Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 115

Discussie: Alexa (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Alexa (Roemeense)

    Naam : Alexa
    Nationaliteit / taal : Roemeense / Engels
    Leeftijd : 19 jaar volgens de website - niet onwaarschijnlijk
    Haarkleur/lengte : lang donker haar
    Lengte : 1.60m
    Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup
    Tatoeage / Piercing : geloof het niet
    Service : PZC, NMC, zoenen, massage

    Zusje van Lori.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Tsja.

    De nacht is gevallen. De avond was zwoel. De temperatuur daalt nu snel.
    Ik zit in mijn auto, de sleutel in het kontakt, de lichten uit, de deur nog open.


    Een paar minuten eerder stond ik nog bij de theke, portemonnee in de aanslag, betaalde de diensten van het meisje, gaf haar nog wat extras. Een zelfvoldane grijns op mijn naar haar kutsap smakende lippen.



    Een paar uur eerder zit een vadsige, oudere man met haar op een bank te flikflooien en ik vind het er niet uitzien. De zelf-ingenomen grijns van de man staat me tegen.

    Maar haar snoetje...
    De manier waarop het meisje zich tegen hem aanvlijdt en zijn lid streelt doet me wat.
    Wanneer ze klaar zijn, moet zij degene zijn die mijn weekend inluidt.

    Ze vertrekken naar een kamer en blijven niet al te lang weg. Ze zoekt haar plek op de bank weer op en ik vlij me naast haar neer. Geen lange gesprekken vandaag: ik had mijn keus bepaald.

    Op de kamer is ze aangenaam meegaand, niet merkbaar of storend gespeend van ervaring, lief en plooibaar, zacht en nat.
    En daar blijkt ze zichzelf tegen het eind van het eerste uur 19 jaar oud te schatten - in plaats van de door mij gehoopte "vooraan in de twintig"... (da's ook nog heel erg jong, maar tenminste geen teenie meer).
    Ik blijf bij haar/op haar/in haar: haar kut smaakt naar meer, veel meer. Ze laat zich gewillig beffen en vingeren en in allerlei standjes neuken. Ze laat zich zelf ook niet onbetuigd, ze wekt de indruk dat ze er enig plezier in heeft. Mijn ontlading is krachtig. Mijn lippen smaken naar haar sap.



    Kutsap van een kind, nog. Uit een ver land. Lagere school net afgemaakt. En waarschijnlijk een paar jaar middelbare - maar daar steek ik mijn hand niet voor in de barbeque. Gelokt met het vooruitzicht makkelijk veel geld te verdienen. Weg van haar familie, van haar vrienden. Van onbetrouwbare, corrupte politie, van armoede en discriminatie. Naar de kilte van een club waar oudere mannen zoals ik jagen op schoon jong vlees.

    Waar komt dat nou zo opeens vandaan?
    Oh what the hell.



    Na gedane zaken is het tijd voor de afsluitende douche, het aankleden en de afhandeling van het financiële aspekt. Mijn portemonnee is vandaag ruim genoeg gevuld - er kan een fooitje af: het samenzijn was immers - ondanks flitsen van verwarring mijnerzijds - bovengemiddeld lekker.
    De blije blik in haar ogen zorgt ervoor dat ik me nog lekkerder voel. We knuffelen nog wat na. En ik, ik trek de deur achter me dicht.




    De nacht is gevallen.

    Ik zit in mijn auto, de sleutel in het kontakt, de lichten uit, de deur nog open.
    Wat is er eigenlijk gebeurd, vanavond?

    Mijn achteloos gegeven fooi: FOUT.
    Mijn zelfvoldane grijns na het likkend "afdwingen" van haar kutsap: FOUT.
    Mijn paternalistisch armpje om haar heen en semi-beschermend geknuffel: FOUT.

    Maar wat dan wèl?




    En inmiddels struin ik het net af op zoek naar een volgende bedgenoot in één of andere sauna/fkk/sex club. Zo ben ik ook wel weer.
    Ze zal alleen een paar jaar ouder zijn, voor wat het waard is. En alsof dat wat uitmaakt?
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  3. #3
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Deze posting... heel herkenbaar. Zal mijn belevenissen hier zo neerkwakken. Dit meisje is voor mij te perfect. Zo normaal en zo onschuldig.....
    PLECAT

  4. #4
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Na het douchen even heerlijk liggen nagenieten in een van de ligstoelen. In amper twee uur tijd had ik er al twee sessies opzitten. Het vlees was zwak vandaag. Goed, de dames moesten iets, want ik was de enige beer. Hier zou het ook wel bij blijven, omdat ik nooit twee keer met dezelfde dame aan de slag ga en de overige twee aanwezige dames niet mijn type waren. Ik rammelde intussen van de honger, dus ik zou nog even wat gaan eten, wat drinken, een douche nemen, afrekenen en naar huis gaan. Intussen waren er meer beren gearriveerd. Laura had dan eindelijk ook haar slag geslagen en Monika was een vent die op de bank zat aan het pijpen.
    Wat gegeten, een koffie gepakt en richting de bar gelopen. Koffie leegdrinken, douchen, aankleden en wegwezen. Tot ik in m’n linkerooghoek een nieuw gezicht zag. Een slank en heel normaal meisje. Lang, zwart haar, ze was zich aan het opmaken en een ontzettend lief snoetje. Verlegen ook, in elk geval zo deed ze het voorkomen. Handdoekje voor haar muschi. Haar Duitse collega probeerde dat handdoekje voortdurend weg te trekken, maar daar was ze niet van gediend. Dit meisje zag er zo perfect uit. Mooi, lief, slank en vooral heel erg puur. Geen overdreven make-up, geen pooiernamen in haar nek, geen aarsgeweien, geen bimbo, geen neptieten, geen dikke reet, maar gewoon zo normaal dat alles precies goed was. Alexa heet ze, 19 jaartjes jong, afkomstig uit Boekarest en hier sinds een paar maanden werkzaam samen met haar zus. Ze is al eerder beschreven op dit forum en ik herken me precies in deze post. Dit lieve snoetje komt zo onschuldig over… Het deed me echt iets. Hoe kan zo’n lief en onschuldig meisje overleven in deze kille, koude wereld vol met pooiers, bimbo’s, jaloezie en afgunstig, overmatig behaarde vadzigerds, perverse bierbuiken…. Kerst zou ze zonder haar familie vieren. Ja, met haar zusje, maar verder zonder enige familie. Dat had wel iets triests. Ze is ook anders dan andere dames. Heel apart en heel verwarrend. Normaal heb je het liefst dat, na wat standaardvragen, gevolgd door een antwoord waar je half naar luistert, direct naar je pik gaan en daar mee aan de gang gaan… Dit meisje ging ’n gesprek aan. Niet direct haar tieten in mijn gezicht duwen, niet direct vragen of ze mijn schwanz mocht likken en niet direct aan je luk trekken, maar gewoon een heel normaal gesprek. Het ging niet over zaadslikken, anale seks en gangbangs, maar over alledaagse dingen. Heel lief en onschuldig zat dit meisje naast me. Tot we elkaar aankeken en ze me een zoen gaf. Op de bank een minuut of twintig heerlijk liggen zoenen en knuffelen. Daarna naar boven gegaan. Dit meisje leek me niet pervers te zijn. Soms moest ze, genoeg mannen die er op staan dat zo’n onschuldig ding ze op de bank pijpt. Ten overstaan van een volle bar. Wij gingen echter naar boven en daar heb ik mijn beste sessie ooit gehad. Ze heeft me heerlijk gepijpt, ik heb haar heerlijk gebeft, we hebben uitgebreid gezoend, geknuffeld, gepraat en gelachen. En daarna hebben we fantastisch geneukt. Geen overdreven gedoe, geen ranzige praatjes, geen extreme extra’s, maar gewoon seks zoals je dat vroeger met vriendinnetjes had. Er hangen overal klokken in Babylon en nadat we klaar gekomen waren en in elkaars armen uit lagen te puffen, merkte ik op dat ik al een minuut of 50 van haar tijd had ingenomen. Ze vroeg of ik nog eventjes wilde blijven liggen. Nog even lekker uit liggen puffen met haar in m’n armen. Stukken prettiger dan alleen in het bubbelbad of ligstoel te liggen nagenieten.
    Na een lekkere douche weer wat gegeten en gedronken. Even in het bubbelbad gelegen. Er was dan toch nog een spraakzame beer. Een man uit Aachen, die PHG gewoon was en nu Babylon eens probeerde. Hij zei dat dit de eerste keer in Babylon was en ook meteen de laatste keer. Ik begreep hem wel. Babylon is een nette tent met aardige mensen en dames met een goede service, maar er zijn genoeg alternatieven. PSR biedt meer wellness en een uitgebreidere menukaart en PHG meer dames en een gelijke service. Tot ik Alexa tegenkwam was ik er ook van overtuigd dat ik hier niet meer zou komen. Niet dat ik me niet heb vermaakt, maar er zijn alternatieven op kortere afstand en ik houd wel van wat gezelligheid. Echter, het vlees is zwak en Alexa zal er wel weer voor zorgen dat ik binnen de kortste keren weer eens de afslag Elsdorf neem.
    Nog even met Alexa gezellig op de bank gehangen, wat gezoend en wat gestreeld. Toen was het tijd om te gaan. Was eigenlijk alweer te lang blijven hangen. Alexa vroeg of ik morgen weer zou komen. Tja, morgen moet ik gewoon werken, dus dat zou niet gaan. Op haar verzoek haar mijn emailadres en ’n telefoonnummer gegeven. Of dat verstandig is, moet nog gaan blijken.
    Daarna afscheid genomen en afgerekend. Ondanks de berichten op het forum, geen enkel probleem met de rekening. Klopte precies en heb de mensen bedankt voor de prima service. Alexa een tip gegeven en de auto gestart. Al met al een prima dag gehad. Ik wil bij deze IJsberenforum bedanken voor het vrijkaartje. Waarschijnlijk keer ik nog weleens terug in deze tent. Normaal kamer ik vrijwel nooit meerdere keren met dezelfde dame en doen lieve woordjes en dergelijke me weinig, behalve een ijsbeer ben ik ook een ijskonijn, maar Alexa wil ik absoluut nog eens gaan bezoeken.
    PLECAT

  5. Onderstaande 2 leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (22 november 2011),satanic surfer (18 november 2011)

  6. #5
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard eerste maal Babylon deel I

    Ik had met voorgenomen om naar Freude te reizen om daar mijn geluk eens te proberen maar een collega beer wees me op 'dessoustag' en ik ze toch liever naakt. Bij Bernds was ik al een keer of 6 dus wilde ik eens wat anders proberen. De morgen zelf nog even gesurft en Babylon gekozen. Het was woensdag 11.50 toen ik arriveerde. Jacqueline, thekefrau, ontving me en stelde voor dat ik de toegansprijs 30 fur eine stunde of 50 tageskarte, bij mijn vertrek mocht betalen. Een dame werd verzocht met een rondleiding te geven en zo ontdekte ik de 3 verdiepingen van Babylon. Op het eerste gezicht leken de meisjes wel OK. Ines met haar gorgeous body viel me direct op en deed me watertanden maar voor de 'optik ficks' moet je natuurlijk opletten en ik besloot de kat even uit de boom te kijken.

    Eerst een broodje gegeten en een heerlijk stukje 'chocolade torte' verorbert. Saunatje in en contact gezocht en de 2 enige andere beren die aanwezig waren. Het berencontact ging hier vlot. Stilaan wat namen opgepikt van aanwezige dames en zo'n beetje mijn keuzes gemaakt. Spijtig genoeg was er zo goed als geen bankactie, vanwege het beperkte aantal gasten, en dus moeilijk om te bepalen wie goed en slecht was. Ik had mijn oog laten vallen op een mooie Hongaarse die er blijkbaar 2 dagen werkte maar toen, Jacqueline, me vertelde dat ze enkel Hongaars spreekt, deze 'stomme film' maar zo gelaten.

    Rebecca, Roemeens, en pretty young dan maar naast mij op de bank gevraagd voor een verkennend gesprek. Communicatie was in Engels en na de nodige blabla haar naar de mogelijkheden gevraagd. Pijpen op de bank was ze te verlegen voor en een sessie in de Kino zag ze ook niet zitten. Toen kreeg ik wat hulp van haar landgenote, Alexa, die heftig met haar in het Roemeens taterde, blijkbaar om haar te zeggen dat op de bank of in de Kino eigenlijk hetzelfde is als op de kamer. Ik vroeg voor aufnahme en ook daaromtrent ontstond de nodige Roemeense heisa. Tegen beter weten in toch met haar naar de kamer getogen voor een 'rampsessie'. Op de kamer bleek dan nog dat ze niet tongzoende en ik niet met mijn vinger in de 'muschi' mocht. Ze dan maar 30 minuten laten pijpen wat redelijk was en besloten om niet klaar te komen en mijn zaad te reserveren voor een volgende sessie.

    Ondertussen de bloedmooie Ines in actie gezien op een bed naast de jacuzzi en besloten om toch maar verder te zoeken. Later in een gesprek met een andere Belgische beer bleek ze toch zo slecht niet te zijn. wordt vervolgd.
    " A dirty mind is a joy forever"

  7. #6
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Apart, heb Rebecca meerdere malen zien TZ-en...
    PLECAT

  8. #7
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Last Online
    29 oktober 2023 @ 08:50
    Berichten
    62
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    72 in 16 posts

    Standaard

    Ja, Alexa, heerlijke meid. Doch hier hier het volledige verhaal.

    Had enkele weken terug geen zin om GT of YY te bezoeken. GT te druk, YY was me niet goed meegevallen begin december (om diverse redenen : weinig klassemeiden, geen animo). Zeker al 2 jaar niet meer naar Babylon geweest, maar de nieuwe site is echt wel informatief en 1 goeie ontmoeting maakt je dag soms goed. Wilde ook es relaxen zonder gedoe, gepush (GT), es alle zorgen van me afzetten. De iets langere rit er maar bijgenomen, we hadden immers wat tijd...

    Groot was mijn verbazing toen ik om 12.00 u aankwam en welgeteld 2 meisjes aanwezig waren. Had Rebecca zien foefelen met een klant op de bank en alleen Alexa was nog aanwezig, maar die was op de kamer. Jacqueline liet me binnen zonder te betalen, als ik minder dan 1 uur zou blijven moest ik maar 30 € betalen. Ze beloofde dat Duitse Laura nog wel zou komen (om 15.00 u) en verder ????? Op de site had ik mijn zinnen gezet op Zita, doch die was er niet en zou ook niet komen. Vreesde dus het ergste. Zo halfweg mijn sessie jacuzzi, sauna, biosauna kwam Alexa heel even naar beneden tijdens een 2uur durende sessie met een klant. Ik was gelijk verkocht. Klein, jong, heel slank, lief gezichtje, kleine borstjes... Dit zou mijn date worden vandaag! Besloot dus maar om boven naast de kamers te gaan wachten tot haar sessie ten einde was, om haar meteen te kunnen strikken. Niet dat er veel andere gegadigden waren, slechts 2 andere ijsberen aanwezig.
    Het lukte wonderwel, Alexa kwam me beneden in het saunagedeelte zelf zoeken en zo trokken we naar een kamer. Heb een uur met haar gespendeerd en had een groot GFE gevoel. Lekker TZ, pijpen is heel zacht en redelijk diep, liet zich gewillig beffen. Neuken als met een vriendinnetje. Let op : Alexa doet geen FT, daar was ze heel duidelijk in!

    Met een heel goed gevoel terug huiswaarts gekeerd, ondanks weinig ambiance (slechts 4 klanten gezien), heel weinig meisjes en flauwe catering. Ik ga er zeker nog terug!

  9. #8
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Beitrag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joo Bekijk bericht
    Ja, Alexa, heerlijke meid. Neuken als met een vriendinnetje. Let op : Alexa doet geen FT, daar was ze heel duidelijk in!
    Met de eerste 2 constateringen: geheel eens. Met de derde: mooi dat ze dat wel doet...

    Disclaimer: anders dan joo ben ik een stamgast van de club - mogelijk dat dat scheelt.

    W-L


    aanvulling:

    Befke, lieve Befke, zo erg is 't allemaal niet. Ze heeft Lori in de buurt. Er zijn verder nog genoeg Roemeense dames in de club. En ze heeft een goed aantal jaren middelbare school op haar conto - ik heb haar op har verzoek Engelse les gegeven (W-L heeft een onderwijsbevoegdheid, maar niet in talen overigens).
    Ze redt het wel. Maar een schatje is het.
    Laatst gewijzigd door Wagons-Lits; 16 maart 2011 om 19:27 Reden: moest nog even op epistel van Befke reageren...

  10. #9
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Alexa doet wel FT.
    PLECAT

  11. #10
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Last Online
    29 oktober 2023 @ 08:50
    Berichten
    62
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    72 in 16 posts

    Standaard

    All right, zal de club dan binnenkort nog maar es bezoeken zekers? Zou idd. wel eens kunnen helpen, W-L.

  12. #11
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joo Bekijk bericht
    All right, zal de club dan binnenkort nog maar es bezoeken zekers? Zou idd. wel eens kunnen helpen, W-L.
    dat zal een paar weekjes moeten wachten, Alexa is weer van de "anwesenheits"lijst verdwenen.
    Zeker even vakantie....
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  13. #12
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Last Online
    29 oktober 2023 @ 08:50
    Berichten
    62
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    72 in 16 posts

    Standaard

    Ja, ze was al lang van plan om einde maart voor enkele weekjes te vertrekken, is weekje vroeger geworden blijkbaar.
    Zal een beetje op mijn honger moeten zitten wachten.

  14. #13
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joo Bekijk bericht
    Ja, ze was al lang van plan om einde maart voor enkele weekjes te vertrekken, is weekje vroeger geworden blijkbaar.
    Zal een beetje op mijn honger moeten zitten wachten.
    'tis wel es een beetje jammer voor ons als we eens mis grijpen vanwege vakantie of zo maar door de bank genomen (of in het geval van Babylon "op de bank genomen") vind ik het positief als dames tijdelijk niet aanwezig zijn, hetzij omdat ze maar een paar dagen per week werken, hetzij omdat ze een paar weken vakantie nemen.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  15. #14
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    'tis wel es een beetje jammer voor ons als we eens mis grijpen vanwege vakantie of zo maar door de bank genomen (of in het geval van Babylon "op de bank genomen") vind ik het positief als dames tijdelijk niet aanwezig zijn, hetzij omdat ze maar een paar dagen per week werken, hetzij omdat ze een paar weken vakantie nemen.
    Eventjes er tussenuit is altijd goed. Kunnen ze daar er fris weer tegenaan. Of het moet zijn dat ze die paar weken elders gaan werken.
    PLECAT

  16. #15
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Alexa en haar zuster lori zijn weer aangekondigd op de aanwezenheid lijst vanaf 1 april en zullen dan nog een week blijven in babylon. Achteraf gaan ze voor 2 maanden naar Roemenië om even in hun familie te rusten. Ze zijn wel van plan begin juni terug te komen in babylon. Dit hebben zij mij onlangs verteld.

  17. #16
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Ze zou weer terug zijn in Babylon na een wat langer dan aangekondigde afwezigheid.
    PLECAT

  18. #17
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard

    Ich glaube Alexa und ihre schwester Lori sind schon wieder weg(Heimurlaub) wann Sie wieder kommen weiß Ich nicht
    Gruß
    woods25

  19. #18
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Ze zou weer terug zijn in Babylon na een wat langer dan aangekondigde afwezigheid.
    Ze waren weer terug, nu weer weg.....

  20. #19
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:29
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Ze waren weer terug, nu weer weg.....
    Misschien wel naar die andere 'planeet'.

  21. #20
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Misschien wel naar die andere 'planeet'.
    nee, naar huis voor enkele weken verlof ... ze komen terug binnen 3 of 4 weken

  22. #21
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Misschien wel naar die andere 'planeet'.
    Daar zitten ze wel vaker ja.
    PLECAT

  23. #22
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    10 november 2015 @ 08:15
    Berichten
    145
    Discussies
    19
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard

    Ich war am Samstag im Babylon. First time. Ein kleiner, gemütlicher Club. Es war wenig los. Gäste und Frauen kannten sich. Es war eine intime Atmosphäre.

    Auf Zimmer war ich mit Alexa. Guter Girlfriendsex. Ich war postiv überrascht. Sie sieht in Natura viel besser aus als auf den Bildern der Webseite.

    Ihre Zungenküsse sind weltklasse und sehr ausdauernd.

    Definitly one of the best romain-experiences i ever made. Ok.... die Messlatte hängt bei Rumäninnen auch nicht ganz so hoch.

    Auf jeden Fall eine Top-Empfehlung für alle Marathonküsser.

    Gruß

    bitchhunter

  24. Onderstaande 3 leden hebben bitchhunter bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (31 oktober 2011),lustman (30 oktober 2011),satanic surfer (30 oktober 2011)

  25. #23
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    kann Bitchhunter's post nur bestätigen,GFE par excellence,top-empfhelung ist ganz klar...

  26. #24
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Yep, dit is de allerbeste DVP van NRW!
    PLECAT

  27. #25
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    Gisteren @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Yep, dit is de allerbeste DVP van NRW!
    da kennie maat, die zit in roemenie op t moment
    I´m an educated fool with money on my mind

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

Babylon 468*60   Living Room 468*60