Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 192
  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Cool Ik stel me even voor: KanariePiet

    Wie ben ik?

    KanariePiet is 33 jaar jong. Ik ben geboren in Belgisch Zuid-Limburg, heb tussen mijn 18de en mijn 28ste levensjaar in Brussel gewoond en ben 5 jaar geleden terug naar Limburg verhuisd. Ik miste mijn heimat te hard.

    Mijn nickname verwijst naar mijn 2 favoriete hobby's.
    Kanarie: Ik ben al dik 25 jaar een fanatiek STVV-supporter. Kanaries for ever!
    Piet: Spreekt voor zich. Sex, sex en nog eens sex. Met dank aan mijn Piet die altijd zin heeft!

    Overige hobby's: sporten (fietsen en lopen), reizen, muziekfestivals afschuimen, lekker eten en (veel) pintjes drinken.

    KanariePiet heeft zijn eerste stappen in de prostitutie gezet op 18-jarige leeftijd, in Brustem aan de beruchte Chaussée d'Amour. Ik was al jaren gefascineerd door al die mooie vrouwen die achter de ramen zaten en toen ik dan eindelijk officieel volwassen was geworden (ik moet eerlijk toegeven dat ik nog altijd op die volwassenheid aan het wachten ben), heeft het dan ook niet lang geduurd eer ik mijn eerste DVP bezocht. Veel herinner ik mij er niet meer van. Alleen dat ik super zenuwachtig was en daardoor niet zo goed presteerde.

    Tussen mijn 18de en mijn 30ste levensjaar heb ik vaste relaties, one nights stands en DVP-bezoekjes afgewisseld of met elkaar gecombineerd . Wat de DVP-bezoekjes betreft, beperkte ik me al die jaren voornamelijk tot raamprostitutie: Brustem, SKW, Gent, Seraing, Aken en vooral Brussel. Als prille twintiger kon je me héél vaak in de Aarschotstraat vinden. Mooie momenten beleefd. Veel DVP's geneukt

    Dik 3 jaar geleden heeft een vriend mij dan geïntroduceerd in de wereld van de saunaclubs. Ying Yang was de allereerste. Ik had de smaak onmiddellijk te pakken . Op korte tijd zou ik ook Golden Time, PT Dorsten, PT Xanten en Villa Vertigo ontdekken. Ik had een hele nieuwe wereld ontdekt, zei de raamprostitutie vaarwel (op een heel uitzonderlijk bezoekje aan de Aarschotstraat na) en maakte zelfs al wilde plannen om naar Duistland te verhuizen om dichter bij al die neukparadijzen te wonen.

    En toen sloeg het noodlot toe: Toen ik 26 was, heb ik een zwaar arbeidsongeval gehad, waarbij mijn rug beschadigd is geraakt. Ik voelde me in de daaropvolgende jaren echter onsterfelijk en negeerde alle mogelijke pijnsignalen. Gevolg: uiteindelijk moest ik geopereerd worden aan een dubbele discushernia. 3 maanden revalidatie en bijna een half jaar zonder DVP-bezoekjes waren het jammerlijke gevolg.

    Maar geen probleem: (hard) lesje geleerd. Ik ben terug beginnen sporten, ben 10 kg vermagerd, ben rug- en buikspier versterkende oefeningen beginnen doen en heb mijn rugproblemen onder controle gekregen. Mijn eerste bezoek aan een saunaclub na mijn operatie was... MAGISCH. 5 keer gekamerd. 5 stomende sessies en 5 keer klaargekomen. Ik was terug!!

    Daarna ging het snel: afhankelijk van de periode van het jaar bezocht ik van 1 keer per week tot 1 keer per maand een club. Soms nog vaker. Nooit minder vaak. Zijn ondertussen de revue al gepasseerd:

    Show Park (Tsjechië, Praag)
    Ying Yang (Roermond, Nederland)
    Sixsens (Vaals, Nederland)
    Golden Time (Bruggen, Duitsland)
    PT Xanten (Xanten, Duitsland)
    FKK Van Goch (Goch, Duitsland)
    Villa Vertigo (Grefrath, Duitsland)
    Freude 39 (Bochum, Duitsland)
    Haus Panthera (Ratingen, Duitsland)
    FKK Sharks (Darmstadt, Duitsland)
    Paradise (Stuttgart, Duitsland)
    Golden Dreams (Schuttdorf, Duitsland)
    Heaven 7 (Willich, Duitsland)
    ACA (Velbert, Duitsland)
    Dolce Vita (Dusseldorf, Duitsland)

    Next up: PSR!

    Wat zoek ik in clubs bij vrouwen: PSE. Ik ben altijd van het standpunt geweest: zoveel mogelijk mooie vrouwen op een zo kort mogelijk tijd te neuken. Lange pre- en aftersales mogen, maar zijn absoluut niet noodzakelijk voor mij. Zoenen en knuffelen mag, maar ik heb ook al vele stomende kamersessies gehad, waarbij er niet 1 kusje gegeven werd. Dat is allemaal geen probleem voor mij: zolang we maar veel kunnen variëren qua standjes en zolang ik mag beuken zo hard ik maar wil .
    Tegenwoordig kan ik ook wel eens genieten van een GFE-sessie, voornamelijk in Haus Panthera, maar uiteindelijk zal mijn voorkeur toch altijd blijven uitgaan naar PSE.

    Wat zoek ik naast PSE-ervaringen in clubs: lekker eten, een frisse pint op tijd en stond, goede welness, maar vooral: een toffe sfeer en leuke collega rakkers, waar het fijn mee praten is!

    Voilà. Hopelijk kunnen jullie je na bovenstaande uiteenzetting al een beter beeld vormen van de persoon achter de nickname!

  2. Onderstaande 20 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 1 december 2013),biged (15 januari 2014),Costana (30 november 2013),Don Rudo (30 november 2013),Eddy_V (11 januari 2014),felrops ( 3 december 2013),Flyerke ( 5 december 2013),hallodaarbenikweer (15 januari 2014),hansdordt (30 november 2013),Jansen (30 november 2013),licky luke (30 november 2013),Megaboob (30 november 2013),Red Devil ( 1 december 2013),Rex ( 2 december 2013),Ricardo Banana ( 1 december 2013),RobOpzoek (17 juli 2020),Sjeufke (30 november 2013),sofaking (30 november 2013),Teiresas (11 oktober 2014),Wijze grijze (30 november 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 10:48
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Hey......welkom hier! Leuk dat je je ff voorstelt!!!!! Schroom niet om, indien mogelijk, nog wat ervaringen van jouw bezoekjes te delen.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  4. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ja ijsbeer je hoort nu ook bij de beren van het ronde bed,veel neuken en daarna nog even er over schrijven zorg wel dat je bureaublad droog blijft. !!

  5. #4
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Hey Jansen en uurtje. Bedankt voor de verwelkoming! In december plan ik nog bezoekjes aan oa GT, HP, PSR en ACA. Van elk van de bezoekjes en van de individuele kamergangen zullen uiteraard berichten volgen!

  6. #5
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Hey Jansen en uurtje. Bedankt voor de verwelkoming! In december plan ik nog bezoekjes aan oa GT, HP, PSR en ACA. Van elk van de bezoekjes en van de individuele kamergangen zullen uiteraard berichten volgen!
    Ja Man neuk er maar goed op los dat is goed voor de bloedsomloop.

  7. #6
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 10:48
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Doe jezelf even een plezier. Ik weet niet hoe ervaren je bent maar "de wereld" kent zo zijn eigenaardigheden. Praat en spiegel met ervaren beren mo te voorkomen dat je voor de bijl gaat. Veel dames bespelen je net zo, zoals je ze zelf probeert te bespelen. Helaas is het soms zo dat zij het spel beter kennen....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  8. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard




    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (30 november 2013)

  10. #8
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik denk dat Kanariepiet wel weet waar ie mee bezig is, vooral ook even op meetingpoint aangeven als je naar HP gaat... dan weten de Paula fans dat ze thuis kunnen plijven.

  11. #9
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Doe jezelf even een plezier. Ik weet niet hoe ervaren je bent maar "de wereld" kent zo zijn eigenaardigheden. Praat en spiegel met ervaren beren mo te voorkomen dat je voor de bijl gaat. Veel dames bespelen je net zo, zoals je ze zelf probeert te bespelen. Helaas is het soms zo dat zij het spel beter kennen....
    Hallo uurtje.

    Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik ondertussen een redelijk ervaren ijsbeer ben geworden. Om je een idee te geven: het voorbije jaar heb ik zo'n 75 keer een saunaclub bezocht, goed voor dik 175 kamergangen met meer dan 100 verschillende vrouwen. Normaal gezien laat ik me ook nooit vangen aan de mooie praatjes van de meiden, maar het kan uiteraard altijd eens mislopen he. Zo was dat niet zo lang geleden bijna eens het geval (voor 1 keer liet ik het zover komen dat ik gevoelens begon te krijgen voor een DVP), maar uiteindelijk heb ik die situatie onder controle gekregen door gewoon met andere DVP's te neuken (oa in de club waar zij werkt).

    Hoe dan ook: dat was een goede les, maar ik besef dat er nog altijd veel te leren valt, dus ik zal, indien nodig, het nooit nalaten om raad te vragen aan nog ervarener ijsberen!

  12. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (30 november 2013)

  13. #10
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik denk dat Kanariepiet wel weet waar ie mee bezig is, vooral ook even op meetingpoint aangeven als je naar HP gaat... dan weten de Paula fans dat ze thuis kunnen plijven.
    :wink: Paula (dat is btw dus de enige DVP waar ik ooit gevoelens voor heb gehad) is ondertussen gelukkig volledig verleden tijd voor mij. Tegenwoordig maak ik in HP vooral plezier met Corina, maar ik zorg er bovenal voor dat ik daar niet meer aan 1 vrouw blijf plakken! Er loopt immers nog veel te veel moois rond in deze wereld waar ik nog niet van gesnoept heb!

    En ik zal vanaf nu regelmatig op meeting point aangeven waar ik zal verblijven. Eerstvolgende clubbezoek: HP volgende week dinsdag!

  14. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    janjhr (30 november 2013),licky luke (30 november 2013)

  15. #11
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Van harte welkom "KanariePiet" en veel plezier op het forum. Veel schrijf en leesplezier gewenst van "Bluebear".
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  16. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (30 november 2013)

  17. #12
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    welkom join the club.

  18. #13
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Hallo uurtje.

    Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik ondertussen een redelijk ervaren ijsbeer ben geworden. Om je een idee te geven: het voorbije jaar heb ik zo'n 75 keer een saunaclub bezocht, goed voor dik 175 kamergangen met meer dan 100 verschillende vrouwen. Normaal gezien laat ik me ook nooit vangen aan de mooie praatjes van de meiden, maar het kan uiteraard altijd eens mislopen he. Zo was dat niet zo lang geleden bijna eens het geval (voor 1 keer liet ik het zover komen dat ik gevoelens begon te krijgen voor een DVP), maar uiteindelijk heb ik die situatie onder controle gekregen door gewoon met andere DVP's te neuken (oa in de club waar zij werkt).

    Hoe dan ook: dat was een goede les, maar ik besef dat er nog altijd veel te leren valt, dus ik zal, indien nodig, het nooit nalaten om raad te vragen aan nog ervarener ijsberen!
    Mijn excuses btw: 1 jaar moest anderhalf jaar zijn. Ik neuk veel in saunaclubs, maar 75 bezoeken op 1 jaar lukt me voorlopig nog niet. Is misschien een interessante uitdaging voor 1 van de komende jaren

  19. #14
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Kanariepiet kom ook eens naar PHG om daar de mooiste vrouwen ook eens te nemen. haha tot woensdag

  20. #15
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    ;
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Kanariepiet kom ook eens naar PHG om daar de mooiste vrouwen ook eens te nemen. haha tot woensdag
    PHG staat net als PSR en Babylon hoog op mijn to do lijst! Dat zijn 3 clubs die ik binnenkort absoluut eens wil verkennen.
    Overmorgen gaat me jammer genoeg wel niet lukken. Af en toe moet er ook nog eens gewerkt worden en woensdag is het nog eens zover!
    En deze week wordt het sowieso al weer druk: Morgen naar SS of HP en vrijdag naar GT én HP.

  21. #16
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik had vanmiddag een beetje vrije tijd, dus ik dacht, ik ga eens een overzicht opstellen van mijn neukjaar 2013. Tot mijn verbazing heb ik nog meer clubs bezocht en nog vaker gekamerd dan ik al vermoedde. Dus bij deze:


    Ik heb in 2013 65 clubbezoeken gepleegd, de clubs in volgorde van vaakst bezocht:

    Haus Panthera, Ratingen: 28 bezoekjes
    Golden Time, Brüggen: 14 bezoekjes
    Sixsens, Vaals: 12 bezoekjes
    Acapulco, Velbert: 4 bezoekjes
    Heaven 7, Willich: 2 bezoekjes
    Dolce Vita: 1 bezoek
    Golden Dreams, Schüttorf: 1 bezoek
    Van Goch, Goch: 1 bezoek
    Park Sauna Residenz, Lohmar: 1 bezoek
    Babylon, Elsdorf: 1 bezoek


    MIJN TOP 5 QUA CLUBS IN 2013:

    Op de vijfde plaats: DOLCE VITA

    Ik heb DV in 2013 voor de eerste keer bezocht. Het bezoek was een absolute voltreffer.

    De club is niet groot, maar beschikt over alles wat ik in een club zoek: een gezellige barruimte, een sauna, mooie vrouwen, goede kamergangen, simpel, maar lekker eten, bier inbegrepen in de inkomprijs…

    DV ligt jammer genoeg iets te ver voor mij (2u rijden) en, voornamelijk omwille van de kleinschaligheid van de club, zal ik het er na een uur of 6 meestal wel gezien hebben, maar… ze zullen mij er in 2014 ongetwijfeld nog meermaals terug zien (het eerste bezoek aan DV in 2014 heeft ondertussen btw ook al plaatsgevonden).


    Op de vierde plaats: GOLDEN TIME

    Golden Time is de club die ik na Haus Panthera in 2013 het vaakst bezocht heb (14 keer). Het merendeel van die bezoekjes heeft wel plaatsgevonden in de eerste helft van 2013. Tot dan was Golden Time mijn favoriete club, maar halverwege 2013 is GT zijn koppositie kwijtgeraakt en uiteindelijk is de club in de 2de helft van 2013 zelfs weggezakt naar de vierde plaats.

    Ik zal nog vaak terugkeren naar GT omwille van de uitstekende line-up, het lekkere eten en de vele collega ijsberen die ik er ken, maar het zal nooit meer mijn favoriete club worden. Dat omwille van 1 simpele reden: het gemiddeld serviceniveau van de dames in GT ligt lager dan het gemiddeld serviceniveau van de dames in oa Sixsens en Haus Panthera.


    Op de derde plaats: SIXSENS

    Sixsens heb ik in 2013 leren kennen en ik ben er verleden jaar blijkbaar 12 keer gepasseerd. Sixsens heeft vlotjes een plaats in mijn top 3 van 2013 veroverd en ik denk dat de club nog lange tijd tot het kransje van mijn favoriete clubs zal behoren.

    Sixsens is een mooie, moderne club met uitstekende welnessfaciliteiten. De line-up is niet zo goed als in Golden Time, maar ik heb er tot nu toe bij elk bezoek toch voldoende interessante vrouwen gevonden. Op 1 na zijn al mijn kamergangen in Sixsens tot nu toe een succes geweest, gaande van goed tot uitstekend. Het is de voor mij dichtstbijzijnde club (1u rijden). Het personeel is er altijd supervriendelijk.

    Enige nadelen aan de club: het eten is altijd heel simpel, en op weekdagen, vooral in de namiddag kan het er (té) rustig zijn en kan er een slaapverwekkende sfeer hangen.

    Hoe dan ook: mijn eerste bezoek aan Sixsens in 2014 heb ik ondertussen ook al weer achter de rug en er zullen er ongetwijfeld nog vele volgen!


    Op de tweede plaats: PARK SAUNA RESIDENZ

    Na 1 bezoek aan PSR is deze club vanuit het niets op de 2de plaats voor 2013 beland.

    Op de lange rijtijd (2u) na, kan ik werkelijk niks slecht over de club vertellen: de welnessfaciliteiten waren uitstekend, het eten was héél lekker en je kan zo vaak eten bestellen als je maar wenst. Het was niet druk in de club en toch hing er voortdurend een aangename sfeer. Mijn 2 kamergangen waren heel bevredigend, het was makkelijk om contact te leggen met andere ijsberen, het personeel was vriendelijk…

    PSR ziet mij in 2014 ongetwijfeld terug!


    Met stip op de eerste plaats: HAUS PANTHERA

    Ik heb HP sinds mei 2013 blijkbaar 28 keer bezocht, oftewel ongeveer eens om de 10 dagen. Dat zegt eigenlijk al genoeg.

    HP is een unieke club: het personeel, de eigenaar incluis, is altijd uitzonderlijk vriendelijk en sympathiek. Het à la carte eten is altijd heel lekker. Het serviceniveau van de meiden ligt heel hoog. Ik heb er nog nooit een tegenvallende kamergang gehad. Ook buiten de kamer kan je je er uitstekend amuseren met de meiden.

    In HP is de klant echt koning!.

    Ondanks de vooral op weekdagen soms tegenvallende sfeer (te kalm, te weinig mannen) en de verhoogde inkomprijs, zullen ze me in 2014 ongetwijfeld nog vaak zien in HP!


    Tot mijn grote spijt heb ik mijn favoriete club of all times: FKK Sharks door omstandigheden in 2013 niet kunnen bezoeken. Dat zal me in 2014 niet meer voorvallen!


    DVP’s in 2013:

    Ik heb in 2013 net geen 200 keer gekamerd.

    Ik heb in 2013 met 87 verschillende vrouwen geneukt:
    - Met 24 vrouwen waar ik vóór 2013 al minimaal 1 keer mee gekamerd had
    - Met 63 vrouwen waar ik in 2013 voor de eerste keer mee op een kamer belandde.


    Ik ga eindigen met een top 5 van mijn favoriete vrouwen, maar in 2013 heb ik uiteraard ook een paar teleurstellende kamergangen gehad. 3 daarvan schieten er in negatieve zin bovenuit:

    1 sessie in Sixsens met Kali, een Bulgaarse meid die nog maar net de overstap had gemaakt van de raamprostitutie naar het clubleven en zich het serviceniveau van een saunaclub nog eigen moest maken: geen zoenen, PMC, geen passie, niks. Ik ben als bij wonder toch klaargekomen, maar de kamergang was 1 dikke teleurstelling.
    Ondertussen zou Kali haar service gevoelig verbeterd zijn, maar ik waag me er toch niet meer aan.

    1 sessie in Golden Dreams met Bulgaarse Elif. Presales waren uitstekend, dus ik met Elif op kamer. Tongzoenen was ronduit zwak. Pijpen was goed (al positioneerde ze zich wel zo, dat ik haar niet kon ‘betasten’), maar te kort. Piet was maar 90% paraat en toch stond ze er op om al te neuken. Ik voelde snel aan dat discussiëren geen zin ging hebben, dus ben haar zoals gevraagd maar beginnen neuken. Dat neuken was gemiddeld tot zwak. Als bij wonder klaargekomen, maar een herhaling zit er uiteraard niet meer in.

    1 sessie in Golden Time met Duitse Adela. Adela is een heel mooie meid en presalede heel leuk in de bar. Op de kamer begon alles ook goed: Adela tongzoende zalig: lekker hevig en met veel gevoel. Ondertussen mocht ik haar overal betasten. Piet stond klaar en Adela wou me gaan pijpen. Plots zegt ze: ik ga je pijpen met condoom. Ik zag dat niet zo zitten, maar ik wou de zo goed begonnen kamergang niet verpesten door een discussie, dus ik liet haar maar doen. Het pijpen was vervolgens veel te zacht en inspiratieloos en dat, in combinatie met het condoom, zorgde er voor dat mijn erectie terug verslapte. Adela vroeg mij wat er scheelde en ik antwoordde dat ik moeilijk opgewonden raak van PMC. Plots zegt ze doodleuk dat ze meestal wel pijpt zonder condoom, maar dat mijn eikel er aan de onderkant vreemd uitziet en dat ze schrik heeft dat ik de 1 of andere ziekte heb. Ik zei haar dat ik een perfect normale penis heb, dat ik kerngezond ben en dat heel veel voorgaande vrouwen nog nooit een negatieve opmerking hebben gemaakt over Piet.
    Enfin: ze viel niet te verwurmen en bleef er bij ze ze 'bang' was van kleine Piet. Gevolg: alle lust weg, kamergang afgebroken en gefrustreerd de kamer verlaten.


    En om af te sluiten: Mijn top 5 van favoriete vrouwen voor 2013:

    Op de vijfde plaats: Litouwse Anna (Sixsens)

    Anna is Litouwse en 25 jaar jong. Ze heeft halflang, blond haar. Ze heeft een mooi en lief gezicht met heel ondeugende ogen. Ze heeft een lekker kontje en en mooie B-cup.
    De eerste keer dat ik met Anna gekamerd heb, kwam er na een dag waarop ik naar 2 andere clubs was geweest en 4 keer was klaargekomen. Ik was dan ook vooral naar Sixsens getrokken om uit te rusten en ging er vanuit dat ik niet veel meer ging presteren. Dat was echter buiten Anna gerekend. Door omstandigheden toch met Anna op een kamer beland en zij heeft mij 1 van de beste pijpbeurten gegeven die ik ooit gehad heb (en ik heb er al veel gehad)! Onwaarschijnlijk hoe ze mijn Piet toen heeft gesoigneerd. Hij heeft dan ook nog uitstekend gepresteerd die kamergang. Het neuken was niet zo fenomenaal als het pijpen, maar valt toch ook enkel als uitstekend te omschrijven.

    Normaal gezien is mijn principe dat ik altijd met de DVP neuk als ik op de kamer ga, maar voor Anna ga ik ooit eens een uitzondering maken. Zij mag me gerust eens een uurtje uitsluitend oraal verwennen!

    Op de vierde plaats: Roemeense Corina (Haus Panthera)

    Corina is een 25 jaar jonge, Roemeense DVP. Ze heeft lang zwart haar, is een kleine meid van 1,62m, heeft een lekker kontje en een volle, natuurlijke B-Cup, die jammer genoeg wel onderhevig is aan de zwaartekracht (zoals we aan mijn kanten zeggen: je kan er een paar potloden onder kwijt). Geen piercings. Wel een kleine tattoo op haar enkel.

    2 maanden geleden ben ik een eerste keer met Corina op een kamer beland en sindsdien zijn er al meer dan 20 kamergangen gevolgd. De eerste kamergangen begonnen aarzelend (goed, maar niet uitstekend), maar beetje bij beetje groeiden we naar elkaar toe. Ondertussen kan ik niet anders dan spreken van uitstekende seks. Een ideale mix van GFE en PSE. Zeker de moeite van het vermelden waard: het is zeer uitzonderlijk dat een DVP mij met een cowgirl kan klaarrijden, maar Corina is daar recent zelfs 2 keer op 1 dag in geslaagd.

    Alleen al daarom verdient ze een plaatsje in mijn top 5!

    Op de derde plaats: Bulgaarse Evelina (Haus Panthera)

    Evelina is een 23-jarige Bulgaarse schone, met lang lichtbruin haar. Ze heeft een mooi, voor mij typisch Bulgaars gezicht met stralende, bruine ogen. Evelina is een kleine 1,65m groot, heeft een mooi gebruind lichaam, een lekkere B-cup met mooie, kleine steektepeltjes en een zalig kontje. Ze heeft meerdere tatoeages (oa 1 op haar zij en een nieuwe aan de binnenkant van 1 van haar vingers. Die laatste moet pijn gedaan hebben ).

    Ik heb in 2013 meermaals met Evelina gekamerd, allemaal uitstekende kamergangen, maar geen enkele kon tippen aan mijn eerste ervaring met haar. Ik heb tijdens die eerste kamergang al direct 2,5u met Evelina gekamerd en de kamergang overtrof al mijn toch al hoge verwachtingen.

    Evelina begon op de kamer met een leuke striptease, legde zich sensueel neer op bed en maande me aan snel bij haar te komen liggen. Wat volgde was een GFE/PSE festijn, waarbij alles wat een ijsbeer zich kan wensen de revue passeerde: heel lekker en veel tongzoenen, beffen (wat werd ze nat zeg), 69, zalige pijpbeurten, meermaals neuken (en geneukt worden) in alle mogelijke standjes... en uiteindelijk 2 keer zalig klaargekomen.

    Tussen het neuken door hebben we ons ook super geamuseerd op de kamer. Evelina is een hele leuke, zotte doos. Een supergriet. Halverwege onze kamergang heeft ze me ook nog verrast door 2 glaasjes Baileys te gaan halen.

    Het gerucht doet de ronde dat Evelina in 2014 niet meer zou terugkeren naar HP. Dat zou voor HP, mijzelf en vele andere ijsberen een groot verlies zijn!

    Op de tweede plaats: Roemeense Vanessa (Sixsens)

    Vanessa is 25 jaar jong en heeft halflang, sluik, bruin haar. Ze is 1,61m groot. Het is een beetje een lolita type. Ze heeft een mooi gebruind lichaam. Heel lekker kontje. Mooie, natuurlijke A-cup. Tattoo van een roos op haar pols. Geen piercings.

    In de maand juli heb ik een 6-tal keer met Vanessa gekamerd, allen uitstekende kamergangen.

    Mijn beste kamergang met haar, op 28/07, is ineens ook de laatste geworden. We zijn toen 4,5u samen op een kamer geweest en we hebben enorm van elkaar genoten. Ik ben 3 keer klaargekomen en het leek er ook op dat Vanessa tijdens de sessie meerdere orgasmes heeft gehad. De sessie was een perfecte mix van GFE en PSE en dat met een meid die 110% mijn type is. Telkens ik aan die kamergang terugdenk, verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht (nu dus ook:wink.

    Enkele dagen na die laatste kamergang vertrok Vanessa voor 2 maanden met vakantie en ik heb haar sindsdien niet meer teruggezien. Ik heb haar gsm-nummer, maar ik heb nooit meer contact met haar gezocht. Ik koester liever de herinnering van een kamergang die waarschijnlijk toch niet meer te evenaren valt!

    Mijn onbetwiste nummer 1: Albanese Lorena (Acapulco)

    Lorena is een Albanese meid van ondertussen toch al 29 lentes. Het is een klein onderdeurtje, ze komt amper boven de 1,50m uit. Lorena heeft een heel mooi gezicht, met wondermooie ogen. Ze heeft lang bruin haar. Haar kont is gewoon perfect en haar silli C-cup is een plezier om naar te kijken en om mee te spelen. Lorena is fysiek volledig mijn type en ik vind haar 1 van de mooiste vrouwen waar ik ooit mee geneukt heb.

    Lorena is wel een specialleke in deze lijst. Ik ken Lorena immers al 7 jaar. Ik heb haar 7 jaar geleden een eerste keer geneukt in Brussel. We hadden van bij die eerste kamergang een klik en die klik is nooit meer verdwenen. Lorena zou vele jaren in Brussel werken, al verdween ze wel regelmatig voor enkele weken, en ik heb haar in al die jaren waarschijnlijk tegen de 100 keer geneukt.

    Eind 2012 leek ze plots definitief te zijn verdwenen. Het gsm-nummer dat ik van haar had, werkte ook niet meer en ik had in mijn hoofd, hart en piemel eigenlijk al afscheid van haar genomen. Tot… ik haar eind 2013 plots tegenkwam in Acapulco. Ze had de raamprostitutie blijkbaar ingeruild voor het clubleven.

    Ik ben die dag uiteraard 2 keer met Lorena op een kamer beland en tja: het was fenomaal! Deze meid kent mij perfect en weet als geen ander hoe mij te verwennen. Keer op keer kom ik zalig bij haar klaar en denk ik dat een volgende kamergang niet beter kan zijn. En toch is elke nieuwe kamergang evengoed of beter dan alle voorgaande. Dat in combinatie met haar heel mooie uiterlijk, zorgt ervoor dat zij met stip op 1 staat in dit lijstje!

    Dringend tijd dat ik nog eens naar ACA trek en Lorena de trofee voor Miss KanariePiet 2013 overhandig!
    Laatst gewijzigd door KanariePiet; 11 januari 2014 om 15:48

  22. Onderstaande 11 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (11 januari 2014),hansdordt (12 januari 2014),jacky pakutra (11 januari 2014),Jansen (11 januari 2014),licky luke (11 januari 2014),nieuwkomertje (16 januari 2014),salitos (12 januari 2014),Sjeufke (11 januari 2014),Teiresas (11 januari 2014),why not me (12 januari 2014),Wijze grijze (11 januari 2014)

  23. #17
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Verdraaid.. Nu zie ik dat ik tot nu toe steeds Kanariepiet heb geschreven ipv KanariePiet... Na jouw uitleg in dit voorstel topic is dat toch een wezenlijk verschil 😉.
    En Garde

  24. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (12 januari 2014)

  25. #18
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    wat lees ik toevallig hierboven,een STVV-man,ze bestaan nog! haha,vroeger op Anderlecht zongen we ; STVéVé kan niet meer mee,
    profetisch gezang blijkt want het terug stijgen naaar eerste zal ook niet voor dit seizoen zijn,en dat onmiddellijk opgaan is ook niet zo evident,kijk maar naar den Antwerp met hun ruime achterban.
    van de hel van staaien schiet niet meer veel over,ondanks de kapitaalinjenktie van een miljonair, die in de politiek mislukte.
    heb de indruk dat de ziel er met de aanleg van het nieuwe kunstgras wat weg is. wel veel nieuw infrastruktuur,duur,maar geen goede spelers meer.
    het hotel kwam nog in het nieuws nadat een bekende escort een pornoshow met haar vriend aan het raam aan het tonen was,zodat niemand nog naar het voetbal keek,nou ja voetbal? nu begrijp ik waarom je zo vaak naar clubs trekt,;om troost te zoeken.
    ja en de bekende hoerenstraat naar Brustem is eerder berucht geworden,bovendien zit de klad er goed in,ook zij voelen de crisis blijkbaar

  26. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (13 januari 2014)

  27. #19
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ze bestaan nog ja, de STVV-fans. Zelfs in deze beroerde tijden, waarin de club zijn ziel is kwijtgeraakt (dankjewel mijnheer Duchâtelet) moedigen nog steeds minimum 5000 supporters de ploeg aan tijdens thuiswedstrijden. Gisteren waren we ook weer met een paar 100 man aanwezig in Brussels om een zoveelste wanprestatie van onze ploeg te mogen aanschouwen (bye bye titel in 2de klasse, we kunnen nu enkel nog hopen op de eindronde).

    Onze infrastructuur is top in België en zelfs in Europa, maar de ploeg volgt inderdaad niet (meer). Ik vrees dat we nog vele jaren in 2de zullen blijven hangen.

    Persoonlijk vind ik dat (net als in het geval van Antwerp) een groot verlies voor de Belgische eerste klasse. STVV is een 'traditionsverein' en staat elk seizoen garant voor spektakel (op of naast het kunstgrasveld:wink: voetbal, volk en vuur!

    Een Anderlecht-supporter moet btw niet te hoog van de toren blazen tegen een STVV-supporter. Hoe vaak zijn jullie niet met knikkende kniëen naar Stayen afgezakt en hoe vaak hebben we jullie niet met lege handen naar huis gestuurd!:wink: Of zoals wij altijd zongen: Anderlecht, open je ogen voor STVV ze weer sluit!

    Ach. Voor mij is het simpel: 1ste klasse of 1ste provinciale: I love Sintruin till I die!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  28. #20
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Update van het overzichtje van de locaties (wandelen + ijsberen) waar ik het hoerenlopen de voorbije jaren bedreven heb :


    'Wandelen':
    Brussel
    Brustem
    Gent
    Antwerpen
    Seraing
    Aken


    'Ijsberen':
    Show Park (Tsjechië, Praag)
    Ying Yang (Roermond, Nederland)
    Sixsens (Vaals, Nederland)
    Golden Time (Bruggen, Duitsland)
    Living Room (Kaarst, Duitsland)
    PT Xanten (Xanten, Duitsland)
    FKK Van Goch (Goch, Duitsland)
    Villa Vertigo (Grefrath, Duitsland)
    Freude 39 (Bochum, Duitsland)
    Haus Panthera (Ratingen, Duitsland)
    FKK Sharks (Darmstadt, Duitsland)
    Paradise (Stuttgart, Duitsland)
    Golden Dreams (Schuttdorf, Duitsland)
    Heaven 7 (Willich, Duitsland)
    ACA (Velbert, Duitsland)
    Dolce Vita (Dusseldorf, Duitsland)
    Babylon (Elsdorf, Duitsland)
    PSR (Lohmar, Duitsland)
    Planet Eden (Merzenich, Duitsland)

    Next up: Magnum, PHG en Samya
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  29. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (15 januari 2014)

  30. #21
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    585 in 222 posts

    Standaard

    Nog niet in Duisburg gewandeld? Of in Den Haag of Amsterdam?

  31. Onderstaande leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (15 januari 2014)

  32. #22
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Next up: Magnum, PHG en Samya
    Tsss.... en toch komende vrijdag niet met mij mee naar Samya ('s avonds, overdag mag je in HP gaan ... ehhh... nou ja, zoek dat maar zelf uit..)
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  33. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (15 januari 2014)

  34. #23
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansdordt Bekijk bericht
    Nog niet in Duisburg gewandeld? Of in Den Haag of Amsterdam?
    Nope. Duisburg en Den Haag staan wel al geruime tijd op mijn to do list. Dat komt er nog wel eens van.

    Amsterdam zegt me om de 1 of andere reden niet veel. Wie weet, als ik er in het kader van mijn werk eens een weekendje moet verblijven...
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  35. #24
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Tsss.... en toch komende vrijdag niet met mij mee naar Samya ('s avonds, overdag mag je in HP gaan ... ehhh... nou ja, zoek dat maar zelf uit..)
    Ik heb er serieus over nagedacht, maar ik moet vrijdag mijn vrijkaart voor GT gebruiken. Als ik dat dan niet doe, riskeer is ze niet meer te kunnen gebruiken. En dat zou zonde zijn. Ik heb ook even gedacht aan de combinatie GT-Samya, maar dat is me enerzijds net iets te ver rijden en anderzijds zou het zonde zijn Samya een eerste keer te bezoeken op een moment dat ik al mijn zaad al verschoten heb in een andere club.

    We trekken ooit nog wel eens samen naar Samya! Dan mag jij dan mijn gids zijn
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  36. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    mikem2 (26 januari 2014),Sjeufke (15 januari 2014)

  37. #25
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Update van het overzichtje van de locaties (wandelen + ijsberen) waar ik het hoerenlopen de voorbije jaren bedreven heb :


    'Wandelen':
    Brussel
    Brustem
    Gent
    Antwerpen
    Seraing
    Aken


    'Privaat' clubs:
    All In (Diegem)
    Ella's Place (Sint-Truiden)


    'Ijsberen':
    Show Park (Tsjechië, Praag)
    Ying Yang (Roermond, Nederland)
    Sixsens (Vaals, Nederland)
    Golden Time (Bruggen, Duitsland)
    Living Room (Kaarst, Duitsland)
    PT Xanten (Xanten, Duitsland)
    FKK Van Goch (Goch, Duitsland)
    Villa Vertigo (Grefrath, Duitsland)
    Freude 39 (Bochum, Duitsland)
    Haus Panthera (Ratingen, Duitsland)
    FKK Sharks (Darmstadt, Duitsland)
    Paradise (Stuttgart, Duitsland)
    Golden Dreams (Schuttdorf, Duitsland)
    Heaven 7 (Willich, Duitsland)
    ACA (Velbert, Duitsland)
    Dolce Vita (Dusseldorf, Duitsland)
    Babylon (Elsdorf, Duitsland)
    PSR (Lohmar, Duitsland)
    Planet Eden (Merzenich, Duitsland)
    Samya (Keulen, Duitsland)
    Mondial (Keulen, Duitsland)

    Staan dit jaar nog op de planning: eerste bezoeken aan Rayna, Magnum, Luder Lounge, Finca Erotica en Oceans.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

 

 
Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60