Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard Doubletstraat 35k2, Janina (Roe)

    Naam: Janina
    Haarkleur/-lengte: Zwart / lang
    Lengte dame: 1.60
    Postuur/Cupmaat: Normaal / B-Cup
    Nationaliteit/Taal: Roemeens / Engels
    Leeftijd: 25
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: PMC / NMC
    Tijdsduur: 20 min
    Prijs : 25€

    Twee-en-half jaar geleden kwam ik nog wel regelmatig in het walhalla Achterdam in Alkmaar. Daar belandde een Roemeense die vers aan het vak was begonnen in die rare inham aan de oneven kant die je niet een passage kunt noemen maar meer een paar verdiepte ramen. De ervaring leert dat je maar beter snel kunt gaan genieten van dat soort onbedorven meisjes voordat ze veranderen in echte afwerkmonsters. Dat idee bleek heel Alkmaar ook te hebben dus het kwam er maar niet van om bij haar binnen te geraken. Mijn Alkmaar bezoekjes namen wat af toen veel meiden naar Den Haag verhuisden en er dus geen reden meer was om te wachten op de uitwedstrijd.

    Sinds een maandje heeft Isa, die zich tegenwoordig Janina laat noemen haar intrek genomen in de Doublet. Ga je dan zo'n dame na al die tijd alsnog uitproberen als je het risico loopt een afwerkheks te treffen? Ja want ze ziet er leuk uit en bij een misser blijft de schade beperkt. Een klein probleempje, ook in de Doubie is het gordijn voornamelijk gesloten. En als het eenmaal open gaat dan staat er gelijk weer iemand bij haar raam.

    Op wonderbaarlijke wijze besloot iemand anders na een praatje aan het raam niet naar binnen te gaan. Dus mij maar even snel gemeld en ingegaan op de offerte van wel 25 euries. Je moet voor haar kamer helemaal naar de deur tussen nummer 33 en passage 31. Je komt daarna in een gang achter de kamers die ook gewoon weer uit komt bij de deuren die dichter bij haar kamer liggen. Vreemd zoals het soms georganiseerd is en op de terugweg deed ze haar deur open zodat ik niet willekeurig ergens binnen hoefde te stormen.

    Ik overhandigde het afgesproken bedrag en ze zei "is dat alles". Ik denk dat het als grapje bedoeld was maar wellicht is er meer te koop bij deze dame. Ze deed de gordijnen nog wat extra naar elkaar want ze houdt niet van meekijkers. Ik ook niet zo in een wandelstraat dus daarover zaten we op een lijn. Het was best warm op haar kamer, logisch volgens haar want ze zit er in bikini. Geen speld tussen te krijgen, ik mag haar gevoel voor humor wel. Bikini en schoenen uit, kousen bleven aan en ze ging op het bed liggen met de beentjes omhoog zoals je een gewillig vriendinnetje zou voorstellen.

    Toen ik ging liggen sprong ze op met het rubber in de aanslag. Ik streelde haar armen en dat vond ze dan wel weer grappig. Enig voorspel zat verder niet bij de voorstelling. Rubber er op en zuigen maar. Ik blijf het maar herhalen, het lijkt wel of pijpen in Roemenie een verplicht vak op de basisschool is. Waarom zijn die meiden daar toch zo verdomde goed in. Het maakt me wel nieuwsgierig of een volle mond ook tot de mogelijkheden behoord want dat trekt me wel bij Janina. Ze ging er ook best lang mee door waar sommige meiden dit onderdeel in sneltreinvaart afwerken.

    Aan alle mooie dingen komt uiteindelijk een einde en zo ook aan deze fenomenale gevarieerde zuigsessie. Ze vroeg wie bovenop zou moeten voor het neukonderdeel. Nou laat jij maar eens zien wat je kwaliteiten als cowgirl zijn. Ze grabbelde naar de glijmiddelfles onder het kussen en kneep die half leeg. Bloody hell, weer zo'n dame die per kilometer meer glijmiddel verstookt dan een vrachtauto diesel Standje zelf doet Janina wel opmerkelijk met haar voeten over je benen. Niet diep stoten maar het topje er in en uit, voor mij de perfecte manier om het te doen.

    Ze hield dit nog best lang vol maar niet oneindig. Dus wisselen naar missio. Net als in het vorige standje blijft ze glimlachend oogcontact houden, leuk en best intiem. Alleen die motorolie speelde parten. Ze is zelf leuk en bedreven genoeg om snel van klaar te komen maar met weinig wrijving gaat dat niet. Het zit niet alleen tussen de oren maar ook in de prikkeling van de sensoren. Doggy dan maar. Dit doet ze door met haar hoofd helemaal door te zakken op het bed en via de spiegel naar het tafereeltje te kijken. In dit standje voelen alle meiden strakker aan en het glijmiddel begon ook wat van zijn werking te verliezen. Op een gegeven moment vond ik het wel mooi geweest maar Janina beval me te gaan liggen. Nog meer glijmiddel en ze leek het met het handje af te gaan maken, kutje keurig boven mijn gezicht. Na een minuutje zakte ze over me heen om het nog even reverse cowgirl te proberen. Daarna op de handkar verder met snel alsnog de oogst.

    Leuke meid, zelfs laat op de avond vol energie en enthousiasme die al die jaren in het vak redelijk ongeschonden door is gekomen en relaxt en naturel haar werk doet. Na de sessie wordt het overschot aan glijmiddel keurig weggepoetst dus liefhebbers van een tong in de doos kunnen hun gang gaan. Nog wat nagebabbeld. Het bleek voorlopig haar laatste dag want ze ging even terug naar haar thuisland. Zowel haar geboortestad als haar huidige woonplaats blijk ik redelijk te kennen en dat vond ze wel leuk. Er zijn maar weinig raamdames waar ik zo'n goede klik mee heb dat ik het wel eens met een langere sessie wil proberen. Nu ik er over nadenk is Gala in Alkmaar eigenlijk de enige, ook zo'n dame waar je je ook zonder sex mee kunt vermaken.

    Leuk snoepje, zou eigenlijk in een van mijn favoriete Duitse clubs moeten werken.

  2. Onderstaande 3 leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 januari 2014),hansdordt (20 januari 2014),Wijze grijze (21 januari 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.

Living Room 468*60   Diamond 468*60