Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Mali (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Idee Mali (Roemeense)

    nationaliteit: Servisch-Roemeens
    haar: lang, zwart
    lengte: 1,56
    leeftijd: 22
    voertaal: Duits
    figuur: slank (lolita)
    ogen: mooie lichtbruine
    cupmaat: B-tje (naturel)

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    service: strelen, knuffelen, zoenen, tongzoenen (niet te veel), PZC, NMC, 69
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #3
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Haar haar was gisteren een heel klein beetje met krulletjes gekruld .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    service: strelen, knuffelen, zoenen, tongzoenen (niet te veel), PZC, NMC, 69
    Correctie service: strelen en knuffelen maar niet het aangezicht aaien, strelen, zoenen en tongzoenen (beide veel en lichtjes bovengemiddeld), PZC (zeer zwak), NMC (rodeorit is erg geil, missio flauwtjes), 69.
    Vingeren absoluut verboden .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  5. #5
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Iemand een idee of zij er nog werkt (of waar ze elders aan de slag is) ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #6
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Gisteren een kamertje gemaakt met dit lekker poppetje (ze is er dus nog).

    Al vaak voorbij zien wandelen maar zonder echt aandacht aan haar omgeving te geven, alsof ze steeds gericht ergens heen ging.

    In de grote loungeruimte maar eens op hetzelfde bankje gaan zitten want die lekkere lolita body liet mijn blik niet meer los. Ze droeg enkel een klein broekje (dat ze later gebruikte om haar haren in een staartje te binden). Mooie tietjes, lief gezichtje, iets waarmee je alleen al voor mee op kamer wil gaan... inclusief de verwachting dat ze wel heel erg nauw zou zijn bij het neuken...

    Op een gegeven moment vroeg ze wat ik ging doen en ik gaf aan dat ik de kino ging zoeken en of ze me daarbij wilde helpen. "Makkelijk, de kino is die kant uit", zei ze, en ze wees richting kino met een stoute glimlach. Ook nog gevoel voor humor en een plagerijtje dus... Nog effe gekletst en weer vroeg ze wat ik ging doen. Ik zei: " Naar de kino toch? Maar goed dat ik nu weet waar die ligt...". Tja, beetje plagen kan ik ook...

    Uiteindelijk toch maar samen naar de kino gegaan, alwaar ze me wat streelde en begon te pijpen, maar de aanwezigheid van redelijk wat publiek vond ze op een gegeven moment storend dus hebben we een kamertje opgezocht.

    Daar hebben we liggen zoenen, tongzoenen was voornamelijk puntje-van-de-tong en zeker geen amandel-inspectie, maar wat mij betrof voldoende en heerlijk zacht. Nogmaals, met zo'n lekkere jonge-meisjes-body heeft ze voor mij al een leuke voorsprong... alsof je de vriendin van je dochter mag neuken... pff..

    Pijpen was heel erg zacht, wat mij betreft te zacht, maar ook hier hielp het uitzicht en strelen van haar knapperig frisse lichaam mee om het toch aangenaam te maken... Tepeltjes mochten gelikt worden, liever niet te hard gezogen, en daarna eens afgedaald om te kijken hoe de reactie op een likbeurt was. In eerste instantie onderging ze het redelijk koel, echter al gauw kwam er toch beweging in dat kleine bekken en begin te steeds meer te kreunen en bewegen... Jammer genoeg liet ze zich echter niet voor 100% gaan en kwam ze niet klaar, hoewel haar grotje wel lekker vochtig aan het worden was...

    Omdat ik een uur had afgesproken met haar en we nog iets minder dan een kwartier hadden (met dank aan de klok op de kamer) besloot ik dat het tijd was om te neuken. Met dit strakke tiener lichaampje had ik eens geen zin om het oraal of met de hand af te maken maar wilde ik haar heel graag om me heen voelen.. en liefst als amazone... Zo gezegd zo gedaan, dat ging wel heel lekker en een paar keer hield ze in toen ze (volgens mi) voelde dat ik bijna kwam... pfff... zo bouwde ze de toch al aanwezige spanning behoorlijk op, totdat ze uiteindelijk in galop ging en er geen weg terug meer was.... het was een feestje zoals een van mijn stoutste fantasieën, zo'n jong en strak ding om je stijve lul en dan er heerlijk in klaarkomen...

    Achteraf nog even geknuffeld en toen snel afgerekend want mevrouwtje moest pipi machen. haha!

    Nadien nog lieve begroetingen gekregen maar echte aftersales zat er niet in... jammer...


    N.B. Mali werkt naar eigen zeggen meestal in de weekends en soms op de vrijdagen.
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  7. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg ( 7 december 2014),seksenfun ( 8 december 2014),trophy ( 7 december 2014)

  8. #7
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Mali is inderdaad Servisch-Roemense, zo vertelde ze me, dus het raagteken in de topic titel kan weg...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  9. #8
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik ga het een keer kort houden. Ik kan me namelijk nogal goed vinden in de recensie van Licky Luke.

    Mali heeft een erg mooie uitstraling. Wie valt voor kleine slanke dames gaat ze dan ook compleet een beauty vinden.

    Mali is lief, grappig en erg plezant. Ook op kamer. Op dit vlak haperde er dan ook af en toe wat voor mij. Ik kom eigenlijk op kamer voor seks, seks en nog eens seks. Praten, lachen, vertellen, grappig doen... hoort voor mijn part bij de pre sales en after sales. Net dat laatste kent Mali niet zo goed. Zelf neemt ze trouwens geen initiatief tot pre sales. Mali is echter zo mooi, lief en vooral professioneel dat ze de macht bezit om je (toch even) mee op te laten gaan in haar gekkigheid. Zo loopt de tijd sneller dan je denkt. Bij mij was er een uur om. Strikt genomen gunde ik haar maar een halfuur.
    Het was leuk, daar niet van maar wie voor pure seks met haar op kamer wil gaan zal erg sterk in zijn schoenen moeten staan en mag vooral niet verzwakken door haar schoonheid....

    De seksuele prestaties waren over het algemeen voldoende maar vaak niet lang genoeg na mekaar. Van alles even een beetje en tussendoor weer willen grappen. De zwakkere puntjes qua services haalde Licky Luke al aan en ik ga daar volledig mee akkoord.

    Wie enkel eens met een "schoon poppetje" naar bed wil (en vooral dat) én niet kan wachten tot een volgend "schoon poppetje" zich aanbiedt of laat zien, die meer seksprestaties levert op kamer, moet maar voor haar gaan.

    Herhalingsgevaar: nihil .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (25 december 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16.

Diamond 468*60