Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Isabel (niet Isabella of Isabelle, benadrukte ze me)

    haarkleur/-lengte: zwart/lang (los)
    ogen: bruin
    lengte dame: 1,65
    postuur/cupmaat: slank tot slank-normaal/natuurlijke B
    nationaliteit/taal: Roemeens (85 % is Roemeens in de clubs en vermits ze de nationaliteit niet wou zeggen - ook typisch voor Roemeense dames - /Engels
    leeftijd: 26
    tatoeages/piercings: zeer grote op haar linkerzij/dacht het niet
    service: alles behalve FT (onder voorbehoud), NZC en DT (massage flauw, tongzoenen en zoenen erg goed, NMC en PZC ook fantastisch, geen scrupules met vingeren, droogneuken, aars verwennen met vingers en tong - passief -)
    voordelen: weet je het bijna ware gevoel te geven dat ze je écht graag heeft
    nadelen: professionaliteit onomzeilbaar (voetjes dus weer op de grond: ze heeft graag je geld)
    opmerkingen: weet perfect hoe een man (toch) op kamer te krijgen en bezorgt je een zeer aangename tijd op kamer
    extra’s bij het bezoek: pre sales langer dan gemiddeld in The Palace, 30' sessie is enkel knuffelen, strelen, PZC en NMC




    Laat ik beginnen met te zeggen dat ik nog volop met de sessie in mijn hoofd zat, nadat ze al even voorbij was, in de club. Ik droomde van haar in de metro op weg naar mijn hotel. Ik zat zelfs nog met haar in mijn hoofd de volgende dag in Mainhattan. Je moet het als dame maar kunnen om zo'n herinneringen bij een man na te kunnen laten.


    Ik zat met een drankje aan de bar. Zij zat tegenover mij op een grote meermanspoef. Ze vroeg of ik bij haar wou komen zitten. Naar mijn smaak liepen er heel veel dames rond die net dat beetje meer aan figuurtje hadden dan zij. Ik bedankte dus vriendelijk voor haar aanbod. Ze liet het (heel even) blauw-blauw. Ik was vastbesloten en twijfel in mijn uitdrukking kon dus niet te bespeuren zijn geweest. Toch liet ze het niet blauw-blauw. Als ik niet naar haar toe wil komen, komt zij maar naar mij. In geen mum van tijd werd ik bedolven onder de complimentjes. Gespierde buik, mooie ogen, erg verzorgde nagels en sexy kont. Speels en beetje bij beetje bracht ze het allemaal aan. Ze wou, moest en zou mij dicht tegen haar aan willen hebben, aanraken, verwennen.... Voor al die blablabla val ik in clubs al lang niet meer. Haar lief karakter, beetje ondeugendheid erbij, de tijd die ze voor mij nam... het waren deze dingen die mij deden beslissen om met haar naar kamer te gaan. Vooraleer ik vertrok, stelde ik voor mij een erg belangrijke vraag. Of ze graag tongzoent. Dat was geen probleem. Toen ik met haar vertrok richting kamers zag ik (in mijn ooghoeken) hoe sommige dames verbaasd waren. Velen waren mij al komen inviteren maar ik wees ze allemaal af. Wat heeft die Isabel meer dan wij, zag ik ze denken. Tja....

    Op kamer was ze spontaan, aangenaam en open minded. Ze maakte het uur compleet vol. Toen we pas de kamer binnen waren gekomen, kreeg ik de vraag of ik alles er op en er aan wou. Ze zei me dat ze dat zo in de bar had begrepen. Natuurlijk wou ik GFE met al zijn plusjes met haar. O.k., laten we maar van start gaan.

    We duikelden op het bed en ze kwam direct bovenop me liggen. Meteen ook al wat lekker droogneuken. Tussendoor mekaar intiem en ook passioneel kussen en tongzoenen. Ze zei dat ik heel goed tongzoende en dat dat wil zeggen dat ik erg goed zal neuken. Weer blablabla voor mij. Goed neuken kan voor mij alleen als beide er wat van maken, evenzo met tongzoenen. Na een tijdje zakt ze af naar beneden. Ze begint aan een zeer goede blow job. Tijdens de blow job streelde ze ook met haar vingers over mijn ballen. Ook lichtjes met haar nagels. Het pijpen gebeurde met de meeste afwisseling en veel geplaag. Dan weer rap, dan weer traag, zacht en sensueel, dan weer volle vitesse. Plots vraagt ze of ik FT wil. Doorgaans wil ik dat niet. Ik neuk liever. Bovendien vind ik € 50 in Frankfurt te veel voor wat het is. Zo'n liefhebber ben ik nu ook weer niet van FT. Mijn ondervinding heeft me wel geleerd dat als je de uitdaging met de dames aangaat, ze de blow job enkel nog beter beginnen te doen. Ik daagde ze dus uit en zei haar dat ze mag proberen om mij klaar te laten komen in haar mond. De blow job werd vervolgt maar was niet nog beter dan ze voorheen al was. Tot een FT kwam het dus niet en het gekke is dat ze nadien zelf zei dat ze FT niet doet. Zo nu en dan probeerde ze met handwerk de boel wat te versnellen maar dat werkt bij mij niet. Ze merkte dat wel en liet dat dus nadien achterwege. Van de blow job gingen we over in standje 69. Ik mocht doen wat ik wou. Vingeren en aars met vingers en tong verwennen.

    Na de blow job kroop ik op haar en begonnen we weer heerlijk te zoenen en te tongzoenen. We begonnen weer lekker te droogneuken. Van het droogneuken kwam het eigenlijke neuken. Ze vroeg of ik wou beginnen neuken. Ik twijfelde ergens een beetje maar gaf toch aan om er nu al mee te beginnen. Het was zalig en lang neuken met haar in missio. Ze neukt goed mee, spreidt haar benen spontaan, werpt ze spontaan ook naar achter en werkt op geen enkel moment tegen (ook niet een beetje) als je haar benen in haar nek legt. Mekaar innig vastnemen, was voor haar ook geen enkel probleem. Ik vind het zo onnatuurlijk om met de handen steunend op het bed te liggen neuken. Zo afstandelijk ook. Niks intimiteit aan. Tijdens het neuken werd er ook gezoend en getongzoend. Hoe ze me aankeek, hoe ze reageerde, hoe ze deed.... Het werd me teveel. Na de zaadlozing in het condoom was het ook niet snel snel de lul eruit. Ik mocht nog wat in haar blijven zolang mijn penis niet te veel verslapte. Dat vind ik altijd een hele plus. Ik haat het als ze voelen dat je klaargekomen bent en ze je zo snel mogelijk proberen weg te duwen of van je afspringen.

    Mekaar nog wat strelen, kussen, tongzoenen, naknuffelen... het was doodnormaal voor haar. Ik deed dit echter niet lang omdat we zo goed als precies (enkele minuutjes er over al zelfs) een halfuur op kamer waren. Vroeger als ik me goed voelde bij een dame bleef ik gemakkelijker langer op kamer. Tegenwoordig stop ik liever op een hoogtepunt. Hoewel ze je werkelijk het gevoel kan geven dat ze je écht graag heeft, kwam hier het professionalisme naar boven, werd je hier even heel duidelijk gemaakt dat je in The Palace niet bij het OCMW bent. Ze bleef rustig, bedeesd en lief maar wees er me toch heel subtiel op dat de service "alles" in The Palace bij de meerderheid van de dames (en ook bij haar) enkel maar geldt bij boeking van minimaal een uur. Een halfuur is enkel knuffelen, strelen, PZC en NMC. Ik voelde me absoluut niet bedrogen maar als ze helemaal eerlijk had geweest, had ze helemaal in het begin toen ze zei dat ze aanvoelde dat ik "alles" verkoos, in één adem moeten zeggen dat er dan minimaal € 100 diende betaald te worden. Ach, ze is Roemeens (weer een bewijs), ach het is een DVP.... Ik kon dan nu wel afronden maar dan zou het me ook € 100 gekost hebben. Dan blijven we nog maar 25 minuten, was mijn gedacht. (We bleven nog dik 25 minuten.)

    Ik kan natuurlijk haar gedachten niet lezen maar als ze nu dacht dat ze de komende dertig minuten zou kunnen vol babbelen, had ze de verkeerde voor zich. Ik pakte haar meteen weer lief vast, we kusten weer lekker, weer heerlijk tongzoenen en we namen mekaar heel close en innig vast. Geen tegenwringen, niets. Even later vroeg ze of ik een massage wou voor de resterende twintig minuten. Ik zei haar dat ik van haar graag een massage wou maar dat ik dan wel een goede massage wil en geen gewrijf. Ze stemde in maar de massage was voor mij niet hard genoeg. Toch heb ik genoten van haar massage (ik onderging het meer als lieve aanrakingen van deze toffe dame). Tussendoor maakten we ook nog tijd om wat te kussen en te tongzoenen en om wat grapjes te vertellen. De olie die ze gebruikte rook wel erg goed en maakte mijn huid zacht als fluweel. Heerlijk was het ook om in de spiegels voor mij tijdens de massage naar haar te kunnen kijken.

    Na de massage knuffelden en streelden we mekaar nog wat, kropen we in zeer intieme houdingen nog bij mekaar en zoenden en tongzoenden we nog wat. Het uur was al wat overschreden en zo rondden we af. Ik had zalig genoten. Een fantastische kamergang met een fantastische dame.

    Aan de lockers betaalde ik haar netjes € 100. Ze was tevreden.

    Je zal je (die me al wat kennen) misschien hardop afvragen of ze geen onvergetelijke fout gemaakt heeft met tussendoor me voor het 100-euro feit te zetten? De positieve zaken wegen te zwaar door om hier langer bij stil te blijven staan. Toch ging ik die avond niet meer met haar op kamer. Ze liet wel doorschijnen dat ze dat erg graag zou gehad hebben. Ook bij mijn volgende bezoekje ga ik niet met haar op kamer. Even de boot afhouden. Ze mag ergens wel aanvoelen dat ik 100 % eerlijkheid liever heb en dat beter beloon dan een beetje slinkse praktijkjes. Doordat ze (allicht) met voorbedachte rade tewerk ging, kreeg ze geen fooi meer .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 4 januari 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Draadje even up daten.

    Sommige services zijn toegenomen, andere wat afgenomen.

    haarkleur/-lengte: zwart/lang (los en vele mooie krollen)
    ogen: bruin
    lengte dame: 1,68
    postuur/cupmaat: slank tot slank-normaal/natuurlijke B
    nationaliteit/taal: Roemeens (85 % is Roemeens in de clubs en vermits ze de nationaliteit niet wou zeggen - ook typisch voor Roemeense dames - /Engels
    leeftijd: 26
    tatoeages/piercings: zeer grote op haar linkerzij/dacht het niet
    service: alles FT en DT, massage (stevig, als je dat wenst), tongzoenen en zoenen , NMC en PZC ook fantastisch, geen scrupules met vingeren, droogneuken, aars verwennen met vingers en tong - passief -)
    voordelen: weet je het bijna ware gevoel te geven dat ze je écht graag heeft
    nadelen: professionaliteit onomzeilbaar (voetjes dus weer op de grond: ze heeft graag je geld)
    opmerkingen: weet perfect hoe een man (toch) op kamer te krijgen en bezorgt je een zeer aangename tijd op kamer
    extra’s bij het bezoek: pre sales langer dan gemiddeld in The Palace, 30' sessie is enkel knuffelen, strelen, PZC en NMC

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. #3
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    Ineens een dame die op een ligzetel tussen mijn opgetrokken benen kruipt en met haar vinger in mijn aars en daarna met haar vinger in mijn mond en ik maar likken en zuigen en op de moment zo geil dat ik pas nadien echt begon te beseffen wat er gebeurde, gelukkig was ik pas gedoucht.
    Dit was maar een tussendoortje. Het échte werk met betrekking tot dit onderwerp heb ik door Isabel laten doen. Héérlijk, écht geil word ik daarvan: flink pijpen, terzelfdertijd met de vinger in de kont en zo op den duur het mondje vol. 1,5 uur weer een fantastische sessie met Isabel gehad. De reden dat ik haar mond met mijn zaad trakteerde was omdat ze daarvoor mijn mond met haar kutsap (meer dan) besprenkeld had .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.

Babylon 468*60   Diamond 468*60