Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 25
  1. #1
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:24
    Berichten
    380
    Discussies
    14
    Thanks
    92
    Thanked
    255 in 73 posts

    Standaard Lilly (Nederlandse) ex-Joy Freude

    Sinds een tijdje 1 van de nieuwe toppers in Freude: Joy! Doet haar naam meer dan eer aan. Zoals de meeste dames in Freude, biedt ze een goede combi van GFE en PSE, zonder de professionele afstand te verliezen (geen last van stalkende sms-jes, claim gedrag of verhalen over zieke zusjes en moeders die dringend geld nodig hebben ).

    Ook zeer leuk om een gesprek mee te hebben, en service op Freude nivo, dus dat zegt de kenners voldoende :smile:

    Haarkleur/-lengte : Zwart, halfflang

    Lengte dame : 1m65

    Postuur/Cupmaat : slank / C

    Nationaliteit/Taal : Iraans / Duits, Engels NL

    Leeftijd : 26

    Tatoeages/Piercings : met mate

    Service: TZ, NMC, FT, MMT, trio, kino, etc , alles vol overgave uitgevoerd

    Voordelen: goede bankactie, geniet er zelf ook van

    Nadelen: ?

  2. Onderstaande 4 leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (16 september 2012),gignnl (17 september 2012),palimo (17 september 2012),satanic surfer (16 september 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    16 mei 2016 @ 07:25
    Berichten
    32
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Joy is een een joy !
    Wat een mooi meisje, wat een ogen. Heerlijk uurtje mee genoten vandaag.
    Giraf was een beetje moe van een drukke week, niet ideaal om even te knallen, maar het was top.
    Ik ga het uurtje hier niet in detail neerschrijven, op de een of andere manier hoort dat niet.
    Dat heb je met een echte GFE kennelijk. Wat kan die meid goddelijk zoenen, en wat wil je dan nog meer...
    Leuke babbel en laat zich heerlijk gaan.

    Puur natuur, niet verminkt met inkt, siliconen of blik aan een ringetje. Houden zo hoor !

    Laat je hier wel even weten als je naar een andere club gaat ;-) ??!!

  4. Onderstaande 3 leden hebben Giraf bedankt voor deze bijdrage:

    foefel (30 november 2012),jaro (25 november 2012),Opa57 (21 november 2012)

  5. #3
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    16 mei 2016 @ 07:25
    Berichten
    32
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Het is wel een klok-kijkertje trouwens, maar als je een uur boekt heb je daar geen last van ...

  6. #4
    Geregistreerd
    4 augustus 2011
    Last Online
    20 maart 2016 @ 21:35
    Berichten
    286
    Discussies
    8
    Thanks
    1.716
    Thanked
    159 in 77 posts

    Standaard Joy (Iraanse/Nederlandse)

    Na mijn fijne ervaring met Roxanne dacht ik dat dit niet te overtreffen viel, maar niets bleek minder waar...
    Toen ik daar eind van de morgen rustig een kopje expresse zat te drinken hoorde ik iemand Nederlands spreken (dat gebeurt wel vaker) maar ook een DVP die in het Nederlands antwoordde....

    Dus toen de tweede ronde aanstaande was heb ik haar opgezocht en gevraagd hoe het kon gebeuren dat ze Nederlandse hier verzeild geraakt was..
    Ze lachte en zei dat ze dat meestal moest vertellen aan de Duitsers en niet omgekeerd..
    Joy is haar naam, 31 jaar, spreekt uitstekend Nederlands en een verhaal welke hier niet ter zake doet..
    Blond. zonder hakken 165cm, slank en met een ietwat slappe A cup borstjes....

    Op naar de kamer, alles relax, heel veel mogelijk, TZ, beffen, in mondje klaarkomen, naast het pijpen ZC het scrotum niet vergeten en zo ongeveer
    aan alle wensen voldoen, mits het niet in de buurt van haar of mijn anus komt.. ;-)

    Heb me een vol uur met haar vermaakt, er is snel een klik, en om voor 130 euro alles mee te maken wat zij in haar pakket heeft zitten, zal het niet
    verwonderlijk zijn dat de kans op herhaling wel erg groot is..

  7. Onderstaande leden hebben Opa57 bedankt voor deze bijdrage:

    foefel (20 februari 2013)

  8. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Dank voor de recensie. Is dezelfde dame als deze: https://www.ijsberenforum.com/forum/...28Iraans-NL%29

    Heeft sinds paar weken blonde haren ipv donkere, maar nog steeds dezelfde topper!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  9. #6
    Geregistreerd
    4 augustus 2011
    Last Online
    20 maart 2016 @ 21:35
    Berichten
    286
    Discussies
    8
    Thanks
    1.716
    Thanked
    159 in 77 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Dank voor de recensie. Is dezelfde dame als deze: https://www.ijsberenforum.com/forum/...28Iraans-NL%29

    Heeft sinds paar weken blonde haren ipv donkere, maar nog steeds dezelfde topper!
    Nee, lijkt niet op de omschrijving, heeft een heel natuurlijk blond haar, Hollands uiterlijk en een perfecte (Gooise) uitspraak en zeker geen C cup.Dus een andere dame !

  10. Onderstaande leden hebben Opa57 bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 (21 februari 2013)

  11. #7
    Geregistreerd
    9 januari 2010
    Last Online
    29 juni 2013 @ 17:29
    Berichten
    65
    Discussies
    1
    Thanks
    84
    Thanked
    79 in 20 posts

    Standaard

    Heren jullie bedoelen dus dezelfde dame! Joy is een nederlands sprekende dame met Iraanse roets.
    Heeft sinds enkele weken inderdaad een wat blondere look en had eerst zwart haar. Over haar cupmaat het volgende, volgens mij is het een goede B. Daar tegenover staat dat zei behoorlijk afgevallen is de laatste weken. Misschien daarom de verwarring, dus Joy is gewoon Joy en is hierook meteen de enigste Nederlands sprekende dame

  12. #8
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Twee Nederlands sprekende dame met Iraanse roots en met dezelfde naam in Freude lijkt inderdaad wel erg onwaarschijnlijk, ondanks het feit dat de paspoortjes niet 100% matchen!

    -> samengevoegd.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #9
    Geregistreerd
    4 augustus 2011
    Last Online
    20 maart 2016 @ 21:35
    Berichten
    286
    Discussies
    8
    Thanks
    1.716
    Thanked
    159 in 77 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Twee Nederlands sprekende dame met Iraanse roots en met dezelfde naam in Freude lijkt inderdaad wel erg onwaarschijnlijk, ondanks het feit dat de paspoortjes niet 100% matchen!

    -> samengevoegd.
    Ok, ik geef het op..

  14. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Opa57 Bekijk bericht
    Ok, ik geef het op..
    Nooit opgeven, maar de kans dat er nu 2 blonde Nederlands sprekende dames van Iraanse afkomst die beiden Joy heten in Freude rondlopen lijkt me toch niet zo groot .

    Lijkt me toch zeer aannemelijk dat zoals ook al vermeld de zwarte Joy nu blond is en een paar kilo's is afgevallen en dat het dus toch echt 1 en dezelfde dame betreft. Mocht mijn veronderstelling niet kloppen dan zal ik het topic weer splitsen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Inderdaad nooit opgeven, ik ken toevallig beide Joy's:
    - de zwartharige Iraans/Nederlandse met cup C (alhoewel ik denk dat de originele poster MM zich hier wat al te optimistisch heeft uitgelaten en meer oog had voor haar ogen en mond, dan haar cup, want meer dan B was het niet denk ik ) die perfect ABN spreekt en sinds 9 maanden in Freude werkt Freude
    - en de sinds 2 weken blonde (geblondeerd for sure!) Iraans/Nederlandse met cup A/B (en 10 kilo minder weegt) die ook perfect "Goois" spreekt en dezelfde mooie bruine ogen heeft, en dezelfde heerlijke kissing mouth

    Laten we het erop houden dat het tweelingzusjes zijn die alleen verschillen qua gewicht/cup en haarkleur, en gek genoeg ook nooit tegelijkertijd in Freude aanwezig zijn

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  16. #12
    Geregistreerd
    6 september 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:35
    Berichten
    137
    Discussies
    10
    Thanks
    19
    Thanked
    132 in 39 posts

    Standaard

    is joy de laatste tijd nog gesignaleerd?

  17. #13
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanshans01 Bekijk bericht
    is joy de laatste tijd nog gesignaleerd?
    Al maandje of 4 niet meer in Duitsland werkzaam.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  18. #14
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard Lilly (Nederlandse)

    Naam: Lilly
    Nationaliteit: Nederlands (Arabische roots)
    Leeftijd: eind 20 (geschat)
    haarkleur/lengte: lange zwart haren met dreads
    lengte: 1m70
    postuur/ cup: slank, kleine b-cup (hangend)
    Service : PZC, NMC, TZ, beffen
    prijs: €100
    positief: feilloze Hofstandaard

    "Some time later I met a young graduate
    When I had nobody to call my own
    I told her I was looking for somebody to appreciate
    And I just couldn't do it alone"


    geknipt uit mn bericht

    Flirt je stijf om kwart voor vijf. Niet alleen een leuk rijmend alinea-kopje, maar ook een grappig onderdeel van Timur Open Radio op 3FM. Na die twee korte en krachtige schermutselingen viel het me op hoe druk het inmiddels was, nog maar vijf/zes kastjes over en alle kamers bezet; gaat toch lekker voor zo'n druilerig winterdagje. Deze racebeer zat wat met een pocketboekje op schoot uit te rusten. Tegenover lag me Lilly wat te dommelen en al gauw raakten we aan de praat. Het is de tweede Nederlandse dame in de Hof en gelukkig past ze goed in het team. Dat ze zowel goed Engels als Duits spreekt helpt goed (wat heet, ik dacht in oktober ook dat ze Duits was). We leken wel een klik te hebben, maar op dat moment was ik nog niet tot iets in staat. Uitstel is echter geen afstel.

    "So for awhile we conducted experiments
    In an apartment by the Schiefhof
    And we found out that the two things we put together
    had a Bad tendency to explode"


    Negentig minuten later zocht ik haar weer op, en al na de eerste lange zoen waarop ik werd onthaald (klik) sprong Semisonic ineens op uit de warboel van mn brein, toevallig ook de tune van dat Flirt je stijf-onderdeel. Net als Angie eerder duiken ook diezelfde steekwoorden weer op "graag, veel, lang". Hier wil deze racebeer wel meer van weten. En daar heeft Lilly geen bezwaar tegen. We kussen flink wat af, ze pijpt me al gauw weer overeind, maar houdt af en toe strategisch in zodat het niet te snel gaat. Dat inhouden verdwijnt echter als ze in cowgirl op me zit en een genadeloos rijtempo ontwikkelt en dat ook behoorlijk lang volhoudt. Om ook maar iets gedaan te krijgen dat met een lange doggy gecounterd. En net als zanger Dan Wilson kwam ik erachter dat alles wat ik met Lilly voor elkaar kreeg, de vervelende neiging had te ontploffen Bam! Kortom, een leuke verdubbeling van het Neerlandsch damescontingent. Hopelijk komt deze racbeer haar nog een paar keer tegen voor toekomstige experimenten :wink:

    "Aaha, all about chemistry
    Won't you show me everything you've learned
    I'll memorize everything you do to me so I can
    Teach it when it comes my turn"
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  19. Onderstaande 2 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (10 december 2013),Mr Pussy (10 december 2013)

  20. #15
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.611 in 929 posts

    Standaard

    Ik kan me vergissen maar zij is toch Joy uit Freude 39?
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  21. #16
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard West end girls

    "Geknipt uit mn bericht"

    "Too many shadows, whispering voices. Faces on posters, too many choices.
    If, when, why, what? How much have you got? Have you got it, do you get it, if so, how often?
    And which do you choose, a hard or soft option? (How much do you need?)

    In a West End town, a dead end world. The East End boys and West End girls
    In a West End town, a dead end world. The East End boys and West End girls
    West End girls, West End girls"


    Tijdens die leespauze raakte ik ook met Lilly en Tina aan de praat, die inderdaad bezig zijn een formidabel duo te vormen. Tevens kreeg deze racebeer een kleine berisping, want Lilly draagt geen dreads
    Ik heb haar nav een paar vragen hier en op FC maar gevraagd of ze in Freude heeft gewerkt en ja, dat is zo, ze heeft er inderdaad als Joy gewerkt ("kom gerust eens langs hier" was de opmerking aan geïnteresseerden ) Op een vraag of ik ook een afspraakje met haar vast wilde leggen, twijfelde ik nog, wist niet of ik Lilly of Tina moest kiezen. "Neem je ons toch allebei mee?" Voor ik daar antwoord op gaf moest toch eerst even de financiën checken, want ik had geen zin om naderhand nog in het pikkedonker naar een pinautomaat te gaan zoeken.

    Alles bij elkaar opgeteld (entree, kortingskaart, jacky, favo trio) had ik nog genoeg voor een uur, dus ik ga mezelf 90 minuten pauze voor Lilly en Tina me kwamen verleiden. Voor die tijd kon ik al kort het voorbeeld van stamgast Grillmeister bekijken die niet alleen aardig ervaring begint op te doen als cocktailshaker (al merkte ik toch een overdaad van zoetige ingrediënten in zijn brouwsels op), maar ook aardig door Lilly en Tina werd ingepakt. Zo rond een uur of tien was deze racebeer ook aan de beurt, werd eerst een tijdje beneden op een kruk gepijpt voor we boven een kamer opzochten.

    En mocht ik nog gaan twijfelen of er nog leven in zat, die twijfel was door Lilly's en Tina's afwisselende fanfare al gauw helemaal weg. G Ekdom liet dan ook al gauw een Pet shop boys alarm afgaan voor deze West End Girls. Al dat gevraag van Neil Tennant remt gelukkig een beetje de druk. Vergeleken met het vorige koppel was dit iets heftiger, maar deze racebeer had er geen probleem mee zich eens lekker uit te leven. Na een paar lange doggystandjes was het echter over en ging ik heerlijk af in Tina's mondje Boem!
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  22. #17
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Zou iemand mij kunnen vertellen of Lilly / Joy alweer terug is ... of waar ze nu uithangt ?

  23. #18
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:22
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boo Bekijk bericht
    Zou iemand mij kunnen vertellen of Lilly / Joy alweer terug is ... of waar ze nu uithangt ?
    Ik heb me laten vertellen dat Lilly nog regelmatig in het Hof is te zien, maar ik twijfel aan deze info, omdat er geen kastje met haar naam is.

  24. Onderstaande leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    boo (27 april 2014)

  25. #19
    Geregistreerd
    4 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:46
    Locatie
    Ergens in het Ruhrgebied.
    Berichten
    25
    Discussies
    0
    Thanks
    28
    Thanked
    40 in 12 posts

    Standaard

    Gisteren Lilly weer gezien in het Hof, of ze voor langere tijd blijft weet ik zo niet.
    Once hooked always hooked

  26. Onderstaande 2 leden hebben Bennie75 bedankt voor deze bijdrage:

    boo (12 mei 2014),MiniME ( 2 mei 2014)

  27. #20
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Lilly vertrekt per 7/5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bennie75 Bekijk bericht
    Gisteren Lilly weer gezien in het Hof, of ze voor langere tijd blijft weet ik zo niet.
    HM vernam vorige week van Lilly dat ze per 7/5 vertrekt uit het Hof. Naar eigen zeggen stopt ze als clubdame, gaat dus niet naar een andere club.
    Founding Member

  28. #21
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    HM vernam vorige week van Lilly dat ze per 7/5 vertrekt uit het Hof. Naar eigen zeggen stopt ze als clubdame, gaat dus niet naar een andere club.
    We zijn benieuwd, dat was ook het verhaal toen ze uit Freude vertrok....................

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  29. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    boo (12 mei 2014)

  30. #22
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 19:49
    Berichten
    144
    Discussies
    21
    Thanks
    35
    Thanked
    66 in 35 posts

    Standaard

    Lilly is er weer
    ik zag haar zitten en kon er maar niet plaatsen, zij keek me aan maar zij niks...later weer kijken en kijken mmmmm wat is het toch, ken ik haar, ze kwam me bekend voor. Later kwam ze weer boven en zij toen in NL.....Guido nu weet ik het
    Je was altijd met me vriendin Lory in Freuke39!
    Ja klopt, Joy...toch.... Ja je weet het. ja leuk. Heerlijk lang gekletst over van alles en over freude en Amsterdam waar ze ook woont.
    We hadden nog nooit samen gekamerd waren we het over eens, daar zou nu toch wel eens verandering in moeten komen......of durfde ik het niet aan zei ze nog. ik had al 4 keer gespoten die dag maar werd steeds geiler, ik wilde en moest haar kutje om je lul voelen en spuiten....... me lul werd kei hard, ik nog ff douchen en toen im keller naast haar gaan liggen, ik pakte haar, ze keer verbaast maar glimlachte en we begonnen te zoenen....brrrrrr wat een topper ....... de rest laat ik aan jullie verbeelding over maar 1 ding kan ik zegen, ze neemt hem tot de wortel en laat je haar keel volspuiten..... zo lekker

  31. Onderstaande 2 leden hebben ggd bedankt voor deze bijdrage:

    pret (18 september 2016),Sjeufke (18 september 2016)

  32. #23
    Geregistreerd
    8 september 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:24
    Berichten
    56
    Discussies
    0
    Thanks
    133
    Thanked
    75 in 15 posts

    Standaard

    Ik ken Lilly vanuit Freude 39 waar ze werkte onder de naam Joy. In Freude heb ik een heerlijke sessie met deze kanjer beleefd. Ik ontmoette haar in Freude achterin de club waar zij in eva kostuum op een bankje zat en we in gesprek raakten en toen bleek inderdaad dat ze Nederlands is. Na een kort inleidend gesprekje lekker naast haar plaats genomen op het bankje. Ons gesprek ging over in lekker zoenen en Joy begon op een gegeven moment ook lekker onder de handdoek met mijn jongeheer te spelen die daar erg enthousiast op reageerde. Ze keek op een gegeven lachend naar mij knoopte de handdoek open en begon mij daar heerlijk te pijpen achterin de club. Op een gegeven moment zijn wij naar de kino verhuist en daar ging de sessie vrolijk verder. Wij zaten op een bankje lekker te zoenen en Joy ging op een gegeven moment verder met haar overheerlijke orale kunsten. Zij likte en zoog er heerlijk op los en ik werd alsmaar geiler van haar pijpkwaliteiten.

    Joy kwam op een gegeven moment nog even naar boven om nog even lekker te zoenen, zo had ik tijd om weer even op adem te komen en kon ik nog wat langer van haar genieten. Na een paar minuten zoenen ging Joy's hoofdje weer naar mijn kruis en nam ze mijn knalharde jongeheer weer lekker diep in haar mondje. Echt heerlijk zoals zij bezig was. Heb Joy lekker haar gang laten gaan en tot een kamergang is het niet gekomen. Ik gaf Joy subtiel aan dat ik bijna ging komen, waarna ze mij lachend aankeek en ik aan haar reactie kon opmaken dat ze mij lekker klaar wilde pijpen. Heb Joy lekker haar gang laten gaan en ben na een paar minuten heerlijk in haar mondje ontploft onder het toeziend oog van een andere beer die net voorbij liep.

    Voor Joy zou ik zeker een keer de reis naar Hennef maken om nog een keer van haar te kunnen genieten

  33. Onderstaande 4 leden hebben Superjohnny bedankt voor deze bijdrage:

    boo (12 maart 2017),firstme ( 6 maart 2017),lustman ( 8 maart 2017),pret ( 6 maart 2017)

  34. #24
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Weet iemand of Joy mog in het Hof werkt ?

  35. #25
    Geregistreerd
    6 september 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:35
    Berichten
    137
    Discussies
    10
    Thanks
    19
    Thanked
    132 in 39 posts

    Standaard

    ???

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.

Living Room 468*60