Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17

Discussie: Pistol Pete in Rio.

  1. #1
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Pistol Pete in Rio.

    Dag nul. Monte Carlo in Rio.

    Na een vermoeiende reis en aankomst in het dure en statige maar toch wat verouderde Astoria hotel op de Copacabana beach had ik een lastige keuze te maken. Ik had de afgelopen 40 uur slechts 4 uur geslapen dus slapen leek een aantrekkelijke keus. Niet voor niets heb ik de este nacht een chique hotel geboekt. Aan de andere kant vertelde de liftboy mij dat de terma Monte Carlo slechts 'two blocks away' is. Na de douche bedacht ik me: je bent sexjunk of je bent het niet, slapen kan altijd nog. Ik maakte dus de keuze die eerste nacht nog nightlife in Rio te verkennen. Dat voor sex natuurlijk ook gold: sex kan altijd nog kwam even niet bij me op....

    Na een wandelingetje van 5 minuten zag ik 2 portierachtige mannen op een kruk voor een geopende deur zitten. Toen ik de gang in keek stond daar 'Monte Carlo' op een bord. Een van de mannen vertelde me wat de kosten zijn maar dat had ik al gelezen op ISG. De schrik van de prijzen had ik thuis in Nederland al gehad. Entree 90 real, 40 minuten plezier op een kamertje 270 real. Drankjes vanaf 10 real....De koers is gelukkig gunstig, 300 real voor 100 euro in het hotel, zal buiten dus nog iets gunstiger zijn. Helaas had ik op de officiele cambio op de luchthaven 200 euri gewisseld en maar 526 real gekregen. Shit happens.

    Monte Carlo dus. Opvallend is dat het Duitse concept saunaclub hier bestaat. Ik vermoed zelfs dat een duitse slimmerik het hier heeft afgekeken want Termas zouden in Rio al tientallen jaren bestaan. De luxe is achterhaald in Monte Carlo, jammer dat zo een club niet blijft investeren in de faciliteiten. Sauna en douches wat verouderd en besmukt. Maar goed, ik kwam niet voor de douches maar voor de meiden.

    In de bar waren zo een 30 vrouwen aanwezig. Veelal in de leeftijd 21 tot 30 schat ik zo in. Een GDP (garota de program) leek mij onder de twintig. Zij was ook kwa uiterlijk een pistollady maar hing de hele avond rond een klant die herhaaldelijk handtastelijk haar borstjes betastte. Irritant is dat als iemand anders doet wat jij wil doen
    De meeste vrouwen waren Latinas zoals Phea ze graag heeft, met een hele forse kont. Het waren zeker mooie vrouwen die heel goed hun kont wisten te shaken op de muziek, maar niets voor deze geilaard.

    Na anderhalf uur observeren en twee miniglaasjes kaipirinha a 14 real per stuk had ik 4 meiden gespot waarvan er eentje al een uur weg was. Plots liep ze alleen naar voren en is niet meer gesignaleerd, helaas. In de tussentijd had ik een drietal dames op schoot gehad die allemaal binnen enkele minuten hun tong in mijn mond krolden. Na een seconde of 10 beeindigde ik dat maar omdat de betreffende vrouw, hoewel zeker niet lelijk, niet door mijn kritische damesselectie heen zou komen. Ook niet na twee caipirinhas.

    Ik besloot de todo lijst af te werken en nr. 3 te benaderen, nr. 1 was in de bar de hele avond bezet en nr 2 was zoek. Nummer drie was een knappe blondine met blanke huid met wie ik in de bar diverse malen oogcontact had. Ze heette Sabrina en was 26 jaar. Dit keer begon ik met tongzoenen en dat beantwoordde ze heel sensueel. Na een half minuutje kwamen onze monden los en dat herhaalde zich nog eens. Helaas bleek ze van dichtbij niet het pistoltoppertje qua body waar ik naar opzoek was. Voor deze prijzen wil ik alleen de allermooiste meiden. Het was zeker een mooie meid, aangename company maar haar jurkje liet een nadere body inspectie niet toe. Borsten leken een stevige ronde B cup. Daarnaast was ik tegen 01 uur in de ochtend locale tijd (04 uur in de ochtend in NL) best wel uitgeput en vreesde ik een piel kaput syndroom voor 270 reals.

    Nog wat over de prijzen: toen ik 5 jaar geleden voor het eerst Fortaleza aandeed betaalde ik voor 2 uur met vergelijkbare dames als in Monte Carlo 40 of 60 reals met een nog gunstigere koers ( 100 euro -> 360 reais). Een top meid voor de nacht was toen voor 100 tot max. 150 reais geen probleem. Ook ligt een dagje in een sexmotel met jacuzi en minizwembadje met drie pistolladies van 15 uur tot 23 uur ( een echte orgie waarvan ik af en toe de filmpjes nog bekijk ) mij nog voor in mijn geheugen. Dat kostte mij toen 100 euro voor mijn vaste dame en 2 keer 80 voor haar sexy vriendinnen en nog iets van 100 voor motel inclusief snacks en drinken...Toen nog geen 100 euro. Ik ben bevreesd dat je voor zo een orgie in Rio nu een nulletje extra moet afrekenen. Boekhoud modus: uit. Sexjunk modus: aan, maar exhausted.

    Na een minuut of 10 besloot ik afscheid te nemen van Sabrina en Monte Carlo. Sabrina is er 6 dagen in de week vanaf 19 uur. Dikke kans dat ik haar wel eens uitprobeer. Monte Carlo is voor mij geen toplocatie. Niet kwa vrouwen en niet kwa club. Phea zou zich hier een week kunnen uitleven met de meiden maar PP is Phea niet ..

    Nu maar terug naar het hotel, morgen de overstap maken naar een veel goedkoper appartement ook vlakbij het Copacabana strand en morgen avond weer clubben. Waarschijnlijk breng ik, de naar verluid beste club in Rio, 4x4 ofwel cuatro por cuatro, een bezoek. Monte Carlo krijgt volgende week wel weer een beurt.

    PS: Seedorf (hier Sedof uitgesproken) is hier waanzinnig populair. Meer mensen hebben mij gevraagd wat godverdomme eigenlijk betekent. Dat woord zou hier in Copacabana ( vlakbij Botafogo, de club van Seedorf) wel eens het woord van het jaar kunnen worden. Seedorf roept het zo vaak maar niemand weet een portugese vertaling in het zwaar katholieke Brazilie.


    Say Yes To Sex

  2. Onderstaande 18 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (23 november 2013),bad pritt (22 november 2013),Badslippers (22 november 2013),bergm550 (22 november 2013),Big30 (22 november 2013),jacky pakutra (22 november 2013),lustman (22 november 2013),Megaboob (23 november 2013),MiniME (22 november 2013),nieuwkomertje (30 november 2013),noglangnietuitgewandeld (22 november 2013),Pietjepik ( 1 december 2013),rmjhexe (22 november 2013),rob45 (22 november 2013),savesexer (22 november 2013),Teiresas (22 november 2013),Wijze grijze (22 november 2013),Znipper (27 november 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    toen 100 euro voor mijn vaste dame en 2 keer 80 voor haar sexy vriendinnen en nog iets van 100 voor motel inclusief snacks en drinken
    100 euro is natuurlijk 100 real. Totaal was 100 euro (dames incl. motel en drinks/snacks)

  4. #3
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Kun je hier ook terecht wanneer je geen Portugees of Spaans spreekt?

  5. #4
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Kun je hier ook terecht wanneer je geen Portugees of Spaans spreekt?
    Mijn Spaans en Portugees zijn redelijk beperkt. Verstaan gaat wel maar spreken is een stuk lastiger. Toen ik voor t eerst deze contreien bezocht sprak ik helemaal geen portugees. Toch had ik toptijden. Drie a vier GDP''s op een dag was geen uitzondering, maar ja toen was ik nog jong

  6. #5
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Een leuke link over de clubs in Rio is:

    http://forum.cityxguide.com/topic/bubba-boys-rio-guide

    De volgende passage is treffend. Looks familiar?

    "Once you spot a cutey, just basically look in her direction and she will be on you, they look to engage in eye contact, if this does not work use a hand signal, don't worry once she knows you are interested she will be more than keen to sit next to you. You can play around with her for a while, there are generally 2 or 3 times as many girls as there are guys, although in peak times this may be reduced to 1:1, so generally you have time on your side. You will be treated like "a King", one can punch well above ones weight division in Rio. She will laugh at your jokes, stroke your ego and maybe you inner thigh, and probably grab your dick and put her tongue down your throat within the Boite. They are not shy inside the Terma. After 30 minutes or so of fooling around you will probably be ready to "rumble". During this time you should have asked her if she is prepared to do whatever kinky deviate act you desire. I will always kiss a girl before going to the cabine. This is important because if she does not use tongue it may indicate she has a boyfriend etc and will not be overly passionate. I also always ask if she is going to provide BBBJ, virtually every Terma girl will, if she says she doesn't, you might want to ditch her and grab another because it is not a good sign that she wants to please you. Also a good time to ask if she does anal. Rio is probably one of the best areas in the world to find greek. Maybe 50% of Terma girls will provide it at no extra cost, straight up, 75% will do it once you get to know them, and overcome them with your charm ;-). She will often agree to do anal as a deal clincher, to get you into the room. If you are smart you can leverage this. A lot of girls will also do CIM, think 75% once you get to know them. This is all part of the screening process and will cut your chances on getting a dud. See the screening ditching process below."

  7. #6
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    26 maart 2024 @ 19:03
    Locatie
    limburg nl
    Berichten
    80
    Discussies
    8
    Thanks
    5
    Thanked
    102 in 28 posts

    Standaard

    veel plezier daar ben ook vaker in Rio geweest. Is er gezellig al vind ik het wel minder is geworden ben er nu al een paar jaar niet meer geweest. Ik weet niet of Help en Balconie er nog zijn was ook wel leuk. IK hou je berichtjes in de gaten vindt het wel leuk om te zien hoe het daar nog is .

  8. #7
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ezeltoon Bekijk bericht
    veel plezier daar ben ook vaker in Rio geweest. Is er gezellig al vind ik het wel minder is geworden ben er nu al een paar jaar niet meer geweest. Ik weet niet of Help en Balconie er nog zijn was ook wel leuk. IK hou je berichtjes in de gaten vindt het wel leuk om te zien hoe het daar nog is .
    Ha Ezeltoon, ik vermaak me aardig in een vooralsnog regenachtig Rio. Gister mijn vuurdoop gehad met een Amazona met een voor mijn doen redelijk grote bunbun. Morgen zal ik daar hier over schrijven. Vandaag struin ik de shops in Copacabana af en vanavond de boite Calabresia.
    Balcony bestaat nog, Help dacht ik niet meer. Ook Centaurus is een oude Terma, hier werd Justin Bieber onlangs uitgesmeten. Ik vermoed een vooropgezet plan passend bij imagebuilding. Die kolere tent vraagt 140 Rx entree en 40 minuten plezier 420 Rx. Voor bijna 200 euro kan je dan een ruim half uur neuken. Daarbij zijn je drankjes voor rond de 5 euro voor een colaatje niet inegrepen. Gister dus daar in en uitgelopen. PP is nog net geen domme Amerikaan die net beter gewend is .

  9. #8
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    26 maart 2024 @ 19:03
    Locatie
    limburg nl
    Berichten
    80
    Discussies
    8
    Thanks
    5
    Thanked
    102 in 28 posts

    Standaard

    stikt het daar nog altijd van die zware amerikanen die de prijs helemaal kapot maken en maar met dollars gooien? Was toen ook al de hele tijd van die boem boem muziek van hun stereo op het strand. Ik had het daar wel bijna altijd goed naar mijn zin heerlijk anders dan hier en die vrouwtjes die het liefst een oude kerel strikken voor de rest van de week en helemaal kaal plukken. Wat me daar wel vaak opvalt is dat de meeste meiden daar bi of lesbies zijn en dat is wel geweldig om samen met haar en vriendin een nachtje te feesten en daarna de nacht door te brengen.
    Ga maar weer snel kontjes kijken op het strand en in de kroegen. Ben zelf de laatste jaren niet meer daar geweest maar naar Urkaine waar de kleine kontjes zijn maar wel mooie vrouwen.
    veel plezier daar ik hou je berichten wel in de gaten.

  10. #9
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Dag 1. Van Centaurus tot Cicciolina....

    De dag begon druilerig. Toen ik eerst pas ver in de ochtend wakker werd bleek het lichtjes te regenen en was Rio bedekt onder een dichte wolkenlaag. Ik had inmiddels het Hotel verlaten en was via via aan een heel betaalbaar appartement gekomen op nog geen steenworp afstand van het befaaamde Copacabana strand. Helaas met de regen was het geen optie om vertier te zoeken op de Copacabana, hoewel er tientallen jongeren aan het beachvoetballen en beachvolleyballen waren in de motregen op de Copacabana beach. Er zijn tientallen eetgelegenheden vlakbij mijn appartement en ik koos een restaurant waar ze traditioneel Braziliaans eten serveerden: filet do peixe con arroz, cebolas e legumes. Voor mij altijd smullen. En ondertussen maar hopen dat de motregen stopt, nee dus.

    Tegen de avond verdween de regen pas en daardoor waren velen gdps weggebleven van de stranden en straten. Ik besloot een taxi te nemen bij de Avenide Atlantica, de grote straat die tussen de hotels en de Copacabana ligt. Opvallend dat de taxichauffeur weinig van het nachtleven wist en hulp moest vragen van diverse andere chauffeurs die amper konden helpen. Hij reed normaal alleen maar in de wijk Copacabana. Na wat zoekwerk kwamen we aan bij de club die Centaurus bleek te heten. De chauffeur wist alleen maar dat het een club was. Centaurus pretendeert met zijn prijzen de Terma der Termas te zijn. Zeker na het incident met Justin Bieber, die de club werd uitgezet vanwege wangedrag. De chauffeur wachtte op mij en ik ging naar binnen. Entree zag er luxe uit en de prijzen waren er ook naar. Er zouden 90 vrouwen zijn maar dat soort informatie kan je hier niet altijd vertrouwen. Entree 140 real ofwel 50 euro ging nog wel maarde prijs van 450 rx voor 40 minuten, samen met de entree vooraf te betalen was voor mij de limiet. Bijna 200 euro neertellen, eten en drinken niet inbegrepen en maar afwachten of je een meid vind waar je iets mee wil. Ik vertrok dus maar snel. Na nog wat navragen wist de chauffeur een ander adres. De bar Cicciolina, ik was er om 21.30 en er waren nog geen meiden. Die zouden vanaf 22 uur komen. Omdat 100 meter verderop de Terma Barbarella bleek te zijn (die pas om 23 uur open zou gaan) besloot ik in Cicciolina te wachten en alvast een caipirinha te drinken. Om 22.15 kwam de eerste meid binnen en om 22.30 kwam ze naast mij zitten. Ze had een erg mooi gezicht en haar body was niet verkeerd. Ze kwam uit Manaus en was sinds twee weken danseres in deze bar maar ging ook met klanten mee. Na een half uur presalen (ze was nog steeds de enige dame) besloot ik haar mee te nemen naar mijn appartement. Na wat onderhandelen kwamen we uit op 250 real en dan zou ze tot 02 uur bij me blijven, 3 uur lang dus.

    Op de kamer was ze zeer actief, haar tong en nagels raakten al mijn gevoelige spots. Ze tongde intens net zoals eerder in de bar. Qua body geef ik haar een krappe 7, gezicht een 8,5 en inzet een dikke 9. Na een uurtje spelen besloot ik FT te laten doen. De pijpsessie was zeer goed te noemen en verdiende een hoogtepunt. Even later, na het hooggtepunt vielen we in elkaars armen bijna in slaap. Tegen 01 uur wou ik toch nog meer waar voor mijn geld en maakte avances. Dit keer vlogen de vonken er niet af, ze was moe en zou later nog moeten dansen in de club. Daar had ik geen boodschap aan en dat maakte ik haar vriendelijk duidelijk. Geleidelijk aan ontstond er meer actie en sleepte ik er nog een tweede oraal hoogtepunt uit. Ze wou perse dat ik haar zag dansen en ik besloot om 02 uur terug te gaan naar Cicciolina. Ik wou ook wel wat andere meiden zien in deze club.

    Het was inmiddels behoorlijk vol met een stuk of 20 vrouwen en even zoveel klanten. Ik had al snel contact met een aantrekkelijke 24 jarige dame met super strakke borsten die ze me snel toonde. Klein he, zei ze. Maar voor PP kunnen de borstjes niet klein genoeg zijn. Na een half uur presales was ik week genoeg en wou ik haar wel meenemen maar prijstechnisch bleek er een belemmering. Zei wou 600 real en zou dan tot de middag blijven, ze bleek bereid te dalen tot 400 maar ik wou niet meer betalen dan 250. Geen deal dus en ik besloot tegen 03.00 terug te gaan naar mijn appartement.

    In de taxi raakte ik in gesprek met de chauffeur en hij wist mij te verleiden een dame op te pikken bij een club genaamd Calabresi. Aldaar aangekomen bleek er buiten niets te doen omdat het weer zachtjes regende. Ik moest dus naar binnen, entree 80 real en prijs voor een dame 200 real. Meenemen van een meid kon niet. Na deze nieuwe sof besloot ik de nacht alleen door te brengen. Achteraf gelukkig dat ik geen meid had meegenomen want toen ik rond 03.45 in mijn appartement was viel ik als een blok in slaap tot 13 uur.

    Al met al had ik een redelijke indruk gekregen van nightlife in Rio. Helaas kon ik een in Rio woonachtige vriend al sinds mijn aankomst niet bereiken. Hij is een kenner van het uitgaansleven in Rio en dat zou ik goed kunnen bereiken. Gelukkig lukte het op dag 2 wel hem te contacteren. Dag 2 zou dan ook een topdagje worden.

  11. Onderstaande 12 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (24 november 2013),hallodaarbenikweer (24 november 2013),hansdordt (25 november 2013),jacky pakutra (24 november 2013),Megaboob (24 november 2013),MichelJ (24 november 2013),MiniME (25 november 2013),nieuwkomertje (30 november 2013),Pietjepik (25 november 2013),savesexer (27 november 2013),Smouse (24 november 2013),Wijze grijze (24 november 2013)

  12. #10
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

  13. #11
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Dag 2.
    Sex in Prive huizen in Tijuca en afzakken in Terma Solarium.

    Nadat ik om 13 uur wakker werd besloot ik een hapje te eten en een internetcafe op te zoeken. Het regende en er was dan ook weinig te doen. De quente queso en de sanduiche tuna smaakten voortreffelijk en werden weggespoeld met een voortreffelijke suco de mango. Tegen 14 uur zat ik in het internetcafe. na een half uurtje checkte ik mijn mail en bleek ik een email te hebben van Andre. Hij had niets meer van mij gehoord maar nam aan dat ik al in Rio was. Als ik zin had kon ik mee naar enkele privehuizen die hij zou bezoeken in Tijuca, een wijk in het noorden van Rio. Ik moest dan wel voor 13.30 reageren want dan zou hij vertrekken. Hij bleek mijn smsjes niet te hebben ontvangen. Shit, het was half drie. Ik belde hem direct en dit keer kwam er wel een verbinding tot stand. Hij was al in Tijuca en ik besloot daar met de taxi direct heen te gaan.

    Het weerzien was hartelijk. We besloten een drietal privehuizen (zgn massage salons) aan te doen. Deze waren een stuk goedkoper dan de Termas. In de meeste privehuizen kan je voor 100 a 120 real voor een uur terecht. Hier komen geen toeristen simpelweg omdat de adressen niet vindbaar zijn zonder gids. Bij het eerste adres waren 8 dames waarvan 1 mij kon bekoren maar niet overtuigend. Ze werd mij aangekondigd als slank maar naar mijn maatstaven was ze met haar circa 62 kg behoorlijk dik. Ze had echter een engelengezicht. Ik besloot eerst te gaan kijken in een vlakbij gelegen privehuis, mijn vriend achterlatend die een uurtje had geboekt bij zijn vaste dame. In het andere huis waren 7 dames aanwezig maar niets voor PP. De gemiddelde hoerenloper zou in beide privehuizen goed kunne slagen, er liepen enkele mooie latinas rond, zeer strak in het vel, echter voor mij een paar maatjes te veel. ik besloot toch maar een uurtje te doen met de volslanke Stephany in de andere club. Voor 110 real was dat toch een koopje in het peperdure Rio, zo dacht ik. De sessie was hooguit redelijk. ze deed haar best maar door haar stevige licht hangende C cups kon ik niet echt in de stemming komen. Na een half uur pijpen gaven we het beiden op. Haar kaak was stijf en ik besloot het over een andere boeg te gooien. We raakten aan de klets en langzaam begonnen we te tongen. Haar engelengezicht stond nu garant voor een stevige erectie en na snel een condoom ombinden had ik snel een orgasme in haar ruime poes. Voor mij geen sessie om over naar huis te schrijven maar zij wou mij weer ontmoeten bij mij thuis. We wisselden tel nummers uit maar het lukte niet elkaar te bellen. Na ruim een uur en een kwartier verlieten we de kamer. Ik had niet het gevoel de hoofdprijs te hebben gewonnen en weinig zin met haar opgescheept te worden in mijn appartement. Afhouden dus.

    Mijn vriend wou nog naar een derde adres waar de mooiste meiden zouden zijn. Hij bleek gelijk te hebben. Er werden mij 7 stunners voorgesteld, zonder meer fotomodellen. De mooiste was 1,80 mtr lang, slank, blond met een superfiguur. Voor mij way too long maar er liepen ook kleinere dames rond. Volgens mijn vriend was Luisa iets voor mij maar was nog bezet. Zonder zijn voorkennis had ik voor pistollady Loira gekozen maar vlg mijn vriend had die een ' bad attitude'. Luisa bleek zeer de moeite van het wachten. Ik besloot een uurtje te boeken. Luisa was 25 jaar, had fraaie a-cups en een fraai gezicht. Ze was circa 165 cm en ik was zeer in mijn nopjes. We namen allebei een douche en begaven ons op het bed. Na enkele minuten intensief tongen begaf zij zich naar onderen. Mijn adem stokte toen ze met haar rechterhand een klaargelegde condoom pakte.
    Ze wou alleen pmc, ik probeerde haar nog te overtuigen dat dat niets zou worden. Maar ze hield voet bij stuk. Ze bood aan zich te laten vervangen door een andere dame maar daar had ik weinig zin meer in. Als ik mijn geld terug zou krijgen zou ik de sessie stoppen. Enkele minuutje later kwam ze terug met 120 real en dat viel me alleszins mee.

    Toen mijn vriend uitgeneukt was besloten we eerst wat te eten in Subway en daarna de Saunaclub Solarium te bezoeken. Hij zou ws niets meer doen, ook gezien de prijs voor 40 min sex in Solarium: 350 real. Ik wou die Terma wel zien en besloot alleen iets te doen als er een pistollady was die irresistible zou zijn. Mijn vriend overtuigde mij met ' there is no such thing as committment in a Terma'. Je kan onbeperkt presalen, tongen en voelen zonder dat er een kamerverplichting ontstaat. Prima dus.

    In plaats van de 27 aangekondigde dames bleken er maximaal 20 te zijn. Al snel had ik gezelschap van een leuke dame. Ook nu weer een zeer knap gezicht, alleen echte latina dijen. Een bilbartij waar de gemiddelde kont van een pistollady wel twee keer in kan. Helaas bleek ze niet van me af te slaan. Niet toen ik haar verzoek voor een drankje afwees met de opmerking dat ik alleen voor dames betaal en niet voor drankjes. Ze barstte in lachen uit en begon me te kussen. Ik besloot dat toch wat af te houden en liet haar mijn wang kussen. Ook nadat na een half uur de kamervraag kwam en ik antwoordde voorlopig niet te kameren bleef ze zeer hoopvol doorgaan met strelen en kussen. Ondertussen had ik oogcontct met een wel zeer aantrekkelijke dame. Helaas verzuimde ik mijn forse dame af te schepen en alras was de voor mij meest aantrekkelijke dame bezet. En ook na haar kamergang met die gast bleven ze de hele avond samen. Tegen 23 uur, een uur voor sluitingstijd besloten we te vertrekken. Ik had geen enkel teken dat die klant haar snel zou verlaten.

    Zondag zijn de meeste Termas dicht en vrijwel alle privehuizen. Een goed moment om een rustdag in te lassen. Maandag gaan we enkele privehuizen in de zone Centro bezoeken die op zaterdag, gek genoeg, allemaal dicht zijn. Later op de avond is een bezoek gepland aan de befaamde club 4x4 (quatro por quatro). Stay tuned .

  14. Onderstaande 8 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 november 2013),hansdordt (26 november 2013),jacky pakutra (26 november 2013),LittleJoe (26 november 2013),nieuwkomertje (30 november 2013),noglangnietuitgewandeld (26 november 2013),savesexer (27 november 2013),Wijze grijze (26 november 2013)

  15. #12
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Dag 3: intermezzo in Villa Mimosa.

    Na weer een gat in de dag te hebben geslapen op de zondag was het weer als gewoonlijk: druilerig en zwaar bewolkt. Ik had graag de copacabana of ipanema beach afgestruind op zoek naar beauties. Maar met dit weer no go. In de middag rond 17 uur werd het wat droger en besloot ik er toch even op uit te trekken. Op de wikisexguide had ik gelezen over Villa Mimosa, een sexbuurt in een van de vele favelas die Rio rijk is. De taxichauffeur bleek het te kennen en was bovendien een toffe peer. Na 20 minuten kwamen we aan in een schimmige buurt met modderige straten.

    Villa Mimosa bleek qua opzet vergelijkbaar met de zijsteegjes van de Doubletstraat in Den Haag alleen dan nog veel smoezeliger en smeriger. Veel duistere barren met even duistere kerels en latina vrouwen die in een slip en BH rondlopen. Ik schat dat er zo een stuk of 30 aanwezig waren in de barretjes en achter ramen. Velen waren boven de dertig of misschien wel 40 jaar. Veelal lelijke vrouwen en mijn chauffeur zei dat later op de avond, en zeker als het droog is, er twee of drie keer zo veel putas zouden zijn en ook buiten het inpandige deel.

    Maar plots viel mijn oog op een mooie meid die in een mooi jurkje op highheels rondliep. We spraken haar aan en ze bleek beschikbaar. Het was qua uiterlijk een voltreffer. voor 50 real (16 euro) was een half uur mogelijk. we liepen achter haar aan naar een naastgelegen gebouw waar ook nog eens 20 putas rondliepen maar allen uit de zelfde categorie. We liepen een bar binnen waarboven enkele peeskamertjes bleken te zijn. 5 op een rij van max 1,20 bij 2 meter groot. Ze gooide een schoon laken over een smoezelig matras en there we go. Ze ontdeed zich van haar jurkje en slipje en een heerlijke body kwam te voorschijn. Haar tietjes lieten wat strepen zien van een zwangerschap en een nauwelijks zichtbaar litteken van een keizersnee ontsierde haar onderbuik maar was eigenlijk niet storend. Prima werk van de chirurg.

    Omdat de hele ambiance wel erg smoezelig was besloot ik dat mooie bekkie me te laten pijpen. Haar schoonheid zorgde voor een flinke erectie. Ze pijpte er flink op los en het was duidelijk dat ze dit wel heel wat keertjes vaker had gedaan met braziliaanse lullen. Na een minuut of 20 lukte het niet langer het hoogtepunt uit te stellen en effe later droop het witte slijmerig goedje langs haar lippen naar buiten. Eigenlijk de eerste pistollady die ik in Brazilie neukte. Op de maandag zou er een andere volgen maar dat wist ik toen nog niet.

    Fazit: ondanks het hoge favela gehalte kom ik hier zeker weer terug. De mooiste Braziliaanse meiden vind je vaak in de Favelas. Maar als ik die ene pistollady niet was tegengekomen was het daar zeker niets geworden. En: villa Mimosa is by far de goedkoopste neukplek.

  16. Onderstaande 3 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (27 november 2013),jacky pakutra (27 november 2013),nieuwkomertje (30 november 2013)

  17. #13
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Ijsberen, ik heb niet zo veel tijd om jullie op de hoogte te houden over mijn belevingen hier in Rio op t moment maar ik heb ook het idee dat het wat minder interessant wordt om elke dag te lezen dat PP weer een aantal chicas in Rio aan zijn lul heeft geregen. Ik heb er ook wat minder plezier in om telkens hetzelfde te vertellen. Ik denk dat ik na terugkeer in NL over anderhalve week een overkoepelend verslagje maak. Het weer wordt hier beter, veel zon, blauwe hemel en 34+ gr. celcius. vandaag op de copacabana beach heb ik mijn ogen uitgekeken...nee...niet weer.

    Rio Rulez.

  18. #14
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

  19. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (28 november 2013)

  20. #15
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Ijsberen, ik heb niet zo veel tijd om jullie op de hoogte te houden over mijn belevingen hier in Rio op t moment maar ik heb ook het idee dat het wat minder interessant wordt om elke dag te lezen dat PP weer een aantal chicas in Rio aan zijn lul heeft geregen.
    Valt wel mee denk ik. Om wat lezers te trekken is beeldmateriaal altijd aantrekkelijk



  21. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (28 november 2013),rob45 (28 november 2013),Sjeufke (28 november 2013)

  22. #16
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Lol. Vanwege de vele regen zijn deze beauties (nog) niet te vinden op de copacabana. ....

    Verzonden vanaf mijn GT-I9505 met behulp van Tapatalk

  23. #17
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Oost, West, thuis best.


    Twee weken Rio de Janeiro zitten er op, nog enkele dagen en ik mag weer de realiteit onder ogen zien in ons koude kikkerlandje. Hieronder puntsgewijs mijn ervaringen.

    + Rio is onmetelijk groot en verdeeld in een aantal zones. Ik heb de meeste vertier gehad in Zona Sul waaronde Copacabana valt en Zona Centro waar de meeste clubs en massagesalons zitten.

    + Na twee weken begint deze globetrotter te begrijpen waarom Rio de Janeiro op de derde plek staat kwa steden op de steden top tien van de Wiki Sexguide. Nadeel is dat de verschillende locatie ver uit elkaar liggen en velen van buiten niet als zodanig herkenbaar vinden. Grootse Neon verlichting als in Las Vegas, Amsterdam en Hamburg zal je er niet vinden.

    + De sex scene is even onmetelijk groot als Rio de Janeiro zelf. Er zijn ook vele clubs in de gay scene maar daar heb ik me (wijselijk, zijnde 100 % hetero) niet in begeven.

    + meeste indruk maakten Villa Mimosa en toch de Terma 4 x 4, hoewel twee totaal verschillende levels van prostitutie. Het Ruige, bijna hardcore Villa Mimosa waar maar weinig toeristen zich zullen laten zien. Maar het is hier waar vele prostituees in Rio hun eerste stappen zetten. Ik ben er meerdere keren geweest en blijf het even smerig, grof en tegelijkertijd spannend en uitdagend vinden.

    + 4 x 4 is de hottest Terma in Rio. Centaurus is de duurste en misschien de grootste. Gezien de prijssetting ben ik daar niet geweest. 4 x 4 is trendy en trekt veel gasten en vrouwen. Donderdagavond waren er ca. 70 vrouwen en 140 mannen. Superdruk waardoor ik er niet in slaagde het meest complete pistolmeisje te boeken. Simpelweg omdat ik niet tijdig door de mensenmassa geraakte als ik haar zag.

    + de boite News81 is een kleine bar waar vooral locals komen vlakbij 4 x 4 gelegen. Hier heb ik diverse mooie meiden gehad waaronde de toppers Adrielly (18jr) en Chayenne (23 jaar).

    + Qua massagesalons, waar geen massages worden gegeven , springen Dudas en Bel Prazer met kop en schouders uit boven de anderen. Beiden hebben zo een 15 vrouwen en zijn alleen geopend tijdens kantooruren. Het is dan megadruk, tijdens de lunchpauze is er geen doorkomen aan en ook vanaf 16 uur is er een piek. voor 120 real voor 40 minuten of 150 real vooreen uurtje heb je een uitstekende tijd.

    + Zo ook Pistol Pete. Het was op de 33e verdieping aan een torenhoge flat aan de Avenida Rio Branco alwaar ik mijn nummero uno trof. Een mega lekkere girl next door met wie ik in totaal 4 heerlijke uurtjes plezier had. Met haar roomwitte huid en donkerblonde lokken zou je eerder denken te maken te hebben met een oostblokdame. Nee dus, op en top een Brasileira.

    + mijn nummer 2 is de 18 jarige Adrielly, helaas maar 1 keer mee gekamerd en in totaal op 2 dagen ontmoet. Als onze afspraak om gister de hele dag samen door te brengen was doorgegaan was t wellicht anders gelopen. Ook Adrielly heeft mij gedurende veertig minuten totaal laten genieten. Wat een meid, superslank en een mooie geile blik,in haar ogen. Ik hoop haar vandaag, vrijdagavond, nog te ontmoeten. Adrielly is een 18 jarige stunner met ADHD, ze zit geen seconde stil en haar lichaam is constant in beweging op de tonen van de muziek. zoals zij Samba dnst is ongekend, haar lichaam en de muziek worden een en elke beweging is sexy, uitdagend en raak. Kosten 52 real voor 20 minuten en 72 real voor een half uurtje (25 euro)

    + in villa Mimosa ben ik een keer of 5 van bil gegaan. Helaas, vanzelfsprekend, is de kwaliteit daar bedroevend. Prijzen zijn er ook naar, tussen de 40 en 60 real voor een half uurtje. Vrijwel alle sessies heb ik me laten pijpen door veelal startende prostituees die er nog erg fris uitzagen. Vooral de laatse meid staat mij nog goed bij. een bloedmooi negerinnetje van 18 jaartjes jong met een heerlijke kleine kont en zeer fraaie tietjes uiteraard a-cupjes en o zo fraai, Sabrina genaamd. Nadat we vooraf goede afspraken hadden gemaakt kreeg ik een werldse pijpsessie waarbij ze zo ging liggen dat ik prima zicht had op haar heerlijke tietjes.

    + vele meiden doen striptease aan de paal, gedurende de dag en vast om 18.30 om het uur 4 a 5 stripshows waaronde ook lesbische shows. Dit heb ik in de andere grotere saunaclubs niet gezien (Silarium, Monte Carlo en Cancun). er zitten enkele uitgesproken toppers tussen.

    + Dolce vita, gelegen ander de boite Balcony Bar waar ik niet binnen ben geweest. De mooie meiden staan beneden. Ik heb hier maar 1 dame gescoord omdat ik op alle avonden dat ik daar terecht kwam simpelweg te vermoeid was om nog een meid mee naar het appartement te slepen. prijzen 250 voor een uur of 400 real voor de nacht. Ik twijfel er niet aan dat een goed onderhandelaar daar nog 100 real van af krijgt. De dame die ik mee had genomen kostte 200 real voor een uur, voor de hele nacht moest ik 350 dokken.

    + Stripbarren. Ik ben alleen in Cicciolina geweest maar er zijn er meer verspreid in Rio.

    + in de wijk Tijuca heb je vele kleine massagesalons. Ik ben drie keer geweest in de grotere waar circa 10 vrouwen werken maar ben daar maar 1 keer van bil gegaan met de uiterst aantrekkelijk Giovanna. Een superervaring met deze zwoele meid. Vlakbij het immense Maracana stadion zit verstopt in een van de aanpalende straatjes van de de Avenida Maracana de Rua Paula Sousa waar geheel onopvallend de Massagesalon Tijuca zich bevindt. Fraaie meiden maar allemaal van het grotere bilsegment. Niets voor PP dus.

    + in een van de grotere straten van de uitgangswijk Lappa bevindt zich een straat waar straatprostitutie plaatsvindt. Rijdend in de taxi heb ik niet kunnen zien of het om male of female prostitutie ging. Zeker geen onaantrekkelijke meiden ( of shemales) maar voor mij geen optie om daar te scoren. Wel kan je in die wijk uitstekend eten in de vele eetgelegenheden.

    + Kortom er is heel veel te doen in deze prachtige metropool. T kost een beetje maar dan heb je ook wat. Maar mijn overall conclusie is dat we heel blij mogen zijn met wat Duitsland te bieden heeft. Oost West, thuis best.


    NB: toen ik dit stuk schreef wist ik niet dat een van de beste dagen uit mijn wandelcarriere nog zou volgen. Verslag van afgelopen vrijdag 6 december hebben jullie te goed.


    Say Yes To Sex

  24. Onderstaande 7 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 8 december 2013),ButtinSky ( 8 december 2013),jacky pakutra ( 7 december 2013),lustman ( 8 december 2013),Pietjepik ( 7 december 2013),rob45 ( 7 december 2013),vrije jongen ( 7 december 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.

Diamond 468*60