Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 30

Discussie: Naomi (Ghanese)

  1. #1
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard Naomi (Ghanese)

    Haarkleur/-lengte : zwart/ tot op de schouder
    Lengte dame : 1,70
    Postuur/Cupmaat : slank / B -cup (iets hangend)
    Nationaliteit/Taal : Ghananees / engels
    Leeftijd : begin 30
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: PZC, NMC, beffen, beperkt vingeren
    Voordelen: GFE
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 60 minuten
    Prijs :100 €
    Extra’s bij het bezoek:

    Ik liet ze toe me in de kino te versieren wat ze zeer sensueel aan boord legde. Tijdens mijn ontdekkingstocht had ik boven een kamer met SM installatie gevonden en stelde haar een lichte SM sessie voor. Ze vroeg hoe ver ik wilde gaan en toen ze hoorde dat het mijn eerste maal zou zijn en ik absoluut pijn wilde mijden, trokken we naar boven. Veel spullen waren niet aanwezig alleen een SM kruis, een bok en een soort rubberen cricket pallet. Op de kamer aangekomen ging ze eerst douchen en toen ze terug binnenkwam nodigde ze me uit om aan het kruis te gaan staan en begon ze me vast te binden. Toen bleek dat de 2de polsriem stuk was heb ik maar de ketting vastgenomen en gedaan alsof. Ik moest mijn benen spreiden en zij ging door de knieën en begon me te pijpen waarbij ze regelmatig, zacht, met haar vingers tegen mijn harde knots tikde. Toen nam ze het cricketpallet en we ontdekten samen dat je daar niet zacht mee kon slaan. Ze hebben de SM sessie dan maar afgebroken en zijn aan een superlekkere GFE begonnen waarbij ze me vroeg om haar klaar te likken. Op één keer had ze wel gerekend maar toen ik haar 20 minutenlang befte en zij het 3de orgasme kreeg vond ze wel dat het mijn beurt was. Ze pijpt zacht, nat en soms heel diep. Ik kon dit wel appreciëren en liet haar rustig haar gang gaan. Eigenlijk wilde ik in haar mondje komen maar ook neuken. Dus condoom errond en zij bovenop. Ze rijdt lekker maar ook niet meer dan dat. Toen ik haar zachte, iets hangende, naturelle boezem streelde en haar tepels zoog, verhoogde ze het tempo en kwamen we al zoenend samen klaar.
    " A dirty mind is a joy forever"

  2. Onderstaande 3 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 (22 februari 2014),Flurkman (11 maart 2014),Opa57 (27 mei 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    26 april 2024 @ 13:06
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    154
    Discussies
    0
    Thanks
    626
    Thanked
    131 in 60 posts

    Standaard

    Gisteren mee op de kamer geweest prima sessie heerlijk vermaakt.

  4. #3
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard

    Gisteren was ik voor het eerst na velen maanden weer eens in Marisol. Ik trof een heel regiment Roemeense meiden aan, de meeste daarvan vond ik echt niet zo bijzonder. Wel had ik een superfijne sessie van een uur met Naomi. Ze ging er voor de volle 100% voor, wat een inzet, wat een toewijding! Heerlijk pijpen, mijn ballen werden door haar tong grondig onder handen genomen, lekker tongzoenen, alles in een heel gemoedelijk tempo. Nadat ik haar lang gelikt had in standje 69, vroeg ik: haar "Zullen we nu wat anders gaan doen?". Antwoordt zei: "Nee hoor, je moet beslist nog even 5 minuutjes doorgaan met likken, je doet het zo lekker!". Kijk, dat vind ik nou echt leuk om te horen, dus ik voldeed graag aan haar verzoek. Ze is misschien geen grote schoonheid, deze Afrikaanse, maar het herhalingsgevaar bij haar is heel groot.

  5. Onderstaande leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

    savesexer (16 juni 2014)

  6. #4
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:02
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.276
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.750 in 2.242 posts

    Standaard

    Ik loop naar de uitgang van de kino maar ik hoor snelle stappen achter me en bij de uitgang heeft ze me in de houdgreep👀 en vraagt 👄ze lachend mijn naam.Zij stelt zich voor als NAOMI van GHANA en ze komt op mij heel vrolijk en sympathiek over.

    We gaan op een bankje in de kino zitten en ze komt tegen me aan zitten zonder echt opdringerig te zijn.Haar handen verkennen mijn lichaam en ik heb spoorslags een stijve van hier tot Tokyo.
    Ik op mijn beurt keur ook haar body en het voelt goed strak aan overal en ze vertelt dat ze 26 is.Zou zo kunnen maar donkere vrouwen kunnen er heel lang jong uitzien tot op middelbare leeftijd toe en dat maakt het ook zo aantrekkelijk.Haar hand heeft inmiddels Robbies stijve bereikt en ze voelt Hoe glad mijn ballen zijn en ze roept uit "OLALAA I LOVE THAT SO MUTCH !"
    Voordat ik iets kan zeggen legt iemand achter mij een hand op mijn schouder en zegt "Wat spook jij daar uit ?"ik draai me om en kijk in het lachende gezicht van BADSLIPPERS.We schudden de handen en hij maakt dat hij weg komt.
    Ik laat haar een sleutel halen en wij betrekken de dichtstbijzijnde kamer namelijk kamer 15.Een mega grote kamer waar drie grote bedden naast elkaar staan.We gaan op het middelste bed liggen en eerst knuffelen en zoenen wel wat.Dan masseert ze me eerst en ik krijg een heel goede rug massage van haar en ook mijn onder rug word niet vergeten en wat ze ook heel lekker doet is het plagerig teasen en ze gaat regelmatig met haar hand onder mijn ballen en kriebelt daar zo lekker dat ik er gewoon rillingen van krijg.Ook mijn benen worden niet vergeten en daarna draai ik om.Dat is voor haar het teken om gelijk mijn lul te bewerken en hij is inmiddels zo hard als dat zij zwart is.
    Ze begint me te pijpen en dat doet ze heel behoorlijk en met veel gevoel schiet haar tongetje over mijn geschoren balzak.Dan neem ik haar doggystyle nadat ze er een cd omheen gefrunnikt heeft.Ritmisch stoot ik haar strakke donkere kontje en ik voel de pap al borrelen ik stop even en ze komt boven op mij zitten en in een stevig ritme bereid ze mijn paal.Even tevoren heeft ze me gemeld dat een ft mogelijk islam bij haar en ik besluit om het met een ft af te laten maken.Het pijpwerk is overtuigend van deze NAOMI dus niet veel later wit ik knallend haar mondje met mijn mannenpap.Na nog wat knuffelen verlaat ik de kamer na een uurtje en ik moet zeggen een heel goede sessie met deze Naomi die ik bij deze een 8.5 op de schaal van R45 geef.

  7. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Cupido (23 augustus 2014),Mr Pussy (24 augustus 2014)

  8. #5
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Was gisteren weer super met haar op de kamer
    zwart is lekker.
    Groet,
    SAS

  9. Onderstaande leden hebben SAS bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 4 oktober 2014)

  10. #6
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Gisteren weer naar deze chocolade women.
    erg goed en lekker.
    groet,
    SAS

  11. Onderstaande leden hebben SAS bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (28 oktober 2014)

  12. #7
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard NAOMI (Ghanese)



    NAOMI (Ghanese)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.75 m - 1.80 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 75 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, Beffen, Massage
    Extra info :





  13. #8
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    18 februari 2021 @ 23:50
    Berichten
    357
    Discussies
    13
    Thanks
    75
    Thanked
    243 in 103 posts

    Standaard

    Er is al een draadje van deze dame, Moderator..... Graag samenvoegen

  14. Onderstaande leden hebben ovboy bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (11 november 2014)

  15. #9
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    HAD DIT OOK DOORGEGEVEN EN INTUSSEN IS HET GEBEURT!

  16. Onderstaande leden hebben SAS bedankt voor deze bijdrage:

    ovboy (11 november 2014)

  17. #10
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:23
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Ze staat zeker nog bij FUNGARDEN genoteerd want daar komt ze vandaan.

  18. #11
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Beste Dalton,

    Helaas is dit niet zo.
    Misschien 3 jaar terug dat zij daar heeft gewerkt.
    De afgelopen 3 jaar is Naomi al in Villa Marisol.
    En Fun Garden bestaat ook niet meer dus je loopt achter beste vriend.

    Groet,
    SAS

  19. #12
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    beste sas, kijk bij sun temple , daar zie je ook nog oud archief van fun garden bij, als ik me niet vergis.....daar doet Dalton op....

  20. #13
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Bij Suntemple staat een recent topic van deze Naomi uit Nigeria, wellicht dezelfde.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ighlight=naomi
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #14
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    nee is een andere dame big..toevallig zelf mee gewipt

  22. #15
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Ik hoop dat het goed was!
    Naomi uit Ghana is voor mij meer dan prima.
    Ik ben denk ik een poos terug ook met z"n donker snoepje op de kamer geweest en dat was toen ook meer dan prima.
    Mis verstand is dus snel opgelost.

  23. #16
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:23
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SAS Bekijk bericht
    Beste Dalton,

    Helaas is dit niet zo.
    Misschien 3 jaar terug dat zij daar heeft gewerkt.
    De afgelopen 3 jaar is Naomi al in Villa Marisol.
    En Fun Garden bestaat ook niet meer dus je loopt achter beste vriend.

    Groet,
    SAS
    Heb haar zelf 2 uur liggen wippen in FUNGARDEN en het is wel degelijk deze NAOMI en toch geen 3 jaar geleden.
    Zoals je kan lezen weer eens helemaal mis SAS je denkt veel te weten maar doen is nog altijd lekkerder,DALTON is een echte neuker en geen dromer.
    Het SUNTEMPEL met onze lekkere LAURA,die je heerlijk pijpt en waar de meeste dames bij jullie wel eens les kan gaan nemen,heette vroeger FUNGARDEN en dat is echt geen 3 jaar geleden.
    Deze LAURA heeft ook eens 3 uur in VILLA MARISOL gewerkt,het spijt me voor jou SAS dat ik toch heel wat dvp's ken en ook nog eens lekker mee heb liggen rollebolle en zelfs ook nog eens een nachtje mee geslapen hebt in GOLDENDREAMS waar de prijzen voor de dames met overnachting toch heel wat goedkoper zijn dan die van jullie en de nederlandse bestuurders heel wat vriendelijker zijn dan dat lulletje rozewater bij jullie.

  24. #17
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Je kan prima schrijven met veel bla bla bla.
    Jouw Naomi komt niet uit Ghana dus daar ga je echt heel fout.
    Jouw Laura heeft niet in de villa gewerkt in de afgelopen 5 jaar heb haar net namelijk even gebeld om dit te vragen dus helaas ook fout.
    Dus neuken is prima maar wel blijven opletten!
    En de prijzen worden niet door mij gemaakt.

  25. #18
    Geregistreerd
    28 juni 2009
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:14
    Berichten
    238
    Discussies
    12
    Thanks
    396
    Thanked
    245 in 98 posts

    Standaard

    Mannen, kom op het gaat er niet om wie hier gelijk heeft.
    Sterker wie de beste is.
    Geef ieder op zijn manier info en dan kan de lezer zelf bepalen daar wel of niets mee te doen.

    Uiteindelijk vinden de dames mij het beste. Hahaaahhaaa

  26. #19
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:23
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SAS Bekijk bericht
    Je kan prima schrijven met veel bla bla bla.
    Jouw Naomi komt niet uit Ghana dus daar ga je echt heel fout.
    Jouw Laura heeft niet in de villa gewerkt in de afgelopen 5 jaar heb haar net namelijk even gebeld om dit te vragen dus helaas ook fout.
    Dus neuken is prima maar wel blijven opletten!
    En de prijzen worden niet door mij gemaakt.
    De NAOMI die nu in VILLA MARISOL werkt heb ik zeker weten 2 uur in FUNGARDEN liggen neuken en LAURA heeft zegge en schrijve 3 uur daar gewerkt.
    Wat wil je allemaal weten van LAURA en FERNANDA de 2 hartsvriendinnen en geloof het of niet ik weet zelfs waar ze wonen omdat ik een goede kunde ben van deze LAURA.
    Alleen ik ben niet zo goed gelovig als een medewerker van lulletjerozewater en neem de verhaaltjes van de dvp's altijd met een korreltje zout maar wie ik geneukt heb vergeet ik niet en vooral wanneer ik haar regelmatig tegenkwam.
    SAS het spijt me om je te zeggen dat je nooit kan weten wie ik wel en niet geneukt heb want ik heb je nooit laten kijken wanneer ik bezig ben met een dvp alhoewel je weleens geprobeert hebt de deur te openen waar ik lag te ketsen maar deze ijsbeer had er een stoel tegen gezet zodat je de deur niet los kon krijgen.

    Nu weer BIG30 vragen of hij dit stukje wilt verwijderen want het werpt toch een slecht licht op je dat jij weet zoals je tikt met wie ik wel en niet hebt geneukt.
    Hoeveel roemeentjes geven zich uit voor spaanse en griekse schonen en soms nog italiaanse SAS alleen al in de VILLA MARISOL heb ik er 5 geneukt die dat beweerde.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...957#post296957

    Hier heb je het berichtje wat ik toen getikt heb over de chocolade dame.

    Dit is de NAOMI die nu in MARISOL werkt het was eventjes zoeken tussen de paar berichtjes die ik hier al getikt heb .
    Laatst gewijzigd door Dalton; 11 november 2014 om 22:28

  27. #20
    Geregistreerd
    19 juli 2009
    Last Online
    28 april 2018 @ 20:09
    Berichten
    57
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    7 in 6 posts

    Standaard

    Naomie zit nu 2,5 jaar in villa marisol, Laura heeft in Villamarisol ook 2,5 jaar gewerkt met hartsvriendin Cammy. Fernando zat in Suttdorf. En nu samen in Sun Temple.

  28. #21
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    De Naomi ui Ghana wordt verschillende malen in oude FG berichten genoemd, voor het laatst begin 2012.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...omi#post251124

    Klaarblijkelijk heeft ze toen de overstap naar VM gemaakt. Kees closed, nu weer ervaringsberichten mbt deze dame.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  29. #22
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    toen ik voor het eerst na zoveel jaar kennis te hebben gemaakt in fun garden, Naomi de zwarte parel aansprak om naast me te komen liggen op de sofa in de rookvrije ruimte in vila marisol was het breking news voor haar, dit had ze nooit verwacht, toch begonnen we wat gespannen aan de wip....zij droog en dus gel...langzaam maar zeker werd het ontspannen en genoot ik van de dame en zij van mij, maar was het geld op en dus 50 euro afgerekend, nadat ze me trekkend en pijpend had laten klaarkomen, niks mis met de wip....maar ik heb niets speciaals met haar en daar kan zij verder ook weinig aan doen, een lieve meid die je niet abzockt

  30. Onderstaande 3 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 (16 augustus 2015),Mr Pussy (21 april 2015),SAS (19 april 2015)

  31. #23
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Vrijdag weer een heerlijke tijd met de black lady.
    Gewoon top
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  32. Onderstaande 4 leden hebben SAS bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 (16 augustus 2015),cath.leen (16 augustus 2015),jeegee (19 augustus 2015),VoX (16 augustus 2015)

  33. #24
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    23 april 2024 @ 23:38
    Berichten
    746
    Discussies
    38
    Thanks
    1.737
    Thanked
    1.927 in 381 posts

    Standaard

    Ik trof in PHG afgelopen zaterdag ene Naomi uit Ghana. Een mooie zwarte vrouw met lekkere naturel tieten (b/c), een lekkere kont, volslank maar daar houd ik wel van. Heel aardig en attent en dat vind ik altijd zeer aangenaam. Ze spreekt goed Engels en Duits. Zo wulps als ze er uitziet, was ze ook op de kamer. Het was heerlijk om met haar te knuffelen, ze liet zich overal goed beetpakken. Ze gooide haar benen in de lucht om me een goed uitzicht te bieden en dat had ik. Ze liet zich met genoegen likken en sloeg daarna aan het pijpen. Dat deed ze goed. Neuken in cowgirl deed ze qua beweging redelijk maar het uitzicht op haar romige lichaam maakte het pas echt tot een feestje. Daarna nog een lekkere missio en 'we' maakten het in de lome warmte af met de mond en de hand. Steeds als ik haar later op de avond tegenkwam schonk ze me een stralende lach, uitstekende after-sales dus.
    Weer thuis gekomen tref ik haar naam niet aan bij PHG. Ik realiseerde me dat ik haar naam wel regelmatig bij Marisol tegenkom. En nu ik het bovenstaande allemaal gelezen heb, moet ik zeggen dat ze er wel heel erg op lijkt. Misschien pendelt ze wat heen en weer? Ik zet mijn verhaal dus maar hier neer. Als ik het mis heb moet het maar verwijderd worden (of verplaatst naar PHG). Zie ook mijn algemene recensie bij PHG. https://www.ijsberenforum.com/forum/...230#post443230

  34. Onderstaande leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (25 augustus 2015)

  35. #25
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:23
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Goed gezien LAATBLOEIER de NOAMIE in VILLA MARISOL was vroeger volslank maar al een tijdje heel wat kilootjes kwijt en ziet er geweldig uit,ze hoort bij het meubilair van VILLA MARISOL,de meeste donkere dames uit die streek noemen zich NOAMIE.
    In HAPPY was ook een NOAMIE maar niet volslank eerder naar de magere kant en die had de gewoonte je tijdens het neuken een vinger in je reet te stoppen.

  36. Onderstaande 2 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Laatbloeier (25 augustus 2015),SAS (25 augustus 2015)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60