Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Cuba december 2013.

  1. #1
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Cuba december 2013.

    Cuba is een ideaal land voor als het aankomt op mooie en gewillige vrouwen. Ik ben nu alweer 3 dagen op dit eiland en heb bijna het dubbele aantal topsessies gehad. Alleen op de dag van aankomst heb ik 'slechts' 1 dame gehad. Het was de net 18 jaar geworden Adriana, als ik twee weken eerder was geweest had ik haar compleano kunnen meemaken. De sex met haar was ontluikend en teder. In de drie keer dat we samen zijn geweest merk ik dat ze steeds meer los komt en ook zelf meegeniet. Ze heeft een heerlijke body gecompleteerd met kleine appelronde b-cups en een bloedmooi gezicht zoals je alleen bij gemengde rassen ziet. In haar geval waarschijnlijk indiaans, blank en negroide. Vandaag gaan we samen naar het strand van Guardalavaca. Ik ken daar een stukje strand waar vrijwel niemand komt. ik ben benieuwd wat daar allemaal gaat gebeuren.

    De afgelopen nachten heb ik telkens vanaf een uur of 21 een andere parel bij mij gehad. Haar naam is, evenals een toppertje in September, ook Lady. Zij gaat in de ochtend weer weg maar niet nadat we in de avond en in de ochtend twee keer behoorlijk harde sex hebben gehad. Hoewel zij nog 19 jaar is heeft zij veel meer ervaring en is ook in gedrag professioneler. Pijpen is haar specialiteit, met supergevoel weet ze je naar een hoogtepunt te brengen.

    Met deze twee dames kom ik de nacht en dag wel door. Toch probeer ik contact te maken met drie toppertjes van september. Met twee had ik email contact tot vlak voor mijn vertrek maar de mails komen nu niet meer aan. Email en sowieso internetcommunicatie is een pain in the ass. Ik zit op zo een 800 km van Havanna en dan zijn de faciliteiten bar slecht. Met dataroaming kan ik mijn email checken en wat fora lezen en posten. Dat gaat al lastig genoeg, verbindingen zijn traag en haperen vaak.

    Ik hoop de komende dagen Eliannis en Marla te ontmoeten, en misschien wel de andere Lady. Helaas heb ik per abuis het adres van Ellianis in Santiago de Cuba, op ca 150 km van mijn huidige verblijf, gewist op mijn iphone. Afwachten dus op een nieuw mailtje van haar.

    Na de kerst dagen zal ik Marla bij haar ouderlijk huis proberen te contacten. Ik was daar in september al eens geweest en denk het nog wel terug te kunnen vinden als ik naar Holguin afreis, ik zit nu op ca. 30 km afstand in een ruraal en stoffig dorpje San German dat bekend staat om zijn suikerindustrie en mooie vrouwen. Het dorpje zou zo kunnen komen uit een western film uit de jaren 30 van de vorige eeuw. Druk verkeer met paarden en koetsen beheersen het dorpsgezicht. Af en toe zie je er een auto. Een gratis wip is een fluitje van een cent maar voor 15 - 20 Cuc (12 to 16 euro) hoef je helemaal geen moeite meer te doen.

    Donderdag vertrek ik naar Holguin, maar vandaag genieten op het strand als het weer tenminste meewerkt. Het regent momenteel zachtjes en voor het eerst is de zon achter het wolkendek verdwenen. Maar ook zonder zon is er genoeg te doen.




    Say Yes To Sex

  2. Onderstaande 14 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (25 december 2013),bad pritt (26 december 2013),Badslippers (25 december 2013),Costana (25 december 2013),forgetskinnyletsgetfatty (25 december 2013),hallodaarbenikweer (25 december 2013),MiniME (26 december 2013),Mr Pussy (27 december 2013),Opa57 (27 december 2013),Pietjepik (25 december 2013),rob45 (25 december 2013),trigootje (25 december 2013),Wijze grijze (25 december 2013),Znipper (27 december 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Geen grenzen.

    Het verbaast mij dat elke keer ik weer verrast wordt door een nog betere sexsessie dan ik eerder voor mogelijk hield. Dit moest wel de perfecte sexsessie zijn, beter kan niet. En toch, keer op keer weer blijkt dat de grens verder verlegd kan worden. Ik ben een GFE adept, altijd op zoek naar dat heerlijke ultieme gevoel zoals je bij een prille verliefdheid kan hebben. Dat gevoel is als de lekkerste cider op het puntje van je tong of als kaviaar. Ja, het is weer zover, wat deze meid de afgelopen nachten bij mij te weeg bracht. Het ultieme gevoel, pijpen met zooveel gevoel, volkomen achterwege laten van onnodige handeinsatz. Met elke beweging wordt de spanning verder opgevoerd, haar groene ogen kijken me ondertussen aan, supergeil. Na een minuut of 10 balanceren op het randje van klaarkomen laat ik haar omhoog komen. Ik voel even aan haar kletsnatte poes. Wat ik al dacht, deze meid is een nymfomane, zonder er zelf niet van te genieten wordt je nooit zo nat.

    Ze besteeg kleine pistol, ze bewoog haar heupen en ook nu weer, elke beweging raak. We gingen volledig in elkaar op. Haar tong bevond zich minutenlang in mijn mond, een heerlijk gevoel, ik wou dat er geen einde aan kwam. Maar er was geen houden aan. We waren ruim 45 minuten bezig en onze bezwete lichamen, ondanks de airconditioning, waren bijkans uitgeput. Er was geen houden aan. De grens, zo mocht die bestaan was weer verder verlegd. Lady, mijn dame voor de nacht bleek zelfs nog geen 19 te zijn. Dat moest ze nog worden, maar zoals zij de liefde bedreef moest ze wel een natuurtalent zijn. En ik, ik geniet er nu al 3 nachten van, de perfecte illusie en de perfecte sexsessie. En het lekkerste, na de sex in elkaars armen lepeltje lepeltje in slaap vallen.

    Tot nu zijn de dagen redelijk eentonig .. overdag verpozen met Adriana en tegen de avond een kamertje opzoeken alwaar ze me zonder uitzondering twee keer tot een hoogtepunt brengt. En in de avond vanaf een uur of 21 tot 22 neemt Lady het stokje over, op perfecte wijze. Maar vandaag komt daar misschien verandering in. Zowel Jamilla als Ellianis hebben zich gemeld . Gisteravond tussen beide dames heb ik kort met Jamilla gesproken, ze wil me vandaag ontmoeten maar ik twijfel nog. Ik geef de voorkeur aan Ellianis, mijn toppertje van september die mij de afgelopen maanden zo trouw wekelijks meerdere emails stuurde. Maar helaas functioneerde haar emailadres niet meer kort voor mijn vertrek. Gelukkig had ze het telefoonnummer van mijn Cubaanse vriend. Ze belde dus gister terwijl ik onderweg was naar het strand met Adriana. Spreken kon toen dus niet echt maar later had ik ff de kans haar te spreken en een afspraak te maken.

    Nu, de volgende dag is duidelijk dat ik de gemaakte afspraak om 13 uur in Holguin niet ga halen, mijn vriend Enrique moest plots werken in de vroege morgen en is nu uitgeput. Volgens Enrique wacht de meid wel...we zullen zien. Ik overweeg om de komende dagen in de grotere stad Holguin te blijven maar wil de nachtelijke sex met Lady niet missen dus ik ben er nog niet helemaal uit. Een luxeprobleem. What a life. To be continued.


    Say Yes To Sex

  4. Onderstaande 12 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (26 december 2013),Bluebear (26 december 2013),BSesamstraat (27 december 2013),chefkok (27 december 2013),jacky pakutra (27 december 2013),LittleJoe (26 december 2013),Megaboob (26 december 2013),MiniME (26 december 2013),Mr Pussy (27 december 2013),Opa57 (27 december 2013),Pietjepik (26 december 2013),Znipper (27 december 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.

Living Room 468*60   Babylon 468*60