Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Daniela (Hongaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard Daniela (Hongaarse)

    Afgelopen weken zag ik zeer klein meisje.
    Wel aardige lieve lach.
    Mee gepraat, gaat in handen en voeten Duits. Ze kan het nog niet echt goed.
    Blijkt zich Daniela te noemen.

    Wel verwarrend want 2 weken geleden was er ook een Daniela maar die was heel anders. En die was weer niet de Daniela die in dit forum besproken werd..... Volgt U nog?

    Je zou haar zou over het hoofd zien, zelfs met de hoogste hakken aan.
    Ze meet volgens eigen zeggen maar 153 cm dus dat is echt een onderdeurtje.
    Komt uit Hongarije en is redelijk onderlegd met dubbele kwalificatie. Maar zonder de juiste 'protectie' vind je daar blijkbaar geen werk.

    Ze heeft een klein kopje, donder-blonde skuike lange haren in een straat en (dacht) blauwe ogen.
    Geen noemenswaardige make-up.
    Zeer grote borsten en een stevig zitwerk en weer gewone benen en buik.
    Zeker niet de allermooiste maar wilde toch eens kennismaken.
    Ze neemt weinig initiatie tot kennismaken maw ze is bescheiden.
    Ik zocht eea ander uit te zoeken met een praatje en het beviel me wel.
    De kusjes in de bar waren best goed en ik heb me eens over de mogelijkheden laten informeren.
    Die zijn ook weer bescheiden: schmuzen, kussen, fransosich ohne, keine FT, verkehr verschiedene stellungen. (voor zover ik me herinner, maar ik kan hier al heel tevreden mee worden!)

    Op de kamer dus veel schumzen en kussen. Dat ik heel zacht en niet al te diep (dus goed en wel gevoelig!)
    Ze blaast ook heel zacht en dat lijkt niet zo veel te worden maar pas op!
    Je zou voor je het weet zo maar over de eindstreep gaan, dus toch maar een halt toe geroepen.
    Toen heb ik eens haar kruisje verder onderzocht. Zeer fris en glad maar er komt weinig beweging in.
    Ook hier moet je weer niet al te snel je conclusies trekken, een redelijke goed aanhouden levert na een tijdje toch ineens een totaal ander meisje op!
    Zowaar een echt orgasme en liefdevol zijn we met een condoompje (lijkt ze nog niet zo vaak te hebben gedaan) om gaan doen wat jongetjes en meisjes nu eenmaal met elkaar moeten doen.
    Dit ook weer lief en zacht, rustig maar wel lekker en zo ontploft je toch nog erg lekker uiteindelijk.
    Ook in de zaken daarna op de kamer, naar de theke en na douchen in de bar zijn allemaal leuk en lief.

    Een geheimtip om eens te proberen, eigenlijk gewoon zeer goed en erg eerlijk!

    Wordt vast wel vervolgd!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  2. Onderstaande 3 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    fervent ( 3 december 2013),hansdordt ( 3 december 2013),satanic surfer ( 3 december 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

Diamond 468*60   Living Room 468*60