Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 77
  1. #1
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard Even voorstellen: Eddy_V, heden en verleden van een levensgenieter

    Aangezien ik vandaag precies één jaar lid ben van het ijsberenforum, lijkt het mij wel eens tijd worden om mij in dit forum onderdeel voor te stellen...
    In enkele posts zal ik eea over mijzelf en mijn club en dvp ervaringen schrijven.
    Om moverende redenen schrijf ik uitsluitend via de Tapatalk app, die een beperkte berichtlengte en geen mogelijkheid heeft tot opmaak (cursief of vet).

    Inmiddels heb ik de afgelopen maanden diverse gezellige beren ontmoet in verscheidene clubs, dus ben ik voor een aantal beren geen volledige onbekende meer.
    Ook schrijf ik regelmatig over mijn bezoekjes en lever indien mogelijk tussendoor mijn bijdragen aan het "live verslag" topic van de club.

    Mijn bijdragen zijn meestal beknopt, beperken zich tot hoofdlijnen en zijn vaak voorzien van een portie zelfrelativering cq zelfspot.
    Het leven is toch al zo serieus... Onze wat rare en bijzondere hobby hoef ik dan toch zeker niet ook nog eens serieus te gaan nemen?!
    Verwacht van mij dan ook geen sterren, plussen, minnen of punten op een schaal van 1 tot 10 als beoordeling van de meisjes zoals we dat op de middelbare school deden ;-)
    Van de beren die dat wel doen lees ik de stukjes vaak met plezier, maar individuele scores zijn natuurlijk subjectief en daardoor voor mij minder relevant: verschil van smaak en de individuele klik tussen beer en dame kunnen voor de één een wereldsessie betekenen en voor de ander een afknapper. Een recensie zegt naar mijn mening dan ook meestal meer over de schrijver dan over de dame, wat niets afdoet aan de inhoud van recensie zelf.

    Weliswaar schrijf ik vooral over de dames en de clubs, maar mocht een collega beer zich ooit onheus door mij beschreven zien in een (misschien leuk bedoelde) reactie, dan bij deze mijn verontschuldiging, maar het neem het allemaal svp niet te persoonlijk !

    Wat achtergrond informatie en interesses:
    - Geboren begin jaren '60;
    - Reeds enkele jaren single;
    - Sport, met name golf, ski, en combi werk/privé met classic-rally's;
    - Muziek, van Pink Floyd tot Daft Punk, van Donna Summer tot Robert Long en van Carmina Burana tot Iggy Pop;
    - Eten, van McDonalds tot Pure C, van frietkot tot Valuas, van broodje Van Dobbe tot Neercanne;
    - Dames, van voor naar achteren en van onder tot boven, bij voorkeur slank, licht getint en gewillig 😊 ;
    En Garde

  2. Onderstaande 11 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 maart 2014),Bluebear (14 maart 2014),cavediver ( 5 oktober 2014),deket (29 februari 2016),Flyerke (23 december 2014),Lesyeux ( 1 augustus 2014),le_belge ( 5 januari 2019),licky luke (17 maart 2014),Mr Bluenose (12 maart 2018),sofaking (15 maart 2014),Teiresas (26 maart 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Ik ben op m'n gemak in gezelschap, maar kan mij ook uitstekend alleen vermaken.
    Ben vrijwel altijd in een goede bui, maar heb zo nu en dan wat neerslachtige buien, deels als gevolg van frustraties nav mijn concentratie/geheugen gebrek opgetreden na een auto-ongeluk in 2001: een extreem korte concentratieboog wordt dat ook wel genoemd... Samen met mijn nieuwsgierige karakter is dit meteen de verklaring waarom ik in clubs veel rondloop en meestal niet lang op één plek kan staan of zitten.

    Hoe breng ik mijn dagen door:
    Van midden jaren '80 tot 2001 gewerkt onder enerverende en waanzinnig gave omstandigheden totdat ik door een ongelukje niet langer geschikt was voor de job. Op een vroege ochtend in 2001 reed een lid uit mijn team mij van achteren aan in zijn enthousiasme om als eerste bij onze "klant" te zijn.

    Uit oogpunt van veiligheid voor mijzelf en collega's was doorwerken niet langer verantwoord. Gelukkig waren er toen nog uitstekende financiële regelingen en door alle ophef rond onze organisatie eind jaren '90 was ik al lang blij dat ik mij financieel voorlopig geen zorgen hoefde te maken. Ben daarna langzaam weer klussen gaan doen en vermaak mij nu door relaties en opdrachtgevers te adviseren en/of te trainen met de kennis en ervaring die ik in meer dan twintig jaar heb opgedaan. Één van mijn hobby's is nu werk en vice versa.
    Kan veelal mijn agenda zelf bepalen en zie daar: de verlokkingen in binnen- en buitenland liggen op de loer!
    Mijn wandel ervaringen heb ik de laatste tijd weer uit m'n geheugen getrokken door met collega beren ervaringen en belevenissen uit te wisselen.

    Midden jaren '80 vlak voor mijn eerste vaste aanstelling de eerste dvp bezocht in Den Bosch. In een steegje bij de Zuid-Willemsvaart met een tiental krakkemikkige huisjes met rode lampjes... Na een relatie van 2 jaar, had ik al bijna een half jaar droog gestaan en een slanke, pikzwarte Afrikaanse met stevige borsten in een strak wit T-shirt kon ik de derde dag dat ik hier langs liep niet langer weerstaan. Wat een lekker lijf, weinig intimiteit maar qua sex ervaring wel tevreden naar buiten (wist ik veel in die tijd?!). En dat terwijl ik bepaald geen voorkeur voor donkere meiden had en nog steeds niet heb.
    Vervolgens binnen een jaar nog een paar keer dames bezocht in het Spijkerkwartier in Arnhem, Doublet en Geleenstraat in Den Haag en in diverse raamstraten in Amsterdam, vaak latina's die kwamen het vrolijkste over.

    Daarna een aantal jaren vriendinnen voor kortere en langere tijd en dan ook geen behoefte gehad om buiten de deur te snoepen.
    En Garde

  4. Onderstaande 11 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 maart 2014),Big30 (14 maart 2014),Bluebear (14 maart 2014),cavediver ( 5 oktober 2014),hasta la pasta (14 maart 2014),Lesyeux ( 1 augustus 2014),le_belge ( 5 januari 2019),licky luke (17 maart 2014),Mr Bluenose (12 maart 2018),sofaking (15 maart 2014),Teiresas (26 maart 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Eind jaren '90 raakt mijn relatie die dan bijna 7 jaar geduurd heeft definitief uit.
    Behoefte aan dames van plezier had ik niet tot dat moment. Tijdens vakanties en weekendjes stappen nog wel eens wat aan gerommeld, maar meer zat er niet in. Mijn onregelmatige werktijden hielden mij ook letterlijk van de straat en nog meer dan voorheen stortte ik mij op het werk.
    Tot 2001, toen had ik ineens alle tijd...

    2003: de bootjes in Utrecht. Een vriend met wie ik een ontmoeting heb in de Jaarbeurs verteld mij over zijn hobby... Ik kijk hem met grote ogen aan en ben nieuwsgierig geworden. Hij nodigt mij uit voor een auto ritje over het Zandpad. Ik weet niet wat me overkomt en voel de spanning in mij opkomen. Zullen we maar eens uitstappen wordt mij gevraagd?
    Ach..even lopen kan geen kwaad!
    Wat een boel mooie meiden in het neon licht, deurtjes veelal half open op deze warme nazomer avond. Een aantal roepen en groeten mijn vriend en ik moet er hartelijk om lachen!
    Wat een toestand, haha!
    Ga ik bij een van die meiden naar binnen?
    Waarom niet.., ik ben inmiddels weer vrijgezel en heb er wel zin in.
    Toch hield de gezonde wedstrijd spanning mij nog tegen, ook de aanwezigheid van m'n racemaatje houdt mij op dat moment tegen...tja op dat moment nog wel.
    Kort daarop spraken we elkaar weer en natuurlijk kon hij nu voluit aan mij vertellen wat hij daar weer allemaal beleefd had met Russische, Griekse, Spaanse en Nederlandse dames.
    Zijn tip om vooral toch eens kennis te maken met een Russische met bootnummer en werktijden bleef in m'n kop hangen en kort daarop de stoute schoenen aan getrokken en bij gelegenheid de afslag Zandpad genomen.
    Een prachtige meid van achter in de 20 met enkele kinky attributen op haar kamertje liet mij binnen. Na overhandigen van 50 euro ging het los.
    Ik was al een behoorlijke tijd bij m'n ex vriendin weg en had dan ook geen enkele moeite om mij te laten gaan.
    In tegenstelling tot wat mij verteld was tongzoende zij zelfs en mocht ik beffen. Dat bleken achteraf extra's te zijn maar daar wilde zij zelf helemaal niks van weten, zij zei dat ze het zelf ook lekker vond en aangezien ze weg was gegaan bij haar vriend, vond ze het helemaal niet erg om dingen te doen die zij normaal alleen thuis deed... Het eerste bootmeisje ooit en ik had gelijk de beste bleek naderhand en diverse bootmeisjes later!
    Heb haar de tweede keer weer bezocht en voor 100 euro afgetikt in mijn relaxte houding als altijd: we merken het wel hoe lang ik binnen mag blijven. En bijna 2 uur later stap ik moe, maar voldaan weer naar buiten.
    Twee dagen later zat zij nog steeds in mijn gedachten. Weer naar haar bootje, deur stond open, hartelijk ontvangst en 100 euro op het tafeltje.. Deze keer ging het een stapje verder.. Zij wees naar de kinky spullen en vroeg of ik die leuk vond... Wist ik veel?!
    Ach, ik was toen ook al de beroerdste niet en vroeg of zij het leuk vond.... Ik mocht m'n gang gaan.. Zij vond mij leuk en vertrouwde mij. Een kinky uur met zweepjes en touwen volgde. Totaal nieuw voor mij en best geil ook om te zien en voelen hoe het haar opwond en hoe geil zij werd.
    In de jaren daarop heb ik dat nooit expliciet gezocht en pas in 2013 met een dame bij YingYang kwam bdsm ter sprake. Vervolgens een paar keer privé met deze Nederlandse afgesproken haar ook als subje mogen gebruiken.. Een beetje raar, maar wel lekker toen ik merkte dat het haar ook werkelijk opwond.
    Ik ben hier echter geen gewoonte van gaan maken en zoek het ook niet op.

    Terug naar het bootje:
    Oprecht geïnteresseerd spraken we na deze bdsm sessie nog wat met elkaar en na ruim twee uur gingen we douchen en aankleden.
    In plaats van extra geld te vragen vroeg zij of ik ook wel eens in Amsterdam kwam..want daar woonde zij.. Ik kreeg telefoon nummer en sprak af om te bellen als ik in de buurt zou zijn.
    Verleidelijk idee...10 jaar jongere leuke meid...Russisch...bootmeisje..
    Dat laatste heeft mij dan toch tegen gehouden om te bellen. Ben nog een vierde keer naar haar toe gegaan, moest wachten omdat de gordijnen dicht waren en ben weggegaan.
    Misschien is mij veel ellende bespaard gebleven met de kennis die ik nu heb over DVP's en hun problematische leven. Misschien ben ik wel een ontzettend leuke en lieve vrouw misgelopen waar ik mij toen voor het eerst sinds lange tijd heel erg prettig bij voelde.
    Ben nooit meer aan die (rechter) kant van het zandpad geweest.
    Wel nog diverse keren bij een geweldige Nederlandse meid, zij is nog jaren op hookers de meest populaire dvp geweest en ik ben zelfs nog privé met haar op stap geweest, echter zonder illusies of plannen: we hadden gewoon een gezamenlijke hobby 😉.
    En Garde

  6. Onderstaande 10 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 maart 2014),Bluebear (14 maart 2014),cavediver ( 5 oktober 2014),hasta la pasta (14 maart 2014),Lesyeux ( 1 augustus 2014),le_belge ( 5 januari 2019),licky luke (17 maart 2014),Mr Bluenose (12 maart 2018),sofaking (15 maart 2014),Teiresas (26 maart 2014)

  7. #4
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Vanaf 2003:
    Bellamie in Geilenkirchen en naderhand het tweede privé huis van "Sara" in Würselen.
    Ik bezocht tegen die tijd vaker privéhuizen in Nederland en Duitsland, waar je een dame koos uit een line-up en na afloop het pand meteen verliet.
    Bij Belleamie was het anders: eerst wat drinken in de salonkamer, keuze voor de dame maken, op kamer en na afloop nog wat drinken en kletsen al dan niet met andere gasten. Een erg gemoedelijke sfeer die mij beviel en waar ik een bijdrage aan leverde door "Chinees" eten mee te nemen vanuit Brunssum of door pannenkoeken te bakken (ik was dus al een pannenkoek avant la lettre :-) want van die term had ik toen nog nooit gehoord!
    Nadat zij er veel energie in gestoken had om er iets moois van te maken is Sara in nov 2007 noodlottig om het leven gekomen bij een verkeersongeval, waarbij haar ex-man en 1-jarige baby als bij wonder slechts licht gewond werden.
    Ik kreeg het nieuws te horen van Cubaanse Lara die mij totaal in shock belde terwijl ik in de Thalys naar Parijs zat. Zoals vaker bij sterfgevallen was het niet te bevatten dat zo'n energieke lieve vrouw er plotseling niet meer is. Heb dan de grootste fout gemaakt die mogelijk was: ik wilde er alles van weten en ben gaan googlen op zoek naar feiten... De foto's van het wrak staan nog op m'n netvlies. Van de S-type was de voorste helft weggeslagen, zij had geen kans gemaakt. De club in Geilenkirchen kreeg een doorstart en bestaat nog steeds met leuke Duitse en Poolse meiden, maar de sfeer werd nooit meer zoals voorheen.
    Ik heb Lara dan nog een aantal keer bezocht, naderhand bij haar thuis: voordeliger voor ons beiden. Heb daar dan uiteindelijk een punt achter gezet.

    Overige huizen en clubs die ik sinds 2003 al dan niet regelmatig bezocht heb:
    Paradies in Dinslaken , oa Virginia later nog kort werkzaam bij Salon Cora en PTXanten;
    Eindhoven privé;
    Salon Bali , Scheveningen;
    Jan Bik in Utrecht en Vlodrop;
    Privathaus Bermuda Dreieck in Goch (en voorheen nog in het appartement van Japans-Russische eigenaresse Tess);

    In 2008 kennis gemaakt met het fenomeen FKK en saunaclub:
    Zazen in Well, het zuster saunaclubje van YinYang. Het verhaal ging dat het hier spookte als gevolg van een brand waarbij een meisje om het leven is gekomen toen het nog een privé-club was van een andere eigenaar. Bijgeloof of niet maar het voelde daar op bepaalde plaatsen echt raar en pas veel later kreeg ik de historie te horen.
    Zazen is vanaf 2008 helaas maar korte tijd open geweest en dan ben ik voor het eerst naar YinYang gegaan in 2009: Een wereld gaat voor mij open!

    BadaBing bij Gilze-Rijen;
    Villa Vertigo;
    Planet Happy Garden;
    FFK van Goch;
    Fungarden Emmerich (opvolger hiervan nog niet bezocht);
    Schneewittchen in Viersen;
    PTX Xanten;
    PC Bochum;
    Angelique Viersen Dülken;
    Sixsens;
    Planet Eden;
    Haus Panthera;

    Veel andere clubs zal ik hier niet meer aan toevoegen omdat ik uit bovenstaande genoeg heb om te kiezen.
    Babylon, Magnum en Acapulco staan bij gelegenheid nog op het to-do lijstje.
    En Garde

  8. Onderstaande 15 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 maart 2014),Bluebear (14 maart 2014),cavediver ( 5 oktober 2014),Flyerke (28 maart 2014),hasta la pasta (14 maart 2014),KanariePiet (14 maart 2014),Lesyeux ( 1 augustus 2014),le_belge ( 5 januari 2019),licky luke (17 maart 2014),Megaboob (14 maart 2014),Mr Bluenose (12 maart 2018),palimo (14 maart 2014),sofaking (15 maart 2014),Teiresas (26 maart 2014),uurtje (14 maart 2014)

  9. #5
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Onder mijn topic "heden en verleden" nu eens een lijstje.
    Een topic is toch niet compleet zonder lijstje...
    Mijn seizoensgebonden lijstje favoriete (sauna) clubs:

    TOP 5 Lente editie 2014

    1 Sixsens (sfeer, zwembad, kamers en loungebar)
    2 Haus Panthera (actieve meiden in feeststemming)
    3 Fkk Van Goch (ondanks dat het geen continue fkk is en het een rare tent is)
    4 Babylon * (mede omdat het een continue fkk is)
    5 Yin Yang (tuin, buitensauna en zwembad)

    * met stip nieuw binnen gekomen vanuit het niets...

    Clubs met potentie 😉:
    1 Planet Eden (chiq, maar vooral meer dames en zonder amimeerverbod)
    2 Villa Vertigo (meer leuke dames overdag brengt ze zo in mijn TOP5)
    3 Partytreff Xanten (zo jammer dat op de nieuwe locatie te weinig leuke dames zijn)
    4 Angelique im Viersen/Dulken (maak die tent wat groter en voilà: toptent met (te)veel mogelijkheden...)
    5 PHG als die ouwe meuk opgeknapt wordt en al die trappen en afstapjes verbeterd worden
    En Garde

  10. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (26 maart 2014),Lesyeux ( 1 augustus 2014),licky luke (26 maart 2014),Snor (26 maart 2014),Teiresas (26 maart 2014)

  11. #6
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Op de helft van de zomer van 2014 is het weer tijd voor een update van mijn seizoensgebonden lijstje persoonlijke favoriete (sauna) clubs:

    TOP 5 Zomer editie 2014

    1 Sixsens (blijft voor mij onovertroffen de nummer één qua sfeer, zwembad, terras, kamers en loungebar)
    2 Yin Yang (mooiste tuin, buitensauna en zwembad, sfeer binnen is een minpuntje maar in de zomer is het buiten top)
    3 Babylon (niet alleen omdat mijn/ons aller.. allerliefste schatje hier werkt, maar ook vanwege de onderlinge sfeer tussen de meisjes en fraaie uitzichten. Dat wordt nog wat als de nieuwbouw opgeleverd is, want in de zomer is het hier eigenlijk te heet)
    4 Fkk Van Goch (ondanks dat het geen echte fkk is, het een rare tent is en de nieuwbouw al een halfjaar over de planning gaat, maar binnenkort...)
    5 Partytreff Xanten * (een steeds betere Line up en aanpassingen aan de ruimtes maken het weer een interessante plek voor als je van dit soort huizen en plezier maken houdt)

    * met stip binnen gekomen, wie had dat verwacht??

    En waar is Haus Panthera gebleven, vorige keer nog op plaats 2?
    Ondanks enkele leuke meiden en de leukste bardame ter wereld (Ilaria) is deze locatie voor mij wat uit de richting en in de zomer bij gebrek aan zwembad en tuin niet zo aantrekkelijk.
    Oei oei, enkele bevriende beren zien dat vast heel anders!

    Clubs met potentie 😉:
    1 Club Couples, bij Well (NL): op de voormalige Zazen locatie een kleine, nog onbekende saunaclub voor tussendoor. Gaat deze club wel overleven?
    2 Villa Vertigo: Nog steeds te weinig leuke dames en de nieuwe dresscode is waardeloos. Zou het ooit nog wat worden ondanks prachtige tuin, zwembad en terrassen?
    3 Haus Panthera: voor in de herfst en de winter met prima sauna en douche faciliteiten.
    4 Planet Eden: chiq, maar helaas zo weinig dames overdag en tja...dezelfde reden waarom ik momenteel ook niet naar PHG en Magnum ga.
    5 PHG als die ouwe meuk opgeknapt wordt en tja...dezelfde reden waarom ik momenteel ook niet naar PE en Magnum ga.


    Valt er verder nog iets te melden?
    Jazeker :

    Rozen verwelken en schepen vergaan,
    maar dvp's zullen altijd blijven komen en gaan!
    En Garde

  12. Onderstaande 15 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 2 augustus 2014),Again and Again ( 1 augustus 2014),cavediver ( 5 oktober 2014),Clinic ( 1 augustus 2014),Goedemorgenallemaal ( 1 augustus 2014),jacky pakutra ( 7 september 2014),Lesyeux ( 1 augustus 2014),licky luke ( 2 augustus 2014),luminous (10 augustus 2014),mooneye (19 augustus 2014),Oudebelg ( 1 augustus 2014),Ricardo Banana ( 1 augustus 2014),Sjeufke ( 1 augustus 2014),Snor ( 1 augustus 2014),Teiresas ( 1 augustus 2014)

  13. #7
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Vandaag een mooi plaatje gevonden met een combinatie van mijn beide hobby's en deze als profiel foto geüpload.
    En Garde

  14. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 7 september 2014)

  15. #8
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Al vaker heb ik mij voorgenomen om niet te reageren op clichés en terugkerende berichten vol van meningen en uitingen, waarbij het onaantastbare eigen gelijk van de desbetreffende schrijver overheerst.
    Toch maak ik wel eens een uitzondering voor berichten die de goede smaak ver te buiten gaan of waar ik mij van afvraag of de schrijver werkelijk zo kortzichtig is danwel dat zijn stukje met een flinke korrel zout genomen moet worden cq van sarcasme doorspekt is.

    Het gevaar bestaat dat in mijn reacties de onderliggende humor niet altijd wordt herkend, zoals dat ook vaak in email het geval is met alle risico's van dien. De knipoog in een stukje tekst is niet altijd overduidelijk zichtbaar.

    Meestal kon ik mij inhouden, maar soms kwam de primaire reactie toch sneller op het forum dan feitelijk verstandig was, met daarop uiteraard weer de voorspelbare reacties van de zich alsmaar dieper in zijn loopgraven verschanste medebeer, die IRL ongetwijfeld gewoon een toffe gast is, zoals de meeste medeberen die ik her en der ontmoet heb, maar die op het forum als een drammerige puber overkomt met zijn voorspelbare reacties.

    Ik ga het niet meer doen. Ik onthoud mij van commentaar op stukjes waar kortzichtigheid, vooringenomenheid of zelfs racisme de boventoon voeren.
    Betekent dat dan dat ik mij in geen enkele discussie meer zal mengen?
    Geenszins, het zullen echter uitzonderingen zijn, want zo nu en dan ff stangen is ook wel eens lekker .

    Degenen die mij wel eens ontmoet hebben, weten dat ik met plezier diverse clubjes bezoek, zonder uitgesproken vooroordelen over hun uit alle windstreken afkomstige bewoonsters en daarover meesttijds ter info een berichtje (zo mogelijk live) op het forum achterlaat en verder eenieder in zijn/haar waarde laat. Wat een lange zin...��

    En verder wordt het binnenkort weer eens tijd om mijn top 5 en potentie tip 5 van clubjes voor de herfst 2014 te bepalen, voor wie het al ene moer kan schelen.
    Al is het maar voor mijzelf, zodat ik na verloop van tijd nog eens kan overzien waar ik zoal geweest ben, want van mijn geheugen moet ik het niet hebben
    Geen grote veranderingen, maar toch wel wat verschuivingen...

    En dat is mijn mening en dus de Waarheid
    Nog even een paar weken de nieuwe en de verbouwde clubs afwachten en dan eind oktober mijn observaties wederom bundelen in dit rubriekje.
    En Garde

  16. Onderstaande 18 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 5 oktober 2014),Badslippers ( 5 oktober 2014),Bluebear ( 5 oktober 2014),Cat ( 6 oktober 2014),cavediver ( 5 oktober 2014),Golfpik ( 5 oktober 2014),hasta la pasta ( 5 oktober 2014),Lesyeux ( 5 oktober 2014),licky luke ( 5 oktober 2014),Megaboob ( 5 oktober 2014),Opa57 ( 8 oktober 2014),Peppino ( 5 oktober 2014),rob45 ( 5 oktober 2014),Sjeufke ( 5 oktober 2014),sofaking ( 5 oktober 2014),Teiresas ( 5 oktober 2014),Vendezz ( 5 oktober 2014),Znipper ( 5 oktober 2014)

  17. #9
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door savesexer Bekijk bericht
    Ik heb haar 2 weken terug net hetzelfde verteld maar wel iets directer. Ze liet me gewoon zitten en stapte op.
    Je zou eens de mening van een ijsbeer ter discussie stellen, je komt gordijnen te kort waar ze invliegen.
    M.a.w, kritiek krijgen is voor veel mensen moeilijk te "Handelen".

  18. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 7 oktober 2014),Opa57 ( 8 oktober 2014)

  19. #10
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Leven en laten leven
    En Garde

  20. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 8 oktober 2014)

  21. #11
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Ik ben nu definitief totaal verliefd op Tina Maze!
    (alle verlovingen worden ingetrokken ��).
    Wat een prachtvrouw!
    Gisteren eindigde zij helaas niet in de top 10, maar wat gaat ze nog steeds snel, 2.44 was het geloof ik en dat scheelde 5 seconden met de winnaar.
    Na afloop van de wedstrijd werd de piste min of meer vrij gegeven en dan zijn er altijd wel een stel sukkels die dat stukje Rettenbach ook denken te kunnen doen.
    Wij zijn dat soort sukkels...��
    Geen officiële tijdmeting meer natuurlijk, maar we probeerden elkaar te klokken: Bijna een minuut langzamer en nog 2 vlaggen gemist ook ��.
    Tina Maze is mij dus duidelijk te snel af. Sterker nog, zelfs de dame die als laatste finishte was geloof ik nog sneller haha!
    Maar wat zien ze er goed uit in die strakke racepakken!

    En wie lopen we 's avonds tegen het lijf in de hotelbar van Bergland?: Jawel Tina met haar team (en nog een aantal dames uit de wereldtop, die ik niet van naam ken of herkende). Zit ze één bankje direct naast mij onderuit gezakt als ze mij bewonderend ziet lachen..: Wauw wat een pracht vrouw! Mijn Sloveens is niet meer wat het geweest is dus in het Engels probeerde ik een complimentje te geven: "I love your style, it's great to watch you" "ehh I mean to see you skiing". (tja dat kwam wat dubbelzinnig over door haar zithouding, die bankjes zijn namelijk nogal laag en je ligt er eerder in dan dat je zit).
    Een ontwapende glimlach verscheen op haar toch al fraaie koppie! Ze bedankte me en zei iets van dat het niet geweldig was gegaan. Dan heb ik haar uiteraard nog succes gewenst voor de rest van het seizoen en heb haar verder niet lastig gevallen. Dat zou ook niet gelukt zijn vrees ik met die gasten om haar heen.
    Hoe dan ook een bijzondere ervaring: Eddy_V, blozend als een groupie...
    Op dit forum zou zij waarschijnlijk een milf genoemd worden, maar sjesus wat ziet zij er strak uit.
    Drie keer raden waar ik vannacht van gedroomd heb!!!

    http://www.businessinsider.com/tina-maze-2014-2


    Foto van begin dit jaar en in levende lijve net zo strak en sexy en vriendelijk bovendien!
    Invoegen van de foto lukt me ff niet.
    Laatst gewijzigd door Big30; 26 oktober 2014 om 10:22 Reden: foto
    En Garde

  22. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 oktober 2014),Nedlovefkk ( 5 maart 2016),sofaking (26 oktober 2014),Teiresas (26 oktober 2014),Wentelt Eefje (26 oktober 2014)

  23. #12
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:23
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ik ben nu definitief totaal verliefd op Tina Maze!
    (alle verlovingen worden ingetrokken ��).
    Wat een prachtvrouw!
    Zojuist even gegoogeld op afbeeldingen, daar wil ik ook wel een partijtje mee skiën!!

    P.S. Maar haar liedje: "Wat kan die meid skiën, zeg??"


    tina.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  24. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 oktober 2014),Sjeufke (26 oktober 2014)

  25. #13
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Nasa Tina...



    Ze claimt zelf overigens dat ze het niet is .

  26. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (23 december 2014)

  27. #14
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Nou kan ik wel gaan beweren dat ik haar ontkenning met zekerheid kan bevestigen, maar dat gelooft toch geen beer!


    Maar in alle eerlijkheid lijkt de dame op deze foto wel op Tina Maze, maar de Tina die ik gezien heb, had een minder rond gezicht.
    Het zou zomaar een foto van haar moeder uit de jaren ' 80 kunnen zijn...
    En Garde

  28. #15
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Je tips hebben effect gehad, afgelopen avond won ze de avondslalom in Levi. Is toch niet haar beste onderdeel!

    Wat de foto betreft, misschien Tina aan het begin van de eeuw.

  29. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (16 november 2014)

  30. #16
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Met de winter zojuist officieel gestart, de langste nacht alweer achter de rug en met de kerstdagen voor de deur, is het tijd voor een korte terugblik op de afgelopen maanden en voor de gebruikelijke lijstjes.
    Roerige tijden waarin de wereld niet meer zichzelf lijkt te zijn.
    Een vlucht uit de dagelijkse werkelijkheid naar onze geliefde dames in hun quasi natuurlijke habitat, is dan vaak een prima gelegenheid om het nuttige met het aangename te combineren!

    Naast alle bekende verkiezingen voor sportman/vrouw, politicus, dvp en meest populaire club van het jaar, heb ik mijn eigen lijstjes weer eens bijgewerkt. Zonder spelregels of wetenschappelijk verantwoorde onderbouwing. Slechts mijn eigen ervaring en visie op het "leven", dus hoogst discutabel.

    Zoals voor de meeste bijdrages op het forum geldt, geldt ook voor deze lijstjes dat ze vooral geschreven zijn om mijn eigen herinneringen levend te houden. Wellicht herkennen collega ijsberen zich er een beetje in. Anderen hebben er misschien iets aan om een toekomstig clubbezoek te plannen of juist een gepland bezoek te annuleren..

    De meeste clubs heb ik bezocht tot begin oktober. Vanaf dat moment kwamen de klussen massaal op mij af en zelfs meer dan achteraf goed voor mij was. In november en december zoveel intensieve projecten mogen doen, dat gepland clubbezoek een aantal keer afgezegd moest worden. Dit uiteraard tot grote teleurstelling van de dames die zich al op mijn komst verheugd hadden. En heel misschien ook op mijn financiële bijdrage ter verwezenlijking van hun dromen, maar dat zal zeker en vast bijzaak zijn geweest!?

    In het voorjaar en de zomer leek het er nog op dat ik mijn verloofde trouw zou gaan blijven. Het kleine huisje op de prairie werd veelvuldig bezocht.
    De klik met verloofde leek wederzijds en mijn bijdrages in de rubriek "verliefd op een dvp" waren weliswaar met een knipoog geplaatst, maar het gevaar lag wel degelijk op de loer. Als de omstandigheden zich dan anders ontwikkelen en mijn verloofde ontrouw blijkt te zijn, ja......dan is de beer natuurlijk los ��.
    En zo heb ik alles uit de kast gehaald om de gevoelens voor mijn verloofde op de proef te stellen en in andere clubs nieuwe bij-verloofdes aan mijn verzameling toe te voegen (en een paar daarvan staan in mijn lijstje van de Miss IJsbeer 2014 verkiezing).
    Hoeveel het er precies waren..., ik weet het eigenlijk niet omdat ik daar geen administratie van bijhoud, maar ik heb er over het algemeen wel van genoten!
    Dit overigens tot groot ongenoegen van verloofde, die mij zelfs op de elektronische tamtam met een printscreen van een "live from" bijdrage op het IJBF confronteert.. Madam was not amused..�� En daar heb ik dan ook wel weer begrip voor, want het leven is niet makkelijk voor veel van de meisjes, ver weg van huis, familie en geliefden en net zoals Nederlandse (puber)meisjes worstelend met gevoelens.

    Deze week werd weer eens pijnlijk duidelijk hoe abrupt het leven kan wijzigen of zelfs eindigen na de trieste berichtgeving over de dood van rakker foots.
    Zeker op zulke momenten realiseer ik mij dan weer, hoe goed ik het heb.
    Mijn frustraties over mijn conditie en kleine geheugen beperkingen, vallen in het niet bij de ruwe acties van magere hein.

    En steeds vaker sprak ik dit jaar van tevoren af om andere beren in de clubs te ontmoeten. Tot een jaar geleden ging ik altijd "anoniem" en sprak maar weinig met anderen (met uitzondering van het oude PTX): Aan de dames had ik genoeg aanspraak.
    Eenmaal met het meeting point topic bekend geraakt, bleek dit ook voor deze ingetogen beer een plezierige manier om ervaringen uit te wisselen. En tegelijkertijd gezellig om de tijd buiten de kamergangen door te brengen met roddels en de ervaringen van anderen te horen.
    Vanzelfsprekend wordt bijna altijd over en weer gevraagd naar favoriete clubs, wat die clubs bijzonder maken en met welke dames het goed kersen eten was.

    Mijn voorkeur voor een club wordt sterk bepaald door mijn stemming (die meestal positief is maar de laatste weken ook wel eens wat bedrukt was door omstandigheden).
    Meestal laat ik de keuze voor de te bezoeken club dan ook afhangen van de omstandigheden, zoals hoeveelheid beschikbare tijd, al dan niet combineren op reisroute naar zakelijke afspraken, de elektronische tamtam waarop sommige schatjes mij (veelal met succes) proberen te verleiden, voorkeur op dat moment voor saunaclub of partytreff en andere argumenten die soms kant nog wal slaan maar waardoor ik wel op het laatste moment ergens anders beland, dan van tevoren gepland was (om over de eigen wil van mijn auto's nog maar te zwijgen!).

    En zo kom ik dan toch eindelijk tot de onderstaande TOP 5 van mijn najaar/winter editie 2014:

    1 Sixsens: Deze grote club net 3 verdiepingen blijft voor mij de onovertroffen nummer één qua sfeer, zwembad, terras, kamers, rustige hoekjes, loungebar, uitgebreide mogelijkheden om de innerlijke mens op sterkte te houden en (last but not least) over het algemeen voldoende aangename dames. De achtergrond van de rechtzaak tegen de eigenaar en de verhalen die ik van een paar meisjes gehoord heb, hebben mijn bezoek frequentie flink omlaag gebracht. Ik hoop oprecht dat alles snel goed komt;

    2 Fkk Van Goch: altijd meer dan genoeg toppertjes aanwezig, veel van het (slanke) gipsy type waar ik geen genoeg van kan krijgen. Het nieuwe sauna deel en kamers zijn een grote vooruitgang en ondanks dat het nog steeds geen echte fkk is, blijft de bestaande bar en zitruimte een lekkere duistere sfeer uitademen.
    De half overdekte zomerligbanken in de nieuwe hal zijn beslist een aanwinst: prima gelegenheid om alleen of met een meisje te liggen en nader kennis te maken!
    Helaas mag er weer gerookt worden en stinkt zelfs al je kleding in de lockers. De negatieve prijs/prestatie verhouding van de entree prijs wordt gelukkig nog steeds voldoende gecompenseerd door de leuke speelse meiden. Een flink aantal toppers, die niet jagend op je afkomen, maar die jezelf mag ontdekken.

    3 Babylon: niet alleen omdat mijn (ons aller..) schatje hier nog steeds werkt, maar ook vanwege de onderlinge sfeer tussen de meisjes, de gemoedelijkheid en de fraaie uitzichten op de natuur. Lekker klein en overzichtelijk. Kan niet wachten totdat de nieuwbouw opgeleverd is met de nieuwe wellness.
    In januari de 25e verjaardag van mijn schatje vieren ��;

    4 Haus Panthera: voor in de herfst en de winter met prima sauna en douche faciliteiten en....��Ilaria�� !!! Ligt helaas (of gelukkig) wat buiten mijn gebruikelijke aanrij routes;

    5 Yin Yang: Met deze top3 is YY bijna overbodig geworden voor mij, terwijl ik er de afgelopen jaren vaak 2 of 3 keer per maand kwam. Aantal dames dik in orde, maar ze worden door de onderlinge concurrentie steeds gejaagder.... YY heeft nog steeds de mooiste tuin en buitensauna, maar helaas ook de gevaarlijkste wellness van Europa. De sfeer, het toenemende aantal rondlopende onderbroeken en het geluidsniveau van de muziek in de bar overdag vormen minpuntjes (maar dat is uiteraard puur persoonlijk). In het voorjaar en in de zomer is het heel aangenaam om van al het natuurschoon te genieten. En wat zou het gaaf zijn als Bulgaarse Nikita weer terug zou komen;

    Tevens zijn er nog diverse clubs waar ik misschien vaker naar toe zou kunnen gaan, maar waar mijn ervaringen niet altijd goed waren. Aanvullend op berichten van anderen worden vervolg bezoeken niet uitgesloten, maar dan zal er wel eerst nog eea moeten gebeuren.

    Clubs met potentie ��:
    1 Rayna Moers: Beperkte wellness en de indeling van de zitplaatsen in de bar kan veel beter maar er is wel een mooie grote serre annex rook- en eetruimte waarvan het dak open en dicht geschoven kan worden. Zodra de Line up in kwantiteit en kwaliteit omhoog gaat, dan zijn er best omstandigheden te bedenken om hier een paar uurtjes door te brengen, vooral omdat het binnen 50 minuten rijden te bereiken is vanuit Eindhoven (maar dan moet je niet per ongeluk de afslag naar YY, VV of PHG nemen!);
    2 Partytreff Xanten: Het blijft toch sappelen op het nieuwe adres, terwijl het in potentie qua locatie een toptent zou moeten zijn. Teveel wisselingen, onduidelijkheden over de dienstverlening, een wat dommige bardame die meent een bedrijf te kunnen runnen met haar dagelijks wisselende regeltjes en dan ook nog de aanwezigheids agenda op de site verwijderen, waardoor ik het risico van tijdsverspilling niet meer neem.
    De sfeer van weleer met voor mij de Weihnachtsparty 2010 met toenmalige verloofde "Vanessa" als hoogtepunt, is definitief verleden tijd.
    Misschien verandert het in 2015 weer ten goede met een betere bezetting en vooral als ze eindelijk kiezen voor saunaclub of partytreff en niet daar ergens tussen in blijven hangen;
    3 Club Couples, bij Well (NL): Het had zo mooi kunnen zijn op de voormalige ZaZen (YY) locatie, een kleine saunaclub voor tussendoor. De vorige keer vroeg ik mijzelf nog af: Gaat deze club wel overleven? Het antwoord weten we inmiddels...is alweer gesloten!
    4 Villa Vertigo: Te weinig leuke dames, teveel verkeerde type bezoekers en de nieuwe dresscode blijft waardeloos. Zou het ooit weer wat worden ondanks prachtige tuin, zwembad en terrassen?
    Mijn vrijkaartje zonder einddatum zal ik voorlopig nog niet gaan inleveren (liefhebbers?);
    5 Planet Eden: chiq, maar helaas zo weinig dames overdag en tja...dezelfde reden waarom ik momenteel ook niet meer naar PHG en Magnum ga.

    En er zijn natuurlijk nog veel meer clubs die zo tot mijn favorieten zouden kunnen horen, maar waar ik tot nu toe slechts één of twee keer ben geweest zoals PSR, Dolce Vita, LaLuna, zodat ik daar nog geen conclusies over wil trekken.
    Plus dan ook nog de clubs waar ik nog steeds niet geweest ben en dat ondanks alle tips, die ik via diverse berenvrienden heb ontvangen, zoals Mondial, Villa Marisnol, GT, LR, Luder Lounge en het haast paradijselijke Samya als ik alle berichten daarover hoor en lees!

    Zo blijft er in 2015 ook nog wat te wensen en nieuws te ontdekken over en heb ik een excuus om links en rechts een tweede bezoek in te plannen, want alles kan veranderen en van flop naar top (en helaas ook andersom) uitschieten.

    Zo terugkijkend bof ik toch maar met al die lieve verloofdes, benieuwd wat het volgend jaar gaat brengen!
    En Garde

  31. Onderstaande 14 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    biged (23 december 2014),Clinic (23 december 2014),Flyerke (23 december 2014),KanariePiet (23 december 2014),Lesyeux (23 december 2014),licky luke (23 december 2014),Mistralwind (24 december 2014),Oudebelg (23 december 2014),Peppino (24 december 2014),Ritchie (27 december 2014),Sjeufke (23 december 2014),Snor (23 december 2014),Teiresas (27 maart 2015),Wijze grijze (23 december 2014)

  32. #17
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 06:56
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Met de winter zojuist officieel gestart, de langste nacht alweer achter de rug en met de kerstdagen voor de deur, is het tijd voor een korte terugblik op de afgelopen maanden en voor de gebruikelijke lijstjes.(..)
    Zo blijft er in 2015 ook nog wat te wensen en nieuws te ontdekken over en heb ik een excuus om links en rechts een tweede bezoek in te plannen, want alles kan veranderen en van flop naar top (en helaas ook andersom) uitschieten.
    Zo terugkijkend bof ik toch maar met al die lieve verloofdes, benieuwd wat het volgend jaar gaat brengen!
    Eddy_V,
    Bedankt voor deze bijdrage.
    Met veel plezier gelezen en misschien heb ik er ook nog wel wat van opgestoken.

    Over dames schrijven we soms dat ze voor herhaling vatbaar zijn, nu zeg ik dat jou bericht voor herhaling leesbaar is.
    (Maar wel later, want ik moet dadelijk naar een feestje.)

    Het is wat mij betreft nog te vroeg voor 'goede voornemens', maar ik neem me nu als goed voornemen voor om in 2015 tegen de Kerst een soortgelijk verslag te publiceren.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  33. Onderstaande 3 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (27 december 2014),licky luke (24 december 2014),Sjeufke (23 december 2014)

  34. #18
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard Komen en gaan

    Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
    Over komen ga ik het nu maar even niet hebben.
    Maar over gaan... Deze week naar één van mijn favoriete Oostenrijkse skigebieden gegaan.
    Voorlopig geen clubbezoeken gepland, zoals het er nu voorstaat, maar aangezien ik het schrijven nog niet laten kan, dan maar een paar regels over de vakantie ipv over een clubbezoek.

    Niet de beste weeromstandigheden, matig zicht en helaas geen prof ski-teams met sportvrouwen in strakke pakjes in de hotelbar deze keer, dus wat doe ik hier???
    Het plezier met mijn ski maatjes, de relaxte sfeer en de letterlijke en figuurlijke afstand tot allerlei beslommeringen maakten ook deze keer de 800km reis, de moeite meer dan waard.

    En op vrijdag...zal ik het op Meetingpoint zetten of... Misschien toch maar beter van niet?
    Nou ja..vanaf 22.30 in één van de clubs van Andy in Sölden waar de haasjes op de tafels dansen.
    Kinderlijk vermaak en kinderspel vergeleken met wat we in veel van de saunaclubs meemaken!

    En later in het weekend weer op huis aan.
    Clubpauze of niet...de tijd zal het leren!
    En Garde

  35. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (27 maart 2015),licky luke (27 maart 2015),Teiresas (27 maart 2015),Wentelt Eefje (27 maart 2015)

  36. #19
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Ik wens je veel plezier in de Roddelhütte :wink:! Typisch iets om de avond mee te beginnen, ben je meteen wat centjes kwijt, na anderhalf uur heb je het wel gezien en soms kom je dan toch later weer terug.

    Je ziet in Sölden maar ook Ischgl steeds meer oostblok dames die bij een table dance werken, maar allemaal vrij onschuldig. Ook en dat zag je 10-20 jaar geleden bijna niet, extreem rijke Russen die zonder met de ogen te knipperen voor hun meisjes ski-pakjes kopen van duizenden E.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  37. #20
    Geregistreerd
    9 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 14:57
    Locatie
    Dreamland
    Berichten
    445
    Discussies
    13
    Thanks
    463
    Thanked
    394 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    ...kopen van duizenden E.
    He Admin, beetje met de tijd mee gaan hè, Alt Gr + 5 of Alt + 0128 of CTRL + ALT + 5 resulteert in '€' :wink:

  38. Onderstaande 2 leden hebben Peperduur bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (27 maart 2015),Willi69 (27 maart 2015)

  39. #21
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    €€¢£€¥$₱ keuze zat op mijn tablet hoor! Ben allang blij dat ik op mijn Nexus tablet na de 5.0.1 en de 5.1 update überhaupt nog wat kan tikken . Met dank aan google! Sorry Eddy_V voor dit geleuter :wink:.
    Laatst gewijzigd door Big30; 27 maart 2015 om 00:56
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  40. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Peperduur (27 maart 2015)

  41. #22
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik wens je veel plezier in de Roddelhütte :wink:! Typisch iets om de avond mee te beginnen, ben je meteen wat centjes kwijt, na anderhalf uur heb je het wel gezien en soms kom je dan toch later weer terug.

    Je ziet in Sölden maar ook Ischgl steeds meer oostblok dames die bij een table dance werken, maar allemaal vrij onschuldig. Ook en dat zag je 10-20 jaar geleden bijna niet, extreem rijke Russen die zonder met de ogen te knipperen voor hun meisjes ski-pakjes kopen van duizenden E.
    Het is niet de Rodelhütte geworden maar de Mirage. Minder oubollig maar verder..na een uurtje hadden we het wel bekeken. Die haasjes kunnen niet op tegen de gemiddelde Line up in de saunaclubs waar ik ooit geweest ben.
    En Russen zitten hier niet zo veel (meer), die gaan naar de plaatsen waar ze echt kunnen shoppen want behalve 28 sportzaken, 3 supermarkten, een opticien en twee bakkers is Sölden geen dorp waar je duizenden Euro's kan laten rollen behalve aan (te) dure sportkleding!

    Morgenochtend weer fit om nog even een paar uur van de verse sneeuw te profiteren.

  42. #23
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard Tijden veranderen - enkele overpeinzingen

    Voor het plaatsen op het forum twijfelde ik of dit stukje wel onder Villa Vertigo Algemeen thuishoort of dat het beter past in "mijn eigen" onderdeel in het Voorstel topic.
    Dan maar op beide plaatsen met de kanttekening, dat mijn ervaringen van afgelopen vrijdag bepaald niet objectief zijn en dat dit verslag meer over deze beer en zijn gemoeds toestand zegt dan over de club of dames.
    Goedbeschouwd geldt dat trouwens meestal voor de bijdragen op het forum..so be it.

    Stel het is meer dan 21 graden in april..
    Stel je hebt geen behoefte aan dames...nou ja..in het algemeen dan..
    Stel je hebt geen zin in gedoe aan je hoofd..
    Maar wel aan een tuin met zwembad en een lunch met lekkere muziek op de achtergrond..
    Dan kan je naar een willekeurige openbare sauna/zwembad gaan zoals de Carolus Thermen in Aken of Devarana in Den Bosch..
    Maar eigenwijs als ik ben, viel na rijp beraad, twijfel, in- en extern overleg, de beslissing om op deze mooie vrijdagmiddag alsnog een saunaclub te bezoeken en wel Villa Vertigo.

    Ik had namelijk nog steeds een vip-vrijkaart van een jaar of 3, 4 geleden...en Hollanders blijven zuunig !!

    Op nog geen 45 minuten rijden vanaf huis. Als er tenminste niet van de route wordt afgeweken, bijv bij die vergane caravans met de rode hartjes..wat een armoede nog altijd!
    Deze route, die ik tussen 2008 en 2011 zo vaak gereden had, leek nog korter te zijn dan dat ik in mijn hoofd had zitten (zal komen door die 10 minuutjes extra die voor PHG nodig zijn).
    Op de heenweg eerst de afslag nog een keer genegeerd en vervolgens de zwarte kat op haar staart getrapt richting Moers, om haar voor het eerst dit jaar van de lente vrijheid te laten genieten. En om mijzelf nog over de laatste twijfels heen te zetten of ik er nu wel of geen zin in heb en of ik er wel of niet goed aan doe om tussen de dvp's te gaan chillen.

    Na de 1:3,5 slurpende rit vanaf Moers weer terug richting Venlo en alsnog de afslag Grefrath genomen. Iets verder aan de straatkant geparkeerd ipv op de parkeerplaats, die trouwens op 6 auto's na leeg bleek te zijn toen ik naar de entree liep rond 13 uur.

    De laatste keer dat ik hier was zal een jaar geleden zijn en toen was ik glad vergeten om dat oude vrijkaartje mee te nemen. Ik zie net dat dit 5 maart 2014 geweest moet zijn, aan de startdatum van het "live from Villa Vertigo" topic te zien.
    Bij binnenkomst even paniek bij de receptie want zo'n paarse vip-kaart hadden ze nog nooit gezien. Security erbij, Stephan (als ik mij niet vergis) erbij en die had het gelijk door..dat zat wel goed maar die kaart moest toch al zeker 4 jaar oud zijn, toen ik die van Beate heb gekregen vanwege een voorvalletje..
    En zo zie je: Wie wat bewaart...verzuurt niet in het vat!

    Wat ik al vermoedde en hoopte (hoe vreemd dat ook mag klinken!), hoef ik hier niet snel bang te zijn om verleid te worden door leuke of mooie dames, om de eenvoudige reden dat de Line up van circa 10-12 meiden niet naar mijn smaak was.
    En overigens ook niet de smaak van de andere beren want over de hele middag hebben misschien 2 of 3 dames de weg naar de fraaie kamers gevonden.

    De enige aantrekkelijke en zeer vriendelijke dame was (zoals zo vaak) de theke dame..echt een poppetje, chic gekleed en met mooi opgestoken goud/brunette haren!

    Ontbijt/Lunch buffet stond er weer keurig bij om 13uur (en om 16 uur nog steeds..). Op het terras een lekker vers broodje en een kop soep genuttigd. Enkele Roemeense girl next-door types, verre van aantrekkelijk maar wel vriendelijk, zaten aan de tafel tegenover mij. Hun guten Appetit met poftă buna beantwoord en de jolige stemming zat er gelijk in. Zo simpel kan het soms zijn!
    Twee niet onaardige deernes lagen topless te zonnen aan het zwembad, geen verkeerd uitzicht al met al tijdens de lunch ��
    De grote tuin lag er keurig aangeharkt bij, zonder meer een plaatje.
    Eigenlijk lag alles er keurig bij.
    Dames lagen wat te zonnen en zich te vervelen.
    Beren lagen wat te zonnen en zich te vervelen.

    Direct na de lunch lag ik ook aan het zwembad om uit te buiken en een welverdiende siësta te doen. De koperen ploert deed zijn best en al snel plofte ik uit elkaar van de hitte.

    En wie was er weer zo gek om de eerste duik van het jaar in het zwembad te nemen?
    Nou ja, in ieder geval als enige vandaag..
    Godallemachtig koud zeg..!!
    Wat miste ik "mijn" verwarmde zwembad in Sixsens!
    Maar wel goed voor de bloedsomloop naar hart en hersenen, zodat deze langzaam weer op normale snelheid begonnen te werken en tot rust kwamen..

    Op het einde van de middag concludeerde ik, dat mijn experiment geslaagd was...
    Lekker liggen bakken in de zon, slechts één kort praatje met een vriendelijke Vlaming, dames in hun moedertaal vriendelijk doch duidelijk bedankt voor hun voorstellen en deze mooie club, waar het saunaclub bezoek voor mij ooit min of meer begonnen is (na de kennismaking met ZaZen en YY), zou ik misschien wel eens voor het laatst bezocht kunnen hebben.

    Rond 17 uur zouden er nog wat meer dames de club onveilig komen maken. Maar die kwamen beslist niet uit de veelbelovende Oostblok voorraadschuur, waar begin dit jaar nog zo overdreven enthousiast over geschreven werd. Zelfs de al aanwezige dvp's begrepen niet wat die meiden hier kwamen doen, toen bleek dat ze niet tot de schoonmaak ploeg behoorden..

    Nadat ik de verleiding van een vriendelijke 28-jarige GMC dame zonder veel moeite had weerstaan, besloot ik om te douchen en op huis aan te gaan.
    En dat lag niet aan haar, want zij zou onder andere omstandigheden waarschijnlijk wel in haar missie bij mij geslaagd zijn. Ondanks dat ik vanaf de eerste minuut aan Angie (?) duidelijk maakte dat een kamergang er niet in zou zitten, bleef zij gezellig kletsen. Met haar grote bruine kijkers, slanke taille en draaiende heupen deed ze zooo haar best.., zodat het mij werkelijk aan het hart ging om haar na verloop van tijd te vertellen dat het er echt niet in zat en dat ik ging vertrekken..

    Villa Vertigo is niet meer de club, zoals ik die van voorheen kende. Duidelijk is dat het hier pas later op de avond zal beginnen. De dames moeten het dan tot 05.00 uur volhouden terwijl ze zich overdag stierlijk vervelen. De financiële opbrengsten over de hele werkdag zal er voor de dames naar mijn idee niet op vooruit gegaan zijn met dit concept.

    Conclusie: Prachtige club met prima faciliteiten, maar niet meer voor mij.
    Zelfs niet als de omstandigheden anders zouden zijn en ik lustig op zoek zou zijn geweest...

    Ik verwacht dat mijn bezoeken aan de saunaclubs beperkt worden de komende tijd, hoewel ik dat andere beren ook vaker heb zien schrijven of horen zeggen.
    Het is geen noodzaak, maar het voelt momenteel gewoon ff niet zo lekker en ik weet maar al te goed waardoor dat komt.
    Met mooi weer zal het zwembad van Sixsens of de lokroep van een speciale dame, mij vast wel weer verleiden om naar het zonnige zuiden te rijden, want ook beren verliezen wel hun haren, maar niet hun streken!

    Het was een heerlijk middagje om uitgerust een druk wedstrijd weekend in te gaan en mijn geduld nog even op de proef te stellen.
    En Garde

  43. Onderstaande 8 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (12 april 2015),KanariePiet (12 april 2015),rob45 (12 april 2015),Smouse (12 april 2015),sofaking (12 april 2015),Teiresas (12 april 2015),Wentelt Eefje (12 april 2015),Wijze grijze (12 april 2015)

  44. #24
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Clubmoeheid heeft elke beer vroeg of laat wel mee te maken vooral als je veel naar de clubs gaat.
    Zelf ga ik daarom vooral niet te vaak naar de clubs en heb er "gelukkig" ook niet altijd gelegenheid voor.
    Blijft het in ieder geval wel leuk en spannend om te doen.
    Ach,overal waar TE voor staat zij mijn omaatje vroeger al is niet goed en/of gaat vervelen.
    @Eddy, kop op kerel het komt wel goed met dat berevel !

  45. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (12 april 2015)

  46. #25
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Behalve TEvreden...

  47. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 (12 april 2015),sofaking (12 april 2015)

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06.

Living Room 468*60   Diamond 468*60