Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 49
  1. #1
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    25 mei 2023 @ 20:07
    Locatie
    zuidelijk van Eindhoven
    Berichten
    823
    Discussies
    85
    Thanks
    422
    Thanked
    1.056 in 321 posts

    Daumen hoch Pattaya in Thailand. Voor mij de ultieme sex ervaring.

    Voor de derde keer in Thailand dit jaar, afgelopen jaar 5x

    Nee, ik ben geen miljonair, gewoon omdat ik het leuk vind.

    Waarom zo vaak naar Pattaya? ja dat vraag ik mij ook af. Ik zal eens een poging wagen omdat ik weet dat verreweg de meeste forum lezers zich er nauwelijks een voortelling van kunnen maken hoe het daar is en wat je er allemaal kunt doen.

    Degenen die mij kennen weten dat ik er van houdt behoorlijk de beest uit te hangen. Eens heb ik met een dame uitgerekend dat ik wel zo'n 1000 kamergangen heb gehad in een enkel jaar. Ik doe het nu een ietsje rustiger aan omdat de kwaliteit en kwantiteit niet goed samen gaan.

    Dus, ja ik doe 'het' graag.

    Even een korte achtergrond informatie.

    Ik was vorig jaar ook een vijftal keren Thailand en heb daar duidelijk de smaak te pakken gekregen. Ik ga in Duitsland het liefste naar clubs waar de meiden lekker uit hun dak gaan. Voor mij is de spass-factor heel belangrijk. Als ik in veel clubs de meiden maar een beetje op de bank zie hangen dan gaat ie bij mij ook hangen.

    Behalve de looks van de meiden moet het dus ook snor zitten met de feel. Hoe voelt de sfeer in de tent en hoe is de sfeer onderling tussen de meiden en club leiding. Hebben ze lol om er te werken of is het geld in het laatje brengen met minimale moeite het maximale eruit halen.

    Daarom ga ik bijvoorbeeld naar partytreff of pauschal clubs als partytreff dorsten (vroeger, nu niet meer) of anubis, K8 in hamm en veel minder vaak naar clubs als heavensgate, golden time en aanverwante.

    De fkk clubs vermijd ik een beetje. Dat heeft uiteraard ook met de financiën te maken. Als veel-neuker is het gewoonweg duur om in fkk clubs vaak met een dame naar de kamer te gaan in die duurdere clubs. Daar komt nog bij dat mijn slechtste ervaringen met de mooiste vrouwen zijn geweest.

    Ik heb ooit eens overwogen om in mijn bedrijf een dame aan te nemen die mij iedere dag een blowjob geeft maar heb besloten om dat salaris uitsluitend in te zetten voor mijn activiteiten op het horizontale vlak. Dat bevalt mij nog steeds goed en in plaats van een blowjob per dag (met het risico om nog een proces aan mijn broek te krijgen) doe ik enkele meiden per week of dag.

    Een meid moet voor mij gewoonweg natuurlijk geil zijn. Van zichzelf uit en niet opgedrongen door een twee uur show met zogenaamde lesbische show en dergelijke. Leuk om te zien, daarover geen twijfel maar dat is voor mij gewoon teveel show en niet werkelijk van harte.

    In Fkk clubs laat ik me (te)vaak veroveren door de meiden, maar ik zie dat dan als opwarmertje. Uiteindelijk wil ik de meid die ik echt leuk vind toch ook hebben. Daar stap ik dan ook gewoon op af. Ik ben niet zoals mijn maat (johnny Walker) in Thailand. Hij gaat in een hoekje zitten wachten tot hij uit mijn leiden verlost wordt. Kun je dus lang wachten nietwaar? In Thailand lukt hem dat, hier lukt je dat dus niet.

    Nu dan Thailand

    Daar heb ik mijn stekkie gevonden in Pattaya: soi 6 en op walking street.

    Ik wandel altijd de tien minuten van mijn hotel op soi 2 naar soi 6 en begin daarom altijd aan de andere kant als de beach side.

    Als je daar het straatje soi 6 binnen loopt zie je heel veel bars. Een enkele drogisterij of minieme supermarkt vind je er ook maar de hele straat van ca. 1500m heeft om de 20 meter wel een andere bar. Voor die bar staan diverse meiden. Ook zijn er de nodige ladyboys verstopt om het een beetje spannend te houden. Gadver hoor ik je denken, maar eerlijk is eerlijk er zitten best leuk uitziende 'meiden' tussen. De handen en adamsappel verraden het meestal maar toch blijft het opletten. Voelen is de beste verdediging want als je niet aan de poes mag komen moet je op gaan letten. Niet stoppen als je wat schaamhaar voelt want ‘ze’ plakt hem met een stukje plakband gewoon vast. Knap staaltje van camouflage.

    Als party beest moet ik daar wel blijven opletten want ladyboys gaan net dat stapje verder en zijn zeer actief en ook zeer uitdagend met het proberen binnen te halen van gasten.

    Ook hier zijn natuurlijk bars waar de meiden je verveeld aankijken maar zelfs de lelijkste baardaap in korte broek krijgt van haar nog 'beautifull men' te horen. Er zijn altijd minstens twee meiden op de uitkijk om een geschikte klant te overtuigen binnen te stappen. Ze pakken je hand soms vast om je naar binnen te trekken maar zijn meestal verbaal en in poses heel erg goed.

    Om de twintig meter aan beide kanten een stuk of 10 meiden. Luilekkerland voor de liefhebber van bruingebrande meiden, skinny type en kleine tietjes zonder siliconen. Het aantal hangtieten valt reuze mee en als je dat niet leuk vind test je ze gelijk bij het uitgeven van een drankje.

    Het is heel gewoon als je binnen stapt dat je handtastelijk bent. De meiden zijn dat dan ook maar bij bijna elke gast zitten ze wel eens over de broek van hem te wrijven. Als je een jeans aan hebt met van die opengescheurde plekken kan het je dus gebeuren dat haar handje dan via die opening naar binnen wipt. Met korte broek ben je helemaal de lul want dan gaat haar handje gewoonweg van onderen naar binnen. Ja, Ja die Thaise massages zijn geweldig. Nu weet je dus waarover ze het hebben.

    Ik zit soms al eerder aan hun tieten als dat ik haar een hand heb gegeven. In sommige clubs (bars zijn het hier officieel) heb ik mijn vingers al in haar poes gehad voordat ik me aan haar kon voorstellen.

    Deze vorm van animatie moet ertoe dienen dat je naar binnen gaat, enkele drankjes drinkt, de meid ladydrinks geeft en haar eventueel meeneemt naar de kamer of je hotel. De animatie is voor mijn gevoel niet opdringerig maar eerder vriendelijk en uitnodigend. Ze gaan in Thailand duidelijk anders met seksualiteit om waardoor het allemaal natuurlijker is, en niet zo van: bij hoge uitzondering ‘mag’ je me naakt zien maar daar moet je wel voor dokken.

    Omdat er zo verschrikkelijk veel keus is leer je daar snel genoeg mee om te gaan en alleen nog te reageren als je pik het heft weer in handen neemt. Ik loop dan ook daar naar binnen waar je vriendelijk binnen gewuifd wordt door een lief meisje.

    Meisje lijken ze allemaal nog te zijn, zeker als ze allemaal een school uniform of iets dergelijks aanhebben. Zodra ik dan een leuk meisje spot kijk ik of ze me ziet. Zo niet dan zorg ik daarvoor door iets geks uit te halen. Oh la la en dan knijp ik de dichtstbijzijnde dame in de billen. Zo heb je de aandacht en weten ze ook wat ze kunnen verwachten van mij. Mijn maatje, Johnny Walker, kent daar iedereen dus ik moet mijn best doen om ook aandacht te krijgen. Dat lukt zo wel.

    Eenmaal binnen gaat het spelletje door. De meid die je een seconde langer hebt bekeken komt snel naast je staan en vraagt how are you en Where you come from. De bekende weg dus. Dat is vaak dan ook het enigste Engels wat ze fatsoenlijk kent. Op de een of andere manier moet je dat standaard stramien doorbreken vind ik altijd. Ik wil niet de standaard gast zijn.

    Als we binnen lopen, stevenen we gelijk op de bar af, de mamasan (eigenaar/eigenaresse) komt zich vaak snel daarna voorstellen en dan geeft ik een rondje. Vaak zowel aan de dames rond om me heen als ook aan die mamasan. Tequila doet het altijd goed. Altijd vol gieten daarmee. De meiden krijgen een zesde van hun dagopbrengst met een zo'n ladydrink. Dat kost 100-150 baht. 2,50 dus. Ik beperk me tot een san miguel light biertje. Dan weet ik dat ik er 10 kan drinken zonder dronken te worden.

    Het geven van rondjes moet je wel in de gaten houden. Met beperkt budget helemaal, maar ik vind het toch een hele kunst om onder de 1500 tot 3000 baht per bar te blijven. Zo'n 25 tot 40 euro. Als je om 3 uur in de middag al begint en de dag tot 5 uur in de nacht duurt moet je dus voldoende rek in je budget hebben. Maar gelukkig kun je zelf bepalen wanneer je de bars in duikt.

    Wat is er dan zo speciaal? Hoor ik je denken.

    De opdringerigheid is er wel een beetje maar dat is vooral uit thaise vriendelijkheid. Ze willen zich met je bezig houden en zo een leuke vent opscharrelen. Op soi 6 zijn ze heel veel gewend. Het is zo'n speciaal straatje omdat er ook hotelkamers boven zijn die je voor een schappelijke 300 baht (7,50) kunt huren voor een poosje. Dat meisje waar je verzot op bent kun je dus in alle rust eerst ‘uitproberen’. Even testen of ze de dingen (mee)doet wat jij leuk vind.

    Goed dat die drogisten er zijn want de condooms moet je hier zelf meenemen. Gelukkig hebben de meiden hier op soi 6 zelf ook wel condooms bij zich, maar buiten soi 6 moet je ze wel bij de hand hebben. Het is een behoorlijke afknapper als je dat pas op de hotelkamer merkt. Gelukkig zijn dat soort winkeltjes allemaal voorzien en ook nog eens 24/7 open.

    Dat testen van die meiden heeft mij (ook hier in pattaya) al een reputatie bezorgd.

    Een potje neuken kost op de wijze zoals ik me gedraag minder als eventjes drinken. Let wel, ook in pattaya heb je ca. een half uurtje de tijd.

    Veel meiden hebben er helemaal geen moeite mee dat ze gefotografeerd worden. Mijn dropbox puilt dan ook uit van de actie foto's. Dat zijn altijd leuke herinneringen nietwaar? Het maakt dan ook niet uit om video's te maken. Vaak is het dan ook neuken met maar een hand. De andere neemt alles op. Ik wil ook wel eens een cameravrouw mee naar de kamer nemen

    N-Phone
    Je moet alleen zorgen dat je thuisfront geen toegang heeft tot die dropbox. Een ongeluk zit in een klein hoekje dus daarom neem ik alleen maar mijn neuk-phone mee. Een speciale met de sim kaart voor Thailand. Die N-phone heb ik altijd bij de hand ook heb ik een kleine camera gekocht om betere foto's en video's te kunnen maken en de batterij van de telefoon te sparen. Zorg wel voor goede low light opnames. Er is minimaal licht.

    Een van de redenen dat we zo vroeg beginnen is dat er dan ook voldoende licht is voor opnames. Deze zijn gewoonweg beter maar als je dat weet kun je op je hotelkamer ook van alles organiseren om goede reportages te kunnen maken. Dat is ook zo'n hobby van mij geworden. Als fotograaf ben je bovendien nog een stukje interessanter omdat je hun leuke facebook plaatjes kunt geven.

    Dat is dus zo'n beetje de jus die over de maaltijd gegoten wordt voor mij. 10 bars bezoeken, een stuk of 5 tot 10 meiden testen, daarna naar de discotheek om daar nog een leuke meid uit te zoeken die de nacht bij mij kan doorbrengen.


    Rondkomen met 1000-2000 Baht per dag.

    We zijn deze keer een student tegengekomen die totaal perplex aanzag wat we deden. We hebben een hele week met hem door Pattaya gewandeld. Hij had het voor elkaar gekregen met 10000 euro 6 maanden in Thailand en omgeving te zijn geweest. Dat bedrag hebben wij in twee weken er doorheen. Wij wilden dus van hem leren.

    Nou eigenlijk heel eenvoudig: er goed uitzien en je door de meiden laten oppikken. Zo deed hij dat. De meeste avonden had hij een fotomodel naast zich die hem ook nog zijn drankjes betaalde. Hij bekeek onze escapades en genoot mee. Wij genoten van haar vriendinnetjes


    Walking Street
    Velen kennen walking street. Dat is voor de meesten het Mekka. In de gogo bars is echter fotograferen verboden en geen van de bar's heeft zulke hotelkamers om te vertoeven dus moet je altijd naar achteraf gelegenheden omdat prostitutie in Thailand verboden is (onvoorstelbaar nietwaar).

    Het zit er wel aan te komen dat soi 6 binnenkort ook geen kamers meer kan aanbieden omdat daar steeds meer op de rem getrapt wordt door de overheid die de reputatie van het sex toerisme wenst terug te dringen. Er komen steeds meer Russische families die ervoor zorgen dat dit type vermaak wordt verdrongen.

    Op Walking Street is ook van alles te zien. De gogo bars hebben de danseressen op het podium staan. Ze schuifelen maar een beetje heen en weer. Voor velen heel leuk, en er komt zelfs een dame naar je toe als je haar nummer hebt gezien. Heel fraai maar daar loop ik niet warm van. Wel leuk om te zien zijn dan ge-bodypainte meiden met fluorescentie kleuren. Erg fraai als je zelf ook een fluoriserend t-shirt aanhebt. Zo val je weer op. Uiteraard zit je aan zo'n tafeltje maximaal een minuutje alleen. Zeker als je je gedraagt zoals ik.


    Mijn selectie criteria:

    Een meid moet kussen. Niet dat tuitmondje of zo heel voorzichtig een heel klein beetje. Zij vraagt om een drankje en ik wil sex. Dat zeg ik haar ook. Dan zijn ze ineens een stuk gewilliger. 1000 baht zijn voor haar drie dagen werken. Natuurlijk wil ze dan wel meekomen, zeker omdat ze van de barfine ook nog eens de helft krijgt. Dat is ook zo'n 300-1000 baht. Kwa prijs vergelijkbaar met soi6; daar heet dat voor een nummertje: kamerhuur. Op Walking Street heb je daarna de meid wel aan je broek hangen. Aan jou te bepalen of je dat wil of niet.

    Kickboxende meiden

    Money Money Money, ja dat is een liedje van Abba en dat kunnen ze hier goed meezingen. Dus als de meiden spits krijgen dat er een andere kaper (dame dus) op de kust is dan kan het er ook hardhandig aan toegaan. Jij als buitenlander kunt wel een hele maandopbrengst binnen brengen op een dag. Daar kunnen ze dus ook wel eens met elkaar op de vuist. Gelukkig niet al te vaak maar de alcohol speelt ook mee en veel meiden kunnen thai kickboxen. Opletten dus.


    Short Time

    Short time met zo'n gogo bar dame is dus iets anders georganiseerd. Ze weten echter de kamers ook op loop afstand te vinden. Je hoeft dus niet steeds met de taxi naar het hotel terug (tijdverlies). Ook bespaar je zo op handdoeken (het hotel vergeet op cruciale momenten natuurlijk de toegezegde cleaning ronde). Pijnlijk wordt het als er nog haren of zelfs condooms van de vorige sessie nog in bed liggen. Weer een reden om het hotel personeel te vriend te houden met wat kleingeld.

    . Het gsm nummer van de poetsvrouw doet wonderen om de hotelkamer weer op orde te krijgen. Hetzelfde geldt voor de nachtportier. Die moet je ook te vriend hebben als er problemen met de dame ontstaan. Dreigen door haar met de politie wordt zo snel ontzenuwd en de portier belt je op of de dame het hotel mag verlaten. Geen verdwenen horloges of GSM meer dus.

    Af te raden:

    Daar waar ik nooit meer naar binnen zal gaan zijn de ping-pong bars waar je voor moet betalen. Ronduit afzetters met lamlendige meiden die verveeld scheermesjes, ping-pong balletjes en sigaretten in hun poesje stoppen. ’t Is weer eens wat anders, maar iedereen loopt binnen een kwartier weer de deur uit. Vandaar ook dat je moet betalen voor je binnen mag.


    Aanbevelingen Walking Street:

    We hebben een drietal echt leuke clubs op walking street gevonden.

    De x-zone staat wat mij betreft op een. Deze vind je als je vlak voor mc-donalds links afbuigt. Staat ook aangegeven rode x-zwarte zone op wit verlicht bord. Wel opletten want daar zijn drie clubs. Je moet rechts de trap op. Die andere: forget it. Standaard meuk.

    Windmill is bijna net zo goed. Misschien een ietsje vriendelijker voor het budget want ik heb er drie uur doorgebracht voor maar 2800 baht. Deze is ook verstopt. Bij disco insomnia in de buurt heb je links een straatje met drie grote rode sharks neon teksten. Links en rechts zuiptenten en biljart, doorlopen tot na zo'n 200-300m rechter zijde in politie blauw: windmill. Ze mogen niet opvallen, vandaar.

    Dan nog een gogo bar waar ook een douche staat, net als in windmill. Vlak voor je neus mag/moet je haar inzepen. Babydolls a-go-go http://www.babydollspattaya.com
    Op soi 15.vraag naar paul de manager enje bent weer vip. Ja er zijn een paar leuke gogo bars.

    Wat is er dan weer zo speciaal?

    In de eerste twee bars kun je echt alles met de meiden uitvreten wat je wilt. Heb je al eens een hand helemaal in de poes gehad? Of twee? Of drie?.
    Heb je je hand al eens in haar kont gehad? Niet een vingertje of zo, maar ook de hele hand. Tot haverwege mijn ellenboog blijkt ook te kunnen. Een halve emmer ijsblokjes kan ook. In beide gaatjes, zelfs nog in haar mondje, maar dan krijg je dat blokje bij de volgende kus weer terug.

    En dan kijken hoe lang die blokjes binnen kunnen blijven. Dat is wel Verdomd koud voor haar, maar een Tequila warmt haar wel weer op. Ook de nodige biljartballen passen erin, roken van een sigaret kan ook met haar poesje. Daarna gynaecoloog spelen met een bierflesje. Als dat nog niet helemaal leeg is weet zij daar ook wel weer raad mee. Als ze zo in hun nakie naast je staan kun je je vingers ook overal instoppen. Voorwaarde is wel dat je lady drinks blijft geven anders is voor hun de lol ervan af. 5-10000 baht uitgeven in enkele uurtjes lukt zo aardig. Alle andere gasten kijken in alle rust met hun glaasje bier toe. Dat kan ook natuurlijk en is beduidend goedkopen. Voor mij is dat dan een vorm van 3D TV kijken wat ik daar niet wil doen.

    Als je dus een pilsje uit een poesje ziet lopen en jij dat mag oplikken terwijl links en rechts twee meiden hun kontje dichtknijpen met je vingers erin en alles mee doen is voor mij de avond geslaagd.

    Leuke bijkomstigheid is bovendien dat je ze daarna nog mee kunt nemen op de hotel kamer.

    Addertjes onder het gras:
    Wel vragen of ze met moto bike zijn, anders is ze na de eerste beurt weer verdwenen. Ik spreek altijd een prijs af wat er gebeurd als ze voor het ontbijt weggaan. Ontbijt is ook een rekbaar begrip hier. Dat is tussen 12 en 15:00h voor mij. Daarna lekker liggen aan het zwembad met een mooie griet naast je die je op je wenken bedient.

    Pattaya: Dat moet je eens een keer meemaken. Al is het maar voor een dag, maar dan wel goed.

    Dan nog wat wetenswaardigheden als je besluit er eens heen te gaan:

    Welke Discotheken op Walking street:

    Insomnia is daar de nummer een.
    Marine disco heeft iets van haar charme verloren blijkbaar.
    Verder waren we ook nog in disco lucifer. Goede life muziek altijd.
    Daar stonden we steeds oog in oog met de leuk uitziende zangeres. Het had niet veel gescheeld of we hadden haar ook meegenomen. Kijk dat is ook weer het duiveltje wat ik dan weer leuk vind.

    Alle meiden zijn meer dan willig om mee te gaan. Een beetje oogcontact is genoeg om haar mee te krijgen. Een vaste prijs is niet te zeggen maar je hoeft in ieder geval geen barfine te betalen. Ik merk dat ze nu 2000 willen voor long-time. En 1000 voor short.

    Wel niet vergeten je spullen in de kluis te stoppen anders loop je kans die kwijt te zijn. Mijn condooms liggen daar ook altijd. Een goede reden om het geld voor condooms te wisselen. Ik laat haar altijd zien dat ik het geld heb, dan stop ik dat in de kluis, samen met horloge en laptop. Wel afspreken wat ze krijgt als ze niet blijft liggen. Ik heb dat toch weer een keertje meegemaakt maar gelukkig had mijn maat een tweede dame bij zich zodat ik toch nog een nummertje kon maken voor het ontbijt. Die 1000 kreeg nummer een dan niet en twee wel. Moet je weer geluk hebben zoals ik.

    De vluchten zijn vanaf Amsterdam en Düsseldorf vanaf 650€ te krijgen. meestal koten ze ca. 800. Een enkele keer is er zelfs een directe vlucht vanaf Schiphol. Je voorkomt zo een tussenstop maar hebt dan wel een lange zit voor de boeg.

    Een luxe hotel waar meiden zijn toegestaan kost 1650 baht per overnachting. Voor mij altijd Sabai lodge op soi 2. De drie zwembaden doen het hem hier. Lekker eten en luieren in de zon ter voorbereiding van de volgende feestdag. Samen met de tijdelijke vriendin natuurlijk.

    De Taxi rit vanaf airport per privé taxi kost dat ook ongeveer 1500 baht. (150 km / ca 40 euro). Maar je komt ook voor minder naar Pattaya maar op narin camry taxi service kun je vertrouwen en ze kan via Facebook besteld worden.

    Mijn vriendin daar betaalt voor haar hotel / appartement 5000 baht per maand. Dat deelt ze met haar vriendin. Kun je nagaan wat je voor haar betekent.

    Laatste tip. Zorg voor internet op je gsm. Alle meiden zijn zo ook later nog bereikbaar. Het is later altijd weer geil naar haar te kijken via internet of je eigen video. Je kunt daar een toeristen simkaart voor weinig kopen. Vlak bij het meeting point is true move die dat verkopen en daar kan ze je dan oppikken. Als ze je vluchtnummer kent weet ze wanneer je aankomt.

    Geld
    Ik neem ook cash mee. Na 22:00 h spuwen de automaten geen geld meer. Dit om berovingen te voorkomen. Als je dat weet kun je er rekening mee houden. Briefjes van 200 en 500 worden gewoon gewisseld. Laat in de nacht doen handelaren dat ook nog steeds maar wel met duidelijk slechtere omrekeningskoersen (maar er valt te handelen).

    En in pattaya geldt: no money, no honey (tenzij je nog jong bent en aankomend foto model, dan betalen de meiden je heb ik zien gebeuren)

    Misschien snappen nu enkele forum collega's waarom ik het zo druk heb en waarom ik minder ben gaan schrijven. Nu eens een keertje iets anders.

    Nu nog uitzoeken hoe je je laat betalen door de vrouwen en dan daar een jaar lang met 10000 € uitzingen en leven als een Boeddha in thailand

    Ok, ik blijf dromen
    Deze ijsbeer neukt nog steeds viagra-vrij ...

  2. Onderstaande 26 leden hebben benijsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 3 maart 2014),Ace2 (26 februari 2014),Bikkel (27 februari 2014),Bluebear (26 februari 2014),dirk702 ( 4 juni 2014),Don Rudo (26 februari 2014),fg22 (28 februari 2014),Fons (14 maart 2014),fr_loper (11 juni 2014),hallodaarbenikweer (27 februari 2014),hasta la pasta (28 maart 2016),Kwakje (25 februari 2024),kwakky90 (18 april 2016),Limburger ( 3 maart 2014),ME262 (23 februari 2024),Mr Pussy (28 februari 2014),Nibor76 (26 februari 2014),nieuwkomertje ( 8 april 2014),Opa57 ( 4 maart 2014),pistoleeke (26 februari 2014),rmjhexe (26 februari 2014),salitos (26 februari 2014),sneivel ( 2 maart 2014),Snor (28 februari 2014),vakantieganger24 (26 februari 2014),Wijze grijze (26 februari 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    25 mei 2023 @ 20:07
    Locatie
    zuidelijk van Eindhoven
    Berichten
    823
    Discussies
    85
    Thanks
    422
    Thanked
    1.056 in 321 posts

    Daumen hoch Pattaya: Grijp wat je pakken kan: Deze keer een zangeres en haar zus

    Op de voorlaatste dag van mijn bezoek aan Pattaya wilde ik met mijn maat naar de Discotheek van een kennis. Hij is de vriend van de bezitters van PT-Dorsten en Totalclub Osnabrück. Het moest dus Lucifer worden.

    We waren via Facebook al met elkaar in verbinding geweest, dus kregen we gelijk de VIP behandeling en konden we doorlopen naar de verhoging waar de muziek zou gaan spelen. In deze club is iedere dag live muziek, dus de sfeer is er wel goed te noemen.

    Het is er al behoorlijk druk. Je kan je nog bewegen gelukkig. Je staat er dus niet tegen elkaar gedrukt. Ik wil kunnen bewegen. Ik wil ook bewegende meiden zien springen. Dat is een must voor mij. Goede muziek helpt en dan gaan de meiden vanzelf ook swingen. Uitdagen moeten ze ook. Aankijken en sensueel over het lichaam strelen. Kontje naar achteren en hop-hop-hop bewegingen maken. Yes. Dat zet bij mij de schakelaar om en dan moet ik contact maken met zo iemand.

    We stonden dus vlak voor de muziek. Deze werden afgeschermd door een aantal bankjes. Daarop stonden de meiden dus voor onze neus te swingen. Ze lieten zich zien en ze lieten zich gaan. Heerlijk is dat toch. Ze stonden allemaal op de uitkijk. Ze willen allemaal niet alleen naar huis gaan. Wij ook niet, dus kat in het bakkie.

    Zodra de muzikanten binnen kwamen was het verboden op die bankjes te staan. De meiden dropen af. Ik stond met twee vriendinnetjes maar kon toch niet laten die meid met die geweldige tattoo even aan te raken. Ik verwachtte een afwijzende reactie omdat ik haar eerder gezien had met een andere vent. Nee hoor, ze pakte mijn hand vast en kneep er eventjes in. Ok, hoe los ik dat nu weer op. Ik sta met mijn beide armen om twee leuke grieten en knijp ondertussen in de kont van de derde. Ze draaide zich om naar mij toe en deed alsof ze naar voren gestoten werd, of dat ze struikelde. Ik ving haar op met mijn mond. Even een tongetje en toen zei ze sorry. Ze draaide zich om en verdween naar haar vriend. Haar hand streelde mijn pik eventjes.

    De security kwam onze bestelling binnen brengen. Ze veegden de bankjes voor ons leeg omdat de muziek zo ging spelen. Een leuke zwartharige dame kwam binnen. Een echte tijgerin. Vinnige ogen en Ze had een prachtige jurk aan met een Leeuwenkop erop. Daaronder had ze volgens mij niet veel aan. Dat T-Shirt bewoog veel te lekker met haar borsten mee.

    De eerste muziek was een beetje hip-hop en daarna kwamen de actuele top 10 liedjes aan bod. Die meid kon redelijk goed zingen.

    Ik had een fluoriderend T-Shirt aan waardoor in het black-light ik een stralend middelpunt was. Vooraan in de rij, links en rechts de security (we waren VIP nietwaar) en we deden allemaal lekker mee met de muziek. Blijkbaar is dat een uitzondering, de meeste mannen swingen niet op de muziek. Wij hadden al de nodig biertjes op en hadden lak aan alles. Onder het motto van: niemand kent ons hier gingen we lekker uit ons dak.

    Op het moment dat dit door mijn hoofd ging kwam de zangeres steeds dichter naar ons toe. Ze stak haar hand uit en mijn maat moest op het podium komen. Daarna draaide ze zich naar mij om, en wenkte dat ik ook moest komen. Onze Thaise vriend (de eigenaar van Lucifer) kwam ons begroeten. Hij kondigde wat extra's aan en we werden eventjes in de spotlights gezet. Where are you coming from. What more are coming from holland, germany etc. Nu wist iedereen dus wie we waren.
    1620814_604522272965545_794867495_n.jpg
    De zangeres kwam ook even een praatje maken. Mijn complimentjes over kleding en zang werden uiteraard in dank afgenomen. "I come back later" en ze ging weer zingen. Onze vriend had helaas geen tijd voor ons. Eventjes handje schudden en dat was het dan. Morgen zouden we meer tijd hebben met elkaar. Helaas dus, ik moest weg maar mijn maat bleef nog twee dagen langer. Kein Problem, I will take care of you zei hij in het Duits tegen ons.

    We kregen een rondje van de zaak en gingen weer op ons plekkie staan. Vanaf nu werd het steeds weer flirten met de zangeres. Die uitdagende meid rechts naast me was aan het tongen met haar vriend. Ze keek me daarbij steeds weer in de ogen. Wij stonden onder bij het podium naast een drietal trappetjes. Deze gingen omhoog naar de bar. Zij zat aan die bar op een krukje naast haar vent. Ik kon dus zo onder het tafeltje kijken wat ze aan het doen was. Ze wreef over zijn pik. Zodra ze zag dat ik keek deed ze haar benen uit elkaar. Haar linker hand over de schouder van haar vent kroelend door zijn borsthaar. De linker hand liet ze zakken. Eventjes kneep ze in haar borsten. Daarna ging haar hand verder naar onder en streek ze over haar slipje. Ik kon bijna naar binnen kijken. Niet slecht.

    Een klopje op mijn schouder. You like my sister? vroeg de zangeres. Oeps, die had ik niet zien aankomen. Yes, she nice lady. She is hot.

    No, I am hot zei ze en liet me inderdaad voelen dat ze het warm had gekregen van haar optreden. Een seintje was voldoende en de security zorgde weer voor de bestelling. De zus kreeg ook wat en haar vriend kreeg ook nog een pilsje. Cheers. Vanuit mijn ooghoek zag ik weer wat ondeugends. Zij liet haar vingers nog eens door haar schaamlippen wandelen en stak die dan bij haar vriend in de mond. OK, zo kan ie wel weer. Ik moest mijn aandacht weer op de zangeres richten.

    We begonnen over koetjes en kalfjes, maar dat duurde haar te lang blijkbaar want binnen no time kwam het gesprek op de kleding. Of ik die leuk vond. Die had ze pas gekocht. Het was een lekker stofje en een mooie print. Ik legde mijn arm om haar heen omdat er enkele gasten langs kwamen. Nee inderdaad, ze had geen BH aan. Geen bandjes te voelen. You like vroeg ze, yes I like women without Bra zei ik. You don't need. Are you sure vroeg ze. Ze pakte mijn hand vast en sloeg die om haar heen. Stevige tietjes had ze. Eventjes knijpen ja, geen siliconen. "No silicones" meldde ik. Yes, not for long. I want them bigger.

    Wat hebben die meiden hier toch. Altijd te klein, Altijd te donkere huidskleur, Altijd de verkeerde neus. Ik begrijp dat niet. Ik kom voor een thaise meid en niet voor een thais sprekende europees uitziende meid. Maar ja, het schoonheidsbeeld van de thai is anders als dat van ons.

    Ongeveer 30 minuten zijn we nu binnen en ik sta al zij aan zij met de lead zangeres haar borsten te voelen en ook gelijk met haar zus te flirten. Mijn twee vriendinnetjes staan een beetje op de achtergrond en hun lach is een beetje verdwenen van de gezichten. Ja, sorry meiden maar er is hier zo veel te snoepen dat ik mijn aandacht moet verdelen.

    De zangeres gaat weer zingen, Haar zus mag nu wel weer voor ons op de bankjes mee swingen. Ik spring naast haar en ga achter haar staan. Hop-Hop gaat het en ze steekt haar kont steeds ver naar achteren. Ik heb een staander van jewelste. Ondertussen bewonder ik haar gigantische Tattoo. Haar hele rug is getatoeëerd. Ook haar kan ik vast pakken. Ik vraag haar vriend of die nog een pilsje wilt en als hij met de bestelling bezig is laat ik mijn handen over haar lichaam gaan. Van achteren wordt ik aan mijn ballen vastgepakt, oops foutje gaat het door mijn hoofd.

    Heey, that's my sister hoor ik de zangeres weer zeggen. She has friend. Ik draai me om, no problem I take you then.

    Oh no, I am married zegt ze en zwaait naar haar man die in de muziekgroep zit. Oeps. dat gaat mis denk ik nog. I am married to zeg ik, No problem he don't mind zegt ze weer. Sanuk Sanuk zegt ze. Oftewel vol gas lol trappen. Vips hebben een vrijbrief blijkbaar.

    We blijven zo een poos met elkaar dollen, steeds onderbroken door haar zang. We maken de hele muziekgroep teut door steeds maar rondjes te laten komen en kunnen dus niet meer stuk bij hun. Na afloop van het optreden gaat de band opruimen en de zangeres komt weer bij me staan.

    I am horney zegt ze. Wableif. Hoebedoelu. Haar vent staat verderop in te pakken en zijn wil iets met mij. Ze trekt me het podium op, wenkt haar zus en we gaan met z'n drietjes naar haar vent. I show him backstage en we verdwijnen door het zijdeurtje naast het podium.

    Daar is het een grote puinhoop. Kabels en attributen liggen er. Schoon is het er ook niet maar donker is het er wel. We gaan een klein kamertje in met een schmink tafel en spiegel. You come here zegt de zus. Ze gaat wijdbeens voor de spiegel zitten en laat haar vingers in haar mond verdwijnen. daarna nog eens langs haar schaamlippen. Ik wordt door de zangeres weer van achter beet gepakt. Haar handen verdwijnen achter mijn broekriem. Die is nu dus los. Dan verdwijnen twee handen in mijn broek. Haar zus buigt voorover om mij te kussen. Weer dat tongetje.

    Ik grijp naar haar tietjes met mijn rechter hand. Mijn linker hand grijpt naar achteren om de tietjes van de zangeres te voelen. Ja, ongeveer dezelfde maat. De zangeres is iets ouder, ik begrijp waarom ze implantaten wil. Net als haar zus dus.

    Ik wordt van achteren afgetrokken en voor mij zit een leuke meid uitdagend met de benen wijd. Ik ga op onderzoek uit en probeer uit te vinden of ze werkelijk wil. Ja, ze is heerlijk nat tussen de benen. Ik steek mijn vinger diep naar binnen en draai me om. Ik vraag de zangeres: do you smoke me?

    Ze knikt en gaat op haar hurken voor mij zitten. Ik buig me om het poesje van haar zus te bekijken. Even kijken of ze van beffen houdt. Voorzichtig schuif ik haar broekje weg en ga op zoek naar haar klitje. Een beetje lastig vinden in dat oerwoud waar oefening baart kunst dus ik was snel op het juiste plekje. Mijn specialisme. Dat kwam dus onverwacht voor haar.

    Chacka Tie hoor je regelmatig, dus ik pak het nu heel anders aan bij de Thai. Geen gekietel dus want ze stellen zich allemaal graag aan. Nee rustig aan en heel sensueel likken. Beetje zuigen o de juiste plek en voilà. Ook nu is het weer eens prijs. Ik bef de ene meid en haar zus pijpt mij.

    De zangeres heeft duidelijk moeite met haar houding. Het is ook lastig zo bij die tafel. Het bankje trekken we erbij. Daar gaat ze op liggen. Ik stap erover heen en buig me voorover op zoek naar het klitje. Na wat schuiven past het allemaal en is het zelfs comfortabel.

    Ik ga verder door met mijn poging haar een hoogtepunt te bezorgen. Dat blijft steeds een lastige opgave in Thailand. Maar na zo’n 10 minuten lukte het me haar werkelijk naar een hoogtepunt te brengen. Ze schudde zelfs zo erg dat alle potjes van de tafel rolden. Heerlijk. Ik kon nu zelfs vier van de vijf vingers met gemak in haar poes rond laten dolen.

    Ondertussen was ik nog steeds niet klaargekomen. Why you no come vroeg de zangeres. You come first zei ik tegen haar. Dat was blijkbaar niet helemaal haar bedoeling geweest. Ze had op haar zus vertrouwd en nu richtte ik mijn pijlen op haar. De zussen keken elkaar aan. You come vroeg ze ongelovig aan haar zus? Yes en ik kreeg een heerlijke kus van haar.

    Nu verwisselden ze van plaats. Zij deed haar broek ook uit. Deze keer geen haartje te bespeuren. Wel had ze twee enorme schaamlippen. Dat vind ik altijd leuk om mee te spelen. Even sappelen en ook nu weer de spanning opvoeren. Sex doe je tussen de oren. Niet daar onder. Dus het verlangen opwekken. Ze was dus helemaal niet nat. Voor haar was het dus een professioneel spelletje geweest. Waren het wel zusjes van elkaar? ik weet het niet. Ik denk het wel, maar ik zie geen enkele overeenkomst. Andere melkboer denk ik dan maar weer.

    Voorzichtig sappelen aan die lippen, van onderen wordt ik weer afgelebberd. Ze weten niet dat ik dat uren kan volhouden. Maar lekker blijft het wel. De zus heeft zich blijkbaar voorgenomen mij echt te verwennen dus speelt ze met mijn ballen en likt ze mijn kontgaatje. Af en toe verdwijnt haar tong ook daarin. Ik ben nu ook daar gewassen.

    Langzaam laat ik mijn tong naast de schaamlippen wandelen. Voorzichtig omhoog maar het clitje zorgvuldig vermijdend. Dan weer sappelen aan die lippen. Naar boven toe zodat ik met mijn mondhoek wel haar klitje aanraak. Ja, kijk, er komt beweging in haar. Ik doe het dus goed.

    Een voorzichtig likje op haar gevoeligste plekje, gelijk reactie. Een klein schokje. Heerlijk. Nog eens een beetje plagen en dan heel voorzichtig met haar clitje verder gaan. Ik verwacht ook nu weer de gebruikelijke "niet kietelen" toestanden maar dat komt gelukkig niet. Ik leg mijn tong in een rolletje en leg dat om haar clit. Een beetje zuigen en ik kijk haar in de ogen. Deze kijken me vol verbazing aan. What do you do? vraagt ze. Oh I like zeg ik.

    Heel langzaam voer ik de spanning op en begin haar nu echt te verwennen. Het is wel lastig om de rust te bewaren omdat ik van onderen steeds weer moet opletten.

    Haar poes gaat steeds verder open. Klaar om me te ontvangen. Ik kan mijn onderkaak met gemak in die gleuf steken. Ook zij wordt behoorlijk nat. Ik steek een aantal vingers in haar poes en voel eens wat rond. Ja ik voel het, ook zij heeft minstens een kindje gehad. Het is tijd voor wat vingeroefeningen en zo werk ik naar haar hoogtepunt toe.

    Ik krijg het zelf ook behoorlijk warm. Ik wordt echt heerlijk gepijpt. Deep Throats en alles wat je maar bedenken kan. Ze doet echt haar best. Ik schakel in mijn hoofd om. Ik wil haar in d'r gezicht spuiten. Met dat beeld voor ogen gaat het ook bij mij lukken. Ik zie haar vent later al een kus geven op mijn kwakkie.

    De zangeres wil dat ik steviger bef. Ze drukt mij stevig tegen haar poes aan en ik gebruik mijn hele tongoppervlak om haar te laten klaarkomen. Lukt het, nee weer niet. Nog eens op een andere manier proberen, weer bijna naar een hoogtepunt en het ebt weer weg.

    Dan besluit ik mijn vingers en de hele hand bij haar binnen te schuiven. Dat moet kunnen. Het is een behoorlijke scheur. Vier vingers had ik al maar de hele hand? Ik druk en druk. Ik houdt mijn elle boog met de andere hand vast en druk langzaam door. Ondertussen bef ik haar clitje van de bovenkant. Ze begint te stuiteren. De laatste potjes vallen op de grond zie ik en ja, ze komt klaar.

    Geil, zo'n klaar komende meid voor je. Dat ongeloof in het gezicht van haar: wat gebeurt hier?

    Ik druk mijn leuter nog verder in de mond van haar zus. Dan bedenk ik dat ik over haar gezicht en haar wilde spuiten dus op het laatste moment doe ik dat bij haar. Ja een behoorlijke klodder geil druipt over haar haren naar onder. Haar gezicht zit ook onder. De make-up is uitgelopen en ze ziet er niet meer uit.

    We lachen, fatsoeneren ons een beetje, zetten de potjes weer terug en zorgen er voor dat we weer naar buiten kunnen gaan.

    Yes, weer zo'n onmogelijk geachte opgave gerealiseerd. Mijn todo lijstje moet ik weer gaan aanvullen met nog meer zaken die ik niet voor mogelijk heb gehouden.

    Als we buiten komen kan ik nog net voorkomen dat mijn maat ervandoor gaat. Hij dacht dat ik al weer weg was. Mijn vriendinnetjes zijn ook weg. Ik kijk de twee zusjes aan en vraag of ze mee gaan naar het hotel. De zangeres kan dat niet maken tegenover haar man, maar ik weet dat ik weer eens een nachtje niet alleen zal slapen. Zij belooft 's-ochtends naar kamer 123 te komen om voor beiden de bikini te brengen. De nacht wordt dus weer goed. De ochtend wordt vermoedelijk nog beter.

    Twee zussen, Weer een OK op mijn todo-lijst.

    Ja, zo is het dus gebeurd. Om 10:00 meldt de receptie dat ik bezoek heb. Ik laat haar naar de kamer komen en we herhalen de sessie van de vorige nacht nog eens maar dan zonder omvallende potjes. Samen gaan we lekker zwemmen in een van de drie zwembaden en eten nog eens lekker Thai. Het restaurant is geweldig dus ik blijf het een fantastisch hotel voor het doel waarvoor ik hier ben. Mijn vriendinnetjes komen ook nog aan en 4 meiden nemen afscheid van mij. Shit de laatste dag, 16:00h komt de taxi en dan zit ik weer in het vliegtuig met alleen maar herinneringen als deze en de vele foto's die ik heb gemaakt.
    Laatst gewijzigd door benijsbeer; 1 maart 2014 om 17:06 Reden: foto
    Deze ijsbeer neukt nog steeds viagra-vrij ...

  4. Onderstaande 20 leden hebben benijsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 3 maart 2014),Ace2 ( 1 maart 2014),amsterdammertje (23 maart 2017),Bluebear ( 3 maart 2014),fg22 ( 4 juni 2014),gignnl ( 2 maart 2014),hallodaarbenikweer ( 1 maart 2014),hasta la pasta (28 maart 2016),kwakky90 (18 april 2016),Limburger ( 3 maart 2014),Megaboob ( 1 maart 2014),Mr Pussy ( 5 maart 2014),Nibor76 ( 1 maart 2014),nieuwkomertje ( 8 april 2014),Opa57 ( 4 maart 2014),rmjhexe ( 1 maart 2014),sneivel ( 2 maart 2014),vakantieganger24 ( 3 maart 2014),Wentelt Eefje ( 1 maart 2014),Wijze grijze ( 1 maart 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Benijsbeer voortreffelijk geil geschreven. Hulde. We verwachten natuurlijk ook nog geile foto's uit je prive porno dropbox. O:-)

  6. Onderstaande leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 juni 2014)

  7. #4
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Fantastisch stuk wat dan 2 dagen voor mijn eerste keer Pattaya gepost word. Heb er veel aan gehad!! Top, bedankt!

  8. Onderstaande 2 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    benijsbeer ( 3 maart 2014),fg22 ( 4 juni 2014)

  9. #5
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    http://www.nederlandersinudonthanicity.nl/

    Ik denk dat Ben dit ook maar eens moet lezen

  10. Onderstaande 3 leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    benijsbeer ( 3 maart 2014),fg22 ( 4 juni 2014),goldstar ( 3 maart 2014)

  11. #6
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    25 mei 2023 @ 20:07
    Locatie
    zuidelijk van Eindhoven
    Berichten
    823
    Discussies
    85
    Thanks
    422
    Thanked
    1.056 in 321 posts

    Standaard

    Dangerous. Ja. Overal opletten. dat weet ik.

    Ook de meiden kunnen kickboksen. Ik drink niet echt veel dus houdt ik alles in de gaten.

    Ik ben geen doorsnee gast. Ik weet dat, de meiden niet.

    Nooit often immer vertellen wanneer je naar huis terug gaat. Altijd met z'n drietjes of meer zijn helpt ook. Een bodyguard charteren ook. Dat kan ook een vrouwelijke zijn. Dat is nog veel leuker.

    Ik red me wel (denk ik/hoop ik) in den vreemde.

    Bedankt voor de tip.
    Deze ijsbeer neukt nog steeds viagra-vrij ...

  12. Onderstaande 2 leden hebben benijsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 juni 2014),Opa57 ( 4 maart 2014)

  13. #7
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    25 mei 2023 @ 20:07
    Locatie
    zuidelijk van Eindhoven
    Berichten
    823
    Discussies
    85
    Thanks
    422
    Thanked
    1.056 in 321 posts

    Daumen hoch Kinky ontmoeting met een Nederlandse Thai in Pattaya.

    Op veler verzoek dan toch maar wat meer details van de escapades die ik hier heb beleefd.

    Ik had een van de meiden die ik op Soi-7 heb leren kennen via Facebook aangesproken en met haar afgesproken. Ik had even vergeten dat ze nu op Soi-6 werkte, maar de mamasan kende me nog van de vorige keer en hielp me vriendelijk aan een andere meid. Ik heb uiteindelijk zelfs met twee van die meiden lol gehad, maar ik wilde mijn vriendinnetje toch weer terug zien.

    Ze heet Bar. Ze is bijna doof en kan ook niet praten. Ze heeft een gehoorapparaat dus een beetje geluid krijgt ze wel mee.

    Omdat ik bijna geen Thais spreek en zij dus ook niets kan zeggen, communiceren we met gebarentaal. Dat gaat wonderbaarlijk goed. Niet dat je hoogdravende gesprekken kunt hebben met elkaar, maar er is wel degelijk een uitwisseling van informatie.

    Zij belt me thuis minstens een keer per week op in Facebook of via skype. Vooral 's-ochtends vroeg wil ze wel eens bellen. Voor haar is het namiddag. Hier is het dan 10:00 uur. Het heeft wel wat om dan weer eens herinneringen op te halen. Ik kan dat met haar op de zaak rustig doen. Er komt toch geen geluid bij te pas. Ze is steeds bereid wat van de omgeving te tonen en zo blijf ik zeer betrokken bij het wel en we van Pattaya.

    Dus vanwege haar trouwe acties heb ik weer met de hand over mijn hart gestreken en ben weer met haar uit geweest. Ze weet hoe ik ben en vindt het niet erg als ik met andere meiden aan het stoeien ben. Ze weet dat ik met haar de nacht ga doorbrengen en daarna in de ochtend lekker ga zwemmen in een van de vele zwembaden van het hotel.

    Ik vind het wel belangrijk om een stukje zekerheid te hebben dat ik niet alleen slaap. Ik wil ook echt dat de meid tot aan de middag blijft. Ik heb een aantal keren moeten ontdekken dat ik wordt wakker geschud door een geheel aangeklede dame die me vertelt dat ze perse weg moet. Ik heb dan misschien 2x seks met haar gehad, en dat vind ik te weinig. In de ochtend is het wel zo lekker, en na het zwemmen wil ik ook nog wel een keertje. Als beloning krijgt ze dan ook een luxe ontbijt.

    Dus mijn 'Bar' komt mee. Ze heeft het op soi-6 goed naar haar zin en ze krijgt goed betaald. Veel meer als op soi-7. Ze vind 2000 Baht dik betaald. Dat vind ik ook meer dan genoeg dus past het bij mij. Ze heeft ook geen kindje waarvoor ze naar huis moet of zo. Dwz. ze blijft lekker liggen.

    Als ik dan met Bar een bar (ik bedoel dus een ander cafe/hoerentent) binnen loop blijven in eerste instantie de andere meiden op afstand. Toch wordt ik door haar aangemoedigd om met andere meiden te stoeien. Ze vindt dat niet heel erg. Ze heeft me liever voor zichzelf natuurlijk, maar toch 'mag' ik van haar. Ze spot ook de typetjes eruit die ik ook wel leuk vind en moedigt me dan aan. Ongelooflijk. Een van haar collega's uit de bar waar ze werkt heb ik ook al een paar keer op de kamer gehad. Ze weet dat en probeert ons steeds weer te koppelen. Helaas voor mij was die andere meid die week 'getrouwd' met een gozer die het niet kon verkroppen als ik haar aankeek. Gelijk een argwanend gezicht.

    Ik stapte op de meid af die naast hun zat. Dat bleek een Nederlandse toeriste te zijn. Ze zat er te wachten totdat haar vriend/man verscheen. Die zou de volgende dag komen. Hmm. Een Nederlandse/Thaise meid oppikken in de bar? Verleidelijk. We konden tenminste uitgebreid praten. Ze bleek uit Eindhoven te komen, getrouwd en vier kinderen. Ze was er voor haar familie gekomen. Een bruiloft. Morgen zou haar man ook komen en dan was alles weer normaal.

    Wat ze nu helemaal op Soi-6 moest heb ik maar niet nagevraagd. Ik vermoed dat die Nederlander haar ooit eens hier heeft opgepikt.

    Ik was in een royale bui en spendeerde haar op een drankje. Mijn vriendin ook en die ene waar ik een oogje op had ook. Die gast keek weer vuil, maar was blij met het pilsje wat ik ook voor hem besteld had. Ik zei dat ik haar zo leuk vond omdat ze oranje aan had. De kleur van 'ons' Nederlanders. Hij vond het toen OK. Hij moest eens weten.

    We hebben zo een hele tijd bijgepraat en ik bleef de meiden om me heen met Tequila vol gieten. Die Nederlandse meid werd steeds lolliger. Mijn vriendin ook en mijn 'oranje' vriendinnetje eveneens. Ik kreeg zelf ook de nodige pilsjes van haar vriend terug dus het zat wel goed.

    Na een poosje wilde ze een potje pool spelen. Dat is echt een volkssport. Ik ben daar niet goed in, maar de hoeveelheid drank hielp om mijzelf ervan te overtuigen dat ik die meiden wel kon verslaan. Ik deed dus drie rondjes Pool en heb dus met beide meiden een potje staan te biljarten. Ik vind dat altijd een geil gezicht. Die meid met haar kont naar achter en dan proberen die bal te raken. Nog leuker is het als ze ver voorover moet leunen en je zo tussen haar borsten door moet kijken. Ze weten dat allemaal en dagen je dan ook steeds met hun lichaamstaal uit. Ze zijn helemaal niet schuw of terughoudend. Ze doen gewoon lekker stoeien, deze keer niet met je pik maar met je hoofd.

    Ik moest even pissen. Dat gaat daar in een hoekje. Allemaal kunstbladeren en daar sta je dan tussen dat oerwoud. Ik had 'm er maar net uitgehaald toen ik van achteren werd beetgepakt. Het was mijn 'oranje' vriendinnetje. Sorry, My friend is here the whole week. He is a good customer. Ik snapte het. Ze begeleidde mijn hand naar haar poesje en zo stond ik te pissen met mijn vingers in haar gleufje. Dat soort massages vind ik wel prettig. Ze was ook nat. Ik kneep nog eens in die heerlijke billen van haar en draaide me om naar haar toe. Ze ging door haar knieen en nam mijn leuter in haar mond. Ze pijpte me totdat ik hard was. Ik pakte haar vast en we gingen de andere toilet binnen. De meiden wc. Daar was meer plaats voor wat ik wilde gaan doen.

    Ik deed de deur op slot en ze zat al op de hurken. Weer werd ik gepijpt en toen ik hard genoeg was keek ze me aan. You have condom? Ja, ze wist het nog. Ik heb zo'n buidel tas en daar bewaar ik dat soort dingen. Het condoom werd er behendig omheen gedaan en ze bukte zich voorover zodat ik haar van achteren kon nemen.

    Normaal gaat het bij mij niet zo vlug, maar het voorwerk en dat geile tijdens het biljarten hadden de schakelaar in mijn hoofd al omgezet en op spuiten gezet. Het duurde dan ook niet lang en ik spoot mijn lading af.

    Daarna veegde ze me schoon en zei dat ik even moest wachten. Anders zou haar klant argwaan kunnen krijgen.

    Ze verdween weer naar de biljart tafel en we speelden weer verder alsof er niets was gebeurd. De pretoogjes gaven aan dat ze zoiets kinky wel leuk gevonden had.

    Mijn eigen vriendin Bar had het uiteraard wel gemerkt en zei dat ik voorzichtig moest doen. Blijkbaar was die gast snel aangebrand want ze ging met haar vinger over haar keel. Ok, voorzichtig dus.

    Ik heb dus nog een hele poos met die Nederlandse dame en mijn vriendin de avond doorgebracht. Beide heb ik vol laten lopen met alcohol.

    Tegen sluitingstijd werd het tijd om naar het hotel te gaan. Die Nederlandse bleek ook bij ons in de buurt in het hotel te zitten en we zijn dus gezamenlijk richting Soi-2 gelopen. Ikzelf was nog niet echt dronken maar mijn twee vriendinnetjes wel. We liepen dus arm in arm naar het hotel. Ik dacht er niet meer aan (bewust) om die Nederlandse meid af te zetten bij haar eigen hotel. zo kwam ik dus met twee meiden aan bij de receptie. De nachtportier kent mij ondertussen en maakte er geen probleem van. De ID van mijn vriendinnetje werd aangenomen en mijn Nederlandse vriendin zou naar haar eigen hotelkamer wandelen. Ze moest echter naar de WC. Geen probleem dus we liepen maar naar mijn kamer omdat die dichterbij was als de WC's van het hotel.

    Ik opende de deur en liep met de meiden naar binnen. Mijn vriendin legde ik op het bed. De andere kwam er ook naast zitten. Ik ging weer naast haar zitten. Ze zakte ook weg maar bleef toch beter bij bewustzijn als mijn vriendin. Ja, ondanks haar leeftijd was ze leuk. Niet mooi of zo, maar leuk. Het was wel weer kinky. Wetende dat ze morgen met haar man herenigd zou zijn zat ze met mij, een wildvreemde man, op een vreemde hotelkamer. Ik sloeg mijn arm om haar heen en keek haar aan. Ze keek mij weer aan en glimlachte. Mijn handen voelden haar BH bandjes.

    Vind jij ook dat ik grotere borsten moet hebben vroeg ze ineens. He, wablief. Ik keek haar aan en zei dat ik dat niet kon beoordelen. Ik voelde eens voorzichtig. Je hebt al siliconen zei ik. Ik bedoelde de push-up BH van haar die behoorlijk opgevuld was. 'Mijn man wil dat' zei ze. Ik liet mijn handen onder haar BH glijden. Ja toch een stevige cub-grootte maar inderdaad een beetje slappe was. Ze draaide zich op haar buik en probeerde haar jurk te openen. Daar kon ik mee helpen. Ik maakte haar BH ook gelijk los.

    Ondertussen was mijn vriendin ook weer iets bijgekomen en ik zei dat ze zich ook moest uitkleden. Dat deed ze dan ook min of meer. Zo zat ik dus tussen twee half naakte meiden op bed. Beide lagen op de rug en ik speelde wat met de borsten van die twee. Bar had hangtieten, mijn nieuwe Nederlandse vriendin ook. Zij had wel veel grotere tepels als mijn Bar. Een voorzichtig likje kon geen kwaad dacht ik zo en speelde wat met haar tepels. Die stonden gelijk als twee speerpunten recht overeind. Ze was hot.

    Ik bleef me hier een hele poos op concentreren. Ik liet mijn vingers ook spelen. Ik liet haar aan mijn vingers likken en liet die dan over haar borsten gaan. Daarna nog eens en liet die dan tussen haar benen glijden. Oh wat was ze heerlijk nat. Even zoeken naar haar clitje en dan weer de vingers laten spelen. Vingers in de spleet. Vingers in haar mond. Vingers in mijn mond. vingers in haar poes. Opeens pakte ze mijn hoofd vast en dirigeerde mij tussen haar dijen.

    Ik schoof haar hoger het bed op. De hele tijd op de knieën zitten is niets voor mij. Ik schoof haar jurk nu helemaal aan de kant en daar lag ze dan met haar benen wijd. Daarnaast lag mijn bar. Inmiddels ook half ontkleed. Ik trok haar slipje ook uit en zo had ik dus die twee meiden naast me liggen. Ik voelde eens bij Bar. Die was nog niet nat. Die lag bijna te pitten. Links de Nederlandse poes. Rechts mijn Bar. Een, twee, drie vingers in elke kut. toch wel leuk.

    Ik concentreerde me weer op de Nederlandse vriendin en keek of ze ook gelikt wilde worden. Ik herinnerde me echter dat ze moest pissen dus ik bedacht me. Wellicht zou ze alles nat maken. Dat was niet zo handig. Ik wist ook niet waar ze allemaal geweest was. Zuiverheid, dat is belangrijk.

    Ik vroeg of het niet beter was als we eerst naar de badkamer gingen. Dat vond ze goed.

    Ik begeleidde haar naar de badkamer en hielp haar over de bad rand. Ik draaide aan de kraan en kon nog maar net voorkomen dat ze onderuit ging. Ik liet het water even stromen en kleedde me ook snel uit. Ik moest voorkomen dat mijn kleren ook kletsnat zouden worden. Ik zette haar dus weer rechtop onder de douche en spoelde haar af. Dat vind ik altijd leuk om te doen. Dat lukt je in clubs meestal niet. De dames komen maar zelden bij je onder de douch staan. Er gingen dus weer de nodige erotische alarmbelletjes rinkelen en ik kreeg een geweldige staander.

    Met wat douchegel maakte ik haar schoon. Ik wreef bewust wat harder over haar buik. Moest je niet pissen vroeg ik. Ja heel erg. Laat maar lopen, dat vind ik geil.

    Ze keek me aan. Ik wreef nog eens wat steviger over haar buik. Ik bukte me en zette de sproeier uit door over te schakelen op de kraan. Ze stond naast en over me. Ik keek zo haar poesje in. Ik bleef gehurkt zitten en wreef weer over haar buik. Langzaam kwam er een straaltje uit haar. Ze durfde niet. Laat maar lopen zei ik weer en drukte nog eens stevig op haar buik. En ja, daar kwam een straal gele pis uit haar poes. Ik speelde met de straal over mijn handen en liet mijn vingers verdwijnen in haar poes. Apart gevoel, zo'n warme straal en dan mijn vingers in haar poes.

    Ik kon niet voorkomen dat ik weer geil werd. Ik had nu echt een behoorlijke paal gekregen. ik moest nu neuken.

    Blijkbaar ging dat haar echter te ver. Misschien had ik de boog ook overspannen. Spelen ja, maar meer zat er niet meer in. Ze was blijkbaar weer een beetje bijgekomen en wilde naar haar eigen hotel. Schuldgevoel of was ik te kinky geweest. Ik vrees het wel. Shit, had ik maar etc. dat ging er allemaal door mijn hoofd.

    Ach ze had een geile show gegeven, we hadden beide lol gehad en ik had nog mijn 'reserve' meid in bed liggen.

    We namen dus afscheid en ze ging naar haar eigen hotel terug.

    Ik vreesde al dat dat alles zou zijn, want ik had nog steeds niets gedaan. Ik draaide me dus om naar mijn 'Bar'. Die had van dat alles niets mee gekregen en liet zich gewillig kussen en verwennen. Ik probeerde hetzelfde nog eens en nam haar mee naar de badkamer. Ze moest ook schoon zijn voordat we aan de seks zouden beginnen.

    Ook haar zeepte ik in. Ze begreep echter niet wat ik wilde. Ik zelf moest ook al langer naar de WC maar met een stijve leuter is dat tamelijk lastig. Ik richtte mijn leuter op haar maar er gebeurde weinig. Ze zakte ook steeds weer weg dus draaide ik haar maar om. Zo kon ze zich aan de kraan vasthouden en kon ik met haar kont spelen. Ik keek of ik over haar heen kon pissen. Helaas dat lukte ook niet. Een paar druppeltjes. Ik moest ontspannen. Dan ging dat wel lukken.

    Bar wilde nu geneukt worden. Ze trok me naar zich toe en wilde genomen worden. Shit zonder condoom? beter niet. Ik wilde snel een condoom bezorgen, maar daar ging ze weer bijna onderuit. Die shampoo maakte het bad behoorlijk glad.

    Ik had haar dus weer bij d'r kont vast en stond af te wegen wat ik moest doen. Bar was echter ervan overtuigd dat ik nu een nummertje moest maken en stak haar kont naar achteren en trok me naar zich toe. Ik wilde me ertoe verleiden 'm erin te steken. Ah, wat een lekker strak kutje, toch maar niet. Spontaan ontspande mijn leuter hierdoor. Met wie had ze voorheen seks gehad, beter niet doen.

    De aandrang om te pissen werd echter steeds groter. Ik dacht: waarom ook niet, wat die andere meid kan, moet ik ook kunnen.

    Ik perste en nu kwam er een straatjel pis over haar kontje. Wow dat is geil.

    Ik was de hele avond pas een enkele keer naar het toilet geweest dus had ik een behoorlijke lading die ik nu over haar heen kon laten liet kletteren. Ik ontspande en liet alles lopen. Dat was een geil gezicht.

    Daarna spoelde ik ons beiden af en ik droeg haar naar het bed.
    Daar kwam ze weer bij haar positieven en we hebben heerlijke seks gehad met elkaar.

    Enkele Foto's op speciaal verzoek.
    0Foto 30.04.13 20 49 28.jpg0SAM_3146.JPG0SAM_3005.JPG0SAM_0728.JPG0SAM_0306.JPG0SAM_0150.jpg0SAM_0092.JPG0SAM_0062.jpg0SAM_0010.jpg0SAM_3160.JPG
    Deze ijsbeer neukt nog steeds viagra-vrij ...

  14. Onderstaande 13 leden hebben benijsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 maart 2014),fg22 ( 4 juni 2014),Fons (14 maart 2014),gignnl ( 6 maart 2014),goldstar ( 5 maart 2014),hallodaarbenikweer ( 5 maart 2014),hansdordt ( 5 maart 2014),KevinK ( 5 maart 2014),Limburger ( 5 maart 2014),Nibor76 ( 5 maart 2014),Opa57 ( 5 maart 2014),pietr21 (17 maart 2014),Wijze grijze ( 5 maart 2014)

  15. #8
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Bedankt voor het uitgebreide verslag, alvast handig als hoerenlopen straks is verboden in Europa dankzij de EU en de feministische lobby.

  16. Onderstaande 2 leden hebben Limburger bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 juni 2014),Opa57 ( 5 maart 2014)

  17. #9
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    25 mei 2023 @ 20:07
    Locatie
    zuidelijk van Eindhoven
    Berichten
    823
    Discussies
    85
    Thanks
    422
    Thanked
    1.056 in 321 posts

    Standaard

    Ja, de retourvlucht kan al voor zo'n EUR 600. Hotel/overnachtingen voor een week: ca. EUR 300 of minder. De rest: up to you.
    Laten we hopen dat Europa geen USA wordt. Daar heb ik in de bar al eens bijna problemen gekregen. Het zijn niet alleen de feministen maar ook de godsdienst maniakken die ons de nek om doen. Behalve de politieke thema's zijn dit ook zaken waar we rekening mee moeten houden bij de volgende EU stemronde.
    Deze ijsbeer neukt nog steeds viagra-vrij ...

  18. Onderstaande leden hebben benijsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 juni 2014)

  19. #10
    Geregistreerd
    8 mei 2014
    Last Online
    5 mei 2016 @ 10:44
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    23
    Thanked
    15 in 8 posts

    Standaard

    Vraagje, is daar in Pataya kamagra en afgeleide produkten verkrijgbaar ? Niet dat ik impotent ben maar met de nodige alcohol in je lijf kan dat wel eens problemen geven !
    Best zelf meebrengen van het thuisland of daar verkrijgbaar en betrouwbaar ???

  20. Onderstaande 2 leden hebben dirk702 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 juni 2014),Opa57 ( 4 juni 2014)

  21. #11
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Ja. Met wat discretie over the counter te verkrijgen bij een pharmacy in Pattaya hoor. Wacht even tot het rustig is. Zou zelf bij een pharmacy halen ipv van iemand op straat. Mocht het niet goed zijn weet je in ieder geval waar je verhaal kan halen. Zover ik weet bestaat er nog geen Marquis test voor sildenafil, dus het blijft oppassen :( Mocht je een stijve kaak ipv van een stijve pik krijgen, zou ik maar een dame mee nemen om te knuffelen

  22. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    dirk702 ( 4 juni 2014)

  23. #12
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirk702 Bekijk bericht
    Vraagje, is daar in Pataya kamagra en afgeleide produkten verkrijgbaar ? Niet dat ik impotent ben maar met de nodige alcohol in je lijf kan dat wel eens problemen geven !
    Best zelf meebrengen van het thuisland of daar verkrijgbaar en betrouwbaar ???

    ja dat is in pattaya te verkrijgen in de apotheek. Daar kijken ze helemaal niet van op.

    In pattaya op second road tussen soi 11 en soi 12 ligt richting 3rd road een straat met een bierbar complex. die straat in richting 3rd road liggen hotels als LK renessance en Areca.

    aan de ingang van die straat vindt je kiss food.

    op google maps : https://www.google.be/maps/@12.93104...kg!2e0!6m1!1e1




    blijf op second road, ga die straat voorbij , wandel aan de kant van het bierbar complex richting soi 12 ( riching walkingstreet) een 100 tot 200 meter.

    Daar is een apotheek die kamagra jelly verkoopt.

    niet deze : https://www.google.be/maps/@12.93082...KQ!2e0!6m1!1e1

    aan het bierbar complex zelf , maar

    deze : https://www.google.be/maps/@12.93036...Pw!2e0!6m1!1e1

    naast timbar net voorbij soi 14 ( zijstraat 14) tegenover soi 12

    draai een beetje in google maps om de buurt te zien.



    Ze hebben ook Apcalis jelly ( de gel variant van cialis).
    Of ze de pilletjes variant hebben weet ik niet.

    het is enige tijd geleden maar in 2012 was de prijs 1800 bath voor apcalis en 1500 voor kamagra jelly voor een doos van 50 jellys
    Als je gewoon binnen loopt en er achter vraagt beginnen ze met een hogere prijs. is die erg veel hoger zeg gewoon de laatste keer heb ik het aan bovenstaande prijzen gehad, zijn die zoveel opgeslagen ?

    Ik verwacht dat de prijs nu iets rond de 1800 tot 2000 bath mag zijn voor een doos van 50 stuks kamagra gelly. Zeker niet meer.

    de overschot kan je mee naar huis brengen, maar breng geen 10 dozen mee voor de verkoop, import in Europa is nl niet toegestaan en in het geval de douane je wil controleren bij terugkomst, zorg dat je zakjes een beetje verstopt in je reisapotheek zit. ik stop ze meestal in een leeg doosje hoodpijnpilletjes of lege 12 pack condoom doosje, die ik opvul met de overschot aan jelly's

    Laat ze zeker niet in de originele doos zitten, dat valt zo op.

    En ja in de apotheek geven ze je een discrete bruine zak om je kamagra's in te stoppen op weg naar je hotel.

  24. Onderstaande 3 leden hebben dupke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (11 juni 2014),dirk702 ( 8 juni 2014),fg22 (22 juni 2014)

  25. #13
    Geregistreerd
    8 mei 2014
    Last Online
    5 mei 2016 @ 10:44
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    23
    Thanked
    15 in 8 posts

    Standaard

    Bedankt beren voor het uitgebreide antwoord op mijn vraagje !!

  26. Onderstaande leden hebben dirk702 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (22 juni 2014)

  27. #14
    Geregistreerd
    8 mei 2014
    Last Online
    5 mei 2016 @ 10:44
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    23
    Thanked
    15 in 8 posts

    Standaard

    Ik heb een goede site gevonden over Pattaya, met info over nachtleven, clubs, bezienswaardigheden, waar je op moet letten bij het wandelen gaan enz,,, http://www.lovepattayathailand.com/ een aanrader !!

  28. Onderstaande 3 leden hebben dirk702 bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (29 juli 2014),Mr Pussy (29 juli 2014),Pietjepik (29 juli 2014)

  29. #15
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirk702 Bekijk bericht
    Ik heb een goede site gevonden over Pattaya, met info over nachtleven, clubs, bezienswaardigheden, waar je op moet letten bij het wandelen gaan enz,,, http://www.lovepattayathailand.com/ een aanrader !!
    Thanks. Ben je inmiddels al geweest of niet ?

  30. #16
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    25 mei 2023 @ 20:07
    Locatie
    zuidelijk van Eindhoven
    Berichten
    823
    Discussies
    85
    Thanks
    422
    Thanked
    1.056 in 321 posts

    Standaard

    Hoi aamu

    Pattaya voor de vijfde keer dit jaar.. nog niet maar staat wel weer op de planning. Ik 'moet' van de meiden weer snel terug komen vinden ze. Mijn financiële zaken moet ik eerst weer op orde krijgen dus nog even pas op de plaats. Zoals het er nu weer uitziet ergens midden september als de tickets niet meer zo duur zijn.
    Deze ijsbeer neukt nog steeds viagra-vrij ...

  31. Onderstaande leden hebben benijsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 8 augustus 2014)

  32. #17
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Klinkt goed. Voor mij zal het pas weer ergens november zijn gok ik ...

  33. #18
    Geregistreerd
    18 augustus 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 12:47
    Berichten
    51
    Discussies
    0
    Thanks
    123
    Thanked
    35 in 13 posts

    Standaard

    Oops Pattaya gangers, KLM wereld deals

  34. #19
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    17 april 2024 @ 16:29
    Berichten
    69
    Discussies
    11
    Thanks
    11
    Thanked
    54 in 24 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPtoo Bekijk bericht
    Oops Pattaya gangers, KLM wereld deals
    OP skyscanner nu deals rond de 500 euro!!!!

    Ben net terug van een jaartje Thailand, maar Pattaya Soi Buakhao zijn degelijke hotels voor 500 bath (12 euro per nacht), nieuwe kamers met flatscreen, airco etc.

  35. Onderstaande 2 leden hebben clubber86 bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 5 september 2014),Mr Pussy ( 5 september 2014)

  36. #20
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    17 april 2024 @ 16:29
    Berichten
    69
    Discussies
    11
    Thanks
    11
    Thanked
    54 in 24 posts

    Standaard

    TIP: iedereen weet het natuurlijk al wel, maar bij deze wil ik jullie er nog even graag op wijzen dat je ver van drugs vandaan moet blijven in Thailand. Afgelopen maand is er weer een Engelse jongen opgepakt van 25 jaar en moet 30 jaar zitten of uitkopen voor 3 tot 7 miljoen bath (start bij 72.000 euro)

  37. #21
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 10:29
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Ik ben hier nu voor 522,- met een korte overstap in Helsinki. En goede aankomst/vertrektijden. Ook belangrijk.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  38. Onderstaande 3 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 5 september 2014),clubber86 ( 5 september 2014),Mr Pussy ( 5 september 2014)

  39. #22
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    17 april 2024 @ 16:29
    Berichten
    69
    Discussies
    11
    Thanks
    11
    Thanked
    54 in 24 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Ik ben hier nu voor 522,- met een korte overstap in Helsinki. En goede aankomst/vertrektijden. Ook belangrijk.
    Het is nu erg tam in Pattaya en verschillende dames reizen terug naar hun dorpje van herkomst. En ladyboys steeds meer mensen lastig vallen/ beroven door slechte verdiensten. Het laagseizoen loopt ten einde en het zal snel aantrekken, maar Pattaya is niet meer wat het ooit is geweest. Alhoewel er wordt flink verbouwd, zo is beachroad helemaal vernieuwd.

  40. #23
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clubber86 Bekijk bericht
    OP skyscanner nu deals rond de 500 euro!!!!

    Ben net terug van een jaartje Thailand, maar Pattaya Soi Buakhao zijn degelijke hotels voor 500 bath (12 euro per nacht), nieuwe kamers met flatscreen, airco etc.
    Ik lees graag hoe je een jaartje Thailand beleefd heb ...

  41. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 5 september 2014)

  42. #24
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    17 april 2024 @ 16:29
    Berichten
    69
    Discussies
    11
    Thanks
    11
    Thanked
    54 in 24 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Ik lees graag hoe je een jaartje Thailand beleefd heb ...
    Wat wil je graag weten? Er zijn zoveel leuke en gekke dingen die je daar meemaakt

  43. Onderstaande leden hebben clubber86 bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 5 september 2014)

  44. #25
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Ik kan me dat zo voorstellen. Moeilijk om te beginnen, lijkt me.

    Dit topic heet "Pattaya in Thailand. Voor mij de ultieme sex ervaring". Wat vind je daarvan? Ben je het daarmee eens? Heb je daar ook vertoefd? Lang vertoefd, of slechts sporadisch bezocht? Wat zal je voor altijd mee dragen van hetgeen wat je daar heb beleefd? Hoe heeft het je veranderd? Op welke manier kijk je anders tegen het land aan dan ten opzicht toen je er voor het eerst kwam. Dat zijn wel zaken die ik zelf interessant vind. En wellicht velen met mij ...

  45. Onderstaande 3 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    clubber86 ( 6 september 2014),Mr Pussy ( 6 september 2014),Snor ( 5 september 2014)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.

Babylon 468*60