Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 77
  1. #26
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard Always the Sun (Long hot sunny side up mix)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Ach,overal waar TE voor staat zij mijn omaatje vroeger al is niet goed en/of gaat vervelen.
    @Eddy, kop op kerel het komt wel goed met dat berevel !
    Dank voor jouw support Rob45 en als ik mijn VV-Verslagje teruglees, dan kwam dat misschien wat somberder over dan het bedoeld was.
    Sterker nog, zo nu en dan een ander pad bewandelen houdt het leven interessant, zelfs als velen hun bedenkingen of goedbedoelde waarschuwingen uiten. Maar berevel zal blijven, zeker in de clubs met goede wellness.
    Kortom, met mij gaat alles goed
    En als muzikaal bewijs hierbij een link naar een heerlijk nummer van The Stranglers... en al staat daar TE voor... ze gaan mij nooit vervelen

    https://www.youtube.com/watch?v=V1W5...yer_detailpage


    Dat plakken van linkjes gaat mij niet altijd goed af..., dus hopelijk komt deze link op de juiste youtube pagina uit, voor de liefhebbers van dit rustige en mij altijd inspirerende nummer
    Laatst gewijzigd door Eddy_V; 14 april 2015 om 16:33
    En Garde

  2. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 (14 april 2015),Wentelt Eefje (14 april 2015)

  3. #27
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Persoonlijke Wellness / Zwembad top3
    1 Sixsens
    2 Yin Yang
    3 Planet Happy Garden

    Voor mij dus Sixsens zonder twijfel ver bovenaan!
    Het zwembad is niet al te groot, maar groot genoeg, verwarmd, zonder chloor en gezuiverd met zout.
    De wellness is compleet, schoon en veilig (vloeren).
    Terras gedeeltelijk overdekt voor koudere dagen en avonden.
    Dakterras geeft prachtig rondom uitzicht en biedt gelegenheid voor rustig samenzijn (tenzij iedereen vanaf nu de trappen op gaat lopen)

    En zodra het terras van Sixsens volgens de ideeën uitgebreid is met een stuk tuin en buiten sauna..
    Ben benieuwd of die plannen nog eind van deze zomer gehaald worden of dat dit voorjaar 2016 wordt.

    Babylon zal komend jaar met het geplande zwembad in de achtertuin ook in het lijstje kunnen komen.
    VV heeft definitief afgedaan als saaie en kille club (met name de temperatuur van het zwembad).
    Van Goch doet zijn best met het nieuwe terras en buiten jacuzzi, maar...

    En verder zijn er nog meer clubs die ik zou kunnen bezoeken in het kader van mijn wellness tour 2015 maar ik hou het voor gezien.

    De reden om een saunaclub te bezoeken zou moeten liggen in het totaal concept, maar ik heb gemerkt dat ik de laatste tijd te weinig gebruik maakte van alle faciliteiten. De reden daarvan is wel duidelijk voor degenen die mij kennen of tussen de regels van mijn verslagjes heen kunnen lezen.
    Gisteren na binnenkomst gelijk 10 minuten zwembad, 10 minuten aan tafel bij gezellige club beren, 10 minuten in de bar voor koffie en vervolgens bijna 5 uur op de zolderkamer en op het dakterras verbleven... Met reden en zonder spijt, maar of hiervoor een saunaclub bedoeld is kan je je terecht gaan afvragen.

    Ik beweer niet dat ik gelijk ga stoppen met clubben of pauzes in ga lassen, want daar zal ik mij toch niet aan houden.
    Maar dat er eens iets zal gaan veranderen is evident.
    Tot die tijd... Morgen opnieuw naar Sixsens
    Laatst gewijzigd door Eddy_V; 12 juni 2015 om 08:08

  4. Onderstaande 10 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    biged (12 juni 2015),Bluebear (12 juni 2015),Cat (12 juni 2015),fg22 (21 september 2017),Flyerke (12 juni 2015),licky luke (12 juni 2015),Nietsche (12 juni 2015),Snor (12 juni 2015),Teiresas (12 juni 2015),Wijze grijze (12 juni 2015)

  5. #28
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Cool Wat een week...

    Na een enerverend jaar werd het tijd om op dit deel van het forum weer eens een update te geven.
    Afgelopen maand heb ik gebruikt om los te gaan en ik mag wel zeggen..dat is gelukt!

    Hierbij een samenvatting van afgelopen week:

    6 clubbezoeken in 7 dagen, niet normaal meer.
    Als een bekende mij Appt dat ik op KanariePiet begin te lijken, dan moet ik mij toch lichtelijk zorgen gaan maken.
    Wel een wezenlijk verschil: Bij KanariePiet vallen de meisjes in katzwijm door de combinatie van zijn stoere uiterlijk en zijn babyface en bij mij... Hooguit iets met karakter en humor ofzo...
    Waarbij in landen die nog niet zo lang tot de EU behoren, laat staan tot de Euro zone, het woord karakter synoniem staat voor geld schuivende sukkel of iets dergelijks.

    Zaterdag: Sixsens
    Feestje ter ere van Nedlovefkk waar ik mij voor het eerst sinds lange tijd weer ouderwets op mijn gemak voel en mijn eigen gang kon gaan.
    Lydia (Liana) vh Marisol maakt er een feestje van op de kamer.
    Sibel weet mij weer tot rust te brengen en na een rustpuntje in de oriëntaalse ruimte, wordt de avond spectaculair afgesloten met deze schat...

    Zondag: Rustdag

    Maandag: Van Goch
    Trio met Madalina en Olivia, de vijfde combinatie die ik met Madalina doe in enkele weken. Twee toppers bij elkaar..

    Dinsdag: Diamonds in Moers
    Had er op forum niets over geschreven. Er was ook nauwelijks iets de moeite waard om over te schrijven. De sessie met Turkse Dilaria (of zoiets) maakte nog iets goed van deze verloren uren. De theke dame was wel erg sympathiek. De overige 6 dvp's...zouden er überhaupt mannen zijn die voor hun echt betalen???

    Woensdag: Freude
    Op uitnodiging van Toetebel voor het eerst hier op bezoek. Wat een openbaring! Mijn verslag was nog maar het topje van de ijsberg, zo goed kan ik mij daar vermaken. Mede door het gezelschap van Toetebel en zijn plastische aanwijzingen en tips.
    Beatrice, dame met een fraai figuur en de mooiste naturel borsten van Roemenië.
    Maya, stille wateren hebben diepe gronden. Wat een heerlijke rock-chick die weet wat het effect van een tong-piercing kan zijn.

    Donderdag: Rustdag

    Vrijdag(middag): Van Goch
    Toetebel zijn debuut in Goch en ik zou hem rondleiden. Had er niet bij stilgestaan dat Van Goch vooral een middagclub is van maandag t/m donderdag en meer een avond/nachtclub op vrijdag en zaterdag. In de middag was de Line up dan ook matig en de sfeer tam. Mijn favoriete Madalina was aanwezig maar niet helemaal fit. We hebben dan ook een rustig uurtje doorgebracht. Helaas voor Toetebel was zij echt niet in goede doen, want ook hij vond haar ultra slanke uiterlijk volgens mij wel aantrekkelijk.
    Toetebel vermaakte zich ondertussen even met een Bulgaarse in de kamer naast ons, waar je elkaar redelijk goed kan horen. Op mijn vraag wat de dame aan het doen was, riep zij terug dat zij hem aan het pijpen was, waarop ik reageerde met "dass geht ja nicht, denn du redest mit mir"! Ik hoorde ze lachen en vrees dat ik geen positieve bijdrage geleverd heb aan de kamergang van Toetebel.
    Nog even prettig met Lesyeux gesproken die herenigd was met Olivia. Rond 5 uur besloten Toetebel en ik om naar Hamminkeln te rijden, waar wij precies 30 minuten later voor de poort stonden.

    Vrijdag(avond/nacht): Villa Marisol
    Met dank aan het IJsberen forum vrijkaartje hoefde ik de portemonnee (nog) niet te trekken.
    In de bar troffen we Cupido al aan. Dat was de eerste keer dat ik hem weer trof sinds de opening van Rayna. Het was al redelijk druk met bezoekers (wat je door het aantal auto's niet zou denken, veel carpoolers kennelijk). Wat gegeten en als vierde schoof nog een sympathieke Nederlandse bezoeker uit het fraaie Twente aan tafel aan. Nuchtere en bescheiden ijsbeer (geen schrijver zover ik kan herinneren).
    Duidelijk was dat er veel stamgasten waren en nogal wat meisjes dwarrelden daar omheen.

    Toen Elif en nog een (mooi) Turks meisje mij boos aanspraken omdat ik toch niet met hun naar de kamer ging, kon ik niet anders dan dat te bevestigen. Wat wil je als je zo vervelend op mij af komt..?
    Rare wezens en dan vinden ze het vreemd dat ze weinig te doen hebben op zo'n avond, terwijl er toch regelmatig korte wachttijden ontstonden voor de kamers beneden. Er schijnen ook kamers boven te zijn, maar die vonden de meisjes te koud.
    In haar topic heb ik de belevenissen met Christina al beschreven. Ruim drie uur verdeeld over 2 kamergangen met haar gedold, gezoend, gebeft, (laten)pijpen en vooral in doggy positie alle hoeken en gaten van de kamer gezien...wauw!
    Later las ik iets over haar wilde pijptechnieken. Ik had helemaal niets te klagen en daag Sjeufke dan ook uit om op 11 maart, de M-waarde van Christina te beoordelen tijdens zijn bezoek aan Marisol. Ik sluit een M van 1 of hoger niet uit, maar heb geen persoonlijke ervaring met het ijkpunt.

    Doordat Pret mijn bijdrage in het live-topic had gelezen wist hij, dat ik met deze heerlijke spontane deugniet aan de gang was. Men begon zich al zorgen te maken toen ik al twee uur van de aardbodem verdwenen was. Toch een geruststelling dat er al bijna een zoekactie op gang gekomen was!
    Na een groeps therapie op één van de banken in de lounge waren Cupido, Pret en ik weer wat bijgesproken. Diverse jaagsters bleven hun peilen op ons richten. Maar mijn besluit stond al vast. Iedere keer dat Christina voorbij liep keek ze op een grappige en uitdagende manier naar Pret en mij. En aangezien hij zich liet inpalmen door een andere dame, ging ik maar weer eens achter die heerlijke billen van Christina aan.. Eerst dacht zij nog even dat ik haar in de maling nam, maar mijn kamer en sleutelvraag was volstrekt serieus. De dames raken van slag als jij de vragen gaat stellen, die zij gewend zijn om te stellen!
    Opnieuw een top belevenis met deze kleine deugniet met de lekkerste kont van Boekarest.
    Een laatste cola en cappuccino voor "on the road" en om half drie uit een volle Villa Marisol vertrokken met een zeer voldaan gevoel.

    Samenvattend:
    9 kamertjes van in totaal ruim 9 uur
    8 verschillende dames
    2 herhaal bezoeken waarvan 1 op dezelfde dag
    1000 kilometer

    Toen op vrijdag bleek dat Lydia en Christina voorheen in Villa Marisol goede collegiale vriendinnen waren geweest, was de cirkel rond!

    Wat een week...
    En Garde

  6. Onderstaande 20 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (29 februari 2016),Cat (29 februari 2016),deket (29 februari 2016),faddist (29 februari 2016),fg22 (21 september 2017),Flyerke (29 februari 2016),forgetskinnyletsgetfatty (29 februari 2016),hasta la pasta (29 februari 2016),KanariePiet (29 februari 2016),Lesyeux (29 februari 2016),Liefje (29 februari 2016),mechelen (29 februari 2016),Nedlovefkk (29 februari 2016),pcenter ( 1 maart 2016),pret (29 februari 2016),rob45 (29 februari 2016),Ryuhayabusa ( 2 maart 2016),Sjeufke (29 februari 2016),Teiresas (29 februari 2016),waterrat (29 maart 2016)

  7. #29
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Tips gevraagd!


    Een massage door een heer in een club is nou niet iets wat als eerste bij de meeste bezoekers van een saunaclub opkomt.
    Ook ik moest een jaar of 6 geleden even aan het idee wennen toen ik aan de bar van Yin Yang met de sympathieke Roy in gesprek kwam. De eerste keer al bleek zijn drukpunt massage techniek een perfecte uitwerking te hebben op mijn lijf. Sindsdien combineerde ik een bezoek aan Yin Yang ook meestal met een bezoek aan Roy.


    In 2016 wil ik een aantal clubs bezoeken in combinatie met de daar werkzame professionele masseur/masseuse.
    Toetebel herinnerde mij daarbij aan mijn goede voornemen om regelmatig een trio te doen. Op mijn leeftijd kan ik een goede professionele massage wel gebruiken na één of meerdere triootjes.
    Let wel, trio met de aanwezige dames, de masseur/masseuse zal hier geen deel van uitmaken (tenzij de masseuse er wel wezen mag en d'r ook wel pap van lust!)


    Tot nu toe heb ik ervaring met:
    Milenka*** (Babylon, vh PHG en Goch, aanwezig conform AWL)
    Roy***** (Yin Yang, aanwezig op donderdag en zondag)


    De Indische masseur bij Sixsens wil ik komende woensdag bezoeken.
    Bij Heaven7 zou op vrijdag en zaterdag een masseur aanwezig zijn.
    Wie heeft er ervaring met hen?
    Wie heeft tips voor mij voor clubs in NRW?


    Ben benieuwd of er clubs zijn, waar het niveau van Roy geëvenaard wordt.
    En Garde

  8. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (21 september 2017)

  9. #30
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Dolce Vita te Dusseldorf werkte (toen ik er vorig jaar april ofzo was) een NL masseur. Beetje a la die ex dortmund trainer en nu liverpool.

    Sympathieke vent. Geen idee of ie ook echt goed is.
    DV is voor mij niet onderscheidend genoeg gebleken doch kun je er zeker wat leuks treffen.

  10. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (28 mei 2016)

  11. #31
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    De masseur van Villa Vertigo (Picasso) was zaterdag in Van Goch.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Villa-Vertigo

    Geen gebruik van gemaakt. Maar nog erger: Ook geen ervaring met trio's...

  12. Onderstaande leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (28 mei 2016)

  13. #32
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:10
    Berichten
    9.706
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    In LR heb je op zaterdag overdag meestal een Thaise dame die massage geeft. Verder lopen er in Magnum ook enkele Thaise dames die massage geven.

  14. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (28 mei 2016)

  15. #33
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cat Bekijk bericht
    De masseur van Villa Vertigo (Picasso) was zaterdag in Van Goch.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Villa-Vertigo

    Geen gebruik van gemaakt. Maar nog erger: Ook geen ervaring met trio's...
    mijn advies mbt trio's: alleen doen als je beide dames al kent en over allebei enthousiast bent.
    Bedankt voor de tip, dan zal ik toch weer eens naar Goch afreizen.
    En Garde

  16. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (28 mei 2016)

  17. #34
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Het aantal clubbezoeken en kamergangen is afgenomen de laatste maanden.
    Ben sowieso nooit iemand geweest die telkens nieuwe dames moest ontdekken en liefst 2 of 3 per clubbezoek.
    Als één of twee van de dames uit een club tot mijn favorieten behoren, blijf ik ze trouw (gewoon gemakzuchtig). En als er dan een dame verschijnt die hoge ogen gooit om tot nieuwe favoriet uit te groeien, dan ben ik natuurlijk niet te beroerd om haar een kans te geven..

    In ieder stadje een ander schatje maar wel dezelfde schatjes:
    Sixsens: Sonia (m'n enige echte verloofde) en Carmen met Vicky in dr kielzog
    Babylon: Aranca en Melody (hopelijk binnenkort hier of elders weer aanwezig)
    Goch: Raisa en Madalina (maar die komt waarschijnlijk voorlopig niet meer naar Goch) plus een aantal reserves die per keer kunnen verschillen door hun houding en gedrag zoals Cader en Monika
    Yin Yang: Svetlana (veel te oud en wat gemaakt maar toch lekker) en eigenlijk kom ik er alleen voor Roy de masseur!
    PHG: Te weinig geweest dit jaar, voor mij geen uitschieters.
    Villa Vertigo: 1 keer geweest, voor mij zinloos.
    Lekker Ding: 1 keer geweest, zinloos.
    Diamond: 1 keer geweest, zinloos. Maar met recente positieve verslagen toch ooit weer eens een kans geven.
    Freude: Maya (wat een geil beest, stille wateren..) en Beatrix (waarvoor ik inmiddels voor de 2e keer naar PE zou kunnen rijden)
    Marisol: Christina, een leuke, frisse ondeugd maar na 3 of 4 keer kreeg ik het gevoel dat ze meende dat de euro's vanzelf wel zouden komen

    En nog even iets mbt masseurs in clubs.
    Milenka in Babylon is top maar stop wel watjes in je oren (en toch heb ik een zwak voor haar en dat is merkbaar wederzijds)
    De Indische masseur in Sixsens is waarschijnlijk nog wat beter.
    Roy, de sympathieke autodidact blijft mijn favoriet, die perfect aanvoelt hoe hij zijn drukpunt massagetechnieken moet toepassen.

    Een mager rijtje tov mijn oorspronkelijke plannen om deze lente en zomer een aantal clubs te bezoeken en daar de wellness en met name de masseurs te bezoeken en daarvan verslag te doen.
    Druk met zakelijke activiteiten, netwerken, de vriendschap met een (vooralsnog) ex-dvp en mijn andere hobby met balletjes waardoor frequentie en intensiteit zijn afgenomen.
    Het blijft een verslaving, waar ik zo nu en dan aan blijf toegeven.
    Maar tegenwoordig vooral in combinatie met de aanwezigheid van gezellige en interessante medebezoekers.
    Soms zie ik de dames wel eens kijken waarom wij (ik) in hemelsnaam in de club zijn als we van 11 tot 23 uur vooral zitten te kletsen of in zwembad en jacuzzi liggen te lamstralen. Lunch en koffie afspraken buiten de clubs zijn tegenwoordig dan ook geen uitzondering, alleen is de hoogte van de rekening wel eens hoger dan de entreeprijs van een club..dan kan je net zo goed naar Sixsens rijden als je toch de tijd hebt

    De meiden die mij kennen (en in Goch en Sixsens zijn dat wel de meesten vrees ik) weten dat zij mij niet hoeven op te jagen of te blijven vragen, maar dat ze mij met een geintje en wat plezier wel in de mood kunnen krijgen. Samen beetje dollen en vozen in het zwembad zoals met Sonia. Zij is niet voor niets mijn favoriete dame overall en we geven elkaar wat de ander graag wil hebben...

    Minder vaak, maar wel bewuster: Mindfulness voor clubgangers
    En Garde

  18. Onderstaande 16 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 oktober 2016),biged (13 oktober 2016),Cat (13 oktober 2016),fg22 (21 september 2017),Firehawk (13 oktober 2016),hasta la pasta (21 oktober 2016),Liefhebberrob24 (15 oktober 2016),Liefje (13 oktober 2016),mechelen (13 oktober 2016),Nedlovefkk (13 oktober 2016),Patjax (13 oktober 2016),Reagen (13 oktober 2016),salitos (13 oktober 2016),Wentelt Eefje (13 oktober 2016),YYadict (13 oktober 2016),yylover (13 oktober 2016)

  19. #35
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Onder het mom van beter goed gejat dan slecht bedacht, kopieer ik hier een tekst die ik elders tegenkwam

    Het is bijna kerst, het jaar is vrijwel gedaan,
    kerstmarkt in de grotten van Valkenburg is bezocht, verloofdes komen en gaan.

    En ik hou het ook even voor gezien en duik onder in die Heimat onder het genot van spijzen en dranken.
    Ergens in 2017 zal ik wel weer opduiken, somewhere, somehow.

    Dank aan de dames met wie ik plezier heb gehad.
    Dank aan alle mannen voor de lol tijdens feestjes in grote en kleine gezelschappen en vooral al de ijsberen met wie het leuk maar vaak ook interessant kletsen is in sauna, jacuzzi, zwembad, op serres en terrassen, in bar en restaurantjes!


    Fijne kerstdagen, een gezond en gelukkig 2017 en de kerstballen !!
    En Garde

  20. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (23 december 2016),Liefje (22 december 2016),Patjax (22 december 2016),pret (22 december 2016),sofaking (22 december 2016)

  21. #36
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Onder het mom van beter goed gejat dan slecht bedacht, kopieer ik hier een tekst die ik elders tegenkwam
    Is ook niet makkelijk om met een dubbele identiteit door het leven te gaan.

  22. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 december 2016),Giodude (13 maart 2020),Pierke69 ( 8 juli 2022)

  23. #37
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Vandaag een merkwaardige mijlpaal bereikt waarvan ik nog steeds niet weet wat ik er van moet denken.
    Een cijferfetisjist ben ik niet en toch viel mij afgelopen week iets op: meer dan 5900 Thanks, op meer dan 2000 van mijn al dan niet relevante berichten in 4 jaar tijd...
    En vandaag waren het er ineens bijna 6000, wie zou dan (waarschijnlijk onbewust) de ijsbeer zijn die de 6000 volmaakt?
    Het bleek Agronymus1 te zijn, een ijsbeer die ik (waarschijnlijk) niet persoonlijk ken.
    Mijn dank en van harte gefeliciteerd
    Als ik de beschikking over vrijkaartjes zou hebben, dan zou er beslist eentje jouw kant op komen

    En toch met dubbele gevoelens: aan de ene kant grappig dat mijn stukjes of stekelige maar nooit echt vervelend bedoelde opmerkingen regelmatig gewaardeerd worden. Aan de andere kant zijn zoveel stukjes in 4 jaar tijd eigenlijk belachelijk veel.
    Naast een saunaclub verslaving blijkt er daadwerkelijk ook een forum verslaving te bestaan!
    Deze is echter vrij onschuldig van aard en kost weinig geld, hooguit wat nachtrust
    En Garde

  24. #38
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Jij geeft vaak genoeg stekelige opmerkingen
    Vandaag nog
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  25. #39
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Jij geeft vaak genoeg stekelige opmerkingen
    Vandaag nog
    En meestal hou ik me nog in en plaats het al bijna getypte stukje toch maar niet, ken je nagaan
    En Garde

  26. #40
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    En meestal hou ik me nog in en plaats het al bijna getypte stukje toch maar niet, ken je nagaan
    Zonde van je tijd typen en niet plaatsen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  27. #41
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Zonde van je tijd typen en niet plaatsen
    Yep, daarom type ik het ook niet en hou ik het maar bij een gedachte. En al helemaal bij al die topics die niets met de ijsberen hobby te maken hebben.
    Trouwens, gisteren nog een PVV'er in het wild tegen gekomen bij YY. Ook helemaal geen verkeerde kerel
    En Garde

  28. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (28 maart 2017)

  29. #42
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Yep, daarom type ik het ook niet en hou ik het maar bij een gedachte. En al helemaal bij al die topics die niets met de ijsberen hobby te maken hebben.
    Trouwens, gisteren nog een PVV'er in het wild tegen gekomen bij YY. Ook helemaal geen verkeerde kerel
    PVV'ers zijn niet verkeerd
    En BC zeker niet
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  30. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (28 maart 2017),Eddy_V (28 maart 2017)

  31. #43
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Bluenose Bekijk bericht
    Woensdag 28 juni

    Thanks for your company Eddy (and for putting up with my piss poor golf) and I look forward to our next meeting (in the club on the course)!
    Like to join next time for 18 holes + 1 in a different setting...basically the combo of my 2 favourite activities

  32. Onderstaande leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 ( 4 juli 2017)

  33. #44
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Golf Eddy? Ja je zeii het voorheen al. Hopelijk niet met die afgrijselijke broeken.
    jij behoort dus tot de elite?
    en nu ga jij beweren dat dit al lang niet meer zo is en dat golfen een volkssport is.
    neen, dat is het niet, netzomin dat Polo dat is. Wat is je hanicap?
    maar iedereen doet maar de sport die hij graag doet, no problem.
    met stierenvechten uit het favoriete land van P1 heb ik het wel moeilijk.

  34. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 4 juli 2017)

  35. #45
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Golf Eddy? Ja je zeii het voorheen al. Hopelijk niet met die afgrijselijke broeken.
    jij behoort dus tot de elite?
    en nu ga jij beweren dat dit al lang niet meer zo is en dat golfen een volkssport is.
    neen, dat is het niet, netzomin dat Polo dat is. Wat is je hanicap?
    maar iedereen doet maar de sport die hij graag doet, no problem.
    met stierenvechten uit het favoriete land van P1 heb ik het wel moeilijk.
    Aangezien dit verder niets met Sixsens te maken heeft, stel ik voor aan de Admin om dit te verplaatsen naar het Voorstel topic waar ik ook wat berichten heb staan en dan wil ik daar bestaat verder op eea ingaan.
    En qua broeken... nee, geen driekwart broek met slobkousen als je dat bedoelt , hoewel ik dat wel stijlvol vind. Payne Stewart was mede daardoor een voorbeeld en beroemd, helaas nog meer door zijn dood na een vliegtuig crash.
    En Garde

  36. #46
    Geregistreerd
    7 januari 2015
    Last Online
    30 mei 2018 @ 11:29
    Berichten
    52
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    43 in 24 posts

    Standaard

    Alhoewel het een goede voorbereiding is. Je ballen bij elkaar zoeken en je eigen club in je eigen handen houden!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

  37. Onderstaande leden hebben louis56 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 4 juli 2017)

  38. #47
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Golf Eddy? Ja je zeii het voorheen al.
    jij behoort dus tot de elite?
    en nu ga jij beweren dat dit al lang niet meer zo is en dat golfen een volkssport is.
    neen, dat is het niet, netzomin dat Polo dat is.

    met stierenvechten uit het favoriete land van P1 heb ik het wel moeilijk.
    Met stierenvechten heb ik ook niets, hoewel mijn beeld daarover wel wat genuanceerd is na een bezoek aan een stierenhouderij in Andalusië. Als je over het terrein kijkt en rijdt waarvan de grootte vergelijkbaar is met een stad als Antwerpen, waar de stieren gedurende zes jaar een bijzonder prettig leven hebben, dan is het eten van kalfs- en rundervlees dat de buitenlucht niet of nauwelijks ziet, aanmerkelijk schokkender en hypocrieter dan de dood van een stier die 6 jaar in de vrije natuur heeft geleefd.
    Ik ben overigens beslist geen vegetariër want dat is tegennatuurlijk, maar probeer wel zo mogelijk biologisch vlees te eten. De kiloknalllers op de club barbecues zijn dan uitzonderingen op de regel (en wat was die hamburger in Sixsens laatst waanzinnig lekker!)

    Golf elitair? In België misschien op een aantal privébanen en voor Duitsland geldt het nog ten dele. Daar zijn de lidmaatschappen en greenfees veelal ca 25% duurder dan in Nederland.
    Maar in Nederland slechts op de oude banen nog ledenaanname met ballotage. Volkssport nr 4 na voetbal, tennis en vissen (!). Ivm de vergrijzing zijn op steeds meer verenigingen geen hoge eenmalige kosten van toepassing voor bijv certificaten. Jaarlidmaatschap zit tussen de 800 en 1200 waarvoor je alle dagen van het jaar toegang hebt tot de baan en haar faciliteiten. Een beetje knappe motor rijden kost meer.
    Iedere vergelijking met de prachtige Polo sport gaat mank. Daarvoor moet je minimaal 2 paarden ter beschikking hebben of meer als je het serieus speelt. De pony-peerden die een beetje serieus meedoen kosten zo'n 20.000 en dan nog kost en inwoning ;-)

    En het is hobby en hobby mag geld kosten, hoor ik vaak in de clubs
    En Garde

  39. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (21 september 2017)

  40. #48
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Nu weet ik nog niet wat je handicap bij golf is? Dus hoeveel scoor jij?
    en idd ik had het over die driekwart broeken, meedtal gestreept en geruit,groen en rood. Met dan die witte sokken.
    neen niet erg esthetisch

  41. #49
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Bijlage 26228

    Payne Stewart (RIP 1999)
    Heeft juist een bijzonder stijlvolle en gedistingeerde uitstraling naar mijn mening.
    En past derhalve niet bij mij zal ik gelijk zelf maar neerpennen voordat een ander het doet
    En Garde

  42. #50
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:34
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.196 in 2.427 posts

    Standaard

    Hee Eddy,

    Mooie biografie heb je.
    Ben jij toevallig die playboy Eddy die half jaren 90 in Jambers kwam?

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.