Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: PSW, Agneta

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard PSW, Agneta

    Naam : Agneta

    Haarkleur/-lengte : blond

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat : Normaal C-cup

    Nationaliteit/Taal : Poolse, duits en engels

    Leeftijd : 22-26 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed, Zoenen, Beffen, NMC, PZC, FT

    Bijzonderheden :
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2018 @ 09:26
    Berichten
    119
    Discussies
    17
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard Agneta 18-12-2005

    Vrijdagavond lijkt wel mijn vaste PSW avond te worden, aangezien ik al voor de vijfde achtereenvolgende week de route richting Wildenrath heb gereden. Het moet niet gekker worden.
    Gisterenavond waren er zo'n 20 tal meiden te bewonderen in Wildenrath, onder hen: Agneta, Eva, Nikky, Monica1 en Monica2, Jeannet, Bea, Colleta, Bianca en Victoria. Genoeg keus dus, aangezien er nog meer leuke dames rondliepen.
    In het begin van de avond had ik al een paar keer visueel contact met Agneta, maar ik had toen nog geen zin om naar de kamer te gaan. Rond een uurtje of elf keken we elkaar weer eens diep in de ogen en ik liet haar de sleutel halen.
    Tijdens een vorig bezoek was de eerste kennismaking uitgelopen op een compleet fiasco, aangezien ze toen nog bijna geen Duits kon, maar ze is bezig de Duitse taal machtig te worden. Gisteren had ze blijkbaar besloten om het allemaal goed te maken, want na een rondje pijpen storte ze zich vol goede moed op mijn tong om eens heerlijk te zoenen. Vol met overgave werd ik op de bek gepakt en vanaf dat moment kwamen we alletwee los. Het pijpen, neuken en zoenen was zeker goed, evenals haar enthousiasme. Ook neukt ze lekker mee. Sommige meiden gaan liggen en laten jou het werk doen, maar Agneta doet volop mee. Zal wel weer eigenbelang zijn. (Orgasme)
    Daarna nog even samen gedouched en haar betaald.

    F

  3. #3
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2018 @ 09:26
    Berichten
    119
    Discussies
    17
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard Agneta 25-01-2005

    Mijn tweede kamerbezoek van gisteravond was met Agneta (of hoe je dat ook schrijft).
    Ze glipte me iedere keer door de vingers. Maar mijn geduld werd beloont. Om half twee 's nachts togen wij naar de kamer en daar heeft ze mij eens even geneukt.
    Ik dacht dat ik alles al een keertje had meegemaakt, maar zoals Agneta me gisteravond heeft geneukt, nog nooit.
    Ze begon eerst met me te pijpen. Lekker lang, diep en soppend. Tijdens het pijpen ook nog even een vingertje naar binnen gewerkt bij haar. Ze was inmiddels al drijfnat daaronder. Heerlijk!
    Na een minuutje of tien pijpen, wilde ze me gaan neuken. Ze ging bovenop me zitten en heeft me de rit van het leven gegeven. Wat een heerlijk wilde meid tijdens het neuken. Ze is volgens mij 3 keer klaargekomen en haar tepels waren inmiddels keihard geworden. Een meid die je laat genieten, maar volgens mij zelf nog harder geniet dan degene met wie ze op de kamer is. Echt een toppertje. Ben blij dat we het misverstand van de eerste ontmoeting uit de wereld hebben geruimd, want als ik dit zou moeten missen, dan had ik heel wat gemist in mijn leven.
    Wederom een gezellige avond in Wildenrath, met gezellige meiden en heerlijk eten. Simpele hutspot (peestamp), maar zelfs beter bereid dan mijn eigen moedertje dat kan! .

    F

  4. #4
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2018 @ 09:26
    Berichten
    119
    Discussies
    17
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard Agneta 11-07-2005

    Afgelopen woensdag was ik in Parksauna Wildenrath en heb me daar als eerste vermaakt met Agneta.
    Ze was al de hele tijd kontakt aan het zoeken, met die ondeugende blikken in haar ogen en dat werkt wel bij TBB. Voordat ik naar PSW ging, had ik al een klein vermoeden, dat ik haar mee naar de kamer zou vragen.
    Toen Agneta er was, haar ook maar meteen gevraagd.
    Op de kamer begon ze meteen met pijpen en daar is ze ook mee geëindigd.
    Het was niet zo vlammend als de andere keren, omdat we deze keer niet geneukt hebben, maar met een FT in haar mondje mocht ik zeker ook tevreden zijn.

    F

  5. #5
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2018 @ 09:26
    Berichten
    119
    Discussies
    17
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Gisteren kwam ze met haar vrolijke koppie weer bij me zitten en zij was degene die vroeg of ik mee naar de kamer wilde. Met Agneta altijd.
    Een lekkere meid, die altijd heerlijk haar best doet op de kamer. En gisteren was dat zeker niet anders.
    Ze begon met me te pijpen. Lekker lang laten verwennen door haar. Daarna haar op haar rug gedraait en mijn tongetje eerst over haar heerlijke borsten laten gaan, om daarna de weg naar beneden te vinden naar haar genotsgrotje.
    Dat uitvoerig gelikt met mijn tongetje, waarbij Agneta voldoende kreten uitte, om mij te laten merken dat ze dit lekker vond. Na deze uitgebreide liksessie, werd bij junior het condoom erom gedaan en kwam ze op me zitten. Tot aan de stam verdweeen junior in het grotje van Agneta en binnen een paar minuten dat zij met mij aan het stoeien was, kwam haar orgasme al aanzetten.
    Na dit heftige gekreun van haar zijde, pakte ze even een paar minuten pauze om tot rust te komen, om vervolgens mij pijpend tot een hoogte punt te brengen. Geen druppel werd er door haar gemorst, toen ik dankbaar mijn nakomelingen in haar mondjes deponeerde. Wederom fantastische GFE met een gezellige griet, die me alle hoeken van de kamer heeft laten zien gisteravond. Maar dat was het waard.
    75 euro voor een uurtje rollebollen.

    F

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.

Living Room 468*60