Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 61
  1. #1
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard Bermuda-Dreieck in Goch

    Sabine ist seit April in festen Händen!
    Aber Oranjes, vermisst ihr die kleine,hübsche Cubana Janette aus dem PTX?
    Dann (be)sucht Sie doch mal im Bermuda-Dreieck in Goch. Sie freut sich bestimmt über ihre netten holländischen Gäste, die
    sie vom PTX kennt.
    Kann jemand diesen Bericht an die richtige Stelle posten, bin hier neu und lerne erst eure Sprache.
    Dankie
    vanKees

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    http://goch-bermudadreieck.de/News

    Nooit van gehoord, is zo lijkt het een prive huis. Wel oppassen bij een bezoek dat je weer boven water komt !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Bestaat toch al jaren, circa vanaf 2005.
    Zat eerst in het centrum van Goch en wordt geleid door een Russisch/Japanse die voorheen zelf ook dvp was en nu nog sporadisch met vaste klanten waar ze zelf plezier mee heeft.
    Wekelijks 4 wisselende dames veelal uit het voormalige Oostblok: goede website met aanwezigheid overzicht. Niks mis mee, maar sinds ik een paar jaar geleden FKK van Goch ontdekt heb, vind ik het financieel en qua sfeer niet meer zo aantrekkelijk.
    Wel een mooi huis met nette kamers en vaak mooie meiden.

    Was al uit m'n geheugen gewist tot ik dit draadje las!
    En Garde

  4. #4
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Janette van ptx. Ze is weer getraceerd.

  5. #5
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    585 in 222 posts

    Standaard

    Maar waar ze nu toch verzeilt is geraakt Ik ben 1 keer in Xanten geweest en zij was de enigste die mij tot een hoogtepunt heeft gebracht Laten we met z'n allen een keertje langsgaan, wordt het toch nog gezellig daar, lol
    lees hier mijn recensie van destijds
    Laatst gewijzigd door hansdordt; 20 december 2013 om 21:15

  6. #6
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansdordt Bekijk bericht
    Maar waar ze nu toch verzeilt is geraakt Ik ben 1 keer in Xanten geweest en zij was de enigste die mij tot een hoogtepunt heeft gebracht Laten we met z'n allen een keertje langsgaan, wordt het toch nog gezellig daar, lol
    Maar waarom dan toch niet daar die sc in v. Gogh?

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Voor de duidelijkheid het gaat dus om deze dame:
    Janette (Cubaanse) ex-PTX
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #8
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nibor76 Bekijk bericht
    Maar waarom dan toch niet daar die sc in v. Gogh?


    Ik heb helaas niet het genoegen gehad om de dame elders te leren kennen, maar ga er maar van uit dat een topper in een privé huis meer inkomsten heeft dan in een fkk of ptt:
    120-150 euro per uur plus opties..
    Extra's en opties zijn altijd voor de dames zelf en de bijdrage aan het huis voor "kost en inwoning" is dan snel terugverdiend.
    Het is niet voor niets dat de toppertjes van PTX geheel of gedeeltelijk verkassen naar de zuster-BV Salon Cora.
    Bij de Bermuda Dreieck bleven de dames altijd 1 week en op maandag kwam de nieuwe bezetting. Dat deden of doen ze slim, want het wakkerde de nieuwsgierigheid natuurlijk wel aan via de website.


    Voltooid verleden tijd voor mij.
    Of zal ik toch de website weer eens...? 😊
    En Garde

  9. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (22 januari 2014)

  10. #9
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ik heb helaas niet het genoegen gehad om de dame elders te leren kennen, maar ga er maar van uit dat een topper in een privé huis meer inkomsten heeft dan in een fkk of ptt:
    120-150 euro per uur plus opties..
    Extra's en opties zijn altijd voor de dames zelf en de bijdrage aan het huis voor "kost en inwoning" is dan snel terugverdiend.
    Het is niet voor niets dat de toppertjes van PTX geheel of gedeeltelijk verkassen naar de zuster-BV Salon Cora.
    Bij de Bermuda Dreieck bleven de dames altijd 1 week en op maandag kwam de nieuwe bezetting. Dat deden of doen ze slim, want het wakkerde de nieuwsgierigheid natuurlijk wel aan via de website.


    Voltooid verleden tijd voor mij.
    Of zal ik toch de website weer eens...? ��
    Leila is regelmatig aanwezig in SalonCora. Door PTX heb ik haar een keer bezocht en is een aanrader, maar als ik refereer naar de andere discussie.....na een uur sta je buiten Met alle respect overigens! Want ze geeft een top service in Cora. Ik kan het weten...
    Janette de andere ptx topper was even spoorloos. Van PSC Bochum naar een een andere PT of PSC, en nu weer in Gogh. Het hangt af van de kosten of ik haar daar zal bezoeken

  11. #10
    Geregistreerd
    15 november 2010
    Last Online
    30 december 2014 @ 11:32
    Berichten
    9
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    22 in 6 posts

    Standaard

    Was vandaag weer een uurtje in Gogh, met Janette. Inderdaad, de uurprijs ligt op het niveau van een dagje partytreff.
    Maar ja, in een Partytreff vind je slechts zelden een topper als Janette. Dus....
    En dan: waarom niet in fkk van Gogh?
    Janette was, behalve in Bochum en Dormagen, ook een week in Villa Vertigo. Heb haar daar tweemaal bezocht en we waren het helemaal eens: wat een BALLENTENT!!. Weinig gasten, wat Russen in een trainingspak en met veel geluidsvolume. Een bardame die de woorden Bitte en Danke nog niet had geleerd. Veel vrouwen uit Roemenie en Bulgarije. Duits, nou nee. Engels? Jawel, twee kromme zinnen. Maar gemiddeld wel mooi, onervaren jong en graag bereid hun geld te verdienen met "meedrinken".
    Janette heeft even genoeg van sauna/FKK-clubs.
    Denk inderdaad, dat ze beter past in een club als Bermudadreieck.
    Ze vertelde me, dat ze daar tenminste nog deze week en de twee volgende weken zal zijn.
    Daarna? Ze heeft beloofd me op de hoogte te houden.

  12. Onderstaande 5 leden hebben oudere bedankt voor deze bijdrage:

    dre195mm ( 3 januari 2014),fr_loper ( 3 januari 2014),hallodaarbenikweer ( 5 januari 2014),Nibor76 ( 3 januari 2014),Rezaes ( 4 januari 2014)

  13. #11
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Iets wat meer informatie graag
    Met name over verleende dienst (leuk geil verhaaltje) en prijs.
    Bij Cora beginnen de instapprijzen bij 60,- voor 1/2 uur tot 100,- per uur tot 150,- per uur en daarbij nog optie prijzen voor anaal, slikken, NS, fisten etc (van de advertorial)

    Even de sedcard van Janette van de site.

    Verkeer: GV, Frans, Beffen, 69, klemmen, Russisch, GFE

    Service: ZK (tongzoenen), vrijen, knuffelen, lichaam kussen, DS actief, passief DS (Dildo=DS), GB passieve (facial), passieve KB (cum on body), Vingeren actieve, passieve vinger speelt, mast (???)., Douche seks, extra lange voorspel, voet/schoen seks, dirty talk

    Massages:, intieme massages

    Fetish / Bizarre: FaceSitting.
    http://goch-bermudadreieck.de/Galerien/0-5374545
    http://www.nrwerotik.com/Kontakte/Go...tt/janette.htm

    Ook de clubatmosfeer vind ik niet geheel onbelangrijk.
    Zijn er nog verborgen kosten of is er een eerste drankje en de rest cola bijvoorbeeld kost je 5 euro tot waar je financieel op leegloopt omdat je ook de drankjes voor de dame betaald á €50,- per drankje.
    Zijn er daar voorstelrondes pikt je er een uit en ga je gelijk afrekenen en alles gebeurd op kamer inc small talk of kun je nog in clubtijd de smalltalk houden incl opgeilen en een beetje verder gaan voordat je beslist wie je kiest

    Prijzen zeg je zijn PT prijzen. Wel die lopen uiteen van 80,- tot 150,- maar laten we Xanten nemen dus wat doet ze voor 120,- in een uur
    Meerdere keren klaarkomen binnen de tijd (man) alle punten van de gebode service zonder meerkosten en zo ja toch meerkosten wat zijn de kosten dan.
    Met name ZK verbaast me omdat ik dat met haar in PTX (en ook niet in pauschalclub.de) nooit heb meegemaakt ondanks mag ik toch zeggen een goede klik had.
    Is de ZK vurig met passie lang, diep en nat of is dat behoudend ....--omdat het moet--....

    ps: ben je Monsieur Kos (Koos)?

  14. Onderstaande 6 leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    dre195mm ( 4 januari 2014),hallodaarbenikweer ( 5 januari 2014),hansdordt ( 3 januari 2014),mdbg ( 3 januari 2014),Opa57 (22 januari 2014),Rezaes ( 4 januari 2014)

  15. #12
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    An alle Oranje,Fans von Janette:
    Ich glaube, jetzt hat Sie das gefunden was Sie suchte:
    Schaut doch mal unter www.kaufmich.de und dem Namen MariaKleve.
    Seit nett zu ihr dass Sie dort jetzt längere Zeit zu besuchen ist!
    Dankie
    vanKees

  16. #13
    Geregistreerd
    28 juli 2013
    Last Online
    18 februari 2015 @ 19:56
    Berichten
    8
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard BERMUDADREIECK Goch

    Hier nu 2 keer geweest 1e keer heel goed bevallen het meisje van de foto destijds Linda was echt een leuke ervaring had was het volgens mij voor haar vrij nieuw. Bij haar kreeg je echt een girlfriend experience en was er geen haastwerk voor een kleine 100 euro 60 minuten samen.

    De 2 keer daar geweest afgaande op de foto's van de site echter waren alle vrouwen die op de foto's stonden in werkelijkheid anders. Hier toch maar gekozen voor Andrea maar dit voor mij nooit meer. En hier moest je 70 euro voor 30 minuten aftikken

    Op dit moment staan er weer leuke dames op maar of ik nog een keer zo tegen de lamp wil lopen.... Mocht Linda terug keren zal ik er zeker weer bij zijn.

  17. #14
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door misterC Bekijk bericht
    Hier nu 2 keer geweest 1e keer heel goed bevallen het meisje van de foto destijds Linda was echt een leuke ervaring had was het volgens mij voor haar vrij nieuw. Bij haar kreeg je echt een girlfriend experience en was er geen haastwerk voor een kleine 100 euro 60 minuten samen.

    De 2 keer daar geweest afgaande op de foto's van de site echter waren alle vrouwen die op de foto's stonden in werkelijkheid anders. Hier toch maar gekozen voor Andrea maar dit voor mij nooit meer. En hier moest je 70 euro voor 30 minuten aftikken.
    Ook ik ben regelmatig bij Tess en haar meisjes geweest.
    Zo te lezen heb je met Linda veel mazzel gehad, niet alleen qua service maar vooral qua tarief: 140 euro per uur is al jaren gebruikelijk in de Bermuda Dreieck. En dan deden niet eens alle dames PZC.. Daarentegen gingen sommigen wel weer wat verder dan standaard.
    Al komen hier vaak knappe en erg goede Russische en andere dames uit Oost Europa, sinds ik FKK Van Goch ken, ben ik er zelden meer terug gekomen.
    En Garde

  18. #15
    Geregistreerd
    28 juli 2013
    Last Online
    18 februari 2015 @ 19:56
    Berichten
    8
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Linda was inderdaad ook afkomstig uit rusland. Misschien eens overwegen binnenkort is een bezoekje brengen aan fkk van goch.

  19. #16
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:50
    Berichten
    322
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    ben al een paar keer met Rita mee op de kamer geweest. Ze is wat stil ,maar geeft wel een topservice en als je vaker komt word ze ook wat vrijer. Op het moment is er ook een zekere Natasja. Iemand al ervaring met haar??http://www.ladies.de/Sex-Anzeigen/Hu...k-6176156.html

  20. #17
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:50
    Berichten
    322
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard simone goch

    Van de week naar het privehuis in Goch afgereisd. Zag een advertentie staan van een 20 jarige blondine bij Ladies.de staan. Veel mogelijkheden en voor 70 euro per half uur. Ben er al eerder geweest ,maar vaak ook weer weg gegaan omdat de foto's op de site niet meer kloppen (oude bewerkte foto;s). Simone ziet er iets anders uit dan op de foto maar mag er nog wezen. Op de kamer viel het wat tegen ..Geen pzc en tongzoenen was ook niet veel. Ik denk dat ik erniet zo gauw meer terug ga. Of de foto's kloppen niet of een andere service geven ze. Iemand nog ervaring daar met andere meisjes??http://www.ladies.de/Sex-Anzeigen/Hu...k-6736690.html

  21. #18
    Geregistreerd
    4 juli 2009
    Last Online
    17 februari 2024 @ 17:34
    Locatie
    vlakbij de grens naar het mooie achterhoek
    Berichten
    40
    Discussies
    1
    Thanks
    63
    Thanked
    67 in 20 posts

    Standaard

    Heeft iemand hier de laatste tijd ervaring? ... Zijn er leuke dames te vinden?
    Of is deze club niet meer actief ?

    Bedankt voor info....

  22. #19
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    of mischief moet je zelf eens proberen...doe ik namelijk ook, en dat bevalt prima, soms is het niks , maar ook heel vaak wel

  23. #20
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schmidtchen Bekijk bericht
    Heeft iemand hier de laatste tijd ervaring? ... Zijn er leuke dames te vinden?
    Of is deze club niet meer actief ?

    Bedankt voor info....
    check hun website voor de aanwezige dames. Deze wordt wekelijks bijgewerkt want de bezetting wisselt wekelijks.
    Dat blijft wel hun sterke punt. Ook voor Tess wordt het kennelijk moeilijker om nieuwe dames aan te trekken, want als ik incidenteel de website eens bekijk dan zie ik toch vaak dezelfde namen en gefotoshopte foto’s van meestal wat vollere al dan niet rijpere dames.
    Maar komende week kan dat alweer anders zijn.

    https://www.goch-bermudadreieck.de/
    En Garde

  24. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 2 april 2018)

  25. #21
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    hoe betrouwbaar zijn de fotos? Als ik dit zo zie zou ik meteen heenrijden: https://www.goch-bermudadreieck.de/Galerie/8838871

    maar heb zo'n vermoeden dat ik haar niet zal aantreffen. Of heeft iemand haar misschien toch gezien?

  26. #22
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    hoe betrouwbaar zijn de fotos? Als ik dit zo zie zou ik meteen heenrijden: https://www.goch-bermudadreieck.de/Galerie/8838871

    maar heb zo'n vermoeden dat ik haar niet zal aantreffen. Of heeft iemand haar misschien toch gezien?
    De dames die met foto op de site staan die zijn er ook werkelijk aanwezig is mijn ervaring.
    Wel zijn de foto’s vaak enigzins bijgewerkt met het oog op de lichtinval enzo
    En Garde

  27. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Freddy_K (30 september 2018)

  28. #23
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    @Freddy_K
    Ik snap je vraag. Het zijn echt mooie fotos, te mooi om waar te zijn.

    Ik ben ruim 2 weeken geleden voor eerste keer in Bermudadreieck gewest.

    Alle, die mijn berichten kennen, die weeten dat ik gewoon mijn thuis in Villa Marisol had. En uit die tijd had ik wel de een of andere favorite dame.
    Ik heb in een andere forum kunnen lezen dat een van mijn favoriete dames uit Marisol voor een week in Bermudadreick zal zijn.

    Op de website heb ik haar fotos gezien. En die waren zeker niet gefotoshopt. En ik heb ook die andere fotos gezien, van de andere dames. Alles jonge slanke mooie dames.

    Ik ben er naar Goch gerijden, en ik heb de mooie dames kunnen zien.

    Natuurlijk heb ik ook mijn favoriete dame gezien, die ik al jaaren niet meer had gezien.


    Ik kan alleen maar zeggen, dat de fotos met die aanwezige dames wel kan, teminste als ik er was.

    Een advies, even aanvraagen voor bepaalde dame, ze doen wel vaak telefoons afspraaken.

    Ik had wel een sort "bar" verwacht, maar het is bijnaar een gewoone woning.
    Je komt van achtern door de tuin binnen.

  29. Onderstaande 2 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    Freddy_K (30 september 2018),Wentelt Eefje (30 september 2018)

  30. #24
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    bedankt voor de snelle reacties

  31. #25
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard

    Ik ben de laatste tijd hier regelmatig geweest. De fotos van Adriana zijn echt, van Regina kloppen ook een heel eind. Ik heb daar ook een paar hele goede kamergangen gehad.

  32. Onderstaande 2 leden hebben gracia bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (30 september 2018),pret (30 september 2018)

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.

Diamond 468*60