Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Lächeln Lemiers, Aspasia, Rijksweg 1, Kirsten

    Van enige tijd geleden, maar ze is er nog steeds...
    __________________________________________

    Afgelopen vrijdag was het, door omstandigheden (twee van mijn lievelingsmeiden waren afwezig, een paar andere hard aan de arbeid...), weer eens tijd voor iets nieuws...
    Op aanraden van de gastvrouw heb ik kennisgemaakt met Kirsten. Kirsten is een Duitse van in de twintig, slank maar iets minder slank dan ik allerlekkerst vind (maar zeker niet mollig), heeft een paar mooie bruine ogen, kortgeknipt donkerbruin haar. Vaardige handjes en een gulle mond. Vriendelijk. Een lieverd.

    We waren het er, na een paar minuten op de bank, al snel over eens dat we de kennismaking misschien beter horizontaal op een wat rustiger, intiemer plaats konden voortzetten. Zo gezegd, zo gedaan.

    Waar mijn allerliefste Favo mij al voordat we op de kamer zijn allergeilst begint uit te kleden deed Kirsten het hier bij zichzelf en mocht ik ook mijzelve uit de klamotten helpen.
    In de douche echter werd het echter alras weer richtig geil... Onder het mom "de boel moet schoon" zaten haar handjes overal. En haar mondje ook - zoenen en likken en zuigen en sabbelen dat het een aard had. Onder het stromende warme water werd daar een beetje ontdekkingsreizigertje gespeeld. Lekkah. En zo te horen niet al te eenzijdig ook.

    Afdrogen, naar de kamer, deur dicht.
    Daar werd het feestje voortgezet. Bij de herinnering begint mijn kleine zelfstandige zich alweer te roeren...
    Wat kan Kirsten lekker pijpen! Diep, zacht, geil en hartstochtelijk.
    Gebeft worden vindt ze ook nogal lekker, geloof ik. Ze heeft er in ieder geval een uitermate geschikt flamoesje voor.
    Vanwege al het voorwerk kwam ik nogal snel klaar tijdens de wip, helaas. Maar lekker dat het was!

    Even een sigaretje gerookt, het colaatje opgedronken en voor ik het wist, was Kirsten alweer bezig mijn piemel weer tot leven te wekken - ze had er duidelijk nog geen genoeg van. De VVV was het daarmee eens, en met vereende krachten hebben we er nog een tweede hoogtepunt aan vastgemaakt.

    Pffffft Wat een uur...

    (Oh ja, en by the way en voor de liefhebbers: in het kennismakingsgesprek gaf ze aan dat zij, tegen bijbetaling, ook wel Grieks wil praten...)

    __________________________________________

    Haarkleur/-lengte : Bruin (meestal), tot op de schouders
    Lengte dame : 165/170
    Postuur/Cupmaat : normaal/kleine B
    Nationaliteit/Taal : Duits
    Leeftijd : ergens vooraan in de 30
    Tatoeages/Piercings : none that I can remember
    Service: Uitstekend: zoenen, pzc, CIM, CIF. Vingeren.
    Voordelen: Geil
    Nadelen: niet moeder's mooiste
    Tijdsduur : steeds een dik uur
    Prijs : ongeveer 95 euro
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Kirsten is van baan veranderd....

    Kirsten werkt sinds kort in de Palace in Kerkrade als Thekedame.

    Gefeliciteerd, Kirsten - het ga je goed!
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.

  Living Room 468*60