Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 157

Discussie: Peppie

  1. #51
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Nog van harte gefeliciteerd Peppino!! Ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig hoe je deze dag hebt doorgebracht in Goch...
    Dat dan toch weer wel !! ;-)
    En Garde

  2. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Peppino (30 januari 2014)

  3. #52
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Hey kerel, van harte proficiat!
    Ik weet als geen ander hoe het is om op je verjaardag heerlijk met je favorietje in een whirlpool te liggen. Je heerlijk te laten verwennen (boven en onder water) en zo en dan een slokje alcohol!
    Enjoy!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  4. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Peppino (30 januari 2014)

  5. #53
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    585 in 222 posts

    Standaard

    Alsnog hartelijk gefeliciteerd. Fijne verjaardag met je schatje gehad?

  6. Onderstaande leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    Peppino (30 januari 2014)

  7. #54
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Beste Peppino, ook van mij alsnog hartelijk gefeliciteerd!

    Hopelijk heb je het goed en gedenkwaardig gevierd!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  8. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Peppino (30 januari 2014)

  9. #55
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Gistermiddag vier uur belde ik met m'n feesthoedje op en twee vlaaien,appel-kruimel en rijste (die bij Knaktuut ook zo lekker was)in Goch
    aan.Barbara had ik al aan de telefoon gehad ook om te vragen of mijn schatje er was en hoe het nu is met de entree.
    Op de site staat namelijk niet of de entree vrij is ,dat bleek dus wel zo te zijn.
    Vriendelijke ontvangst,felicitaties maar nog geen Peppi die anders gelijk bij me is.....
    Ja,kon natuurlijk zijn dat ze op een kamer was maar dan begint het innerlijk al een beetje te borrelen,zo erg is het al !
    Ze bleek echter in de privé ruimte te zijn en kwam snel begroeten en feliciteren toen ze wist dat ik gearriveerd was.
    Aan de bar heeft Barbara de vlaaien gesneden en werd er gesmuld,we hadden het er nog even over of dat voor
    Peppi allemaal wel goed is..........
    Heb nog verteld hoe de verjaardagen bij Panthera in z'n werk gaan,maar op die manier gaan ze het in Goch niet doen.
    Frei bier heb ik wel gehad,en Barbara gevraagd om een verzoeknummer (qua muziek !):IK WIL SEX MET DIE KALE.......
    Ze zou later kijken of ze het kon vinden,heb het helaas niet voorbij horen komen.
    Peppi was op een of andere manier niet goed bij de les,heb haar nog gevraagd bist Du krank,hast Du probleme ?
    Nein,was haar antwoord,samen het bankje op met een drankje beetje kuscheln en tegen half zes naar de kamer.
    Gebubbelt hebben we niet,eigenlijk is het niet veel anders geworden dan anders,maar dat is ook goed.
    Het enige wat er anders was is dat we wat meer standjes gedaan hebben en dat ik lang volhield en voor
    m'n gevoel lang klaarkwam..... daarna had ik het idee dat er die dag niks meer uit kon komen !
    Uur waren we op de kamer,douchen,samen eten,beetje aan de bar,op 'n bankje en maar weer kameren.
    Tweede sessie werd wat langer,bijna twee uur,met massage en een ongewoon lange pijpsessie.
    Neuken was maar één minuut....ik kwam gelijk.....
    Inmiddels was het elf uur en besloot ik naar huis te gaan,zonder dat we een dansje gemaakt hadden.......
    Dat komt bij mij toch maar zelden voor,'t was een heel relaxte middag/avond en voor party stemming
    moet ik naar Panthera.....doen we vrijdag dan maar weer !
    Goch (en Peppi) moet nu even in de wacht want ik heb ook nog een vrijkaartje voor GD en die moet er
    volgende week uit !Daardoor kan ik waarschijnlijk ook niet naar de verjaardag van Licky Luke,jammer.

  10. Onderstaande 4 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 januari 2014),hansdordt (30 januari 2014),licky luke (30 januari 2014),Sjeufke (30 januari 2014)

  11. #56
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    585 in 222 posts

    Standaard

    Ga je toch vrijdag naar GD en volgende week vrijdag naar HP?

  12. Onderstaande leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (30 januari 2014)

  13. #57
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansdordt Bekijk bericht
    Ga je toch vrijdag naar GD en volgende week vrijdag naar HP?
    Ja, best een goed idee van die HansDordt!
    Dat komt ook wel eens voor, zoals je ziet...

    Ik zou me in ieder geval wel aanmelden, want enerzijds hebje dan alvast een tientje korting op de entree en anderzijds kunnen we nog wel een danser gebruiken... om de party stemming er goed in te brengen!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  14. #58
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Tja,het probleem is ik heb van HP een kortingskaartje dat alleen deze maand geldig is.............
    Maar misschien kan ik begin vd week naar GD gaan en dan alsnog vrijdag naar HP.
    Vergeet echter niet dat ik niet meer de aller jongste ben.............

  15. Onderstaande leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (30 januari 2014)

  16. #59
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Je bent niet de jongste.......ik ook niet trouwens, maar Shila vindt jouw dans kwaliteiten wel top!
    Over leeftijd....als ik sommige jongeren zie dan, dan wil ik mij nog wel meten met hun uithoudingsvermogen. Na een dagje wippen liggen ze de volgende dag voor kapot in de sauna.

  17. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Peppino (30 januari 2014)

  18. #60
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Je bent niet de jongste.......ik ook niet trouwens, maar Shila vindt jouw dans kwaliteiten wel top!
    Over leeftijd....als ik sommige jongeren zie dan, dan wil ik mij nog wel meten met hun uithoudingsvermogen. Na een dagje wippen liggen ze de volgende dag voor kapot in de sauna.

    Peppino is absoluut jong van geest, die Peppie houdt hem soepel in de beentjes 😉

    Ik hoef niet te raden over wie knaktuut het hier heeft...😋...maar ik lag dezelfde avond zelfs al kapot in de sauna en daarom vrijdag 31/1 geen HP,Sixsens,Van Goch of YY maar een paar uurtjes conditie training in de gym.
    En dan maandag as. op weg naar huis bij Van Goch binnen wippen en Peppie ontwijken.... Want zij is Peppino's lieffie en dan houden wij collega beren gepaste afstand...💕
    En Garde

  19. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Peppino ( 1 februari 2014),Sjeufke (31 januari 2014)

  20. #61
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ik hoef niet te raden over wie knaktuut het hier heeft...��...
    Oh ja? Ik zou het niet weten...
    ik peins me kapot maar kom er niet op...

    Zijn we op de 25e dan ook in HP geweest?
    Daar moet ik mij eigen recensie eens op nakijken...

    Maar het klopt in ieder geval wel dat opa Knaktuut een prima conditie heeft!
    Vandaag in HP was het weer op en top een babe magnet!
    Sommige dames noemen hem al "bad boy"... tsss...
    Hoe ouwer, hoe gekker...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  21. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (31 januari 2014),Sjeufke (31 januari 2014)

  22. #62
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht

    Maar het klopt in ieder geval wel dat opa Knaktuut een prima conditie heeft!
    Vandaag in HP was het weer op en top een babe magnet!
    Sommige dames noemen hem al "bad boy"... tsss...
    Hoe ouwer, hoe gekker...


    Sterker nog: voor Michelle is hij zelfs haar Toy Boy 💃⚡
    En Garde

  23. #63
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Sterker nog: voor Michelle is hij zelfs haar Toy Boy ��⚡
    Stelletje sletten........
    Ik heb vandaag weer een uitputtende date gehad met Herrin Michelle. Und die war SUPER. UND VIEL meer

  24. #64
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Stelletje sletten........
    Ik heb vandaag weer een uitputtende date gehad met Herrin Michelle. Und die war SUPER. UND VIEL meer
    Hoewel dit bericht hier natuurlijk geheel off topic is, was jij daar in Panthera duidelijk geheel "on topic" !
    (Michelle being the topic, of course... )
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  25. #65
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Wat ik nog vergat te melden bij m'n bericht van afgelopen woensdag:een meisje in Van Goch riep naar me:
    nicht tanzen in Panthera ? Het bleek Rosa te zijn uit Panthera,wil nu Melanie genoemd worden !
    Was daar een keer met haar op de kamer,ook Knaktuut had toen wel wat met haar.
    Die is haar denk ik al lang vergeten nadat hij Michelle en Maria ondekt heeft.....
    Rosa had goede pre sales maar op de kamer viel het erg tegen vond ik.

  26. Onderstaande 3 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt ( 1 februari 2014),licky luke ( 1 februari 2014),Sjeufke ( 1 februari 2014)

  27. #66
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Vrijdag of zaterdag as MOET ik beslist naar PEPPI !
    Ben er al sinds 29 jan. niet meer geweest,begin nu ernstige afkick-verschijnselen te vertonen........
    Maar H7 is eigenlijk ook weer aan de beurt.......wat een problemen...misschien vrijdag en zaterdag dan maar.....
    Panthera moet nu echt even in de wacht !

  28. Onderstaande 3 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo ( 9 februari 2014),hasta la pasta ( 9 februari 2014),licky luke (16 februari 2014)

  29. #67
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Gister dus gedaan wat ik hierboven al aangaf:naar PEPPI !
    Rond zeven uur stapte ik in Van Goch naar binnen,nieuwe theke,ook Pools maar geen Anja.
    Die schijnt er weg te zijn,ik had bij de nieuwe wel gelijk het idee ik ken dat gezicht maar waarvan ?
    Al snel hing Peppi om m'n nek,voelde goed haar weer in m'n armen te hebben !
    Snel douchen en samen op 'n bankje,Mmmm.....Barbara kwam nog even peilen hoe lang we het tongen volhielden.........
    Na een uurtje werd het tijd een kamer op te zoeken want kleine Peppino beurde de badjas steeds verder op.
    Oh, wat was het weer lekker met haar,zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik zo dol ben op haar !
    Na een uur op de kamer zijn we zoals gebruikelijk samen wat gaan eten en een beetje relaxen voor de volgende kamergang.
    Terwijl ik zat te wachten tot Peppi klaar was kwam Phea nog even bij me zitten,beetje bijpraten.
    Die bracht ook opheldering in mijn vraagtekens rond de nieuwe theke........het bleek Katherina te zijn !!
    Als theke ziet ze er toch heel anders uit ! Phea vermaakte zich uitstekend en dat was te zien aan hem.
    Na het eten had Roger wat Roemeense muziek opgezet,daar moest natuurlijk op gedanst worden met Peppi.
    Toen ik weer op het bankje zat heeft ze me noch wat privé dansshowtjes gegeven.
    Cocktailtje , biertje,relaxen en maar weer 'n kamer opgezocht.
    Daar zijn we twee uur gebleven,oa nog een fijne massage van haar gehad en zij van mij.
    Was allemaal weer lekker ontspannen,maar ik voelde wel dat mijn energie een heel eind verbruikt was........
    De avond ervoor had ik immers al drie keer in H7 gekamerd !
    Rond twee uur hebben we samen nog een kleinigheidje gegeten en er was zowaar weer wat volk bijgekomen.
    Dat gebeurd in Goch vaak,terwijl in Panthera de boel leegloopt na twaalven komen hier nog constant mensen binnen.
    Peppi had natuurlijk als ervaringsdeskundige al lang in de peiling dat er bij mij niet veel meer te halen was en hield alles goed
    in de gaten.Ze wil mij zoveel mogelijk het gevoel geven dat ze er voor mij is,maar ze kan natuurlijk haar "klanten"niet
    volledig negeren,kan ik begrijpen.Alleen als ze geld "ruikt"gaat toch de knop om........
    Ze gaf me 'n kus en zei ik ga op m'n bankje zitten tot volgende week.
    Van mij had ze die avond toch weer zo'n 300 euro geïncasseerd en dan hoop ik dat ze de tijd dat ik daar ben
    bij me blijft,er lopen er daar genoeg rond die dat lang niet binnehalen op 'n avond.
    Op zo'n moment komt je verstand toch weer heel even terug..........m'n biertje opgedronken en aankleden.
    Toen ik aan de theke stond om de drankjes af te rekenen zwaaide ik nog even naar haar,ze stond op en kwam
    naar me toe om met een paar stevige kussen afscheid te nemen...........verstand was alweer ver uit zicht......
    En volgende week zal het ook wel weer weg blijven.........

  30. Onderstaande 6 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (16 februari 2014),hansdordt (16 februari 2014),koosje12 (17 februari 2014),licky luke (16 februari 2014),Opa57 (17 februari 2014),phoenix (16 februari 2014)

  31. #68
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Na een toch wel wervelend avondje in HP kreeg ik gister weer aandrang om naar Goch te gaan..........
    De magische krachten van Peppi deden hun werk weer !
    Uur of zeven was ik er,Katherina deed de ontvangst,maar er kwam geen Peppi om me te begroeten..........
    Misschien op de kamer dacht ik nog maar al snel kreeg ik te horen dat ze er niet was.....
    Ai...en nou....eerst maar omkleden,daar trof in forgetskinnyletsgetfatty,even bijpraten natuurlijk !
    Tja nu moest ik gaan kiezen in Goch,dat was heeeel lang geleden.
    Onder het genot van een drankje maar eens rond kijken,Sarina ? aziatische vrouwen vind ik best atraktief,in mijn fantasie
    bestaan ze al lang hoewel ik er nog nooit mee gekamerd heb....maar ja als het nou tegenvalt is die fantasie ook pleite...
    laat maar zo....
    Sveti ? ze is wel sympatiek,vind haar wel griezelig dun..........
    Brigitta ? wel een lekker geil wijffie maar ze was weer zo druk bezet......
    Vesselina ? als je een relaxte date wilt zeker de moeite waard en een hele mooie vrouw......heb al enkele ervaringen met haar.
    Terwijl ik zo stond te mijmeren komt Vesselina naar me toe en gaat naast me aan de bar zitten.
    Had waarschijnlijk toch al een blik van mij in haar richting opgevangen ,hebben die dames een fijne neus voor !
    Met Vesselina kun je ook heel goed 'n gesprek voeren want ze spreekt heel goed Duits.
    Na zo'n drie kwartier hebben we een kamer opgezocht,werd een hele fijne sessie met uitstekend uitgebreid pijpwerk
    en een hoogtepunt in doggy.Vesselina is een profi in de gunstige zin van het woord.
    Het werd een sessie van 80minuten en ook de enige van die avond,de avond ervoor had ik er immers al drie in HP gedaan.....
    Rond een uur heb ik de zaak verlaten,waren op dat late tijdstip toch weer wat beren bijgekomen na een vrij rustige avond.
    Hoorde trouwens ook nog dat een oude bekende theke weer terug gaat komen in Goch ! Mag nog geen namen noemen
    want het is nog niet officieel.
    Al met al een leuke avond gehad en geen spijt van ondanks dat mijn schatje er niet was,maar toch hoop ik dat ze er
    volgende week weer is !

  32. Onderstaande 3 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo ( 9 maart 2014),Eddy_V (10 maart 2014),forgetskinnyletsgetfatty (16 maart 2014)

  33. #69
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Vrijdag was dit keer de Goch-avond,terwijl ik de laatste maanden daar altijd op de zaterdag ben.
    Moest er nu natuurlijk wel heen om Phea even te feliciteren.........
    Ondanks dat er buiten behoorlijk wat auto's stonden was het binnen vrij rustig.
    Peppi was er dit keer gelukkig ook weer,voelde weer heerlijk vertrouwd !
    Na een uur presales zijn we naar 'n kamer vertrokken,vind het jammer dat die zo open zijn.....
    Fijn uurtje met haar gehad,ik blijf er van genieten !
    Samen eten ,natuurlijk wat anders.........ja toch,ik zei na het eten tegen haar:vielleicht bis später.....
    Ze deed net of ze niks gehoord had,kom sofa sitzen zei ze,dus nog maar eens duidelijk gemaakt !
    Ok dan,even aan de bar wat rondkijken,geen Vesselina vandaag,Arina nogal druk,Sarina...........
    Tja,ik had er eigenlijk wel zin in,mijn fantasie maar gaan testen dan........
    Doen ! Leuke meid is het,lekker mee gebabbelt,cocktailtje, zoenen op het bankje,friemelen onder de badjas.
    Peppi zat aan de bar en keek voortdurend in onze richting......maar ik ook teveel in haar richting want anders
    kan ik dat niet weten...........
    Gelukkig kreeg Peppi ook een gast waarmee ze druk was zodat ik me helemaal op Sarina concentreerde.
    Heerlijk uurtje met haar op de kamer geweest,is me heel goed bevallen,beslist niet de laatste keer !
    Daarna aan de bar longdrinks genoten,die zijn dan één euro,je moet toch ergens besparen als je cocktails weggeeft....
    Peppi was ook een uurtje naar de kamer geweest en gebaarde al van ik kom.......
    Ze heeft zich uitgesloofd met privé dansjes en kusjes om er nog een kamergang uit te slepen !
    Die is er ook gekomen,ze is per slot van rekening mijn Peppi...............
    Kwart over drie ging ik er weg:bis nächster Woche !

  34. Onderstaande 6 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (18 maart 2014),hansdordt (17 maart 2014),hasta la pasta (17 maart 2014),licky luke (17 maart 2014),Sjeufke (17 maart 2014),Wijze grijze (16 maart 2014)

  35. #70
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peppino Bekijk bericht
    Peppi was er dit keer gelukkig ook weer,voelde weer heerlijk vertrouwd !

    .....

    Fijn uurtje met haar gehad,ik blijf er van genieten !
    Samen eten ,natuurlijk wat anders.........ja

    .....
    Ze heeft zich uitgesloofd met privé dansjes en kusjes om er nog een kamergang uit te slepen !
    Die is er ook gekomen,ze is per slot van rekening mijn Peppi...............
    Telkens als ik je recensies over Peppi less raak ik helemaal ik een romatische bui...
    Alleen al voor de sfeerimpressie krijg je van mij een nomi!

    Blijven doen, Peppino!

    P.S. Kan ook zijn dat ik momenteel ook door andere oorzaak in een extra romatische bui verkeer, maar allee, dat geven we het voordeel van de twijfel...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  36. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Peppino (17 maart 2014),Sjeufke (31 maart 2014)

  37. #71
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Na vrijdagavond Panthera was gister dan Goch aan de beurt.
    Heb er nog wel even aan getwijfeld..........overdrijf ik het niet ietwat het laatste jaar........ja eigenlijk wel !
    Elk weekend twee keer naar een club en 't kost een heleboel geld.
    Ontstaan is het wanneer ik van H7 naar huis reed en halverwege Van Goch voorbij reed waar ik jaren lang zulke
    fijne tijden beleefd heb,op het laatst vooral met Peppi.
    Maar goed ondanks enige twijfel en wat later dan normaal om negen uur toch in Goch beland.
    Het viel me al op dat de muziek goed was en op een redelijk luid niveau draaide.
    Ja,na klar Nora ist wieder da ! Ik had er pas al iets van opgevangen (en geschreven zonder namen te noemen).
    Maakt het voor mij nog aantrekkelijker vaker naar Goch te gaan !
    Peppi kwam vlug even begroeten maar had op dat moment geschäftliche verpflichtungen...........
    In de kleedruimte trof ik nog een paar Hollandse diehards.........nog even wat ervaringen uitwisselen.
    Douchen en gelijk wat eten want daar had ik nog geen tijd voor gehad,intussen was Peppi ook weer terug.
    Samen op het bankje met een drankje,kussen en zwijmelen............
    Peppi gaf weer een paar privé dansjes voor me en alles wat ik bij een andere vrouw niet mooi zou vinden
    is bij haar prachtig !
    Na een uur of anderhalf hebben we 'n kamer opgezocht waar de roes verder ging.
    Maar zelden is het anders als de keer er voor,maar oh wat voelde het weer goed,baby I love you..........
    Af en toe moet ik dat doorbreken met een "uitstapje" anders wordt het te gevaarlijk,gevoelens van jalouzie
    moet je proberen te voorkomen,zeker bij een dvp.
    Nog maar een keer eten,nu samen,er waren net verse Hänchen vd grill.
    Samen wat dansen en weer knuffelen op het bankje,als je gek bent op iemand is het van top tot teen........
    Tegen drie uur gingen we voor de tweede keer de kamer op,ik wilde eigenlijk maximaal een uur maar ik heb het niet gezegd.
    Ten eerste voor de kosten en ten tweede is viermaal een hoogtepunt in twee dagen voor mij tegenwoordig wel de limit.
    Toch verlieten we pas na vijf uur de kamer na een onverwacht vijfde hoogtepunt, dit weekend,in doggy.
    Vroeg op de avond was het vrij rustig met bezoekers,maar rond middernacht was het er toch weer redelijk druk.
    Ik denk dat Van Goch zich over het algemeen niet hoeft te beklagen over bezoekers.
    Met een paar afscheidskusjes van Peppi en Nora ging ik weer huiswaarts met een heel voldaan gevoel ondanks dat
    het weer veel te veel gekost had.........
    Volgend weekend maar eens beperken tot één club bezoek,maar dat is dan wel Goch !

  38. Onderstaande 8 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Big spender (24 maart 2014),Don Rudo (23 maart 2014),Eddy_V (24 maart 2014),forgetskinnyletsgetfatty (23 maart 2014),hansdordt (15 april 2014),hasta la pasta (23 maart 2014),licky luke (23 maart 2014),Sjeufke (31 maart 2014)

  39. #72
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Vrijdag was weer Peppi-avond dus rond zeven uur die avond hing ze weer om m'n nek...........
    Ik had me wel voorgenomen mijn uitgaven in het weekend te gaan beperken,te beginnen met nog maar één clubbezoek.
    't Was rustig in Goch,zeker voor een vrijdag.Dacht misschien De Duisburgspesialist eens te ontmoeten,die had ergens geschreven
    dat ie waarschijnlijk ook daar zou zijn,maar ik denk niet dat hij er was.
    Als het rustig is daar, zorgt Peppi er wel voor dat ze mij in de "greep" houdt !
    In totaal hebben we vier uur gekamerd,dan 36euro drankjes en de entree,tja weer boven de 400.............
    Zoals vaak in Van Goch kwam er na middernacht nog wel weer wat volk binnen maar echt druk werd het niet.
    Maar plezier hebben we toch wel gehad,lekker wat gedanst samen,gaat ook lekker op de muziek die Nora draaid !
    Over de kamergangen valt er niet veel nieuws te melden,is een vast ritueel geworden.
    Dat gevoel van "mijn"Peppi was ook weer veel te sterk aanwezig,als ze maar bij mij is lijkt het belangrijkste te zijn.
    En die andere 6 dagen dan,moest ik mezelf een paar keer zeggen om de onzin er van in te zien.
    Bovendien is af en toe een kamergang met een andere dame beter,Peppi moet dan ook weer haar best doen
    mij voor zich te winnen !
    Toch ben ik weer zo lang mogelijk bij haar gebleven,kwart over vijf ging ik pas naar buiten,de merels floten al weer.....
    Zo dat moest het dan zijn voor deze week..........dacht ik.
    Zaterdagavond kreeg ik toch weer wat kriebels en ging een vrouwtje sms-en om te vragen of ze naar Le Baron ging.......
    Hoe dat verder ging zie je bij LB Heerewaarden.

  40. Onderstaande 6 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (30 maart 2014),Eddy_V (31 maart 2014),hasta la pasta (31 maart 2014),licky luke (30 maart 2014),Opa57 (31 maart 2014),Sjeufke (31 maart 2014)

  41. #73
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peppino Bekijk bericht
    Bovendien is af en toe een kamergang met een andere dame beter,Peppi moet dan ook weer haar best doen
    mij voor zich te winnen !
    Precies!
    Geheel mijn mening!
    Goed voor allebei, is mijn ervaring...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  42. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (31 maart 2014),Peppino (31 maart 2014),Sjeufke (31 maart 2014)

  43. #74
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Na vrijdag H7 was zaterdag dit keer Peppi-avond in Goch.
    Komt ook wat beter uit want dit is ook de freibieravond en natuurlijk de grill kippenboutjes.
    Was er al om zes uur dus veel tijd voor m'n schatje,als ik eenmaal in haar armen lig zou ik haar
    het liefst nooit meer loslaten !
    Na een uur of anderhalf werd het tijd een kamer op te zoeken,Peppi had er weer eens echt zin in.
    We hebben elkaar heerlijk verwend en na een uur zijn we gaan douchen om daarna samen te gaan eten.
    Biertje en 'n cocktailtje en de vloer op:dance,dance.......een paar jaar geleden had Peppi daarbij altijd de
    gewoonte een been omhoog te slingeren zodat ik mijn arm eronder kon steken,dan het andere erbij en ik had haar volledig
    op mijn armen liggen om dan haar hoofd naar beneden te laten zakken tijdens 'n paar danspasjes !
    Had ze allang niet meer gedaan maar nu opeens weer eens,alleen is ze een paar kilo'tjes zwaarder geworden.....
    't ging gelukkig goed maar ik moest haar wel snel zeggen Du bist schwer zodat het niet te lang duurde !
    Na middernacht werd het rustiger maar wel gezelliger want er gingen steeds meer meiden meedansen:er werd
    Roemeense muziek gedraaid.
    Het werd tijd voor de tweede kamergang,normaal twee uur durend maar ik had haar gezegd dat ik nu maar één uur wilde
    omdat ik niet meer geld bij me had.
    Kein problem schatz,zei ze.Maar toen we al een tijdje op de kamer waren vroeg ik haar of ze aan de tijd gedacht had......
    Ruim anderhalf uur,oei ,douchen dan maar.
    Ze wilde honderdvijftig euro van me hebben........tut mir leid schatz habe ich nicht !
    Honderdtien heb ik haar gegeven,maar ze stond er wel op dat ik haar volgende keer die resterende veertig geef......
    Heb haar een paar maal gezegd dat ik het duidelijk aangegeven had vantevoren maar als het om geld gaat is ze niet
    te vermurwen !
    Neemt niet weg dat ik nog steeds even gek ben op haar,vraag me af wat er gebeuren moet om dat te veranderen......
    Nog een koffie gedronken aan de bar en met een paar meiden geluld,Peppi kwam terug van het douchen en nam me
    snel weer in beslag,zo een laat je niet schieten..........
    Tegen half drie verliet ik my baby,kan me niet voorstellen dat ik er volgende week niet weer ben............

  44. Onderstaande 5 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (13 april 2014),Don Rudo (14 april 2014),hansdordt (15 april 2014),licky luke (14 april 2014),Sjeufke (13 april 2014)

  45. #75
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peppino Bekijk bericht
    Het werd tijd voor de tweede kamergang,normaal twee uur durend maar ik had haar gezegd dat ik nu maar één uur wilde
    omdat ik niet meer geld bij me had.
    Kein problem schatz,zei ze.Maar toen we al een tijdje op de kamer waren vroeg ik haar of ze aan de tijd gedacht had......
    Ruim anderhalf uur,oei ,douchen dan maar.
    Ze wilde honderdvijftig euro van me hebben........tut mir leid schatz habe ich nicht !
    Honderdtien heb ik haar gegeven,maar ze stond er wel op dat ik haar volgende keer die resterende veertig geef......
    Heb haar een paar maal gezegd dat ik het duidelijk aangegeven had vantevoren maar als het om geld gaat is ze niet te vermurwen !
    ............


    Tja....je weet hoe ik er over denk en naar wie dat geld toegaat onmiddellijk na werktijd. Misschien ga je toch wat meer op verstand dan alleen op gevoel reageren na dit pijnlijke incident.
    Veel wijsheid gewenst! ;-)
    En Garde

  46. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (14 april 2014),Pietjepik (26 mei 2014)

 

 
Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.

  Living Room 468*60