Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 28
  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Georgina ( Denisa (Roemeense) ex Life

    haarkleur/-lengte: zwart/heel lang (tot onderrug; loshangend)
    ogen: bruin
    lengte dame: 1,67
    postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
    nationaliteit/taal: Roemeens/Engels
    leeftijd: 21
    tatoeages/piercings: ?/?

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Rotes Gesicht Ik heb me laten afwerken. Ja je leest het goed. 'n Mens moet al eens gek doen.

    Regelmatig komt Denisa eens bij me (polsen), op haar typische heftige manier: lap dance. Denisa doet dat lang niet elke keer als ik er ben. Vandaag toch weer. Ze komt dus op schoot gesprongen! en begint me te berijden (nog niet te bereiden). Ik krijg wat kusjes in mijn nek en kusjes op de mond. Ik vroeg haar wat ze daarnet in de lounge aan het eten was. Denisa kon niet op de naam komen. Zo van die dingen... ja... die dingen met looksaus. Ja, tja.... Misschien het moment om tongzoenen eens over te slaan en. En wat dan? We doen wat zot maar tijdens haar zottigheid weet ze me wel geil te krijgen. Ze vraagt of we wat verder gaan spelen in de kino. Ik heb het nog even getrokken maar dan zijn we vertrokken.

    In de kino begon ook net een ander koppeltje. Zij hadden de grote ronde poef ingenomen dus waren wij aangewezen op gespeel in de sofa. Geen probleem. We zien wel. Een volledige sessie doorlopen in de kino? Het moet al gek doen als ik dat doe.
    Denisa kruipt weer bij mij op schoot, nadat ze zich ontdaan had van haar weinige kledij en een mini-mini showtje gegeven had aan mij. Mooi om te zien! Mooi om te zien. Véél véél beter dan 10 om te zien. Hoewel 10 Denisa's, da' dan weer iets heel anders.
    Het begint met weer wat kuswerk maar al snel zet ze zich op haar knieën naast mij en begint ze me te pijpen. De blow job was fantastisch maar erg kort. Ze nam al erg snel een condoom en dat betekent dan natuurlijk dat ze wil beginnen neuken. Wat een tempo en als je dan niet temporiseert, is het al gedaan voor je het weet (bij manier van spreken). Ik ben héél onderdanig geweest en heb Denisa maar gewoon laten doen. Vaak is dat nog het beste maar doorsnee genomen rem ik zulke konijntjes toch wel flink af. Denisa voelde zich allicht erg vereert dat ze zo'n ervaren rot in het vak zomaar kon afwerken. Ik liet haar ook maar doen omdat ik al lang door had dat GFE, laat staan GFE+++, er niet in zat. Een beetje basic seks maar dan met flinke knowhow. Bovendien geilde ik ook op haar schoonheid en de ervaring leert dat dat vrij snel stilletjes aan wegebt. Ook wilde ik absoluut nog eens een neuk-lap dance krijgen en dat was ze duidelijk van plan. Ik heb het hier weer wat getrokken totdat ik zag dat ze flink moe aan het worden was in die houding. Toen dat het geval was, liet ik me volledig gaan. Tijdens een gewilde afwerksessie ga ik niet werken. Dat hoort er dan niet bij. Ik heb van het pijpen super genoten. Ik heb van het neuken ook super genoten. Zelden komt het er van dat ik dit standje doe omdat de meeste bedden in de meeste clubs te laag tegen de grond staan en omdat zo goed als geen enkele club over een kamer beschikt waar een doodgewone stoel in staat, zonder armleuningen.
    Nog eens kino-seks dus. Dat was weeral erg lang geleden. Wij waren zelfs nog klaar voor het andere koppeltje, wat ook aan een hoog tempo er tegenaan ging.
    Een TOP-afwerksessie gehad dus. Ik gun het haar (en mij).

    En toch.... Na zo'n afwerksessie komt bij mij toch snel het gevoel naar boven van dat ik toch wel wat tekort ben gekomen voor mijn zuurverdiende centjes. Meteen ook de reden dat ik normaal gezien niet ga voor zo'n sessies en me er ook niet toe laat verleiden. Misschien ook de reden dat ik wel verliefd had kunnen worden op Lilly. (Af en toe principes opzij zetten moet kunnen.)

    Na het orgasme was het snel wegwezen.

    De na service? Ze kneep wat later eens in mijn kont aan de bar. Later op de avond speelde het zelfde scenario in de lounge in een sofa zich weer af. Net zoals daarstraks dus. Ze daagde me zelfs nog wat meer uit en ging nog wat verder én wou weer met mij in de kino duiken (of eventueel op een kamer omdat ik niet toehapte). Ja hallo... er staat niet zot op mijn voorhoofd geschreven. Eigenlijk zou het me trouwens zeer sterk verbazen dat Denisa ook nog maar even moest gedacht hebben dat ik een tweede keer met haar zou gaan, laat staan een tweede snel-snel sessie. Ik rekende het dus onder de noemer na service en kan zo dan wel stellen dat haar na service dik o.k. is.

    Bij het verlaten van de club heb ik nog een dikke kus op de mond gekregen terwijl ze aan het friemelen was met een andere man. Denisa moet vast en zeker gedacht hebben dat ze mij vandaag "flink gepakt" heeft. We kennen mekaar namelijk al jaren. Ze weet dat ik een GFE-man van het eerste uur ben, in feite
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Mistralwind (25 februari 2015),Smouse (25 februari 2015)

  4. #3
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Denisa had mij benaderd terwijl ik was op vakantie en ik was geïntrigeerd als ze is heel mooi en heeft een mooi slank lichaam. Ze is in de club 3 jaar en u kunt vertellen dat ze een goede professional. In de kamer nooit de Franse zoenen echt gebeurd is, hoewel het was beloofd. Haar pijpbeurt was veel te snel om mee te beginnen, maar toen ik haar vroeg te vertragen werd het eigenlijk heel goed. Ze heeft een mooie proeverij kut en is blij om het te hebben likte en betastte die ook een pluspunt! Seks met haar op de top was prima en ik vroeg haar om me te eindigen met de hand die ze deed met me met mijn vingers in haar kut. Ze was heel blij om haar positie te veranderen, zodat ik al de toegang die ik nodig had kon krijgen. De service was redelijk, maar het voelde een beetje gehaast en dat we na een ingestelde programma (aantal keren dat je dit te krijgen met de meer ervaren volledige professionals) en op deze basis, terwijl ik zou aanraden en eventueel te herhalen in de toekomst denk ik niet het zal zijn op mijn volgende paar bezoeken.

    Denisa had approached me whilst I was on break and I was intrigued as she is quite pretty and has a nice slim body. She has been in the club 3 years and you can tell that she is a proper professional. In the room the french kissing never really happened although it had been promised. Her blowjob was way too fast to start with but when I asked her to slow down it actually became very good. She has a nice tasting pussy and is happy to have it licked and fingered which is also a plus point! Sex with her on top was fine and I asked her to finish me by hand which she did with me having my fingers in her pussy. She was quite happy to alter her position so that I could get all the access that I needed. The service was reasonable but it felt a bit rushed and that we were following a set program (some times you get this with the more experienced full professionals) and on this basis whilst I would recommend and possibly repeat in the future I don't think it will be on my next few visits.

  5. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (20 mei 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:37
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    --> Babylon as Georgina

  7. Onderstaande leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (27 november 2016)

  8. #5
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard

    Ze viel me direct op, omdat ze nu eenmaal echt een knappe meid is. Echt een mooi slank figuur en lange zwarte haren. Maar haar service op de kamer is fors beneden de maat: nauwelijks een kus en de rest nogal oppervlakkig. Haar service is in ieder geval ver onder het gemiddelde Babylon-niveau. Kortom, eens maar nooit weer.
    Deze dame doet, zoals verwacht, goede zaken: ik zag haar later met de ene na de andere klant naar de kamer gaan.

  9. Onderstaande 2 leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (30 november 2016),Mr Bluenose (30 november 2016)

  10. #6
    Geregistreerd
    18 juli 2016
    Last Online
    28 februari 2024 @ 21:22
    Berichten
    132
    Discussies
    24
    Thanks
    0
    Thanked
    268 in 96 posts

    Standaard

    I've met Georgina in Babylon, on 24 Nov.

    I knew her face (from somewhere), later one confirms she's Denisa who worked in Planet Eden before, good to know.
    As in her old club, she tries to « shark » the clients to convince them for further moments.

    She's the first girl I've met in Babylon, and that time, I didn't wait long to decide myself to follow her : nice face, slim format, natural Cup-C, everything matches to convince me.
    After a short talk at sofa, we went to room, and I understood it would be quite sportive or PSE mode.

    This slim format helped me to manipulate her body, immediately opening her legs, I kissed and licked her pussy (what a beautiful landscape with this setup).

    A sensual and energetic blowjob was offered to me, and while she promised deep kisses, I've received, like a battle of tongues !
    Multipositions later (missionary, from east side, doggy, cowgirl), she pretended I was quite too long, so I suggested a « reverse cowgirl », which finished me.

    Final tough : unique session, and nice experience for a pretty girl !

  11. Onderstaande 2 leden hebben Piet Rodebaard bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 3 december 2016),Mr Bluenose ( 4 december 2016)

  12. #7
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Verslag Babylon van 10 Februari

    Georgiana stond niet op mijn to do list op 10 feb. Voor een deel komt dat omdat stapmaten de gangbare toppers aanbevelen en natuurlijk de recensies op het forum. Het gezicht + lijf van Georgiana al vaker langs zien huppelen. Qua body.....alles op de juiste plaats. Haar attitude daarentegen nodigt niet echt uit.


    Inmiddels wat nader kennis gemaakt met Georgiana, maar een tweetal keren afgewimpeld. Het blijkt een volhoudertje te zijn. Dat gefriemel onder de handdoek.....laat ik daar nou zo'n hekel aan hebben.... ! Voor haar killerbody inclusief prachtige naturelle borsten hoef je een kamer niet te laten met Georgiana. Enfin, dat gefriemel ging maar door, regelmatig een tong tegen mijn huig. Gloeiende....de temperatuur liep flink op. Sjeuf bezweek uiteindelijk voor haar 'charmes'. Weer een kamer met een onbekende Imp! Georgiana maakt de Bab-standaard meer dan waar. Uitstekende service. GFE met een redelijke vleugje PSE en de finishing touch met een FT

  13. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    kempie (17 maart 2017),Manureva (19 februari 2017),Mr Bluenose (19 februari 2017)

  14. #8
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Een paar drankjes en een paar gesprekken met de medemens Bears en ik was klaar om goed te maken met mijn belofte van de vorige week naar Georgeanna. Ik had bij haar geprobeerd toen ze op Planet Eden was (genaamd Denisa dan) en het was helemaal niet slecht. De kamer hier was ook erg goed omdat ze lekker in de kamer is en ze voert de diensten uit die ik heel goed vind. Hoewel ze misschien weer een beetje te pro is in de kamer, met de nepjes een beetje overdone. Ik zou niet nadelig zijn voor een herhaling in de toekomst, maar ik vermoed dat het niet goed zal zijn.

    A few more drinks and a few chats with the fellow Bears and I was ready to make good on my promise of the previous week to Georgeanna. I had roomed with her when she was at Planet Eden (Called Denisa then) and it was not bad at all. The room here was also very good as she is good fun in the room and she performs the services I like very well. Although, again she is maybe a bit too pro in the room with the fake moans being overdone slightly. I would not be adverse to a repeat in the future but I suspect that it will not be for a good while.

  15. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (21 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty (20 juli 2017),Manureva (22 juli 2017),Sjeufke (20 juli 2017),waterrat (20 juli 2017)

  16. #9
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:55
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Kamer 2 was met de Roemeense Georgiana.
    Aan haar lekkere lichaam zat ik me al heel de dag op te geilen.
    Ze is een hele gekke meid die wel van een dolletje houd en ook echt een feestbeest is.
    Het pijpen was prima en ook het neuk werk was goed en al met al krijgt ze een cheesefactor van een 7.

  17. Onderstaande 4 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Jooploop (17 september 2017),Manureva (17 september 2017),Mr Bluenose (17 september 2017),Sjeufke (17 september 2017)

  18. #10
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    Laatst ook met deze dame aan de slag geweest en kan alleen maar bevestigen wat cheasehead al aan geeft : heeeeeel lekker lichaam, beetje dollenen gek doen houd ze wel van en goed pijn en neukwerk. Toch ook van mij geen 10, maar eerder een 7 of zo, want het ging allemaal een beetje te snel. Het leek wel een olympische sprint ipv een gezellige boswandeling

  19. Onderstaande 3 leden hebben bart_007 bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (18 september 2017),Manureva (22 september 2017),Mr Bluenose (18 september 2017)

  20. #11
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Met Georgiana had ik vorige keer een paar keer lol in de bar en ik was eigenlijk wel benieuwd naar haar. En eigenlijk niet alleen naar haar, maar ook naar haar kleine zusje Mary, een erg mooi meisje. Vandaag had ik beide al in actie gezien met een Nederlander bij het zwembad. Dat ging overigens bijna nog mis, toen hij Georgiana in doggy op een ligbedje nam. Het bedje kantelde, waardoor hij bijna de plomp in viel. De dames lagen in een deuk, evenals het overige publiek

    Georgiana kwam ik tegen aan de bar. Terwijl ik wat drinken bestelde, begon ze me te betasten onder mijn handdoek. Ik liet het gewillig toe en een kort praatje volgde, waarbij ik haar heerlijke borsten betaste. Ze vertelde me, dat ze op de kamer nog veel meer lekkers in peto had. Voordat we naar de kamer gingen, wilde ik wel eerst even haar tongzoenkwaliteiten testen en ze slaagde hiervoor met vlag en wimpel.



    Dus, naar de kamer, waar we verder gingen, waarmee we in de bar bezig waren. Georgiana kan lekker tongzoenen, hoewel ze wel een lichte tabakssmaak in haar mond had :( Gelukkig stoorde het niet heel veel. Daarna gaf ze me een heerlijke blowjob, wat al snel overging in 69. Ze heeft een heerlijk sappig poesje, die ze mij uitnodigend aanbood. Ze heeft behoorlijk lange schaamlippen waar heerlijk mee kunt spelen Uiteindelijk het karwei afgemaakt in missio, waarbij ze mijn tepels goed wist te bewerken en waarbij ik haar nog een paar keer heerlijk kon tongzoenen.

    Een vervolg zal er zeker komen, want we hebben het nog even over haar zusje gehad. Georgiana vertelde me dat haar zusje Mary nog erg weinig Duits en Engels spreekt. Begrijpen doet ze het wel een beetje. Ik heb Georgiana voorgesteld om de volgende keer een triootje te doen met haar zusje. Normaal doe ik niet snel een triootje, maar op die manier heb ik de taalbarriére opgelost en hoe ze bezig waren met die Nederlander bij het zwembad, heb ik er wel vertrouwen in Daarnaast heeft zowel Georgiana als Mary een erg lekker lichaam. Slank, maar met een erg mooi figuur en lekker kontje.



    Naam: Georgiana
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
    Leeftijd: 27
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,62 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 51Kg, maat 36/ B-cup

  21. Onderstaande 4 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Jooploop (24 oktober 2018),Mr Bluenose (25 oktober 2018),Schietgraagft (25 oktober 2018),Sjeufke (24 oktober 2018)

  22. #12
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Trio met de zusjes Georgiana en Mary
    Georgiana had ik inmiddels al gespot, terwijl ik aan het ontbijten was. Ze kwam even buurten en herinnerde zich ineens wat ik haar die week er voor heb gezegd. Ik had gezegd dat ik vandaag een triootje zou doen met haar en haar zusje Mary. Mary bleek al een kamer gescoord te hebben en was dus voorlopig even niet aanwezig. Ik zei tegen Georgiana dat wanneer haar zusje weer terug was, ze moest opzoeken. Ik ben toen maar even bij de bende van ellende, waaronder de jarige job Ricardo Banana, Graagneuker en nog een aantal gasten. Het bier vloeide er rijkelijk, want de tafel stond op een gegeven moment goed vol met glazen bier.

    Georgiana was nog steeds niet langs geweest, dus ik ging maar even poolshoogte nemen. Mary bleek ook nog steeds op de kamer en Georgiana zag ik ook niet meer. Ik ben maar even bij Roberta gaan zitten, die achter de gokkasten zat. Zo kon ik de dames die terug van de kamer kwamen mooi in de gaten houden. Het duurde niet lang of Mary kwam aangelopen. Helaas spreekt Mary nog geen Engels of Duits, dus communiceren was erg lastig. Ik had ook het idee dat Georgiana haar nog niet verteld had over de plannen. Ze liep dus dan ook gelijk naar de kleedruimte. Even later kwam Georgiana er ook aan. Ze had in de tussentijd ook nog even een kamertje kunnen scoren. Ik zei tegen haar dat haar zusje ook in de kleedkamer was. Ze zei dat ze zich snel zou gaan opfrissen en dan samen met haar zusje mij zouden opzoeken. Een kleine 10 minuten later kwamen ze beide.

    We even kort een gesprekje gehad, dat wil zeggen, Georgiana en ik en vervolgens zijn we naar een kamer verhuist. Daar moest het dus gebeuren, een triootje met 2 zusjes De zusje maakten het bed op en ik nam plaats. Mary kwam gelijk naast me liggen en begon me innig te zoenen. Zal viel beslist niet tegen. Ze zoent erg lekker en hoewel ze rookt, merkte ik daar niets van. Tongen was erg goed.

    Ondertussen had Georgiana zich om mijn kleine vriend bekommerd. Heerlijk als een dame aan het tongzoenen is en de andere je een blowjob geeft. De dames wisselden elkaar steeds af. Dit keer had Georgiana ook een fris mondje, want de vorige keer had ze een lichte tabakssmaak in haar mond. Niet heel erg storend, maar heb het liever niet.

    Na een paar keer onderling gewisseld te hebben, vroeg Georgiana of ik haar kleine zusje wilde neuken Alleen al hoe ze het zei, maakte me erg geil. Georgiana gaf haar zusje opdracht om me in cowgirl te nemen, zodat ik Georgiana kon blijven zoenen en ze mijn tepels kon bewerken. Aan de onervarenheid van Mary was weinig te merken. Als een volleerd cowgirl reed ze op mijn kleine vriend. Als ze het iets langer had volgehouden, was ik misschien zelfs in die positie klaargekomen. Voor mij een positie waar ik over het algemeen moeilijker klaarkom, maar zijn deed het erg goed. Uiteindelijk in missio gefinisht in Mary, waarbij Georgiana mijn tepels bleef bewerken. Ik had daarbij een erg mooi uitzicht op het mooie jonge gezichtje van Mary. Met een paar laatste tongzoenen het ik mijn eerste orgasme van de dag.

    Daarna nog even wat nagepraat met de 2 zusjes, waarbij Georgiana als tolk fungeerde. Met Mary ga ik zeker in de toekomst nog een kamertje individueel doen, ondanks dat ik nauwelijks met haar kan communiceren, maar haar service is erg goed en het is een bijzonder mooi meisje.





    Naam: Georgiana
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
    Leeftijd: 27
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,62 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 51Kg, maat 36/ B-cup

  23. Onderstaande 3 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    biged (27 oktober 2018),Mr Bluenose (27 oktober 2018),Schietgraagft (29 oktober 2018)

  24. #13
    Geregistreerd
    7 december 2017
    Last Online
    15 maart 2024 @ 01:05
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    26 in 6 posts

    Standaard

    Samen met haar zusje Mary vormt Georgina een tagteam waaraan het moeilijk weerstand bieden is. Georgina kan heerlijk met overtuiging tongzoenen en haar bj is bijzonder stevig en gevarieerd. Terwijl haar zusje beneden bezig is geeft Georgiana alle gelegenheid om haar lichaam overal te verkennen. De combinatie is niet echt een GFE te noemen, maar zeker een belevenis.

  25. Onderstaande 2 leden hebben Lupus bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (28 oktober 2018),Manureva (28 oktober 2018)

  26. #14
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Trio met Georgiana en Mary
    De tweede sessie van de dag was met Georgiana en Mary. Georgiana kwam even bij, toen ik een kippensoep aan het eten was. Een beetje plagerig begon ze een gesprekje met me, waarbij ze overal een beetje aan het friemelen was. Ze vroeg of ik nu zin had met haar zusje om naar de kamer te gaan. Ik had eigenlijk plannen om met hen de laatste sessie van de dag te doen, maar ze zei dat ze misschien eerder weg zouden gaan. En nu was haar zusje Mary ook beschikbaar, dus dan maar gelijk

    Het was weer een leuk kamertje met deze 2 zusjes. Beide (tong)zoenen lekker, maar ik vind Mary net iets beter. Het pijpen doen de dames beide goed. Niet veel verschil onderling. En beide wisten mijn tepels goed onderhanden te nemen, vooral Georgiana. Op het moment van schrijven vol ik het nog steeds

    Ook tijdens deze sessie niet geneukt, maar dat was geen gemis. De blowjobs van beide dames waren heerlijk





    Naam: Georgiana
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
    Leeftijd: 27
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,62 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 51Kg, maat 36/ B-cup

  27. Onderstaande 3 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    kwakky90 (16 augustus 2019),Schietgraagft (24 juni 2019),Sjeufke (18 juni 2019)

  28. #15
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 23:38
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.032
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Georgina was gisteren aanwezig, helaas had ze op het moment dat wij contact kregen niet zoveel tijd. Dat wordt dus bij een eerstvolgende gelegenheid wat nader kennismaken met deze jongedame.

  29. #16
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 23:38
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.032
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Met Georgiana was ik dus nog nooit op de kamer geweest, gisteren kwam het er wel van.

    Het begin was wat onwennig van mijn kant: een nieuwe dame, natuurlijk behandel je die net zoals alle andere dames, maar het was het eerste kwartier een beetje aftasten. Daarna, mede ook door wat geklets, werd ik losser en kan ik gaan genieten.

    Van mijn massage kon ze wel genieten, haar streelwerk was ook lekker ontspannend en haar orale kwaliteiten waren ruim voldoende. Een tweede uitbarsting zat er niet in, vreesde ik, dit heb ook gezegd, maar dat was geen probleem.
    Ik heb haar ook nog even gelikt, maar dat was een minder succes: teveel de profi stand. Geeft niks, maar het was wel heel erg duidelijk.
    Als je van een poesje houdt met wat uitpuilende binnenste schaamlippen, dan zit je goed. Je kunt er lekker aan sabbelen in ieder geval.
    En samen met haar zusje en Karla heeft ze toch wel de mooiste b-cup borsten van Babylon, vind ik.

    We hebben een gezellige tijd op de kamer gehad, Georgiana spreekt goed Duits, dus dat is geen probleem.
    Prima dame, geen hoogvliegster, maar ze doet dat waar je voor komt.

  30. Onderstaande 5 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 maart 2020),Manureva ( 1 maart 2020),mentholbear (25 februari 2020),Sjeufke (23 februari 2020),WANDELAAR5 (23 februari 2020)

  31. #17
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    op donderdag de eerste sessie van de dag.
    Ze klampte mij aan gaf me een zoen en zei dat ze op me wachtte om samen met haar zus een triootje te proberen.
    was wel een leuke opener... ze is een zeer mooie vrouw... alles in de juiste proporties en een guitig kopje erop. niet arrogant maar constant in contact met je tijdens de dag.
    Deze vrouw weet als geen ander dat klantenbinding belangrijk is binnen het wereldje.
    bon... triootjes ben ik niet zo voor (alhoewel het toch wel speciaal moet zijn als ik het hier bovenstaande allemaal lees)... dus een kamertje met haar alleen.
    geen probleem.
    eens op de kamer aangekomen wat lachen en plagen waarna ze boven op me kwam liggen en me begon te zoenen. wow.. ik heb al slechter meegemaakt ... het begon allemaal heer teder, gevoelig en langzaam en mondde uit in een hevige tong worstelpartij.. God kan die meid zoenen. daarna vond ze haar weg naar beneden en gaf me een heel gevarieerde bj. dan weer naar boven komend, zoenend en weer naar beneden. op een bepaald moment kwam ze met haar poesje dichter naar me toe geschoven zodat ze zelf ook wat verwend kon worden... nooit een probleem voor mij. tja die heerlijke billen wilde ik toch wel zien tijdens het neuken... dus haar op vier pootjes gezet... en langs achter gepenetreerd.. ze spreidde haar armen en legde haar hoofd op het bed terwijl ze me aan lag te staren in de spiegel.. tja als je als oud ventje zo'n mooie dame aan het nemen bent die je drommels geil ligt aan te kijken en zachtjes ligt te kreunen heb ik toch een paar keer aan mijn belastingaangifte moeten denken om het niet al te snel te laten voorbij gaan. Na toch een te korte tijd back to reality en niet voldoende weerstand om het nog langer tegen te houden.
    conclusie... een profi girl, zeker waar. maar ze speelt het spel gerafineerd. ze ziet er fantastisch uit en heeft een vlotte babbel. haar technieken zijn zonder meer goed en ze weet hoe een man te plezieren.
    als ze door de bar loopt samen met haar zus, wat ik achteraf gezien heb, dan moet een trio met beide dames toch wel een fantasie zijn die je tot werkelijkheid kan maken... al weet ik niet of ik genoeg energie zou hebben met twee van die poezen.
    misschien toch een keertje proberen.. want niet geschoten is altijd mis, niet waar?

  32. Onderstaande 9 leden hebben DenBoob bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 maart 2020),firstme ( 1 maart 2020),le_belge ( 1 maart 2020),Manureva ( 1 maart 2020),Patjax ( 1 maart 2020),Schietgraagft ( 2 maart 2020),Sjeufke ( 1 maart 2020),WANDELAAR5 ( 1 maart 2020),Wentelt Eefje ( 1 maart 2020)

  33. #18
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Weer aanwezig, met toch flink wat kilo's er bij. Zus Mary (ook aanwezig) daarentegen is nog steeds zo scherp als een mes : gooi er een brood naar en dat komt gesneden terug.

  34. #19
    Geregistreerd
    15 juli 2019
    Last Online
    24 maart 2024 @ 12:47
    Berichten
    53
    Discussies
    1
    Thanks
    462
    Thanked
    183 in 27 posts

    Standaard

    Mijn 2e kamer afgelopen zaterdag was met Georgina, betere kamer dan de eerste met Cristina. Ook hier moest voor extra’s worden bijbetaald, maar was onderhandelbaar. Uiteindelijk voor een half uur € 60+ 30 betaald. Leuke dame, zowel in communicatie als in de horizontale actie.
    Nog uitnodiging gehad voor een trio met haar zus Mary maar die hebben we zaterdag niet in kunnen vullen.
    Georgina, met of zonder Mary wil ik best nog een keer mee stoeien.
    Laatst gewijzigd door Getrouwd; 9 augustus 2021 om 14:47

  35. #20
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 23:38
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.032
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    De naam van deze dame is niet Georgina maar Georgiana.
    Zo staat ze ook vermeld op de GPL.
    https://www.saunaclubs.org/gpl/tabelle1

    Ze was vandaag aanwezig in Babylon.

  36. #21
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Met haar op de 17e ook mee gekamerd.
    Ze is een leuke meid in de omgang, maar haar upsell gedrag staat mij niet aan en dus voor mij ook een reden om haar te mijden de volgende keer.

  37. #22
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard

    Inderdaad een leuke meid. Van upsellen heb ik nooit last van bij haar. Alleen stelt ze soms voor om een trio te doen met haar zus Mary wat ik af en toe ook doe. Echt een aanrader als je voor een echte trio gaat.

  38. #23
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Georgiana kommt mit ihrer Schwester Mary und Kusine Betty am Samstag
    zurück.

    vanKees

  39. #24
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 23:38
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.032
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Georgiana was vandaag weer aanwezig in Babylon (zusje Mary ook.)

  40. #25
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:35
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    239
    Discussies
    9
    Thanks
    81
    Thanked
    290 in 76 posts

    Standaard

    Ben afgelopen woensdag bij Babylon geweest en ik letterlijk nog geen stap binnengezet of Georgina sprak me al aan "I know you". Dat leek me sterk, want dit was slechts de 3e keer dat ik bij Babylon was, en eerdere keren had ik een sessie met Isabella gehad en een girl waarvan ik de naam niet meer weet. Maar goed, een beetje goede verkooptaktiek kan ik wel waarderen en toen ik aangaf eerst iets te willen gaan eten, liet ze me beslist weten "Ok, I am waiting behind the corner". Ruim voordat ik het eten op had keek ze al een paar keer om de hoek om te zien hoever ik was, en toen ik het op had gingen we even apart zitten in de rookruimte. Daar ging ze verder met de presales, en streelde en kuste ze me, en was ze aangenaam verrast door de toestand van mijn jongeheer (Oh, he's ready, we can go). Enfin, we hebben dus een sessie gehad en die was meer dan uitstekend. Behalve de prima service, is het ook gewoon een leuke meid, 100 % herhalingsgevaar.

    Oja, we hebben de plaatjes nog

    Geornina (Roemeense)
    Leeftijd : 28 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.75 m - 1.80 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Buik/zij
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 160 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, Tongzoenen, GFE, Massage, Vibrator spellen, prostata massage




    Laatst gewijzigd door freek12000; 8 mei 2023 om 13:00

  41. Onderstaande 3 leden hebben freek12000 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 mei 2023),Schietgraagft (10 mei 2023),yylover ( 8 mei 2023)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.

Living Room 468*60   Diamond 468*60