Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Asia (PW)

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Asia (PW)

    Asia is een poolse en werkzaam in PSW. Verder info zal volgen zodra ik weer contact heb met The Big Boss.
    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2018 @ 09:26
    Berichten
    119
    Discussies
    17
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard Asia 21-09-2005

    Gisteravond wederom een heerlijke GFE gehad. In één woord waanzinnig.
    Op aanraden van Frank, één van de eigenaren van PSW, gekozen voor Asia. Volgens hem zou ze een goede service geven. En dat heb ik geweten.
    We hadden gedurende de avond regelmatig oogkontakt, maar aangezien ze konstant met iemand aan het praten was, liet ik haar maar praten met deze persoon. Het duurde een lange tijd, maar het was het wachten meer dan waard.
    Op de kamer begon ze eerst even gezellig te praten, daarna lekker en lang zoenen. Junior werd ook gezoend en dat liet hem zeker niet koud. Lekker lang, nat en heerlijk pijpe. Een echt natuurtalent, die je laat genieten.
    Na zo een kwartier te hebben genoten van haar mond en tongetje, haar poesje eens goed nat gemaakt en dat was in no time gebeurt. Snel het condoompje erom heen en in verschilllende posities geneukt. Lekker heftig geneukt en ten slotte heerlijk in haar klaargekomen.
    Een superevaring gehad met haar.
    Vandaag is ze weer terug naar Polen en over een week of twee is ze weer terug.
    Kan niet wachten tot ze terug is....

    F

  3. #3
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2018 @ 09:26
    Berichten
    119
    Discussies
    17
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Haarkleur/-lengte : blond
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : slank cup b
    Nationaliteit/Taal : Poolse/Duits
    Leeftijd : 29
    Tatoeages/Piercings :dolfijntje op haar borst
    Service: PZC, NMC, FT, beffen, vingeren, tongzoenen
    Tijdsduur: 35 minuten
    Prijs : 50 euro

    Gisteren als afsluiting van mijn avondje Parksauna de kamer gedeeld met mijn Favoriet Asia. Deze 29 jarige blonde Poolse is een lieve meid, die je echt heerlijk verwent en je ook complimentjes geeft.
    Op de kamer begon ze met heerlijk zoenen en daarna richting junior om hem heerlijk te verwennen. Na dit orale feest, het condoom omgedaan en in verschillende posities het innerlijke van Asia gevonden.
    Tot slot afgemaakt met een heerlijke FT, waarbij alles gewoon in haar mondje verdween.
    Het blijft genieten met deze meid en ik baal dat ik de komende weken veel te weinig tijd heb, om weer terug te gaan.

    F
    Laatst gewijzigd door The Big Boss; 22 november 2005 om 20:28

  4. #4
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2018 @ 09:26
    Berichten
    119
    Discussies
    17
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Eindelijk weer eens in PSW geweest, terwijl Asia aanwezig was. Dus met haar naar de kamer gegaan, zoals wel te voorspellen was.
    Daar aangekomen een heerlijk pijpbeurt gekregen en haar daarna echt laten genieten van een goede vrijpartij. Dit was de allerbeste, die ik met haar mocht meemaken. Heerlijk meeneukend, zelf intens genietend. Een fantastische driekwartier.
    Ze baalde alleen dat ze een orgasme had gehad, want nu had ze geen zin meer in sex. Tja en dat is toch vervelend als dat je werk is... :D
    Het herhalingsgevaar is nog groter als vorige keer, maar het genot ook.

    F

  5. #5
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Asia

    Na Nici ter afkoeling naar de sauna, even in gezelschap van Martina, de mooie thekefrau, spijtig genoeg zonder meer. Bij terugkomst in de bar zit Asia naast Nici, effe tweemaal kijken, beiden in hetzelfde visnetjurkje gehuld. Al snel met Asia aan de praat, heeft een mooi en lief gezicht en komt sympathiek over. Ze gaat liever niet naar de kino en ook de ruimte naast de bar kan haar niet bekoren, maar ze stelt wel vrij vlug de sleutelvraag. Terug naar kamer 6, waar de opwarming goed begint, maar na een intens orgasme herinnert Asia zich plotseling een afspraak te hebben. Oorspronkelijk voorzien voor een gans uur, is twintig minuten te weinig om af te maken wat goed begon, uiteindelijk het halfuurtje toch nog volgemaakt. Later op de dag is Asia niet meer naar de kamer geweest. Op basis van de eerdere lovende recencies is dit niet haar stijl, dus laten we het er maar op houden dat zij haar dag niet had. Volgende keer wellicht beter …

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juni 2007 om 22:27

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.

FKK Artemis 468*60