Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Sextouristen in Thailand - Geschäft mit billigen Prostituierten


  2. #2
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Bij die meid geheel rechts gaat bij mij het ladyboy alarm af. Dat gezicht en duidelijk sili's. Bij de middelste idem. Gezicht, sili's en let eens op die handen. Een vrouw heeft niet van zulke lange vingers. Of het moet figuurlijk zijn. De linkse zou kunnen, maar twijfel ik ook aan.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  3. #3
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    alle drie ladyboys hoor,alle drie,en dat is niet mijn ding,in tegenstelling tot de thaise meiden

  4. #4
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Deze meneer deed zijn naam in ieder geval geen eer aan. Niet bepaald slim te noemen, als je voor zaken naar Bangkok gaat, of all places, en je neemt dan je wijf mee. Dan zou ik ook uit het raam springen. http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_d...fmoord___.html
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  5. #5
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Idee

    Seks bestaat natuurlijk in "geuren en kleuren" in Thailand. De volgende film handelt over een vorm van prostitutie waar het grote Westerse sekspubliek niet zo bekend mee is. Het is niet het flamboyante van de bars in Phuket, bijvoorbeeld. Nog schrijnender wordt het als we de film ook doorkijken wat deel 2 en 3 betreft. Bangladesch en Mexico. Het kijken is echter aan jullie .

    (Sommigen onder ons zullen via een vertaalprogrammaatje het Frans in het Nederlands moeten omtoveren.)

    http://www.youtube.com/watch?v=M-48jwkVHuk





    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #6
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...itroeien.dhtml

    De beruchte Thaise seksindustrie ligt onder vuur. De minister van Toerisme wil een eind maken aan de talrijke bordelen. De voorbije weken is de politie al binnengevallen in enkele grote seksetablissementen in Bangkok.
    ...
    Volgens minister Kobkarn Wattanavrangkul speelt de seksindustrie slechts een geringe rol voor het toerisme. "Toeristen komen daarvoor niet naar Thailand. Ze komen naar hier voor onze mooie cultuur," vertelde ze aan Reuters. "We willen dat het in Thailand draait rond kwaliteitstoerisme. We willen de seksindustrie weg".
    ...
    Hier is de minister :

    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.

  Living Room 468*60