Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 47
  1. #1
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:27
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 7 posts

    Lächeln Gent, Sonja, Belgradostraat 37

    Haarkleur/-lengte : Zwart / lang
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : slank / B-cup
    Nationaliteit/Taal : Pools / perfect Nederlands
    Leeftijd : 26
    Tatoeages/Piercings : geen / heeft navelpiercing gehad
    Service: PMC/NMC/
    Voordelen: goddelijk figuur en prachtige blauwe ogen
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs :100 Euro
    Extra’s bij het bezoek: Kleed je verleidelijk uit en er mag geknuffeld worden


    Was gister toevallig in de buurt en heb in de nacht nog eens een paar rondjes gemaakt door het SKW. In het pand waar altijd de vriendelijke Lisa from Cuba staat, naar mijn idee Verversrui 2, stond ze vlak naast de deur. Een bijzonder mooie dame. Een Perfect 10.
    Ze had een prachtig zwart lingeriesetje aan en spreekt perfect Nederlands. Prachtig lichaam met een mooi kleurtje. Ondeugende lach, spits kinnetje en prachtige blauwe ogen. Naar mijn idee kon ze zo weg gelopen zijn uit next top model. Ze komt uit de Poolse havenstad Gdansk en was bijzonder spraakzaam. Je zou denken dat wordt niets en leuk voor een keer, maar alles behalve dat. Ze is buitengewoon charmant en bovenal supersexy. Ze laat het niet merken dat je gewoon de volgende bent die avond. Ze is zeker niet afstandelijk of bitchy zoals je zo vaak met zeer mooie dames mee maakt. Naar mijn idee werkt ze niet continue, waardoor het geen bandwerk is voor haar. Helaas is ze maar af en toe in Antwerpen, maar als ze er is: Grijp je kans. :D

    Heeft iemand anders haar al gespot?

  2. #2
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:27
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 7 posts

    Lächeln

    Ik kwam haar ongeveer twee weken geleden weer tegen op de zelfde plaats.
    Gelukkig niet getwijfeld en direct mijn kans gegrepen.
    Zowaar was het de 2e keer nog beter dan de eerste.
    11 op een schaal van 0 tot 10.
    Helaas is ze weer naar haar geboorteland vertrokken voor de kerst. Kan haar geen ongelijk geven.
    Zoals reeds gezegd werkt ze zeer onregelmatig. Ik heb echter uit betrouwbare bron vernomen dat ze toch met regelmaat wordt gespot.

    Ze wist niet wanneer ze weer present zou zijn.

    Zou het erg waarderen indien iemand ze spot om me even in te lichten!
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 december 2006 om 19:50

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard in het land van NOOITGEDACHT

    Gisteren laat op de avond bij deze schoonheid binnengewipt.
    En, ik zal het me niet beklagen, dit wordt alweer een lofzang over een Meisje van plezier.
    Ik noem haar Meisje, want hoewel ze 26 is, blijft ze gewoon wow.
    Zowel haar uitstraling, haar charmes, haar figuurtje, lijf, lichaam, leden, hart en ziel, eigenlijk mag je er niet over nadenken, of je wordt er zo wie zo verliefd op.
    We hadden haar echt niet veel zien staan gisteravond, meestal was Sonja bezet, en de goede berichtgeving over haar heeft daar zeker toe bijgedragen.
    Ik was al een keertje met Buba voorbijgewandeld, een anderskleurige vriend, nadat Anvers huiswaarts vertrokken was. (noot voor anvers: de vestenman met zijn vlaams lief )
    Toen ik later nog even twijfelde, en haar aanstaarde voor haar raampje, kreeg ik vlug een knipoog, die me terug met beide voetjes op de grond bracht. Deze Meid kan makkelijk vergelijkingen als Angela en zoals Fluitje71 het beschrijft, next top model, weestaan. Erger nog, ze steekt er bovenuit, ze zou zo miss Poland kunnen wezen. 't Zou nog eens een leuk schandaal zijn, Miss Poland in ons skw
    Mijn verhaal? Tja, Fluitje heeft het o zo mooi beschreven, en ik kan me volledig aansluiten, behalve bij één ding. Ze is inderdaad niet te bitchy. Maar das dan weer het enige minpunt, voor mij mag het net ietsje meer zijn, maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.
    Telkens ik, nu, een dagje later aan haar denk, en wees gerust, ik doe dat, flits er het liedje van spinvis door me heen, smalfilm, ik weet echt niet waarom, maar ik ga jullie die flarden niet onthouden.
    kben een man van 40 met een sigaret
    kheb een buitenaardse stof in mijn bloed
    verleden jaar werd ik ontvoerd door een ruimteschip
    en sindsdien gaat het met mij niet zo goed
    ik weet wel waar ze wonen want je kunt het zien
    als je de letters van mijn naam omdraait
    de waarheid is een raadsel en het gaat als volgt
    t Is een goeie vriend, maar altijd te laat
    een tijdje terug reed ik een fietser dood
    gelukkig heeft geen mens mij gezien
    het komt maar zelden voor dat ik een zin afmaak
    en je maakt mij echt niks wijs
    het noodlot is een raadsel en het gaat als volgt
    het kost je niks en toch altijd prijs

    als ik uitga ben ik een fotograaf
    en ik ben schrijver als ik vrienden bezoek
    op het ogenblik zit ik heel even zonder werk
    maar binnenkort begin ik aan een nieuwste boek
    dromen zijn een raadsel en het gaat als volgt
    het smelt in je hoofd en niet in je hand
    vandaag knipte ik een muis in twee
    en die naaide ik toen mooi maar weer aan elkaar
    ik heb een raadsel over vergetelheid en het gaat als volgt
    wat doet pijn en telt voor twee

    De eigenlijke recensie dan maar:

    Na de knipoog, en nadat ik terug op aarde gezet was door de ruimtewezentjes, gedwee naar haar deurtje, en ze was zowaar nog mooier in 't echt dan achter glas. Ik begroette haar met een vriendelijke 'dag Sonja', niet echt origineel, maar ze bekeek me en deed de deur verder open. Ik ben haar naar de eerste verdieping gevolgd, het briefje van 50 overhandigd, want ik wou wel eens weten wat er allemaal mogelijk was voor het instaptarief. 'kHeb me in 't verleden veel te veel bezondigd aan te vlug te veel uit te geven, daarmee.
    Wat er mogelijk was? Alles, bijna onbegrijpbaar dat deze Meid dit voor 50 euro allemaal doet. Lange wachtende rijen voorspel ik, in navolging van haar moeder, Paola. Tja, als Paola de Koningin is, dan is Sonja onze Poolse ongekroonde Prinses. Paola, er is opvolging verzekerd voor je.
    Gezellig keuvelend, over koetjes en kalfjes (lees: mijn en haar job). Ineens stopt ze en bekijkt ze me. “Waarom weten alle mannen in de straat hier mijn naam”, terwijl ze uitdagend in haar setje voor me staat en mijn broek losknoopt. Tja, rplover, beken dan maar kleur. Ik leg het haar toch maar kort uit, en al pratend ontdoet ze me van al mijn verdere attributen. “Mannen toch, ik zal maar niet gaan lezen, want dan ga ik door het lint”, vertrouwt ze me toe. Frutselend trekt ze me op bed, zij heeft haar driedelig zwart lingeriesetje nog aan.
    Ik lig daar poedelnaakt, man man, ben ik blij dat ik een man ben en haar kan aanschouwen in plaats van mezelf te moeten bekijken. Plots draait ze zich 90 graden, trekt haar slipje half naar beneden, waardoor haar prachtbillen half te voorschijn komen. “Wil je me zo...censuur censuur...”, daarij op mijn job bedoelend. Dat liet ik me geen twee keer zeggen. “Ja”. Oops, ik betrapte me erop dat het net iets te enthousiast moest overkomen. “Try it,and I kill you”, was haar korte maar bondige antwoord. Met een lach, die deze jongen nog gekker maakte dan hij al was.
    Daarna begon ze, terwijl ze me in de ogen keek, aan een striptease zonder weerga, daar kan Demi (Moore) nog een lesje van leren. Eerst verwijderde ze haar zwarte ragfijne slipje, en draaide voorbij mijn aangezicht. Mijn blik verloor de hare enkel om al dat schoons te aanschouwen. Tot zover krijgt ze een perfecte 11, Fluitje. Het slipje gooide ze met een sierlijke zwaai net naast mijn hoofd, ai ai ai.
    Al vlug volge haar zwarte BH, en een prachtstel borsten kwamen te voorschijn. 80B, 85B, ik ben nog zo in de war dat ik er niet uit ben momenteel
    Even later volgde deel 3 van de stripshow, en ook dat deeltje belande naast mijn hoofd, waarna ze plaats nam naast me op bed, en me heerlijk begon te knuffelen, en met één hand down below begon te frutselen. Die had echt niet veel meer nodig Sonja.
    En dat had Sonja ook bemerkt, ineens zat ze tussen mijn beentjes, kontje verleidelijk omhoog en gaf ze me een heerlijke pijpbeurt, met rubbertje, terwijl ze heerlijk met die 2 melocakes speelde, en zelfs met een vingertje ietsje lager wat plaagde.
    Dat was oorlog, ik moest en zou raak schieten vandaag, maar liefst toch nog enkele standjes erbij. Alhoewel ze me zo gerust mocht klaarpijpen, dan zelfs was deze rec tot hier geraakt :-)

    Af en toe betastte en streelde ze ook de rest van mijn lichaam, en ik nam gretig beide armen beet.
    Wat het teken voor Sonja was voor het (betere) neukwerk.
    Enkelen kunnen de neukvergelijking met Sonja maar aan hoor, ik noem ze in willekeurige volgorde, Laura, Paola, Stefany, Gina(maar dan totaal anders).
    “En, kies maar”. “Neen, Sonja, doe maar waar jij zin in hebt”. Deze zin, met enkel het veranderen van voornaam zit standaard in mijn hoofd geprent. Zij koos dus voor een wilde Amozonenrit, eentje met de grote A (we zitten trouwens in Anvers, nietwaar?).
    Stel jullie voor, ze blijft je gedurend geil aankijken, en af en toe praat ze zelfs nog ook. De zachte mmm's had ik al meer gehoord ooit, maar deze zijn zeker zo lekker. Dan weer gaan haar handen naar achteren, houden mijn benen vast, dan weer knelt ze haar borsten tussen haar armen.
    Soms komt ze tegen me aanleunen, soms naar achteren, dan weer op en neer.
    En intussen mag je met al dat moois spelen, zuigt ze op duimen en vingers.
    Nu krijgt ze al een 13 op 10, Fluitje71.
    Ik begrijp nog niet dat ik het zo lang kon uithouden. Ik heb haar dan maar gezegd: “Lief Sonjake, zo krijg je mij niet klaar, dat hebben er al meer geprobeerd”, waarna ze haar ritme steeds meer opvoerde, en nog beter haar best deed.
    Toen ze het welletjes vond, kreeg ik het volgende bericht.”En nu ga ik jou eens lekker bekijken, jij hebt al genoeg gezien en gevoeld”.
    Waarna ze de houding aannam van onze mascotte. Doggietime. Nu hangen er spiegels langs 2 zijden, en ze weet verdorie maar al te goed hoe ze verder oogcontact moet zoeken.
    Ik weet niet hoe lang ik (en let op die woorden) zo met haar de liefde heb bedreven, maar het leek in ieder geval eindeloos. Die blik, dat kontje, die borstjes. Af en toe gleed haar hand ook tussen haar dijen, of trok ze die lekkere billetjes verder open. Diep is diep bij Sonja.
    Na een eindeloze rit zakte ze steeds dieper weg, en begroef ze haar hoofd in haar lakens, en o o o, ze keek me niet meer aan, en legde beide handen gekruisd boven haar hoof.
    Tijd voor deze jongen om nog even lekker diep te gaan, en ik pakte haar beide handen vanboven vast.
    Toen ik er bijna was (ja ja, ik was er al een tijdje, maar niet op dat punt) hoorde ik haar steeds harder zuchten. Ze pakte ook mijn beide handen beet, en kneep er steeds harder in, en even draaide ze haar lief snoetje naar me toe.
    Tja, toen verloor ik alle controle. En ja hoor, ze kneep de laatste druppel uit mijn handen

    “Moe?” klonk het. “Neen, voldaan”. Meer kreeg ik er echt niet meer uit, maar toegeven, no way.
    Als ik de Meiden niet beter kende, zou ik gezworen hebben dat ook zij een orgasme had beleefd. Neen, melocakeje, maar dat spreekt enkel in haar voordeel.
    Dus de oscar voor beste acteerprestatie verhuist enkele ramen, en gaat voor mij naar Sonja, met een duidelijke meerderheid der stemmen. Ben eens benieuwd wat haar speach zou zijn.

    Achteraf het wasje, nog verder gepraat, over vriendjes, mannen en vrouwen, tja, ze is perfect tot de laatste minuut, deze schoonheid.
    Kga er maar over ophouden, anders wodt dit nog langer dan CUUP zijn vervolgverhaal, en ik wil nog meer over schrijven, ik ben met haar nog niet aan het einde van mijn Latijn.
    Als slot een gedichtje, dat perfect bij haar past. Auteur: ikzelf. Datum: deze nacht geschreven.
    Tot de volgende keer Sonja, en dan het dubbele spenderen, eens kijken wat je dan allemaal in petto hebt.
    Ciao.

    CHAOS





    in duisternis blijf ik verweesd achter,

    nachtelijke zonde, door je

    intrigerende schoonheid met je

    tedere, kinderlijke onschuld vol van

    respekt, maar de

    angst om jezelf te binden aan

    mij, mijn godenkind, een

    lawine-in-overvloed vol van liefde en

    onweerstaanbare,

    roekeloze sex met

    aardbei brengt

    chaos in onze verwarde hoofden


    rplover

    Laatst gewijzigd door rplover; 13 december 2006 om 20:17

  4. #4
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:27
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 7 posts

    Standaard Sonja's zwakte

    OMG rplover slaat aan het dichten.

    Je moet haar zeker eens het linkje geven naar deze pagina. :D
    Ze vind het niet erg hoor. Ze is eerder verrast dat dit soort nieuws zich zo snel verspreid via internet.

    Ok belofte maakt schuld.
    Haar zwakte is de zelfde als bij vele vrouwen. Echter voor €1,- krijg je haar op de knieen. :D van het lachen
    http://www.kinderbueno.de/
    Neem er 1 voor haar mee.
    Ze weet vast van wie deze tip komt.

  5. #5
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:27
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 7 posts

    Reden Sonja is back in town

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Sonja is er terug.
    Recensie volgt vanavond

    ik zal vragen hoelang ze blijft ook hoor Fluitje
    Ah!
    Merci rplover!

    Vergeet haar Bueno niet!

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluitje71
    Ah!
    Merci rplover!

    Vergeet haar Bueno niet!
    Daar is ze voor op de knietjes gegaan Fluitje, van 't lachen, en is maar verder gegaan met me te pijpen met de chocolade nog in haar mond.:D
    Maar dat is voor de recensie he:teuflisch
    Trouwens, ze blijft maar drie dagen, dus na vandaag nog 2, en dan gaat ze weer even uitrusten in Nederland.
    Profiteer ervan, 't was beslist weer de moeite

  7. #7
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:27
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Daar is ze voor op de knietjes gegaan Fluitje, van 't lachen, en is maar verder gegaan met me te pijpen met de chocolade nog in haar mond.:D
    Maar dat is voor de recensie he:teuflisch
    Trouwens, ze blijft maar drie dagen, dus na vandaag nog 2, en dan gaat ze weer even uitrusten in Nederland.
    Profiteer ervan, 't was beslist weer de moeite
    *lol* dat dacht ik al wel.
    Zal je vast een VIP treatment hebben opgeleverd.

    Zal wel weer een mooi verhaal worden. :D

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Lächeln Waar is die Sonja toch?

    Donderdagavond, sta ik te wachten op de Hoek van Vingerlingstraat en Verversrui, in gesprek met iemand die op Sonja staat te wachten. :teuflisch

    Heb hem gezegd dat hij NOG LANG kan wachten, want onze Poolse schoonheid is er al een tijdje niet (al ongeveer 3 weken).

    rplover en Fluitje71 wachten ook al een tijdje op haar! :p

    Anvers :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Poolse Sonja is terug

    En nu goed nieuws op deze zondagmiddag: onze correspondent ter plaatse meldt ons zoëven dat Sonja er terug is vanaf heden!

    Er zullen er wel een paar zijn die blij zullen zijn.

    Anvers :wink:

  10. #10
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    6 januari 2009 @ 19:16
    Berichten
    37
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Donderdagavond, sta ik te wachten op de Hoek van Vingerlingstraat en Verversrui, in gesprek met iemand die op Sonja staat te wachten. :teuflisch

    Heb hem gezegd dat hij NOG LANG kan wachten, want onze Poolse schoonheid is er al een tijdje niet (al ongeveer 3 weken).

    rplover en Fluitje71 wachten ook al een tijdje op haar! :p

    Anvers :wink:
    Sonja is terug.....sinds gisterenavond Voor 3 of vier dagen;overdag en s'avonds..
    En rara wie er een afspraakje mee heeft gemaakt voor deze middag?

    Juist ....rec volgt nog...:wink:

    Grtz.
    B.

  11. #11
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:27
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 7 posts

    Blinzeln Merci

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    En nu goed nieuws op deze zondagmiddag: onze correspondent ter plaatse meldt ons zoëven dat Sonja er terug is vanaf heden!

    Er zullen er wel een paar zijn die blij zullen zijn.

    Anvers :wink:
    Hey Anvers! Bedankt voor de info. :D
    Hoop dat ze er woensdag nog is!

    Zal me een drukte geven op hoek van de Verversrui/Vingerling.
    Wachters zijn te herkennen aan een Bueno in de hand!
    Ben benieuw naar de recensie van Belladonna, maar dat zal vast wel goed zitten.
    Plus rplover is vast nog aan het dichten! :p

  12. #12
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluitje71
    Hey Anvers! Bedankt voor de info. :D
    Hoop dat ze er woensdag nog is!

    Zal me een drukte geven op hoek van de Verversrui/Vingerling.
    Wachters zijn te herkennen aan een Bueno in de hand!
    Ben benieuw naar de recensie van Belladonna, maar dat zal vast wel goed zitten.
    Plus rplover is vast nog aan het dichten! :p
    Jep, vast en zeker. Wees maar gerust Fluitje Zeker tot woensdag, waarschijnlijk langer.
    Ik sta na vandaag dus 2 recensies achter :D

    groet,

    rplover

  13. #13
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    6 januari 2009 @ 19:16
    Berichten
    37
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Beitrag

    Sonja
    Hoe ging het ook al weer?’’Lang gewacht,stil gezwegen,nooit gedacht en…het viel toch een (klein)beetje tegen..
    Miss.trap ik hier tegen een paar zere schenen, maar...dit was mijn belevenis:
    Had haar een vijftal weken geleden al eens gespot zonder te weten wie ze was;kvond haar wel een geile,mysterieuze uitstraling hebben;ze heeft zo’n kattenkopje
    Maarja.Sonja speelt spelletjes met ons en voert na een aanwezigheid van zo’n drie of vier dagen gewoon een verdwijntruc uit:pffft,weg!:wink:
    Zat dus al een beetje op haar terugkomst te hopen toen ik van een goede vriend tevens medewandelaar ineens tijdens het eten een sms-je kreeg:Sonja is er!
    Kon geen goede smoes verzinnen om zomaar op te springen en weg te rennen,dus een goed voornemen genomen voor de volgende dag.
    En daar stond ze:poesie-mauw

    Zwart setje met een visnetjurkje eroverheen,mmm….mocht eerst Paul nog even roepen voor haar die net langsschuifelde;want ze had honger.Als ze klaar met me was, wachtte er een broodje op haar…:p
    De kennismaking op haar kamer was een beetje verontrustend;er hing een vreselijke penetrante transpiratielucht,niet te geloven.
    Zij kon het niet zijn;ze was zo fris als een roosknopje
    M’n voorganger…:angryfire
    Hot-ron heeft hier ook al eens een oproep gedaan…
    Heren;de persoonlijke verzorging!!
    Wassen die handel!
    Spuiten met die deodorant!:wink:
    Arme meiden die zulke viespeuken ook nog over zich heen krijgen!
    Voorzichtig gevraagd of ik me even moest wassen,maar nee,ik maakte een frisse indruk(kwam ook net vanonder de douche vandaan)
    Toen ze aanstalten maakte om zich te ontkleden,haar gevraagd of ik dat mocht doen…’’mmm zei ze,interesting…,een genieter…jazeker!
    Of ik dan wel niet wat langer wilde blijven,spinde ze poeslief…maar deze Kater is ook niet voor één gat te vangen ,ik bromde wat en ..aan het werk!
    Visnetje langzaam afgestroopt,bh-bandje laten springen,en zo een mooie tweeling voor m’n neus.Prachtig!
    Broekje soepel naar beneden,en terwijl ze met één hand op me steunde,liet ze het met een elegant boogje door de kamer zwieren.
    ‘’Nu jij’’! Hihi,goed hoor;en zo zag ze dat ik er al keihard helemaal klaar voor was!
    Op m’n rug mocht ik gaan liggen,en zij kwam tussen m’n benen zitten.
    Aangezien ik op die manier toch nergens bij kon,ben ik maar eens ontspannen achterover gaan liggen,en het om zo te zeggen ‘’over me heen laten komen’’
    Lekker!Ze schraapt een ietsepietsie met haar tanden,waar ik een beetje kiekenvel van kreeg;tis nét niet pijnlijk,en je voelt ondanks dat vermaledijde rubber toch goed waar ze mee bezig is.
    En ze smakt er heerlijk bij,haha.
    Gevraagd of ze me wilde berijden,en ja,dat wilde ze;ze keek me met die kattenogen ontdeugend aan terwijl ze rustig begon,om me steeds strakker aan te kijken en het tempo wat op te voeren,en ik deed lekker mee:het was mooi spieken in de spiegel.
    Om plotseling te stoppen en me te vragen:’’Doggy’’?
    Pardon..?Oja…tiktiktik… .Goed dan..mooi uitzicht en alles voelde goed aan..
    Zuchten en steunen…je zou het bijna geloven..
    Nog even op haar mooie ruggetje liggen,en toen stelde ik de ‘’domme’’ vraag of ze haar benen om m’n schouders wilde draperen.
    Nou nee dus,dat hoorde bij het ‘’uitgebreide pakket’’,en dan mocht ik effe bijbetalen…
    Oeps…,praten tijdens het neuken doe ik niet zo graag,dat leid maar af;maar over geld praten tijdens het neuken…..dát beneemt me álle lust.
    En ander standje om het even áf te maken zat er ook niet meer in, en ík had er eigenlijk ook niet meer zo'n zin in…dus heeft ze me even vinnig aankijkend mét condoom afgetrokken…
    Tja,wat moet ik er van denken….
    Ze zei dat ze niet vervelend wilde zijn,maar dat het haar regels zijn(miss.dacht ze dat ik een tijdrekker of profiteur was,maar dat is niet mijn stijl,en ik ben me er ook niet van bewust dat ik overdreven eisen stelde)Van mijn kant heb ik haar duidelijk gemaakt dat ik niet zomaar het dubbele standaardbedrag neertel voor ..wát?Even de job afmaken?
    Wrong time,wrong place?
    We hebben niet zitten kibbelen hoor ,begrijp me goed, nog even zitten praten over haar favoriete hobby……en met twee kussen en een vage belofte,maar met toch een beetje leeg gevoel de straat weer op….

    Alla prossima…

  14. #14
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage Sommige leden zijn ten achter met hun recensies!

    En waar blijven die recensies over Sonja van onze vrienden rplover en Fluitje71?

    We zien benieuwd of zij echt iets meer kunnen doen hebben met hun "Bueno"!

    Anvers :wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln zere schenen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    En waar blijven die recensies over Sonja van onze vrienden rplover en Fluitje71?

    We zien benieuwd of zij echt iets meer kunnen doen hebben met hun "Bueno"!

    Anvers :wink:
    Zere schenen, Anvers, en met zere schenen kan ik niet schrijven :D
    Neen hoor, ik vind trouwens, BD, dat je het goed verwoord hebt. Er is helemaal geen schenengestamp te voelen.
    Dat is een iets slechtere ervaring neergepend met respect voor de Dame in kwestie. Chapeau daarvoor.

    Trouwens, ik zit met rijmproblemen in het laatste vers van mijn sprookje.
    't Komt eraan dus, maar wat langzamer dan eerst gedacht

  16. #16
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Het verhaal van rplover over Sonja gaat komen !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Trouwens, ik zit met rijmproblemen in het laatste vers van mijn sprookje.
    't Komt eraan dus, maar wat langzamer dan eerst gedacht
    Alle IJsberen wachten in volle spanning uw verhaal af!

    Anvers :wink:

  17. #17
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard Verhuizing?!

    Sonja was deze middag werkzaam in Verversrui 12/5. Het is afwachten of het éénmalig is of blijvend.

    Grz Sub

  18. #18
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard hey katholiekerd...

    .... en jij bent dat natuurlijk niet gaan vragen?
    Afwachten is de boodschap.
    Alvast eentje die op de lijst van goedverdienende Meiden staat en zal blijven staan, ons Pools havenmeissie :D

  19. #19
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard terug op haar vertrouwde stekje

    ......
    Zo blijven we ook interessant natuurlijk
    Sonjake zit terug waar ze het best tot uiting komt, in de Gouden Hoek

  20. #20
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage De recensie komt er aan zei hij, vraag is natuurlijk wanneer?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Trouwens, ik zit met rijmproblemen in het laatste vers van mijn sprookje.
    't Komt eraan dus, maar wat langzamer dan eerst gedacht
    Die recensie van rplover over Sonja blijft toch lang weg, en een week geleden zat hij al in het laatste vers van zijn sprookje, maar had hij nog rijmproblemen.

    Anvers :wink:

  21. #21
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Ausrufezeichen Sonja, oh Sonja, blijf nu eens op dezelfde plaats zitten, of staan !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub
    Sonja was deze middag werkzaam in Verversrui 12/5. Het is afwachten of het éénmalig is of blijvend.
    Grz Sub
    Gisteren stond zij terug Op de Gouden Hoek, en vandaag in het raam van Verena op Verversrui 20.
    We zullen haar maar best laten staan op Verversrui 02/3 zeker, en niet elke keer dat zij eens op een ander adres opgemerkt wordt dit laten veranderen, anders kunnen we bezig blijven. :p

    Anvers :wink:

  22. #22
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden Babbette de slet ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Gisteren stond zij terug Op de Gouden Hoek, en vandaag in het raam van Verena op Verversrui 20.

    Anvers :wink:
    Miljaarde, in het raam van Verena. Babbette en Sonja tesamen, dat ik dat gemist heb
    Van mij mag ze daar een tijdje blijven, een trio met Babbette en Sonja, dat zie ik nog wel zitten :p

  23. #23
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Miljaarde, in het raam van Verena. Babbette en Sonja tesamen, dat ik dat gemist heb
    Van mij mag ze daar een tijdje blijven, een trio met Babbette en Sonja, dat zie ik nog wel zitten :p
    Als je nu eens rond de shiftwissel binnen gaat, kun je het summum meemaken.

    Sonja, Verena en Babette, met drie tegelijk.

    Grz Sub

  24. #24
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Trio met Sonja en Babette?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Miljaarde, in het raam van Verena. Babbette en Sonja tesamen, dat ik dat gemist heb
    Van mij mag ze daar een tijdje blijven, een trio met Babbette en Sonja, dat zie ik nog wel zitten :p
    Ik denk niet dat je eigenlijk wel zoveel zal hebben aan Babette, het lijkt mij dat deze nogal passief is, dan misschien beter een triootje met Sonja en Verena?

    Anvers :wink:

  25. #25
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Ik denk niet dat je eigenlijk wel zoveel zal hebben aan Babette, het lijkt mij dat deze nogal passief is, dan misschien beter een triootje met Sonja en Verena?

    Anvers :wink:
    Soms he Anvers, heel soms he, komt dat in me naar boven.
    Dat er eens iemand voor doods blijft liggen terwijl je sex met haar hebt.
    En Babette is daar de ideale vrouw voor.
    Ben ik een pervert? Dan zij het maar zo...

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04.

FKK Artemis 468*60