Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    5 mei 2013
    Last Online
    17 juni 2015 @ 11:08
    Locatie
    some where on this planet
    Berichten
    20
    Discussies
    9
    Thanks
    22
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard Eindhoven, Eindhoven prive, Kim

    gisteren bij kim geweest was haar eerste klant ooit dat is wel apart. mooie meid lang bruin haar mooi slank met mooie borstjes 20 jaar was in het begon wat verlegen wel een vrolijke meid die er echt zin in had lekker geil half uur gehad voor een eerste keer ze was wel heel lekker strak had er eerst lekker gebeft mm smaakt naar meeer op ze hondje s afgemaakt toch wel een dikke 8 vr jesuswasaahippy

  2. Onderstaande leden hebben jesuswasaahippy bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 februari 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Lang geleden bij haar geweest:
    Vrijdag 18 april 2014 een ritje naar Eindhoven gedaan.
    eind van de middag kwam het idee op om de avond af te sluiten met een bezoek aan Eindhoven prive.
    Door het bekijken van de advertentie van Vera Delightfull kwam ik op het idee om bij Eindhoven prive langs te gaan.
    In haar ad staat dat ze die avond te bezoeken is in Eindhoven en aangezien ik haar al ruim een half jaar niet gezien heb leek me dat wel een goed idee. Een appje naar Vera was zo verstuurd met de vraag tot hoe laat ze aanwezig zou zijn.

    Helaas heeft ze die app niet beantwoord maar ben toen toch maar naar eindhoven gereden en mijn zinnen gezet op een voorstelrondje.
    Als eerste van 3 dames kwam Kim zich voorstellen, een donkerharig slank meisje van naar ik schat zo'n 1.75 meter lang.
    Mooi slank figuur en kleine borstjes (cup A of kleine B)
    De andere 2 dames waren best leuk maar konden mij Kim niet laten vergeten dus de keus was snel gemaakt.

    Kamer afgerekend en vervolgens de date met kim afgerekend. Beetje raar maar dit gaat dus in 2 etappes.
    Op de vraag van Kim of ik ook extra's wilde heb ik toen ze dat aanbood direct gekozen voor PZC.
    Na afrekenen kon ik gelukkig achter haar lekkere kontje aan de trap op naar de kamer.
    Na het opfrisritueel aan de wasbak zijn we op het bed beland waar ze na een paar voorzichtige zoenen me lekker heeft gepijpt. Op mijn verzoek om hierbij over te gaan op 69 werd helaas geen gehoor gegeven omdat ze niet van beffen houdt.

    Tijdens het pijpen had ik moeite me in te houden wat gezien kan worden als een compliment voor haar orale kwaliteiten.
    Gezien de geboekte tijd van een half uurtje (helaas niet meer tijd) een rubbertje uitgepakt en de dame klom bovenop.
    Na een voorzichtig begin kon deze jonge meid (ik schat begin 20) al snel wat verder over mijn kleine vriend schuiven en gaf ze me een heerlijk uitzicht op haar kleine maar fijne tietjes.

    Zonder haar poesje te verlaten zijn we overgegaan op missio en heb ik haar lekker hard en diep genomen waarna al snel het rubbertje zijn werk moest doen.
    Nog even lekker liggen nagenieten en kletsen. Kim is een lekkere rasechte Limburgse dame inclusief de sexy zachte G en doet dit werk nu zo'n drie maanden, niet fulltime maar naast een "gewone" baan.
    Ook nog wat liggen kletsen over diverse speeltjes en hierbij bleek dat ze nog best onervaren is hiermee.
    Als ik ooit nog een keer in de buurt ben en ik heb een uurtje de tijd dan wil ik haar graag nog een keertje boeken, hierbij zal ik dan zeker wat speeltjes meenemen en haar ook proberen over te halen om zich te laten beffen.

    Kortom een prima date die vooral door de korte tijd en een dame met wat minder ervaring niet als uitstekend neergezet is maar waar duidelijk wel de potentie aanwezig is voor de dame om in een later stadium dat wel te worden.
    En daar heb ik nu net de volgende vraag, het is al even geleden dat ik er geweest ben en er staat nog steeds een Kim op de site. Ik heb ook al eens een ad langs zien komen op Kinky van haar en daaruit maakte ik op dat het verlegen meisje wat ik van toen kende helemaal niet meer verlegen is, of is het gewoonweg een totaal andere Kim?
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  4. Onderstaande leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 februari 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

Babylon 468*60