Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 34
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Lächeln Verversrui 14/2, Anna

    Haarkleur/-lengte : zwart / lang
    Lengte dame : 1.65 m
    Postuur/Cupmaat : normaal-slank / A
    Nationaliteit/Taal : Spaans / Spaans Engels
    Leeftijd : 25
    Tatoeages/Piercings :
    Service: NMC/PMC
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 00:20
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek:

    Deze Dame wordt bij elke doortocht vriendelijker.
    Ik heb begrepen dat jij er al de nodige ervaring mee hebt gehad, Fluitje71, niet?
    Sharen? Of liever via IM?
    In ieder geval ga ik een dezer haar een bezoekje brengen, en het relaas lezen jullie hier dan wel

    rplover

  2. #2
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:27
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 7 posts

    Standaard Verversrui 14/2, Anna

    Als eerste een kleine correctie. Anna's vaste raam is het middelste van de 3.

    Ze is zeker een mooie dame. Helaas heb ik me een beetje laten bedotten door haar aangevulde push-up BH , maar wie het kleine niet eert. Ze ziet er in ieder geval zeer sexy uit. Toen ik haar een bezoekje bracht had ze een mooi streepje geschoren. Dat zie je niet vaak.

    Ze is een beetje aan de professionele kant, maar toch zeer aardig en respectvol. Maakt ook een gezellig babbeltje. Haar engels is niet perfect, maar ze red zich wel.

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Het is er gisteren dan uiteindelijk van gekomen, tesamen met nog veel meer, maar dat komt onder de topics van de Dames zelf :D

    Zoals ik al vermeldde, ze werd maar vriendelijker, en vriendelijker, en vriendelijker.
    Heb dan toch maar besloten effe binnen te wippen, en heb het me niet beklaagd.
    Mooie Dame, zeer vriendelijk, en lief.
    Pijpen was kortom goed te noemen, met de uitnodiging haar overal te betasten 'you can touch, no problem'. Zeer mooi lichaam, ja, ze heeft kleine borstjes, maar daar stoor ik me helemaal niet aan.
    Zeer mooi kontje en dito toebehoren heeft deze Dame wel. En ze gaf me het gevoel niet nummer 10 van de avond te zijn.
    Ze heeft me lekker klaargeneukt.
    Kortom, dit was bezoekje nummer 1, en er volgen er nog wel, maar heb nog een lange rij af te werken. Dus ze zal een tijdje geduld moeten hebben.

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Kortom, dit was bezoekje nummer 1, en er volgen er nog wel, maar heb nog een lange rij af te werken. Dus ze zal een tijdje geduld moeten hebben.
    Geduld wordt beloond !

    wico

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch had ik dat geweten....

    ....had die lieverd geen vol jaar en drie maanden moeten wachten :D .... dan was ik al veel eerder terug bij die lieve heerlijke Anna binnengestapt .... en neen, het heeft niks met haar borstjes te maken .... Anna heeft nog steeds een A-cuppie .... zeer klein maar zeer fijn .... het siert haar trouwens dat ze hier niks wil aan laten doen .... puur natuur, geen hard gedoe daar in die bh ....en ik heb zeer kleine handjes, dus het stoort me al helemaal niet ....
    De story dan maar?
    Ik had er zin in .... en Anna blijkbaar ook .... "One year and a half, am I that bad in bed?" was haar welkomstzin .... met een heerlijke glimlach erbij .... ongelooflijk wat een geheugen sommige Meiden toch hebben .... ik vertelde haar dat ze me maar wat meer moest verleiden .... waar ze daarnet wel in gelukt was .... en ze moest er eens heerlijk om lachen .... op zo'n momenten beseft een mens dat je nooit geld genoeg hebt om alle mooie en lieve Meiden te blijven bezoeken ....

    "Follow me" .... en in tegenstelling tot vorig jaar werkt ze nu beneden in een kamertje .... het bed is meer dan ruim genoeg om haar verleidingskunsten te vertonen .... op de vraag wat we vandaag dan wel gingen doen .... heb ik haar de vrije keuze gelaten .... "Seduce me like you started in your window .... and do whatever you like, Anna" ... meer heb ik niet moeten zeggen .... :zauberkis

    Ik heb de gewoonte dit meestal te doen .... en met Meiden waar het mee klikt .... tja, als je heb hun zin laat doen .... presteren ze meestal ook net dat ietsje beter .... en dat heb ik bij Anna weer mogen ondervinden (lees: ondergaan)....
    En Anna heeft zich ontpopt tot een lieve, heerlijke, gevoelige, maar vooral ook verleidelijke Meid .... iedereen zou er zo eentje in huis moeten hebben .... dan zou de wereld er heel wat beter uitzien....
    Anna heeft me dus uitgekleed op bed.... maar hield haar verleidelijk slipje (zwart, zeer kort uitgevallen boxershortje) .... haar zwarte BH .... haar rood topje .... aan ... "If I can chose, we will do it only my way" .... dat laat deze jongen zich graag welgevallen .... ik houd van (licht, tot soms zeer zwaar) dominante .... lieve (soms bitchige) Meiden ....
    Terwijl ze mijn jeans naar beneden stroopte .... heel soft door mijn boxershort heen voelde (ik waande me terug 18 jaar jong ) .... plaatste ze zich naast me .... begeleidde één hand naar haar lekkere kontje .... net zoals je met een vriendinnetje de eerste keer sex hebt .... aftastend en mekaar behagend ... heerlijk.... "Touch me, play with me"... meer moet ik niet horen ....

    Een weinig later had ik beide handen nodig ... dit is me wel wat anders dan die Meiden die naakt op bed gaan liggen .... je hun geheimen onmiddellijk prijs geven (lees: zo snel mogelijk naar the point of no return willen zien gaan en je zo professioneel en snel mogelijk afwerken) .... als ik even mijn aandacht (lees: handen) focuste op andere dingen .... bracht ze er eentje terug naar haar lekkere kontje .... waar ik toch zo lekker in die boxershort mocht zitten .... de andere hand, die moest absoluut onder haar rood topje .... zodat ik in no time aan haar kleine borstjes aan het friemelen was ....

    "Lekker?" hoorde ik ergens ver weg .... Anna stopte even met pijpen .... plaatste zich nog wat dichter tegen me aan (op hand- en mondafstand) .... zodat ik haar beter kon bespelen. "Lekker?"...vroeg ik .... "Please don't talk, I only want to hear you moan".... kwam er uit dat zalige mondje ....

    Nu moet je Anna echt wel beter kennen .... maar die lach staat gewoon gegrift in haar heerlijk snoetje (hebben AL die Anna's dat dan? :teuflisch) .... zodat alles wat ze doet ook echt speels overkomt ....
    ....omdat Anna zich zo speels en dicht tegen me nestelde .... kon ik makkelijk met mijn tandjes bij haar benen en kontje .... heb het dan ook niet gelaten zachtjes aan haar te knabbelen....

    Mijn jeans hing nog steeds op mijn enkels .... niet voor lang meer .... zeer speels trok ze die uit .... terwijl ze mee heerlijk naar beneden ging met haar mondje .... dat zachtjes bijten werkt soms echt wel aanstekelijk ....af en toe beloonde ze me met een speelse klets op mijn kontje .... wat ik dan beantwoordde met even te bijten .... of net ietsje harder te kletsen (speels uiteraard) .... ik hoorde alleen maar een instemmende mmmm .... terwijl ze harder en dieper begon te pijpen .... en met een handje iets dieper tastte en me beroerde .... tijd? .... wat kon het mij eigenlijk schelen .... het was heerlijk .... ik wou vooral dat hier geen einde aan kwam....

    Langzaam verplaatste ze haar aandacht van haar mond naar hoger gelegen oorden (lees: buik, tepels, nek, lippen, oren) .... terwijl ze zachtjes begon te spelen met kleine rplover ... zachtjes trekkend .... me diep en verleidelijk aankijkend ....
    Ze maakte zich los van me .... ging geknield voor me zitten .... trok op een wel zeer verleidelijke manier haar slipje uit ...(en ja hoor, Fluitje71, ze is nog steeds heerlijk in een streepje geschoren)...
    Onderwijl moest ik met mijn twee handen verder haar lichaam verkennen .... eentje kneep zalig in die lekkere kont .... de andere hand nog steeds verscholen onder haar rood topje .... en wat verder onder dat zwart BH'tje....

    "I'm ready and wet" (keuze één, ok, keuze twee, mag ook best, is niet alledaags, maar zelfs ik voelde het) .... dat mag van mij .... ik ga zeker niet tegenwerken .... zachtjes plaatste ze zich bovenop me .... begon aan een heerlijke rit naar de hemel .... zo zacht .... het zou een schande zijn om in te beuken op deze Meid .... dacht ik nog bij mezelf....

    Echt kussen is er niet bij (heb ik ook totaal niet voor betaald) .... maar voorzichtig heb ik toch van dat tongetje en die lippen mogen proeven .... wat een mens alleen maar gelukkiger maakt toch ....
    ....Anna liet zich niet klein krijgen .... dan weer hing ze met haar lippen aan de mijne .... dan weer boog ze achterover .... ik zag alvast geen milimeter meer van kleine rplover .... dan weer draaide ze met die lekkere kont...stootte ze wat harder .... zachtjes hoorde ik af en toe een "yes" uit haar mond ontspruiten .... is ze dan geen Spaanse Meid .... moet ze nu echt in 't Engels tonen dat ze het lekker vindt....


    "I want you on top" .... vooraleer ze dat had gezegd .... lag ze lekker languit naast me .... "And please, take me hard" .... tja .... als een princesje het vraagt .... waarom zou ik dan nog maar denken dit te weigeren?....
    En zo kwam het dat ik hard doorduwde op die lieve Meid .... de "yessen" volgen mekaar op in een sneller tempo .... af en toe weerklonk er een "harder, please" .... tot ze me plots wegduwde .... en na het vervangen van het condoom .... aan pijpbeurt nummer twee begon .... een man zou van minder gek worden .... nu zat ze daar .... geknield .... met haar naakte kontje naast me .... en die hele schoonheid was beschikbaar om mee te spelen....
    Maar nog steeds moest en zou ik met haar borstjes spelen .... zo klein .... maar o zo gevoelig .... had rplover dit eerder geweten, hij had er in gebeten ( rijmde gewoon lekker:D)....
    Even later ging ze over tot een reverse cowboy .... heel even maar .... volgens Anna verwaarloosde ik haar borstjes te veel in die positie ....


    "And now I want it doggy-style, and hard" .... plots zat ze daar op haar knietjes .... en gebood ze me haar eens deftig op zijn hondjes te pakken .... zonder enige begeleiding ging kleine rplover erin .... en in de kortste tijd lag ik tegen haar aangedrukt .... ze lag plat op bed .... draaide haar gezicht naar me .... en kreunde zacht ....
    Mijn linkerhand was nog steeds met dat "A-geval" aan het spelen .... met mijn andere moest ik afwisselens in die lekkere kont knijpen en haar benen verkennen (een mmm ontspruit me bij het schrijven uit mijn mond ) ....
    Haar "yes" veranderde in een zachte "si" ... en naargelang ik het ritme opdreef...steeds luider.... zou ze dan echt Spaans zijn? :teuflisch ....
    Ik vergat waar en wie ik was (heb ik al wel eens meer).... hing aan haar lippen .... heb uiteindelijk het condoompje heerlijk gevuld .... terwijl ik uit alle kracht (zij draait, ik vraag) zo diep mogelijk in haar doorstootte ....

    Een mens zou soms denken dat ze het echt lekker vinden

    Bij buitenkomst gemerkt dat ik mijn sjaal er vergeten ben .... dat zal voor volgende woensdag zijn .... heel misschien (lees: zeer waarschijnlijk) komt er dan een vervolg aan dit verhaaltje..... stom he ... ik vond het gewoon lekker....

    :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Lächeln Anna blijft elke keer vragen naar rplover !

    WAAR is die rplover?

    Dit is de vraag die onze Anna al enkele malen gesteld heeft.

    rploverke,

    Wat heb je met haar gedaan tijdens uw bezoeken aan haar, dat zij steeds naar je vraagt ?


    wico

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln dat, beste wico, ga ik....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    WAAR is die rplover?

    Dit is de vraag die onze Anna al enkele malen gesteld heeft.

    rploverke,

    Wat heb je met haar gedaan tijdens uw bezoeken aan haar, dat zij steeds naar je vraagt ?


    wico
    ...hier niet uit de voeten doen.
    Is ze verliefd op mij? :D
    Dan is het bijna wederzijds geweest
    Och, ik weet het eigenlijk niet, ik zou haar nog eens moeten praten over iets, en waarschijnlijk ben ik een betere babbelaar dan een lover :teuflisch

    :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Böse Anna heeft het niet meer voor rplover !

    rplover,

    Nu ben ik het beu telkens aan die mooie Anna steeds te moeten verklaren dat JIJ er weeral eens niet bent !

    Ik denk dat IK haar eens ga bezoeken, want zij begint mij MEER en MEER te bevallen!

    wico

  9. #9
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    rplover,

    Nu ben ik het beu telkens aan die mooie Anna steeds te moeten verklaren dat JIJ er weeral eens niet bent !

    Ik denk dat IK haar eens ga bezoeken, want zij begint mij MEER en MEER te bevallen!

    wico
    Jij MOET dat niet verklaren he Wico, ik vraag je dat niet :D
    Doe maar gerust, Sylvia, Anna, en dan hard roepen dat je van Toni niet naar een saunaclub mag, pas maar op, dat ze niet over je ontrouw te weten komt, op 't is weer billenkoek dat je krijgt :teuflisch

    :wink:

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage Recensie van rplover aan anna op 1 april?

    En rplover,

    Misschien vergeten een recensie te schrijven over je bezoek van vorige week dinsdag 1 april?

    En ja, het was geen aprilgrap, want je bent er ca. 45 minuten binnengeweest, en ik en sub kunnen het weten.

    Ga je nu de leden van dit forum toch niet onthouden van Uw wedervaren aan de mooie Anna van uw bezoek ? :p


    wico

  11. #11
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden gepraat

    Heb een goed gesprek met haar gehad Wico, op 1 april.
    45 minuten, wat twee mensen toch allemaal niet te vertellen hebben tegen mekaar, je kan het niet geloven :teuflisch

    Blijkt weer dat ik beter kan praten dan gaatjes vullen :D

    :wink:

  12. #12
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Heb een goed gesprek met haar gehad Wico, op 1 april.
    45 minuten, wat twee mensen toch allemaal niet te vertellen hebben tegen mekaar, je kan het niet geloven :teuflisch Blijkt weer dat ik beter kan praten dan gaatjes vullen :D:wink:
    Gisteravond vroeg ze : " And WHERE is my love ?" :p

    Tja, wat moeten we daar nu op antwoorden, weet geeneens over wie zij het heeft !


    wico

  13. #13
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    Gisteravond vroeg ze : " And WHERE is my love ?" :p

    Tja, wat moeten we daar nu op antwoorden, weet geeneens over wie zij het heeft !


    wico
    Here love is in Italy, soon in Poland, and then he has to go to Israel.
    He will be back in Belgium by May, 2, 2008

    Brief het maar over aan die lieve heerlijke Meid
    ik zou ook niet weten over wie ze het heeft, Wico :teuflisch

  14. #14
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Mooie Anna van Vingerling 14

    En zij vroeg mij nog enkele dagen geleden : Where is my love ?

    Denk dat je haar kwijt bent rploverke, want deze Spaanse schoonheid wil helemaal niet meer op JOU wachten. :teuflisch


    wico

  15. #15
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Gisteravond deze belle Anna ook eens van mijn to-Do-List gestreept. Ik heb het me niet hoeven beklagen, maar het is zeker geen Paola of Mirela, laat staan dat ze Beyoncé kan evennaren. Nee, dat lukt haar toch echt niet, en ik zal dan ook niet zo snel teruggaan.

    Ik wilde haar al langere tijd bezoeken, en ook gisteren was ze weer zeer vriendelijk bij het voorbij gaan. Dus op een bepaald moment maar op haar afgestapt, even gebabbeld en toen naar binnen. Anna spreekt 6 talen, de ene wat beter dan de andere, maar ze doet vooral haar best om nederlands te spreken, omdat ze dat goed wil leren. daarom vraagt ze af en toe ook of ze het wel goed uitspreekt. Tijdens het uitkleden en wassen over van alles en nog wat geklets, en daarna op bed plaats genomen. Toen begon ze eerst even met wat te strelen, en daarna te pijpen. Tussentijds verdwenen haar kledingstukken 1 voor 1 van haar bevallige lijf. Haar kleine slappe borsten vielen me toch wel wat tegen. Het pijpen was ook vrij kort en ééntonig, alleen wat recht op en neer, en niet eens echt diep.

    Het neuken was dan wel een stuk beter. Begonnen met Anna on-top, hierna overgeschakeld op missionaris. Uiteindelijk ben ik rechtop op mijn kniëen gaan zitten en heb ik Anna omhooggetrokken, zodat ze met haar billen op mijn bovenbenen kwam te liggen. In dat standje afgemaakt en het rubbertje volgeschoten. Dit laatste vond ze zelf ook een lekker standje vertelde ze achteraf.

    Na afloop gewassen, en wat gebabbeld, en toch met een redelijk voldaan gevoel naar buiten gestapt.

    Grz Sub

    P.S. Anna zit nog steeds op Verversrui 14/2, en niet zoals abuisivelijk is vermeld, vingerlingstraat 14. Adres kan dus aangepast worden.

  16. #16
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    En onze Anna wacht nog steeds op rplover. :p

    Zij vind hem werkelijk "een toffe gast"; weet niet wat ze in hem ziet.


    wico

  17. #17
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch dat kan niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    En onze Anna wacht nog steeds op rplover. :p

    Zij vind hem werkelijk "een toffe gast"; weet niet wat zj in hem ziet.


    wico
    Hoe ons Anna wacht? Ze ligt hier naast mij, net toegekomen

    :wink:

  18. #18
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Böse

    Ah ja,

    niet met mijn voeten spelen hé rploverke,

    zij werkt vandaag NIET, was deze avond NIET in skw.


    wico

  19. #19
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln talentknobbel

    Tijdens de wandeling laatstleden, kon ik het niet laten 'mijn schatje' in het skw nog een keertje te bezoeken.
    Het was dan ook al een tijdje geleden wegens "andere verplichtingen" (lees: de hustlerparty, Willems verjaardag, een nieuwe job, en nog wat vertigotoestanden)
    Mijn schatje, zei ik mijn schatje? Jep, voor mij staat ze onafgescheiden aan de top in het skw, dus subberdesub, geen Beyoncé, geen Mirela, geen Paola, zelfs geen Stefanieke, al goed dat we niet allemaal dezelfde op nummer één staan hebben, niet? :D

    Ik heb de beertjes rustig naar de Malle Babbe gestuurd, Willem, de sub, dupke, Wico, en als ik me niet vergis Peter en Lustman. Neen, Peter heb ik naar Roxanne gestuurd

    Anna dus, bella bella Anna. Mijn paradepaardje, mijn "talentknobbeltje"

    En ze weet verdraaid goed waar mijn gevoelige puntjes liggen. En neen, ik schop daar geen rel, en hoef ook niet naar haar als ik in een masochistische bui ben, GFE, gewoon GFE. Euh, ik zal het anders noemen, heb zowat een hekel aan dat woord, laat ons het gewoon een lief jong meisje noemen (26 hete lentes, naar mijn normen jong dus ), die me zich goed doet voelen bij haar.

    Anna doet haar kleertjes nooit uit als ze me ziet, ze legt zich gestrekt op bed, een blikje cola in de hand, wat we telkens samen uitdrinken, noem het een ritueel, maar het is zo gegroeid door de bezoekjes heen.
    Dan begin ik steeds aan een massage, ik moet en zal die lekkere billen en kont masseren, ze draait zich dan op haar buik, en kreunt heel lief, in wel 6 verschillende talen , en begint dan te zoenen. We stinken dus niet uit onze bek daar in het skw
    De seks met Anna? Beregoed, zou ik zeggen, voor mij dan toch, passioneel zoenend, lief mekaar aankijkend, niks te hard, behalve als ze het vraagt wil ik wel eens doorstoten in haar.
    Standjes, ik vind het heerlijk als zij me berijdt (of bereidt), zij vindt het dan weer prettiger als ik die lekkere kont beetpak, en langzaam mijn handjes naar beneden laat glijden terwijl we het op zijn Rex' doen
    Alleen is "de mijne" wat kleiner, en waarschijnlijk ook veel fijner (graptje pol, gewoon en graptje) :teuflisch

    Maar ik dwaal af, nu had ze echt zin, om tijdens de seks, je kan het zo gek niet bedenken of ik maak het mee, haar Nederlandse les te oefenen, ja, je leest het goed, mejuffer wou haar Nederlandse les oefenen En wie ben ik dat te weigeren aan mijn talentknobbeltje? Anna spreekt trouwens vloeiend Albanees (hoe zou dat komen), Spaans, Italiaans, Frans, Engels, een beetje Duits en al een bitteke Vlaams ook.
    Zo kwamen we op een bepaald moment aan een (in)vuloefening, twee keer prijs dus, ik in haar, en zij maar tetteren. Dat meisje heeft een ... kont.
    Wat had je dan gedacht, uiteraard wist ze het antwoord.... lekkere.
    Wat heeft die vrouw.....benen. Weer prijs, lange, lekkere, heerlijke, mooie. Ik stond stomverbaasd, zij vulde beter in dan ik haar kon vullen, maar het was wel zalig :smile:
    Soms ging de papierwinkel opzij, en zoende ze verder. Maar ze had de dag nadien examen, en de ene oefening volgde de andere op. Mij niet gelaten, ik vond het heerlijk zo, papiertjes erbij, en invullen maar. Ik hou van.... . ik hou van jou dus. Kan ik je... krijgen. Jazeker 048......, en mij akn je ook krijgen, als je me nooit meer teruggeeft :D
    Heerlijk, en ik moet erbij vertellen dat bij mij die wonderbra, bij haar dus, maar bij mij, nooit uitgaat. Dan zijn het wel heerlijke borstjes om mee te spelen hoor Sub. Ieder nadeel heb zijn voordeel dus ook....
    En zo ging dat maar verder, we hebben gelachen, geneukt, gespeeld en geleerd. Zij vanboven, omdat ik het zo graag heb, en dan ik vanachter, omdat zij dat zo ....vindt. Ja, juist, lekker, sexy, alweer goed geraden Anna.
    lekker, mooi, schattig, lief, was dat echt Nederlandse les, het leek wel meer een verleidingsles voor me
    Ik schat dat ik uiteindelijk een dikke 40 minuten binnen was, toen het terug tijd was mijn vrienden te vervoegen op 't terras, ze waren immers op mijn kosten aan het zuipen

    Ik moest als laatste nog zelf iets invullen. Wat ben ik.... tja, wat kon ik anders zeggen dan mooi, lief, heerlijk en lekker klaargekomen.
    Even viel ik uit mijn rol, en liet ik het woord bitch vallen, en ja hoor, dat ook beheerst ze perfect, zwoel draaiend, die .... kont naar achteren draaiend, duwend. You want me to be a bitch sometimes, ow yes, I can, ja hoor schatje, ik kan alles zijn, lief en een echte bitch.


    Als afscheid kreeg ik haar telefoonnummer, en de volgende dag het berichtje.... ik ben geslaagd, dikke natte kus, Anna xx.

    Een man zou voor minder dromen van deze talentknobbel, en rplover is voor de zoveelste keer verliefd
    Nunog verloofd, getrouwd, en dan kan hij weer uitkijken naar de scheiding.
    Tot de volgende keer Anna, en dat zal nu niet meer zo lang duren, jou zou ik eens graag een dagje kidnappen naar de villa of zo, dan verwed ik mijn ziel erop dat ook Wico die kant uitgaat :D


    :wink:

  20. #20
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    .
    Tot de volgende keer Anna, en dat zal nu niet meer zo lang duren, jou zou ik eens graag een dagje kidnappen naar de villa of zo, dan verwed ik mijn ziel erop dat ook Wico die kant uitgaat :D :wink:
    En GIJ gelooft dat ?


    wico

  21. #21
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    En GIJ gelooft dat ?


    wico
    Ik geloof veel eerder (en veel liever) dit dan wat er over Toni is gezegd vandaag door een beertje dat hier niet schrijft, of is het "niet meer kan schrijven"

  22. #22
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Ik geloof veel eerder (en veel liever) dit dan wat er over Toni is gezegd vandaag door een beertje dat hier niet schrijft, of is het "niet meer kan schrijven"


    wico

  23. #23
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    rplover,

    moet je geen recensie schrijven over uw bezoek de vorige week aan de mooie Anna?


    wico

  24. #24
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Ga ik zeker doen, vriend Wico, zeker
    Het was fantastisch, zoals altijd bij Anna, dat kind ligt bij mij in de bovenste schuif. En ze moest maar zo lekker niet zijn toch :D
    :wink:
    Allemaal goed en wel rploverke,

    maar WAAR blijft de recensie ?


    wico

  25. #25
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Last Online
    26 november 2008 @ 17:12
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hallo skw vrienden ,heb een vraagje !!!!
    Gaat er nog iemand naar spaanse anna verversrui 14/2 !!!! Er word tegenwoordig zo weinig over neergepend hier .Of werkt ze niet meer !!!!

    een skw beerke

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.