Pagina 7 van 73 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 1811
  1. #151
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Wat een lekker weertje in het Limburgse land, wat zal ik eens gaan doen zodadelijk...
    Het zal eerst grasmaaien worden, omdat mijn eerste date een Termin bij de hairstylist heeft tussen 14 en 16 uur ofzo en dus maar besloten om twee uurtjes later dan gewoonlijk te vertrekken richting de club. Zal tot ongeveer 22 uur blijven, misschien tot straks dan.
    Doe daar de groeten aan al aan mij bekenden. En ook aan die ze graag willen hebben.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  2. #152
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Ik neem aan dat je zowel de dames als de beren bedoelt.
    En ben je daar bekend als die wannabee 007 of moet ik je echte naam gebruiken (mij helaas onbekend dus dat zal niet gaan).

    Trouwens, welke dames ken je daar eigenlijk, buiten de boze heks en de gokverslaafde Mia ?

  3. #153
    Geregistreerd
    4 november 2015
    Last Online
    27 december 2019 @ 12:20
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Weet iemand of Maria uit Griekenland nog actief is bij yy? Ik heb fijne ervaring met deze dame. Groet!

  4. #154
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Ik neem aan dat je zowel de dames als de beren bedoelt.
    En ben je daar bekend als die wannabee 007 of moet ik je echte naam gebruiken (mij helaas onbekend dus dat zal niet gaan).

    Trouwens, welke dames ken je daar eigenlijk, buiten de boze heks en de gokverslaafde Mia ?
    De heel erg lieve boze heks kent mij bij nickname. Voor de rest geloof ik dat ik daar redelijk anoniem rondloop.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  5. #155
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Zo, het was me het dagje wel in mijn favoriete uitspanning. Allereerst speciaal voor 006.5, ik heb de boze heks de groeten gedaan van je en ze zei dat je maar snel weer eens zelf zou moeten komen, ipv de dorpsgek van YY het vuile werk te laten opknappen.
    Ik heb twee keer gekamerd, eerst een uur met de vriendin van mijn vrouw en daarna anderhalf uur met haarzelve. Ik was vandaag in topvorm en heb de dames flink laten zweten, kreunen en schreeuwen. Beide dames en ook vele andere klaagden wel over het magere herenaanbod en de onwil van velen van hen om flink te kameren. Ik zag Mikhaela al bijvoorbeeld om 19.42 uitchecken, tja als zij het al niet meer ziet zitten dan weet je hoe laat het is.
    Hierbij een oproep om dit weekend toch naar het Roermondse af te reizen, want kwa dames liep er best lekker spul rond.
    De volgende dames waren/zijn aanwezig: Anka, Vivian, Dora, Cila, Cristina uit Tsj, Mia, Maya, Jennifer 1 en 2, Claudia, Elvira, Bianca 1 en 2, Mikhaela, Corinna, Carmen, Sandra uit D, Sandra uit Roe, Ariana, Nadia, Ada, Simona uit Polen, Vanessa, Niki uit Rusland, Elli, Amalia, Amelia, Nikki -ex LR, Nicole en Sophia uit Slowakije, Crystal, Anni, Melanie uit Hon, Dana, Anna 1 en 2, Annelies en nog een paar dames die zelfs mij onbekend zijn.
    Over de muziekkeus kun je discuteren, maar ik vond het kut met peren met heel sporadisch een lekker nummer. Ja, zo krijg je de stemming er niet echt in. Nadat alle stofwolken opgetrokken waren ben ik met mijn vrouw en haar vriendin nog wat gaan eten, ik had nog wat satéstokjes verorberd (met en zonder saus), het smaakte goed. Zal volgende week niet gaan (even op de rem trappen), volgend bezoek waarschijnlijk tijdens de aankomende party.
    Steeds als ik denk dat het niet beter kan, wordt het dat toch. Ik voel me nu de koning te rijk, wat ben ik toch een bofkont in menig opzicht.
    Alleen jammer dat een hoop oude favorietjes me nu niet meer zo leuk vinden, maar ach het zij zo, ik geniet met volle teugen van het clubleven.
    Tot een volgende keer maar weer, bye bye.

    O ja, er was nog wat tijd over aan het eind van de kamergang met mijn vrouw en heb haar kennis laten maken met het forum en daarbij ook mijn nickname onthuld, ze lag in een deuk. Hebben ook nog samen op de tonen van Dragostea din tei gezongen en ze heeft me laten kennismaken met haar hondje, lief he.
    Laatst gewijzigd door Brad Clitt; 24 maart 2017 om 23:51

  6. Onderstaande 11 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 maart 2017),Elmo3108 (26 maart 2017),Ethan Cunt ( 1 november 2021),laplagne (25 maart 2017),mathiou (25 maart 2017),Nedlovefkk (25 maart 2017),Nulnulzeseneenhalf (25 maart 2017),Ryuhayabusa (25 maart 2017),sofaking (24 maart 2017),sti6 (25 maart 2017),The Pussyhunter ( 7 mei 2018)

  7. #156
    Geregistreerd
    29 maart 2016
    Last Online
    30 juli 2018 @ 14:29
    Berichten
    155
    Discussies
    4
    Thanks
    262
    Thanked
    246 in 90 posts

    Standaard

    O ja, er was nog wat tijd over aan het eind van de kamergang met mijn vrouw en heb haar kennis laten maken met het forum en daarbij ook mijn nickname onthuld.[/QUOTE]
    Opgepast de dames lezen blijkbaar ook op dit forum met google translations ik was van de week op de kamer met Elvira en ze kende mijn nickname zonder dat ik haar daar iets over verteld had

    we zien elkaar zeker nog op de party


    sti6

  8. Onderstaande 2 leden hebben sti6 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 maart 2017),Brad Clitt (25 maart 2017)

  9. #157
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sti6 Bekijk bericht
    O ja, er was nog wat tijd over aan het eind van de kamergang met mijn vrouw en heb haar kennis laten maken met het forum en daarbij ook mijn nickname onthuld.
    Opgepast de dames lezen blijkbaar ook op dit forum met google translations ik was van de week op de kamer met Elvira en ze kende mijn nickname zonder dat ik haar daar iets over verteld had

    we zien elkaar zeker nog op de party


    sti6[/QUOTE]


    Sommige gebruiken gewoon de aanwezige heren als Google translate. ;-)
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  10. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (25 maart 2017)

  11. #158
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Jullie hoeven je om mij geen zorgen te maken, ik heb haar alles uitgelegd, ook waarom ik haar identiteit niet prijsgeef. Afgelopen woensdag had ze me nog gevraagd of ik niet wat 'reclame' voor haar kon maken gezien de tegenvallende inkomsten, heb haar vandaag uitgelegd waarom ik dat niet zal doen. Na mijn relaas vond ze het inderdaad beter om haar naam niet te noemen en dus zal ik haar wens respecteren (maar had het dus sowieso niet gedaan). Ze vond het wel leuk dat ik zo actief op het forum ben en een talent voor het schrijven heb, ze zei dat ik daar misschien eens verder mee moest gaan.

    Ik weet nu ook de ware reden dat ze mij zo woest aantrekkelijk vindt, het zijn toch mijn ogen (griezelig detail, we hebben ongeveer dezelfde kleur).
    Haar vriendin zei overigens hetzelfde, toen op kamer 23 de zon op mijn gezicht scheen: 'Your eyes are so beautifull in the sunlight'.
    Tja...

  12. Onderstaande 7 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 maart 2017),Eddy_V (25 maart 2017),Ethan Cunt ( 1 november 2021),Nedlovefkk (25 maart 2017),Ryuhayabusa (25 maart 2017),sti6 (25 maart 2017),The Pussyhunter ( 7 mei 2018)

  13. #159
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Bradje toch. Ooit komt de Illusion Plop wel

  14. Onderstaande 4 leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    Das (25 maart 2017),Eddy_V (25 maart 2017),rmjhexe (26 maart 2017),Sjeufke (25 maart 2017)

  15. #160
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Bradje toch. Ooit komt de Illusion Plop wel
    Als hij zijn eigen posts omtrent deze dame leest (en niet door zijn roze bril) zou hij beseffen dat de Illusion Plop er al is geweest.

    Enkele voorbeelden:
    - we bouwen het heel langzaam op.
    - weken later terugkomt als aangegeven en gedurende deze tijd niet bereikbaar is
    - er geen enkele moeite mee heeft dat je kamert met haar "beste" vriendin
    - vraagt of je niet wat "reclame" kan maken.

    Bovenstaande is absoluut niet bedoeld op een negatieve manier maar puur een realiteitscheck. Ik hoop van harte dat ik het mis heb en je "sprookje" met de dame uit het sprookjesbos een "en ze leefden nog lang en gelukkig einde" krijgt.

    Tijdens één van mijn vorige bezoekjes nogal lang en zeer openhartig gesproken met de "echtgenote" van een andere prominente YY-ganger. Deed haar verhaal zonder blikken en blozen en was zeer duidelijk over haar motieven. De bevestiging voor mij dat sommige waanzinnig goede actrices zijn. Uiteindelijk draait het altijd om 1 ding: MONEY

  16. Onderstaande 14 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 maart 2017),Brad Clitt (25 maart 2017),Das (25 maart 2017),Eddy_V (25 maart 2017),Giodude ( 8 juli 2019),jansenroy (26 maart 2017),JonnyFontane (25 maart 2017),mathiou (25 maart 2017),Meme Moo (25 maart 2017),pascal1 (25 maart 2017),Pierke69 (26 juli 2022),swazontneuf (25 maart 2017),trickyD (25 maart 2017),YYadict (31 maart 2017)

  17. #161
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik herhaal het nog maar eens.....DVP's hebben allemaal cum laude de toneelschool doorlopen.
    Het is allemaal illusie.....maar soms wel hele mooie illusies. Dat dan weer wel.
    Gloeiende.....ik heb al weer zin, na de 3 illusiekamers van gisteren in Bab

  18. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 april 2017)

  19. #162
    Geregistreerd
    3 oktober 2015
    Last Online
    30 april 2023 @ 19:20
    Berichten
    62
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    85 in 28 posts

    Standaard

    Hey Patjax, kun je ook aangeven welke dame dit was. Dan kan de echtgenoot wellicht zijn pijlen op een ander richten

  20. #163
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    @ Patjax

    Bedankt voor het compliment, ik inmiddels een prominente YY-ganger, wie had dat ooit gedacht.
    En toeval of niet, de bewuste dame heeft inderdaad de toneelacademie doorlopen en daar bovenop nog twee andere studies afgerond.

    Op dit moment ben ik gewoon haar clubvriend, zeg maar iemand waar ze veel sympathie voor heeft omdat ik 'anders' ben en waar ze een beetje steun aan heeft (ook buiten de club), een relatie wil ze op dit moment niet en ik zet eerlijk gezegd ook grote vraagtekens bij de haalbaarheid hiervan, waarop zij dan zegt dat je nooit weet hoe het gaat lopen. Ik ken inmiddels haar toekomstplannen en die liggen niet in Nederland dus dan houdt het eigenlijk al op.
    Over geldzaken is ze ook duidelijk, ze vindt het leuk om met mij om te gaan in de club maar intussen moet er ook gewoon geld binnengeharkt worden door haar (maw als ik niet binnen afzienbare tijd met haar ga/wil kameren gaat ze gewoon op jacht naar andere beren) en aangezien ze allang weet dat ik geen geldboom heb zal die leuke omgang met mij geen groot financieel motief hebben. Ik mag ook rustig met andere dames gaan kameren (maar dat wil ik niet ), dus haar 'beste' vriendin is dan zeker geen probleem (had ikzelf al gevraagd voordat de clubvriendschap écht van de grond kwam), we zijn tenslotte niet getrouwd zegt ze, waarop ik dan zeg nog niet.
    Verder spelen er zaken tussen mij en haar die eigenlijk niks te maken hebben met de club, geld en/of relaties, ze heeft veel betekend voor mij om in mijn prive-situatie een grote omwenteling teweeg te brengen, waar ik hier niet verder op inga. Ze is in deze eigenlijk een vertrouwenspersoon voor mij aan wie ik al mijn problemen en zorgen kwijt kan en hoe ze hiermee omgaat verdient groot respect en bewondering. Misschien is het geen toeval dat deze 'andere' beer deze 'andere' dvp is tegengekomen. Als ik zie hoe zij met mij en haar vriendinnen omgaat, dat heb ik nog bij geen andere dvp gezien. Zelfs met Daria, die verantwoordelijk is voor mijn bad boy imago en waarmee ik ook zéér goed kan omgaan, heb ik dit gevoel niet. We zullen zien hoe het zich allemaal gaat ontvouwen, geen zorgen ik heb geen roze bril op en sta met beide benen op de grond. Het is echter verdomd moeilijk voor mij om dit zo te houden, want ik vind het echt een vrouw uit duizenden, ik ben écht onder de indruk van haar. Uit zelfbescherming daarom maar besloten om volgende week niet te gaan, dat heb ik ook eerlijk tegen haar gezegd. Het is voor mij allemaal nieuw, zulke gevoelens voor een vrouw heb ik nooit gehad, van de ene kant weet ik niet hoe ik er mee moet omgaan, van de andere kant vind ik het geweldig dat óók ik in staat ben tot zulke gevoelens. Geloof me maar, ik heb het niet gemakkelijk op dit moment, maar het positieve weegt gelukkig toch zwaarder nu, tot nu toe heb ik geen reden om te twijfelen aan haar beweegredenen.
    Ik heb op dit moment gewoon een fijne tijd met haar en zij ook met mij, dat is een ding wat zeker is. En eigenlijk was het me daar ook uiteindelijk om te doen, gewoon tevreden zijn met wat ik nu heb met haar en die grote gevoelens maar proberen te relativeren, hoe moeilijk dit ook is.

    Zo, genoeg gezeverd hierover, on with the show... live-verslagjes dus.

  21. Onderstaande 17 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 maart 2017),cheasehead (27 maart 2017),Das (25 maart 2017),duivenmelker (26 maart 2017),Ethan Cunt ( 1 november 2021),mathiou (26 maart 2017),Meme Moo (25 maart 2017),Nedlovefkk (25 maart 2017),pascal1 (25 maart 2017),Patjax (26 maart 2017),rob45 (26 maart 2017),Sjeufke (25 maart 2017),sofaking (25 maart 2017),sti6 (26 maart 2017),The Pussyhunter ( 7 mei 2018),YYadict (31 maart 2017),yylover (25 maart 2017)

  22. #164
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Zoals een dame in GT het onlangs beeldend aan mij verwoordde: 'all girls in the clubs are snakes and professional mindfuckers, that are only in it for the money'...

    ...wat ze liet volgen door: 'and I am the biggest snake...'


    Overigens prima sessie mee gehad en leuke gesprekjes gedurende de dag.
    Eigenlijk gewoon een heel aardige vrouw...

  23. Onderstaande 13 leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 maart 2017),Bluebear (25 maart 2017),Brad Clitt (26 maart 2017),ButtinSky (26 maart 2017),Das (25 maart 2017),lekkersfan (27 maart 2017),mathiou (26 maart 2017),Nedlovefkk (25 maart 2017),Patjax (26 maart 2017),pret (26 maart 2017),Sjeufke (26 maart 2017),sofaking (25 maart 2017),sti6 (26 maart 2017)

  24. #165
    Geregistreerd
    17 november 2014
    Last Online
    30 december 2023 @ 01:45
    Berichten
    435
    Discussies
    62
    Thanks
    251
    Thanked
    757 in 203 posts

    Standaard

    Gistermiddag na yy geweest.

    Over de gehele dag 80+ dvp's en redelijk wat beter maar zeker niet super druk.

    Eten was prima genoeg variatie.
    Wellness was weer dik in orde(behalve de gladde vloer dat blijft gewoon nog een probleem)

    3 kamergangen gedaan waaronder een trio met corrina en antonia.
    Niet voor hh vatbaar corrina is zo passief en doet geen moeite om hte na je zin te maken.
    Antonia was wel wat beter maar tz niet en geen ballenlikken.

    2e kamergang met alexandra lief roemeens meid met bruin haar met een booty omg
    Echter deed ze ook niet tz ma wel ballenlikken.
    Maar overal iets te profi en zakelijke service.

    De 3e en laatste was met mi(c)heala een kleine lolita blonde roemeense.
    Leuk koppie lekkere tieten voor haar klein lichaampje wel een klene kont ik hou meer van een wat vollere kont.

    Het was druk en we moesten wachten,toen vroeg ze of ik ede kamer met jaccuzi wou.
    Prima 20€ extra en een beetje badderen en aan elkaar zitten vind ik geen probleem.

    Goeie service doet alles zelfs anaal voor de liefhebbers.
    Nadat ik klaar was 20min inde jaccuzi zitten knuffelen en zoenen en elkaaf daarna afgedroogd.
    Beste sessie van de dag.

    Wat me opviel is dat er veel dames in paartjes aan het jagen waren voor een trio's.

    De line up was ok ik laat al de namen wel aan brad clitt over die kent ze bijna allemaal ik niet

  25. Onderstaande 8 leden hebben lollypopman bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 maart 2017),Brad Clitt (26 maart 2017),cheasehead (27 maart 2017),Jooploop (27 maart 2017),Nedlovefkk (26 maart 2017),Sjeufke (27 maart 2017),sofaking (26 maart 2017),sti6 (26 maart 2017)

  26. #166
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Het is al lang geleden dat ik op een maandag een bezoekje bracht.
    There is a damsel in distress that needs my help badly...

    En ik sorteer ook een beetje voor op het besluit van (waarschijnlijk) komende woensdag, stel je voor dat de toko daarna met onmiddellijke ingang wordt gesloten.

  27. #167
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Nou nou, heren grijp jullie kans wat een lekkere dames aanwezig, Cristina en vooral Vivian zien er zeer libidoverhogend uit. Het is zo slecht nog niet op de maandag. Veel bekende dames en toppers aanwezig, beren valt tot nu toe mee. Ik ben aan het wachten op mijn vrouw, we hebben beide onze vrije dag opgeofferd, lol.

  28. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 maart 2017),Ethan Cunt ( 1 november 2021)

  29. #168
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Wie weet schudden we straks nog even handen...
    LU zeker niet verkeerd !
    Heb ook het zekere voor het onzekere maar genomen:
    vandaag is het in ieder geval lekker weer en aanstaande woensdag in Marisol is dat maar weer afwachten!
    En Garde

  30. #169
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Terwijl Brad in ondertrouw is gegaan met een bloedmooie dame met gevaarlijk schitterende ogen, heb ik mij nog maar es tegoed gedaan aan een punt kersenvlaai om vervolgens op het terras te genieten van de combinatie frisse lucht, zonnestralen en dames die de zonnestralen hard nodig hebben (net als ikzelf overigens).
    LU valt bij nader inzien erg tegen qua leuke types en mooie dames, dwz alles is een een kwestie van smaak, maar tot mijn smaak behoren de meesten niet. Een paar leuke slanke dames gezien die niet tot het standaard YY-GND type horen, maar ja...eentje gaat er zojuist in ondertrouw en die paar anderen loop je dan net mis.
    Zojuist dan toch dompteur mogen spelen van Roxanne, een slanke "Moldavische" in tijgersetje met C-cup van de dokter (zo bleek te laat).
    69 en standjes prima, maar verder weinig spannends en zij maakte er werk van om binnen de 20 minuten klaar te zijn, ach voor 50,- euro op de maandagmiddag..kan slechter!

    Vandaag verder m'n krachten maar sparen voor woensdag, hoewel...ge wit ooit nooit
    En Garde

  31. Onderstaande 10 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 maart 2017),Bearke (30 maart 2017),Bluebear (27 maart 2017),Brad Clitt (27 maart 2017),Elmo3108 (27 maart 2017),laplagne (27 maart 2017),lollypopman (27 maart 2017),mathiou (27 maart 2017),Nedlovefkk (27 maart 2017),pret (27 maart 2017)

  32. #170
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Nog steeds hier, dames vervelen zich, ik ook want mijn vrouw is bij de beauty-specialist voor haar wimpers. Voor iets anders heeft ze het ook niet nodig. Verder kennisgemaakt met Eddy-V, leuke gesprekspartner en wederom toch in reality anders dan je iemand voorstelt. Nog 1 kamertje en dan ben ik pleite.

  33. Onderstaande 8 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 maart 2017),Eddy_V (27 maart 2017),Ethan Cunt ( 1 november 2021),lollypopman (27 maart 2017),mathiou (27 maart 2017),Nedlovefkk (27 maart 2017),Sjeufke (27 maart 2017),The Pussyhunter ( 7 mei 2018)

  34. #171
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Rustig begin van de dag met een lekker zonnetje. Licht berenoverschot, maar het is nog heel kalm.
    Zeer uitgebreid Engels ontbijt voorradig

  35. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 maart 2017)

  36. #172
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Zo, normaal zou ik nog happy vanuit de men's lounge zitten posten, maar door onvoorziene omstandigheden ben ik al snel terug moeten vertrekken.
    Het is héérlijk weer in de tuin tussen de fluitende vogeltjes en vele topless dames. Het kwam traag op gang maar tegen mijn vertrektijd rond half vier was het goed vol aan't lopen. Maar nog niet zo druk dat je geen plaatsje meer zou vinden op terras of aan het buitenzwembad. Er was al wel een korte kamerwachttijd (niet meer dan 5 minuten) Wel raar omdat er veel kamers groen gekleurd waren op het controlebord.
    Heb zo goed als geen dame herkend, en maar één waar ik ook een naam van ken, nl. Duitse Kim. Wel veel nog nooit geziene gezichten.

    Er is vandaag gratis schuimwijn te krijgen, maar door mijn onverwacht vertrek heb ik er zelf niet van kunnen proeven.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  37. Onderstaande 10 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 april 2017),Brad Clitt (30 maart 2017),cheasehead (31 maart 2017),Eddy_V (30 maart 2017),John mc Snek (30 maart 2017),mathiou (30 maart 2017),Nedlovefkk (30 maart 2017),Picasso 1 (30 maart 2017),sti6 (30 maart 2017),yylover (30 maart 2017)

  38. #173
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard Live vanuit de kleedkamer van Yin Yang

    Kwam vandaag inderdaad iets later op gang, wel veel mannen voor een donderdag , mede door het mooie weer, maar meer dan voldoende dames.

    Inderdaad champagne ( gezien het goede nieuws van gisteren ). Vandaag een nieuw begrip geïntroduceerd : een Rutte- sessie, wat inhoudt dat er buiten de kamer tijdens de presales heel veel geweldigs wordt beloofd waarna dit op de kamer niet wordt waargemaakt.

    Optische favos die aanwezig waren: Jolanda ex yasmin psr ( terug sinds maandag), Mihaela, Bea, Alexandra, Betty, Amalia.

    Afwezig: Lara, mia/lollipop, Jessica (Dld).





    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  39. Onderstaande 9 leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 april 2017),cheasehead (31 maart 2017),mathiou (30 maart 2017),Nedlovefkk (30 maart 2017),Picasso 1 (30 maart 2017),pret (31 maart 2017),Sjeufke (30 maart 2017),sofaking (30 maart 2017),sti6 (30 maart 2017)

  40. #174
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    een Rutte- sessie, wat inhoudt dat er buiten de kamer tijdens de presales heel veel geweldigs wordt beloofd waarna dit op de kamer niet wordt waargemaakt.
    Hahaha . "Pannekoeksessie" is enkele jaren geleden geïntroduceerd en nu dus de "Rutte-sessie". Die houden we er in.

  41. #175
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Ik sta in de startblokken, alweer de 4e keer binnen 9 dagen, ben vaker daar dan op m'n werk of thuis...
    Nadat ik effe de situatie uitgepeild heb zal ik een update posten, heb ik tenminste wat te doen tijdens het wachten...

  42. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Bearke (31 maart 2017),duivenmelker (31 maart 2017),Ethan Cunt ( 1 november 2021),The Pussyhunter ( 7 mei 2018)

 

 
Pagina 7 van 73 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.

Living Room 468*60