Pagina 7 van 29 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 703

Discussie: Live from Babylon

  1. #151
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Schattig zo'n verloofde die smachtend staat te wachten ��
    Smachtend of smakkend?

    Of snakkend?
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  2. #152
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:53
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    zakkend...........?

    door der knieën


    Maakt niets uit, duiveltje doet alles voor iedereen zolang er maar keiharde munten tegenover staan. Oscarnominatiewaardig!!
    LFFFHTE

  3. Onderstaande leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (23 oktober 2014)

  4. #153
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vendezz Bekijk bericht
    Wachtend op t geldbuideltje van manlief !!

    Nee, nee, pure liefde! 😁

    Teiresas was al binnen, gezamenlijk wat over de dames geroddeld.
    Rob45 nog niet gezien.
    Alice is er ook, wat een schatje..: ze wil niet met mij op kamer als haar kamergenote in huis is, dat zie je toch niet vaak bij de dames die duidelijk ten onrechte als geldwolvinnen te boek staan 😉

    Er loopt een superslank grietje met lang blond krulletjes haar en blauwe ogen. Weet nog niet wij is, maar met haar zou ik zo maar mijn verloofde eens kunnen gaan bedriegen terwijl die met een andere stamgast aan het rotzooien is!
    En Garde

  5. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (23 oktober 2014)

  6. #154
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Smachtend of smakkend?

    Of snakkend?

    Later op de middag in ieder geval slikkend 😁
    En Garde

  7. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (23 oktober 2014),Sjeufke (23 oktober 2014)

  8. #155
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Barby is de artiestennaam van het slanke poppetje... Leuke glimlach..lekker kontje...weinig initiatief, dat zal ik zelf dan maar weer nemen.
    En Garde

  9. #156
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Barby is de artiestennaam van het slanke poppetje... Leuke glimlach..lekker kontje...weinig initiatief, dat zal ik zelf dan maar weer nemen.
    het tegenover gestelde wat MINIME altijd beweerd over deze club.

  10. #157
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Ook net geland in Babylon sinds lange tijd weer en ik heb al twee donkere schone dames gespot.
    Ook werd ik aan de bar welkom geheten Door Teiresas en EddyV.
    Prima stemming hier,even wat rondwandelen en daarna toeslaan....

  11. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (23 oktober 2014)

  12. #158
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    het tegenover gestelde wat MINIME altijd beweerd over deze club.

    Tegenovergestelde??
    Geen idee, ik dacht dat hij ook altijd wel tevreden was over deze club.
    En zoals gebruikelijk nemen de dames meer initiatief naar mate ze jou kennen.
    Maar voor Dalton is het hier niets, de dames hebben hier teveel energie en met je looprekje naar de kelder en naar boven is ook geen aanrader.
    En Garde

  13. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Clinic (23 oktober 2014),licky luke (23 oktober 2014),MiniME (23 oktober 2014)

  14. #159
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    De ochtendstond heeft volgens de overlevering goud in de mond dixit leuzen ende zegswijsachtigen, of dat klopt weet ´k niet pertinent aangezien er een behoorlijke muffe aprésalcoholische nadronk lijkt te plakken aan de tongzoen die ´k zonet gratis ende voor noppes uitdeelde aan een nietsvermoedende passante met laten we zeggen ook gradueel onverantwoorde mate der intoxicatie, maar alla, we wijken af. Excellent feesje gister in la douce Babylon ter gelegenheid van de anniversaire van Orangina, een aimabele Parisien met gute laune en smaak, godbetert, ze bestaan weldegelijk. Helaas diende dit gespuis redelijk vroeg af te taaien, een langzaam exploderende club achterlatend die helaas pindakaas gespeend bleef van public action doorgaans ( wat zijn de zeden toch veranderd daar waarvan aktetas) doch voorts badend in welbehagen en zichzelf doorheen dranken van uiteenlopende promillage ploegend voorts. Buffet overheerlijk te noemen met een aanbod dat enkel sporadisch wordt getopt door de verjaardagsfeesten in Samya dunkt me, voorts champus/wijn à volonté en versnaperingen en fingerfood van jewelste. Barbediening door Lena en co, Eddy in een nog aanvaardbare staat van lichte dronkenschap en slechts 2 dames "weggestuurd" wegens matige laune zijns insziens, een leger aan Youppienauten waarmee het alleragréabelst keuvelen was, enkele Duitse bekenden waaronder een lang niet meer getroffen copain wat me uiteraard verblijdde als een wielewaal die in een uit de kluiten gewassen wodkaplas was geland. De Reesbeer der Racebaren kwam ook voorbij tweede dag terreke naar bleek en nagelde 2 donkere dames en public tegen het ronde bed of was dat nou net andersom? Dat laat ik maar in de chokomoussemiddenbaanstrook om in Oegandese mobiliteitstermen te blijven steken. Line-up niet van verkeerden huize, een 5-tal donkere dames waarmee mag aangegeven worden dat voor liefhebbers van het genre er wel wat te genieten viel waaronder de terugkomst van een PSR-bekannte, een blonde spijker die bijna toegang krijgt tot het optickbombersgild die Finca Erotica gedag heeft gezegd (voorlopig) en die quasi zonder oponthoud werd gesommeerd tot neuken leek me stellig, voorts een blonde schone die na 1/2 jaar wieder da opdook, Marina die om 18 uur binnenviel en linea directa richting wodkafles en stammies holde, een riedel Roemeensen voorts en puur optisch was het naar Babylonnormen behoorlijk goed te noemen. De volgens sommigen verkeerdelijk als "leader of the pack" bestempelde ex-coryfee der zevende hemels was voornamelijk een stilliggend en weinig kamerend ornament in het geheel, hoe scheef kan men planken misslaan ditaangaande ging de ronde tussen timmerlui met Ahnung ditaangaande? Egal, hoogstgezellig dus en de dames konden zich verblijdden over behoorlijk drukke graad der neukwilligheid van menigeen, de matige Halloweenparty was ras vergeten leek het wel, opvallend dat elke dame dat liet vallen quasi, sneu maar alla, het kan niet elke vrijdag feest zijn. Gezien ietwat verfickte Woche gezien nog enkele clubbezoekjes elders enzo me als allerkeurigste burgerling gedragen en éénmaal een bedstonde gedeeld öet een Roemeense dame wiens topic ras zal worden aangevuld, Nichole, een vrolijk moppie dat niet op d´r kop is gevallen, en behoudens enkele lacunes en ausbaufähige departementen degelijke punten scoorde. Erna nog wat met de recupererende Reesbeer aan de bar gehangen en ietwat halfbezopen Franstaligen de hand geschud enzo, sneu dat de plicht riep en ik me diende terug te trekken uit het feestgewoel dat ongetwijfeld nog tot in de vroege uurtjes zal hebben verbreid in de Oststrasse. Enige minpuntjes: té luide muziek die somtijds oorverdovend was zonder waarschuwing, een teistering voor hamer en aanbeeld waartussen Paula lag te snurken doorgaans, en traditioneel op soirées als deze een tijdens "stooturen" uitdeiende kamerwachttijd die overigens door voorvermelde N. leuk werd opgevuld, doch een schokkende terugloop qua publiekelijke gekkigheden voorts, een detail maar alla. Un grand merci aan de Cinquantaire van dienst en zijn gevolg dat alleramicaalst met elkaar omging, Babylon scoorde dikke punten qua omkadering en ambiente, Alice was eens te meer bindmiddel ende sfeerbrengster, een leuk dotje van een dame die eenieder verblijdden wil, wie weet wel een verborgen leadertje...Egal, à la prochaine les gars en ss hoopt stellig dat eenieder heelhuids thuis geraakt of tenminste zoet snurkt in daarvoor geeigende plekken zonder met de voetzolen continu de claxon in te stampen voor de autoslapers...C´ètait superbe, peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  15. Onderstaande 11 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 2 november 2014),Bosco ( 2 november 2014),Champollion ( 2 november 2014),Costana ( 2 november 2014),Eddy_V ( 2 november 2014),Kwant ( 2 november 2014),Lesyeux ( 2 november 2014),rob45 ( 2 november 2014),Sphinx ( 2 november 2014),terminator ( 2 november 2014),why not me ( 2 november 2014)

  16. #160
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    22 maart 2024 @ 22:25
    Berichten
    307
    Discussies
    2
    Thanks
    908
    Thanked
    284 in 88 posts

    Standaard

    Moet bekennen dat ik blijkbaar 1 van Marina's "stammies" ben, ook na onze heerlijke anderhalve uur op de kamer heeft ze nog een behoorlijke tijd afterservice gegeven.

    Gistermiddag had ik opeens zin om bij GT te gaan rondkijken, maar de volle parkeerplaats + volle Hummer gezien doorgereden naar m'n geliefde Babylon. Werd een beetje overrompeld door het grote aantal Franstalige bezoekers en de warmhoud bakken voor het eten. Maar Nicole maakte dat in een heerlijke sessie goed, toen we daarna bij de balie stonden voor de "administratie", kwam ongepland Marina binnen lopen. En ik hoefde niet lang na te denken over de volgende dame. Echter eerst nog een beetje gegeten, massage genomen en in de whirlpool gelegen (37 graden). Terug in de woonkamer hoefde ik niet lang te wachten of Marina zat al naast me.

    Moet zeggen dat Barby er erg lekker uit ziet, had haar best willen uit proberen, was Marina er niet geweest.

    Helaas geen nederlanders tussen de Fransen kunnen ontdekken, jammer Satanic Surfer had graag ervaringen willen uitwisselen .
    Laatst gewijzigd door Kwant; 2 november 2014 om 11:31 Reden: origineel geschreven op een tablet, wat foutjes eruit gehaald

  17. Onderstaande 5 leden hebben Kwant bedankt voor deze bijdrage:

    Costana ( 2 november 2014),MiniME ( 2 november 2014),satanic surfer ( 2 november 2014),Sjeufke ( 2 november 2014),terminator ( 2 november 2014)

  18. #161
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard

    Helaas geen nederlanders tussen de Fransen kunnen ontdekken
    Hehe, dan is mn uitspraak van het Frans aardig aan het verbeteren denkt deze racebeer Ben zowel vrijdag als zaterdag langsgeweest, vrijdag een rustige party die niet echt loskwam, zaterdag zou je een rustdag verwachten, maar Katja had me vrijdag al gewaarschuwd voor een Franstalige invasie. Was erg leuk. Uitgebreider verslag volgt in de toekomst
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  19. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Kwant ( 2 november 2014)

  20. #162
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Ricardo banana. Champollion en bosco in the house. Wachten is op de Laef. Maar maaakt niet uit
    Lekkere meiden zat.

  21. #163
    Geregistreerd
    10 september 2011
    Last Online
    26 mei 2022 @ 05:54
    Berichten
    162
    Discussies
    0
    Thanks
    23
    Thanked
    62 in 15 posts

    Standaard

    Hoe is het er? NOG DE oeps de moeite waard?

  22. #164
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    11/11 carnavals opening. Ongeveer 20 meiden in de hut denk ik. Harde muziek. Paar biertjes al op. Stemming en sfeer is goed. Zeer weinig mannelijke bezoekers.

    2 nieuwe dames in de categorie black. Anna lisa en Annabel deze laatste van Jamaica. Ik weet het nog niet ut zijn wel brutaaltjes. En al een paar keer na 10 min terug. FF rustig aan ben al 3 keer afgegaan.

  23. Onderstaande 2 leden hebben Bubbelbader bedankt voor deze bijdrage:

    Golfpik (11 november 2014),licky luke (11 november 2014)

  24. #165
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubbelbader Bekijk bericht
    11/11 carnavals opening. Ongeveer 20 meiden in de hut denk ik. Harde muziek. Paar biertjes al op. Stemming en sfeer is goed. Zeer weinig mannelijke bezoekers.

    2 nieuwe dames in de categorie black. Anna lisa en Annabel deze laatste van Jamaica. Ik weet het nog niet ut zijn wel brutaaltjes. En al een paar keer na 10 min terug. FF rustig aan ben al 3 keer afgegaan.
    Drie keer "al aaf" gegaan ...

    Ga zo door!

    (met de berichtgeving bedoel ik uiteraard...)
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  25. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Bubbelbader (13 november 2014),Golfpik (11 november 2014)

  26. #166
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Toeval...bestaat niet...
    Laatste bericht in dit topic geplaatst op de 11e van de 11e...
    En vandaag barst het carnaval los in Babylon!

    Duisburgspesjialst had gelijk: Ex-verloofde herkende mij zo door m'n masker heen....
    Weet ze al dat zij ex-verloofde is?
    Aan de welkomst kussen was het niet te merken..
    En Garde

  27. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (12 februari 2015)

  28. #167
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Toeval...bestaat niet...
    Laatste bericht in dit topic geplaatst op de 11e van de 11e...
    En vandaag barst het carnaval los in Babylon!




    Wir werden die altweiberlichen Partyaktivitäten am Donnerstag 12.02 mit Kawummm feiern....




  29. #168
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Ja hoor...heb ik weer.. Één dag in het jaar is Babylon geen FKK... En ja hoor.. dat is uitgerekend vandaag!

    Maar er lopen wel een aantal dames in heeeele leuke pakjes rond:
    Alice als stoeipoes met staartje
    Bianca als ...gewoon als lekker ding
    Julia als ...die verkleed zich half uur
    Diverse meisjes als sexy catwoman..

    En later op de dag zal Paula als politie agente verkleed gaan en mij arresteren vanwege mijn wandaden met.....
    Om te plagen al met Alice en Julia zitten geinen...dat komt helemaal goed hier!
    En Garde

  30. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (12 februari 2015),licky luke (12 februari 2015),lustman (12 februari 2015)

  31. #169
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Mr Pussy eat your heart out!!
    4 maal black pearls hier, van slank tot gemiddeld voor Afrikaanse dames: DKC dus!
    (kunnen er ook 5 zijn maar dat is moeilijk te zien in het donker..)
    En Garde

  32. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (12 februari 2015),Mr Pussy (12 februari 2015)

  33. #170
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Zojuist even met Duivenmelker gesproken die zeer tevreden naar beneden kwam met een slanke brunette (we noemen geen namen uit privacy overwegingen).
    En toen kwam de superslanke Melinda aan mij kant naast ons zitten op de ronde bank.. Dat had zij beter niet kunnen doen..nu ga ik straks gearresteerd worden..de handboeien liggen al klaar.
    Melinda, Hongaars poppetje staat zo in de top 5 van GMC dames. Maar of ik een paspoortje ga aanmaken..ik weet het nog niet of zij een blijvertje is (voorheen Acapulco). Voor mij eenmalige, sowieso al de vraag of ik de verdere avond wel overleef!
    En Garde

  34. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (12 februari 2015),licky luke (12 februari 2015)

  35. #171
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    En het gaat maar door hier!
    Lesbische show door twee van de donkere dames...je t'aime mon aux plus (of zoiets).
    Mij ex heeft mij mijn uitstapje al vergeven, maar die handboeien en knuppel..die worden zo nog wel ingezet: back to my roots ��
    En Garde

  36. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (12 februari 2015),Mr Pussy (12 februari 2015)

  37. #172
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    En het gaat maar door hier!
    Lesbische show door twee van de donkere dames...je t'aime mon aux plus (of zoiets).
    Je t'aime, moi non plus.

  38. Onderstaande 2 leden hebben Champollion bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (12 februari 2015),licky luke (12 februari 2015)

  39. #173
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Champollion Bekijk bericht
    Vergeef het hem. Eddy_V zijn kennis van het Frans is niet meer wat het geweest is. Heb ik gisteren in Sixsens nog live mogen aanhoren
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  40. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (12 februari 2015),licky luke (12 februari 2015)

  41. #174
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Wat is dat toch met ex-en...?
    Sex with your ex.. (sexe avec votre ex puh!)
    Bigamie is zo gek nog niet!
    Gearresteerd, in de handboeien en met haar knuppel in de weer..en ja natuurlijk Paula met mijn knuppeltje, daar wist ze wel weer raad mee.

    Fans van Paula: Van de aangekomen kerstkilootjes zijn er vandaag minimaal 2 afgetraind!
    Maar niet ten koste van haar borsten die echt lekker en wat steviger zijn geworden.

    Blijft toch samen met Alice en Bianca de gangmaker van Babylon. Die laatste twee zijn altijd zo aardig ook al ben ik nog nooit met hun op de kamer geweest. Beiden mij vragend "wo mein Freund ist" , hun daarop uiteraard de hartelijke groeten gedaan en twee kussen namens Licky Luke gegeven. Verder ben ik maar niet gegaan in mijn rol van stand-in.
    En Garde

  42. Onderstaande 6 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (12 februari 2015),fervent (12 februari 2015),licky luke (12 februari 2015),Piet Plezier (12 februari 2015),Sjeufke (12 februari 2015),Wijze grijze (12 februari 2015)

  43. #175
    Geregistreerd
    3 juli 2014
    Last Online
    24 augustus 2015 @ 06:51
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    112
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    205 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Wat is dat toch met ex-en...?
    Sex with your ex.. (sexe avec votre ex puh!)
    Bigamie is zo gek nog niet!
    Gearresteerd, in de handboeien en met haar knuppel in de weer..en ja natuurlijk Paula met mijn knuppeltje, daar wist ze wel weer raad mee.

    Fans van Paula: Van de aangekomen kerstkilootjes zijn er vandaag minimaal 2 afgetraind!
    Maar niet ten koste van haar borsten die echt lekker en wat steviger zijn geworden.

    Blijft toch samen met Alice en Bianca de gangmaker van Babylon. Die laatste twee zijn altijd zo aardig ook al ben ik nog nooit met hun op de kamer geweest. Beiden mij vragend "wo mein Freund ist" , hun daarop uiteraard de hartelijke groeten gedaan en twee kussen namens Licky Luke gegeven. Verder ben ik maar niet gegaan in mijn rol van stand-in.
    Vroeger als marine man had ik verschillende vriendinnen in diverse havens dus je zou ook meerdere verloofdes kunnen hebben in diverse clubs het enige probleem alleen met die Roemeense dames is dat ze niet echt clubvast zijn dus je zou weleens op een keer tegenover 3 verloofdes kunnen staan :-o
    Nouja je heb toch maar 2 ogen dus meer kunnen ze toch niet blauw slaan
    Groetjes jos

  44. Onderstaande 3 leden hebben jos5185 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (13 februari 2015),Goedemorgenallemaal (13 februari 2015),Oudebelg (13 februari 2015)

 

 
Pagina 7 van 29 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60