Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 144
  1. #101
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Na een lange periode van afwezigheid wordt het binnenkort weer tijd om eens een bezoekje te maken aan Schüttorf. Zo te zien is mijn favoriet nog steeds niet teruggekeerd, jammer maar misschien maar beter ook want het verslavingsgevaar was megagroot. Vandaar dat ik enige tijd in de afkickkliniek voor ijsberen heb doorgebracht en inmiddels genezen ben verklaard. Inmiddels dus afgekickt en klaar voor een hernieuwde kennismaking. Goed om te lezen dat er nog steeds een paar oude bekenden zijn en dat onze Stiff ook nog steeds tot het meubilair behoort (en zich blijkbaar in een nieuw avontuur heeft gestort).
    Bezoekje GD (+ bijbehorend verslag) staat dus weer op de prioriteitenlijst, tot gauw!

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  2. #102
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Vanavond wordt uiteraard de barbeque weer aangestoken.
    Rond 18.00 wordt het verse vlees erop gelegd

    Temparatuur Schüttorf city: 26°
    Temparatuur zwembad GD: 23°

  3. #103
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:47
    Berichten
    6.943
    Discussies
    1884
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golden Dreams Bekijk bericht
    Vanavond wordt uiteraard de barbeque weer aangestoken.
    Rond 18.00 wordt het verse vlees erop gelegd

    Temparatuur Schüttorf city: 26°
    - Wat zijn de BBQ tijden in GD? Zal wel tot in de avond BBQ time zijn denk ik?
    - Het is nu al 27 graden in Schüttorf dan is zo'n zwembad wel lekker !

    Admin

  4. #104
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    - Wat zijn de BBQ tijden in GD? Zal wel tot in de avond BBQ time zijn denk ik?
    - Het is nu al 27 graden in Schüttorf dan is zo'n zwembad wel lekker !
    De BBQ duurt tot +/- 20.00 - 21.00 ligt eraan hoeveel beren er zijn, en hoeveel honger ze hebben
    Temperatuur stijgt ligt.... 27,6 graden

    ps. veel nieuwe dames opkomst

  5. #105
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golden Dreams Bekijk bericht
    ps. veel nieuwe dames opkomst
    Hoe staat het met de 'oude' ??

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  6. #106
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht
    Hoe staat het met de 'oude' ??
    Come and find out your self

    Zijn er een aantal die je nog wel kent: Simona, Rebeka, Stella, Delia en Luiza ( binnenkort weer terug ), en een golf aan nieuwe dames, die ook nog niet allemaal op het forum staan. En helaas ook niet op onze eigen site, omdat deze geen foto's willen maken....

  7. Onderstaande 2 leden hebben Golden Dreams bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 3 augustus 2011),Jimbo1 ( 2 augustus 2011)

  8. #107
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht
    Hoe staat het met de 'oude' ??
    Helaas maatje is jouw oude vlam nog niet boven water.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  9. #108
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Helaas maatje is jouw oude vlam nog niet boven water.
    Dan wordt het tijd voor een nieuw vlammetje Met die 'golf aan nieuwe dames' zal dat wel lukken...

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  10. #109
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:46
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golden Dreams Bekijk bericht
    Come and find out your self

    .... en een golf aan nieuwe dames, die ook nog niet allemaal op het forum staan. En helaas ook niet op onze eigen site, omdat deze geen foto's willen maken....
    Een kleine beschrijving zou wellicht handig zijn voor de beeldvorming

  11. #110
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Een kleine beschrijving zou wellicht handig zijn voor de beeldvorming
    Heb gisteren het een en ander gezien, er zouden vandaag nog wat dames bijkomen en als ze er uit zien als die van gisteren, stap snel in je auto en ga naar Golden Dreams
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  12. #111
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Heb gisteren het een en ander gezien, er zouden vandaag nog wat dames bijkomen en als ze er uit zien als die van gisteren, stap snel in je auto en ga naar Golden Dreams
    cockteaser....

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  13. #112
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Er moest een aantal afspraken voor verzet worden maar mijn agenda is nu leeg voor morgenmiddag en avond.
    Tijd dus om dat gepoch van Stiff eens met eigen ogen te controleren...

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  14. #113
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht
    Er moest een aantal afspraken voor verzet worden maar mijn agenda is nu leeg voor morgenmiddag en avond.
    Dat werd weer eens tijd

  15. #114
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht
    Er moest een aantal afspraken voor verzet worden maar mijn agenda is nu leeg voor morgenmiddag en avond.
    Tijd dus om dat gepoch van Stiff eens met eigen ogen te controleren...
    En nu maar hopen dat het niet bij je agenda alleen blijft , ik had er graag bij geweest vandaag om dat gepoch waar te maken, maar helaas werk hè maar het is weer bijna zaterdag en dan haal ik het wel weer in
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  16. #115
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Cool Game Over

    Vandaag zou ik me eigenlijk voornamelijk met werk bezig moeten houden. Dat is verdomd lastig want ik heb na gisteren twee dames op mijn netvlies gebrand staan die er maar niet vanaf willen. Maar laat ik bij het begin beginnen

    Na een afwezigheid van bijna een half jaar was het gisteren dan eindelijk weer zover en stond een bezoek aan Golden Dreams weer op de planning. Het zou een ander bezoek worden dan de voorgaande keren, dat was al zeker, omdat mijn 'vaste verkering' Melissa niet meer aanwezig is. Of ze nog terug komt is overigens zeer de vraag, ze schijnt in Oostenrijk of Zwitserland gesignaleerd te zijn. Overigens voor mij wel goed dat Mel vertrokken is want ik voelde me inmiddels meer dan gezond voor me is aangetrokken tot haar, één van de redenen van het sabbatical afgelopen half jaar.

    Rond een uur of 3 parkeerde ik de Jimbomobiel op de parkeerplaats van GD. Het was toch weer een beetje thuiskomen, oude liefde roest tenslotte niet. Ze waren me nog niet vergeten dus even lekker bijgekletst met Hans en later ook Danny en Monika. Memet was op vakantie, die kom ik ongetwijfeld de volgende keer weer tegen. Uiteraard was ik vooral nieuwsgierig naar de reeds aangekondigde nieuwe line-up van dames. Wel die mag er zijn! Er waren een twaalftal dames aanwezig waarvan de meeste voor mij nog onbekend waren. Wel een aantal bekende gezichten (en lichamen) gespot zoals Rebeka en Elena. Over Rebeka zijn de meningen verschillend maar één ding staat vast: beneden in de bar is zij dé sfeermaker. Altijd in voor een dolletje wat meestal eindigt met het vaste gegeven dat ze door iemand van de leiding het zwembad ingedonderd wordt. Schijnt inmiddels dagelijkse kost te zijn. Verder gezegend met een schitterend lichaam, misschien moet ik toch nog maar weer eens een poging wagen... De overige dames mochten er stuk voor stuk zijn, ik heb het idee dat het aanbod nu wat meer gevarieerd is dan bij het begin waardoor er voor iedere smaak wel iets aanwezig is.

    Rebeka stond vandaag niet op de planning want ik had inmiddels een prachtige dame gespot die na later bleek luisterde naar de naam Laura. Waarom staat er in godsnaam nog niets over haar op dit forum? Roemeens (uiteraard), zwart lang haar (uiteraard) en een goddelijk lijf (uiteraard) wat verder trouwens niet beantwoord aan het beeld van de meeste Roemeentjes want Laura heeft wat meer (en erg fraai) vlees in de kuip. Ze heeft vroeger in Spanje gewerkt en samen met haar vriendin Fernanda (over haar later veel meer) o.a. bij Fun Garden. Wellicht daar onder een andere naam dus misschien kan iemand wat meer info over haar geven bij haar profiel (zal ik later aanmaken). Goed, Laura zou me dus definitief van m'n Melissa syndroom moeten afhelpen. Na een rondje sauna, zwembad en whirpool was ik er klaar voor om eens uitgebreid kennis te maken. Laura is bijzonder aangenaam gezelschap. Spreekt uitstekend Engels en Spaans en iets minder Duits. Na even aan de bar gezeten te hebben zijn we naar buiten gegaan om met een drankje te genieten van het heerlijke weer. Een leuk gesprek maar al ras verdween haar hand onder mijn ijsberenuniform en werd het vreemd genoeg voor mij steeds lastiger om m'n aandacht bij wereldse onderwerpen zoals de economie in Griekenland, de vakantieplanning etc. te houden. De sleutelvraag was dan ook snel gesteld en zo kun het strijdtoneel zich verplaatsen naar de eerste verdieping van Golden Dreams waar we de grootste kamer betraden.
    (Het woord strijdtoneel is hier wellicht niet helemaal op zijn plaats. In feite was er meer sprake van een wedstrijd waarbij beide partijen probeerden zoveel mogelijk punten te scoren. Later zouden er nog meer van dit soort wedstrijden volgen
    Op de kamer komen de kwaliteiten van Laura pas helemaal tot uiting. Lief maar tegelijkertijd vurig en vol enthousiasme valt ze je aan. Ze schijnt niet met iedereen te kussen maar als er een klik is (en die was er met hoofdletters KLIK) dan gaat ze los. De conversatie stokte in ieder geval want het is lastig spreken met volle mond... Even later was mijn mond weer leeg maar die van haar niet want ze was inmiddels bij lagere regionen belandt. Damn, het duurde nog geen 5 minuten of ik had mijn kruit al bijna verschoten en dat was natuurlijk niet de bedoeling. Vandaar dat ik mijn verdedigende stelling verliet en zelf een counteraanval plaatste. Dat beviel mevrouw wel en als een krolse kat kronkelde ze over het bed. Niet veel later begon ze te grommen en scoorde met gekromd lijf haar eerste punt. (Natuurlijk, dames kunnen doén alsof ze scoren maar deze leek ook na het bekijken van de herhalingen toch echt de doellijn te zijn gepasseerd). Daarna was het mijn beurt. Net als bij voetbal is het lastig om achteraf de wedstrijd te verslaan, je moet er eigenlijk bij geweest zijn maar laat ik het erop houden dat ik vlak voor het eindsignaal (inderdaad, 90 minuten) bijna schreeuwend de gelijkmaker scoorde. Met dit gelijkspel konden we beide wel tevreden zijn en zo kwam het dat we kort voor 6 uur beide met een grote glimlach ons beneden melden voor wat aansterkende middelen. De heerlijke barbeque die ons werd voorgeschoteld bleek daar uitstekend geschikt voor.

    Inmiddels had ik de Braziliaanse Fernanda in het vizier gekregen. (@Mod: Fernanda gaat ook in GD onder die naam door het leven en niet zoals bij haar profiel staat Roberta. Kan dus worden aangepast). Over Fernanda had ik al veel goede recensies gelezen en ook Hans sprak zeer lovend over haar. Buiten dat is het gewoon een plaatje om te zien met haar prachtige koppie en slanke lijf. Fernanda stond dus als volgende op mijn verlanglijstje. Ik zag dat ze veel met Laura optrok (wist toen nog niets van de vriendschap af) en zo kwam het dat we in de loop van de avond met zijn drieën aan de bar stonden. Het converseren werd iets lastiger want waar Laura prima Engels spreekt (ook mijn voorkeur) spreekt Fernanda uitsluitend Duits, met een erg sexy accent trouwens. Onderling converseren de dames weer bij voorkeur in het Spaans dus je kunt je voorstellen dat een vertaalbureau een flinke duit aan ons had kunnen verdienen. Het werd inmiddels zo gezellig met zijn driëen dat langzaam het idee opkwam om de volgende sessie ook maar als drieéénheid te gaan doen. Van Laura had ik al gehoord dat ze veel trio's met Fernanda deed en alhoewel ik met trio's niet altijd even goede ervaringen heb gehad kon dit toch bijna niet fout gaan. Met Laura had ik al een prima ervaring en over Fernanda niets dan goeds gehoord, het was de moeite van het proberen waard... Voordat ik het kon voorstellen was Laura me al voor en fluisterde ze in m'n oor dat ik geen spijt zo gaan krijgen van een stoeipartij met haar en Fernanda. Tja, je kunt dan nog gaan nadenken over kosten enzo maar ik was de point of no return allang gepasseerd dus kort daarna was het tijd voor wedstrijd no2., dit keer met hoofdrollen voor Brazilie en Roemenie. (als onpartijdig buitenstaander besloot ik dit keer de dames het maar uit te laten vechten en mijzelf als speelveld op te werpen).
    (Plaats van handeling: de grote kamer verdieping 1 Golden Dreams. Stadion: het grote tweepersoonsbed. Veld: Jimbo1.
    Let the games begin
    )
    Brazilië trok, zoals je mag verwachten, vanaf het fluitsignaal direct ten aanval en dook naar beneden. Roemenië liet zich niet kennen en counterde richting mond, Na 5 minuten werden de rollen omgedraaid en werd ik getracteerd op een Braziliaanse tongzoen die ik me nog heel lang zal herinneren. Zo golfde het spel heen en weer. Dan weer lag Brazilië boven, dan weer Roemenië. Het mocht dan wel een wedstrijd zijn, als team fungeerden de dames voortreffelijk. Ik kan me niet heugen zo lang achter elkaar gekust te hebben, de dames wisselden elkaar in een strak tempo af. "I've died and gone to heaven" heb ik meerdere malen gezegd (wat dan weer vertaald moest worden naar het Duits of Spaans...). Ook deze wedstrijd zou uiteindelijk 90 minuten duren. Ik kan het er nog lang over hebben (en dat zal ik in gedachten ook zeker doen) maar de uitkomst was dat Brazilië-Roemenië evenals de vorige game gelijk eindigde. Wanneer er toch een beslissing zou moeten komen dan geef ik een licht voordeel aan Brazilië.

    Volledig kapot en vlak voor sluitingstijd strompelde ik richting lockers. Een ervaring om nooit te vergeten, maar wat mij betreft was het Game Over.
    Ieder voordeel hep zijn nadeel: De volgende keer GD ga ik direct voor de hoofdprijs maar dat kost wel wat natuurlijk. Dan maar een keertje minder kameren. Het duo Laura/Fernanda is nu eenmaal te goed om te laten lopen. (What can I say? I just love the game...).

    Eerst maar eens herstellen, zoals ik me nu voel kan dat nog wel even duren.

    Jimbo
    Laatst gewijzigd door Jimbo1; 5 augustus 2011 om 11:42

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  17. Onderstaande 11 leden hebben Jimbo1 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 5 augustus 2011),Big30 ( 6 augustus 2011),Boy69 ( 5 augustus 2011),Dalton ( 5 augustus 2011),Golden Dreams ( 5 augustus 2011),Hoofdstuk2 ( 6 augustus 2011),kinky Jan ( 6 augustus 2011),Koekkoek ( 6 augustus 2011),MichelJ ( 5 augustus 2011),Stiffmaster ( 5 augustus 2011),Znipper ( 6 augustus 2011)

  18. #116
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:46
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Leuk geschreven bericht Jimbo, mijn complimenten daarvoor.

    De nieuwe line-up maakt me nieuwsgierig !
    Volgens Stiff loopt er voor mij zeker iets rond, en als het goed is weet hij op welk type dames ik val (slank, 20-25 jr., lang haar)
    Tja, als Simona er is, is het ook al feest......

    Wellicht op zeer korte termijn weer eens binnenwippen in GD

  19. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Jimbo1 ( 8 augustus 2011)

  20. #117
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht
    [I] Het duo Laura/Fernanda is nu eenmaal te goed om te laten lopen. (What can I say? I just love the game...).

    Eerst maar eens herstellen, zoals ik me nu voel kan dat nog wel even duren.

    Jimbo
    Fijn dat je weer terug op het oude nest bent en het naar de zin heeft gehad maat, ik ga het morgen allemaal nog eens bekijken en denk dat het voor mij zeker zo aangenaam gaat worden Je hebt een paar toppertjes gehad vandaag, geniet er nog maar even van, ik hoop je snel weer te ontmoeten
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  21. Onderstaande leden hebben Stiffmaster bedankt voor deze bijdrage:

    Jimbo1 ( 8 augustus 2011)

  22. #118
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Fijn dat je weer terug op het oude nest bent en het naar de zin heeft gehad maat, ik ga het morgen allemaal nog eens bekijken en denk dat het voor mij zeker zo aangenaam gaat worden Je hebt een paar toppertjes gehad vandaag, geniet er nog maar even van, ik hoop je snel weer te ontmoeten
    Veel plezier dan vriend! En, euh... Hou je kop (die tussen je schouders) er bij! Het verstand zit in GD meestal niet daar waar het bloed zit

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  23. #119
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Rotes Gesicht Andersom...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht
    ....Het verstand zit in GD meestal niet daar waar het bloed zit ....
    Als ik zo de recensies lees en wat Silvester zelf ervaren heeft, is de juiste quote net andersom.
    In GD zit het verstand juist wel daar waar het bloed zit...., in de zwellichamen..!

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  24. #120
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    18 februari 2021 @ 23:50
    Berichten
    357
    Discussies
    13
    Thanks
    75
    Thanked
    243 in 103 posts

    Standaard

    Weet iemand hoeveel meisjes er zijn vandaag en welke? zit te dubben naar welke club te gaan vandaag?

  25. #121
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Last Online
    8 april 2024 @ 17:19
    Locatie
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Berichten
    407
    Discussies
    15
    Thanks
    704
    Thanked
    412 in 118 posts

    Standaard

    Jimbo dit heb ik enige tijd terug al geschreven over Laura heb alleen haar naam van FG gebruikt. Verder heb ik vrijdag ook een kamer gemaakt met een nieuwe dame wat ook meer dan voldoende was
    Laatst gewijzigd door Willem2; 8 augustus 2011 om 12:52

  26. #122
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Gisteren rond 17.00 uur op de parkeerplaats de auto geparkeerd.
    Na het omkleden eerst even een uurtje rondgelopen en wat gegeten en na 2 uur weer een erg goeie massage gehad en ging toen bij Laura zitten en na een tijdje met haar te hebben gepraat met haar naar de kamer gegaan en een erg goeie sesie gehad want er was een erg goede klik.
    Daarna met nog een andere dame geweest ben haar naam kwijt maar ze werkt er nog maar net.
    Later op de avond nog met Angel weg geweest zij is ook net nieuw, ik heb met haar 1 van de beste sesie,s gehad tot nu toe in de club en wil de volgende keer weer met haar mee.

    De volgende keer zal ik wat uitgebreider een recensie schrijven maar ik moet nu nog even bijkomen van gisteren

  27. Onderstaande leden hebben kinky Jan bedankt voor deze bijdrage:

    Stiffmaster ( 7 augustus 2011)

  28. #123
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Stiffie was gisteren ook weer van de partij in GD, had van Boy69 en KinkyJan samen met zijn maat Mr.Big bericht gehad dat zij er ook heen gingen en dus na het werk de weg op naar het paradijsje daar in Schüttorf. Ontvangst was als vanouds en een knuffel van Monica was mijn deel. Ja de reden is zo langzamerhand wel duidelijk waarom ik er nu toch elke week heen scheurt, moest even wachten maar het kwam weer helemaal goed.

    Na de bekende boys te hebben begroet even wat te eten gehaald en samen met Boy het aan de bar opgegeten, was weer prima, maar ja dat weet ik zo langzamerhand als geen ander. Er pronkten weer wat nieuwe raspaardjes en in de avond zou er nog eentje bijkomen, dat bleek echt een spetter te zijn zou later blijken . Maar ja Stiffie heeft alleen nog maar oog voor een mooie blonde godin en is dus heel celebaat bezig de laatste tijd.

    Weer even van de sauna en whirlpool gebruik gemaakt en lekker gerelaxt op de sofa en het voetbal gezien, later natuurlijk in gezelschap van mijn schone dame, alwaar ik het voorrecht bij hebt om wederom de nacht met haar door te brengen, jammer dat ik dit vandaag moest onderbreken om naar mijn oude vader te gaan, maar dat hoort er nu eenmaal ook bij . De reis zolang als mogelijk uitgesteld maar uiteindelijk toch om 12.45 uur richting huis vertrokken en nu dus met mijn ziel onder de arm thuis zit en dat terwijl ik toch echt ergens anders zou willen zijn, het leven is soms erg wreed, maar mijn gedachten gaan alweer naar volgende week zaterdag om en mijn maten en mijn blonde godin weer te zien. Het wordt eentonig maar, mensen allemaal weer bedankt voor de gastvrijheid en als alles dus goed gaat tot volgende week zaterdag .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  29. Onderstaande 5 leden hebben Stiffmaster bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 7 augustus 2011),Jimbo1 ( 8 augustus 2011),kinky Jan ( 7 augustus 2011),MichelJ ( 8 augustus 2011),timjava ( 8 augustus 2011)

  30. #124
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:46
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag na een afwezigheid van 3 weken weer eens een bezoek gebracht aan GD.
    De aanwezigheid van een aantal nieuw dames had mijn nieuwsgierigheid gewekt en dus betrad ik GD vol goede moed.

    Izabella was (zoals bekend) niet aanwezig, ze geniet nog steeds van een welverdiende vakantie.
    Simona, Elena, en een stuk of 8 mij onbekende dames zaten aan de bar te wachten op klandizie.
    Na de meer dan uitstekende sessie tijdens mijn vorige bezoek stond Simona *bovenaan mijn verlanglijstje.
    Toch was het Elena die mij het eerste mocht verwennen, een taak die ze zoals altijd uitstekend volbracht.

    omstreeks 17:00 maakte ik me op voor een tweede kamergang, uiteraard met Simona.
    Haar orale kwaliteiten zijn (ondanks PMC) meer dan uitstekend. hier kan menige dame nog een voorbeeld aan nemen !
    Uiterst voldaan verliet ik de kamer en maakte me op voor het eten, dat wederom uitstekend smaakte.

    Inmiddels was ook Stiffmaster gearriveerd en later op de avond zouden oom Kinky Jan en Mr Big ten tonele verschijnen.
    Met deze collega-beren heb ik een hele poos gekletst over vanalles en nog wat, binnen en buiten de clubscene.

    Als afsluiter van de dag wilde ik kameren met een van de nieuwe dames.
    3 dames kwamen voor de job in aanmerking; Ramona en Angel en een nieuwe dame die kort daarvoor een rondleiding kreeg.

    Uiteindelijk koos ik voor Ramona, een 19-jarige Rieneense schoonheid die pas een werk in GD aanwezig was.
    Het sollicitatiegesprek verliep vrij stroef vanwege haar gebrekkige talenkennis, maar ik besloot toch om haar uit te nodigen voor een kamerbezoek.
    Na wat aanloopprobleempjes liet ze toch zien over talenten op sex-gebied te beschikken en zo ging deze beer toch tevreden van de kamer.

    Terug aan de bar zag ik een nieuwe dame van een ongekende schoonheid.
    haar naam is me helaas ontschoten, maar mijn bek viel steeds open van verbazing bij het zien van deze beauty.

    Ik was net 5 minuten van de kamer, maar overwoog al om een 4e kamerbezoek in te lassen.
    Zo'n schoonheid kon ik niet laten lopen !
    Om even te recupereren besloot ik om eerst de gratis massage te ondergaan en daarna een poging te wagen om deze dame te schaken.

    Na de uitstekende massage ging ik omstreeks 00:30 op zoek baar deze meid.
    Helaas voor mij had Mr Big eveneens zijn oog op haar laten vallen en ze zaten buiten wat te kletsen.
    Het was al laat en ik moest nog een heel stuk rijden.
    Overnachten was dit keer (vanwege verplichtingen op zondagmorgen) geen optie, anders had ik het vast en zeker gedaan.

    Concluderend kan ik zeggen dat het een meer dan uitstekend dagje GD is geweest, met leuke meiden, gezellig berengezelschap, uitstekend eten en uieraard de ongekende gastvrijheid.
    Het feit dat ik niet met de nieuwe dame heb kunnen kameren is jammer, maar geeft me in elk geval een goede reden om weer snel terug te keren naar GD.

  31. Onderstaande 12 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 8 augustus 2011),Big30 ( 8 augustus 2011),Golden Dreams ( 8 augustus 2011),Hvt (13 september 2011),Jack42 ( 8 augustus 2011),Jimbo1 ( 8 augustus 2011),kinky Jan ( 8 augustus 2011),MichelJ ( 8 augustus 2011),Pistol Pete ( 8 augustus 2011),Sparky ( 8 augustus 2011),Stiffmaster ( 8 augustus 2011),timjava ( 8 augustus 2011)

  32. #125
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:46
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Terug aan de bar zag ik een nieuwe dame van een ongekende schoonheid.
    haar naam is me helaas ontschoten, maar mijn bek viel steeds open van verbazing bij het zien van deze beauty.
    Weet iemand haar naam ?
    Als ik me niet vergis is ze Moldavische.

    Is ze aankomend weekend ook aanwezig (met name zondag) ?

 

 
Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.

Living Room 468*60   Diamond 468*60