Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard Sissi (Bulgaarse/Griekse)

    Haarkleur/-lengte: Zwart, middellang;
    Lengte dame: Rond de 160-165
    Postuur/Cupmaat: Slank/A
    Nationaliteit/Taal: Zij zegt Grieks, maar is waarschijnlijk Grieks/Bulgaars - moeizaam Duits en Engels
    Leeftijd: 26 (zei ze) Ik vond dat ze er jonger uitzag (20-23), maar ben een slechte leeftijdsschatter.
    Service: TZ, PZC, NMC, beffen, vingeren, aftrekken, massage
    Voordelen: Vooral haar gelaat vond ik heel mooi. Goeie presales.
    Nadelen:
    Tattoo/Piercings : geen/minuscuul juweeltje naast haar mond.
    Tijdsduur: Klein uurtje presales in de bar en een dikke 2 uur op kamer tezamen met Helena.
    Prijs: 220 € (10% fooi)

    Na een lekker kameruur kwam Helena me terug opzoeken in de bar. Ze had haar beste vriendin Sissi meegebracht. Die vond ik wel mooi, maar wat te slank en vooral te kleine borstjes naar mijn smaak. Indien ze wat meer rondingen had gehad zou ik haar waarschijnlijk ontvoerd hebben. Ik kan niet direct aan een bekend persoon denken die op haar lijkt, maar ze heeft een fijn gezichtje met grote reeë-ogen en een voluptueus mondje. Echt al een genot op zich om ernaar te kijken. Haar zwarte haar droeg ze in een paardestaart en dat stond haar heel goed. Ze droeg een origineel zwart lingeriesetje.

    Na kennismaking aan de bar gingen we met zijn drieën een zetel opzoeken. Het was toen al duidelijk dat ze aanstuurden op een trio. Ze hadden elkaar voordien gekust, maar mij onmiddellijk verzekerd dat ze niet lesbisch waren, maar de beste vriendinnen. Nu heb ik al wel wat trio's gehad en voor mij heeft 1 uur trio geen toegevoegde waarde boven 1 uur met elke vrouw apart, tenzij er lesbische actie is. Ik vind het de prijs dus niet waard en was niet van plan om hierop in te gaan. Ik vermeed dus om Sissi aan te raken. Ze zegt net als Helena dat ze Grieks is, maar hun taaltje onder elkaar leek niet op Grieks. Ze kenden wel Grieks, want leerden mij enkele woorden aan en wisten ook wel wat over Griekenland. Ik denk dus dat ze gemengd Bulgaars/Grieks zijn, zoals de blonde Nadja waar ik al een paar lekkere kamergangen mee gehad heb. Bij navraag kenden ze Nadja inderdaad, en zegden dat die nu terug in het thuisland zat. Misschien maar goed want anders was ik mogelijk met drie in plaats van twee vrouwen op kamer gegaan. Dan had ik me daarna zelf moeten prostitueren om de rekening te betalen.

    Sissi noch Helena drongen aan op dat trio al was de suggestie impliciet meer dan duidelijk. Sissi maakte geen enkele poging tot een "verkeerde" aanraking of suggestie en dat was een goede strategie, want opdringerigheid op dat moment zou waarschijnlijk een tegenreactie veroorzaakt hebben. Nu was Helena mij langzaam maar zeker aan het opgeilen zodat ik zelf steeds meer zin kreeg om ook dat mooie meisje aan de andere kant eens lekker te zoenen en te betasten. Uiteindelijk brak de weerstand en vleide ik mijn arm ook om Sissi. Daarna voelde ik me pas echt de "koning van de sofa". Tussen twee mooie, geile vrouwen. Lekker kussen en knuffelen. Voordien hadden Helena en ik een glas wijn gedronken van een fles aangeboden door Sixsens voor een verjaardagsactie. Helena stelde voor om nog een fles te halen voor ons drie. Ja we vierden mijn verjaardag, dus waarom niet. Verder werd er niet gesuggereerd om op kamer te gaan. Ze bleven lekker knuffelen en kussen en tateren op de sofa en wachtten geduldig af tot ik het initiatief zou nemen.

    Het werd een heel afwisselend, rustig opbouwend trio, in de luxekamer 8, die we gratis konden gebruiken, ook weer voor die verjaardagsactie. Er werd gedanst, gemasseerd, tesamen in bad gegaan, gestripteased, met drieën tegen elkaar aan liggend relaxen met wat ambiënte muziek na het hoogtepunt en uiteraard ook gesekst, dat allemaal gedurende een dikke twee uur. Sissi is wel een stuk rustiger en technisch iets minder begaafd dan Helena vind ik. Ze tongzoent veel en goed, maar niet zo hevig als Helena. Pijpen is ook goed, maar ze heeft wel wat problemen met voorvocht, dus veegt regelmatig de mond af met een tissue, of spuwt gewoon op het laken. Ik heb haar voor mijn eerste hoogtepunt in amazone geneukt (MC) en dat was ook lekker. Ze gebruikte wel wat glijmiddel, maar haar grotje voelde goed strak aan.
    Haar borstjes zijn echt wel iets minder dan een handvol, maar wel met mooie uitstaande tepels. Ze stond ook open voor sexy spelletjes, zoals de wijn drinken vanop het lichaam. Alleen was het wel Helena die hier de toon voerde, dus of ze ook zo geil en decadent is in een one-to-one sessie kan ik niet garanderen.

    Ikzelf zou, als de gelegenheid zich voordoet, wel nog met haar op kamer willen gaan om dat eens te verifiëren. Ik heb een heel goeie herinnering aan dit trio.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  2. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 november 2013),Hooker lover1 (11 juli 2018),licky luke (30 november 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:55
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.996
    Thanked
    18.415 in 6.037 posts

    Standaard

    Nu ga ik dan toch met terugwerkende kracht jaloers worden... 😉
    Hoop snel kennis te maken met Sissi want toen ik achter haar aan de trap opliep en in de gaten kreeg dat jij voor dubbel-plezier ging meende ik al dat je één van de mooiste meiden had geschaakt. En aan haar ingetogen houding te zien, ook een meisje die dat niet al te overduidelijk uitbuit.
    En Garde

  4. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 januari 2017),sofaking (30 november 2013)

  5. #3
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Nu ga ik dan toch met terugwerkende kracht jaloers worden... ��
    Hoop snel kennis te maken met Sissi want toen ik achter haar aan de trap opliep en in de gaten kreeg dat jij voor dubbel-plezier ging meende ik al dat je één van de mooiste meiden had geschaakt. En aan haar ingetogen houding te zien, ook een meisje die dat niet al te overduidelijk uitbuit.
    De 3 Grieks/Bulgaarsen (Nadja, Sissi en Helena) hebben een heel gelijkaardige stijl. Eigenlijk weet ik alleen van Nadja zeker dat ze van gemengde afkomst is. Sissi en Helena stelden zich voor als Grieks-only, maar spraken onderling wel een slavisch-klinkend taaltje.
    Wat er ook van zij, bij alle 3 kreeg ik een heel sympathieke kennismaking, met veel geknuffel. Bij Nadja, die goed Engels spreekt, ook heel plezierige conversatie. Met Sissi en Helena lag dat wat moeilijker omdat we geen taal hadden die we beiden vlot konden spreken.
    Er was totaal geen opdringerigheid, zij wachtten tot ik vroeg om naar de kamer te gaan. Eénmaal op kamer werd er heel goeie service geleverd en de tijd correct gerespecteerd. Ook hun postsales was niet mis. Met elk van deze dames kun je volgens mij gerust een hele dag pannekoeken voor een correcte prijs en heel veel lol beleven. Hun werkschema is jammer genoeg (voor ons) niet continu, ttz, ze werken iets van een of twee maanden en gaan dan voor een maand of 5, 6 weken terug naar het thuisland. Sissi zal je pas vanaf volgend jaar kunnen kidnappen, want vanaf maandag is ze tesamen met Helena weer naar huis.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  6. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 december 2013),Sjeufke ( 1 december 2013),zwembroek ( 8 december 2013)

  7. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Wat een surprise!

    Mij vertelde ze gewoon dat ze Bulgaarse was.

    Sisi heeft bij mij enkele maanden geleden als eens komen solliciteren. Was toen haar aanpak anders of verkeerd of had ik geen zin in gezelschap? In elk geval deed ze afgelopen zaterdag een tweede poging. Je moet maar lef hebben bij deze gozer. Ze had dus moed.

    Het toeval wou dat ik haar wat eerder op de dag al langer bekeken had dan normaal. Ik lag in de Oriëntaalse ruimte. Wat tot rust komen. Na een saunagang. Ze komt bij me zitten. Ik schuif wat op. Ze komt naast me liggen. Lepeltje-lepeltje liggen we in mekaar. Mijn linkerhand tussen haar benen. Op wat kusjes geven na en wat rusten en af en toe met mijn hand lichtjes bewegen, gebeurde er eigenlijk niet veel. Iedereen dacht dat we samen aan het slapen waren. Even heb ik nog gedacht dat ze inderdaad gewoon bij me kwam liggen om wat te kunnen slapen. De dames in SS mogen namelijk niet slapen, ook niet in de Oriëntaalse ruimte. Slapen als pre sale mag dan weer wel. Of slapen met een man. Bij Sisi waren het wel doordachte pre sales. Ooit begon een redelijke lange en intensieve clubrelatie tussen Daisy (ook Bulgaarse) en ik ook op deze manier. Misschien was Sisi ingelicht en vond ze het het proberen waard. Wie zal het zeggen?

    Opeens moest ik gaan plassen. Eigenlijk had ik nog geen zin om op kamer te gaan. De plaspauze was dus ook meteen een mooi excuus om er dan na een 45 minuten tussenuit te kunnen knijpen. Hoewel? Op die moment wist ik het niet meer zo goed. Wou ik dan nu toch al met haar op kamer gaan? Zou ik zeggen dat ik straks wel weer zou komen? Ik vertelde dus van mijn noodzakelijke plaspauze en dat ik dorst had (saunabeurt, nog niet gedronken). Sisi vroeg of ik zou terugkomen. Ik antwoordde ja en daarmee was de beslissing eigenlijk gevallen.
    Om goede punten te scoren beneden in de bar een cola light besteld voor Sisi. Ze wist hier niets van en mijn gok dat het het goede drankje zou zijn, maakte me meteen wat populairder bij haar. Beetje omkopen moet kunnen.

    Niet veel later tippelden we naar de kamer naast de toiletten op -1. Op kamer rammelde er soms wat achter de muren (beetje piepend). Geen bed maar ik zou erachter komen dat dat het geluid was van wc-papier aftrekken op het toilet.

    Een uur met haar op kamer geweest en een heel uur naar volle tevredenheid. Dankzij Sisi moet ik voor een erotische olie-bod-to-body-massage niet meer naar Thaise salons in Vlaanderen. Ze doet het eigenlijk beter (en er mag ook veel meer). Ik was blij verrast dat ze spontaan voorstelde om mekaar met olie in te smeren. Heerlijk vind ik dat gewoon om allebei ingeolied tegen mekaar aan te wrijven en ondertussen met mekaars geslachtsdelen te spelen. Terwijl ik op mijn rug lag en zij op haar buik over me heen aan het kronkelen was, we mekaar ondertussen aan het tongzoenen waren, nam ik het flesje heerlijk geurende olie weer, opende het en liet wat olie over haar ruggengraad druppelen. Ik deed het voorzichtig maar toch was ik ervan overtuigd dat ze het wel doorhad. Sisi ging echter zo op in de sessie (écht wel) dat ze er niets van gemerkt had. De eerste reactie was dan ook negatief. Kwestie van haar haar (in een lange paardenstaart) dat in aanraking kwam met de olie. Maar na een tut... tut... tut, was het al goed. Nadien bond ze haar haar toch nog snel wat meer samen. No prob. Dat ze al niet razend kwaad werd op dat moment is al zeer veel. (Eigenlijk neem ik veel te veel risico's op kamer.)

    Nog even over dat ze soms toch een klein beetje terughoudend is als het aankomt op "hoe vettiger, hoe prettiger". We zaten op een gegeven moment op onze knieën. Ik met mijn benen geopend, zij dicht tegen me aan. Ze speelde een tijd met mijn lul en ik met haar poesje, clitoris en kontgaatje. Ineens houdt ze op en bekijkt haar vingers. Die plakten niet zo zeer van (de al lang ingewreven olie) maar wel van mijn veelvuldig voorvocht van geiligheid. Ik wou haar vingers aflikken maar ze zei nee en wees er nog op dat het van mij was wat tussen haar vingers en handpalm plakte. Ik liet verstaan: "en dan...". Wat later kon ik dus wel haar vingers aflikken en vond ze het nog leuk ook. Ze likte en zoog ook graag op mijn vingers, waar die ook al gezeten hadden. Niet enkel in de politiek maar ook tijdens een seksdate moet je mekaar proberen te overtuigen.

    Technische vaardigheden.
    - Hoeft het nog gezegd dat de body-to-body oilmassage een waar genot is met haar?
    - Knuffelen en strelen: zonder een super knuffeldier te zijn, houdt ze er van.
    - Zoenen en tongzoenen: erg veel en erg afwisselend. Langzaam, erotisch, wat wilder en speelser, lieve zachte kusjes op de lippen, mekaars lippen natlikken.... Vooral geen mechanische betonmolen. Het tongzoenen is duidelijk minder belangrijk voor haar na het orgasme maar zoals ik voel dat er nog totale progressie zit in een volgende sessie met haar, ben ik ervan overtuigd dat ik haar daar het nut ook nog wel van zal kunnen laten inzien.
    - Pijpen zonder condoom: Vol overgave, op de juiste manier, met de nodige zuigkracht en best diep in haar mond. Dit deel van de sessie duurde niet zo lang. Dat ligt ook aan mij. Ik kan zelfs een geweldige sessie hebben zonder pijpen.
    - Zowel likken, standje 69 als vingeren was geen probleem.
    - Droogneuken: heerlijk gewoon, dat deel duurde dan weer wat langer. Wel even oppassen met al dat geglibber aan onze lichamen.
    - Neuken met condoom (lees: vrijen): erotisch, sensueel, ondertussen zoenen en tongzoenen, met haar borsten spelen, haar kontgaatje, zo mogelijk, afhankelijk van het standje. Ook hier gaat ze heel erg goed mee in op. Ik had de indruk dat het wel eens zo zou zijn kunnen geweest dat ze net voor mij was klaargekomen. Misschien tezamen? Wat is leuker?

    Herhalingsgevaar: 200 %.
    Herhalingsgevaar samen met Flori (als ik Flori nog wat beter heb leren kennen en ze dat beide ook zelf willen): zeer groot .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. Onderstaande 11 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 december 2014),biged (16 december 2014),Dalton (16 december 2014),ftchietgraag (20 februari 2016),licky luke (16 december 2014),Mistralwind (15 december 2014),Mr Pussy (17 december 2014),Sjeng1960 (16 december 2014),Sjeufke (15 december 2014),Snor (16 december 2014),terminator (16 december 2014)

  9. #5
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Terug van vakantie .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. #6
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Unglücklich Beduidend minder dan de eerste keer!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    Technische vaardigheden.
    - Hoeft het nog gezegd dat de body-to-body oilmassage een waar genot is met haar?
    Beperkte zich nu tot wat gewrijf.
    - Knuffelen en strelen: zonder een super knuffeldier te zijn, houdt ze er van.
    - Zoenen en tongzoenen: erg veel en erg afwisselend. Langzaam, erotisch, wat wilder en speelser, lieve zachte kusjes op de lippen, mekaars lippen natlikken.... Vooral geen mechanische betonmolen. Het tongzoenen is duidelijk minder belangrijk voor haar na het orgasme maar zoals ik voel dat er nog totale progressie zit in een volgende sessie met haar, ben ik ervan overtuigd dat ik haar daar het nut ook nog wel van zal kunnen laten inzien.
    Geen totale progressie dus, integendeel, bergafwaarts.
    - Pijpen zonder condoom: Vol overgave, op de juiste manier, met de nodige zuigkracht en best diep in haar mond. Dit deel van de sessie duurde niet zo lang.
    - Zowel likken, standje 69 als vingeren was geen probleem.
    - Droogneuken: heerlijk gewoon, dat deel duurde dan weer wat langer. Wel even oppassen met al dat geglibber aan onze lichamen.
    Had ze vandaag geen zin in??
    - Neuken met condoom (lees: vrijen): erotisch en sensueel. Ook hier gaat ze heel erg goed mee in op.




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    Nog even over dat ze soms toch een klein beetje terughoudend is als het aankomt op "hoe vettiger, hoe prettiger". We zaten op een gegeven moment op onze knieën. Ik met mijn benen geopend, zij dicht tegen me aan. Ze speelde een tijd met mijn lul en ik met haar poesje, clitoris en kontgaatje. Ineens houdt ze op en bekijkt haar vingers. Die plakten niet zo zeer van (de al lang ingewreven olie) maar wel van mijn veelvuldig voorvocht van geiligheid. Ik wou haar vingers aflikken maar ze zei nee en wees er nog op dat het van mij was wat tussen haar vingers en handpalm plakte. Ik liet verstaan: "en dan...". Wat later kon ik dus wel haar vingers aflikken en vond ze het nog leuk ook. Ze likte en zoog ook graag op mijn vingers, waar die ook al gezeten hadden. Niet enkel in de politiek maar ook tijdens een seksdate moet je mekaar proberen te overtuigen.

    Vandaag was ze veel minder te overtuigen. Het kontgaatje moest ook meer gerust gelaten worden vandaag. Nu ja, wat dat betreft, zouden jullie kunnen zeggen: die seksenfun, wat een vetzak toch .



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    Herhalingsgevaar: 200 %.

    Een heel pak minder, een héél pak.

    Na mijn eerste sessie met haar was ze 's avonds wel heel erg cool toen ik haar nog even gedag kwam zeggen toen ik naar huis ging. De contacten de keer nadien en daar nadien waren erg professioneel en cool, voor iemand waar het zo goed mee klikte, ook volgens haar. Ik had ze dus al uit mijn gedachten gezet. Ze is echter heel erg mooi en kon me toch weer verleiden. Ik zette haar cool gedoe maar even opzij. Ik had toch gezegd dat er zeker nog progressie in moest zitten, in een tweede sessie. Verkeerd dus. Ook een volleerd saunaclubganger kan je nog op een dwaalspoor brengen. Het was duidelijk dat ze eigenlijk vooral dacht dat ze weer een lange sessie met mij zou kunnen hebben en dat ze me al voldoende om haar vinger had gewonden om het dan nog op een gemakkelijke manier te kunnen afwikkelen. Al bij al was de sessie zeker niet slecht. Ik was dan ook twee uur met haar op de kamer maar het was een beetje als het boek 50 shades of Grey. Telkens dacht je dat het ging gebeuren, ging komen maar het kwam niet écht. Beetje langdradig maar toch aangenaam. Dat langdradig is er te veel aan. Ze heeft het dus zelf verknald.
    Het allerlaatste gedeelte. Het gedeelte de daad was weer een ultra heerlijke vrijpartij zoals je die maar zelden beleefd met een DVP. Alleen hiervoor zou ik nog wel eens met haar durven gaan (en haar schoonheid natuurlijk) maar of dat dan nog wel goed zal gaan. Zij kent me nu als een "langblijver". Ik zal duidelijk moeten maken dat het maar een halfuurtje zal zijn. Of ze het dan nog wel de moeite waard zal vinden om ook zo sensueel te vrijen, is de grote vraag, daar ze dus blijkbaar erg geslepen toch wel is .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 februari 2016),fg22 (28 januari 2017),ftchietgraag (20 februari 2016),licky luke (17 februari 2015)

  12. #7
    Geregistreerd
    18 augustus 2014
    Last Online
    25 april 2024 @ 17:52
    Berichten
    136
    Discussies
    6
    Thanks
    150
    Thanked
    140 in 83 posts

    Standaard

    Deze dame is weer terug in sixsens

  13. Onderstaande leden hebben Chauffie bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg (20 februari 2016)

  14. #8
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Topmeid, strak lichaam, mooi gezicht en lieve lach. Presales zeer goed, ook op de kamer goed en lief, vind het een van de knapste van Sixsens

  15. #9
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    4 augustus 2021 @ 07:35
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    63
    Thanked
    41 in 12 posts

    Standaard

    Altijd een massage meepakken bij deze dame. Daar krijg je geen spijt van!

  16. Onderstaande leden hebben JohnStegers bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (25 maart 2016)

  17. #10
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    24 april 2024 @ 13:05
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    En vandaag terug in SS, in gezelschap van Simona. Na het opzoeken en lezen van dit paspoortje, spijt dat ik er niet mee geweest ben.
    Zal voor een volgende bezoek zijn...

  18. Onderstaande leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 9 juli 2018)

  19. #11
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:55
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.996
    Thanked
    18.415 in 6.037 posts

    Standaard

    Even poolshoogte gaan nemen en mijn vermoeden werd bevestigd. De Sissi waar Bachatero over schrijft is het kleine grappige meisje waarvan in 2016 een topic is aangemaakt door Orangeunique. Nu met donker haar met blauwe gloed (clubmode 2018).
    De Grieks/Bulgaarse Sissi was een stuk steviger.

    Zo’n vergissing maakt de expert Bachatero niet snel
    En Garde

  20. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (12 juli 2018)

  21. #12
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    24 april 2024 @ 13:05
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Sorry, maar zelfs voor een min of meer regelmatige bezoeker zijn de namen soms verwarrend.
    Ik vond de Sissy die ik zag er ook wat Grieks uitzien, vandaar de vergissing.
    Het is dus niet deze Sissy die terug is, ik zal de commentaar bij de juiste plaatsen
    Thans Eddy_V voor het speurwerk...

  22. Onderstaande 2 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (11 juli 2018),Mr Bluenose (12 juli 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60