Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 155
  1. #1
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:00
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard Verscherpte grens controle en bij clubs in Duitsland.

    Afgelopen zaterdag ben ik en een aantal andere ijsberen naar de Living Room geweest.

    Er was ook een groepje Hollanders (geen leden van het ijsberenforum) uit het zuiden van Brabant en een daarvan hebben ze aangehouden, omdat hij teveel had gedronken.
    1,2 promille. Je moet eerst 1.000 euri betalen voordat je rijbewijs terug krijgt. Verder hele auto doorzocht op zoek naar drugs. Gister, zondag dus werden ze weer aangehouden en volgens Mj was er afgelopen vrijdag ook al alcoholcontrole.

    Vandaag is dn Laef bij de duitse politie geweest aangezien hij vorige week een uitstekend cijferrapport had ontvangen ivm meerdere snelheidsbekeuringen. Hij had inmiddels negen punten. Maar meteen heeft hij maar eens geinformeerd naar al die controles van de politie.

    Daar kwam uit naar voren dat de politie vanaf 1 januari j.l. i.v.m. nieuwe politieke voorkeuren meer gaat controleren bij PT/PC clubs en ook saunaclubs en niet alleen op alcohol en drugs. Vergeet bijvoorbeeld winterbanden niet. Dit om de uitgebreide hollandse klandizie terug te dringen. Jullie zijn dus bij deze gewaarschuwd.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  2. Onderstaande 21 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 7 januari 2014),Bezitos (11 maart 2014),Bluebear ( 6 januari 2014),Costana ( 9 januari 2014),Don Rudo ( 6 januari 2014),fg22 ( 9 januari 2014),hasta la pasta ( 6 januari 2014),Iamlonely ( 6 januari 2014),Kwakje (13 januari 2014),mechelen ( 7 januari 2014),MiniME ( 6 januari 2014),momentum ( 6 januari 2014),Mr Pussy ( 6 januari 2014),nieuwkomertje ( 7 januari 2014),Peppino ( 6 januari 2014),Pietjepik ( 6 januari 2014),Red Devil ( 7 januari 2014),Teiresas ( 6 januari 2014),The Joker ( 6 januari 2014),travel56 (20 januari 2014),Wijze grijze ( 6 januari 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:56
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.244
    Discussies
    50
    Thanks
    12.577
    Thanked
    4.356 in 1.820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht

    Daar kwam uit naar voren dat de politie vanaf 1 januari j.l. i.v.m. nieuwe politieke voorkeuren meer gaat controleren bij PT/PC clubs en ook saunaclubs en niet alleen op alcohol en drugs. Vergeet bijvoorbeeld winterbanden niet. Dit om de uitgebreide hollandse klandizie terug te dringen. Jullie zijn dus bij deze gewaarschuwd.
    Bedankt voor de info. Gelukkig voldoe ik aan alle voorwaarden. Ik lijk zelfs op een Duitser, wordt beweerd door boze tongen. Bij de clubs denken ze dikwijls hetzelfde. Ze weten inmiddels wel beter.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 9 januari 2014),Mr Pussy ( 6 januari 2014),Pietjepik ( 6 januari 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:35
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Nb bericht van de banaan naar een nieuw topic verplaatst zodat het meer opvalt.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 9 januari 2014)

  7. #4
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Heb de keren dat ikzelf,overigens nuchter,reed altijd geluk gehad.Aangezien ik vaak rond 23.00 naar huis rijd en dan bij de meeste politiekorpsen de dienstwissel is tref ik ze dan hoogstzelden,diverse andere malen pakte ze toevallig net de auto voor resp na mij.
    een aantal keren dat ik met Bob42 meereed was hij wel de klos en moest,net als de dames ervoor,blasen.
    Maar heb id al van diverse nederlanders en belgen vernomen die flink de sigaar waren.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  8. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Das gilt auch für Holländer :



    Das auch:

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  9. Onderstaande 3 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 januari 2014),fg22 ( 9 januari 2014),Pietjepik ( 6 januari 2014)

  10. #6
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:12
    Berichten
    665
    Discussies
    53
    Thanks
    208
    Thanked
    834 in 353 posts

    Standaard

    In al die jaren dat ik in duitsland wandel nog nooit een politiecontrole gehad. Wel genoeg politie gezien, maar als je er netjes uitziet en een nieuwe dure duitse bak rijdt heb je niets te vrezen.

    Zelfs een keer in Essen dat een politieauto naast me stopte en dacht een controle. Echter vroegen ze of ze moesten drukken, omdat ik schuin op straat was weggeslipt in de sneeuw.
    Dat groepje hollanders waar de topicstarter het over heeft zal wel niet het meest fijne volk zijn. Uberhaupt met 1,2 promille.achter het stuur gaan zitten ben je goed gek. Prima dat die gozer een boete heeft gekregen, wat een idioot.

  11. Onderstaande 6 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 6 januari 2014),fg22 ( 9 januari 2014),fr_loper ( 6 januari 2014),Mr Pussy ( 6 januari 2014),wervelwind ( 6 januari 2014),Willi69 ( 6 januari 2014)

  12. #7
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    in Duitsland ben ik terugkomende van een saunaclub nog nooit aangehouden, wel een keertje bij de Oostenrijkse grens, een BMW burgerauto met twee niet herkenbare agenten erin, tot stoppen gedwongen en de heren kwamen met getrokken pistool zijdelings naar de auto gelopen waarschijnlijk een gevalletje kentekencontrole met wat voorkennis

    terug van saunaclubs word ik met regelmaat aangehouden binnen een straal van 500 meter van mijn huis. Mogelijk omdat ik altijd tegen 0200 thuis aankom en dan een heel stuk over een randweg moet waar altijd politie patrouilleert op dat tijdstip. aangezien ze toch niets te doen hebben houden ze dan telkens de eerste en enige auto in het uur staande en mag ik blazen, gezeik met pas en rijbewijs, etc.
    Vroeger zoop ik veeeeel meer te PHG, als ik toen staande zou zijn gehouden dan was ik op zeker de lul. tegenwoordig drink ik nog 2 of 3 van die 25cl flesjes, dat doet niet veel.

    1 van mijn eerste bezoeken was met een 19 jarig mannetje met zijn patser BMW 5 serie. Hij zoop daar onafgebroken aan 1 stuk door, snoof ook een flinke hoeveelheid coke weg, en toen naar huis. ik was ook flink bezopen, we gingen met 220 over de snelweg, zwalkend van links naar rechts, ik vond het best lollig want ik was toch deels beneveld. Wonder boven wonder veilig bij mij aangekomen, hij rijdt door naar brabant. Hoor ik de volgende dag dat hij op 50 meter van zijn huis staande is gehouden met een promillage van 2.6!! heeft hem zeer veel geld gekost en een zelf te betalen cursus in verkeersgedrag.

    Ik geef dat geld liever uit aan de geneugten van een lekkere dame.


  13. Onderstaande 3 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 januari 2014),fg22 ( 9 januari 2014),Willi69 ( 6 januari 2014)

  14. #8
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Bedankt voor de info. Gelukkig voldoe ik aan alle voorwaarden. Ik lijk zelfs op een Duitser, wordt beweerd door boze tongen. Bij de clubs denken ze dikwijls hetzelfde. Ze weten inmiddels wel beter.
    ik ben zogenaamde volksdeutscher, Oma was Duits! mij laten ze wel gaan

  15. Onderstaande 2 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 januari 2014),fg22 ( 9 januari 2014)

  16. #9
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:56
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.244
    Discussies
    50
    Thanks
    12.577
    Thanked
    4.356 in 1.820 posts

    Standaard

    Ik ben laatst nog vlak buiten de PHG aangehouden door twee aardige Deutsche Polizeibeambten. Wat papieren moeten laten zien en "blaasje pijpen". Allemaal "In ortnung" en gaan met die banaan. Wel heb ik op het lange stuk naar Oedt, vanaf afslag Wankum, al 2 snelheidsboetes gehadt. Er wordt daar veel gecontroleerd. Je mag daar maar 70. Een keer 10 Euro en een keer 20 Euro. In Duitsland weten ze hoe het werkt. Binnen een week betaald en weer op pad.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  17. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik ( 6 januari 2014)

  18. #10
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:56
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.244
    Discussies
    50
    Thanks
    12.577
    Thanked
    4.356 in 1.820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    ik ben zogenaamde volksdeutscher, Oma was Duits! mij laten ze wel gaan
    Dat zal ik woensdag eens bekijken dan. Tot dan!! :wink:
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 9 januari 2014),Pietjepik ( 6 januari 2014)

  20. #11
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    ...en volgens Mj was er afgelopen vrijdag ook al alcoholcontrole.
    Ja, afgelopen vrijdagnacht liep ik van de LR naar m'n auto en zag de polizei voorbij rijden. Ik was al zeker dat ze terug zouden komen, voordat ik het dorp uit was. Nou...was de parkeerplaats nog niet af en daar stonden ze al met een zaklamp in me smoel te schijnen. Met 2 Becks Ice, 4 Sprite en 1 Fanta achter de kiezen was er niks aan de hand. Zeer beleefde agent. Vroeg wat dingen over LR, ik adviseerde hem om zelf eens te gaan kijken en uiteindelijk de vraag of ik mee wilde werken aan een blaastest. Die test had ik net door een Roemeense laten doen, maar goed...niks aan het handje dus. Overigens waren er in het verleden ook al zeer geregeld (alcohol-)controles bij LR en ook andere clubs.

    Eveneens vaak controle gehad bij de grensovergang A57 ri. Duitsland. Afgelopen jaar verschillende keren klemgereden boven aan de afslag Goch door 2 burgerauto's (meestal een BMW en een Mercedes), er springen dan 3-4 poppetjes uit en staan in no-time bij je portieren, als er een levensgevaarlijke crimineel in de auto zit, waarvan ze bang zijn dat ie vlucht. De laatste paar keren zelfs m'n rijbewijs niet meer hoeven laten zien, omdat ze m'n naam en woonplaats kennen.

    Vorige week sprak ik 2 dorpsgenoten van de Banaan, die waren op een nogal vervelende manier door de Duitse politie aan de kant gezet in Kaarst. Uiteindelijk was er geloof ik ook weinig aan de hand.

    Van mij mogen ze iedere dag controles bij de clubs houden, ik zit er niet mee. Die paar keer p/jaar dat ik aan de baco zit kruip ik wel naar ISA Hotel toe.

  21. Onderstaande 3 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 januari 2014),fg22 ( 9 januari 2014),molaar ( 6 januari 2014)

  22. #12
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Komende van PSR net hetzelfde. Vlak voor de oprit houden ze vreemde nummerplaten tegen en houden ze je een halfuur op. Ze zoeken naar drugs (halen je auto ondersteboven) en gaan na af je winterbanden hebt (ook bij dit warme weer dus) en of je gedronken hebt. De politie in hun combi, jij in de gietende regen. Lopen op een lijn etc. .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  23. #13
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.503
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Rond de kruising van deze straat en de L39 (snelweg richting VV/PHG) staan ze rond de jaarwisseling vaak in de avond te flitsen met een niet te detecteren Optospeed.
    Vmax is slechts 70, dus veel kassa, controle is opkomend als je terugrijdt naar huis.
    https://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=5...41669617243679

  24. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 januari 2014)

  25. #14
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:35
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Rond de kruising van deze straat en de L39 (snelweg richting VV/PHG) staan ze rond de jaarwisseling vaak in de avond te flitsen met een niet te detecteren Optospeed.
    Vmax is slechts 70, dus veel kassa, controle is opkomend als je terugrijdt naar huis.
    https://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=5...41669617243679
    Op zo'n beetje dezelfde locatie ook op de heenweg. Net na of voor de kruising met de Wankumer str en de L39, apparaat staat niet zichtbaar in de struiken langs de weg.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  26. #15
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    ik rij heen altijd via afrit 3 Wankum, terug volg ik de borden naar de snelweg Venlo, dan vermijdt je die controle op de terugweg.

  27. #16
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ze zoeken naar drugs (halen je auto ondersteboven) en gaan na af je winterbanden hebt (ook bij dit warme weer dus) en of je gedronken hebt.
    Dat is toch apart. In Duitsland geldt nl geen vaste periode/maanden dat winterbanden verplicht zijn, maar alleen in "winterse omstandigheden", daar kun je met meer dan +10 graden toch niet over spreken (sterker: rijden met winterbanden boven de +7 graden is zelfs af te raden, dus misschien dat ze al die idioten hebben bekeurd die nu wel met winterbanden rondrijden?

    http://www.anwb.nl/rechtshulp/op-vak...n-in-duitsland

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  28. #17
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    heb er overigens nog nooit een boete opgelopen, behalve van die camera in vaste opstelling net voordat je Oedt uitrijdt....... was toen toch nog 50 euro hoor, het dieseltje was toen was aardig op stoom bij het verlaten van het dorp

  29. #18
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Dat is toch apart. In Duitsland geldt nl geen vaste periode/maanden dat winterbanden verplicht zijn, maar alleen in "winterse omstandigheden", daar kun je met meer dan +10 graden toch niet over spreken (sterker: rijden met winterbanden boven de +7 graden is zelfs af te raden, dus misschien dat ze al die idioten hebben bekeurd die nu wel met winterbanden rondrijden?

    http://www.anwb.nl/rechtshulp/op-vak...n-in-duitsland
    ik heb vanmiddag maar nieuwe gehaald, de oude lagen er sinds de zomer onder en waren nu zo glad als een tiet.....

  30. #19
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Komende van PSR net hetzelfde. Vlak voor de oprit houden ze vreemde nummerplaten tegen en houden ze je een halfuur op. Ze zoeken naar drugs (halen je auto ondersteboven) en gaan na af je winterbanden hebt (ook bij dit warme weer dus) en of je gedronken hebt. De politie in hun combi, jij in de gietende regen. Lopen op een lijn etc. .
    Ben al blij dat ik daar geen vreemde meer ben .

  31. Onderstaande leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun ( 6 januari 2014)

  32. #20
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Blijkbaar een populaire hobby om uitgeneukte LR bezoekers te controleren. Een week of drie geleden was Onkel Polizist midden in de nacht (02:15) ook al daar aan het controleren. Normaal gedragen agenten zich in Duitsland keuriger dan keurig, in tegenstelling tot bij ons waar voor de politie wetten en regels slechts bij uitzondering lijken te gelden. Nu reed voor me een politieauto bij het stoplicht vanuit de richting LR komende door rood (zonder licht en geluidsignalen). Ik keurig wachten op groen en als je bij de stoplichten over de spoorbaan naar rechts gaat stond de (naar ik aanneem dezelfde) politiewagen met zijn blauwe zwaailichten aan achter een andere wagen aan de kant van de weg. Ik ging in mijn Kaarst-onbekendheid linksaf aangezien ik ook uit die richting was gekomen. Een stoplicht verder ontdekte dat dat alleen de snelwegoprit verkeerde kant op was en keerde op een manier die niet erg netjes was en kwam de agentjes al gelijk weer tegemoet. Blijkbaar was mijn gele nummerplaat niet verdacht genoeg. Of ze zijn inderdaad alleen in bezoekers van Living Room geinteresseerd want daar was ik natuurlijk niet geweest.

  33. #21
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Als je nu 8 glazen alcoholische drank achterover slaat dan meet je over twee uur 1,2 promille in je bloed. Een biertje drinken en dan nog rijden, ok. Iets meer drinken dan eigenlijk mag, ongelukje en niet slim maar dat snap ik ook nog. Maar je laveloos zuipen en dan rijden, tja dan heb ik liever dat je tot stilstand komt bij een overijverige agent dan in mijn zijkant...

  34. #22
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Dit om de uitgebreide hollandse klandizie terug te dringen
    Volgens mij heet dat racisme. Ze zouden juist blij moeten zijn met onze komst, we brengen aardig wat geld weg naar NRW. Ik neem tenminste aan dat de saunaclubs ook gewoon btw moeten afdragen en wat te denken van al die benzine die we daar kopen in plaats van hier?

  35. #23
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    24 april 2024 @ 23:09
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Ik heb mijn oude Stasi Ausweiss nog,gek genoeg hebben ze daar nog steeds ontzag voor............

  36. Onderstaande leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 7 januari 2014)

  37. #24
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    De politie in hun combi, jij in de gietende regen. Lopen op een lijn etc. .
    Als ze je vragen op een lijn te lopen is hier een goeie tip hoe je dat moet doen.

    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  38. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 7 januari 2014),too slow ( 6 januari 2014)

  39. #25
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    21 oktober 2018 @ 22:35
    Locatie
    Zaandam, ontvangstplek
    Berichten
    191
    Discussies
    7
    Thanks
    58
    Thanked
    152 in 52 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T&A Addict Bekijk bericht
    Volgens mij heet dat racisme. Ze zouden juist blij moeten zijn met onze komst, we brengen aardig wat geld weg naar NRW. Ik neem tenminste aan dat de saunaclubs ook gewoon btw moeten afdragen en wat te denken van al die benzine die we daar kopen in plaats van hier?
    Niet geheel waar, enkel als je entree betaald telt het. Als je kamert met een dame van een andere nationaliteit dan Duits of Nederlands en haar daarvoor betaald, dan gaan de centjes naar het land van herkomst.
    Had laatst een mannelijke Pool over de vloer en die vertelde mij erg duidelijk dat de Poolse economie steeds beter gaat. Men werkt in het buitenland en geeft de verdiende centjes uit in eigen land. De dames ( die vrijwillig werken ) zullen dit óók doen. Dus het land waar je werkt krijgt de centjes vaak niet terug.

    Op benzine verdienen ze trouwens toch wel, want de Nederlandse grens is best wel lang dus iedereen die vlakbij de grens woont gaat in Duitsland tanken. Ik denk niet dat de economie van Duitsland de lucht inschiet van de bijdrages die jullie betalen aan benzine , je helpt wel mee natuurlijk. Maar denk dat de 'gewone' tanker meer centjes binnenbrengt met benzine, want die doen dat altijd en jullie een heel stuk minder ( lijkt mij )..
    xxx

    Joke-Prive

 

 
Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.

Living Room 468*60