Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Melissa (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Melissa (Duitse)

    Haarkleur/-lengte : Blond / Halflang
    Lengte dame : 1,78m
    Postuur/Cupmaat : slank / B-cup
    Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits en Engels
    Leeftijd : 19
    Tatoeages/Piercings : niet ontdekt
    Service: PZC, NMC, Lesbisch trio, Tongzoenen, Beffen, FT
    Voordelen: Echt een mooie meid om te zien (girl next door)
    Nadelen: Beetje profi
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : 50 euro
    Extra’s bij het bezoek: trio met Poolse Magda

    Melissa, dinsdag 24 oktober 2004

    Melissa was een van het trio welke mij wist te over te halen om met z'n drieen naar de kamer te gaan. Knappe meid om te zien. Ze hoorde direct dat ik Hollander was en vertelde over haar periode dat ze in GT had gewerkt. Ik heb ze daar nooit gezien. Trio was super, de dames voelde elkaar goed aan. Ik heb niet voor lesbisch trio gekozen. Dit was 50 per dame extra. Ze wilden voor deze prijs ook wel FT doen. Tja, ik heb zo iets, wanneer de dames zoiets aanbieden, dan valt het altijd tegen, zeker in zo'n club als The Palace. Daar zijn ze toch onervaren beren gewend welke er wel in trappen. Sonny trapte er niet in, want die dacht direct aan het triootje welke hij onlangs had gehad bij Ome Bernds, en daar kost het maar 50 per dame.
    Service was verder goed. Pijpen ok en neuken heerlijk in het strakke kutje. Het viel de dames wel tegen dat ik het half uur helemaal vol maakte voordat ik kwam. Ze zullen er wel een rauwe poes aan over gehouden:green_smi

    Br, Sonny

  2. #2
    Geregistreerd
    17 juli 2006
    Last Online
    28 september 2021 @ 17:03
    Berichten
    26
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard

    Deze maandag 17 mei maar weer eend naar The Palace. Viel meeten voor Melissa waarvoor ik de vorige keer (jan 2010) ook als een blok was gevallen. Ze had iets korter haar zodat ik niet meeteen de link legde naar de vorige ontmoeting. Maar zij herkende me en wist zelf nog de details met wie samen in the Palace was en welke kamer (hmmmm frapant). Ik val voornamelijk voor haar looks, glimlache en body (blond uiteraard). Haar service is gemiddeld maar als ik haar koppie zie terwijl ze haar werk doet is een gemiddelde service netto gezien voor mij bovee gemiddeld !?. Was weer geweldig

  3. #3
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Last Online
    24 maart 2024 @ 10:22
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    17 in 2 posts

    Standaard

    Ben op 20 mei in The Palace geweest. De club is is heel goed, niet de vergeeten de massage die was perfect. Van 12 tot 16 uur word door Achil "Aufguss" in de sauna gedaan, wat oog veel pleasir doet. Het enkel Problem zijn verschillende meisjes, welke niet, eenmal op kammer angekoomen, de im vooruit bepaalde service doen, maar toch well de euros willen hebben. Ben met twee op kamer geweest waarvan de tweede een gemiddelde service doet, het andere meisje heeft een perfect uitstraling, maar op kamer niet goed. Daarna nog kennis gemaakt met ander ijsberen zo dat het tot het einde toch well een goede ervaring was.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.

Babylon 468*60   Diamond 468*60