Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 31
  1. #1
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard Tombola's in nieuwe berichten.

    Het wordt misschien tijd om eens na te denken over een manier om de deelname-berichten aan tombola's uit de "nieuwe berichten" te houden. De prijsuitreikingen moeten er natuurlijk wel in blijven. Maar nu zijn er dagelijks toch wel grote aantallen tombola deelnames die de andere nieuwe boodschappen beginnen te overschaduwen, en die eigenlijk geen informatieve waarde hebben voor de andere forummers.

    Een voorstel : Haal de inschrijvingen uit de fora, maar maak één, of een aantal formulieren waar men zich eenvoudig kan in-en-uitschrijven van de tombola's via een lijst van deelnemende clubs en een vink-vakje. Via dit formulier zou het dan ook mogelijk zijn te zien in welke tombola je al ingeschreven bent.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  2. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (11 december 2013),Taylor (18 mei 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #3
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Niet echt een oplossing, want je moet dan een stuk of 10 keer klikken (op elk van de voorgestelde rubrieken) en dan krijg je toch nog de volle laag in het "FKK en sauna clubs" gedeelte.
    Het werkt trouwens niet helemaal zoals het hoort, want ik had een rubriek "Duitsland" in de lijst, en als ik daarop klikte zei hij me dat er geen nieuwe boodschappen waren.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  5. #4
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Niet echt een oplossing, want je moet dan een stuk of 10 keer klikken (op elk van de voorgestelde rubrieken) en dan krijg je toch nog de volle laag in het "FKK en sauna clubs" gedeelte.
    Het werkt trouwens niet helemaal zoals het hoort, want ik had een rubriek "Duitsland" in de lijst, en als ik daarop klikte zei hij me dat er geen nieuwe boodschappen waren.
    Alle 8 de rubrieken staan altijd in de lijst, ook als er in die rubriek geen nieuwe berichten zijn.

    Ik ben nu wat aan het testen, zodat je per topic of per forum kunt kiezen of deze bij "Nieuwe berichten" komt te staan.

  6. #5
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Alle 8 de rubrieken staan altijd in de lijst, ook als er in die rubriek geen nieuwe berichten zijn.

    Ik ben nu wat aan het testen, zodat je per topic of per forum kunt kiezen of deze bij "Nieuwe berichten" komt te staan.
    Ik had de functie verkeerd begrepen. Misschien kan je dan het aantal nieuwe boodschappen in de rubriek naast de titel zetten. Als daar "0" had gestaan had ik het misschien wel gesnapt.
    Ik vind het goed dat we alle nieuwe boodschappen in 1 keer kunnen bekijken. Alleen die tombola's maken het nu wat lastig. Volgens mij zou het voor de administratie toch ook gemakkelijker zijn om dat te verzorgen via een formulier die een DB voedt, ipv posts te scannen ? Tenslotte moet je toch steeds gaan lezen of iemand zich inschrijft of uitschrijft.
    Maar ik ken de Vbulltetin mogelijkheden niet. Dus geef jullie mijn volste vertrouwen dat we de beste oplossing binnen de bestaande infrastructuur zullen krijgen.
    Laatst gewijzigd door sofaking; 11 december 2013 om 22:18
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  7. #6
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Gewoon een apart hoekje van maken en dat hoekje uitsluiten van nieuwe berichten.
    Zie de indeling bij de bevriende buren, zo zie je ook direct welke clubs tombola's uitdelen
    http://www.freiercafe.com/forumdisplay.php?f=5


    Foruminformatie - Voordat je begint...

    Faqs en Regels
    Lees deze informatie voordat je begint

    Foruminformatie en Ideeënbus
    Algemene mededelingen en ruimte voor jouw ideeën

    Meeting Point
    Hoe meer ijsberen hoe meer vreugd

    Tombola's
    Inschrijven
    Voor alle clubs

    Tombola GoldenTime
    Tombola Planet Happy Garden
    Tombola Living Room
    Tombola Amnesia
    Tombola Babylon
    etc
    etc
    etc

    Saunaclubs en FKK-Clubs - Clubinformatie

    Golden Time, Brüggen

    Planet Happy Garden, Oedt

    Living Room, Kaarst


    etc

    etc

    etc

  8. #7
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Volgens mij zou het voor de administratie toch ook gemakkelijker zijn om dat te verzorgen via een formulier die een DB voedt, ipv posts te scannen ? Tenslotte moet je toch steeds gaan lezen of iemand zich inschrijft of uitschrijft.
    Blijkbaar hoeft dat niet en is dit voor W2 handiger. Hij klikt op "205" en dan ziet hij in een oogopslag wie meedoet. Vervolgens prikt hij geblindoekt uit die lijst een naam en die ijsbeer krijgt een kaart. Optie van Nibor76 lijkt me wel wat.


  9. #8
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Blijkbaar hoeft dat niet en is dit voor W2 handiger. Hij klikt op "205" en dan ziet hij in een oogopslag wie meedoet. Vervolgens prikt hij geblindoekt uit die lijst een naam en die ijsbeer krijgt een kaart. Optie van Nibor76 lijkt me wel wat.

    dus indien het functioneert zoals badslippers hier vermeld dan kan ik de kans dat ik win naar mijn hand zetten door me veelvuldig in een periode in te schrijven voor dezelfde tombola? er wordt immers blind geprikt uit het totaal aantal reactie waarbij dubbele inschrijvingen niet worden geelimineerd?

  10. #9
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Ik vind die hele vrijkaarten verdeling deugt niet

  11. #10
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    dus indien het functioneert zoals badslippers hier vermeld dan kan ik de kans dat ik win naar mijn hand zetten door me veelvuldig in een periode in te schrijven voor dezelfde tombola? er wordt immers blind geprikt uit het totaal aantal reactie waarbij dubbele inschrijvingen niet worden geelimineerd?
    Dan neemt de kans af ...
    Wie zeurt krijgt geen beurt
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #11
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dan neemt de kans af ...
    Wie zeurt krijgt geen beurt
    Ja kijk, en met een registratie formulier gekoppeld aan een DB kan dat niet, aangezien je een vakje maar één keer kan aanvinken.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  13. #12
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    dus indien het functioneert zoals badslippers hier vermeld dan kan ik de kans dat ik win naar mijn hand zetten door me veelvuldig in een periode in te schrijven voor dezelfde tombola? er wordt immers blind geprikt uit het totaal aantal reactie waarbij dubbele inschrijvingen niet worden geelimineerd?
    Nee, klopt niet. Je naam staat immers maar één keer in de lijst en daarachter staat het aantal keren dat je hebt gereageerd in die "thread"; berichten: xx.

  14. #13
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dan neemt de kans af ...
    Wie zeurt krijgt geen beurt
    mijn account is gehacked en het bericht in deze topic eerder deze dag is uiteraard niet van mijn hand.....

  15. #14
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Nee, klopt niet. Je naam staat immers maar één keer in de lijst en daarachter staat het aantal keren dat je hebt gereageerd in die "thread"; berichten: xx.
    oeps.... dan sta ik inmiddels op een zwarte lijst ben ik bang....

  16. #15
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Bepaalde topics/sub-fora uitsluiten bij 'Nieuwe berichten': https://www.ijsberenforum.com/forum/...964#post346964

  17. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (13 december 2013)

  18. #16
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard

    De opzet van de tombola is prachtig.
    De invulling kan beter.

    Met name het feit dat je ingeschreven blijft is verkeerd.

    Voorbeeld: Hoewel ingeschreven, heb ik ondertussen een club bezocht. Gezien niet bevallen, wens ik geen vrijkaartje meer.
    Natuurlijk kan ik iemand anders gelukkig maken, of kan een administrator me vanaf nu voor alles schrappen, maar laat me toe een positief voorstel te maken:

    Na elke trekking wordt de datum van de volgende trekking meegedeeld. Geïnteresseerden moeten zich inschrijven voor elke volgende trekking.
    Behalve een hoger bezoekersaantal, is er een hogere kans dat een winnaar ook z'n vrijkaartje tijdig ziet en gebruikt.

  19. Onderstaande leden hebben Oost bedankt voor deze bijdrage:

    Taylor (18 mei 2016)

  20. #17
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    @ Oost
    Het is inderdaad prachtig.
    Je voorstel zal er toe leiden dat er nog meer moet worden ingeschreven en velen vinden iedere beweging omtrent een Tombola al te veel.
    Waarom niet eenvoudig je afmelden voor een bepaalde club indien je daarvan geen vrijkaart meer van wilt hebben ?
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 4 november 2016),pret (18 mei 2016)

  22. #18
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oost Bekijk bericht
    De opzet van de tombola is prachtig.
    De invulling kan beter.

    Met name het feit dat je ingeschreven blijft is verkeerd.

    Voorbeeld: Hoewel ingeschreven, heb ik ondertussen een club bezocht. Gezien niet bevallen, wens ik geen vrijkaartje meer.
    Natuurlijk kan ik iemand anders gelukkig maken, of kan een administrator me vanaf nu voor alles schrappen, maar laat me toe een positief voorstel te maken:

    Na elke trekking wordt de datum van de volgende trekking meegedeeld. Geïnteresseerden moeten zich inschrijven voor elke volgende trekking.
    Behalve een hoger bezoekersaantal, is er een hogere kans dat een winnaar ook z'n vrijkaartje tijdig ziet en gebruikt.
    dit is toch het domste voorstel wat ik hier ooit gelezen heb uitschrijven voor een tombola moet in mijn ogen voldoende zijn

  23. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 4 november 2016)

  24. #19
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    dit is toch het domste voorstel wat ik hier ooit gelezen heb uitschrijven voor een tombola moet in mijn ogen voldoende zijn
    Andere sootgelijke sites werken wel volgens dit principe. Zo dom zal dat niet zijn toch.

    Anderzijds begrijp ik de 'vrees voor verandering'.
    Maar die moet je overbruggen beste 'duisburg spesjalist', want toen Adolf Fick in 1888 met contactlenzen op de proppen kwam, werd hij ook uitgescholden voor dommerik.

  25. #20
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    Gisteren @ 17:41
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    Stel nu dat je een vrijkaart hebt gewonnen.... Hoe werkt dat dam?.... krijg je dan een privé bericht of moet je zelf de Tombola-pagina's in de gaten houden?

  26. #21
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Je krijgt een privébericht van Willem2 en het wordt in het tombola-draadje gemeld.

  27. #22
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    232
    Discussies
    8
    Thanks
    262
    Thanked
    317 in 98 posts

    Standaard

    Is het niet mogelijk om dat uitprintgedoe te vervangen met het bericht in je smartpfone te laten zien aan de theke , ieder tombolabiljet heef toch een nummer en kan maar 1 maal gebruikt worden.NB ik hoop dat dit hier op zijn plaats staat .

  28. #23
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jemame Bekijk bericht
    Is het niet mogelijk om dat uitprintgedoe te vervangen met het bericht in je smartpfone te laten zien aan de theke , ieder tombolabiljet heef toch een nummer en kan maar 1 maal gebruikt worden.NB ik hoop dat dit hier op zijn plaats staat .
    Er zijn inderdaad clubs waarbij het laten zien van de vrijkaart/kortingskaart op de smartphone voldoende is. Echter is dat niet hetgeval bij iedere club en dat heeft te maken met een stukje bewijs.
    Dus het uitprinten is nog altijd de meest veilige variant.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  29. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    jemame (20 december 2017)

  30. #24
    Geregistreerd
    4 oktober 2016
    Last Online
    11 april 2023 @ 19:51
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    702
    Thanked
    302 in 106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jemame Bekijk bericht
    Is het niet mogelijk om dat uitprintgedoe te vervangen met het bericht in je smartpfone te laten zien aan de theke , ieder tombolabiljet heef toch een nummer en kan maar 1 maal gebruikt worden.NB ik hoop dat dit hier op zijn plaats staat .
    Als je een WIFI printer hebt, is het niets meer of minder dan print from mobile device, hoe makkelijk wil je het nog hebben

  31. #25
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pandabeer82 Bekijk bericht
    Als je een WIFI printer hebt, is het niets meer of minder dan print from mobile device, hoe makkelijk wil je het nog hebben
    Vreemd genoeg zijn er nog mensen (ook ijsberen ) die geen printer hebben, terwijl een printer tegenwoordig bijna niets meer kost, een cartridge wel, dat verdient lekker.
    Verder is het zo als Willem2 al zegt, een aantal clubs hebben nog graag ivm de administratie een geprint bewijs.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60