Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Woede-aanval

  1. #1
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Woede-aanval

    Ik zit nu in de trein naar Venlo onderweg naar GT. Ik had mijn aansluiting gemist in Eindhoven en moest een half uur wachten op de volgende trein naar Venlo. Ik besloot even naar de McDonald's te lopen voor een hamburger. Deze ligt vlakbij het station in het centrum tegenover de Bijenkorf. Ik stond in de rij te wachten en het was erg druk.

    Komt er ineens een gozer naast me staan, waarvan ik de indruk had dat hij wilde gaan voordringen. Toen ik aan de beurt was, wilde ik naar voren stappen, gaat die gozer ineens voor me staan. Ik had hem al bij de deur Russisch horen spreken. Normaal gesproken ben ik een angsthaas en zeg ik er niets van. Het is de ruzie niet waard.

    Maar dit keer knapte er iets in mij. Ik voelde een woede-aanval opkomen. Ik pakte die gozer bij zijn arm en zei: "It is my turn. You wait in line just like everybody else." Daarna trok ik hem naar achter. De cassière keek me verschrikt aan en vroeg wat ik wilde bestellen. Ik zei een hamburger en een cola om mee te nemen.

    Die gozer stond nog achter mij en had me een mes in de rug kunnen steken. Maar ik voelde op dat moment geen enkele emoties. Ik voelde een heel koud gevoel. Nadat ik mijn bestelling had ontvangen, ben ik terug naar de trein gelopen.

    Na deze gebeurtenis had ik gemengde gevoelens. Aan de ene kant blij dat ik die gozer had aangesproken en aan de andere kant geschrokken van de woede die ik voelde. Normaal gesproken ben ik een angsthaas en ga ik dit soort problemen altijd uit de weg. Maar dit keer knapte er iets in mij. Ik ben nu weer een beetje tot rust gekomen. In ieder geval een ervaring rijker. Maar de volgende keer houd ik toch maar weer wijzelijk mijn mond dicht.

  2. Onderstaande 3 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky ( 8 december 2013),Goedemorgenallemaal ( 8 december 2013),Opa57 ( 8 december 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Ik begrijp dat je dit even kwijt moest, desnoods op dit forum..

    Ik heb het ook al eens meegemaakt, maar met een andere uitwerking, namelijk het besef dat je niet altijd hoeft te schuiven maar ook eens op je strepen mag gaan staan. Niet iedereen staat met een mes klaar om je in je rug te steken als je ze terecht wijst, zo blijkt maar weer....

    Echter, ook weer niet overmoedig worden en de held gaan uithangen...

    Wat mij betreft: goed gedaan!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  4. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky ( 8 december 2013),Opa57 ( 8 december 2013)

  5. #3
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Beter doe je het de volgende keer zonder hem vast te pakken, want de echte korte-lontjes-types voelen zich dan(vooral wanneer er vriendjes bij zijn) al heel snel op hun pik getrapt en zien zich gedwongen hun aangetaste eer met geweld te verdedigen.

  6. #4
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Bergm550 go's on his breaking bad tour. No more Mr. Nice Guy.

    bad.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  7. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Schokkend.

    Wie loopt er nou onderweg naar een all-inclusive tent waar de hele dag vrij goed te eten en drinken is, alle andere fast-food gelegenheden voorbij om bij de Mcdonalds honderden meters verderop een kleffe burger en een siroopcola te halen?

  8. Onderstaande leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen ( 7 december 2013)

  9. #6
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Woedeaanval krijg je ook als je met 6-2 verliest en de trainer dan nog aangeeft dat hij een positief elftal had gezien.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo ( 7 december 2013),Opa57 ( 8 december 2013)

  11. #7
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ik pakte die gozer bij zijn arm en zei: "It is my turn. You wait in line just like everybody else."
    Respect. Maar als je niet had gereageerd en verstandig was gebleven, was je ook een held geweest en geen 'angsthaas'.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Beter doe je het de volgende keer zonder hem vast te pakken, want de echte korte-lontjes-types voelen zich dan(vooral wanneer er vriendjes bij zijn) al heel snel op hun pik getrapt en zien zich gedwongen hun aangetaste eer met geweld te verdedigen.
    Inderdaad. Beter neuken dan beuken.

    Groeten,

  12. Onderstaande leden hebben Red Devil bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 8 december 2013)

  13. #8
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:47
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Als je de band af en toe in noodzakelijke situaties een beetje leeg laat lopen dan hoeft die niet per een specifiek moment te klappen.

  14. #9
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Woedeaanval krijg je ook als je met 6-2 verliest en de trainer dan nog aangeeft dat hij een positief elftal had gezien.
    Het was de beste wedstrijd die ik ooit op NEDERLANDSE bodem gezien heb en COCU heeft gelijk want PSV was goed maar de kampioen van NEDERLAND "'VITESSE'' is ook nog de beste club met top voetbal waar iedere andere club voor bibbert,perfekt voetbal van de nieuwe kampioen en deze stormram blijft doorgaan tot het bittere einde met 3 doelpunten in de laatste minuten waarvan 2 in 2 minuten.
    We zullen doorgaan tot het gaatje PATER JANSEN: HUP VITESSE:

  15. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 8 december 2013)

  16. #10
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    nb. voor verdere voetbal gerelateerde berichten (meer in het bijzonder de 2-6 thuis nederlaag van PSV tegen Vitesse) zie het voetbal topic:
    IJsberen en Voetbal ; Eisbären und Fußball !! !!

    De woede aanval van bergm550 bij de macD staat helemaal los van het verlies van PSV tegen top club Vitesse thuis met 2-6. Trouwens mocht men hier negatief over Eindhoven willen schrijven, vergeet niet dat Eindhoven in het centrum nog een MacD heeft en wel op de markt.
    Deze macD is veel beter en schoner dan de macD die bergm550 heeft bezocht. Trouwens in Eindhovuh is echt wel meer te doen dan een bezoekje aan de macD. Men heeft daar ook een pre-historisch dorp zo begrijp ik en de lekkerste frieten van de Benelux worden zo schijnt het ook in Eindhovuh gebakken en wel aan de Boschdijk.
    http://www.omroepbrabant.nl/?news/18...Nederland.aspx

    Voetballen kunnen ze niet in EHV maar als het gaat om friet bakken scoort EHV toch wel zeer hoog.
    Laatst gewijzigd door Admin; 8 december 2013 om 01:42

  17. #11
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    . Men heeft daar ook een pre-historisch dorp zo begrijp ik.............
    [
    Voetballen kunnen ze niet in EHV maar als het gaat om friet bakken scoort EHV toch wel zeer hoog.
    Klopt, ik ben daar een keer geweest. Die gasten liepen in dierenvellen, en kookten op een kampvuur. Voetballen deden ze ook, met zwerfkeien. Ging niet handig, ik moest meteen aan de plaatselijke voetbalclub denken.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  18. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 8 december 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.

  FKK Artemis 468*60