Leeftijd: 30 jaar (maar ze ziet er jonger uit)
Figuur: slank met heerlijke bum-bum
Lengte : 165 cm
Borsten : D, natuur
Ogen : euh??
Haren : Lang zwart
Tato/Pierc : nowp
Taal : Engels
Kosten: 50 euro voor half uur.
Service : PZC, NMC, geen zoenen.

Ondanks haar leeftijd een nieuwekomertje in de industrie (sinds 3 weken). Opvallende verschijning met heel blanke huid, mooi gelaat, borsten vooruit en kont naar achter. Toen ze me aangaf nog maar 3 weken in het vak te zitten, twijfelde ik, maar haar verschijning is zo speciaal dat ik niet anders kon dan een kamergang met haar te scoren, zeker na een grappige chit-chat op de bank. Leuke meid, die ook nog eens heel intelligent overkomt.

Op het bed begon ze met een korte rugmassage om mij nadien van een PZC te voorzien, die redelijk was maar niet meer dan dat. Wél positief is dat ze zich makkelijk laat bijsturen met de handjes en zo. De slurpgeluidjes waren dan weer wel redelijk geil en ze liet bij het terugtrekken van haar mond al haar speeksel vloeien over mijn lid: das ist ja geil! Nadien beklom ze me rodeo-gewijs, waarbij haar natuurlijke D-flappers op en neer jiggelden zoals ik het zelden heb meegemaakt. Dit standje beviel me zo, dat ik het maar liet begaan, dan stootte zij op en neer, dan pakte ik het tempo weer over, lekker. De "show me what you got"-krijs was té gespeeld, maar ach, het gaat hem om de illusie die ze probeert te creëren. Uiteindelijk in het rubbertje gespoten en klaar was kees.

HHH na ja, er zit wel iets in, maar deze relatieve nieuweling dient nog gekneed en bijgestuurd te worden.