Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Discussie: Meks

Last Online
    14 november 2008 @ 02:23
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Rotes Gesicht Meks

Hallo dan,

Ik ben een volkomen nieuweling wat het wereldje van betaalde sex aangaat. Ben een 35 jarige man die dus binnenkort zijn eerste keer bordeel bezoek gaat doen. Heb hier Yvonne's privehuis in eindhoven ontdekt en dan met name Danielle aldaar lijkt mij een leuke dame. Vind het heel spannend......
    Heeft iemand nog tips voor me? behalve dan die ene van neem vooral geld mee.....

Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Last Online
    Vandaag @ 23:05
    Discussies
    869
    Thanks
    4.678

Blinzeln

De vorige recensent probeert duidelijk te maken dat je de eerste stap in een groei proces hebt gezet :D :p!

In het begin zul je YP helemaal het einde vinden en dan na een paar jaartjes (kan korter ) tsja dan ontdek je dat de prijs/kwaliteit verhouding in Duitsland wat beter ligt dan in NL.

Geniet maar lekker van Danielle! Tip; zeker als je wilt lachen moet je lid worden van het YP fanforum, das humor voor gevorderden, duurt even voordat je de grap daar van inziet maar dan bescheur je je echt!

Geld meenemen moet dat nog steeds aan de Hofstraat 87??

Gr., B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Reden

@Big30: werkt dat meisje op jouw avatar soms ook bij Yvonne's Privéhuis :teuflisch :teuflisch

Die van mij werkt ergens wat verder Duitsland in.........aan de voet van het Taunusgebergte:thefinger :thefinger

@Mod.: Sorry, maar soms is lekker even off-topic posten best wel leuk

Last Online
    Discussies
    869
    Thanks
    4.678

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    @Big30: werkt dat meisje op jouw avatar soms ook bij Yvonne's Privéhuis :teuflisch :teuflisch

Die van mij werkt ergens wat verder Duitsland in.........aan de voet van het Taunusgebergte:thefinger :thefinger

@Mod.: Sorry, maar soms is lekker even off-topic posten best wel leuk
    Ach dis nu al een veegtopicje dus geef ik mijn antwoord maar in alle eerlijkheid!

Klopt van mijn avatar, kijk je goed dan zie je ik meen Suus kan ook Nathalie zijn :p , maar moet je teleurstellen die werken helaas niet meer bij YP.

@Mod: zie opmerking Forza en nu reeds mijn excuses voor even heerlijk off-topic zijn! Zit niets kwaads achter tegen YP :teuflisch !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 01:01
    Discussies
    4569
    Thanks
    46

Standaard

Kijk eerst eens rustig rond voordat je besluit ergens heen te gaan.
    Ik zou zeggen kijk eens hier : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=485

En uiteraard kan je ook meteen naar Duitsland rijden maar beter is het om eerst even in nederland rond te huppelen.

Succes ermee.

Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    492
    Thanks
    531

Standaard

De 8 geboden

Zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben

Veel plezier
    T
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Lächeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meks
    Hallo dan,

Ik ben een volkomen nieuweling
    Heeft iemand nog tips voor me? behalve dan die ene van neem vooral geld mee.....
    Bij het kruitvat zijn de badslippers in de reclame ,ga ze maar snel halen en dan kan je nog jaren wandelen. Dat wandeld heel wat beter dan die te grote slippers van Gt. De rest moet jezelf maar ontdekken als je de poorten binnen gaat en de hertjes voor je beginnen te galopperen

Saluti Little Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    De rest moet jezelf maar ontdekken als je de poorten binnen gaat en de hertjes voor je beginnen te galopperen
    Alleen het punt is...... dat er bij Yvonne's Privéhuis geen galopperende hertjes te bekennen zijn......

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Volgens mij krijg ik langzaam de indruk dat ik YP maar beter kan inruilen voor een ander adres. Maar gotsamme, jullie zijn toch ook niet je eerste keer meteen naar een Oase of PHG geweest. Ik maak me al zenuwachtig voor YP laat staan zoiets als de Oase. Alhoewel de recencies me heel nieuwsgierig maken

Denk dat ik toch heel voorzichtig mijn eerste wandeling lekker dicht bij huis hou voordat ik ver weg ga wandelen.

Last Online
    Vandaag @ 01:01
    Discussies
    4569
    Thanks
    46

Standaard

Ja maar voor welk privéhuis je ook staat je moet wel over de drempel
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    869
    Thanks
    4.678

Blinzeln

Volgens mij krijg ik langzaam de indruk dat ik YP maar beter kan inruilen voor een ander adres. Maar gotsamme, jullie zijn toch ook niet je eerste keer meteen naar een Oase of PHG geweest. Ik maak me al zenuwachtig voor YP laat staan zoiets als de Oase. Alhoewel de recencies me heel nieuwsgierig maken

Denk dat ik toch heel voorzichtig mijn eerste wandeling lekker dicht bij huis hou voordat ik ver weg ga wandelen.
    Ik ga er maar vanuit dat je inderdaad nog nooit in een prive huis bent geweest, dan lijkt het me inderdaad beter om eerst eens wat in Nl rond te kijken.

Als je wandel gebied Eindhovuh en omstreken is dan zou ik persoonlijk niet de drempel bij YP overgaan maar naar het beste huis van Nl dat natuurlijk ook in Eindhoven staat en wel Eindhoven Prive gaan :D .

Ik zelf heb in Eindhoven toch wel minimaal 5 dames bezocht dus ik weet waar ik over praat he !

Voor een eerste keer naar PHG/GT/OASE etc. en dan alleen gaan zou ik niet doen, onder begeleiding is het misschien toch het proberen waard :p!

Acht tis maar waar je van houdt en wat je voorkeuren zijn, helaas kom je daar alleen maar achter door of de huizen of de clubs zelf eens te bezoeken.

Gr. B.

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Laat je niet gek maken Meks. Meteen naar Duitsland rijden. Waarom geld uitgeven in Nederland voor een serviceniveau dat ver beneden het Duitse peil ligt? Dan spreek ik nog niet eens over de gemiddelde looks van de dames en de keuze. Kan geen enkele Nederlandse club tegenop.

Je kunt de eerste keer ook heel goed alleen gaan. Heb ik ook gedaan. Wel goed uit je doppen kijken en niet meteen happen (zal wel moeilijk worden). Leer wat namen hier en kijk naar dames die regelmatig de kamer op gaan (zegt niet alles maar is wel een goede graadmeter).

Om eerlijk te zijn voelde ik mij meer op m'n gemak in PHG dan in welke andere Nederlandse club dan ook. Maar dat zal wel persoonlijk zijn.

Niet eerst karten maar meteen in de F1 klasse binnenstappen. Go for it!

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    198
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    Niet eerst karten maar meteen in de F1 klasse binnenstappen. Go for it!
    Dat deed Sonny bijna een jaar geleden ook... en je ziet hoe je verpest kan raken

BR, Sonny

Last Online
    23 september 2015 @ 18:02
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    Waarom geld uitgeven in Nederland voor een serviceniveau dat ver beneden het Duitse peil ligt? Dan spreek ik nog niet eens over de gemiddelde looks van de dames en de keuze.
    Tja , ik ga ook bijna altijd naar duitsland, (enkele keer YY), maar van 10 jaar terug meen ik mij toch te herinneren dat ik juist in Eindhoven een paar ervaringen gehad heb die uitstekend waren.

Servicenivo bij de juiste dame kan zeker op "CDL" nivo zijn, kosten liggen anders ,maar bij 1 kamerbezoek eerder lager.

En gemiddelde looks?, wat moet je daarmee als je voor één Dame gaat.

Kortom ,start maar eens in Eindhoven, heb je meteen de beste plek in Nederland. (YY reken ik eigenlijk niet meer tot Nederland).

Als je vandaag gaat, heb je ervaring , en kun je vrijdag met mij mee naar PHG.

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    234
    Thanks
    341

Standaard

Misschien is hier een nobel doel weggelegd voor ons aller Willem 2 om Meks over de drempel te dragen en hem zijn horizon te laten verbreden maar in godsnaam niet ergens in Nederland maar gelijk even bijten en al dat lekkers in Duitsland gaan pakken, go for it, your only live once. :green_smi :green_smi

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ja maar voor welk privéhuis je ook staat je moet wel over de drempel
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    Misschien is hier een nobel doel weggelegd voor ons aller Willem 2 om Meks over de drempel te dragen :green_smi :green_smi
    Arme Willem, ik ben een echte ijsbeer van 1.95 mtr en 150 kilo.....

Maar goed in december ga ik mee naar de Oase. da's beloofd.

Last Online
    Discussies
    869
    Thanks
    4.678

Blinzeln

Arme Willem, ik ben een echte ijsbeer van 1.95 mtr en 150 kilo.....

Maar goed in december ga ik mee naar de Oase. da's beloofd.
    :D :D :D

:thefinger :thefinger :thefinger

Waar anders kun je het beste je Duitsland doop maken :teuflisch ?

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten