen) afgelopen jaren ook al afscheid genomen van Jamila, Angela, Paloma en Maya. Dvp’s die mij net iets meer gaven dan goede sex .
    Als ik dit opschrijf krijg ik depri-gevoelens ware het niet dat er gelukkig altijd nieuwe favorieten in de rij staan.
    Afgelopen tijd is Iris mijn numero uno geworden; maar ook dat gaat weer voorbij denk Ik.

    Dahlia was dan ook al een beetje weggezakt in mijn gedachten toen ik vorige week een bericht van haar kreeg.
    Allereerst was ik gestreeld vanwege het feit dat ze mijn nummer heeft bewaard. Maar ik moet natuurlijk niet denken dat ik uniek ben want ze heeft natuurlijk alle nummers van haar clientèle bewaard.
    Enfin, de inhoud van het bericht was verrassend;
    Hey Sjeng I am back in Holland and I would like it if you visit me schreef ze. Natuurlijk met een hartje ❤️ en kusje 😘 eraan geplakt.

    Ik keek meteen mijn agenda na en plande een afspraak toen de aap uit de mouw kwam.
    Dahlia is niet meer in Sixsens te vinden maar heeft haar lokatie verplaatst naar de Wallen in Maasbracht.
    Als vastgeroeste IJsbeer was dat effe schrikken; ik ben verknocht aan Sixsens en nu moet ik helemaal naar Maasbracht?
    Na enig nadenken toch maar geconcludeerd dat er voor een rasechte Sjeng meer overeenkomst is tussen Maastricht en Maasbracht dan met Lemiers 😏
    Dus toch maar een afspraak gemaakt en Dahlia bezocht.

    Het weerzien was geweldig. Haar handen en de babyolie hebben nog steeds een uniek effect op mijn pikkemans, en ik heb me dan ook uitgebreid laten verwennen.
    Daarna een heerlijk potje geneukt en ervaren dat haar borsten nog steeds vol en prachtig zijn en haar kutje lekker strak is gebleven. Ik denk dan ook dat een half jaartje afwezigheid goed heeft gedaan.
    Oja, de lokatie is natuurlijk niet te vergelijken met Sixsens maar op de kamer merk je er niks van. Dat ligt natuurlijk vooral aan Dahlia met haar gouden handjes.
    Een volgende afspraak staat dan ook alweer gepland hoewel ik hoop dat ze over een tijdje gewoon weer in Sixsens aanwezig is.

  33. Onderstaande 8 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 december 2019),Bachatero (21 december 2019),hvdk52 (21 december 2019),jansenroy (21 december 2019),keesboz (22 december 2019),Patjax (21 december 2019),Schietgraagft (22 december 2019),Sjeufke (21 december 2019)

  34. #44
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Lächeln Dahlia is alweer terug

    Mijn bericht van gisteren is alweer achterhaald.
    Ik krijg zojuist een berichtje dat Dahlia vanaf vandaag weer in Sixsens aanwezig is.
    ‘ and I hope to see you soon’ schrijft ze erbij 😜
    Ik hoef nu dan ook niet meer te twijfelen waar ik morgen naar toe zal gaan, en verheug me op een happy Christmas in mijn favoriete club met mijn favoriete Dvp.

  35. Onderstaande 5 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 december 2019),jansenroy (22 december 2019),keesboz (22 december 2019),Manureva (22 december 2019),Schietgraagft (22 december 2019)

  36. #45
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeng1960 Bekijk bericht
    Mijn bericht van gisteren is alweer achterhaald.
    Ik krijg zojuist een berichtje dat Dahlia vanaf vandaag weer in Sixsens aanwezig is.
    ‘ and I hope to see you soon’ schrijft ze erbij
    Ik hoef nu dan ook niet meer te twijfelen waar ik morgen naar toe zal gaan, en verheug me op een happy Christmas in mijn favoriete club met mijn favoriete Dvp.
    Als ik dit lees
    Dank ik aan haar ken ze al van de tijd dat ze roodharig was
    En was vaak een spe
    Ben wel benieuwd weer naar haar
    Hadt er altijd een good time met haar
    Een dvp die ies meer doen dan de standaard dvp
    Ben wel benieuwd of ze mijn herkend
    Laats dat ik ze zag was ik nog zwaarder
    Het is wel een reden om ss te bezoeken maar ik kom pas na 4jan en mischeen wel nog later

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  37. #46
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    Als ik dit lees
    Dank ik aan haar ken ze al van de tijd dat ze roodharig was
    En was vaak een spe
    Ben wel benieuwd weer naar haar
    Hadt er altijd een good time met haar
    Een dvp die ies meer doen dan de standaard dvp
    Ben wel benieuwd of ze mijn herkend
    Laats dat ik ze zag was ik nog zwaarder
    Het is wel een reden om ss te bezoeken maar ik kom pas na 4jan en mischeen wel nog later

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    Dan is het al lang geleden dat je haar bezocht hebt.
    Dahlia heeft volgens mij al ruim twee jaar haar haren niet meer rood gekleurd.
    Ze is inmiddels weer afgevallen en haar figuur vind ik prachtig. Vooral haar geweldige kontje maakt dat ik steeds weer opnieuw voor haar sneuvel.
    En haar service is er, voor mij zeer zeker, elk jaar beter op geworden.
    Kortom een meid waar ik al vervangen heb genoten en ook in 2020 weer veel van ga genieten

  38. Onderstaande leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (17 januari 2020)

  39. #47
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    ik heb ze ook mee gemaakt dat het zwart haar was, laats in ss maar ik heb ze leren kennen het eerst en toch hadt ze rood haar en roberta hadt rood haar die is naar babylon ook al ontkend ze dat ze in ss heb gewerkt

    nu ik dit schreef merkk dat ik er al eff kom maar er zijn ook dvp die 30kg zwaarder zijn en ik zelf ies van bijna 70kg lichter
    dus hoop dat ze mijn nog herken
    maar het is een schatje Dehlia
    het is wel zo dat ik er voor weer naar ss zou gaan ben er nu al een tijdje niet geweest
    maar ik ben/was het eff zat ss
    maar ik kom wel weer in ss als ik daar zin in heb
    maar ik vind het leuk in de zomer ook al zit ik niet in de zon maar geef mijn maar de zomer
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60