Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
  1. #1
    Geregistreerd
    26 april 2013
    Last Online
    24 maart 2021 @ 10:10
    Berichten
    169
    Discussies
    24
    Thanks
    161
    Thanked
    76 in 41 posts

    Böse Vanessa, Eros 26, kamer 211

    Ik ga doen met 24 jaar Vanessa (blond)
    het is op eros 26
    oprit voor het milieu,
    de ene ruimte naar links,
    nummer 110,
    Ga naar huis, een ramp dat meisje.
    Ze is enthousiast, het kwaad gezicht, een enorme paar tieten, dat is alles!
    Zuigen voor mij, zetten ze de kap, terwijl mijn lul nog steeds in slaap!
    Je moet heel voorzichtig met haar borsten,
    Ze zuigt als een robot
    3 minuten
    Ik ben voortdurend
    gedurende nog 3 minuten.
    Ik ben een zendeling, ik kus slaperigheid.
    Ik neem haar in doggy
    Ze postionne slecht!
    Ik probeer een been over de rand te zetten, zegt ze nee!
    Dus ik rechtte haar kont een beetje beter te krijgen en proberen te eindigen als ik kan, shit, € 30 naar de prullenbak.
    Ik hou van Duisburg, maar ik was teleurgesteld.
    Ik begrijp beter waarom ik de voorkeur en Fkk Sauna Club.

  2. #2
    Geregistreerd
    31 december 2009
    Last Online
    Gisteren @ 19:49
    Locatie
    Dichtbij de Germaanse grens
    Berichten
    287
    Discussies
    60
    Thanks
    354
    Thanked
    456 in 130 posts

    Standaard

    Ik heb haar in het verleden meerdere malen bezocht. Ik betaalde haar iedere keer 50 euro voor PZC + NMC+ zoenen. Ik had wel iedere keer plezier moet ik zeggen. 1 ding is wel een feit, zonder die hoge hakken is ze wel stukken minder aantrekkelijk!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  3. #3
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Last Online
    10 maart 2021 @ 17:24
    Locatie
    Königsallee, Düsseldorf
    Berichten
    601
    Discussies
    41
    Thanks
    230
    Thanked
    391 in 181 posts

    Standaard

    Ik kan me niet voorstellen dat Vanessa uit Eros26 een slechte service zou leveren. Heb haar zelf wel ééns bezocht en had absoluut niets te klagen.
    Ik vraag me dan ook af of er hier niet een vergissing in het spel is. Er werkt namelijk wel een Vanessa in Eros26 maar dan op kamer 210 in plaats van 110. Op 110 werkt momenteel een ander dametje waarvan ik me zo de naam niet meer kan herinneren. Misschien haalt de schrijver van deze recensie die overigens ook op een collega-forum verschenen is en een slechte vertaling is uit het Frans hier het één en ander door elkaar qua namen en kamernummers. Dat kan natuurlijk gebeuren vooral als je niet erg vaak de Vulkan bezoekt.

  4. #4
    Geregistreerd
    26 april 2013
    Last Online
    24 maart 2021 @ 10:10
    Berichten
    169
    Discussies
    24
    Thanks
    161
    Thanked
    76 in 41 posts

    Standaard

    Blonde.
    Nep borsten.
    Grote mond.
    Veel lippenstift.
    Ramp.
    Bij mij was het niet goed.
    Met een andere, misschien is het beter
    Geen geluk
    Geen probleem voor mij

  5. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    @why not me,

    Si tu veux tu peux écrire en français ici.

    Lijkt me overigens helder dat het inderdaad de Vanessa uit Eros26 k210 betreft. Ervaringen kunnen verschillen zo blijkt maar eens te meer.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #6
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Last Online
    10 maart 2021 @ 17:24
    Locatie
    Königsallee, Düsseldorf
    Berichten
    601
    Discussies
    41
    Thanks
    230
    Thanked
    391 in 181 posts

    Standaard

    Ik ben maar even zo vrij geweest om de bovenstaande recensie over Vanessa, die overigens ook in het Frans op een collega forum verscheen, te vertalen naar leesbaar Nederlands. Van de bovenstaande slechte Frans>Nederlands vertaling kreeg ik als verstokte Francofiel gewoon echt kiespijn.


    Ik heb de 24 jarige blonde Vanessa bezocht.
    Zij is te vinden in Eros26 op kamernummer 110. Eén van de kamers aan de linkerkant van de middengang.
    Nou, loop maar hard weg en vlucht zo snel je kunt naar huis want dit is een ramp!
    Ze ziet er geil uit. Ze heeft een gezicht als een varken en heeft een paar grote borsten maar daar is dan ook alles mee gezegd.
    Om me te kunnen pijpen doet ze het condoom om mijn geslachtsdeel terwijl deze nog in slappe toestand is.
    Met haar borsten moet je het heel erg rustig aan doen.
    3 minuten lang pijpt ze me als een robot. Als ik zeg dat ze langer door moet gaan verlengt ze het pijpen met nog 3 minuten.
    Daarna neem ik haar in de missionaris waarbij ik de indruk krijg dat ik een in slaap gevallen, geïrriteerd persoon neuk.
    Daarna volgt de doggy waarbij ze zich met opzet zo positioneert dat dit standje bijna niet mogelijk is waarop ik probeer haar benen te spreiden. Zij zegt dat ze dit niet tolereert. Dan probeer ik maar haar achterwerk omhoog te trekken zodat ik haar een beetje beter kan nemen en probeer ik zo goed als het mogelijk is klaar te komen. Shit, dat lukt dus niet. 30 euro in de prullebak gegooid.
    Ik ga graag naar Duisburg maar nu heeft Duisburg me teleurgesteld .
    Nu begrijp ik nog beter waarom ik liever FKK en Saunaclubs bezoek.

  7. Onderstaande leden hebben Hobbele bedankt voor deze bijdrage:

    why not me (12 februari 2014)

  8. #7
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    en ook weer aanwezig zelfde kamer nr en zelfde huis

  9. #8
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Ik was in maart bij haar op de kamer en na afloop eiste ze extra geld omdat ik 35 minuten binnen was geweest terwijl ik voor 30 had betaald. Toen ik weigerde om te betalen pakte ze de telefoon en belde de bewaking. Ik ben toen maar snel weggegaan, gelukkig zit ze vlak bij de achteruitgang van die loods want ik heb geen zin in ruzie met de security die toch altijd partij zal kiezen voor haar.

  10. #9
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

  11. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (22 mei 2014)

  12. #10
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    Ik was in maart bij haar op de kamer en na afloop eiste ze extra geld omdat ik 35 minuten binnen was geweest terwijl ik voor 30 had betaald. Toen ik weigerde om te betalen pakte ze de telefoon en belde de bewaking. Ik ben toen maar snel weggegaan, gelukkig zit ze vlak bij de achteruitgang van die loods want ik heb geen zin in ruzie met de security die toch altijd partij zal kiezen voor haar.
    ik was blijven wachten limburger en ik was zeker niet snel weg gegaan die dikke papzakken lopen niet zo hardt bij mijn hallen ze niet zulke fratsen uit als er mocht bedreigt worden met de security bel ik de Sjef van de security zelf op zijn mobiel en vraag ik vriendelijk of hij even na kamer nr 211 wil kommen ze zetten mijn in ieder geval niet onder druk om met extra euro's te kommen en denk nu niet daar heb je hem weer ik heb ze welles op de kamer gehad door problemen met een dvp die niet meer wou neuken ma het geld niet terug wou geven en ik heb het ook al vaker gezegd dat geld kwam gewoon terug . ik heb ze ook welles iemand in elkaar zien slaan en in ieder huis de laatste 2 jaar wat minder ma als je normaal doe tegen die mannen geen grootte bek geeft en niet stoer doe weet ik zeker dat je er zonder kleerscheuren van af kom .

  13. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Hobbele (24 mei 2014)

  14. #11
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    en weer aanwezig

  15. #12
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    dvp is verhuist kamer nr is nu 211 aanpassen mods

  16. #13
    Geregistreerd
    20 december 2014
    Last Online
    22 januari 2015 @ 21:02
    Berichten
    33
    Discussies
    2
    Thanks
    2
    Thanked
    19 in 11 posts

    Standaard

    Hmmm....die lekkere Vanessa!
    Vroeger altijd een toppertje echter de laatste keer dat ik haar bezocht was het bezoek wat minder.
    Ze is nu te vinden in kamer 211 van Eros26.

  17. #14
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    dvp is verhuist kamer nr is nu 211 aanpassen mods
    mushroom breng de mods hier niet in de war ik hrb dat op 1-11 al doorgegeven aan de mods hier en ik ben er zeker van dat big30 dat aanpast

  18. #15
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Ik ken Vanessa sinds 2015.
    Kom niet heel vaak in Duisburg, maar als ik in Duisburg ben en verder niets leuks kan vinden is Vanessa voor mij een betrouwbaar adres.
    Voor 50 euro krijg ik een redelijk complete service met o.a PZC, poppers en wat soft-sm achtige diensten erbij. De vonken springen er niet vanaf, maar alles is wel degelijk en ben altijd wel tevreden naar een bezoekje bij Vanessa.
    Vanessa is vriendelijk, maar geen grote prater. Na de actie zijn het wat sociale vragen, aankleden en weer weg. Zoals ik al zei, degelijk, maar mis een bepaalde X-factor. Dat ik haar recentelijk nog heb bezocht heeft meer te maken met het overige aanbod momenteel in Duisburg.

  19. Onderstaande 2 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    der Puffmeister (21 maart 2017),lyon (19 november 2017)

  20. #16
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Vanessa vanavond weer met een bezoek vereerd (tijdens mijn 2e ronde kon ik het niet vinden en dan is zij vaak mijn uiteindelijke keuze).
    Helaas is het pzc eraf, maar dat kun je verwachten na de nieuwe wetgeving.
    Vanessa heeft 2 kanten. Sessie is super en ze doet precies wat ik wil en verwacht. Echter buiten de sessie om komt ze wat ongeïnteresseerd en zakelijk over. Daarom bezoek ik haar meer als ik het verder niet kan vinden, want naast de sex mis ik een sociale klik die ik wel belangrijk vind. Bij mijn echte toppers ben ik nog meestal lang buiten betaalde tijd op de kamer, dat zal bij Vanessa niet snel gebeuren.

  21. #17
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Ik kan mij goed voorstellen dat Vanessa net als alle andere dvp bepaalde klanten liever niet op de kamer heeft. Dit merk je al door het aannemen van een arrogante minder prettige houding richting de klant in de hoop dat ze door lopen. Mocht je toch ondanks de signalen binnen lopen dan is de prestatie vaak slecht om herhalingsgevaar te voorkomen. Ik vind het vrij normaal dat een dame het liefste een adonis type in bed heeft dan een ongewassen landloper (dit zijn dan de 2 uiterste type mannen die er rondlopen) Als het op de kamer goed gaat dan is tijd minder belangrijk, ook de vraag om snel weer terug te komen word altijd gesteld. Sommige DVP zijn erg selectief, andere maakt het niet uit als het geld maar klopt.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.

  Diamond 468*60