Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 57 van 57
  1. #51
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Het is ook andersom… het ontneemt mij de lust om nog gemotiveerd te nomineren - zoals ik jaren heb gedaan - als “serieuze nominaties” en wat mij betreft zowel van “vriend als vijand” meegezogen worden in een moeras waarin elke recensie, al stelt die geen ruk voor, wordt genomineerd en van een “motivatie” wordt voorzien (die echter voor de geoefende lezer een niet eens verkapte “how can i make this about me” blijkt te zijn).
    Voel me aangesproken, dus reageerbeer reageert maar weer eens.

    Ik vind het jammer dat anderen gedemotiveerd raken om te nomineren, doordat ik ook de kleinere en minder spectaculaire recensies nomineer.
    Dat is niet mijn bedoeling. Ik gun alleen ook de minder Grote des schrijvers een kans om es te winnen. Heus niet iedereen die ik heb genomineerd zou ik perse hebben laten winnen. Ik heb ook mijn voorkeuren. Maar ik merk ook dat sommige jury leden die juist weer wel hebben laten winnen. Smaken verschillen nu eenmaal en niet alle jury leden lezen alle niet genomineerde verslagjes. Ik probeer ze alleen onder de aandacht van de jury te brengen.

    En mijn titels zijn niet vaak motivaties, maar meer een puntje wat me opviel en ik eruit lichte. En als het iets met vreten of Theo's te maken heeft, dan valt me dat al snel op

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Ik nomineer zelf ook minder dan vroeger omdat mentholbear toch zo'n beetje alles nomineert waardoor de recensies die eruit springen ondersneeuwen.
    Net als bij WE vind ik het ook jammer dat je minder nomineert doordat ik zoveel mogelijk probeer te nomineren.
    Ik had gedacht en gehoopt dat recensies die eruit springen door meer lezers geliked zouden worden en meer +1's kwa nominaties zouden krijgen.

    Ik vind de afweging wat moeilijk te maken tussen iedere schrijver een kans te geven/onder de aandacht van de jury te brengen, en dat voor sommigen blijkbaar het wat overkill wordt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Dat valt wel mee.
    Of het nu om fietspompen, auto's of boormachines gaat ik heb geleerd op mijn eigen ervaring te vertrouwen.
    Veel vergelijkende waren onderzoeken gaan mank aan onduidelijke parameters voor het onderzoek.
    Het is goed om op je eigen ervaringen te vertrouwen. Maar van ervaringen van anderen kun je toch ook wat uit halen?
    En is het zelfs niet een beetje vermakelijk om de ervaringen van anderen te lezen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis46 Bekijk bericht
    hoe nomineer je iemand? heb geen idee.
    Bij de topic van Beste recensie van de maandhttps://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?208-Beste-recensie-van-de-maand, kun je bij de betreffende maand iemand z'n recensie nomineren door er een linkje naar diens verslagje te plaatsen. Dat kan zowel over een algemeen club bezoekje gaan, als over een avontuur met een specifieke dame uit de dames recensies.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Ik gebruik vooral de tapatalk app. Geen idee hoe ik het daarin een link maak (in een ander draadje).
    Ik gebruik juist zo min mogelijk apps en probeer zoveel mogelijk via de browser te doen. Ik heb daardoor de tapatalk app nog nooit gebruikt.
    Maar het lijkt me dat je bij een post toch ergens een menu of icoontje heb om em te kunnen kopiëren? En dat je vanuIt de klembord em als link dan bij de BRVDM topic kunt plakken?
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 9 augustus 2022 om 01:01

  2. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 ( 9 augustus 2022)

  3. #52
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Dank MB voor je overwegingen, die snijden zeker hout. De avonturen van Husky en een aantal medestrijders worden door mij zeker gelezen.
    Ze ontlokken mij regelmatig een glimlach, dat is zeker. Het zijn voor mij echter geen referenties die van invloed zijn op mijn keuze voor een lieftallig danseresje. Het grote voordeel van de SC formule is de gelegenheid die er is even met de dame van gedachten te wisselen.
    Tijdens dat gesprekje is mij meestal wel duidelijk of er een kamertje inzit of niet. Tot nu toe ben ik nog niet teleurgesteld.

  4. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 augustus 2022)

  5. #53
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:17
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.044
    Discussies
    120
    Thanks
    2.082
    Thanked
    2.230 in 993 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    .
    Het is goed om op je eigen ervaringen te vertrouwen. Maar van ervaringen van anderen kun je toch ook wat uit halen?
    Van ervaringen van anderen die wat uitgebreider over de handelingen op de kamer schrijven wel.
    Van jouw oneliners word ik niet veel wijzer, alleen dat je blijkbaar heel goed kunt vreten.
    Als je niet eens kunt vertellen of je geneukt, gepijpt of iets anders gedaan hebt (voor mij part in bedekte termen, zoals: 'de dame heeft met een reuzendildo van mijn sterretje een rondje gemaakt' dan is het woord 'recensie' op jouw schrijfsels in ieder geval niet van toepassing.

    Maar schrijf rustig verder hoor, er zijn er altijd bij die zelfs oneliners van jou liken, maar dat zullen ongetwijfeld vriendjes van je zijn.

  6. Onderstaande 4 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 augustus 2022),JonnyFontane ( 9 augustus 2022),Patjax ( 9 augustus 2022),Wentelt Eefje ( 9 augustus 2022)

  7. #54
    Geregistreerd
    8 mei 2022
    Last Online
    28 september 2022 @ 16:51
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    16
    Thanked
    142 in 70 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Siberische tijger Bekijk bericht
    Van ervaringen van anderen die wat uitgebreider over de handelingen op de kamer schrijven wel.
    Van jouw oneliners word ik niet veel wijzer, alleen dat je blijkbaar heel goed kunt vreten.
    Als je niet eens kunt vertellen of je geneukt, gepijpt of iets anders gedaan hebt
    Misschien wordt er gewoonweg niet (zoveel) geneukt en gepijpt? Enkel van elkaar "genoten"...

    Paspoortjes en dameservaringen zeggen weinig omdat ze zeer subjectief zijn. Zoals Kwibus2 hecht ik daar weinig waarde aan en lees ze niet. Een clubverslag van een SC waar ik weinig of nog nooit ben geweest kan interessant zijn. Of over clubs waar ik vaker kom maar waar iets wezenlijks is veranderd in positieve of negatieve zin. Daarvoor lees je nog een forum. Maar oneliners, zeker als ze keer op keer herhaald worden over dezelfde dame, hebben geen enkele meerwaarde. Net zoals elke maal een clubverslag schrijven over dezelfde SC die je tig keer al hebt bezocht, wat nieuws kan je dan nog schrijven? Dat lijkt me enkel wat bezigheidstherapie of egotripperij.

  8. Onderstaande 3 leden hebben Achilles bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 (10 augustus 2022),Siberische tijger ( 9 augustus 2022),Wentelt Eefje ( 9 augustus 2022)

  9. #55
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Achilles Bekijk bericht
    Net zoals elke maal een clubverslag schrijven over dezelfde SC die je tig keer al hebt bezocht, wat nieuws kan je dan nog schrijven? Dat lijkt me enkel wat bezigheidstherapie of egotripperij.
    Egotripperij is het voor mij persoonlijk niet. Bezigheidstherapie is het forum deels wel. Zelfs toen de clubs gesloten waren, spamde ik het forum nog vol, zoals sommigen het zo kleurrijk wisten te verwoorden.

    Doch, probeer ik ook voor sommigen wel nuttige dingen neer te zetten. Zoals de man vrouw verhouding, de staat van de wellness, en natuurlijk hoe uitgebreid het buffet was. Met nadruk op was...

  10. #56
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard Niet bedanken svp

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Egotripperij is het voor mij persoonlijk niet. Bezigheidstherapie is het forum deels wel.

    Doch, probeer ik ook voor sommigen wel nuttige dingen neer te zetten. Zoals natuurlijk hoe uitgebreid het buffet was. Met nadruk op was...
    Zijn(hoeveelheid) berichten komen mij eerlijk gezegd ook wel eens mijn neusgat uit.
    Maar mentholbear heeft wel gevoel voor humor
    En Garde

  11. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 augustus 2022),mentholbear (10 augustus 2022)

  12. #57
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Mentholbear heeft een goed hart.
    En een goede eetlust

    En is snel tevreden (of te vreten) op de kamer

  13. Onderstaande 2 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (10 augustus 2022),mentholbear (10 augustus 2022)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.

Babylon 468*60