Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 31 van 31
  1. #26
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    ik blijf erbij dat iedere ervaring vanuit individueel perspectief wordt opgetekend, de goede of slechte ervaring van een kerel met een bepaalde dame zal niet zonder meer of gegarandeerd als bij een draaiboek ook bij de volgende klant tot eenzelfde indruk leiden. Mensen hebben nu eenmaal op verschillende wijze en met wisselende diepgang interactie met elkaar, de uitwerking van een geforceerde erotische ontmoeting tegen betaling tussen man en vrouw zal dan ook telkens een unieke niet te voorspellen uitkomst hebben.
    Natuurlijk heb je daar gelijk in PP. Ondefinieerbare zaken als klik, chemie, aantrekking en smaak spelen uiteraard een rol. Wat de één mooi en lekker vindt, doet de ander denken aan zijn moeder.
    Maar we kunnen denk ik in een goede recensie (eventueel tussen de regels door) wel lezen of een dame haar John probeert een oor aan te naaien of dat ze haar best doet. Lees je drie recensies van verschillende serieuze beren waarin het naaien voornamelijk het oor betreft, dan mag je toch spreken van een tendens. ik zal dan niet als vierde ezel mij gaan stoten aan die steen. Ik neem die berichtgeving dan graag serieus en zal mijn keuze laten beinvloeden door wat ik gelezen heb. Dat geldt uiteraard ook bij drie schreeuwend lovende recensies. Dat betekent dan niet dat het inderdaad per definitie helemaal super gaat worden, want daar komen dan weer die ondefinieerbare zaken kijken. Maar de kans dat het een succes wordt, lijkt me wel groter.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 (17 december 2013),Pietjepik (17 december 2013),Sjeufke (17 december 2013)

  3. #27
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Alsof d’n duvel ermee speelt, werd ik gisteren ook met zo’n situatie geconfronteerd

    Klara
    kwam op hoge poten naar me toe: “I kill you!” Huh? Wat heeft WG nu weer aan z’n rollator hangen? Iemand had Klara mijn onderstaande bericht laten zien en in het Engels vertaald.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Heb nu eens wat meer met deze meid gesproken. Ze spreekt perfect Engels met een zwaar Amerikaans accent. Zeer apart, heeft lang in Transsylvanië met Amerikaanse toeristen gewerkt. Ook spreekt ze enkele woordjes fout Nederlands vanwege haar werkzaamheden in Groningen en het Zandpad in Utrecht. Verder is Klara een dame waar je tegen moet kunnen. Ze is vrij prominent aanwezig en heeft lak aan conventies. Een lady met pit. Regelmatig steekt ze haar middelvinger op als iets haar niet zint. Misschien voor sommigen “too much too handle”. Ik mag haar eerlijke en onconventionele aard echter. Let’s go to the room. Ik mocht niet lachen toen ze haar schoenen uitdeed, want opeens was ze niet meer even groot als ik, maar 20 cm kleiner. Complexje? Klara begon met tongzoenen, waarbij ze aangaf dat ze dat lang niet met iedereen doet. Staat ook niet bij haar services vermeld. Verder moest ik haar soms iets temperen bij haar soms wat wilde activiteiten. Helaas waren we te laat naar de kamer gegaan. Sluitingstijd haalde ons in, zodat ik niet meer genoeg tijd had voor een laatste finish. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
    Nu moet ik twijfelen aan de Engels kwaliteiten van de onbekende boodschapper, want Klara’s Engels is werkelijk subliem. Het volgende had hij haar verteld:

    • Ze spreekt slecht Nederlands.
    • Ze is dominant, ze zou van SM-praktijken houden
    • Ze had me haar schoen in m’n reet willen stoppen, omdat ik daarop kickte
    • Ik had geschreven dat ze tongzoende (zonder voorbehoud)
    • De kamer was slecht omdat ze me niet had laten klaarkomen.


    Dus ik legde Klara uit:

    • You speak just a little Dutch: They only taught you some wrong expressions
    • You are not dominantly, but you are very present. Sometimes too present!
    • Your shoe in my ass????? No idea where that comes from: that would be a rape of my virginity.
    • You do French kiss, don’t you? But only because there was an existing chemistry. That’s exactly how I wrote it, so everybody understands that it’s not your usual service.
    • I was not unsatisfied with the room action. We ran out of time and nevertheless you scored a 7,5/10.


    Ik legde haar ook uit dat ik nooit onwaarheden in mijn recensies verkondig.

    Zo zie je maar hoe iemand je woorden (onbedoeld of door gebrekkige Engels kennis?) kan verdraaien en zo degene in een lastig parket kan brengen. Nadat ik alles met Klara had uitgesproken is alles weer koek en ei tussen ons. Gekamerd heb ik echter niet met haar. Daarvoor waren er teveel andere prioriteiten. (zie https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=347790#post347790 in het Pauschalclub Bochum topic)

    De vertaler/boodschapper mag zich trouwens met mij in verbinding stellen. Ben benieuwd of hij zich durft melden.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  4. Onderstaande 6 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (20 december 2013),Badslippers (18 december 2013),Bluebear (18 december 2013),mikem2 (19 december 2013),Pietjepik (19 december 2013),Sjeufke (24 december 2013)

  5. #28
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    De vertaler/boodschapper mag zich trouwens met mij in verbinding stellen. Ben benieuwd of hij zich durft melden.
    En ook deze bijdrage kent een happy end:

    Tot mijn verrassing, ontving ik vandaag een e-mail van de “dader”. Iemand die PC-Bochum sinds medio 2013 bezoekt en zich nu speciaal voor een reactie op mijn bericht hier op dit forum heeft aangemeld. Hij heeft alles uitvoerig uitgelegd en zich netjes bij me verontschuldigd. Apologies accepted.

    Er stak absoluut geen kwade bedoeling achter en alles berust op misverstanden. Misschien ook wel bij Klara zelf, omdat zij natuurlijk ook uit haar geheugen heeft moeten putten.

    Conclusie: Schrijven over een meid kan geen kwaad. Doe het respectvol. Sta voor hetgeen je schrijft en wees niet bang dit ook tegenover een meid te herhalen en te verdedigen.

    Begin volgend jaar zullen we eventueel samen Pauschalclub Bochum eens met een bezoekje vereren. In elk geval heb ik de “rookie” beer nu al uitgenodigd zijn ervaringen alvast hier met ons te delen.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  6. Onderstaande 3 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (19 december 2013),Sjeufke (24 december 2013),Sphinx (20 december 2013)

  7. #29
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard

    Kletsberen, "Petzbären", klikspanen, ratten. Hoe je ze ook noemen wilt, deze racebeer heeft het ook een paar keer meegemaakt. Zowel vanwege geschrijf hier als vanwege geschrijf in het Duits (ik schrijf ook op Duitse fora, maar moet dat dankzij een nickname-kaper met een andere nick doen ) Het is wel eens gebeurd dat ik achteraf hoorde dat een dame meeleest en zo'n figuur van repliek diende met wat ze zelf gelezen had (kijk dan is het wel handig als je tweetalig bent) Slechts een keer werd iemand boos op me vanwege een opmerking, daarna ook niet meer met name genoemd). Nieuw is dat soms hele sessies weggelaten worden, omdat blijkbaar de partner van een dame mee gaat lezen en jaloers dreigt te worden. Maar wat je ook doet, WG heeft gelijk, blijft altijd respectvol, gebruik wat humor her en der, laat soms ook iets weg, zoals ze bij MacGyver ook altijd deden om te voorkomen dat men écht ging proberen een kernbom met paperclips onschadelijk te maken, of in te breken met niets meer dan alufolie en een landkaart
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  8. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (20 december 2013)

  9. #30
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    In principe is wat op het forum staat openbaar dus hou er altijd rekening mee dat de dame kan meelezen (gebeurt niet zo vaak) of dat het weleens gebeurt dat iemand in een club een dame laat meelezen die wat nieuwsgierig is geworden.

    Een ongeschreven regel is wel dat je een Nick op het forum niet gaat koppelen aan een persoon in de club die de dame kent. Vaak zal de dame wel weten wie wat geschreven heeft, zeker als iemand elk week schrijft dat ie weer de hele vrijdagavond met een dame heeft doorgebracht, dan is het wel helder en soms weten dames ook heel goed welke nick achter een bepaalde ijsbeer schuil gaat.

    Maar uitgangspunt is dat je hier met een anonieme nick schrijft en dat je zelf bepaalt of een dame deze mag weten. Realiseer je ook dat een aantal dames niet zo veel op hebben met interfora, maar OK anderen vinden het wel weer leuk als er wat positiefs over hen geschreven wordt.

    Wat bepaald "not done is" dat is wanneer je op eigen initiatief naar een dame toe stapt en zegt "nou henkieSmall en dat is dus die man van 2m12cm heeft zich zeer negatief over je uit gelaten", vaak worden in zo'n geval feiten weleens verdraaid.

    Laten we het effect van een forum aan de ene kant vooral niet overdrijven maar te ontkennen dat er geen enkele invloed van uitgaat zou ook niet correct zijn. Nogmaals houd er altijd rekening mee dat bepaalde beren er klaarblijkelijk lol aan beleven jouw anonieme nick bekend te maken en ook wel eens recensies niet helemaal correct weergeven. C'est la vie ... .

    Zie verder ook het doorbrieven topic waar reeds de nodige beschouwingen in deze hieraan zijn gewijd.
    Doorbrieven aan dames wat er geschreven wordt
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (20 december 2013)

  11. #31
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Daarom blijf ik ook lekker anoniem!

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.

  Babylon 468*60