Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 31
  1. #1
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard oeps... ik ben ontmaskerd....

    kut... ik vernam afgelopen woensdag van een dame die zichzelf herkende in een bericht wat ik hier onlangs schreef dat ze nu weet onder welke gebruikersnaam ik aan dit forum deelneem.... Dat kan best complicaties met zich mee gaan brengen want die grieten lullen onderling nogal wat af. Ik maak me voortaan maar klein en ontken alles als zo'n meid begint te vissen. lijkt me het beste?

  2. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (13 december 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Als ze hier leest, en je wil de zaak ontkennen was het niet zo slim om dat hier te schrijven, hé.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  4. Onderstaande 5 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (14 december 2013),licky luke (14 december 2013),Mr Pussy (13 december 2013),Opa57 (13 december 2013),Pietjepik (13 december 2013)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Waarom ontkennen? Heb je soms gejokt?
    Een echte vent staat voor z'n uitspraken!
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  6. Onderstaande 7 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (13 december 2013),Boy69 (13 december 2013),licky luke (14 december 2013),Mr Pussy (13 december 2013),Opa57 (13 december 2013),Pietjepik (13 december 2013),wervelwind (13 december 2013)

  7. #4
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Als ze hier leest, en je wil de zaak ontkennen was het niet zo slim om dat hier te schrijven, hé.
    hahaha
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  8. #5
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Alles heeft zijn voor en nadelen!

  9. Onderstaande 2 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (13 december 2013),Pietjepik (13 december 2013)

  10. #6
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Waarom ontkennen? Heb je soms gejokt?
    Een echte vent staat voor z'n uitspraken!
    wijsbeer ik sta altijd achter mijn uitspraken. ik heb natuurlijk lak aan die meid, maar mensen (vrouwen) kunnen nu eenmaal aanstoot nemen aan een lief bedoelt berichtje en dan uit frustratie gal gaan spuwen en de prachtpersoon die ik natuurlijk ben, gaan afschilderen als een varken. Gelukkig is er keuze genoeg in meidjes die graag geld verdienen, dus uiteindelijk maakt het waarschijnlijk geen klap uit. Ik zal in ieder geval nimmer een eerder gedane uitspraak ontkennen zodra ik ermee geconfronteerd word.

  11. #7
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Als ze hier leest, en je wil de zaak ontkennen was het niet zo slim om dat hier te schrijven, hé.
    kut heb ik me alweer vast geluld....

  12. #8
    Geregistreerd
    4 augustus 2011
    Last Online
    20 maart 2016 @ 21:35
    Berichten
    286
    Discussies
    8
    Thanks
    1.716
    Thanked
    159 in 77 posts

    Standaard

    Hang niet de grote jongen uit, hou je fatsoen, lijkt mij voor jou een stuk beter 'Pietje op zijn pik getrapt'… :D

  13. Onderstaande leden hebben Opa57 bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (13 december 2013)

  14. #9
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Opa57 Bekijk bericht
    Hang niet de grote jongen uit, hou je fatsoen, lijkt mij voor jou een stuk beter 'Pietje op zijn pik getrapt'… :D
    ik ben de schuchterheid zelve als ik me in een club waag. vele vrouwen vragen me initieel voorzichtig of ik niet homosexueel ben. zelfs daardoor ben ik niet op mijn pik getrapt.

  15. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (31 december 2013)

  16. #10
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.018 in 1.589 posts

    Standaard

    Lekker boeiend. Af en toe gezeik hoort er bij.

    Als ze gaan liggen zeuren over dat dingen niet waar zijn gewoon counteren met de vraag wat er waar is van wat ze over zichzelf vertellen. Ik heb nog niet veel van je gelezen Pietjepik maar ik krijg de indruk dat je overwegend positief schrijft over de meiskes.

    Een valkuil is er echter wel. Schrijf niet over "diensten" die niet geleverd of afgesproken zijn. Daarmee kun je de dame en jezelf echt in verlegenheid brengen, alleen al omdat wellicht mee lezende beren de service waarover jij schreef ook verlangen.

    Voor de rest, tja, er is altijd een andere club/dame. Nergens is sympathie zo snel gewonnen of verloren als in de paysex.

  17. Onderstaande 3 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (14 december 2013),Pietjepik (13 december 2013),Rezaes (13 december 2013)

  18. #11
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    ik schrijf nooit negatief over meisjes, het zijn immers ook maar mensen die niet het meest benijdenswaardige baantje ter wereld hebben. Iedereen heeft wel eens een off day, ik dwing nooit service af of beklaag me als een meisje terughoudend is. zelfs als ze me tot op het bot beledigen schaar ik dat onder de vele bijzondere elementen welke inherent zijn aan een dagje clubbezoek. Ik kom net zo graag voor de interactie met die meiden, positief of negatief, als dat ik sexuele activiteiten ontplooi.

    Ik overdrijf de genoten diensten van een dame nimmer, wat brengt me dat? opscheppen over iets wat voor een ieder te krijgen is geeft geheel geen voldoening. Ik laat ooit echter wel aspecten achterwege, er zijn altijd dingen die je toch zo speciaal acht en je je graag wijsmaakt dat jij de enige bent die dat met dat meisje mag. Uit instandhoudingsoverweging van die bespottelijke fantasie schrijf ik weleens halve feiten. Maar aandikken? nimmer.

    1 uitzondering; er was ooit een gruwelijk slecht verzorgde Hongaarse dame, dat was wel zo'n vreselijk ellendig verblijf op de kamer, ronduit smerig, dat ik daarvoor aanspraak op compensatie heb gemaakt. Ik wil wel eens negatief schrijven maar verbind er dan geen naam aan. Dat recht heb ik geenszins.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (14 december 2013),Rezaes (13 december 2013)

  20. #12
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    ik schrijf nooit negatief over meisjes, het zijn immers ook maar mensen die niet het meest benijdenswaardige baantje ter wereld hebben. Iedereen heeft wel eens een off day, ik dwing nooit service af of beklaag me als een meisje terughoudend is. zelfs als ze me tot op het bot beledigen schaar ik dat onder de vele bijzondere elementen welke inherent zijn aan een dagje clubbezoek. Ik kom net zo graag voor de interactie met die meiden, positief of negatief, als dat ik sexuele activiteiten ontplooi.

    Ik overdrijf de genoten diensten van een dame nimmer, wat brengt me dat? opscheppen over iets wat voor een ieder te krijgen is geeft geheel geen voldoening. Ik laat ooit echter wel aspecten achterwege, er zijn altijd dingen die je toch zo speciaal acht en je je graag wijsmaakt dat jij de enige bent die dat met dat meisje mag. Uit instandhoudingsoverweging van die bespottelijke fantasie schrijf ik weleens halve feiten. Maar aandikken? nimmer.

    1 uitzondering; er was ooit een gruwelijk slecht verzorgde Hongaarse dame, dat was wel zo'n vreselijk ellendig verblijf op de kamer, ronduit smerig, dat ik daarvoor aanspraak op compensatie heb gemaakt. Ik wil wel eens negatief schrijven maar verbind er dan geen naam aan. Dat recht heb ik geenszins.
    Pietjepik is een rashumanist, hulde!

  21. Onderstaande leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (13 december 2013)

  22. #13
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard


  23. #14
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Waarschijnlijk heeft een "goedbedoelende" medebeer haar erop gewezen wat er op dit forum over haar geschreven is. Is me ook een keer overkomen dat een medebeer meende mij in een zwart daglicht te kunnen zetten. Heb tegenover de meid gewoon gecounterd met de vraag wat voor slechts ik dan over haar geschreven had. Vaak hebben ze het enkel van "horen zeggen" dus niet teveel van aantrekken.

  24. Onderstaande leden hebben KevinK bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (14 december 2013)

  25. #15
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Boeiend als vrouwen je nickname weten. In half PT-Dld wordt ik aangesproken met m'n nick omdat ze m'n echte naam te moeilijk vinden.
    Bied alleen maar voordelen, veel vrouwen weten dat ik schrijf, en dat ik ook schrijf als de sessie slecht was

  26. Onderstaande leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (14 december 2013)

  27. #16
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Let er wel op met schrijven, als je met een dame een klik hebt is er vaak veel meer mogenlijk danwanneer je die dame als een hoer ziet die je betaald. Als je dan wat extra's krijgt of mag met zo'n dame omdat je een klik met haar hebt schrijf het dan niet altijd op. Mannen waar ze die klik niet mee heeft en het niet mogen gaan dan vertellen maar Facial mocht toen wel bv heel je koppie volspuiten. Zekler weten dat je er dan de volgende keer geen kans meer op hebt.
    de hoeren lusten er wel pap van

  28. #17
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    Let er wel op met schrijven, als je met een dame een klik hebt is er vaak veel meer mogenlijk danwanneer je die dame als een hoer ziet die je betaald. Als je dan wat extra's krijgt of mag met zo'n dame omdat je een klik met haar hebt schrijf het dan niet altijd op. Mannen waar ze die klik niet mee heeft en het niet mogen gaan dan vertellen maar Facial mocht toen wel bv heel je koppie volspuiten. Zekler weten dat je er dan de volgende keer geen kans meer op hebt.
    een waarheid als een koe!

  29. #18
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Ik schrijf zelden of nooit over vrouwen en dat komt omdat er beren bij lopen met de ipad in de hand.........
    En als jij dan de club binnen komt zittrn ze toevallig naast een vrouwtje waar jij overgeschreven hebt,en word het forum geopend en dan laten ze even lezen wat jij hebt geschreven...........
    Zelfs club eigenaren spreken je er op aan als je iets hebt geschreven over zijn club waar hij het niet mee eens is,en dan vragen of je dat alstublift niet meer wilt doen...........
    Pas nog meegemaakt met een collega beer...........
    De baas wist precies wie hij was en sprak hem er op aan of hij het niet meerwilde doen............
    Ok zei de beer ik zal er opletten de man zei ok wacht even, en we krgen ieder een vrijkaart..............
    Maar die beren met ipads in de club,die moet je in de gaten houden want die brieven alles door.........
    En dan denken ze zelf in een goed daglicht te komen staan..........

  30. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (15 december 2013)

  31. #19
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Het beste kun je niks schrijven dan ben je het sneller kwijt na een bezoek, en heb je minder kans op verslavingsverschijnselen en de dames moeten vaak niet veel hebben van die oversexte forumschrijvers die de belevenissen in die clubs maar opblazen en tot in den treure analyseren ( ik spreek nu mezelf ook toe hahahaha)....en geef ze eens ongelijk.

  32. Onderstaande 3 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    mdbg (15 december 2013),Mr Pussy (15 december 2013),Pietjepik (15 december 2013)

  33. #20
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ce faci Bekijk bericht
    Ik schrijf zelden of nooit over vrouwen en dat komt omdat er beren bij lopen met de ipad in de hand.........
    En als jij dan de club binnen komt zittrn ze toevallig naast een vrouwtje waar jij overgeschreven hebt,en word het forum geopend en dan laten ze even lezen wat jij hebt geschreven...........
    Zelfs club eigenaren spreken je er op aan als je iets hebt geschreven over zijn club waar hij het niet mee eens is,en dan vragen of je dat alstublift niet meer wilt doen...........
    Pas nog meegemaakt met een collega beer...........
    De baas wist precies wie hij was en sprak hem er op aan of hij het niet meerwilde doen............
    Ok zei de beer ik zal er opletten de man zei ok wacht even, en we krgen ieder een vrijkaart..............
    Maar die beren met ipads in de club,die moet je in de gaten houden want die brieven alles door.........
    En dan denken ze zelf in een goed daglicht te komen staan..........
    Heey heey, niet alle "Ipad" gebruikers over één kam scheren hoor. Hoewel "Apple" gebruikers vreemde snuiters zijn met hun sekte gerelateerde prullaria, zijn er ook goeie "Ipad" verslaafden net als dat er goeie Turken zijn en hardwerkende Roemenen!

    Volgens mij gaat het hier meer om fatsoen dan om het laten lezen of "vertalen" van een recensie. Even in het algemeen, er wordt over van alles en nog wat gerecenseerd. Van boek tot videogame, van supermarkt tot electronicaketen, van stofzuiger tot staafmixer van theatervoorstelling tot popconcert. Nou, je kunt deze lijst zelf wel aanvullen.

    Een recensie mag/kan door iedereen gelezen worden en eventueel van commentaar worden voorzien. Ik kan me goed voorstellen dat een persoon die gerecenseerd wordt niet blij is met zo'n verslag. Ook de dienst die zij/hij levert kan aan kritiek onderhevig zijn. Wat is er vervolgens mis mee om die persoon te wijzen op die kritiek? Het zou in mijn ogen van de zotte zijn als ik iemand niet mag wijzen op die kritiek. Me dunkt dat het een doel is van een kritische bespreking om die te delen met anderen of met de persoon waar het betrekking op heeft.

    Een ander verhaal is dat er op het forum personen zijn die er blijkbaar plezier in hebben om zaken te verdraaien en die valse info vervolgens als waarheid uitgebreid gaan bespreken met een dame. Iedere dame zal daar weer anders op reageren. Ik heb dames werkelijk horen bulderen van het lachen als ze iets over zichzelf te horen kregen en ik heb dames gezien die bijna in tranen uitbarstten.

    Zelf als eens mogen ervaren dat mijn recensie volledig verdraaid werd doorgegeven. Als je het dan fatsoenlijk uitlegt aan de dame in kwestie is de kou meestal uit de lucht en als je weet wie dat heeft gedaan is die ijsbeer tegelijk "Kalt gestellt". Tevens kun je een dame wijzen op de positieve effecten, namelijk meer klanten (er van uit gaande dat ze goede service levert en deze positief gewaardeerd wordt). En als ze daadwerkelijk slechte service levert, kan ze misschien iets met die kritiek doen. Vaak is het ook zo dat dames de onderliggende humor of context niet begrijpen waardoor je misverstanden krijgt.

    Het gaat mij echter te ver om dit forum tot een soort van heimelijk genootschap te bombarderen waarbij alle info binnenskamers moet blijven. En die clubeigenaar die zich in zijn kruis getast voelt is gewoon een eikel. Hij zou beter wat met die kritiek doen i.p.v. je te paaien met vrijkaarten om je monddood te maken. Verder is het ter beoordeling van elke ijsbeer als een dame vraagt om niet over haar te schrijven. Zelf zou ik dat respecteren, we praten hier immers niet over wereldpolitiek of ernstige misstanden die coûte que coûte aan de kaak gesteld moeten worden doch over triviale zaken als de pijpkwaliteit, of de "Reverse Cowgirl" erotisch wordt uitgevoerd, of er wel/geen "Flutschi" wordt gebruikt en of het condoom de juiste kleur heeft.

  34. Onderstaande 8 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (15 december 2013),Bosco (16 december 2013),molaar (16 december 2013),Mr Pussy (15 december 2013),Pietjepik (15 december 2013),rob45 (15 december 2013),Teiresas (16 december 2013),WA (16 december 2013)

  35. #21
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Me dunkt dat als een dvp goed presteert in haar vak, dat zij er alleen maar bij gebaat is dat er over haar geschreven wordt. Mits het geschrevene de waarheid is en mits zij niet het risico loopt haar incognito kwijt te raken (daarom bijvoorbeeld geen woonplaatsen, echte namen, e.d.). Reken maar dat de fora de grootste bron van reclame is voor de goede dvp's.
    Voor slecht presterende dames geldt uiteraard precies het tegenovergestelde. Het is anti-reclame. Maar wat niet-goed is, mag ook best dat predikaat krijgen. Dat ze er niet blij mee zijn is naar voor ze, maar hebben ze geheel aan zichzelve te wijten (nogmaals, mits het geschrevene waar is).
    Het zelfde geldt voor de clubs. Waarom denk je dat de fora gesponsord worden door de clubs? Ware het niet vanwege de fora, dan had ik de duitse clubs nooit ontdekt. En met mij vele, vele andere beren.

    Recensies zijn daarom niet alleen informatief en onderhoudend voor ons beren, maar helpen ook om de slechte 'producten' te kunnen onderscheiden van de goede (vóór aankoop) en zodoende de kwaliteit te bewaken. Dit omdat de slechte producten slechte recensies krijgen en daardoor vroeg of laat gemeden gaan worden door de meeste welgeinformeerde beren.
    Laatst gewijzigd door Teiresas; 16 december 2013 om 11:05

  36. Onderstaande 7 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (16 december 2013),Eddy_V (16 december 2013),licky luke (16 december 2013),Megaboob (16 december 2013),molaar (16 december 2013),noglangnietuitgewandeld (16 december 2013),Wijze grijze (16 december 2013)

  37. #22
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Last Online
    10 maart 2021 @ 17:24
    Locatie
    Königsallee, Düsseldorf
    Berichten
    601
    Discussies
    41
    Thanks
    230
    Thanked
    391 in 181 posts

    Standaard

    Misschien raar om dit op een forum als dit op te schrijven maar mijn mening is: begin nooit aan het recenseren van dames.
    Ik heb er tientallen geschreven op een collega-forum. Misschien niet van het allerhoogste literaire niveau maar wel recensies die waren berust op waarheid en 100% geschreven zoals ik het ervaren had. Ook als een dame er een keer niets van bakte schreef ik dat recht voor z'n raap op.
    Mijn ervaring is echter dat letterlijk soms ieder woord tegen je wordt gebruikt en verdraaid wordt door andere wandelaars. Zeker als je zo dom bent als ik om precies te schrijven welke erotische handelingen je met de dame in kwestie hebt uitgevoerd en daar nog tijdstippen en datums bijschrijft is het wel erg makkellijk om samen met een dame uit te vinden wie het nu was die dit over haar schreef. Zeker in het buitenland is bovendien bijna geen enkele dame de Nederlandse taal machtig dus hoe makkellijk wordt het dan om dmv. een vlotte babbel dingen te verdraaien in jouw voordeel bij dames die sowieso al niet zo sterk in hun schoenen staan. Waarom zitten ze anders in dit beroep? Als je dan nog zo dom bent als ik om ook nog eens uit de anonimiteit te komen dan wordt het wel erg makkellijk om iemand slecht te maken daar men ook nog je uiterlijke kenmerken kent. De link is dan wel erg vlot gemaakt. Wat het plezier er trouwens van is om andere mensen zwart te maken bij een dame is mij nog steeds een vraagteken en ik denk voer voor een goede psycholoog. Tja, als er dames in het spel zijn komt er al snel jaloezie om de hoek kijken. Waarom krijg ik niet wat hij kreeg? Per slot van rekening zijn we toch allemaal jagers.
    Ik ga voortaan alleen nog maar uit van het slechte in de wandelaar. Waarom? Nog nooit heb ik in mijn wandelcarriere een wandelaar meegemaakt die ook maar iets positiefs te melden had over een andere wandelaar tegen een dame of tegen medewandelaars.
    Een mooi voorbeeld was een tijdje terug: ik loop door een bepaald bordeel en zie dat een dame waarbij ik meermaals op de kamer was staat te praten met een andere wandelaar die ik ook redelijk goed kende. Hij wist welke dames ik regelmatig bezocht en op welke tijdstippen. Ik hoorde hem vrolijk tegen haar vertellen dat toen zij een keer niet beschikbaar was ik een andere concurrerende dame had bezocht. So what denk ik dan? Hij zag het blijkbaar als een soort van vreemdgaan en een teken dat ik niet deugde. Hij, zo dom als hij was, had niet in de gaten dat ik op dat moment achter hem stond. Zij zag het wel en zag de grap er wel van in en vroeg hem daarom verder uit over mij. Nou, daar kwam echt niet veel goeds uit terwijl ik deze persoon naar mijn weten nooit een haar had gekrenkt. Toen hij zag dat ik achter hem had meegeluisterd lachtte hij ongemakkellijk en beschaamd en zette het snel op een lopen. Weer was een wijze les geleerd! Met de dame in kwestie had ik daarna weer een super date.
    Ik schrijf alleen nog maar recensies als een dame mij er expliciet om vraagt en de service van een buitengewoon hoog niveau is. Zo weet zij als ze erop aangesproken wordt waar het om gaat en staat de zwartmaker sowieso niet meer sterk.
    Waarom zou ik ook nog recensies gaan schrijven? Plezier beleef ik er niet meer aan daar ieder woordje afgewogen moet worden voor je het opschrijft. Jammer van je vrije tijd en de moeite die je erin steekt.
    Ik ken trouwens meerdere recenseurs in het binnen en buitenland die hetzelfde is overkomen dus een uitzondering ben ik zeker niet.
    Sindsdien ik echter niets meer schrijf en mijn gangen dus ook veel moeilijker getraceerd kunnen worden merk ik dat het wandelplezier er alleen maar weer groter door is geworden. Wandelen doe je toch vooral alleen. Het is een solo hobby. De spanning die ik vroeger voelde bij mijn eerste stappen in de wandelwereld is zelfs weer teruggekomen. Hoe heerlijk vind ik het om alleen een club binnen te gaan. Me geen zorgen hoef te maken om wat een ander doet of van me ziet. Heerlijk dat er niemand is die je adviseert met welke dame je nu moet gaan kameren. Kom op zeg....na 10 jaar wandelen heb ik daar inmiddels zelf wel feeling voor en niet zo'n slechte ook!
    Super ervaringen zijn het gevolg. Wat dacht je van een Duitse dame met een swingerclub verleden en met wie het in die mate klikte dat ze midden in de kino zowat mijn badjas van me afscheurde en van me eiste dat ik haar waar iedereen bijstond op stevige wijze nam. Het was haar fetish. Wat kon mij het verdommen. Ik was meer dan 200 km van huis. Geen mens die me daar kent en geen wandelaar die me daar kent en ergens gaat oppennen dat Hobbele in een club X dit met dame Z deed en dat men nooit gedacht had dat hij tot zoiets in staat was! Haha...ze zouden eens moeten weten! Het werd een zeer geile ervaring die ik m'n leven lang niet meer zal vergeten. Of de dame die me gewoon niet meer liet gaan. De dame waarmee ik in drie uur tijd drie keer neukte en nog geen genoeg van me had en nog meer "saft" wilde, terwijl ik volledig uitgeput op de matras lag. Wat wil je, dit was niet m'n eerste dame die dag! Bij het afscheid nemen zei ze tegen me, ach, doe me maar een fuffy (50 euro), "weil ich dich so sehr mag". Niemand die dan naderhand dit gaat oppennen op een forum met als resultaat dat zowel ik als de dame zich daarvoor moeten verantwoorden.
    Kijk, dat zijn nog ééns geile ervaringen. Lekker dat doen waarvoor ik daar ben en m'n fantasien werkelijkheid laten worden zonder dat ik me hoef af te vragen wat een ander daar nu wel niet van vindt of bang moet zijn dat dit soort zaken met naam en toenaam wereldkundig worden gemaakt.

  38. Onderstaande 4 leden hebben Hobbele bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (16 december 2013),mdbg (16 december 2013),Mr Pussy (17 december 2013),WA (16 december 2013)

  39. #23
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hobbele Bekijk bericht

    Dus geen recensies meer schrijven . . .

    Misschien raar om dit op een forum als dit op te schrijven maar mijn mening is: begin nooit aan het recenseren van dames.

    Of toch nog wel . . .

    Ik schrijf alleen nog maar recensies als een dame mij er expliciet om vraagt en de service van een buitengewoon hoog niveau is.

    Nee, geen goed plan toch maar stoppen . . .

    Sindsdien ik echter niets meer schrijf

    Maar de deur blijft altijd op een kier . . .

    Waarom zou ik ook nog recensies gaan schrijven? Plezier beleef ik er niet meer aan daar ieder woordje afgewogen moet worden voor je het opschrijft. Jammer van je vrije tijd en de moeite die je erin steekt.

    In ieder geval nog wel tijd om wat bespiegelingen te posten.

    Wat het plezier er trouwens van is om andere mensen zwart te maken bij een dame is mij nog steeds een vraagteken en ik denk voer voor een goede psycholoog.

    Dat is allang geen voer meer voor psychologen. Roddelen is zo oud als de mensheid en vormt de smeerolie van de samenleving. Een samenleving zonder roddelpraatjes bestaat niet. Ik ken ook niemand die NIET roddelt. Roddelen kan bijzonder vermakelijk zijn.

    Ik ga voortaan alleen nog maar uit van het slechte in de wandelaar. Waarom? Nog nooit heb ik in mijn wandelcarriere een wandelaar meegemaakt die ook maar iets positiefs te melden had over een andere wandelaar tegen een dame of tegen medewandelaars.

    Nou, nou, nou dat kun je niet menen. Dat klinkt wel inktzwart. Ik hoor meer positief nieuws over de dames en de heren dan negatief.

  40. Onderstaande 5 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (16 december 2013),de duisburg spesjalist (16 december 2013),Pietjepik (16 december 2013),Teiresas (16 december 2013),WA (16 december 2013)

  41. #24
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht

    Recensies zijn daarom niet alleen informatief en onderhoudend voor ons beren, maar helpen ook om de slechte 'producten' te kunnen onderscheiden van de goede (vóór aankoop) en zodoende de kwaliteit te bewaken. Dit omdat de slechte producten slechte recensies krijgen en daardoor vroeg of laat gemeden gaan worden door de meeste welgeinformeerde beren.
    ik blijf erbij dat iedere ervaring vanuit individueel perspectief wordt opgetekend, de goede of slechte ervaring van een kerel met een bepaalde dame zal niet zonder meer of gegarandeerd als bij een draaiboek ook bij de volgende klant tot eenzelfde indruk leiden. Mensen hebben nu eenmaal op verschillende wijze en met wisselende diepgang interactie met elkaar, de uitwerking van een geforceerde erotische ontmoeting tegen betaling tussen man en vrouw zal dan ook telkens een unieke niet te voorspellen uitkomst hebben.

  42. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (16 december 2013)

  43. #25
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    kut... ik vernam afgelopen woensdag van een dame die zichzelf herkende in een bericht wat ik hier onlangs schreef dat ze nu weet onder welke gebruikersnaam ik aan dit forum deelneem.... Dat kan best complicaties met zich mee gaan brengen want die grieten lullen onderling nogal wat af. Ik maak me voortaan maar klein en ontken alles als zo'n meid begint te vissen. lijkt me het beste?
    Ach man... Geeft toch niet... Veel van die mokkels zien dat als reclame. En als je iets negatiefs geschreven hebt, dan denk ik niet dat je nog met haar zal herhalen. Dus wat maakt het uit.
    Heel wat mokkels in YY en LR weten maar al te goed dat ik SFL ben. Dat heeft nog maar zelden een negatief gevolg gehad... Je hebt wel uitzonderingen, maar weinig! Al heel vaak wist ik er zelfs voordeel uit te slagen. Maar goed, ik zou zeggen: laat die wijven maar lullen en blijf bij je standpunten!

    Ook uit ervaring weet ik dat het wel negatief kan uitdraaien wanneer een andere ijsbeer over jou begint te lullen. Uit jaloezie of gewoon om je door de zeik te sleuren omdat je het ook over zijn favo dame hebt. Dan is het wel gevaarlijk, want die andere ijsbeer vertelt leugens of maar halve waarheden. Veel mokkels kunnen geen NL lezen en dan gaat de sneeuwbal pas echt aan het rollen. Maar ook hier hangt het ervan af hoe je tegenover dat mokkel staat en hoe goed je jezelf kan verdedigen bij haar. In de laatste paar jaren hebben ze me dat 3 of 4x geflikt bij iemand die ik graag mocht. Slecht bij eentje is het niet meer goed gekomen... Maar wat dan nog? Het is toch maar business en het blijven professionele dames... Voor elke topwijf komt vroeg of laat toch weer een betere in de plaats. De roddelaars raken in de eerste plaats het mokkel en haar inkomsten bij mij... Niet zozeer mijn persoon.

    Dus volgens mij heb je nog geen problemen en komt het allemaal wel goed!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  44. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (16 december 2013),Pietjepik (16 december 2013)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.