Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Alexandra (Roemeense)

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...012#post354012

    Nach dem Abendessen wurde es langsam Zeit mich mal um Wijze Stijve zu kümmern. Eine Runde durch den Club sorgte für eine Begegnung im Kino mit Alexandra.

    Name : Alexandra
    Nationalität /Sprache : Rumänisch/ Englisch
    Alter : 22
    Haarfarbe /-Länge : Schwarz glatt, bis halbwegs des Rückens
    Figur/ Körbchengröße: Schlank. KF34, 1,60 mtr., 47 Kg, feste B-Körbchen
    Service: ZK/ 69/ Blasen ohne, Verkehr mit
    Vorteile:
    Nachteile:
    Zeitdauer : 30 min.
    Preis : EUR 50,=
    Extras während des Besuchs:
    Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

    Alexandra saß, komplett in Handtücher gewickelt, auf einer Couch. Ihr war kalt. Gentleman wie ich nun einmal bin, bot ich an ihr - ganz uneigennützig - etwas von meiner Wärme abzugeben indem sie sich ganz eng an mich schmiegen konnte. So geschah und sofort griff ihr eiskaltes Händchen unter meinen Bademantel. Brrrrr, Gänsehaut! Sie erzählte, dass sie noch nicht so lange in Deutschland sei und vorher in Madrid gearbeitet hatte. Nach einer ausgiebigen Zungenkussprobe mit anschließendem Blaskonzert, bat ich sie einen Schlüssel zu holen. Jedoch keinen Schlüssel von so einer Fickbox. Alexandra kam zurück und sagte, dass kein einziges geschlossenes Zimmer verfügbar wäre. „Kein Problem Lady dann warten wir doch“. Das fand sie nicht so toll und sie sagte sie wollte keine halbe Stunde warten. Ich erklärte ihr, dass sie an der Rezeption einfach noch mal Bescheid sagen sollte, dass der Kunde auf ein geschlossenes Zimmer besteht. Und siehe da….., Alexandra kam sofort zurück mit dem Schlüssel Nummer 4. Na also, Lady, geht doch.

    Über die Zimmeraktion an sich gibt es eigentlich nicht viel besonderes zu berichten, außer, dass sie mit ihrem Finger sehr raffiniert an meinem Po anfing zu spielen. Als ich merken ließ, das mir das gut gefiel, teilte Alexandra mir mit, dass sie dieses Spielchen intensivieren könne, dafür aber einen Aufpreis von EUR 30,= berechnen würde. Falls schon irgendwas wie Chemie zwischen uns existierte dann war sie hiermit auf jeden Fall weg. Alexandra gab sich auf jeden Fall weiter alle Mühe und spielte trotzdem artig mit ihren kleinen Fingerchen weiter. Letztendlich endete es dann auch so wie es sich gehört. Alles in allem führt dies zu einem Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  2. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (10 februari 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Alexandra is 20 jaar jong, heeft een mooi gezicht, bruine ogen en lang, blond haar. Ze is zo'n 1,67m groot, is slank gebouwd, heeft een perfecte kont en een hele mooie B (misschien net C)-cup. Geen tattoos, wel een bovenlippiercing. Dit is een bloedmooie meid, die je gewoon eens moet geneukt hebben.

    Presales met Alexandra duurden ongeveer een kwartiertje en bestonden uit een kort, maar leuk gesprekje, een paar lekkere tongzoenen en een beetje spelen met Piet.

    De kamergang was goed: het tongzoenen bleef heel lekker. De pijpbeurt was me iets te zacht, maar voldeed. Het neuken had een hoog GFE gehalte (echt iets voor de liefhebbers). Niet 100% mijn ding, maar Alexandra heeft een lekker nauw poesje, dus na zo'n 20 minuten ben ik probleemloos klaargekomen tijdens missio.

    We hebben de 30 minuten al knuffelend volgemaakt en ik heb de kamer tevreden verlaten.

    De aftersales beperkten zich tot af en toe een knipoog of lachje.

    Herhalingsgevaar: klein. Alexandra is bloedmooi en levert een voldoende service af, helaas eerder een service voor de GFE-liefhebber en niet voor de liefhebbers van het iets ruigere werk, zoals ondergetekende.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  4. #3
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Alexandra ken ik al heel lang, ze is ooit begonnen in Villa Venus. Inderdaad een supermooi lichaam en een heel lief gezicht. Toch boek ik haar bijna nooit meer omdat er iets mist .... als je met haar op de kamer bent doet ze echt wel haar best, maar het lijkt of ze een beetje afwezig is.

    Maar binnenkort toch maar weer eens proberen !

  5. #4
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Begonnen in Arabella bedoel je. Voor de rest best goed als ze in een goede bui is, maar anders toch wat minder. Net een weekje terug van vakantie geloof ik.

  6. #5
    Geregistreerd
    30 juni 2016
    Last Online
    22 juni 2018 @ 11:54
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    115 in 18 posts

    Rotes Gesicht

    Toen ik Alexandra voor het eerst zag wist ik dat ik die meid voor 100% zou kameren. Wat een schoonheid! Lang, slank figuurtje, lange blonde haren, natuurlijke borsten, ronde kont, ja die moest op mijn lijstje komen te staan!
    Ik heb ondertussen in 3 maanden tijd 10 kamers met haar gemaakt en begin haar beter te leren kennen.

    De eerste keer dat Alexandra meeging naar de kamer was ze vrij kil en zakelijk. Haar service vond ik vergelijkbaar met de service van Emma (ook een jonge Roemeense). Ze was meegaand, deed beperkt haar best, maar je voelde dat er veel meer inzat en dat ze bewust niet meer gaf. Tongzoenen deed ze wel, knuffelen ook, pijpen ook, maar je voelde dat alles plichtmatig was. Ook lachte ze niet echt veel en sloeg soms een zucht van vermoeidheid als je een ander standje wilde doen. Ik heb nog een keer gezegd dat ze wat meer moest lachen en dat mannen dat leuk vonden, maar kreeg toen als vraag of haar dienstverlening al niet meer dan voldoende was en dat het onmogelijk was om naar elke klant lief te lachen. Ook toen ik na de daad aan haar vroeg 'Are you oke?', werd ze boos en zei ze dat ik dat al meerdere keren had gevraagd die dag en dat ze het zat was dat ik dat vroeg. Nou, heerlijk ontspannen die sfeer met Alexandra....

    Maar goed, omdat Alexandra voor mij één van de mooiste dames van Freude 39 is, bleef ik stug kameren met haar in de hoop dat het beter zou worden. Keer op keer de kamer op en altijd een half uurtje of langer. Ik kan nu eindelijk zeggen dat dit is gelukt, want Alexandra lacht nu altijd vriendelijk, steekt plagend haar tong uit naar mij als ze mij ziet, geeft een knipoog als ze langsloopt en ook de dienstverlening op de kamer is stukken beter geworden. Ze weet nu wat ik wil, hoe ik het wil en alles gaat vloeiend op de kamer en we hebben ook lol samen. Daarnaast komt ze ook los en kunnen we gezellig een conversatie voeren op de kamer over haar of mijn leven. Het is dus niet alleen maar sex - dienstverlening geven - snel weer van de kamer, zoals het eerst was.

    De laatste keer na de sex lagen we in lepeltje lepeltje na te kletsen en had ik mijn arm om haar heen en hield haar stevig vast. Alexandra was moe en viel in slaap. Ik sloot ook mijn ogen en viel later ook in slaap. Na bijna 2,5 uur schrokken we wakker en verlieten snel de kamer. Toch een bijzondere ervaring met deze normaal, zo zakelijke dame.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.

  Living Room 468*60